Τα συγχαρήτήριά μας στην έντιμη & καθαρή παρουσία της.
Όταν μάθαμε ότι πήρε τη θέση αυτή, μετά την παραίτηση της Πέμης Ζούνη,
περιμέναμε να δούμε τις αντιδράσεις της.
Ευχόμασταν, πραγματικά, να μην έχει αλλοτριωθεί η ανθρώπινη ποιότητά της.
Χαιρόμαστε που δεν μας διέψευσε.
Τέτοιους ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ χρειαζόμαστε γύρω μας.
Μόνο έτσι θα καταφέρουμε να διατηρήσουμε την ελπίδα.
Επιτέλους ακούστηκαν 2 καθαρές κουβέντες μέσα στον κακοποιημένο χώρο του Ελληνικού Κοινοβουλίου.
+
*Νέα ενημέρωση/ τσεκάρετε, θα σας λυθούν πολλές απορίες σχετικά με τα γενόσημα φάρμακα. Ενημερωθείτε. Εδώ>>>Τί είναι τα γενόσημα φάρμακα. Ποιοί δεν τα θέλουν.
*
ακομα παρακαλαμε να μας «λυπηθουν» οι απο πανω; αυτοι που ετσιθελικα εχουν αποφασισει οτι θα οριζουν τις ζωες ολων των υπολοιπων ανθρωπων;
αυτο απο το οποιο θα πρεπε να ειμαστε απογοητευμενοι ειναι απο τον εαυτο μας που ακομα ευελπιστουμε στην «ηπια εκμεταλλευση» των αφεντικανων και οχι απο το οτι οι αφεντικανοι «δε μας λυπουνται αρκετα» ή οτι «δεν αντιλαμβανονται τα προβληματα του λαοτζικου ετσι ωστε να σταματησουν να επιβαλλουν μετρα τα οποια ουσιαστικα οδηγουν στον φυσικο θανατο μεγαλης μεριδας του πληθυσμου»
Τι περιμενεις δηλαδη να γινει ρε xanadu, εδω ειναι τοσο ηλιθιοι που δεν καταλαβαινουν το απλο το αυτονοητο που ο καθε λογικος ανθρωπος που εχει εστω και λιγο μυαλο μπορει να καταλαβει, οτι αυτη η κατασταση δεν μπορει να ανατραπει με συμβατικά μεσα, αυτη η κατασταση ανατρεπεται μονο με βίαιη λαικη εξεγερση τυπου Aργεντινης,Bολιβιας,Aιγυπτου,Tυνησίας.Ξερεις ομως ποιο ειναι το προβλημα; Tο προβλημα δεν ειναι οτι δεν μπορουν να το καταλαβουν αλλα δε θελουν να δουν την αληθεια.Αμα δουν ποια ειναι η αληθεια θα πρεπει να την αντιμετωπίζουν και δυστυχως ο φοβος και η δουλοσυνη εχει σφυνωθει βαθια μεσα στο γαμημενο εγκεφαλο τους.Παρε για παραδειγμα την περιπτωση του δημοψηφισματος, τι εγινε μολις ανακοινωσε οτι θα κανει δημοψηφισμα ο Παπανδρεου, τι ηπαν και τι εγραφαν οι νοικοκυραιοι στα διαδικτυο. Εμεις, ελεγαν δεν ανεχομαστε να μας απειλει ο Παπανδρεου, δεν ψηφιζουμε φωναζαν, για αποχη ουρλιαζαν(αμα τους πει καποιος για αποχη στις εκλογες σε λενε προβοκατορα) ποια ειναι όμως η πραγματικότητα; Η πραγματικότητα ειναι οχι οτι δεν ανεχοται τον «εκβιασμο» αλλα ο φοβος που εχουν να παρουν θεση, γιατι αμα παρουν θεση η ευθηνη αποκλειστικα και μονο ειναι του λαου όποια επιλογη και να κανει.Τους ειναι ευκολο να κρυβονται πισω απο τις ευθυνες που εχει το πολιτικο συστημα, να ριχνουν τις ευθυνες τους στους πολιτικους και να αφηνουν τον εαυτό τους απ εξω.
θα συμφωνησω απολυτα…
οι αφορισμοι για τους «γραφικους κνιτες» (χαρακτηρισμος για ολο τον ριζοσπαστικοποιημενο κοσμο) παντα εκρυβαν απο πισω τους εναν φοβο…
φοβο, επειδη απο τη στιγμη που παραδεχτουμε και αντιληφθουμε καποια πραγματα τοτε θα πρεπει να αναλαβουμε και τις ευθυνες που μας αναλογουν
κομματακι δυσκολο να αρχιζεις να αναρωτιεσαι για πεντε πραγματα και να συνεχιζεις αεναος να θαυμαζεις τη βιτρινα του κοστα μποντα
Οι ιδιοι ανθρωποι που κλαινε μαζι με ενα κερι εξω απο το κοστα μποντα είναι οι ιδιοι που λενε μπραβο στους φασιστες της χρυσης αυγης οταν μαχαιρωνουν ανθρωπους που τυχαινει να εχουν διαφορετικο χρωμα δερματος.
Ποιά αυτή η έντιμη καθαρά Κυρία που μεταξύ εδεσμάτων και ποτών σε μία μάζωξη των Ξενοδόχων, ενώσεων εμπόρων και επιχειρηματιών αλλά και κρατικών-τοπικών φορέων του κέντρου της Αθήνας μιλούσαν για τον φόβο και την ζημιά που δήθεν προκαλούν οι αλλοδαποί («λαθρομετανάστες» όπως τους αποκαλούν) στην εμπορική κίνηση και τις επιχειρήσεις τους (μεταξύ άλλων και σε αυτή της κ. Βαγενά).
Οι μετανάστες και οι άστεγοι που δεν έχουν να φάνε μπορούν να επισκευθούν το θέατρο της κ. Βαγενά που τελευταία δεν πάει καλά και να πιούνε λίγο από το «γάλα» που της περισσεύει.
δε μ αρεσε καθολου
μπορει να εχει δικιο οταν περιγραφει την κατασταση της πολης, αλλα ο λογος της αναδυει κατινια,στερεοτυπο και κοινοτυπια
ολα αυτα τα …
– ο τουρισμος ειναι η βαρια μας βιομηχΑΝΙΑ … μονο ΑΝΙΑ προκαλουν
ενω τα …
– ντρεπομαι οταν συνανταω τουριστες και σκυβω το κεφαλι, τα εχω ξανακουσει τοσες και τοσες φορες που δεν αντεχω αλλη μια
θα συμβουλευα την κυρια που ειναι ηθο-ποιος να αντιμετωπισει την κατασταση με λιγο περισσοτερο χιουμορ,ισως ετσι θα μπορεσει να φτασει πολυ μακρυτερα απο κει που την στελνει η σοβαροτητα
προσωπικα οταν συνανταω κανα παλιο γνωστο γερμανο η ευρωπαιο γενικα και με ρωταει πως την βγαζω,του απανταω με το πιο φυσικο τροπο
– μα πως αλλιως, με δανεικα και αγυριστα φυσικα που παιρνω απο κατι μαλακες ευρωπαιους σαν και σενα, μηπως εχεις να με δανεισεις κανα πεντακοσαρικο και θα τα βρουμε με την επομενη συμβαση ???
οχι δεν ντρεπομαι σαν την βαγενα
Eξαιρετική κυρία με αγωνιστική διαδρομή από τον ΣΥΝ στο ΠΑΣΟΚ των Σημίτη-Τσουκάτου κλπ, και με βαθειά ανθρωπιστικές αρχές. Καλό θα είναι να συνεργαστεί με τους «Έλληνες» του Π.Καμμένου, με την «Ελλάδα» του Μίκη και με την «Πατρίδα» του Πανίκα Ψωμιάδη.
Παρακολουθείστε τις ευαισθησίες της από το 07:00
Μου γυρνάει το στομάχι η τύπισσα! Να δούμε τι θα έχει να πει για τους σύγχρονους Έλληνες οικονομικούς μετανάστες. Γιατί ούτε εμείς προερχόμαστε από εμπόλεμη ζώνη, τυπικά τουλάχιστον. Αλλά η ανάγκη είναι ανάγκη και γκρεμίζει σύνορα. Ούτε γνωρίζει από χαρτιά. Κι όποιος νομίζει ότι έχουμε πολλούς μετανάστες εδώ, ας κάνει μια βόλτα από την υπόλοιπη Ευρώπη. Ας πεταχτεί μέχρι τη Νορβηγία, που ούτε στην ΕΕ είναι, κι ας μιλήσει μετά.
Επειδή έχουν πυκνώσει επικίνδυνα σε ένα μπλογκ της επαναστατικής (αν το αντιλαμβάνομαι σωστά) Αριστεράς, όπως το δικό σας, οι επικκλήσεις προσώπων και κειμένων που κινούνται μέσα ή στις παρυφές της Άκρα Δεξιάς ή έστ του λαϊκισμού (μητροπολίτης Αμβρόσιος, μητροπολίτης Μεσογαίας, Π.Καμμένος, κ.Καζάκης κλπ) ή στα όρια της εγωϊστικής υστερίας κακομαθημένων κυριών που αντιλαμβάνονται τους περιθωριοποιημένους συνανθρώπους μας σαν ενοχλητικά σκουπίδια, που δεν μπαίνουν στον κόπο να προτείνουν κάποια λύση έξω από το ανάθεμα και τον αφορισμό τους και επειδή ειλικρινά μου γεννήθηκαν θλιβερές σκέψεις από το αριστερό(!) εγκώμιο σε ένα κείμενο ομιλίας (στο Κοινοβούλιο μάλιστα!) τόσο κοινότοπο, φτηνιάρικο, αφελές και λαϊκίστικο, που υποδόριο σκοπό έχει να χαϊδέψει τα αυτιά της κυρά Κατίνας της διπλανής πόρτας ή του συνταξιούχου ταγματασφαλίτη που του μεώσαν τη σύνταξη, κείμενο που σε καμία περίπτωση δεν είναι πολιτικό, επειδή η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ που την κρίσιμη περίοδο Σημίτη μεταπήδησε πολύ εύκολα από τον ΣΥΝ στο κόμμα των Ολυμπιακών αγώνων κλπ επειδή υποδέχηκε στο θέατρό της μαζί με τον αντικομφορμιστή, υποτίθεται, σύζυγό της τον σεσημασμένο ήδη ως Ναζιστη (λοβοτομή στους αντιρρησίες συνείδησης, επιβράβευση των παρακρατικών Ελληναράδων που δολοφόνησαν αθώους Αλβανούς μέσα στην πατρίδα τους) αρχιεπίσκοπο Χουντόδουλο, μάλιστα η πολιτευτίς του φίλησε το χέρι (με υπόκλιση), για όλα αυτά και κυρίως γιατί δεν αντέχω να βλέπω τη συμπόρευση αριστερών υποτίθεται ανθρώπων (και το τραγικότερο, νέων, όχι αμετανόητων εν αμαρτίαις γηρασάντων επαγγελματιών αριστερών, θαυμαστών του Καραμανλή Α΄ ή του Εμβέρ Χότζα ή του Τσαουσέσκου κλπ ) με ότι πιο μαύρο ή υποανάπτυκτο ή κωμικοτραγικό έχει να επιδείξει η ελληνική κοινωνία σε επίπεδο ιδεών και προσώπων, σας παραπέμπω σε δυο άρθρα του Γιάννη Χάρη σχετικά με την ηθοποιό τής οποίας το ήθος που ποιεί το βρίσκω πολύ χαμηλής ποιότητας, αισθητικής, ηθικής κα πολιτικής:
http://yannisharis.blogspot.com/2008/07/blog-post_27.html
http://yannisharis.blogspot.com/2010/05/blog-post_29.html
Α να μη το ξέχάσω, για λόγους δικαιοσύνης και μια συνηγορία του Greek Alert, υπέ της Ηθοποιού.
http://www.greekalert.com/2008/07/blog-post_29.html
Ευχαριστούμε! Επειδή συμμερίζομαι τους προβληματισμούς σου, θα γίνουν ξεχωριστή ανάρτηση.
«to gala»
erendira, κι εγώ συμφωνώ να γίνει ανάρτηση. Δες διαφορά ανάμεσα στο πρώτο και το δεύτερο βίντεο με το ρατσιστικό παραλήρημά της. Πόσο κοντή μνήμη πρέπει πια να έχει κανείς για να αναβαθμίζονται όλοι επειδή είναι αντιμνημονιακοί, ανεξάρτητα από τις σκοπιμότητες που εξυπηρετεί ο καθένας; Πόσο πια λαικισμό και «ενδιαφέρον για την πατρίδα» να αντέξουμε; Βρέθηκε λέει στο πασόκ από κάτι φίλους, αλλά δεν ήταν πασόκ (χαχα!) Δεν έχει διαβάσει το μνημόνιο, αλλά είναι βουλευτής – πληρώνεται και ψηφίζει. Ο αποκριάτικος χαρακτήρας της κοινοβουλευτικής αντιπροσώπευσης έλεγε ο Καστοριάδης.
Επί τη ευκαιρία, δε θα γίνει αποτεφρωτήριο στο Μαρκόπουλο επειδή αντέδρασε ο Μεσογαίας (για θρησκευτικούς δήθεν λόγους – όχι τα λεφτά που θα χαθούν από το παγκάρι της εκκλησίας, απαπαπα!). Είναι κι αυτός όμως αντιμνημονιακός. Καλά πάμε…
Χρώμα Ανέμου, έγινε η ανάρτηση: http://wp.me/pPn6Y-d5I
Εντάξει, κατάλαβα.
Μας ξινίζει και η Βαγενά.
Όπως μας βρωμάνε οι ΚΚΕδες, οι Συριζαίοι, οι «Δεν Πληρώνω», οι απερχόμενοι απ’ τη Δεξιά, οι απεγκλωβιζόμενοι απ το ΠΑΣΟΚ, οι «λαικιστές» (στυλ Καζάκη), οι «πατριώτες» (Μίκης, Γλέζος κλπ), οι Ανταρσύες, ο Αλαβάνος, οι «αγανακτισμένοι», όποιος κρατά σημαία γαλανόλευκη, όποιος κρατά σημαία με σφυροδρέπανο κλπ κλπ
Τελικά όσοι μένουν «καθαροί» απ’ όλα αυτά, γεμίζουν-δε γεμίζουν μια μπυραρία στα Εξάρχεια κι ένα ταξί για να τους πηγαινοφέρνει…
Έλα τώρα mazestix, υπερβολές μεσημεριάτικα… Ναι, μας ενοχλούν οι λαικιστές μουράτοι/ες που προσπαθούν να αναβαπτιστούν στα μάτια του κόσμου και να παρασύρουν κόσμο, με τη βοήθεια πάντα των ΜΜΕ. Και τι σούπα είναι αυτή που έφτιαξες και τους έβαλες όλους μέσα; Άσε που κανείς δε μίλησε για τον απλό κόσμο – ίσα ίσα, το θέμα είναι η παραπλάνηση και η παραπληροφόρηση του κόσμου. Πειράζει δηλαδή που δεν ξεχνάμε και δεν πιστεύουμε ότι ξαφνικά τους χτύπησε στο κεφάλι η επιφοίτηση του αγίου πνεύματος και είδαν το φως το αληθινό;
Τα ίδια περί επιφοίτησης όμως ισχύυν και για τον κόσμο.
Δηλαδή στο Χρηματιστήριο έπαιξε η μισή Ελλάδα επί Σημίτη. Δεν έπαιζαν ο Σημίτης με τον Παπαντωνίου μόνοι τους…
Με το Χριστόδουλο υπέγραψαν εκατομμύρια πολίτες. Δεν κουνούσε μόνος του τα λάβαρα…
Οι του ΠΑΜΕ διαχώριζαν τους εαυτούς τους απ το υπόλοιπο εργατικό κίνημα. Δεν ήταν μόνο η Παπαρήγα κι ο Παφίλης.
Οι ψηφοφόροι του Σύριζα πίστευαν στην ευρωπαική προοπτική της χώρας και έβλεπαν θετικά και το ευρώ. Δεν το έβλεπε μόνος του ο Αλαβάνος.
Οι «αριστερογενείς» ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ ανέχτηκαν ή και υποστήριξαν πολιτικές νεοφιλελεύθερου περιεχομενου κατά καιρούς, ακόμη κι αν δεν τις ενστερνίζονταν πλήρως. Δεν τα γύριζε μόνος του ο Πρωτόπαπας, ο Παπουτσής, ο Κασταν΄διης, ο Αρσένης κλπ.
Οι δεξιοί ζητωκραύγαζαν κάτω απ το μπαλκόνι του Μητσοτάκη ή του Καραμανλή που καλούσαν για αντιδραστική επανίδρυση του κράτους, για πατρίδα-θρησκεία-οικογένεια κλπ . Δεν σήκωναν μόνοι τους σημαιάκια οι πρόεδροι.
Και γενικώς οι περισσότεροι από μας (αν όχι όλοι μας) κάπου έχουμε λερωμένη τη φωλιά μας.
Με λίγα λόγια αν δεν υπάρξει ανάμεσά μας μια όσο το δυνατόν γενική «πολιτική αμνηστεία» (εξαιρουμένων των φασιστών, εννοείται), δε μπορούμε να κάνουμε τίποτα, καθώς μετά από τόσα χρόνια Μεταπολίτευσης ο ένας βρωμάει στον άλλον.
Κι αυτό αφορά και σε πρόσωπα της κεντρικής πολιτικής σκηνής, οι οποίοι τουλάχιστον δεν ήταν οι πρωταγωνιστές των καταστάσεων που μας έφεραν εδώ, αλλά παίζαν δευτερότριτους ρόλους.
Και αυτοί ανθρωποι είναι… όπως τόσοι και τόσοι συμπολίτες μας «είδαν το φως το αληθινό» και ξύπνησαν απ’ το χρόνιο λήθαργο, έτσι ενεργοποιούνται και κάποια πρόσωπα της πολιτικής σκηνής που μέχρι πρότινος βγάζαν τον σκασμό.
όπως άλλωστε και οι περισσότεροι από μας.
Την ώρα που το «μαύρο μέτωπο» συνενώνει τις δυνάμεις του, αδιαφορώντας για τις όποιες μεταξύ τους πολιτικές «γενετικές διαφοροποιήσεις», έτσι κι εμείς για να επιζήσουμε και να νικήσουμε, οφείλουμε -πιστεύω- να συνενώσουμε κατά το δυνατόν τις δυνάμεις μας, να παρακάμψουμε διαφορές ή πρότερα αμαρτήματα και να συμπαραταχθούμε ενάντια στις πανίσχυρες δυνάμεις που αντιπαρατάσσει το «μαύρο μέτωπο».
Συμφωνώ μαζί σου για τις ευθύνες των κόσμου. Ωστόσο, με εξαίρεση όσους τα έφαγαν, πιστεύω ότι γι’ αυτή την κατάντια έχουν μεγάλη ευθύνη τα ΜΜΕ (πέρα από τις ατομικές ευθύνες του καθενός που αρκείται στο Μέγκα κλπ. για την ενημέρωσή του). Αν μπορεί βεβαίως να ενημερωθεί και από αλλού, γιατί δεν έχουν όλοι πρόσβαση στο ίντερνετ. Αυτή όμως η αποχαύνωση ήταν συστημικός στόχος και το πάλεψαν από παντού π.χ. παιδεία.
Διαφωνώ μαζί σου για τα πρόσωπα της κεντρικής πολιτικής σκηνής. Δεν έχουν όλοι τις ίδιες ευθύνες, φυσικά, αλλά όλοι γνώριζαν και όλοι έπαιξαν το παιχνίδι, για τους δικούς του λόγους ο καθένας. Θέλει κάποιος να ψηφίσει τη Βαγενά, ή τον Καμμένο ή δεν ξέρω κι εγώ ποιον άλλο; Ας τους ψηφίσει ξέροντας όμως τις θέσεις τους στο παρελθόν, όχι κουκουλώντας την αλήθεια. Αλλά το θέμα είναι πάψουμε να ψάχνουμε σωτήρες.
mazestix@Θα ηταν το λιγοτερο ανοητο να υποστηρηξει καποιος οτι οι κοινωνιες ειναι στατικες,οι ανθρωποι δεν αλλαζουν,οι ιδεες δεν μπαινουν σε μια διαδικασια αμφισβητησης ή επανεξετασης.Αλλα ακουγωντας την ομιλια της Βαγενα το μονο που μου εμεινε ειναι η αγωνια μιας πολιτικου να επιπλευσει σε μια αστικη πισινα με λυματα παρα να προσπαθησει να βγει απο αυτην.
11888, εγώ εξελαβα το ακριβώς αντίθετο από την ομιλία της Βαγενά.
Την ειλημμένη απόφασή της να αμφισβητήσει κι αυτά για τα οποία ίσως εθελοτυφλούσε έως τώρα, όπως και οι περισσότεροι σ αυτή τη χώρα.
Και δεν πρόκειται για κάποιο πρόσωπο της πολιτικης ελίτ. Πρώτη φορά μπήκε στη Βουλή τώρα.
Δεν είναι άνθρωπος της αρχουσας τάξης, αλλά του λαού.
Κι επειδή είναι πρακτικώς αδύνατον να κάνουμε… μεταγραφή άλλον λαό, πρέπει να αποδεχτούμε το λαό αυτόν με τα κουσούρια του και το αμφιλεγόμενο παρελθόν του για να προχωρήσουμε στην ανατροπή.
Μακάρι να ήταν όπως στο ποδόσφαιρο, να μπορούσαμε να κάνουμε μεταγραφή όλη την… 11άδα του αλού και να πάμε να τα γαμήσουμε όλα με νέα 11άδα.
Έλα όμως που δε γίνεται γαμώτο!
Επομένως θα πρέπει να αποδεχτούμε ότι σχεδόν όλοι όσοι στέκονται δίπλα μας έχουν στηρίξει ΠΑΣΟΚ, ΝΔ ή ξέρω γω τι άλλο, έχουν συμμετάσχει τουλάχιστον μια φορά σε διαδικασία πελατειακών σχέσεων, έχουν κλέψει κάποια φορά την Εφορία, έχουν παρκάρει σε διάβαση πεζών, έχουν περάσει κόκκινο φανάρι, έχουν φοβηθεί να απεργήσουν μην τυχ΄ν και απολυθούν, έχουν περάσει μάθημα με σκονάκι στο ΤΕΙ, έχουν πετάξει σακούλα απ το παράθυρο του αυτοκινήτου, έχουν σιχτιρίσει κάποιο γκέτο στη γειτονιά τους, έχουν γελάσει με τα αστεία του Καπουτζίδη, έχουν δει για 1000ή φορά σε επανάληψη το «Κωνσταντίνου και Ελένης», έχουν στείλει μήνυμα στο Big Brother για να παραμείνει ο Πρόδρομος ή ο Τσάκας, έχουν ξεκαρδιστεί στα γέλια με το Σεφερλή, έχουν αποθεώσει στο γήπεδο τον Κόκκαλη ή τον Βγενόπουλο, έχουν πετάξει δέκα πανέρια λουλούδια στα μπουζούκια, έχουν χρεώσει 5-6 πιστωτικές, έχουν πάει για ψώνια σε μέρα διαδήλωσης κλπ.
Λαό από παρθενογένεση δύσκολα θα βρούμε. Καλώς η κακώς οι περισσότεροι έχουμε κάνει κάποια από τα παραπάνω…
Το ζήτημα έγκειται θεωρώ στη δεδηλωμένη μας απόφαση να αλλάξουμε κι εμείς οι ίδιοι και να ανατρέψουμε το οικονομικο-πολιτικό σκηνικό που ρημάζει τις ζωές μας.
Αφού ευχαριστήσω και για την κατανόηση της παρέμβασής μου που τιμά το μπλογκ σας, και για τη νέα σας δημοσίευση του κειμένου ενός έντιμου στοχαστή τον οποιο ούτε στην όψη δεν γνωρίζω, και αφού εξηγήσω πως ούτε την απόλυτη αλήθεια παριστάνω πως κουβαλάω ούτε τον εισαγγελέα κάνω, απλά εκφράζω αυτό που θεωρώ σωστό, επιτρέψτε μου μια δυο σκέψεις.
1. Η πολιτιή αφορά όλους τους πολίτες και όχι μονο τους «καθαρούς» που πράγματι μετά βίας γεμίζουν τους τηλεφωνικούς θαλάμους του κέντρου της Αθήνας.
Αυτό που λείπει από αυτή τη χώρα δεν είναι τόσο η πολιτική ή η ηθική καθαρότητα, αλλά η ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ.
Στοιχειώδης προϋπόθεση για να σεβαστώ έναν βουλευτή ή έναν εκκολαπτόμενο ηγέτη είναι η αυτοκριτική του τοποθέτηση σε προσωπικό και σε κομματικό επίπεδο αν εκπροσωπεί κάποιο κόμμα και αν έχει κάποια πολιτική διαδρομή και δεν είναι προϊόν παρθενογένεσης ή πλασμα άλλου πλανήτη.
Η κα Βαγενά του ΠΑΣΟΚ και του Χουντόδουλου, ο Μίκης Θεοδωράκης ο Τουρκοφάγος, ο Μανώλης Γλέζος του Εμβέρ Χότζα, ο Πάνος Καμμένος των ΟΫΚ, ο μελετητής γονιδίων κ.Δημαράς κλπ και συγνώμη για το τσουβάλιασμα ετερόκλητων ανθρώπων δυο από τους οποίους είναι αξιοσέβαστοι για πολλά πράγματα, δεν έχουν τίποτα άλλο να πουν πέρα από την αντιμνημονιακή τους τοποθέτηση διανθισμένη με ευτελή πατριωτική σαλάτα, η οποία αν δεν συνοδεύεται από αυτοκριτική και από ρεαλιστικές αντιπροτάσεις, δεν λέει απολύτως τίποτα. Ασφαλώς βολεύει πάντα ο αποδιοπομπαίος τράγος που λέγεται Μέρκελ, ΔΝΤ, μετανάστες, καπιταλισμός, σκοτεινές δυνάμεις του σύμπαντος αλλά αυτό δεν δίνει λύσεις.
2. Με όλο το σεβασμο που οφείλω στον αρθογράφο και στις αναμφισβήτητα καλές του προθέσεις, νομίζω πως στην αγωνιώδη προσπάθεια του να βρει αχτίδες φωτος, κάνει θεμελιακό λάθος:
@Ευτυχώς υπάρχει κάποια μέσα στη Βουλή, για να τους εξηγήσει τί συμβαίνει έξω στους δρόμους.
Κατά την ταπεινή μου γνώμη η Βουλή δεν συγκροτείται από τους χειρότερους, ούτε απο βλάκες ή ακοινώνητους, ούτε από ανθρώπους διαφορετικούς από τους απ’έξω. Τουναντίον. Ο μέσος όρος των πολιτών αυτής της χώρας ειναι σαφώς κατώτερος από το μέσο όρο αυτών που επέλεξε, για προφανείς λόγους. Εκατομμύρια συμπολίτες μας πέραν της αυτονόητης ευθύνης της ψήφου τους-που κάθε άλλο παρά με αθώα κίνητρα δόθηκε-και της συνεργίας τους σε ασχήμιες, αν είχαν εξουσία θα έκαναν πολύ χειρότερα πράγματα από αυτά που κάνουν οι κυβερνητικοί βουλευτές. Αυτός ο μύθος των «300 της Βουλής» που είναι όλοι τους ίδιοι και για τα μπάζα που ο καλός λαός θα τους ξεφορτωθεί κλπ είναι μύθος που διακινείται από την Άκρα Δεξιά, με σκοπο τη σπίλωση της αντιπροσωπευτικής Δημοκρατίας και της αντικατάστασής της από τη στρατοκρατία ή τη θεοκρατία ή και από τα δυο γιατί για την άμεση Δημοκρατία του Μανώλη Γλέζου επιτρέψτε μου να πω οτι κινείται έξω από τα όρια κάθε λογικής εφαρμογής της, τώρα τουλάχιστον, γιατί ως ουτοπία είναι σημαντικοτατη, άλλωστε απέτυχε παταγωδέστατα και στη μικρή κοινότητα όπου υποτίθεται ότι ο πολιτευτής του ανδρεοπαπανδρεϊκού ΠΑΣΟΚ πήγε να εφαρμόσει.
Περα από αυτά, η ισοπέδωση ενός οικοδόμου ή βομηχανικού εργάτη βουλευτή του ΚΚΕ (έστω και θαυμαστή της Β.Κορέας), ενός ακτιβιστή του ΣΥΡΙΖΑ, ενός λαμόγιου του ΠΑΣΟΚ, ενός λαϊκιστή της ΝΔ και ενός φασίστα του Λάος, είναι ολότελα απλοϊκή. Όλοι αυτοί, είναι διαφορετικές κατηγορίες ανθρώπων, κανείς τους δε είναι ολότελα καθαρός, ναι, δεν είναι όμως και το ίδιο ένοχοι.
Για να τελειώνω γιατί έκανα προφανή κατάχρηση του χώρου σας, η κυρία Βαγενά είναι βουλευτίνα, οφείλει να απολογηθεί για τις πολιτικές της επιλογές, δεν είναι πολιτικά παρθένα, ήξερε με ποιό κόμμα πολιτεύτηκε, οφείλει να έχει θέσεις, προτάσεις, λύσεις, ξεκάθαρο ιδεολογικό στίγμα, σαφή οπτική γωνία και σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα. Με γενικόλογες κοινοτοπικές καταγγελίες και με μικροαστικα χαϊδέματα αυτιών δεν είσαι πολιτικός. Είσαι καφενόβιος, είσαι τηλεθεατής είσαι ανεύθυνος, είσαι απλά η σιωπηλή πλειοψηφία που είναι έτοιμη να γδάρει τον μετανάστη, τον ομοφυλόφιλο, τον αιρετικό, το πρεζόνι, τον περιθωριακό, τον αντεθνικιστή, το ρομαντικό, τον αθώο, τον διαφορετικό, για να κουκουλώσει τα σφάλματά της, τις ανηθικότητές της και την προφανέστατη ανικανότητά της να βρει λύσεις, ρεαλιστικές, παραγωγικές και κοινωνικά δίκαιες.
«Αφού ευχαριστήσω και για την κατανόηση της παρέμβασής μου που τιμά το μπλογκ σας,….»
Και γιατί τιμά το μπλογκ μας η κατανόηση της παρέμβασής σου …..
….επηρμένε χοντρομαλάκα !
προσοχη στο κενο μεταξυ του pagal και μιας σκουπιδιαρας.Η διαφορα δεν ειναι διακριτη και αν πεσεις μεσα καταληγεις απ ευθειας στη χωματερη.
Γλείψτε-γλείψτε τον επηρμένο χοντρομαλάκα (laskaratos)
…ισως κάποτε κι αυτός να σας κατανοήσει και να σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε στο μπλογκ του!
*ποτέ δε ξέρεις !
Δεν είδα να δώσεις κανένα στοιχείο εσύ, pagal. Εκτός κι αν έχεις μείνει άφωνος από την πολιτική σκέψη της Βαγενά.
επειδη ηλιθιε πιθηκε μετεμφιεσμενε σε γουρουνι , περιποιει τιμη σε ενα μπογκ και ενα μπλογκερ να κατανοει μια παρεμβαση με μια αντιθετη αποψη, απ αυτην του συγραφεα και επιπλεον να την ανεβαζει σε ξεχωριστη αναρτηση
το καταλαβαινεις αραγε ?
Ευχαριστώ.
Θέλω να απαντήσω στον υβριστή μου pagal, με το στόμα του Αθανάσιου Ψαλλίδα, μιας μορφής του Νεοελληνικού Διαφωτισμού, που κατηγορήθηκε για αθεϊα και για απόπειρα εισαγωγής στη χώρα μας των ιδεών του Βολταίρου:
«Το να υβρίζει και να σατιρίζει ημπορεί και ο πλέον αμαθής και βαρβαρώτατος ως αυτών ίδιον ον, το να αναιρέσει μια υπόθεση μετά λόγου και να δημοσιεύσει μια επιστημονική αλήθεια είναι ίδιον μόνο του σοφού και του επιστήμονος».
Kαλά καλά….ανακαλώ
απλά μου φάνηκε «κάπως’ το «η κατανόηση….τιμά το μπλογκ σας»
Αγαπητέ Λασκαράτε,
εγώ σε συγχαίρω όχι μόνο για τα ωραία κείμενά σου και την ευθυκρισία σου γενικώτερα αλλά και και για την νηφαλιότητά σου.Εγώ δεν τα καταφέρνω πάντα με αποτέλεσμα να μην εισακούομαι (συνήθως).
Όμως στο συγκεκριμένο νομίζω οτι σφάλλεις σε κάτι. Εδώ, το μπλογκ δεν ανήκει στην Επαναστατική Αριστεράς.Ίσα ίσα φαίνεται οτι το μόνο που ενώνει τους περισσότερους σχολιστές είναι το αντι-αριστερό μένος.
Δεν έχω καταλάβει τι είδους υβρίδιο είναι Το μπλογκ αυτό.Συμμετέχουν από βεριτάμπλ αναρχικοί ( ή υποτιθέμενοι) μέχρι άλλοι σαν τον Black Med ,ο οποίος, όπου γάμος και ακροδεξιά χαρά, η Βασίλω πρώτη. Και ειδική πρόσκληση για τα αγγουράκια του Ελληνο-βόσνιου (ορθόδοξοι γαρ) Βιτάλη. Και να η γέρνουσα προς τη δεξιά Πλευρά Βαγενά. Και, να, ο Παύλος, που έχει για ίνδαλμα τον λιγδο-δεξιό Καμένο, και να ο Νάιτζελ Φάρατζ, πρόεδρος του Λάος στην Ευρωβουλή, τιμή μας και καμάρι μας.
Και φυσικά υπάρχουν και πολλοί Αμεσο-δημοκράτες, που μισούν τα κόμματα και τις κόκκινες σημαίες, ενώ για την Ελληνική δεν έχουν αντίρηση. Κι αν τους πείς εντάξει, παιδιά, και μένα το έθνος μου είναι το ελληνικό, ελάτε να καθορίσουμε την ιστορία μας και τους ήρωές μας, θα βρείς ,υποθέτω και μερικούς, που μεταξύ Εαμ και ταγματασφαλιτών, δεν διαλέγουν, -θα πουν ίδια είναι η αριστερά και η δεξιά.
Και αν κάνει κανείς τέτοιες παρατηρήσεις και εκφράσει εύλογες απορίες όπως, Μα τι νόημα έχει ένα μπλογκ που να είναι εξεγερσιακό (ή να μοιάζει) και συγχρόνως να προπαγανδίζει τους ακροδεξιούς;, τότε του απαντάνε είμαστε άτομα. Ο καθένας εκφράζει τον εαυτό του. Μη μας ομαδοποιείς. Δεν είμαστε αριστερά στρατιωτάκια, όπως «εσείς» (ακόμα και σε μένα το λένε που δεν δηλώνω γενικά αριστερός).
Περίεργα πράματα.
Σταύρο, δεν χρειάζεται να παιδεύεσαι. Το μπλογκ εδώ είναι αυτό που είναι. Ο καθένας πιστεύει ό,τι πιστεύει, και οι περισσότεροι δεν θεωρούμε ότι έχουμε το αλάθητο. Πράγμα που σημαίνει ότι και λάθη κάνουμε και γνώμη αλλάζουμε επειδή αναγνωρίζουμε τα λάθη μας. Για ένα μπορώ να σου εγγυηθώ: κανένας δεν είναι πουλημένος πουθενά και κανένας δεν δρα υστερόβουλα.
Όσο για τον πειρατή, που τον γνωρίζω προσωπικά και πολύ καλά, σου εγγυώμαι ότι ούτε ακροδεξιός είναι ούτε καν δεξιός. Αγνός όσο δεν φαντάζεσαι είναι. Και σκεπτόμενος και καλός (λέξη ταμπού και καθόλου αυτονόητη, αλλά δεν τη φοβάμαι, την αναγνωρίζω την επιθυμώ και την εκτιμώ απεριόριστα, γιατί αναφέρεται σε μια ιδιότητα καθόλου δεδομένη κι απόλυτα επιθυμητή).
Αλλά σ’ αυτήν τη χώρα ο ένας περιμένει τον άλλο στη γωνία με το δίκανο, να τον τσακώσει και να τον «αποκαλύψει», μόλις πει οτιδήποτε μπορεί να είναι παρεξηγήσιμο. Χαλάρωσε λιγάκι, γιατί με αυτή τη στάση και τη νοοτροπία απλώς χάνεις την ικανότητα να βλέπεις. Δες τον άλλο όπως είναι. Δεν χρειάζεται να τον εντάξεις σε κάτι από αυτά που σου είναι ήδη γνώριμα. Είναι πολύ πιθανό να μη χωράει, αν δεν του κόψεις τα πόδια όπως ο προκρούστης. Ούτε χρειάζεται να του βάλεις ταμπέλες. Μπορεί να είναι μια κατηγορία από μόνος του.
Οι συγκάτοικοι σ’ αυτό εδώ το μπλογκ, ακριβώς επειδή γνωρίζουμε ο ένας τις προθέσεις του άλλου και αναγνωρίζουμε το δικαίωμα στο λάθος, όπως θέλουμε να το αναγνωρίζουν και οι άλλοι σε εμάς, μπορούμε και συνυπάρχουμε και συνδιαλεγόμαστε, χωρίς να πλακωνόμαστε επειδή κάποια δεδομένη στιγμή ενδεχομένως να έχουμε διαφορετική αντίληψη πάνω σε κάποιο θέμα. Τόσο απλά.
erendira@δεν μπορει να καταλαβει ακομα ο κοσμος οτι γινεται να συνυπαρξουν ανθρωποι χωρις την ιδιοτελεια ή το κερδος σαν αυτοσκοπο ,μεταξυ τους.Ο ελευθερος σχολιασμος που δεν υπαρχει σε αλλους χωρους που ελεγχονται απο κομματα ή εταιριες, το αποδικνυει.Ουτε και εγω συμφωνω με καποιες δημοσιευσεις αλλα η δυνατοτητα να το εκφρασω αυτο ,αναιρει τις οποιες σαχλαμαρες γραφονται αριστερα ή δεξια.Ας μας πει ο Σταυρος αν η κακοπροαιρετη κριτικη του που προσβαλει κοσμο εδω μεσα,αν θα γινονταν αποδεκτη σε χωρους δεξιους ή πχ το protagon.Εγω εχω γραψει σχολια στη lifo ή το antinews(φυσικα οχι υβριστικου περιεχομενου) που κανενα δεν εχει δημοσιευτει.
Ετσι για να καταλαβαινουμε τι υπονοει ο Σταυρακας τοσο καιρο.
πολυ καλο σχολιο,τοσο καλο που με επεισε να χρησιμοποιησω τη λέξη ταμπού «καλο» 🙄
Ο όρος ταμπού προέρχεται από τις γλώσσες της Πολυνησίας (λ.χ. Τόνγκα ή Φίτζι) και σημαίνει «απαγορευμένος».
Στην πρωταρχική του έννοια, αφορά πρωτόγονους πολιτισμούς, και σημαίνει το πρόσωπο ή το αντικείμενο που απαγορεύεται να πλησιάσει, να αγγίξει, να κατονομάσει ή να χρησιμοποιήσει κανείς, επειδή θεωρείται ιερό ή μιαρό. Το ταμπού θεωρείται μιαρό κι ακάθαρτο, προξενώντας κακό σ’ όποιον έρθει σ’ επαφή μ’ αυτό. Έτσι, λοιπόν ταμπού σε μια γενικότερη σημασία είναι κάτι το απαγορευμένο με έννοια μαγική και δεισιδαιμονική.
Με ευρύτερη έννοια, ο όρος χρησιμοποιείται σήμερα για να δηλώσει οτιδήποτε απαγορευμένο, κυρίως οτιδήποτε αντιμετωπίζεται από την κοινωνία ως μη υπάρχον, για λόγους ηθικής ή κοινωνικών προκαταλήψεων. Συνεκδοχικά, αναφέρεται σε κάθε περιορισμό που επιβάλλει η κοινωνική ηθική, δηλαδή κάθε κοινωνική προκατάληψη. Η λέξη ταμπού χρησιμοποιείται επίσης για οτιδήποτε το τέλειο, που με κανένα τρόπο, δε δέχεται αμφισβήτηση ή τροποποίηση.
ευχαριστω ρε τρολιεντες για τη υποστηριξη
Ξερεις τρολιεντες υπαρχει και ο ορος αλληλεγγυη που δε βαζει σε καλουπια τις σχεσεις οπως εκανες εσυ παραπανω.Να σαι καλα.
τι εβαλα σε καλουπι ?
δε σε καταλαβαινω
καθεσαι και με κοροιδευεις γραφοντας για ταμπου .μολις διαβασα αυτο και εγινα τουρκος.Εκει δεν σε πειραξαν τα ταμπου ενα χρονο μετα ελεος .Θα τα κανω εκει μεσα πουτανα ειλικρινα.
http://parallhlografos.wordpress.com/2012/02/24/%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%BC%CE%B1-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%BD%CF%8E%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-blog-%CE%BC/#comment-114985
παρεξηγηση ρε φιλε
δε σε κοροιδευω
την ερεντιρα πειραζα που εγραφε
… σκεπτόμενος και καλός (λέξη ταμπού και καθόλου αυτονόητη, αλλά δεν τη φοβάμαι, την αναγνωρίζω την επιθυμώ και την εκτιμώ απεριόριστα, γιατί αναφέρεται σε μια ιδιότητα καθόλου δεδομένη κι απόλυτα επιθυμητή).
μ αρεσε αυτο που εγραφε, αλλα ηθελα να την πειραξω γιαυτο εγραψα απο κατω της το σχολιο ,»πολυ καλο σχολιο,τοσο καλο που με επεισε να χρησιμοποιησω τη λέξη ταμπού “καλο” 🙄 »
αλλα ο γιαχουλας το εφερε κατω απ το δικο σου σχολιο και ετσι φανηκε οττι στην «ελεγα»στο ασχετο
επ ευκαιρια να σημειωσω πως αυτο συμβαινει ταχτικα και ειναι θεμα ρυθμισης του «δενδρου» σχολιασμου,ας το φτιαξει καποιος
Αλλά, ως γνωστόν, η ερέντιρα δεν πειράζεται, κάνει διαλογισμό και αναπνευστικές ασκήσεις 🙂
Με τις ρυθμίσεις του δέντρου το έχουμε ψάξει, αλλά δεν έχουμε καταφέρει τίποτα καλύτερο…
Βρε 11888, μην αρπάζεσαι τόσο εύκολα! Και για το άλλο, είδα το λινκ μόλις τώρα, ευχαριστώ για την υποστήριξη, αλλά δεν πειράζει. Ας τους ανθρώπους να περνάνε την ώρα τους, φαίνεται ότι (εξακολουθούν να) έχουν ΠΟΛΥ ελεύθερο χρόνο… No pasa nada!
Απο το δικο μου το μπλογκ πηραν δρομο τα λινκ του παραλληλογραφου και του γαλαξιαρχη.Ουτε υπαρχει η περιπτωση να ξαναμπω εκει μεσα.Τερμα.Το ποστ εδειξε απλα πως υπαρχει εχθρα την στιγμη που κανενας δεν ασχοληθηκε μαζι τους.Χωρισαν οι δρομοι ,ωραια τελειωσε.Οχι ενα χρονο μετα ειρωνια και λασπη την στιγμη μαλιστα που δεν προεχει και κανενας λογος.Φαινεται οτι οι ΣΧΣ ενοχλουν πολυ κοσμο.
Κι εγώ μπερδεύτηκα, αλλά νομίζω ότι το λέει για καλό κι απλώς κάπου λείπει ένα κόμμα απ’ την πρόταση, γι’ αυτό μπερδευτήκαμε… ε, 11888;
αει μαρη φτιαξτε λιγο τις ρυθμισεις
εσενα τρολλαρα και παρεξηγηθηκε ο ανθρωπας
χαχαχα
αντε και καληνυχτες, δε βραδιαζει αλλο
Τρολιεντες ξεκολλα παρεξηγησα
‘Όμως στο συγκεκριμένο νομίζω οτι σφάλλεις σε κάτι. Εδώ, το μπλογκ δεν ανήκει στην Επαναστατική Αριστεράς.Ίσα ίσα φαίνεται οτι το μόνο που ενώνει τους περισσότερους σχολιστές είναι το αντι-αριστερό μένος».
Η δικια σου αγωνια να σκατωσεις το μπλογκ γραφωντας οτι σου κατεβει στην κουτρα(περιεργο για ενα μπλογκ τοσο στοχοποιημενο οπου δεν γινεται καμια λογοκρισια στα σχολια να θεωρειται αντιαριστερο.μαλλον δεν μπηκες σε κανενα γλομπινγκ να δεις τι παιζει)ειναι αξιοθαυμαστη.Δακρυσα απο το μενος και το μισος.Ευχαριστουμε για τα καλα σου λογια ,σου ειμαστε ολοι με μια φωνη υποχρεοι.
Εδω να σου τονισω πως αν δεν γουσταρεις,υπαρχουν εκατονταδες μπλογκ οπου μπορεις να ριξεις τα φωτα σου και να ξυπνησεις τον κοσμο.Δε σε υποχρεωνει κανενας σε τιποτα και για τιποτα.Επισης τα εσωτερικα του μπλογκ και πως λειτουργει αυτο ,ειναι κατι που δε σε αφορα.
«Μα τι νόημα έχει ένα μπλογκ που να είναι εξεγερσιακό (ή να μοιάζει) και συγχρόνως να προπαγανδίζει τους ακροδεξιούς;»
Ελα πες μας οτι εισαι της ΠΔ να τελειωνουμε με την μαλακια.
Αφιερωμενο σε οσους ενοχλουνται απο τους ΣΧΣ(και ειναι πολλοι)
11888,
σε φχαριστώ και σένα για τα καλά σου λόγια, και θα σου τα ανταπέδιδα, αν μου άρεσε να βρίζω.
Το fuck you δεν είναι επιχείρημα, πάντως.
Ο καθένας σχολιάζει σε ένα μπλογκ για τον δικό του λόγο. Στο συγκεκριμένο, ο δικός μου λόγος είναι να καταλάβω. Και να σκεφτώ. Πρέπει να το σεβαστείς αυτό και να μη βρίζεις. Και δε θέλω να φωτίσω κανέναν.
Ε, κάνω κανά διάλογο που θεωρώ οτι είναι επι της ουσίας , και κρίνω. Δικαίωμά μου δεν είναι;
Και, πάντως, όσα λέει η Ερέντιρα από πάνω, εσύ τα έκανες στο από κάτω σχόλιό σου. Και ταμπέλα μου φόρεσες.
Και η απάντησή σου στο ερώτημά μου ήτανι:
«Ελα πες μας οτι εισαι της ΠΔ να τελειωνουμε με την μαλακια.»
Τόχω ξαναπεί. ΠΔ ξέρω μόνο την Παλαιά Διαθήκη. Εδώ την πρωτοάκουσα την ΠΔ και είπα να πά να μάθω τι είναι, αλλά…Λίγος ο χρόνος, πολλά τα μπλογκ.
Και δεν νομίζω οτι σε σας διορθώνονται «τα λάθη». Δεν είδα ξεκαθάρισμα για τον Ακροδεξιό Φάρατζ. Δεν είδα λινκ για τον Βιτάλη (αν και το έδωσα). κλπ,κλπ,κλπ.
Και ,επαναλαμβάνω, αδυνατώ να καταλάβω τι δουλειά έχουν οι ακροδεξιοί παρέα με αναρχικούς.
Θα υπάρχει απάντηση. Εσύ νομίζεις οτι το μπλογκ είναι απλώς δέκα φίλοι, όλοι «άτομα».
Στην πραγματικότητα έχει και παραέχει πολιτική φυσιογνωμία.
Πάντως, «Επαναστατική Αριστερά», που είπε ο Λασκαράτος, δε σας λες…
Στο συγκεκριμενο μπλογκ ρε σαχλαμαρα σχολιαζεις γιατι καποιοι σου εδωσαν το δικαιωμα.Αντε και γαμισου ηλιθιε μας τα εχεις κανει τσουρεκια με τις μαλακιες.
πρεπει να σαι πολυ αμπαλος
το να εχεις καποιος μια προσδοκια μεγαλου αντιμνημονιακου μετωπου με ανθρωπους προερχομενους απο ενα ευρυ πολιτικο φασμα, μπορει να τον χαραχτηριζει ως ουτοπιστη η και καλοπιστο , αλλα αποκει μεχρι να τον λες ακροδεξιο υπαρχει τεραστια αποσταση
μαλλον δεν γνωριζεις τι σημαινει ακροδεξια
μπορει και απλως να βαριεσαι να την ψαξεις παραπερα
ισως ακομη δεν γνωριζεις οτι στην ιστορια των κινηματων υπηρξαν λαικα μετωπα (και με κατοι αρχιδια ναααααα) που ειχαν φραγη μονο προς τα αριστερα, ενω προς τα δεξια χωρουσαν και το τελευταιο αστικο τσουτσεκι…
δεν σε ειδα ομως να αποκαλεις ακροδεξιων προθεσεων αυτους που συμμαχουσαν με τους Καμμενους της χωρας και της εποχης τους
στην ουρουγουαη πριν λιγα χρονια χτιστηκε μια ενοτητα που ξεκιναγε απο τουπαμαρος και εφτανε μεχρι αντιμνημονιακους καμμενους ουρουγουαης … μαλλον ακροδεξιοι θα ηταν και οι τουπαμαρος ανταρτες και δεν το ξερανε ,παρτους στο τλφ θα τους βρεις στο προεδρικο μεγαρο … για να μη σου πω γαι τα λαικα μετωπα του μεσοπολεμου … η ποιους χωρεσε το εαμ κλπ κλπ
και αυτα στα λεει ενας που καμμια διαθεση δεν εχει οχι να συνεργαστει ,αλλα ουτε να περπατησει στο πεζοδρομιο με το καθε εθνικι τυπου καμμενου και βγαζει φλκτενες στη σκεψη και μονο … αλλα αλλο αυτο και αλλο να βγαζουμε ακροδεξιο το ΒlackΜediterraneanPirate και τον καθενα που δε συναδει με τις ονειρεξεις μας
Σταύρο, επειδή μπορεί να απαντάς στον 11888, αλλά αναφέρεσαι σε λεγόμενά μου:
Όταν λέω ότι αναγνωρίζουμε τα λάθη μας και τα διορθώνουμε, δεν σημαίνει ότι αυτό γίνεται ομαδικά. Ο καθένας κάνει την αυτοκριτική του και πράττει όπως κρίνει και όταν ο ίδιος επιλέγει. Γι’ αυτό και «δεν είδες ξεκαθάρισμα για τον ακροδεξιό Φάρατζ ούτε λινκ για τον Βιτάλη (αν και το έδωσες)» -δεν έχω ιδέα ποιος είναι ο Βιτάλης παρεμπιπτόντως…
Και, ξεκόλλα, γιατί σε αυτό το μπλογκ συγκατοίκους ακροδεξιούς δεν έχουμε. Οπότε δεν υπάρχει λόγος να απορείς και να παιδεύεσαι. Υπάρχουν άλλα, πιο δύσκολα και ουσιαστικά για τη ζωή όλων μας, θέματα που μπορούν και αξίζει να μας προβληματίζουν.
11188,
Κλείσε το βόθρο που έχεις για στόμα, γιατί σου λέω, δε βρίζω. Όταν βρίζει κανείς συσκοτίζεται η λογική του και αποβλακώνεται , γι αυτό άλλωστε συνήθως βρίζουν αυτοί που χάνουν ( και οι ‘Αγαπούλες» του γραβατωμένου υπόκοσμου, που αυτοί έχουν χάσει από τοτε που γενήθηκαν). Γιαυτό μην περιμένεις απάντηση.
Ερέντιρα,
δεν τον ξέρω τον Pirate και ακριβώς γιαυτό, ούτε με ενδιαφέρει αν είναι καλός ή «αγνός» . Ούτε αποκάλεσα τον ίδιον προσωπικά ανροδεξιό. Σχολιάζω τις πολιτικές του επιλογές. Αυτά δηλαδή που κατά καιρούς προβάλλει. Και δεν έχω κάποια ιδιαίτερη ψύχωση για την ακροδεξιά (αν και σήμερα είναι σίγουρα εχθρός και η επιρροή της ανεβαίνει ) ούτε υπέρ κάποιας ιδεατής αριστεράς. Για την ακρίβεια μου αρέσει περισσότερο να κριτικάρω το σταλινισμό ή τη Κίνα του Μάο κι έχω πιο πολλά στοιχεία, απλώς το θεωρώ εύκολο, είναι πια σαν να κλέβεις εκκλησία. Σχολιάζω γι αυτά που βλέπω και διαβάζω στο συγκεκριμένο μπλογκ.
Όταν λοιπόν βλέπω να προβάλλει όλα αυτά τα ακροδεξιά προσώπατα, τι να πώ. Ο Παύλος το έχει δηλώσει. Δεν θα είχε αντίρρηση να ακουστεί εδώ ακόμα και η Χρυσή αυγή. Ναι, αν όμως την έκανε μετά με τα κρεμμυδάκια.
Ακούστηκε ο Φάρατζ. ΔΕν έγινε με τα κρεμμυδάκια. Αναφέρθηκε κι ο Βιτάλης. Και το ανταλλακτήριό του φιγουράρει στη πρώτη σελίδα.Και τον κατάπιαμε αμάσητο.Μου λες πως δεν τον ξέρεις. Μα μου είχες πει να σου βρώ λινκ. Και σου βρήκα.Να το ξαναβάζω εδώ.
http://jungle-report.blogspot.com/2010/07/blog-post.html
Είναι αυτός με το σπαθί και τη σερβοβόσνια στολή.
Όσο για τον Καμένο, πραγματικά, τι νόημα έχει να προβάλλεται από τους ίδιους που θεωρούν γενικά όσους συμμετέχουν στη βουλή «καθεστωτικούς; Και τους εαυτούς τους επαναστατικούς και υπέρ του στρατηγού Μολότωφ; Είναι εύλογες απορίες, δεν είναι μόνο δικές μου, και δεν απαντιούνται εύκολα με βρισίδι.
Σταύρο, να σου είπα να βάλεις λινκ αποκλείεται. Αυτό που σου είπα, όχι για τον πώς-τον-λένε, αλλά για τα θέματα που σε απασχολούν, πχ «γιατί γράφετε αυτό και δεν γράφετε εκείνο, πάρτε ένα λινκ κι άλλο ένα και καθίστε να γράψετε αυτό που εγώ πιστεύω ότι λείπει από το μπλογκ», ήταν να γράψεις ΕΣΥ ένα κείμενο και να μας το στείλεις. Καταλαβαίνεις, υποθέτω, ότι δεν είναι πολύ σωστό να παραγγέλνεις από τους άλλους να γράψουν κάτι που προφανώς δεν τους καίει, και μάλιστα από τη σκοπιά που το βλέπεις εσύ. Γι’ αυτό ακριβώς, επειδή ο καθένας μας έχει συγκεκριμένο διαθέσιμο χρόνο και τον αφιερώνει εκεί που ο ίδιος κάνει κέφι, σου πρότεινα να γράψεις εσύ αυτό που θέλεις να δεις δημοσιευμένο, αλλά δεν έχουμε λάβει ακόμα σχετικό κείμενό σου στο ίνμποξ των σχολιαστών.
Εγώ πραγματικά απορώ γιατί ασχολιόμαστε με έναν ψευδό-αριστεροκαραγκιοζάκο σαν τον Σταύρο. Είναι από τα άτομα που ειλικρινά φάσκουν και αντιφάσκουν όσο δεν πάει εδώ μέσα. 8 στις 10 φορές που θα αποφασίσει να σχολιάσει θα είναι αποκλειστικά για να προβοκάρει χυδαία και να τσουβαλιάσει μόνο με τον τρόπο που τον έχει μάθει ο μπαμπάς Τσίπρας.
Μιλάει όλο για την αριστερά και το πάθος του για τον κοινοβουλευτισμό αλλά αριστερός δεν δηλώνει, σιγοντάρει κάθε καρεκλοκένταυρο καθίκι αλλά πάλι αριστερός δεν δηλώνει, ρωτάει για την άμεση δημοκρατία τον αναρμόδιο και έπειτα χρησιμοποιεί λεγόμενα του για να τον τσουβαλιάσει κι έπειτα θίγεται σαν καμιά κυριούλα της σαβουάρ βίβρ αν τον πει κάποιος προβοκάτορα ή τον βρίσει. Βέβαια δεν θα το αφήσει να πέσει στο πάτωμα, θα σας συνδέσει με κάνα Μάο στην καλύτερη ενώ στην χειρότερη θα αποκαλεστείτε αναρχοσταλίνας. Επίσης παρόλο που είναι χυδαία η χρήση της γλώσσας που κάνει, των επιχειρημάτων που αναφέρει κατά καιρούς καθώς των τσουβαλιάσματων που ακολουθούν, εκείνος λέει δεν βρίζει (όπως κάλλιστα θα έκανε και ένας παρουσιαστής καθεστωτικών ειδήσεων, άξιος κονδυλοφόρος της εξουσίας). Βασικά χεστήκαμε αν βρίζει η αυτού μεγαλειότης του η όχι και πολύ λίγα του έσουρε ο/η 11888.
Ο Σταύρακας πάντα σέβεται τον συνομιλητή του γι’ αυτό όσοι έρχονται σε ανταλλαγή απόψεων μαζί του αποτελούν «πράκτορες» μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου. Τέτοιου βεληνεκούς πρακτορολογία δεν έχω δει να αναπαράγεται ούτε καν στο ΚΚΕ. Θεωρεί τον εαυτό του αντιφασίστα, πάρα ταύτα χαιρετίζει και χειροκροτάει τον κάθε μαλάκα ιεραρχικό αριστερό που δέχεται να κάθεται στα ίδια τραπέζια προκαθορισμού της μοίρας μας μαζί με την ΧΑ και μας ζητάει να ψηφίσουμε τον εκάστοτε εξουσιαστικό μηχανισμό της ηγεμονικής αριστεράς καθώς έχουμε ευθύνη να καταρρίψουμε τον φασισμό με τι άλλο βέβαια, με μια ψήφο. Αριστερός βέβαια πάλι δεν δηλώνει Είμαι σίγουρος πως θα τους κάνουμε την μούρη κρέας. Ο Σταύρακας πάντα ανοίγει διαλεκτικές με βάση την λογική (λες και υπάρχει 1 ιερή και πανάγαθη λογική), με την δικιά του. Όχι ποτέ δεν χρησιμοποιεί για το «θύμα» συνομιλητή του λογικές πλάνες η ad hominem, είναι απλά όλα θέμα λογικής, που κατά τον Σταύρακα πάντα, αυτή η λογική απουσιάζει από εδώ μέσα. Με λίγα λόγια, ο Σταύρακας έχει πάντα δίκιο ενώ όλοι οι άλλοι άδικο και μάλιστα αν είναι στις καλές του θα ξεκινήσει και κάνα οχετό απέναντι στους ΣΧΣ για να τοποθετήσει σε όλους μαζί από μια ταμπέλα. Ένα από τα λίγα καλά πράγματα που έμαθα στην πολιτική στάση που έχω υιοθετήσει είναι να μην δίνω πάντα «βάρος» στην εκάστοτε ταμπέλα ή προσδιορισμό αλλά να το δίνω στον εκάστοτε που προσδιόρισε αυτή την ταμπέλα. Και η περίπτωση του Σταύρακα μου αποδεικνύει περίτρανα πόσο δίκιο έχω που δεν δίνω βάρος στα λόγια ενός πολιτικού σκουπιδιού.
Κάποιοι άνθρωποι έχουν ανάγκη να φαντασιώνονται παντού «γραμμές» και συναπόφαση ιεραρχικών αποφάσεων. Με 1000 τρόπους να τους αποδείξεις πως είσαι πολυμορφικός και πολυφωνικός όσο δεν πάει αυτοί θα τσουβαλιάζουν. Έτσι είναι μαθεμένος και είναι δύσκολο να αλλάξει αυτή η λογική. Προσωπικά το κομμάτι με το οποίο συνδιαλέγομαι θα μπορούσε να πει κάποιος πως είναι αυτό του αναρχισμού καθώς και του πολιτικού αντισπισισμού (που ούτε κι αυτό είναι απόλυτα σωστό καθώς οι θεματικές που ασχολούμαι είναι πολύ πιο διευρυμένες και δεν μπαίνουν σε «κατά το Σταύρακα καλούπια»). Σίγουρο είναι βέβαια όμως πως με πολλούς και πολλές από τους ΣΧΣ έχω ριζικές διαφωνίες. Ριζικότατες. Αυτό δεν τους κάνει ούτε εκείνους/ες αλλά ούτε κι εμένα φασίστες,ακροδεξιούς ψευτοεπαναστάτες αναρχικούς που σιχαίνονται τις κόκκινες σημαίες αλλά τα πάνε καλά με τις ελληνικές, αμεσοδημοκράτες της κακιάς ώρας και δεν ξέρω και γω τι άλλο. Δεν πλάθουν πάντα μερικές ιντερνετικές αναρτήσεις την φυσιογνωμία και τα χαρακτηριστικά ενός ανθρώπου. Πρέπει να καθίσεις μαζί της/του, να μιλήσετε καλοπροαίρετα και όχι με πρακτορολαγνείες, να δεις και να ανακαλύψεις και μόνη σου ποιος είναι ο τρόπος που σκέφτεται. Αν φαντασιωνόμαστε παντού εχθρούς (ενώ κατά τ’ άλλα το παίζουμε και ενωτικοαριστεροί του κώλου και του βόθρου) είμαστε υπεύθυνοι των επιλογών μας και της κατάντιας μας.
Προσωπική μου άποψη είναι να σταματήσουμε να ασχολιόμαστε λοιπόν με την κατάντια που έχει δημιουργήσει το αποπάνω ανθρωπάκι. Το πολύ πολύ να μας πει πότε έχει γενέθλια να του πάρουμε ένα γλυφειτζούρι Τσίπρα και ένα αρκουδάκι Κουβέλη.
ψευδό-αριστεροκαραγκιοζάκο
με τον τρόπο που τον έχει μάθει ο μπαμπάς Τσίπρας.
γλυφειτζούρι Τσίπρα και ένα αρκουδάκι Κουβέλη.
είναι πολιτικό σκουπίδι
σιγοντάρει κάθε καρεκλοκένταυρο καθίκι
θα σας συνδέσει με κάνα Μάο (;;;)
Θα σε πει αναρχοσταλίνα .(;;;)
χαιρετίζει και χειροκροτάει τον κάθε μαλάκα ιεραρχικό αριστερό (!!!)
Με 1000 τρόπους να ¨»τους» αποδείξεις («ποιούς»)
ενωτικοαριστερ»οί » του κώλου και του βόθρου («ποιοί;»)
κατάντια που έχει δημιουργήσει το αποπάνω ανθρωπάκι
_____________________________
Τι πταίει για την υβρεοπομπή αυτή; Κνιτισμός; Απολίτικη τύφλωση; Φασιστική συμπεριφορά; Κωλοχαρακτήρας; Έλειψη ψυχραιμίας; Έλλειψη πολιτικής σκέψης; ‘Ελλειψη επιχειρημάτων; «Σεχταρισμός»; Μανία να βάζει ταμπέλες; Ψυχολογική προβολή; Μια χουντική άποψη για τη διαφωνία;(με όποιον διαφωνούμε τον βρίζουμε;) Παθολογική μανία συκοφάντησης;(Τίποτα από αυτά δεν έχω δηλώσει-άκου Τσίπρας!!!) Τυπικός ιντερνετικός Βόθρος;Ή σύστημα, όταν θίγονται τα ουσιαστικά πολιτικά θέματα να αρχίζει το έξαλλο βρισίδι για να μην μολυνθούν τα αυτάκια μας από την αλήθεια;
Πάντως για το πολιτικό του επίπεδο έχω πειστεί πιο είναι. Και φυσικά με ανθρώπους που βρίζουν και συκοφαντούν δε γουστάρω να συνδιαλέγομαι, ακόμα κι αν:
-Δεν πλάθουν πάντα μερικές ιντερνετικές αναρτήσεις την φυσιογνωμία και τα χαρακτηριστικά ενός ανθρώποι
Πρέπει να καθίσεις μαζί της/του, να μιλήσετε καλοπροαίρετα
Τότε να μην έφτιανες μπλογκ, να έφτιανες παγκάκι.
Και να μη σας δημιουργώ πρόβλημα, παιδιά, γεια χαρά, πείτε τα μεταξύ σας , πόσο έλαμψε στα οδοφράγματα ο ένας και ο άλλος, συγχαρείτε ο ένας τον άλλον, όσοι με έχετε βρίσει, άντε και γαμηθείτε να ασπρίσετε , κι εσείς κι ο Φάρατζ σας και Βιτάλης σας και ο λιγδο-Καμένος , το ίνδαλμα του επαναστάτη Παύλου, και η λύσσα Μάλαμάδρε και Μαλαεδουκαθιόν και όλη η νεο-ελληνική απολίτικη δεξιά (κι «αριστερά»)και «αντι-ιεραρχική» και αρχαιο-γκαγκά ναζιστική και με πολιτικό επίπεδο ιδρύματος ψυχωτικών Μαλακία. Τέλος.
Σταύρο,
παρέλειψα να σε ευχαριστήσω για τα καλά σου λόγια.
Το κάνω τώρα.
Επίσης ευχαριστώ τον pagal που ανακάλεσε.