καταδικάζεις τη βία απ’ όπου κι αν προέρχεται;

γιατί τη ρετουσάρισε η αστυνομία;

γιατί τη ρετουσάρισε η αστυνομία;

διορθωμένη με μαρκαδόρο;

διορθωμένη με μαρκαδόρο;

ειδική γωνία και φωτισμός, για να κρύβονται τα μαυρισμένα μάτια

ειδική γωνία και φωτισμός, για να κρύβονται τα μαυρισμένα μάτια

γιατί τέτοια γωνία;

γιατί φαίνετα έτσι η κλείδα;

το παραμύθι και η αλήθεια...

το παραμύθι και η αλήθεια…

 

http://wp.me/pPn6Y-fzZ

Advertisements

64 thoughts on “καταδικάζεις τη βία απ’ όπου κι αν προέρχεται;

  1. Ένστολοι Ναζιστές εν υπηρεσία δολοφονούν έναν μικροπωλητή – και όχι μόνο δεν βλέπουμε φωτογραφίες τους, αλλά το θέμα αποσιωπείται. Τέσσερα πιτσιρίκια κάνουν απαλλοτρίωση χρημάτων από ληστρικό ίδρυμα που συμμετέχει ενεργά στην γενοκτονία του λαού τους και βλέπουμε φωτογραφίες τους και μάλιστα κατόπιν σκληρών βασανιστηρίων. Οι Κωλλέληνες ούτε που νοιάζονται για το πρώτο θύμα, ενώ επευφημούν τους μπάτσους που βασανίζουν ανήλικα και δημοσιοποιούν τα στοιχεία τους, προφανώς νομίζοντας ότι τα λεφτά των τραπεζών είναι δικά τους. Σάπιοι μέχρι το μεδούλι. TO ΞΑΝΑΒΑΖΩ ΚΑΙ ΕΔΩ! ΞΥΠΝΑΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ! Μόνο οι αναρχικοί έχουν δείξει ότι έχουν ψυχή σε αυτόν τον τόπο. Οι άλλοι να μην σχολιασω…(ναι ρε και για τους αριστερούς δεν σχολιάζω πια…)

      • Ε! πως να μπουκαρεις αφου ειναι ο ιερος ναος του θεου σου. Εισαι λιγο ως πολυ μπερδεμενος για το ποιοι ειναι οι πραγματικοι αρχιληστες και λησταρχοι, αν δεν εισαι τσιρακι των αφεντικων ή λιτης.

        • Πρέπει να έχεις ψυχολογικά προβλήματα ή σύνδρομο ντάουν (πράγμα το οποίο δε κατακρίνω, ίσα ίσα που σέβομαι πολύ τους ανθρώπους που προσπαθούν ζήσουν μία φυσιολογική ζωή κάτω από τόσο αντίξοες συνθήκες).

          Μάθε λοιπόν πως δε με ενδιαφέρει ποιοί είναι ‘πραγματικοι αρχιληστες και λησταρχοι’ κατά την άποψη του κάθε βλαμμένου που νομίζει πως έχει καταλάβει τη συμπαντική αλήθεια των πραγμάτων που οι υπόλοιποι αδυνατούν να καταλάβουν. Όποιος κουβαλάει καλάσνικωφ θα πρέπει να συλλαμβάνεται – τελεία και παύλα. Είμαι ενάντια στη βία που προφανώς χρησιμοποίησε η αστυνομία αλλά αυτοί οι άνδρες μόνο ‘παιδιά’ δεν είναι και έχουν 100% ευθύνη των πράξεών τους.

          • χαχαχα μπαγασα.
            σου χτυπησα καποια ευαισθητη χορδη και αρχισες να ξερνας για ψυχολογικά προβλήματα ή σύνδρομο ντάουν ε!
            “δημοκρατη” μου.
            Ετσι πραττουν οι νεοφιλελευθεροι αυταρεσκοι ξερολες σαν και του λογου σου, βαθια νυχτωμενε.
            Χιλιαδες καλασνικοφ, μπομπες και πολυβολα κουβαλαν οι πραιτοριανοι της ολιγαρχικης φασιστικης κυβερνησης κατ εντολην των αφεντικων για να σε θαψουν στα θεμελια του σπιτιου σου, ξυπνοπουλι μου και μεγα κοροιδο. Αντε λοιπον να τους συλλαβεις. Σ αυτο δε χρειαζεται να εισαι συμπαντικος νους, παρα να εχεις τη στοιχειωδη νοηση, που δεν την εχεις, ψυχαναλυτη μου.
            Οταν θα το παρεις χαμπαρι για σενα θαναι πολυ αργα.
            Μα τι λεω! Εσυ εισαι συνεργατης και ετσι θαρρω θα τη γλυτωσεις. Χαχαχαχα.
            Αυτα που συμβαινουν ειναι θρυαλλιδες και προμηνυματα στο μεγα ξεσπασμα που ειναι προ των πυλων.
            Τα εξουσιαστικα καθαρματα το γνωριζουν αυτο και εχουν λυσσαξει δειχνοντας το πραγματικο τους προσωπο, γιατι μετρανε μερες.
            Οι τυραννοι θα λαβουν αυτο που τους πρεπει.

      • Εγώ πάλι παρατήρησα ότι όλοι αυτοί που τώρα κρίνουν, επικρίνουν και κατακρίνουν τα παιδιά, πριν από λίγο καιρό ονειρευόντουσαν κρεμάλες για τους πολιτικούς.

          • το σχολιο παει σ αυτο που εγραψε η Ερεντιρα:

            Εγώ πάλι παρατήρησα ότι όλοι αυτοί που τώρα κρίνουν, επικρίνουν και κατακρίνουν τα παιδιά, πριν από λίγο καιρό ονειρευόντουσαν κρεμάλες για τους πολιτικούς.

            Φυσικα και ο Λαγκαρτσας κανει ευστοχοτατες παρατηρησεις :), αλλα τωρα μιλαμε για το συγκεκριμμενο της Ερεντιρα

  2. Ο Αιμίλιος Λιάτσος με την βιλάρα στα Κιούρκα και ο Βασίλης Θωμόπουλος, ολοκλήρωσαν το έργο της ΓΑΔΑ

    Αφού τους σάπισαν στο ξύλο, στη συνέχεια ανέλαβαν δράση οι Γεραφέντηδες και τα κρατικά παπαγαλάκια της δημοσίας αιδούς που αποκαλείται κρατική τηλεόραση. Στο εμετικό δελτίο των “9″ που διευθύνει ο Αιμίλιος Λιάτσος με την βιλάρα αλά Δυναστεία Κάριγκτον στα Κιούρκα και ο Βασίλης Θωμόπουλος εμφάνιζαν τα σαπισμένα από το ξύλο πρόσωπα των συλληφθέντων για τους Πυρήνες της Φωτιάς ενώ η λεζάντα έγραφε για έναν από αυτούς “φίλος του Αλέξη Γρηγορόπουλου” ώστε να δικαιολογήσουν τους συνειρμούς του Κούγια για τον νεκρό μαθητή της εξέγερσης του 2008. Για την κρατική τηλεόραση των Σαμαρά-Κεδίκογλου-Δένδια οι φίλοι του Αλέξη Γρηγορόπουλου είναι αποβράσματα της κοινωνίας ενώ οι κολλητοί του Κασιδιάρη που βαράνε κουμπουριές στην κηδεία του Ντερτιλή υποδείγματα κοινωνικού καθωσπρεπισμού.

    Συνεχίστε έτσι…

  3. Τα καθάρματα των ΜΜΕ, αυτά τα αγράμματα ανθρωπάκια που η μόνη τους αξία είναι είτε απλώς το γλύψιμο και υπακοή των ανωτέρων τους είτε η προσωπική αναρρίχηση στο σύστημα και ο πλουτισμός τους, δεν έχουν καμία απολύτως διαφορά απο τους ένστολους δολοφόνους και βασανιστές της αστυνομιας! Αν τους αντιστρέψεις τους ρόλους τους, μια χαρά θα κάνανε και οι ίδιοι ότι θα τους πρόσταζε το καθήκον την υπηρετησης του καθεστώτος απο εκείνη τη θέση….οι δημοσιογράφοι σε όλα τα κανάλια, όχι μόνο επικροτούν τα βασανιστήρια και τους ξυλοδαρμούς όσων παραβιάζουν τους νόμους, αλλά δουλεύουν εντατικά προς την κατεύθυνση του εκφασισμού της κοινωνίας, προσπαθοντας να δικαιολόγήσουν κάθε φορά την κρατική ωμή βία που ασκείται προς οποιαδήποτε κατεύθυνση. ΕΙΤΕ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΤΣΑΚΙΖΕ ΤΟΥΣ ΑΠΕΡΓΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ, ΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ ΛΗΣΤΕΣ, ΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ – Τα καθάρματα των δελτίων ειδήσεων θα δικαίωναν την κρατική βία και θα παρουσιάζαν τα γεγονότα ότι προκλήθηκαν από αυτούς που διαμαρτύρονταν. ΟΛΟΙ ΟΙ δημοσιογράφοι, ανεξεραιτως, ειναι ξεκάθαρο «ποιον θεό υπηρετούν» και θα πρέπει να αντιμετωπίζονται ως εχθροί της κοινωνίας ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΑΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΚΟΥΡΓΟΙ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ..

  4. Είναι ξεκάθαρο και στον τελευταίο διανοητικά ανάπηρο αυτής της κοινωνίας ότι τα παιδιά αυτά βασανίστηκαν βάναυσα απο τα σύγχρονα SS της ΕΛ.ΑΣ και οι φωτογραφίες τους δόθηκαν στη δημοσιότητα με αρπα-κόλα μοντάζ, επίτηδες για να σταλεί ξεκάθαρο τρομό-μήνυμα απτους ανωτέρους των βασανιστών τους, στα εξεγερμένα τμήματα αυτής κοινωνίας!..Όσοι κάνουν πως θέλουν να το πιστέψουν και οτι δεν καταλαβαίνουν δήθεν, ότι μας έχουν επιβάλλει εδω και 2 χρόνια ένα αστυνομικό κράτος ανευ προηγουμένου απο το ’74 και μετά, είτε εθελοτυφλεί και είναι απλώς βυθισμένος στον ατομικό του παραλογισμό, είτε φοβάται τελικώς να πολεμήσει ενάντια στην τυρρανία και το σύγχρονο φασιστικό κράτος και να χάσει τα ελάχιστα πλεονεκτήματα της υποταγής του…

    Η αναβάθμιση της κρατικής καταστολής που συντελείται εδώ και 6 μήνες (τρομοκρατία κατά των απεργών της χαλυβουργίας, των μεταναστών και προσφύγων του κέντρου της αθήνας, των αστέγων και των ναρκομανών, των φοιτητών και των καταληψιών, των εργαζομένων στο μετρό, των αγροτών, των κατοίκων διαφοόρων περιοχών που κλείνουν τα διόδια, κτλ κτλ) απο τη χούντα των σύγχρονων δοσίλογων δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί ούτε με τα ευχολόγια των ιδεολόγων της αποστασιοποίησης και της αοριστολογίας, ούτε και με τις πορείες αλληλεγγύης των ιεραποστόλων του αναρχικού ορθόδοξου δόγματος.

    Το ζοφερό μέλλον που μας περιμένει αν δεν εξεγερθούμε άμεσα και αποφασιστικά, αν δεν πολλαπλασιαστούν οι δυνάμεις της αντίστασης και της αμφισβήτησης του συστήματος, ήδη φαίνεται το πόσο απάνθρωπο θα είναι…..

    ΚΑΜΙΑ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΠΕΡΙ ΕΙΡΙΝΙΚΟΥ ΞΕΠΕΡΑΣΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟΥ!

    ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ – ΕΞΕΓΕΡΣΗ – ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

  5. Εγκληματίες είναι οι τραπεζίτες, οι πολιτικοί που τους υπηρετούν και οι μπάτσοι που τους προσκυνούν! Αυτοί έφεραν αυτόν τον τόπο στο χάλι που είναι. Στην εξαθλίωση χωρίς πάτο. ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ, ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΤΙΚΟΥΣ, ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΠΑΤΣΟΥΣ ΡΕ ΡΑΓΙΑΔΕΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΙ; Βασάνισαν νέους ανθρώπους περήφανους με ψυχή ρε ξεφτίλες! Όποιος συμμερίζεται τους βασανιστές και αυτό το κράτος αυτούς τους τραπεζίτες είναι για φτύσιμο ρε! Και προσκυνημένος αιωνια…Ρε για τους τραπεζίτες ρε!;

  6. repost: Φωτογραφίες βασανισμένων συλληφθέντων φωτοσοπαρισμένες στο πόδι, δημοσίευση στοιχείων 18χρονων γιατί κουβαλούσαν μια χειρουργική μάσκα και βασανισμοί τους, βασανισμοί στη ΓΑΔΑ, μικροπωλητές που κυνηγιούνται και δολοφονούνται και ο δήμος Αθηναίων λέει ότι ήταν ατύχημα, κλωτσιές σε μηχανάκι με ανήλικα που τα στέλνει διασωληνωμένα στην εντατική, τραμπουκισμοί δικηγόρων από ασφαλίτες, τραμπουκισμός της συμβούλου του Δένδια από τη ΔΕΛΤΑ, μαχαιροβγάλτες μεροκαματιάρηδων μεταναστών που δεν δημοσιεύονται οι φωτογραφίες τους, όπως και των μπάτσων από τη Κρήτη, μπάτσοι που χειροκροτάνε άλλους μπάτσους επειδή τους πάνε με κατηγορίες για πρεζεμπορία, πιστόλια και δεκάδες εκρηκτικοί μηχανισμοί σε σπίτια χρυσαυγιτών αλλά κάνεις δεν τους χαρακτηρίζει τρομοκράτες, στρατόπεδα συγκέντρωσης που όλοι κάνουν ότι δε βλέπουν , απολύσεις και lock out από μικρά και μεγάλα αφεντικά, ανεργία, πρωτοσέλιδα ΜΜΕ βγαλμένα από την ιστορία του Ναζιστικού κόμματος Γερμανίας, δημοσιογραφοι πλέκουν το εγκώμιο εκτελεστών της χούντας, τρέντυ περιοδικά τύπου lifo ζητάνε το τσάκισμα του συνδικαλισμού…
    Τελικά έκανα λάθος, που δεν είχα καταλάβει πόσο πολύ έστριψε η χώρα αριστερά με τις εκλογές του Ιουνίου.
    Μιλάμε χαμός έγινε…

  7. Τούτη εδώ η βία είναι απολύτως δίκαιη κατα το δόγμα του αστικού νεοφιλελευθερισμού,και πάντα στα πρότυπα της αστικής νομιμότητας,στα πλαίσια της ασφάλειας των πολιτών…
    Όπως δίκαιη θεωρείται η προστασία απο την διαπόμπευση των δολοφόνων της νεολαίας,των μπάτσων που πουλάνε την ηρωίνη,των ακροδεξιών νεοναζί που σφάζουν φτωχοδιάβολους κατατρεγμένους μπροστά στα μάτια των παιδιών τους,δίκαιη θεωρείται η πανελλήνια διαπόμπευση των ιερόδουλων με AIDS,αλλά εξίσου δίκαιη θεωρείται και η προστασία των ευσεβών οικογενειαρχών που ασελγούσαν χωρίς καπότες στα ταλαιπωρημένα σώματα των απόκληρων.
    Απολύτως δίκαιη θεωρείται η προστασία των αριστοκρατών-ολιγαρχών που ζούνε απο μάς και δέν πληρώνουν μία και είναι οι πραγματικοί κλέφτες και υπεύθυνοι για σειρά κοινωνικών και πολιτικών εγκλημάτων,συνεπικουρούμενοι απο τους μπάσταρδους παπαγάλους-δημοσιογράφους και φυσικά απο τους νομοθέτες και ψευτοδημοκράτες πολιτικούς σαλτιμπάγκους-μαφιόζους.
    Να ξέρετε τούτο και να προσεύχεστε στους θεούς σας για εκείνη την μέρα!Φυλαχτείτε καλά γιατί αυτή η βία που σκορπάτε αφειδώς και απλόχερα στην κοινωνία και στους αγωνιστές,θα την λάβετε πολλαπλάσια ακριβώς στα λαρύγγια σας.Και τα κομμάτια σας θα μοιραστούν στις γειτονιές του κόσμου,κατα τον ίδιο τρόπο που κομματιάζετε εσείς την κοινωνία και την εξαθλιώνετε.

      • Άν και δέν πολυκαταλαβαίνω το σχόλιό σου,καθώς ξέρεις δέν αισθάνομαι υποχρέωση να ξεψαχνίζω τα κίνητρα του καθενός,εν τούτοις έχω μιά ερώτηση.
        Ζούσες το 44;
        ‘Αντε κι άλλη μία.Μπορείς να γίνεις πιο σαφής πάνω σε αυτό που λές;

        • Φυσικά και μπορώ. Στην Ελλάδα, ΔΕΝ υπάρχει νεοφιλελευθερισμός. Αν νομίζεις το αντίθετο τότε σου συνηστώ να διαβάσεις το βιβλίο που ανέφερα προκειμένου να μάθεις περισσότερα για το τι είναι αυτός.

          • Άν και δέν έχω διαβάσει το βιβλίο που ομολογουμένως φαίνεται ενδιαφέρον απο πλευράς οικονομικών,μπορεί ο συγγραφέας του να έχει συγκεκριμένη άποψη για το πώς θα ήθελε να είναι ο νεοφιλελευθερισμός.Όμως αυτό δέν σημαίνει πως ο τελευταίος δέν εφαρμόζεται κατα τον τρόπο και τα οικονομικά μοντέλα,όπως ακριβώς παρουσιάστηκαν στο παρελθόν και σε άλλες χώρες.Λιγότερη κρατική παρέμβαση,ιδιωτικοποιήσεις,εξουσίες στις τράπεζες είναι μερικά απο τα οποία άν δεν κάνω λάθος στηρίζεται η κεντρική θεωρία του νεοφιλελευθερισμού.
            Σημειωτέον,πως δέν είμαι οικονομολόγος.Η εσωτερική υποτίμηση του νομίσματος,οι τεχνοκράτες σύμβουλοι στα υπουργεία και φυσικά η αξιοποίηση της Δημόσιας περιουσίας.
            Επίσης,γνωρίζουμε πως όπου εφαρμόστηκε αυτό το μοντέλο,αφ’ενός η οικονομία της χώρας δέν πήγε καλά και αφ’ετέρου ταυτόχρονα διαλύθηκε ο κοινωνικός ιστός με ανυπολόγιστες συνέπειες.Πινοσέτ/Χιλή,Θάτσερ/Αγγλία,Ρήγκαν/ΗΠΑ.
            Μπορείς να ρίξεις μιά ματιά εδώ:http://www.critici.gr/PageText.php?text_flag=1&item_id=305&PHPSESSID=2c405f91cb7df96f4beb79bf64309a0b και αλλού.
            Τώρα άν εσύ πιστεύεις πως δέν ισχύουν αυτά στην δική μας χώρα,ε τότε μάλλον έχεις χάσει επαφή με την πραγματικότητα.

            • «…Όμως αυτό δέν σημαίνει πως ο τελευταίος δέν εφαρμόζεται […] είναι μερικά απο τα οποία άν δεν κάνω λάθος στηρίζεται η κεντρική θεωρία του νεοφιλελευθερισμού.»

              Στην Ελλάδα όμως παρατηρούμε το ακριβώς αντίθετο μοντέλο. Ένα μοντέλο διεφθαρμένου καπιταλοκρατισμού. Όσα παραδείγματα και να μου υποδείξεις που να υποστηρίζουν το αντίθετο θα είναι μεμονωμένα. Για παράδειγμα, έχουμε μόνο δημόσια παν/μια, δημόσια ΜΜΜ, κρατικά μονοπώλια σε άπειρους τομείς, αποδεδειγμένα πάμπολλους άχρηστους δημόσιους οργανισμούς (για παράδειγμα αυτόν της αποξήρανση της Κωπαϊδας), πελατειακό σύστημα το οποίο όλοι μας γνωρίζουμε, οικογενειοκρατία, συνδικαλισμός, μηδέν επιχειρηματικότητα, ελάχιστες πολυεθνικές, υπέρογκη φορολογία, καρτέλ στα σουπερμάρκετ, 250 κατηγορίες κλειστών επαγγελμάτων κ.τ.λ. Όλα αυτά είναι ακριβώς αντίθετα του νεοφιλελευθερισμού.

              Για να απαντήσω στα υπόλοιπα που αναφέρεις, εσωτερική υποτίμηση του νομίσματος δε είναι εφικτή στην Ελλάδα αφού δεν έχει δικό της νόμισμα και οι ‘τεχνοκράτες σύμβουλοι’ είναι απειροελάχιστοι. το 99% των υπουργών μας είναι επαρχιώτες, βλαχαδερά και άχρηστοι μπούληδες που ούτε περίπτερο δε θα μπορούσαν να τρέξουν.

              «Επίσης,γνωρίζουμε πως όπου εφαρμόστηκε αυτό το μοντέλο,αφ’ενός η οικονομία της χώρας δέν πήγε καλά και αφ’ετέρου ταυτόχρονα διαλύθηκε ο κοινωνικός ιστός με ανυπολόγιστες συνέπειες.Πινοσέτ/Χιλή,Θάτσερ/Αγγλία,Ρήγκαν/ΗΠΑ.»

              Αν πιστεύεις πως όπου εφαρμόστηκε αυτό το μοντέλο η οικονομία της χώρας δε πήγε καλά (πχ Αγγλία) τότε προσπάθησε να απαντήσεις το εξής ερώτημα. Γιατί όλοι οι Έλληνες που μεταναστεύουν αποφασίζουν να πάνε Αγγλία; (Η Χιλή ήταν δικτατορικό καθεστώς κατά συνέπεια το παράδειγμά σου είναι λάθος). Εδώ θα βρείς τις πιο επιτυχημένες (οικονομικά) χώρες της Ευρώπης http://forumblog.org/2012/06/ranking-the-top-most-competitive-economies-in-europe-2012/. Στον κόσμο, η λίστα περιλαμβάνει την Ιαπωνία και τη Σιγκαπούρη (νεοφιλελεύθερες). Θα παρατηρήσεις (από τη λίστα που σου επισυνάπτω) πως σε όλες αυτές τις χώρες τα ατομικά δικαιώματα και οι κοινωνικές ελευθερίες είναι σαφώς ανωτέρου επιπέδου από όλα τα σοσιαλιστικά/κομμουνιστικά/ παραδείγματα που μπορείς να φέρεις.

                • Eκεί που στέκομαι εγώ,όσον αφορά τον νεοφιλελευθερισμό και την επιβολή του είναι πως τουλάχιστον στην χώρα μας,επιχειρείται τελευταία με αφορμή την κρίση,να θεωρηθεί καί πρακτικά ώς η μοναδική λύση για την οικονομία της χώρας,ενώ γνωρίζουμε πως δέν είναι.
                  Το παράδειγμα της Αγγλίας ώς προς μετανάστευση,για μένα είναι τουλάχιστον αστείο σκεπτόμενος βέβαια ως εργάτης κι όχι ώς διπλωματούχος ή κάποιου είδους αριστούχος.
                  Να μου πείς για τον Καναδά,την Ν.Ζηλανδία,την Αυστραλία ναί.Τέλοσπάντων για να τελειώνουμε με τα οικονομικά,γιατί ομολογουμένως δέν τα κατέχω καταλαβαίνω πως είσαι υποστηρικτής του δόγματος του νεοφιλελευθερισμού έστω του Χάγιεκ,όπως εσύ λές.Δικαίωμά σου.
                  Εγώ βρίσκομαι στην απέναντι πλευρά.Κι όσον αφορά τα κομμουνιστικά ή σοσιαλιστικά παραδείγματα για τα κοινωνικά δικαιώματα σε σύγριση με κάποιες νεοφιλελεύθερες χώρες,σαφώς και έχεις δίκιο.
                  Μόνο που το δικό μου όραμα και η δική μου σκέψη για την οικονομία και τις ανθρώπινες σχέσεις,βρίσκεται σε εκ διαμέτρου αντίθετη τροχιά και απέναντι σε όλα τα μέχρι στιγμής παραδείγματα του κόσμου πλήν ελαχίστων εξαιρέσεων.
                  Κι αυτό τελικά είναι που ενδιαφέρει εμένα.Μία αταξική κοινωνία όπου ο άνθρωπος θα είναι πάνω απο τα κέρδη.
                  Και φυσικά απαλλαγμένος απο τα παντός είδους αφεντικά.Κι αυτό φυσικά γνωρίζω καλά πως πρέπει να είμαι σε θέση να το υπερασπιστώ με κάθε τίμημα.
                  Για τις μπούρδες περι βίας κι εξουσίας που διαβάζω θα επανέλθω…

                  • Ο Καναδάς η Ν.Ζηλανδία, η Αυστραλία είναι αρκετά φιλελεύθερες χώρες.

                    «Μόνο που το δικό μου όραμα και η δική μου σκέψη για την οικονομία και τις ανθρώπινες σχέσεις,βρίσκεται σε εκ διαμέτρου αντίθετη τροχιά και απέναντι σε όλα τα μέχρι στιγμής παραδείγματα του κόσμου πλήν ελαχίστων εξαιρέσεων.»

                    Θα μπορούσες μήπως να μας πεις ποιές είναι αυτές οι εξαιρέσεις;
                    Ποιά χώρα είναι αταξική; Σε ποιά χώρα ο άνθρωπος είναι πάνω από τα κέρδη; Σε ποιά χώρα ο άνθρωπος δεν έχει αφεντικά;

                    Έχεις αναρωτηθεί ποτέ σου τη πιθανότητα όσα ανέφερες (κέρδος, αφεντικά, εξουσία, τάξεις) να είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ανθρώπινης φύσης;

                    • Μιά εξαίρεση για παράδειγμα,είναι οι αυτόνομες περιοχές των Ζαπατίστας στο Μεξικό.Το χωριό Marinaleda στην Ισπανία.
                      Σε καμία χώρα δέν εφαρμόζεται αυτό που εγώ θα επιθυμούσα.
                      Εγώ βέβαια το γνωρίζω πως είναι στην ανθρώπινη φύση όλα αυτά στα οποία στέκομαι απέναντι.
                      Άν ήταν διαφορετικά τότε θα βασίλευε μεταξύ των ανθρώπων η παγκόσμια αλληλεγγύη,η ειρήνη και η ευτυχία και φυσικά ο άνθρωπος θα είχε άλλη αξία.
                      Αλλά στην ανθρώπινη φύση βρίσκονται εξίσου κι όλα τα υπόλοιπα τα οποία οραματιζόμαστε και διεκδικούμε.Ο καθένας όπως νομίζει.Ο κομμουνισμός,η αναρχία,η αταξική κοινωνία, η ισότητα,η αλληλεγγύη,η πραγματική δημοκρατία κι άλλα που χωρίς αυτά η ζωή μας,θα ήταν εκ των προτέρων καταδικασμένη και σε πολύ χειρότερη μοίρα απο αυτή που βρίσκεται τώρα.Άν συνεχίσουμε να σπαταλάμε τον χρόνο και να αναλώνουμε τον χρόνο σε ανούσιες συζητήσεις,τα θέματα των οποίων έχουν αναλυθεί και εξηγηθεί ιστορικά,τότε σου λέω φίλε πως αυτά που θα δείς στην Ελλάδα,τα έχεις δεί μόνο σε ταινίες και τα έχεις ακούσει σάν μακρυνές εφιαλτικές ιστορίες.
                      Χωρίς θυσίες και αγώνες τίποτε δέν κερδήθηκε.
                      Άλλωστε, η ζωή συνεχής αγώνας είναι.Το μόνο που μένει είναι να διαλέξεις στρατόπεδο.

                    • @Παρεξηγημένος: «Έχεις αναρωτηθεί ποτέ σου τη πιθανότητα όσα ανέφερες (κέρδος, αφεντικά, εξουσία, τάξεις) να είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ανθρώπινης φύσης;»

                      lol

                      Δεν πιστεύω να το λες σοβαρά αυτό τώρα…

                      Θραξ Αναρμόδιος

                  • «Σε καμία χώρα δέν εφαρμόζεται αυτό που εγώ θα επιθυμούσα.»

                    Ίσως γιατί είναι ανθρωπίνως αδύνατο και άρα ανούσιο να το συζητάμε.

                    Αυτό που περιγράφεις είναι η απόλυτη ισότητα. Αυτό που όμως δε βλέπεις, είναι πως αυτή η ισότητα που περιγράφεις, όπως την περιγράφεις, οδηγεί στην απόλυτη ανελευθερία. Διότι ο μόνος τρόπος να την αποκτήσεις είναι να την επιβάλλεις. Τη στιγμή που δέχεσαι πως η μισαλλοδοξία, η φιλοδοξία, η πλάνη, το ψέμα κτλ είναι στην ανθρώπινη φύση τότε είναι επόμενο πως ο μόνος τρόπος να τα σταματήσεις είναι να τα απαγορέψεις. Αυτό κι αν είναι κατασταλτικό.

                    Θα σου δώσω ένα παράδειγμα. Δε ξέρω με τι ασχολείσαι. Μπορεί να είσαι μουσικός, ζωγράφος, γραφίστας, να ασχολείσαι με τη πολιτική, το κιν/φο. Θες να είσαι κομμάτι μιας ομάδας και να είσαι αποδεκτός και αρεστός απ’ αυτήν – πχ χεβυμεταλλάς, αναρχικός, φιλόσοφος δε ξέρω κι εγώ τι. Υπάρχει κάτι όμως για το οποίο είσαι παθιασμένος και θες να είσαι ‘ο καλύτερος’. Αυτό είναι το δηλητήριο σου. Αυτή είναι η διαφορετικότητά σου την οποία όσο την διεκδικείς τόσο την ‘αρπάζεις’ από τον αμέσως επόμενο. θες με λίγα λόγια να καταστρέψεις το μόνο πράγμα που σε κάνει διαφορετικό από μένα. Γι αυτούς τους λόγους δε μπορεί να υπάρχει απόλυτη δημοκρατία όπως την ερμηνεύεις. Διότι κάποιος θα χάσει κάτι για να το βρει κάποιος άλλος. Όταν μιλάμε για αλληλεγγύη – Η μόνη αλληλεγγύη που διακρίνω εγώ είναι αυτή που σέβεται τη διαφορετικότητά των ανθρώπων, τα ατομικά δικαιώματα να είμαστε αυτοί που είμαστε και να συνυπάρχουμε με άλλους που δεν είναι όπως εμείς. Μόνο με αυτή τη συνύπαρξη θα μάθουμε και οι δύο. Η ‘απόλυτη Δημοκρατία’ είναι αυτή που ισορροπεί καλύτερα ατομικά δικαιώματα, κοινωνική δικαιοσύνη και ‘ισότητα’ για τα μέλη της. Είναι επίσης επόμενο πως μία κοινωνία χωρίς αφεντικά είναι μία κοινωνία ανελεύθερη διότι μπορεί εσύ να μη φιλοδοξείς να κάνεις δικό σου ‘μαγαζάκι’ αλλά εγώ μπορεί να το έχω όνειρο ζωής.

                    Χωρίς καμία πρόθεση να σε πατρονάρω αλλά αν αυτά μου τα λόγια δε σε πείθουν βάλε τα στο πίσω μέρος του μυαλού σου και επισκέψου τα ξανά σε λίγα χρόνια. Κι επειδή σου αξίζει να διαβάζεις καλύτερα άρθρα από αυτά που βρίσκεις εδώ μέσα κάνε μία έρευνα για ισότητα ή ελευθερία και τη συνάρτηση αυτών των δύο. Δυστυχώς δεν έχω κάποιο άρθρο εύκαιρο αυτή τη στιγμή.

                    • “Έχεις αναρωτηθεί ποτέ σου τη πιθανότητα όσα ανέφερες (κέρδος, αφεντικά, εξουσία, τάξεις) να είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ανθρώπινης φύσης;” «Δεν πιστεύω να το λες σοβαρά αυτό τώρα…»

                      Είχες κάτι να σχολιάσεις ή αυτό ήταν το σχόλιο;

                    • στις κοινωνιες δεν υπαρχει φυση αλλα πολιτικη και βουληση! αν το παμε ετσι αφυσικο ειναι το καπιταλιστικο συστημα και εκβιομηχανιση που κοντευει να διαλυσει τη γη μεσα σε δυο αιωνες η οποια ειναι αποτελεσμα εκατονταδων χιλαδων χρονων.

                    • Στις κοινωνίες δεν υπάρχει φύση αλλά πολιτική βούληση.
                      ΦΑΝ-ΤΑ-ΣΤΙ-ΚΟ!

                      Ας μιλήσουμε λίγο για τη ΒΟΥΛΗΣΗ.
                      Wikipedia [http://bit.ly/12ss5CY] – «η ικανότητα του ατόμου να θέτει σκοπούς / στόχους και να αποφασίζει να τους πραγματοποιεί.[…]Σύμφωνα με μια άποψη υπάρχει σε μεγάλο βαθμό ταύτιση της βούλησης με τα κίνητρα, που αποτελούν εσωτερικές παρορμήσεις»

                      Εργασία για το σπίτι – διάβασε λίγο τι είναι τα κίνητρα και έλα μετά να μου πεις για φύση

                    • Αυτά σας λέω και με λέτε τρολ – είστε ακοινώνητοι όχι γιατί φταίει ο νεοφιλελευθερισμός και ο καπιταλισμός ούτε και οι 300 της βουλής (που είναι καθρέφτης σας). Αλλά γιατί οι μισοί από δω μέσα δε μπορείτε καν να καταλάβετε τις βασικές αρχές της Δημοκρατίας και της κοινωνίας

                    • Ανθρωπίνως αδύνατο δέν είναι σε καμία περίπτωση κατα τη γνώμη μου.Το φαινομενικά ακατόρθωτο,εύκολα μπορεί να γίνει πραγματικότητα και τρόπος ζωής.Ακριβώς όπως και η τηλεόραση ή τα υπόλοιπα τεχνολογικά επιτεύγματα.Κάποτε στον Μεσαίωνα π.χ.(και όχι μόνο)άν τους έλεγες για τηλεοράσεις και κάμερες θα σε καίγανε στην πυρά.
                      Όμως η τεχνολογική εξέλιξη της ανθρωπότητας,απέδειξε το αντίθετο.Και αυτή η εξέλιξη δέν πρέπει να ξεχνάμε πως ήταν αποτέλεσμα της ευφυούς σκέψης ελαχίστων ανθρώπων και φυσικά προϊόν χιλιάδων πειραμάτων και ερευνών.
                      Έτσι λοιπόν και στις κοινωνικές σχέσεις και κατα συνέπεια σε ολόκληρο το πολιτικοκοινωνικό φάσμα της ζωής μας,χρειάζεται πρώτα μιά διανοητική επανάσταση και ύστερα μιά πολιτική επανάσταση κι αυτό γιατί προφανώς,τα πρόσωπα και τα στερεότυπα που μας κρατούν εγκλωβισμένους στα οποιαδήποτε αδιέξοδα δίνουν αγώνα ακριβώς για να μήν το πετύχουμε αυτό.Με διάφορα μέσα και τεχνικές.
                      Πρέπει να πώ πως για μένα δέν υπάρχει τίποτε το απόλυτο.
                      Ούτε η ελευθερία,ούτε η ανελευθερία μπορούν να είναι απόλυτα.Στον κόσμο που ζούμε υπάρχει μία και μόνο πραγματικότητα η οποία όμως διαιρείται σε πολλαπλά κομμάτια.Το θέμα είναι τί απο όλα αυτά αντιλαμβάνεσαι εσύ και πώς το αντιλαμβάνεσαι.
                      Όταν βλέπουμε το ποτήρι γεμισμένο μέχρι τη μέση,τότε μπορούμε να πούμε πως είναι μισοάδειο ή μισογεμάτο.Εξαρτάται λοιπόν,πώς το βλέπει ο καθένας.
                      Το να είμαστε διαφορετικοί,είναι απολύτως κατανοητό.Όταν όμως η δική μου διαφορετικότητα ή η δική σου συντηρείται εις βάρος της άλλης και χαίρει προνομίων,τότε για μένα αδίκως αυτό συμβαίνει και πρέπει να καταργηθεί.
                      Σε πληροφορώ πως δέν έχω καθόλου πρόβλημα με την καταστολή,καθώς δέν μου άρεσε ποτέ να γυρίζω και το άλλο μάγουλο.Δέν κατάλαβα δηλαδή,θα πρέπει να έχω ηθικές έγνοιες μήπως και πάρω την ελευθερία των δυναστών μου.Χά!Δέν βλέπω την ώρα και τη στιγμή!Να εξουσιάσω τους εξουσιαστές μου!Τώρα επειδή τυχαίνει η ανθρωπότητα να πορεύτηκε μέσα στην αμορφωσιά της και την ιδιοτέλειά της και εξουσιαζόμενη απο μία κάστα αριστοκρατών που κατέχουν τον πλούτο,φυσικό και τεχνητό,δέν σημαίνει πως πρέπει να το δεχθούμε ώς νομοτέλεια και βεβαίως όχι μόνο θα πρέπει να αντισταθούμε σε αυτό αλλά να του επιβληθούμε κιόλας.
                      Τώρα όσον αφορά τα αφεντικά,πίστεψέ με την αλληλεγγύη τους,την δικαιοσύνη τους και την κατανόησή τους,την έχω γευτεί στο πετσί και στην ψυχή μου,και τώρα,πολύ καλά…
                      Το μαγαζάκι σου δέν είναι πρόβλημα.Το να εκμεταλλεύεσαι όμως τον ιδρώτα,την ανεργία,την ανάγκη του άλλου όμως,είναι έγκλημα και θα έπρεπε για μένα να τιμωρείται πολύ αυστηρά.Ισότητα σημαίνει συνεργασία.Σημαίνει να αναγνωρίζεις την εισφορά του άλλου όπως αναγνωρίζεις και σέβεσαι την δική σου.Και η ευημερία σου να βρίσκεται σε συνάρτηση με την ευημερία του άλλου.
                      Επομένως μιά κοινωνία χωρίς αφεντικά μπορεί να υπάρξει,αρκεί οι άνθρωποι να δούνε στον απέναντι τον εαυτό τους.
                      Τα «όνειρα» περι απόλυτης ελευθερίας ή απόλυτης δημοκρατίας δέν ευσταθούν ούτε σε φιλοσοφικό επίπεδο.

  8. «Ακόμα και με το απαίσιο φωτομοντάζ που έκαναν, το ρετούς δεν έδωσε τα αποτελέσματα που ήθελαν. Οι κακώσεις είναι εμφανείς. Παραβιάζονται θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα. Δικαιώματα που έχει ο κάθε άνθρωπος, κρατούμενος ή μη. Ζήτησα επανειλημμένως να του μιλήσω στο τηλέφωνο. Δεν μου τον έδωσαν ποτέ. Φοβάμαι για τη ζωή του παιδιού μου.»

    Αυτά είναι τα λόγια της κ. Παντελίας Βεργοπούλου, μητέρας του συλληφθέντα για τη ληστεία στο Βελβεντό Κοζάνης Ανδρέα-Δημητρίου Μπουρζούκου.

    Η μητέρα του 24χρονου, μιλώντας αποκλειστικά στη zougla.gr, περιγράφει τα συναισθήματα που ένιωσε όταν αντίκρισε τη φωτογραφία του κακοποιημένου γιου της στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

    Ιατρός στο επάγγελμα, με μακρά εμπειρία, τονίζει ότι, με βάση τις φωτογραφίες που δημοσιεύθηκαν, ο 24χρονος αλλά και οι υπόλοιποι συλληφθέντες πρέπει άμεσα να υποβληθούν σε απεικονιστικούς ελέγχους και εξετάσεις, όπως αξονική εγκεφάλου ή οφθαλμολογική εκτίμηση, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν κινδυνεύει η ζωή τους από τα χτυπήματα που έχουν δεχτεί.

    «Είμαι γιατρός στο ΕΚΑΒ και έχω τρεις ειδικότητες. Απ’ ό,τι είδα, τα μάτια του παιδιού είναι και τα δύο κατάμαυρα, σαν να φοράει γυαλιά. Αυτά στην ιατρική λέγονται «μάτια ρακούν» και, όταν τα δούμε, χτυπάει καμπανάκι ότι μπορεί να υπάρχει ενδοεγκεφαλική βλάβη. Όλο το πρόσωπο πρέπει να έχει υποστεί σοβαρές κακώσεις από γρονθοκοπήματα και κλοτσιές. Πού ξέρω εγώ ότι δεν έχει χτυπηθεί στην κοιλιά ή δεν έχει αιμορραγία σπλάχνου;» διερωτάται με τρεμάμενη φωνή.

    «Έπεσα σε τοίχο αναλγησίας»

    Η πρώτη ενέργεια της μητέρας του 24χρονου, μετά τη δημοσιοποίηση των φωτογραφιών των τεσσάρων συλληφθέντων, ήταν, όπως περιγράφει, να επικοινωνήσει με την Ασφάλεια Κοζάνης ζητώντας απεγνωσμένα να μιλήσει με τον γιο της προκειμένου να διαπιστώσει αν είναι καλά στην υγεία του.

    Ωστόσο, όπως επισημαίνει, έπεσε σε τοίχο αναλγησίας, υποκρισίας και ειρωνείας, καθώς οι άνδρες της Ασφάλειας αρνούνταν πεισματικά να τη φέρουν σε επικοινωνία με το παιδί της.

    «Ζητούσα επανειλημμένως να μιλήσω με το παιδί. Δεν μου το έδιναν με τίποτα. Ζήτησα να μιλήσει με τη δικηγόρο του. Ούτε και αυτό έγινε. Εν συνεχεία έκανα παράκληση να διακομισθεί στο πλησιέστερο νοσοκομείο για να υποβληθεί σε έλεγχο από κλινικό γιατρό. Δεν έγινε ούτε αυτό. Μου είπαν ότι του πρόσφεραν τις πρώτες βοήθειες. Δηλαδή τι του έβαλαν, Μπεταντίν; Στο τέλος, μάλιστα, ένας από την αστυνομία μου το έκλεισε κατάμουτρα λέγοντάς μου «έχουμε και δουλειές». Το παιδί έχει υποβληθεί πρόσφατα σε επέμβαση λέιζερ στα μάτια. Ο γιατρός που το χειρούργησε μας είπε ότι δεν πρέπει ούτε να κουτουλήσει. Μπορεί μετά την κακοποίηση που υπέστη να αποκολληθεί ο αμφιβληστροειδής του και να μείνει τυφλό» αναφέρει σοκαρισμένη.

    «Παραβιάζονται θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα»

    Ανατρέχοντας στις αναμνήσεις της θυμάται ότι η ίδια, ως γιατρός που συμμετείχε -και συμμετέχει- σε αεροδιακομιδές του ΕΚΑΒ, έχει χρειαστεί να φροντίσει και άτομα που είχαν εμπλακεί σε έκνομες δραστηριότητες, σεβόμενη πάντα, όπως τονίζει, το δικαίωμά τους στην ιατρική περίθαλψη.

    «Αυτό που έχει συμβεί είναι πρωτοφανές. Παραβιάζονται θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα. Δικαίωμα στην υγεία έχουν όλοι οι άνθρωποι. Κρατούμενοι και μη. Να τον δικάσουν για αυτά που έχει κάνει, όχι να του συμπεριφέρονται έτσι και στη συνέχεια να μην του παρέχουν ούτε την απαραίτητη ιατρική βοήθεια. Στο ΕΚΑΒ κατά διαστήματα έχει χρειαστεί να φροντίσουμε εγκληματίες και φονιάδες. Τους σεβαστήκαμε απόλυτα. Όταν διαπιστώσω τι κακώσεις φέρει, θα κινηθώ νομικά. Θα ζητήσω ιατροδικαστική εξέταση και, αν δεν γίνει τίποτα εδώ, θα αποταθώ ακόμα και σε ευρωπαϊκούς φορείς» τονίζει η κ. Βεργοπούλου.

    «Είναι κοινωνικός και ευαίσθητος»
    Τέλος, αναφερόμενη στον γιο της τον Δημήτρη, συγκινημένη εξηγεί ότι απέχει παρασάγγας από την εικόνα του ληστή. Μοναχογιός, φοιτητής σε πανεπιστημιακή σχολή της Μυτιλήνης, γιος αγιογράφου, με δύο αδελφές, ο 24χρονος περιγράφεται από τη μητέρα του ως άτομο δραστήριο και φιλάλληλο.

    «Δεν περίμενα ότι θα μπορούσε να συμμετάσχει σε τέτοια πράγματα. Σαν άνθρωπος είναι δραστήριος, κοινωνικός και ευαίσθητος σε διάφορα θέματα, όπως το μεταναστευτικό και άλλα. Ό,τι κι αν γίνει, θα είμαι δίπλα του και θα τον στηρίξω» καταλήγει.

  9. μια παρατηρηση:
    δεν πιστευω πως προκειται για κακο φωτοσοπ, αλλα για συνειδητη επιλογη

    προκειται για ενα επιμελημενα ατυχες φωτοσοπ

    ασχετοι και ατεχνοι δεν ειναι, πισω απο καθε τι κρυβεται και ενας σπουδαγμενος ντεμεκ επικοινωνιολογος και το πολιτικο μηνυμα που εχει επιλεχθει να κοινωνηθει

    η χουντα της επταετιας απεφευγε σαν τον διαολο το λιβανι, να διαρευσουν φωτογραφιες βασανισμενων, φοβουμενη τις αντιδρασεις που θα προκαλουταν αλλα και την διεθνη κατακραυγη

    σημερα φαινεται τα πραματα ζυγιζονται αλλιως και οι προτεραιοτητες ειναι αλλες, να σκασει ο κοσμος και να μαζευτουν τα λεφτα

    ετσι η δημοκρατια των μαριονετων των δανειστων, επιλεγει να δημοσιευει τις φωτογραφιες οπως ειναι αποσκοπωντας αντι της αποκρυψης της φρικης, στον εθισμο της κοινωνιας στην απαθεια και στην εμπεδωση του φοβου

    παραληπτες του μυνηματος δεν ειναι καποιοι μελλοντικοι ληστες τραπεζων, η οι εν γενει τρομοκρατες, αλλα ολοκληρη η κοινωνια και οποιοσδηποτε διανοηθει να αντιμιλησει

    αυτο που μας λενε ειναι :
    «εδω ειμαστε εμεις και οι ζαρντινιερες μας και κανεις δεν μας κουναει, ειμαστε υπερανω κανονων, νομων, συνταγματων… για την πλακα και την εκτονωση μας μπορουμε να λυωσουμε οποιον λαχει… εμεις ειμαστε το κρατος «

  10. Φρικαλέες καταστάσεις που δεν έχουν όμοιο τους. Σκληρά βασανιστηρια που σε διάρκεια και σκληρότητα συναγωνίζονται τους μετρ των βασανιστηρίων τους απριλιανούς του 1967.Απόδειξη ότι ζούμε σε σκληρή χούντα με κοινοβουλευτικό κέλυφος.Στην χούντα του Παπαδόπουλου δεν τόλμαγαν να βγάζουν φωτογραφίες βασανισμένων φοβούμενοι την διεθνή κατακραυγή. Εδώ δεν έχουν τέτοιους ενδοιασμούς. Κι ας πρόκειται μόνο για μια ληστεία τράπεζας, της μισητής σε όλο τον λαό τράπεζας.

    Σύντροφοι ο πόλεμος έχει κηρυχτεί με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο. Σύντροφοι προσωπικά σκέφτομαι από τώρα τις 20 Φλεβάρη. Δεν είμαι ο μόνος. Κάθε μέρα που περνάει ζούμε σοκαριστικά γεγονότα με δολοφονίες, αυτοκτονίες και τώρα και βασανιστήρια που ξεπέρασαν κατά πολύ αυτά που δεχτήκαμε εμείς οι αντιφασίστες πριν λίγους μήνες. Θέλουμε άμεσα σαρωτική αντεπίθεση και δεν μπορώ να βρω καλύτερη μέρα από τις 20 Φλεβάρη και την γενική απεργία και μακάρι να προέκυπτε κάποια τέτοια μέρα πριν από τότε. Κι ας κατεβάσουν κάτω όλη την αστυνομία τους. Δεν θα αρκέσει για την οργή μας που ξεχειλίζει πια ανεξέλεγκτα σε μένα και τόσους άλλους συντρόφους. Ας γκρεμίσει αυτή η οργή μας όλα τα σκουληκιασμένα και σαδιστικά σώματα της εξουσίας τους. Ας ελευθερώσει τους συντρόφους μας. Ας κάνει σκόνη τους φόβους και τις δειλίες μας.

    Σύντροφοι η ώρα των ευθυνών ήρθε και δεν είναι αστείο. Σύντροφοι τα χαρτιά της τα άνοιξε η εξουσία και έβγαλαν φλος ρουαγιάλ φασισμού. Τα δικά μας τώρα…

  11. Επειδή προ ημερών «καταδίκασα την βία απ όπου κι αν προέρχεται», το επιβεβαιώνω,
    ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΩ ΤΗΝ ΒΙΑ ΑΠ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ, ακόμα και απο μπάτσους προς μερικά 20χρονα κωλόπαιδα που παίρνουν τα καλάσνικοφ και ληστεύουν, και που ενδεχομένως έχουν σχέση με τρομοκτρατία.

  12. »Τι είναι η ληστεία μιας τράπεζας,μπροστά στην ιδρυσή της».Απο τη φύση τους οι τράπεζες αποτελούν τους μεγαλύτερους ληστές.Και όσοι τις υποστηρίζουν έχουν άνομα συμφέροντα.

  13. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν χωράει ΚΑΙ ο Παρεξηγημένος στις συζητήσεις μας και του ζητάμε, και μάλιστα σκαιότατα, να φύγει, τη στιγμή που κάποιοι άλλοι, πχ ο Σαλαμάνδρας, εκφράζονται απερίφραστα με την μεγαλύτερη περιφρόνηση και εχθρότητα προς την κοινωνία, και δεν έχει ακούσει την παραμικρή παρατήρηση από κανέναν για αυτή του την στάση.

    Κινδυνεύουν οι συζητήσεις μας από έναν εκπρόσωπο (αν είναι κιόλας) του φιλελευθερισμού; Γιατί;

    Θραξ Αναρμόδιος

  14. Γεμίσαμε παπαγάλους εδώ μέσα. Η «κοινωνία» σου Αναρμόδιε, αυτή στην οποία ανήκεις είναι αυτή που ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ να βασανίζονται άνθρωποι. O Δένδιας όσα κάνει δεν τα κάνει εν αγνοία της πλειοψηφίας. Η κοινωνία που ζούμε είναι ρατσιστική, και φασιστική. Αν αρνιόσουν να σε θεωρούν με τιμή σου μέρος της κοινωνίας αυτής, δε θα έγραφες και τόσες μαλακίες.

  15. Είμαστε ακοινώνητοι μαλάκα κοινωνικέ μισαντερστουντ. Τώρα τον πούλο. Ή τον μπούλο. Ή τωνμπούλω. Αλλά ξεφορτώσου μας με τις παπαρολογίες σου.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s