Προφυλάκιση του νεαρού Χ.Κ. που ξυλοκοπήθηκε άγρια από τα ΜΑΤ!

Αν ήταν μια φορά απίστευτο γεγονός ο σοβαρότατος ξυλοδαρμός του νεαρού Χ.Κ. από τα ΜΑΤ μετά από συναυλία στο Πολυτεχνείο, η συνέχεια ξεπερνάει κάθε διεστραμμένη φαντασία:

Από το Alterthess, διαβάζουμε:

Την προφυλάκιση του νεαρού που ξυλοκοπήθηκε άγρια από δυνάμεις των ΜΑΤ  την προηγούμενη Παρασκευή έξω από το Πολυτεχνείο στην Αθήνα αποφάσισε η ανακρίτρια.

Λίγο μετά τις 10 σήμερα το πρωί η ανακρίτρια έφτασε στο νοσοκομείο Ερυθρός σταυρός που νοσηλεύεται ο νεαρός και αφού ολοκληρώθηκε η διαδικασία, αποφάσισε την προφυλάκιση του στις φυλακές Κορυδαλλού και συγκεκριμένα στο νοσοκομείο των φυλακών αφου από τον άγριο ξυλοδαρμό υπέστη σοβαρές σωματικές βλάβες όπως κάταγμα στο μέσο του κρανίου, βαθύ σκίσιμο του δέρματος στο κεφάλι, ένα σπασμένο δόντι, εκδορές στο πρόσωπο και τα αυτιά, κάταγμα στον αγκώνα και την ωμοπλάτη, βαθύ τραύμα στα πόδια, εξάρθρωση γονάτου, πολλαπλά και μεγάλης έντασης  χτυπήματα από γκλοπ στα πλευρά και την πλάτη, τα οποία προκάλεσαν νεφρική ανεπάρκεια.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο νεαρός μεταφέρεται αυτή τη στιγμή στον Κορυδαλλό.

Μάρτυρες του περιστατικού αναζητεί ο νεαρος

Τα ξημερώματα του Σαββάτου 9 Ιουλίου, φεύγοντας από συναυλία στο Πολυτεχνείο, στην οδό Μπουμπουλίνας, μου επιτέθηκε ξαφνικά μία διμοιρία των ΜΑΤ, η οποία βρισκόταν σε παρακείμενο στενάκι. Γύρω στους δέκα άνδρες των ΜΑΤ μου επιτέθηκαν, χτυπώντας με βίαια με τα υπηρεσιακά τους γκλοπ, αλλά και με μπουνιές και κλωτσιές. Με χτυπούσαν κυρίως στο κεφάλι και στα πλευρά, με μεγάλο μένος, πολλοί από αυτούς, με το μεταλλικό τμήμα της λαβής των γκλοπ, βρίζοντας με ταυτόχρονα με ακατανόμαστες εκφράσεις.

Μετά από λίγα λεπτά και ενώ ήμουν αιμόφυρτος και ημιλιπόθυμος με έσυραν μέχρι την κλούβα που βρισκόταν παραδίπλα όπου με έλουσαν με νερό, φωτιστικό οινόπνευμα και ό,τι άλλο υγρό έτυχε να έχουν κοντά τους.

Γύρω στις 3.45 π.μ. με πήγαν στη ΓΑΔΑ. Αν και η κατάστασή μου ήταν άθλια κανείς δεν έδωσε σημασία. Ζητούσα να με πάνε σε γιατρό, τους έλεγα ότι πονάω και μου απαντούσαν ότι πρέπει πρώτα να γίνουν οι διαδικασίες. Με άφησαν αιμόφυρτο σε ένα διάδρομο αδιαφορώντας  ακόμα και όταν λιποθύμησα. Το πρωί μου ανακοίνωσαν ότι έχω συλληφθεί με την κατηγορία ότι…πέταξα μολότοφ εναντίον της διμοιρίας. Αν και είχα ένα βαθύ τραύμα αρκετών εκατοστών στη μέση του κρανίου μου και αιμορραγία σε διάφορα σημεία του σώματός μου, μου αρνήθηκαν τη μεταφορά σε νοσοκομείο, με το αιτιολογικό ότι πρώτα έπρεπε να οδηγηθώ στον Εισαγγελέα. Αφού με πήγαν στα δικαστήρια και με κατηγόρησαν επίσημα για δύο κακουργήματα και δύο πλημμελήματα (έκρηξη, κατοχή εκρηκτικών, διατάραξη κοινής ειρήνης και εξύβριση) στη συνέχεια με πήγαν στο νοσοκομείο.

Από τη συνάντησή μου με τις δυνάμεις «ασφαλείας» φιλοδωρήθηκα, εκτός των κατηγοριών και του άμεσου κινδύνου να κριθώ προσωρινά κρατούμενος, με μια σειρά σωματικές βλάβες. Συγκεκριμένα έχω υποστεί κάταγμα στο μέσο του κρανίου, βαθύ σκίσιμο του δέρματος στο κεφάλι, το οποίο χρειάστηκε 9 ράμματα, ένα σπασμένο δόντι, εκδορές στο πρόσωπο και τα αυτιά, κάταγμα στον αγκώνα και την ωμοπλάτη, βαθύ τραύμα στα πόδια το οποίο χρειάστηκε άλλα 10 ράμματα, εξάρθρωση γονάτου, πολλαπλά και μεγάλης έντασης  χτυπήματα από γκλοπ στα πλευρά και την πλάτη, τα οποία μου προκάλεσαν νεφρική ανεπάρκεια.

Νοσηλεύομαι φρουρούμενος από αστυνομικούς, οι οποίοι προσπαθούν να κάνουν τη νοσηλεία μου δυσκολότερη. Έχουν φτάσει στο σημείο να απαγορεύουν ακόμα και τη νυχτερινή συσκότιση σε όλο το δωμάτιο νοσηλείας, επιβάλλοντας σε εμένα και τους υπόλοιπους ασθενείς να κοιμόμαστε τη νύχτα με το φως ανοιχτό.

Το πλέον εξοργιστικό είναι ότι από τη δικογραφία που σχηματίστηκε, πέρα από τα ψέματα σε βάρος μου, δεν υπάρχει το παραμικρό για την κακοποίησή μου. Υπάρχει μόνο η κατάθεση ενός Ματατζή (κανείς από τους υπόλοιπους της διμοιρίας δεν μπήκε στο κόπο να καταθέσει είτε γιατί δεν αντιλήφθηκε τίποτα, είτε γιατί φοβάται τις ευθύνες του). Ο αστυνομικός αυτός το μόνο που αντιλήφθηκε είναι εμένα να πετάω μολότοφ και να συλλαμβάνομαι (προφανώς με όλους τους νόμιμους τύπους).

Δεν γνωρίζω ακόμα πόσες και ποιες  βλάβες στην υγεία  μου θα είναι μόνιμες. Αυτό όμως που γνωρίζω είναι ότι ήθελαν να με δολοφονήσουν.

Ακολουθούν μερικές φωτογραφίες από τα αποτελέσματα της συνάντησής μου με την αστυνομία, κάνοντας έκκληση σε οποιονδήποτε υπήρξε μάρτυρας της επίθεσης σε βάρος μου ή έχει φωτογραφικό υλικό να επικοινωνήσει μαζί μου στο e-mail: solidarity_xk@yahoo.gr .

Χ.Κ.

Στοιχεία για την υπόθεση από το indymedia, εδώ και εδώ.

13 σκέψεις σχετικά με το “Προφυλάκιση του νεαρού Χ.Κ. που ξυλοκοπήθηκε άγρια από τα ΜΑΤ!

  1. Αν θυμαμαι καλα,οταν διαβασα την ειδηση στο ιντιμιντια,μου εκανε εντυπωση το θρασος της ανακριτριας που απευθυνομενη στον νεαρο για τα τραυματα του ειπε»Οι αστυνομικοι δεν κανουν τετοια πραγματα».Δηλαδη τι αλλο θα πρεπει να γινει για να καταλαβει και ο τελευταιος πολιτης αυτης της χωρας οτι ολοι οι θεσμοι λειτουργουν συμφωνα με αυτους που τους ελεγχουν?Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΝΟΧΗ ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ.Μας λενε να φερομαστε πολιτισμενα για να μη χανουμε την ανθρωπια μας.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΛΛΑ ΔΕ ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΔΟΣΗ.Παω για »απεξαρτηση» μπας και σωσω λιγο απο την αξιοπρεπεια που μου εχει μεινει.ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ,ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ ΠΛΕΟΝ.»Σας σιχαθηκε ψυχη μου καρκινακια του πλανητη,σκατοκαργιολες»(Τζιμης Πανουσης)

    • Επειδή παρερμηνεύτηκε η δήλωση της κυρίας ανακρίτριας δηλώνοντας «η αστυνομία δεν κάνει τέτοια πράγματα» δεν εννοούσε πως δεν τον χτύπησαν. Εννοούσε πως οι μπάτσοι δεν κοπανάνε εάν δεν έχεις κάνεις τίποτα και για να σε σαπίσανε πήγαινες γυρεύοντας ( το οποίο είναι πολύ πιο τρομερό και επικίνδυνο από το φαιδρό δεν συνέβη τίποτα) – όποιος έχει τρέξει ή μπλέξει ποτέ με δικαιοσύνη , ανακριτές και το κακό συναπάντημα επειδή βρέθηκε σε λάθος μέρος , λάθος στιγμή καταλαβαίνει πολύ καλά τι εννοώ…

      • Αυτο το «η αστυνομια δεν κανει τετοια πραγματα» που φερεται να ειπε η ανακριτρια, δεν νομιζω οτι παρερμηνευτηκε απο καποιον.
        οπως δεν θα παρερμηνευτει και το χερι που θα απλωθει στο προσωπο της.

        μα τι πραγματα ειναι αυτα που γραφω..παλι στην βια το μυαλο μου..τσκ τσκ τσκ

  2. «Εννοούσε πως οι μπάτσοι δεν κοπανάνε εάν δεν έχεις κάνεις τίποτα και για να σε σαπίσανε πήγαινες γυρεύοντας ( το οποίο είναι πολύ πιο τρομερό και επικίνδυνο από το φαιδρό δεν συνέβη τίποτα)»

    Ακόμη κι αν είχε κάνει κάτι ο Χ.Κ., ακόμη κι αν είχε πετάξει μολότοφ, η αστυνομική συμπεριφορά, στο βαθμό που ο τραυματισμός του Χ.Κ. δεν έγινε σε εκ του συστάδην μάχη, συνιστά κλασική περίπτωση κατάχρησης εξουσίας.

    • «συνιστά κλασική περίπτωση κατάχρησης εξουσίας»

      Διόρθωση:
      Συνιστά κλασική περίπτωση κατάχρησης εξουσίας, σε ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΌ ΒΑΘΜΟ.

    • Ποιό είναι το όνομα αυτής της αηδιαστικής καργιόλας και ΠΟΙΟΣ της επιτρέπει να αφοδεύει πάνω σε ΚΑΘΕ ανθρώπινο θεσμό ΤΟΣΟ ατιμώρητη. ΠΟΥ είναι η φωτογραφία της ΠΟΥ η διεύθυνσή της ΠΟΥ το τηλέφωνό της? Κανονικά θάπρεπε να ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ την κάθε στιγμή που αντικρύζει το φως του ήλιου η κερία ανακρίτρω.

  3. Η απόφαση αυτή είναι κομβικό σημείο που αποδεικνύει την απόλυτη σαπίλα ΟΛΩΝ των θεσμών και ΟΛΩΝ των κρατικών οργάνων και υπηρεσιών. Μόνο με αντίστοιχες αποφάσεις τον καιρό της ΧΟΥΝΤΑΣ θα μπορούσε να συγκριθεί, και αποδεικνύει ότι ΠΡΑΚΤΙΚΑ έχουμε ΗΔΗ χούντα. Επομένως ΚΑΙ το δικαίωμα της αντίστασης με ΚΑΘΕ μέσο, πλέον. – εφόσον δεν βλάπτονται ή ζημιώνονται αθώοι.

    Δηλαδή ΤΙ νομίζουν αυτά τα γουρούνια, ότι αν ξυπνήσουν οι Ελληνες πολίτες και εμφανιστούν….300-400 χιλιάδες μαζί στο δρόμο, αλλά… εφοδιασμένοι ΗΔΗ με μάσκες και με ρόπαλα, ότι δεν θα τους τσάκιζαν ΟΛΟΥΣ? |Τα φασιστοειδή κτήνη ζούν ΜΟΝΟ χάρις στην ανοχή ή την άγνοια των πολλών.

    • Omadeon

      Toύτος ο τόπος έχει μια παράδοση αναρχοαυτονομης και αντιεξουσιαστικής συμπεριφοράς .
      Δεν εμπιστεύτηκε καμμιά εξουσία , ούτε τα 400 χρόνια της σκλαβιάς που για άλλους ήταν 500 , 600 ή 700 , ούτε τα 200 χρόνια του νεοελληνικού κράτους.
      Η λαϊκή υποστήριξη που απολάμβανε ο «αντιβαυαρός» Παπουλάκος, ο ΕΛΑΣ, η 17Ν ή οι αδελφοι Παπακώστα στις μέρες μας δειχνουν πως έχουμε κάποια «ινδιάνικα» ιδιοσυγκρασιακά χαρακτηριστικά.
      Γι αυτό και είμαι σιγουρος πως ο κόσμος δεν θα κατέβει με στυλιάρια , αλλά θα πάρει τα όπλα…
      Και θα είναι και χιλιάδες ένστολοι μαζί του…

  4. Από τον «Δρόμο της Αριστεράς»:
    (μιλάει ο πατέρας του παιδιού που ξυλοκοπήθηκε άγρια)
    «Τον πήραν από το νοσοκομείο, όχι με ασθενοφόρο, αλλά με υπηρεσιακό όχημα της αστυνομίας, το μετέφεραν στη ΓΑΔΑ και από εκεί, στις φυλακές του Κορυδαλλού. Επί 24ώρου βάσεως υπήρχαν αστυνομικοί στο νοσοκομείο του Ερυθρού Σταυρού. Όταν τον πήρανε από το νοσοκομείο, υπήρχε παραπεταγμένη μία διμοιρία τον ΥΑΤ, στην είσοδο του κτιρίου, ένστολη και ένοπλη και μία κλούβα, πάλι των ΥΑΤ μέσα στο χώρο του νοσοκομείου.
    Εδώ, την πρώτη νύχτα που ήταν στο νοσοκομείο, που δεν μπορούσε το παιδί καν να ανοίξει τα μάτια μου, του είχαν κλειστά τα παράθυρα μην τυχών και πηδήξει από τον 3ο όροφο και αποδράσει, ενώ είχαν τα φώτα ανοιχτά για να τον βλέπουν. Σε έναν άνθρωπο με κάταγμα στο κρανίο. Και απ΄ έξω από το δωμάτιο ήταν 7 ασφαλίτες. Και φυλάγανε τι;»
    Γεμάτος πόνο και οργή, αγανάκτηση και φόβο για τη ζωή του παιδιού του, ο κ. Δημήτρης ζητά να μεταφερθεί άμεσα ο γιος του σε δημόσιο νοσοκομείο: «Εμείς το μόνο που θέλουμε είναι να φύγει το παιδί από τις φυλακές του Κορυδαλλού και να πάει σε ένα δημόσιο νοσοκομείο. Ας πάει στο Κρατικό της Νίκαιας, που είναι το πιο κοντινό στις φυλακές, για να μην έχουνε και φόβο πως θα τους φύγει…», δηλώνει σκωπτικά.

    http://edromos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=5684:%CE%B1%CF%83%CF%84%CF%85%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%AF-%CE%BE%CF%85%CE%BB%CE%BF%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%8D%CE%BD-%CE%BE%CE%B1%CE%BD%CE%AC-%CE%BC%CE%AD

  5. apogoiteuomai kathe fora pou vlepw oli auti tn anomia na epikratei..»oi loitourgoi tou kratous » kanoun oti goustaroun xwris kanenas na tous vazei xeri..opoios einai enstolos i kratikos leitourgos exei to panw xeri…exw aidiasei me oli auti tn katastasi…makari na ksesikwthei o kosmos kai na petaksei apo kathe thesoula olous autous p vrwmizoun ts aksies kai ta idanika twn aplwn anthrwpwn..aisxos kai sapila…krima..pragmatika

  6. Πριν από λίγο διάβασα για τους 2000 καινούργιους ΔΙΑΣ για να κάνουν περιπολία τις νύχτες και η πρώτη μου σκέψη ήταν: «Για κάντε καμιά βόλτα από Εξάρχεια γιατί έχουμε κάτι ανοικτούς λογαριασμούς!» Κι εγώ dimi όταν διαβάζω τέτοια στη βία πάει αμέσως το μυαλό μου… Πού αλλού να πάει, δηλαδή, με όλα όσα συμβαίνουν;;;

Σχολιάστε