Για τη νέα απόπειρα φίμωσης του athens.indymedia

Οι γνωστοί ξεπουλημένοι στη ΝΔ πρώην βολευτές Πλεύρης-υιός και Μπουμπούκος του ΛΑΟΣ προσπαθούν να πραγματώσουν το παλιό τους όνειρο, να κλείσει το athens.indymedia.

Μάθαμε πως κατέθεσαν την παρακάτω καταγγελία στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος και βγάλανε και μιά φωτογραφία με το Σφακιανάκη για νάχουν να το θυμούνται.

Οπως φαίνεται στην καταγγελία-που είναι γνωστή μόνο η 1η σελίδα, αναφέρονται στην προκήρυξη των FAI-IRF στο http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1417170 που έχει ένα υστερόγραφο:
“Υ.Γ. Και ίσως από τα ελάχιστα ευχάριστα γεγονότα αυτού του καλοκαιριού η θέα του ψόφιου βλάκα στην Πάρο. Η βλακεία του έφτασε σε τέτοια επίπεδα που θυσίασε την ζωή του για μερικά χιλιάρικα που μόλις είχαν ληστευτεί από μια ΤΡΑΠΕΖΑ! Αυτό είναι το μέλλον που περιμένει τους ρουφιάνους-πολίτες που φοράνε με βιασύνη την στολή του μπάτσου και παριστάνουν τον ήρωα. “

Το μήνυμα είναι σαφές, “πρέπει νάσαι βλάκας να υπερασπίζεσαι τα λεφτά μιας τράπεζας”, αυτό καταγγέλλουν και οι FAI, αυτό το λέμε όλοι !

Δεν μας είναι πρωτόγνωρη η νέα απόπειρα φίμωσης του συγκεκριμένου μέσου. Πέρυσι, οι ίδιοι κύκλοι εξουσίας προκάλεσαν τη δίκη των πρυτάνεων και έσπασαν τα μούτρα τους. Ξανά το 2009, άλλη απόπειρα είχε τα ίδια αποτελέσματα.

Τα δύο κοινοβουλευτικά καθάρματα κρύβουν πίσω τους το κράτος που προσπαθεί να αποτρέψει κοινωνικές εκρήξεις σε μια κοινωνία που έχει δεχτεί απανωτά χτυπήματα. Τα πογκρόμ ενάντια στους μετανάστες με συνδυασμένες επιθέσεις μπάτσων και φασιστών υπηρετούν τον ίδιο σκοπό:
Να μετριάσουν τις κοινωνικές αντιδράσεις που έτσι κι αλλιώς περιμένουν

…και φοβούνται το athens.indymedia, μιά απλή ιστοσελίδα !

Μετά τον ασφυκτικό διοικητικό έλεγχο, τη χρεωκοπία κάποιων, την πλήρη οικονομική εξάρτηση μέσων ενημέρωσης, τη δημιουργία σειράς νόμων που περιορίζουν τη διάδοση “επικίνδυνων” ιδεών, δεν μας ξαφνιάζει η νέα τους απόπειρα, που είναι συνέχεια άλλων.
Το Indymedia βρίσκεται σε λειτουργία από το 2000 υπηρετώντας χωρίς ίχνος οικονομικού ή άλλου κέρδους την αδέσμευτη ενημέρωση, την εναλλακτική πληροφόρηση, την διάδοση ειδήσεων και απόψεων από τα κάτω, σε εθελοντική βάση.

Για μας είναι ένα ακόμη μέσο αντι-πληροφόρησης που εμπιστευόμαστε, χρησιμοποιούμε και θα στηρίξουμε με κάθε τρόπο, γνωρίζοντας πως διαβάζουμε τις αναρτήσεις απλών ανθρώπων, ομάδων και συλλογικοτήτων που αποδέχονται την πολιτική χρήσης του. Μέσα από αυτό μάθαμε ειδήσεις και διαβάσαμε απόψεις που δεν υπάρχουν αλλού, επικοινωνήσαμε, βριστήκαμε και ζυμωθήκαμε με άλλους που έχουν τα μάτια και την προσοχή προς την κοινωνία, επίκεντρο τον άνθρωπο και μέλημα την κοινωνική πάλη, χωρίς να δούμε κανένα “αδίκημα των διαχειριστών”, καμία “προώθηση πράξης βίας, βανδαλισμών και καταστροφών” και καμία “προώθηση τρομοκρατικής ενέργειας”, όπως γράφουν αυτά τα βολευτικά φυντάνια.

Η μικρή συλλογικότητα που γράφει εδώ θα στηρίξει το athens.indymedia και κάθε άλλο μέσο που η εξουσία προσπαθεί να φιμώσει, με κάθε πρόσφορο τρόπο.

Πηγή : http://ergasiakodeltio.wordpress.com

30 σκέψεις σχετικά με το “Για τη νέα απόπειρα φίμωσης του athens.indymedia

  1. Τόσο με το υστερόγραφο, όσο και με το συγκεκριμένο κείμενο, της συγκεκριμένης αυτοαποκαλούμενης αναρχικής ομάδας, είμαι καθαρά και έντονα αντίθετος. Την αντίθεση μου αυτή την εκφράζω σε κείμενο αναλυτικά το οποίο σύντομα θα δημοσιεύσω. Επίσης για το σχετικό κείμενο υπάρχουν έντονες αντιρρήσεις μέσα στον αναρχικό χώρο, με συζήτηση σε εξέλιξη, μέσα στο ιντιμίντια. Να μια χαρακτηριστική και έντονη επίθεση που δέχεται το συγκεκριμένο κείμενο από αναρχικό μέσα από το ιντιμίντια και η σχετική συζήτηση που ακολουθεί:
    https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1417865
    Στο συγκεκριμένο κείμενο υπάρχουν ακόμη φράσεις όπως αυτή, που πράγματι εκφράζουν την επιθυμία για αξιόποινες ή «αξιόποινες» (όποιος θέλει βάζει εισαγωγικά και όποιος θέλει δεν βάζει) πράξεις:

    «Το πρόταγμα μας λοιπόν δεν θα μπορούσε παρά να είναι η ολομέτωπη σύγκρουση και με τους φασίστες όπως και με κάθε μέτωπο του εξουσιαστικού συμπλέγματος. Με τα δικά μας μαχαίρια να κεντάνε τα σώματα τους, τα όπλα μας να σημαδεύουν τα κεφάλια τους, τα γκαζάκια και τα εκρηκτικά μας να τοποθετούνται στα γραφεία τους και στα σπίτια τους»

    Ωστόσο, όπως έχω υποστηρίξει επανειλημμένα, η έκφραση λόγου πρέπει να είναι απεριόριστη. Και αυτό δεν το έχω υποστηρίξει μόνο σε σχέση με την ελευθερία λόγου της συγκεκριμένης αναρχικής ομάδας, αλλά και ακόμη και για την ελευθερία λόγου των φασιστών, όπου εκφράζονται πολλές φορές αντίστοιχες επιθυμίες βίας. Η ελευθερία λόγου δεν πρέπει ποτέ να καταστέλλεται και για κανένα λόγο.
    Επομένως και σύμφωνα με την πολιτική σκέψη που υποστηρίζω το ιντιμίντια δεν έπρεπε να λογοκρίνει κανένα κείμενο – ούτε το κείμενο της συγκεκριμένης αναρχικής ομάδας ούτε τα αντίθετα σε αυτό κείμενα, όπως και πράγματι έκανε.
    Στην πραγματικότητα και στα πλαίσια μιας πραγματικής δημοκρατίας, αν το ιντιμίντια επέλεγε να λογοκρίνει είτε τη μια πλευρά είτε την άλλη, τότε και μόνο τότε θα ήταν πραγματικά αξιοκατάκριτο.

    • Στο κείμενο αυτό δεν βάζω like για ένα και μόνο λόγο: Γιατί αναπαράγει τον χαρακτηρισμό «βλάκα» για το νεκρό. Και στο δικό μου αξιακό κώδικα αυτό σημαίνει ασέβεια προς τον νεκρό, κάτι που μου είναι απεχθές. Η ανοχή προς τέτοιες ασέβειες προς τους νεκρούς, κατά τη γνώμη μου δεν προμηνύει τίποτα το καλό για τους ζωντανούς…

  2. «Πόσο κατώτερα συναισθήματα είναι ο οίκτος και η συμπόνοια» έγραψε κάποιος στο indymedia σε σχόλιο για το εν λόγω συμβάν. https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1417865

    Κι αν κατάλαβα καλά και την ανάρτηση αυτή τούτη εδώ, και ιδίως το «Το μήνυμα είναι σαφές, “πρέπει νάσαι βλάκας να υπερασπίζεσαι τα λεφτά μιας τράπεζας”, αυτό καταγγέλλουν και οι FAI, αυτό το λέμε όλοι !» μάλλον συμφωνεί αρκετά με τον σχολιαστή αυτό του indymedia .

    Τι κρίμα αν είναι έτσι!

    «…πρέπει νάσαι βλάκας να υπερασπίζεσαι τα λεφτά μιας τράπεζας”, αυτό καταγγέλλουν και οι FAI, αυτό το λέμε όλοι…»

    Η βλακεία είναι πράγματι ανίκητη. Σ’ αυτό συμφωνάμε σίγουρα.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • Βασικά άλλο πράγμα ο φόνος και τελείως διαφορετικό το «πρέπει να είσαι βλάκας να υπερασπίζεσαι τα λεφτά μιας τράπεζας» ακόμα και με τη ζωή σου λέω εγώ. Σε αυτό διαφωνείς?

      Η ανάρτηση έγινε με μοναδικό σκοπό την προσωπική άποψη για μήνυση των αξιοτίμων κ. Πλεύρη και Γεωργιάδη απέναντι σε μία ιστοσελίδα ενώ είναι προφανές πως τα υπόλοιπα προβλήματα είναι λυμένα. Καλή ώρα σα το Γράμμο και το Βίτσι.

      • @arsenelupin: «Η ανάρτηση έγινε με μοναδικό σκοπό την προσωπική άποψη για μήνυση των αξιοτίμων κ. Πλεύρη και Γεωργιάδη απέναντι σε μία ιστοσελίδα ενώ είναι προφανές πως τα υπόλοιπα προβλήματα είναι λυμένα.»

        Καλός και άγιος ο σκοπός της ανάρτησης, εφόσον υπερασπίζεται την ελευθερία του λόγου και μάχεται την λογοκρισία. ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ αυτή η λογοκρισία.

        Μπορεί να ξεστράτισα την συζήτηση από τα σχετικά με την λογοκρισία θέματα, και ζητώ ειλικρινά συγνώμη γι’ αυτό.

        Αλλά διαβάζοντας την προκήρυξη της FAI-IRF και την απάντηση του Παναγιώτη Παπαδόπουλου (Κάϊν) στο indymedia και την συζήτηση που γίνεται εκεί, ακολουθώντας τις παραπομπές που δόθηκαν από εδώ, αλλά και την «χαλαρή» αντιμετώπιση του υστερόγραφου της προκήρυξης της FAI-IRF από αυτήν εδώ την ανάρτηση, σκέφτηκα πως πρέπει να καταθέσω την διαφωνία μου, άλλη μια φορά, για την αντιμετώπιση της ανθρώπινης ζωής ως κάτι ανάξιο και ως δευτερεύον μπροστά στις «επαναστατικές» επιδιώξεις.

        Θα σου πω σε τι διαφωνώ, αν μου πεις κι εσύ σε τι συμφωνεις;

        1) Συμφωνείς στο “Πόσο κατώτερα συναισθήματα είναι ο οίκτος και η συμπόνοια”;

        2) Συμφωνείς στο ότι όποιον, εμείς και η παρέα μας, τον κρίνουμε βλάκα και εμπόδιο στις «πολιτικές» μας πράξεις ή στα «επαναστατικά» μας σχέδια, τον εκτελούμε;

        3) Συμφωνείς με τις ληστείες τραπεζών για …επαναστατικούς λόγους;

        Κι αυτό το «άλλο πράγμα ο φόνος και άλλο πράγμα το….» δεν το κατάλαβα καθόλου πατριώτη. Ο φόνος είναι φόνος. Και μάλιστα όταν γίνεται για την υπεράσπιση κλοπιμαίων, είναι ότι πιο απεχθές γίνεται. Και καθόλου …επαναστατικός. Κοινή δολοφονία είναι. Του κοινού ποινικού δικαίου.

        Για να τα συζητήσουμε όμως όλα καλύτερα και να μην θορυβούμε άλλο εδώ, μια και πρόκειται για ανάρτηση με κορυφαίο θέμα, αυτό της λογοκρισίας, για το οποίο πρέπει πάντα να γίνεται συζήτηση, μια και η ελευθερία του λόγου είναι το ΠΑΝ, θα κάνω την προκήρυξη της FAI-IRF και την απάντηση του Παναγιώτη Παπαδόπουλου (Κάϊν) μια ξεχωριστή ανάρτηση.

        Θραξ Αναρμόδιος

        • Αφού θες πατριώτη να την ανοίξουμε την κουβέντα ας το κάνουμε. Ένας τύπος λοιπόν που πάει να σταματήσει μία ληστεία σε τράπεζα κρύβει μέσα του τον μπάτσο (δηλαδή την εξουσία) ή όχι? Εκτός αν δεν έχεις πρόβλημα με την εξουσία.

          Υπάρχει πολύς κόσμος που θεωρεί την κοινωνία εχθρό του ή έστω εν δυνάμει εχθρό του και όχι σύμμαχό του. Είναι σα να μου λες πόσο καλή είναι η φιλανθρωπία! και σε πείραξε το «κατώτερο του συναισθήματος του οίκτου και της συμπόνοιας».

          Παρ’όλα αυτά φορτώνεται ο «χώρος» και καταλήγει πάλι να απολογείται για κάτι που δεν έχει διαπράξει όπως γίνεται κλασσικά κάθε φορά. Το τεκμήριο της αθωώτητας του κατηγορουμένου που λέει πως όχι μόνο δεν συμμετείχε στη ληστεία αλλά ούτε καν στο νησί δεν βρισκόταν εκείνη την ημέρα στα @@ μας , ε? Η ελευθερία του λόγου πάνω από όλα ακόμα και στους φασίστες (που είναι μισάνθρωποι και ρατσιστές). Η ελευθερία όμως λες και την «ελευθερία» δεν την διαμορφώνουν οι από πάνω αλλά οι από κάτω…

          Το δεύτερο ερώτημα από που πηγάζει και πως κολλάει η ληστεία με την απόφαση «εμένα και της παρέας μου» να «εκτελώ» όποιον θεωρώ προδότη μόνο εσύ μπορείς να μου το εξηγήσεις. Να στο κάνω πιο λιανά ? Προφανέστατα δεν σου δίνει κανένας το δικαίωμα να αφαιρείς ανθρώπινη ζωή κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες εκτός εάν πρόκειται για επανάσταση. ΔΙαφωνείς και με αυτό?

          Για το 3ο ερώτημα εννοείται πως συμφωνώ με ληστείες τραπεζών για επαναστατικούς λόγους. Ο τρόπος που θα το κάνεις έχει νόημα να συζητηθεί. Αλλιώς να βγούμε στην Ομόνοια να μαζέψουμε κανά ψιλό για να ξεκινήσει το ένοπλο (πρόσεχε δεν λέω αντάρτικο αλλά ένοπλο), Εσύ διαφωνείς?

          Όσο για την απάντηση του αυτόκλητου – αυτοπροσδιοριζόμενου υπερασπιστή του «χώρου» ο οποίος ξεδιάντροπα βγαίνει και λέει «ντροπή σας που κλέψατε το άλφα» λες και είναι δικό του , χωρίς να προσδιορίσει σε ποιους αναφέρεται και μάλιστα υπογράφει και όπως υπογράφει δημοσιεύοντας την απάντησή σε καθεστωτικά μέσα γνωρίζοντας προφανώς πως κάνοντας τέτοια κριτική μέσω του Θεοδωράκη καταλήγει να θεωρεί ο κάθε άνθρωπος που δεν έχει αίσθηση της πολιτικής ορολογίας που χρησιμοποιεί ο κύριος να ταυτίζει όλο το Α με τυχόν καθάρματα που κλέβουν τράπεζες και καθαρίζουν κόσμο.Αυτό κάνει κακό στο κίνημα πως να το κάνουμε τώρα. Αλλά αυτά στην ανάρτησή σου όπως λες.

      • Εννοια σου arsenelupin και εσεις οι αναρχοαριστεροι καραγκιοζηδες σε λιγο καιρο που θα φτασει ακομη ψηλοτερα η Χρυση Αυγη, θα πληρωσετε, θα φτυσετε το αιμα της ζωης σας απλυτοι προδοτες.Θα δεις για ποτε θα εκκαθαριστουν τα Εξαρχεια απο εσας.Απο εδω και εμπρος να την φοβαστε την Χρυση Αυγη,την μονη ναζιστική παραταξη στην Ελλαδα.ΕΛΛΑΣ-ΕΛΛΗΝΩΝ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ. ΠΑΤΡΙΔΑ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ -ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.
        ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΝΑ ΒΡΩΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ.ΑΥΤΑ. (ΈΝΑ ΔΕΙΛΟ ΑΝΩΝΥΜΟ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟ ΑΓΑΜΗΤΟ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙ ΕΙΜΑΙ! ΑΠΕΙΛΩ ΚΙΟΛΑΣ Ο ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΟΣ ΞΕΦΤΙΛΑΣ(

          • χαλαρωσε νεαρε,μια πλακα καναμε.Το παν ειναι να μην χασομε το χιουμορ μας.και οχι χρυσαυγιτης δεν υπηρξα και ουτε προκειται να γινω ποτε.
            Χαιρετησα 😉

            • Πλακα αυτου του ειδους δεν είναι πλακα, οταν χρησιμοποιεις το λεκτικο των καθαρματων αυτουσιο. Τα λεν οι ιδιοι οι φαλακροι από μεσα και εξω, τα βοθρολυματα-νεοναζι. Αυτό δε σου φτανει;! Αν θελεις να τρολλαρεις και να κανεις χιουμορ, υπαρχουν αλλοι τροποι. Αναζητησε τους για να μη βρεις το μπελα σου και φας το κεφαλι σου. Δε μπαιζουμε με τους φασιστοναζιδες, το καταλαβες;! Ναι; ή ου;

  3. Υποκριτικό και ρατσιστικό να διαρηγνύουμε τα ιμάτιά μας για τον χαρακτηρισμό «σκουπίδι» όταν αυτός απευθύνεται στον δολοφόνο της Πάρου και να συμφωνούμε και να δικαιολογούμε τον χαρακτηρισμό «ψόφιος βλάκας» για το δολοφονηθέντα ταξιτζή της Πάρου!

    Η νεοφιλελεύθερης κοπής «ανθρωπιστική» πλην όμως μηδενιστική αριστερά σήμερα, έχει μπλέξει ανεπανόρθωτα τα μπούτια της! Με ότι συνεπάγεται αυτό για την συνολική πολιτική σκέψη και ανάλυση. Άρα και για τον τόπο, τους εργαζόμενους κλπ. κλπ.

    Πίσω στα κλασικά εργαλεία γιατί το πράγμα κατάντησε τουλάχιστον φαιδρό.

  4. Στο ίδιο το «υστερόγραφο» δεν είναι αλήθεια ότι δεν εκφράζεται καμία απειλή. Αντίθετα η απειλή είναι σαφής:
    «Αυτό είναι το μέλλον που περιμένει τους ρουφιάνους-πολίτες που φοράνε με βιασύνη την στολή του μπάτσου και παριστάνουν τον ήρωα»
    Ωστόσο η απειλή αυτή είναι «ιδεολογικοπολιτικού» χαρακτήρα. Εκφράζει δηλαδή, κατά τη γνώμη μου, περισσότερο ιδεολογικοπολιτική άποψη, παρά συγκεκριμένη απειλή.
    Ακόμη είναι διαφορετική η «πολιτική και ιδεολογική υποστήριξη της βίας», από συγκεκριμένη «προτροπή προς τη βία». Άν εδιώκετο η ιδεολογικοπολιτική υποστήριξη της βίας θα έπρεπε να διωχθούν για παράδειγμα και τα έργα των Μαρξ, Λένιν κλπ.
    Και πάντως όταν το ιντιμίντια δημοσιεύει τέτοια κείμενα δεν σημαίνει σε καμιά περίπτωση ότι τα επικροτεί. Θα έλεγε κανείς ότι το μιντιμίντια οφείλει να τα δημοσιεύει γιατί πρέπει να γνωρίζουμε τι απόψεις κυκλοφορούν στη κοινωνία.
    Ερώτηση: Όταν η ελευθεροτυπία, ΤΑ ΝΕΑ και το ΒΗΜΑ δημοσίευαν τις προκηρύξεις της 17 Νοέμβρη εδιώκοντο;

    • Και άλλη ερώτηση: Προκήρυξη της οργάνωσης Συνωμοσία των Πυρήνων της Φωτιάς την διάβασα στα ΝΕΑ. Έκανε κανείς μήνυση στα ΝΕΑ;
      Το ιντιμίντια είναι μέσο πραγματικά πληροφόρησης – έστω και αν αποκαλείται «αντιπληροφόρησης». Είναι αδιανόητο να κλείσει. ΄
      Αλλωστε κάτι μου λέει ότι και οι πιο έξυπνοι κύκλοι της Ασφάλειας δεν θέλουν να κλείσει το ιντιμίντια. Και δεν το εννοώ με την έννοια της επιθυμίας να το διαβρώσουν. Το εννοώ με την έννοια ότι και γι’ αυτούς είναι σημαντικό να ενημερώνονται για το τι κυκλοφορεί στον αντικαθεστωτικό χώρο! 🙂
      Άρα με λίγα λόγια όλοι, ο καθένας από τη δική του σκοπιά, επιθυμούμε να μην κλείσει το ιντιμίντια! 🙂
      Άρα μάλλον δεν θα κλείσει – πέρα από τη δημιουργία εντυπώσεων…

    • pagal
      δεν πιστεύω ότι το επιθυμείς πραγματικά. Αν κλείσει το ιντιμίντια, μετά σειρά θα πάρουν οι ΣΧΣ, γιατί εγώ τότε θα δημοσίευα τα κείμενα της συγκεκριμένης αναρχικής ομάδας, αν υποθέσουμε ότι δεν είχαν που αλλού να δημοσιευθούν 🙂 , και τότε εσύ που θα σχολίαζες, μήπως στο ολυμπία;

  5. Θέλω να πω ακόμη, ότι όπως ήδη φάνηκε, υποστηρίζω πλήρως και ανεπιφύλακτα την πρόθεση του Αρσέν Λουπέν να προειδοποιήσει απέναντι σε επιχείρηση καταστολής του λόγου και της ελεύθερης ενημέρωσης, που στη συγκεκριμένη περίπτωση αφορά το ιντιμίντια. Άραγε είναι τυχαίο ότι έχει κλείσει η Ελευθεροτυπία; Αν επρόκειτο για καθεστωτική εφημερίδα θα έβρισκε ή όχι δανεισμό;
    Απλώς η επιφύλαξη μου είναι για το συγκεκριμένο κείμενο. Μια και μιλάμε περί βλακών και περί βλακείας, αλήθεια με πόση βλακεία πρέπει να σκέφτεσαι για να γράψεις ένα κείμενο υπεράσπισης του ιντιμίντια το οποίο απευθύνεται μόνο στους δικούς σου ανθρώπους, που έτσι κι αλλιώς θα είναι αντίθετοι με το κλείσιμο του ιντιμίντια. Αλλά είναι προφανές ότι είναι πολλοί αυτοί που δεν έχουν ενδιαφέρον να συνομιλήσουν με την υπόλοιπη κοινωνία.

    Αλλά ενεργώντας με αυτό τον αυτιστικό τρόπο, το μόνο που καταφέρνουν είναι να αυξάνουν τις προυποθέσεις για να κλείσει πραγματικά το μιντιμίντια, γιατί αν τελικά δημιουργηθεί κοινωνικό ρεύμα οι πολιτικοί πραγματικά θα επιδιώξουν να το κλείσουν ότι και να λένε οι «έξυπνοι» της ασφάλειας.
    Το ιντιμίντια πρέπει να υποστηριχθεί στη κοινωνία με βάση τις γενικές αρχές της ελευθερίας, της ελεύθερης ενημέρωσης, των θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων και όχι με βάση κάποιες «επαναστατικές» απόψεις που δεν ενδιαφέρουν ή και βάζουν απέναντι πολύ κόσμο.
    Και ζητώ συγνώμη αν χαρακτήρισα βλάκες τη συγκεκριμένη συλλογικότητα, αλλά είναι από τις φορές που πιστεύω ότι αξίζει να γίνει αυτό.
    Και επιμένω ότι ο χαρακτηρισμός μου αυτός είναι ιδαίτερα επιεικής σε σχέση με τη δική τους μεγάλη ασέβεια προς ένα νεκρό.

  6. @arsenelupinnyxterida2012

    Ε, τώρα που μου τα κανες λιανά τα κατάλαβα πατριώτη.

    Ο ληστής-επαναστάτης (όποιος κι αν είναι) δικαιούται να εκτελέσει έναν πολίτη, έτσι και μυριστεί πως ο πολίτης αυτός «κρύβει μέσα του τον μπάτσο». Ενδεχομένως άμα μυριστεί πως «κρύβει μέσα του» και κάναν μητροπολίτη, τότε δικαιούται να εξοντώσει και όλη την οικογένειά του, καθώς και τους φίλους του. Διότι ο ληστής-επαναστάτης, εφόσον δηλώνει επαναστάτης, έχει πάντα δίκαιο. Και μπορεί να είναι εισαγγελέας, δικαστής και δήμιος, τρία σε ένα, και λογαριασμό να μη δίνει. Το κατάλαβα αυτό.

    [Για τα περί «τεκμηρίου αθωότητας» κλπ κλπ και νησί κλπ κλπ δεν ξέρω καν γιατί μιλάς. Δεν αναφέρθηκα και δεν με απασχόλησε τίποτε τέτοιο. Ούτε η ταυτότητα του ληστή-επαναστάτη με απασχόλησε.]

    Θεωρείς την κοινωνία εχθρό σου και άρα δικαιολογείς οποιονδήποτε της επιτίθεται, και μάλλον και με οποιονδήποτε τρόπο κι αν της επιτεθεί (ο εχθρός του εχθρού μου, φίλος μου) και φυσικά θεωρείς πως τα «συναισθήματα του οίκτου και της συμπόνοιας είναι κατώτερα». Το κατάλαβα κι αυτό.

    Επίσης για το πότε βρισκόμαστε σε επανάσταση ως κοινωνία (αυτό κι αν είναι οξύμωρο, πως να κάνεις επανάσταση παρέα με τον εχθρό σου) κατάλαβα πως θεωρείς σωστό και δίκαιο να το αποφασίζει ο κάθε ληστής-επαναστάτης. Κι έτσι ευρισκόμενος σε επαναστατική περίοδο να δικαιολογεί και τον φόνο «αυτού που κρύβει τον μπάτσο μέσα του». Το κατάλαβα κι αυτό.

    Απερίφραστα μια και το είπες πως συμφωνείς με τις ληστείες τραπεζών (ε, ρε τι έχει να γίνει έτσι και δυο διαφορετικές ομάδες, συμπέσουν σε ληστεία κι είναι και αντίπαλοι στα ιδεολογικά), το κατάλαβα κι αυτό.

    Κατάλαβα επίσης πως θες να κάνεις «ένοπλο», δεν ξέρω γιατί και ποιον θέλεις να απελευθερώσεις βέβαια μια και θεωρείς την κοινωνία εχθρό, προφανώς θα θες να ελευθερώσεις τον εαυτό σου και την παρέα σου. Κι αφού δεν γίνεται να βγει ο επαναστάτης για ελεημοσύνη, φυσιολογικά ξεκινά και ληστεύει τράπεζες. Το κατάλαβα κι αυτό.

    Κατάλαβα επίσης και την ενδημική σχιζοφρένεια: από τη μια δικαιολογείς τον επαναστατικό φόνο και θεωρείς την συμπόνοια κατώτερο συναίσθημα, και από την άλλη «δεν σου δίνει κανένας το δικαίωμα να αφαιρείς ανθρώπινη ζωή κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες εκτός εάν πρόκειται για επανάσταση.» Γιατί ρε πατριώτη τόσο τσιγγούνης; Ασε να κάνει το κέφι του ο επαναστάτης όταν προβαίνει σε επαναστατικές πράξεις; Τι αξίζει η ζωή ενός νοικοκυραίου ταξιτζή; Και μάλιστα έλληνα; Ελληνα κιόλας;

    Αν κατάλαβα καλά δηλαδή
    -συμφωνείς με εκείνους που θεωρούν την κοινωνία εχθρό τους
    -συμφωνείς με εκείνους που αποφασίζουν κι εκτελούν επαναστατικώ δικαίω συνανθρώπους τους (αρκεί να έχουν καλή δικαιολογία)
    -συμφωνείς να αποφασίζουν κάποιοι αυθαιρέτως οτι βρισκόμαστε σε επαναστατική περίοδο και άρα όλες οι πράξεις βίας είναι δικαιολογημένες
    -συμφωνείς με τις ληστείες τραπεζών για «επαναστατικούς» λόγους (αυτό κι αν είναι η λατρεία του χρήματος, αλλά δεν βαριέσαι…)
    -συμφωνείς με εκείνους που εχθρευόμενοι την κοινωνία, ιδίως την ελληνική, γυρεύουν με τα όπλα και τη βία, να «ελευθερώσουν» τον εαυτό τους, άντε και την παρέα τους.

    Να σου πω και μια ΤΕΛΙΚΗ κουβέντα παλλήκαρε.

    Αμα φτιάξετε ποτέ τον κόσμο που ονειρεύεσαι, να με ειδοποιήσεις να ΜΗΝ περάσω από κει.

    Σε τέτοιον φασισμό που εκπροσωπείς θα είμαι πάντοτε αντίπαλος.

    Και δεν νομίζω, μετά κι από αυτά, πως μένει τίποτε άλλο να συζητήσουμε. Εσύ κι εγώ τουλάχιστον.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • Πραγματικά μεγαλύτερη κακοποίηση αυτού που έγραψα δεν έχω ξαναδεί ποτέ. Θα μπορούσα πολύ απλά να σου πω πήγαινε ξαναδιάβασέ τι έγραψα και να τα ξαναπούμε αλλά δεν θα έχει νόημα.

      Πάμε πάλι για να δούμε και τι θέλουμε να κάνουμε τέλοσπάντων γιατί πολύ τα έχουμε λιβανίσει τα πράγματα.

      Κανένας φόνος δεν δικαιολογείται σε καμμία περίπτωση εκτός εάν υπάρχει επαναστατική διαδικασία . Τώρα ποιος δικαιολογεί φόνους «για χάρη καλής δικαιολογίας¨ μάλλον αναφέρεσαι σε αυτόν που έχει το μονοπώλιο της βίας (το κράτος δηλαδή) και σε αυτό που ονειρεύεσαι εσύ (γιατί θα εξακολουθεί να το έχει).

      Ιστορικά ποτέ και καμμία πετυχημένη ή όχι επανάσταση δεν έγινε από το σύνολο της κοινωνίας. Ποτέ στην Ελλάδα στην πρόσφατη ιστορία της «ανεξάρτητο κράτος» δεν υπήρξε τέτοιας έκτασης εμετική αντιμετώπιση -τουλάχιστον τόσο ξεδιάντροπα- όσο σήμερα την ώρα που τους έχει γαμηθεί η ζωή , το μέλλον , τα παιδιά , τα εγγόνια , τα δισέγγονα και ότι πιστεύουν ως τώρα μόνο και μόνο γιατί νιώθουν «απειλή» από μετανάστες που οι ίδιοι είχαν ξεπατώσει να εκμεταλλεύονται. Ούτως ή άλλως τάξεις με την μαρξιστική ανάλυση δεν υπάρχουν πλέον. Επαναστική εν δυνάμει τάξει μπορεί , προλεταριάτο όχι (το οποίο ισχύει και για τους μετανάστες που δεν θα είναι αυτοί που θα ξεσηκωθούν ενάντια στο σύστημα αλλά θα κάνουν τα πάντα να ενσωματοθούν -σε καπιταλιστικά πρότυπα- βεβαιως.

      Ποιος είπε επίσης πως ο κόσμος , ο λαός , η κοινωνία όπως θες πέστο βρίσκεται σε επαναστατική περίοδο για να δικαιολογείται ο φόνος «του κοινού ποινικού δικαίου» κατά τα αστικά πρότυπα βεβαίως (που προφανώς αποδέχεσαι και ασπάζεσαι) δεν το είπα εγώ. Εφόσον εξακολουθείς να μην καταλαβαίνεις πως ο κόσμος δεν του έχει δωθεί η ευκαιρία να αποφασίσει για τον εαυτό του , όχι γιατί δεν έχει τα μέσα αλλά γιατί έχει βολευτεί πάλι δεν φταίω εγώ. Εδώ δεν πρόκειται ποτέ να δεχτείς πως στην κοινωνία που οραματίζομαι εγώ που έχω διαφθαρεί και κουβαλάω ένα κάρο στερεότυπα δεν έχω καμμία μα καμμία φιλοδοξία να κάνω κουμάντο αλλά να αφήσω την κοινωνία να κάνει ότι θέλει αυτή και ας τα κάνει σκατά αρκεί να μπορεί να επιλέξει ελεύθερη και συνειδητοποιημένη δεν περιμένω να το αντιληφθείς (ξέρω είναι ουτοπία). Ας κάτσουμε στην αμεσοδημοκρατία να εξοστρακίζουμε όποιον «βγάζει γλώσσα».

      Τις ειρωνείες περί να κάνω ένοπλο μόνος μου ή με τους φίλους μου στις επιστρέφω. Πάρτε την σημαία αγκαλιά και παρακαλάτε τον Θεό να σας λυπηθεί ( ωραία που τα λέμε σε τέτοιο επίπεδο ε?)

      Για την φιλανθρωπία κουβέντα βέβαια. Καθολικά μας ενόχλησε μονάχα ένας χαρακτηρισμός από μία φράση κάποιου που αυτοχαρακτηρίζεται όπως αυτοχαρακτηρίζεται. Τα περί φασισμού και κλείνω διότι προφανώς δε θέλεις ούτε εσύ , ούτε αρκετοί άλλοι να αναλάβουν καμμία ευθύνη εκτός του να ψηφίζουν κάθε όποτε να ναι και να παρακαλάνε για ένα κομμάτι ψωμί να την χαίρεστε. Ευχαριστούμε που μας γαμήσατε 4 γενιές μετά τουλάχιστον.

      Καλό κυνήγι.

        • Μα δεν ήταν προσωπική προτροπή. Πολύ γενικότερο ήταν. Τέλοσπάντων σταματώ εδώ γιατί αυτή τη στιγμή δεν είμαι σε θέση να συζητήσω. Κρίμα πάντως που το μόνο που είχες να πεις είναι αυτό ακριβώς από επάνω. Κρίμα.

          • @ arsenelupinnyxterida2012

            Γιατί κριμα; Καθόλου κρίμα. Δεν σου είπα πως μετά κι από αυτό δεν μένει τίποτε άλλο να συζητήσουμε εσύ κι εγώ τουλάχιστον; Τουλάχιστον μέχρι να εννοήσεις πως αυτος που ασκεί εξουσία είναι ο ένοπλος που σκοτώνει τον άοπλο και όχι ο άοπλος που «κρύβει και μπάτσο μέσα του». Ο ένοπλος του οποιου την πράξη επικροτείς και θαυμάζεις. Κι άλλο να συζητήσω μετά από αυτό; Γιατί; Τι καλό θα προκύψει; Θα με πείσεις μήπως ν’ αρχίσω να ληστεύω τράπεζες κι εγώ; Και να σκοτώνω με την τσέπη γεμάτη κλοπιμαία ευρώ τον άοπλο που «κρύβει τον μπάτσο μέσα του»; Καταλαβαίνεις άραγε τι και τι δικαιολογείς;

            Και ποια επανάσταση ωρέ πατριώτη; Αμα γίνει επανάσταση, έννοια σου, και θα το καταλάβουμε όλοι. Κι όχι μόνο οι …επαναστάτες.

            Εχετε κάνει ορισμένοι με την τέτοια καθοδήγησή σας τα μυαλά των νεαρών αναρχόπουλων ένα κουβάρι. Και δεν μπορούν ούτε την λογική να ασκήσουν και να χωρίσουν δυο γαϊδάρων άχερα. Δυο και τρεις γενιές αναρχόπουλων έχουν διαπαιδαγωγηθεί να πιστεύουν στην βία και στις ληστείες τραπεζών ως επαναστατική πράξη. Αυτό ναι, αυτό είναι κρίμα. Πολύ μεγάλο κρίμα.

            Να συζητήσουμε επί του αν «είναι βλάκας αυτός που υπερασπίζεται τα λεφτά μιας τράπεζας» και «αυτό λέμε όλοι»; Ποιοι όλοι; Να συζητήσουμε και να μην έχουμε να πούμε μια κουβέντα συμπάθειας για τον άοπλο νεκρό; Τι να συζητήσουμε; Την παλληκαριά του ενόπλου; Τον φασισμό της εξουσίας του; Τον φασισμό τον δικό σου που επικροτείς τον φασισμό του οπλισμένου επαναστάτη που αφαιρεί ζωές αόπλων «νοικοκυραίων»;

            Συζήτα τα αυτά τα θέματα με αυτούς που συμφωνάνε μαζί σου σ’ αυτά.

            Εμείς συζητήσαμε. Φτάνει τόσο. Εγώ έμεινα ικανοποιημένος από την συζήτηση. Νομίζω κι εσύ.

            Καλό κυνήγι και σε σένα λοιπόν.

            Θραξ Αναρμόδιος

            • Αναρμόδιε,
              όπως είδες από τη συζήτηση πάνω στη προκήρυξη, δεν είναι όλοι οι αναρχικοί υποστηρικτές της προκήρυξης. Επομένως σε αυτό μην αδικείς.
              Το ότι όμως υπάρχει γενικότερο μείζον πρόβλημα στον αναρχικό χώρο και η συγκεκριμένη προκήρυξη είναι η ορατή κορυφή του παγόβουνου, και αυτό είναι αλήθεια.
              Οπως και να είναι, ξαναγυρίζοντας στο ιντιμίντια, το συγκεκριμένο μέσο είναι κατάκτηση και καλά κάνει και δημοσιεύει αυτά που δημοσιεύει, υπακούοντας στην ελευθερία της ενημέρωσης!

              • @Παύλος

                Μα δεν κατηγόρησα συλλήβδην όλους τους αναρχικούς. Πότε με έχεις δει να χρησιμοποιώ λογικές συλλογικής ευθύνης; Είπα «Εχετε κάνει ορισμένοι…». Αυτό είπα.

                Και ούτε φυσικά με το indymedia τα έβαλα. Οπως βρίσκουν και άλλοι βήμα εκεί στο indymedia, και δικά μου που τους έστειλα τα έχουν δημοσιεύσει κι ούτε τους ξέρω ούτε με ξέρουν, έτσι βρίσκουν κι εκείνοι που υποστηρίζουν και την βία και τις ληστείες τραπεζών, αλλά κι εκείνοι που τους αντιτίθενται. Δεν γνωρίζω και πολλά για το indymedia. Τις φήμες φυσικά εναντίον του τις ακούω κι εγώ όπως όλοι μας. Αλλά μη νομίζεις πως όπως σκας εσύ για την ελευθερία του λόγου ΟΛΩΝ, σκάνε όλοι. Κάθε άλλο φίλε μου. Είμαστε μπροστά σε έναν φασισμό πολύ καλά ψιλοδουλεμένο. Εργο τέχνης.

                Θραξ Αναρμόδιος

  7. Πάντως το τι γράφει μια ομάδα σε μια προκήρυξη δεν σημαίνει ότι εκφράζει έναν ολόκληρο χώρο. Στο ιντιμίντια δεν γράφει ένα κόμμα, να έχει κομματική γραμμή. Άτομα γράφουν, ενίοτε συγκροτημένα σε ομάδες, εσείς, εμείς και όποιος θέλει. Και, φυσικά, όπως στη ζωή, κανείς δεν συμφωνεί απολύτως στα πάντα με κανέναν. Οπότε η απόδοση συλλήβδην ευθυνών και οι απρόσωπες κατηγορίες δεν έχουν κανένα νόημα. Παρεμπιπτόντως στην παρέμβαση του Κάιν έχει γίνει μια πολύ ωραία συζήτηση: https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1417865

    • @erendira

      Οντως στην ανάρτηση του Κάϊν έχει γίνει μια ενδιαφέρουσα συζήτηση μέχρι εκεί που την είδα.

      Για το ίδιο το indymedia προσωπικά δεν έχω γνώμη. Ακούω να λέγονται πάντως διάφορα και νομίζω τα ακούτε κι εσείς. Δεν ξέρω τι να πιστέψω.

      Σε ένα τελευταίο σχόλιο πάντως εδώ https://sxoliastesxwrissynora.wordpress.com/2012/08/26/1-250/#comment-92205 καταγγέλλει αρκετά σοβαρά πράγματα, ΚΑΙ για το indymedia. Ας ξεκινήσει κάποιος που γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα μια συζήτηση, να δούμε και που θα βγάλει, και τι θα μάθουμε κι εμείς οι απέξω, μήπως και φωτιστούμε περισσότερο.

      Θραξ Αναρμόδιος

  8. @ arsenelupinnyxterida2012 κρυβει έναν μπάτσο ή έναν άνθρωπο που αντιδρά στη βία. Για πολλούς είναι ενστικτώδης αντίδραση. Δεν τους αρέσει να γίνεται η πόλη τους Σικάγο. Έχουν το Δικαίωμα να αντιδρούν.
    Οπότε προβλέπω δυσκολίες, αλλά δεν πειράζει έτσι κι αλλιώς σαν αναρχικοί πρέπει να αποδέχεστε την ανθρώπινη φύση… Θα ήθελα να έβλεπα πάντως πόσο θάρρος θα έδειχνε ο γράφων το Υ.Γ. αν το όπλο ενός μπάτσου καθότανε στον κρόταφό του… Όπως φαίνεται μέχρι στιγμής συλλαμβάνονται με μεγάλη ευκολία, κανείς δεν ρισκάρει τη ζωούλα του.. Οπότε είναι έξυπνο να λες τον άλλον βλάκα μιας και αποδεικνύεται ανώτερός σου… Τέλος πάντων ο καθένας καταλαβαίνει ότι το περιεχόμενο του Υ.Γ. συνιστά απειλή για κάθε πολίτη που θα αντιδράσει… Οπότε μπροστά σε αυτήν τα κροκοδείλια για την ελευθερία του λόγου συνιστούν το λιγότερο

    γελοιότητα!!!

    • Έχεις δίκιο σε αυτό: Κάποιος που υποστηρίζει τους συντάκτες του κειμένου, οι οποίοι απειλούν να εκκαθαρίσουν με μαχαίρια, όπλα και εκρηκτικά όλους τους άλλους εκτός από τον εαυτό τους (τον άσπιλο εαυτό – μιλάμε για μνημείο εγκληματικής ανοησίας), προφανώς το να μιλούν για ελευθερία του λόγου αποτελεί διαστροφή. Αλλά σ’ αυτό το σημείο αποδεικνύεται ότι ακόμη και η περιορισμένη δημοκρατία στην οποία ζούμε υπερέχει από όλες τις απόψεις από τους συντάκτες του κειμένου και τους υποστηρικτές τους, στο βαθμό που επιτρέπει την ελευθερία λόγου τους, ενώ εκείνοι την ίδια στιγμή επιθυμούν, και δηλώνουν ότι απεργάζονται, την εξαφάνιση των πάντων. Ακόμη και ο Μπρέιβικ είναι μετριοπαθέστερος στις φονικές του επιδιώξεις…

  9. http://indymedia.squat.gr/2013/04/to-athens-indymedia-ypo-katastoli/

    To Athens Indymedia και ο 98fm βρίσκονται υπό καταστολή. Αύριο Παρασκευή 12 Απρίλη στις 13.00, συγκέντρωση στην κεντρική πλατεία στην Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου.

    Ζητούμε να αναμεταδώσετε το κάλεσμα αυτό.

    πρόσβαση με λεωφορεία :

    608 από Ακαδημία

    242 από σταθμό μετρό Κατεχάκη

Αφήστε απάντηση στον/στην anarmodios Ακύρωση απάντησης