Διαφορετικά πολιτικά ήθη – Σε σχέση με μιαν απάντηση της Ροσινάντε σε κουκουέδικο σχόλιο

Ανεβάζει ο Παύλος

Πρόκειται για ένα συμβάν που χάθηκε μέσα στον ωκεανό των πολιτικών γεγονότων και μάλιστα αυτών των ιδιαίτερα κρίσιμων που μονοπωλούν άλλωστε τις περισσότερες ειδήσεις. Ωστόσο έχει και αυτό το συμβάν τη σημασία του. Μέσα από ένα σχόλιο στο διαδικτυακό τόπο του ΚΚΕ, τον  http://www.902.gr/,και την απάντηση που δόθηκε από την Αναρχοσυνδικαλιστική Πρωτοβουλία – Ροσινάντε, η γνώμη μου είναι ότι αναδύονται δύο διαφορετικά πολιτικά ήθη. Σας παραθέτω κατευθείαν τα δεδομένα:

Αρχικό σχόλιο:

Αν και δεν αποτελεί μεγάλη είδηση, εφόσον είναι γνωστός ο ρόλος των «αναρχικών – αντιεξουσιαστών», αξίζει να σχολιαστεί γιατί δεν ανέβηκαν μέχρι την Ισραηλινή Πρεσβεία, αλλά γύρισαν τα νώτα και έφυγαν, το Σάββατο στην πορεία για τον εορτασμό της εξέγερσης του Πολυτεχνείου.
Δεν υπήρχε φαίνεται λόγος γι’ αυτούς να καταδικάσουν το έγκλημα που συντελείται απέναντι στον Παλαιστινιακό λαό. Γι’ αυτή τη στάση τους υπάρχει μεγάλη φασαρία στις γραμμές τους και οι «ηγέτες» τους τρέχουν και δε σώνουν για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.
Το ερώτημα όμως παραμένει: Γιατί η καθοδήγησή τους έδωσε εντολή να μην πάνε στην ισραηλινή πρεσβεία;

(http://www.902.gr/%CE%B5%CE%AF%CE%B4%CE%B7%CF%83%CE%B7/%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%84%CE%AF-%CE%AD%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BD-%CE%BC%CE%B9%CF%83%CE%AE-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%AE%CE%BB%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%BF%CE%B9-%C2%AB%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%AF%C2%BB

 

Απάντηση Ροσινάντε: 

Ανακοίνωση της Αναρχοσυνδικαλιστικής Πρωτοβουλίας – Ροσινάντε σχετικά με το προβοκατόρικο σχόλιο του 902.gr

Μετά τις πρόσφατες εκλογικές ατυχίες του, το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας αποφάσισε να ανοιχτεί στο αρχιπέλαγος του Διαδικτύου για να ψαρέψει νέο κοινό. Οι προθέσεις σίγουρα είναι αγαθές, αλλά το κακό είναι ότι σπάνια μπορείς να διδάξεις καινούρια κόλπα σε ένα γέρο σκύλο. Ετσι, το πόρταλ 902.gr άρχισε από νωρίς να συνδυάζει την ιδιότητα του «νέου Μέσου», με τις παλιές καλές μεθόδους σπίλωσης.

Σε σχόλιό του με τίτλο «Γιατί έκαναν μισή πορεία οι ‘‘αναρχικοί’’», το επίσημο πόρταλ του ΚΚΕ, απαντά στο ερώτημα που μόνο του θέτει ότι «δεν υπήρχε φαίνεται λόγος γι’ αυτούς να καταδικάσουν το έγκλημα που συντελείται απέναντι στον Παλαιστινιακό λαό», καθώς επίσης και ότι οι «υπάρχει μεγάλη φασαρία στις γραμμές τους και οι ‘‘ηγέτες’’ τους τρέχουν και δε σώνουν για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα». Τέλος, διερωτούνται «γιατί η καθοδήγησή τους έδωσε εντολή να μην πάνε στην ισραηλινή πρεσβεία;».

Όλα αυτά, προφανώς αφορούν τη στροφή του μπλοκ της Α.Π.-ΡΟΣΙΝΑΝΤΕ στη λεωφόρο Αλεξάνδρας, αφού μετά την Αμερικανική Πρεσβεία δεν έμεινε κάποιο άλλο μπλοκ που το ΚΚΕ να μπορεί να το θεωρήσει «αναρχικό».

Καταρχήν, να ομολογήσουμε ότι το πρόβλημα με τους «ηγέτες» μας και τους «καθοδηγητές» μας είναι υπαρκτό: τρέχουν πολύ γρήγορα και κρύβονται πολύ καλά, με αποτέλεσμα κανείς από εμάς να μην τους έχει δει ποτέ. Παρακαλούμε το 902.gr που προφανώς τους γνωρίζει, να μας τους υποδείξει, ώστε να ξέρουμε ποιοι είναι και να μην τους υπακούμε πλέον στα τυφλά.

Δεύτερον, να δηλώσουμε ότι χαιρόμαστε και συγχαίρουμε όσα μπλοκ κατόρθωσαν να διαδηλώσουν ως την Ισραηλινή Πρεσβεία. Το ίδιο μάλιστα επιθυμούσαμε να κάνουμε και εμείς. Πλην όμως, δεν είχαμε την ευκαιρία ούτε να πάρουμε σχετική άδεια ως κοινοβουλευτικό κόμμα, αλλά ούτε και να διαπραγματευτούμε με την ησυχία μας με την αστυνομία. Αντίθετα, με το που έγινε σαφής η πρόθεσή μας να κατευθυνθούμε προς τα εκεί, περικυκλωθήκαμε από έξι διμοιρίες ΜΑΤ που είχαν σαφή πρόθεση όχι μόνο να μας εμποδίσουν να προχωρήσουμε αλλά και να χτυπήσουν το μπλοκ μας, ενδεχόμενο που πιθανότατα θα δημιουργούσε προβλήματα όχι μόνο στο δικό μας μπλοκ, αλλά και σε όλα τα υπόλοιπα.

Κατόπιν τούτου, επιλέξαμε αρχικά να περιφρουρήσουμε το μπλοκ μας και εν συνεχεία να κατευθυνθούμε συντεταγμένα προς τη λεωφόρο Αλεξάνδρας. Σε όλη αυτή τη διαδρομή ακολουθηθήκαμε από τις ίδιες 6 διμοιρίες, οι οποίες είχαν προκλητικά επιθετική συμπεριφορά. Παρόλα αυτά, κρατήσαμε τις γραμμές μας, δεν σπάσαμε και μέχρι το τέλος δεν επιτρέψαμε στην αστυνομία να κάνει αυτό που σχεδίαζε, δηλαδή να διαλύσει μπλοκ και να συλλάβει αγωνιστές. Με χαρά διαπιστώσαμε ότι η αποχώρησή μας βοήθησε και στο να ευοδωθούν οι διαπραγματεύσεις των υπόλοιπων μπλοκ με την αστυνομία.

Η Α.Π.-ΡΟΣΙΝΑΝΤΕ, θεωρεί ότι η στάση της ακύρωσε τους σχεδιασμούς της αστυνομίας, και ευχαριστεί κάθε έναν από τους συντρόφους που βρέθηκαν στο μπλοκ της, σεβάστηκαν τη συλλογική του απόφαση και βοήθησαν στην περιφρούρησή του.

Θα συνεχίσουμε στην ίδια κατεύθυνση, με όπλο τη συλλογική μας δύναμη να παλεύουμε στον δρόμο και στους χώρους δουλειάς για την ήττα των κρατικών σχεδιασμών και τη χειραφέτηση και τη νίκη του κόσμου της Εργασίας

ΥΓ1: Ένα στοιχείο που βάρυνε στην απόφασή μας να στρίψουμε στην λ. Αλεξάνδρας αντί να επιχειρήσουμε να συγκρουστούμε με τα ΜΑΤ για να περάσουμε, ήταν ότι κανένα άλλο μπλοκ δεν φάνηκε να ενοχλείται από την περικύκλωσή μας και να αναλαμβάνει κάποια πρωτοβουλία για τον απεγκλωβισμό του.

Ομολογούμε όμως ότι δεν περιμέναμε και εκπλαγήκαμε ευχάριστα, διαβάζοντας ότι το ΚΚΕ, που εκείνη την ώρα απείχε ένα χιλιόμετρο, ευνοούσε τη σύγκρουση και δεν τη θεωρεί δράση προβοκατόρων, χαφιέδων και αναρχοφασιστών. Αν το ξέραμε θα είχαμε καθίσει.

Τώρα που ξέρουμε, δεσμευόμαστε, ότι την επόμενη φορά που θα βρεθούμε σε ανάλογη θέση, θα περιμένουμε υπομονετικά το ΚΚΕ και θα επιτεθούμε μαζί με το μπλοκ του στα ΜΑΤ.

ΥΓ2: Για να μη μπερδεύεστε με τα εισαγωγικά, είμαστε αναρχοσυνδικαλιστές.

(http://rocinante.gr/schetika-me-to-provokatoriko-scholio-tou-902-gr/)

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Σύντομος δικός μας σύνδεσμος: http://wp.me/pPn6Y-f6Z

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Για επικοινωνία: ormithiella@hotmail.gr

………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

16 σκέψεις σχετικά με το “Διαφορετικά πολιτικά ήθη – Σε σχέση με μιαν απάντηση της Ροσινάντε σε κουκουέδικο σχόλιο

  1. «Καταρχήν, να ομολογήσουμε ότι το πρόβλημα με τους «ηγέτες» μας και τους «καθοδηγητές» μας είναι υπαρκτό: τρέχουν πολύ γρήγορα και κρύβονται πολύ καλά, με αποτέλεσμα κανείς από εμάς να μην τους έχει δει ποτέ.»

    «Κατόπιν τούτου, επιλέξαμε αρχικά να περιφρουρήσουμε το μπλοκ μας και εν συνεχεία να κατευθυνθούμε συντεταγμένα προς τη λεωφόρο Αλεξάνδρας.»

    Χωρίς ηγεσία κάποιας μορφής και οργάνωση όχι μπλοκ ανθρώπων σε διαδήλωση δεν μπορείς να κατεβάσεις, αλλά ούτε παρέα για καφέ.

    Και δηλαδή πως συνέβη και πήρε ΟΛΟ το αναρχικό μπλοκ απόφαση για να στρίψει από κάποιον δρόμο αφού δεν έχει ηγέτες; Εκανε συνέλευση στη μέση του δρόμου;

    Σαφώς ΚΑΙ ο αναρχικός «χώρος» έχει και τους ηγέτες του και τους καθοδηγητές του. Εκ των πραγμάτων.

    Το αν αυτοί οι ηγέτες και οι καθοδηγητές είναι οι ίδιοι και οι ίδιοι μια ζωή και έχουν εξελιχθεί σε δεσπότες, αυτό είναι ένα εντελώς άλλο ζήτημα, που ΔΕΝ το γνωρίζω. Αν και έχω τις υποψίες μου.

    Οσο για το ΚΚΕ, αντί να τα «χώνει» στους αναρχικούς, δεν παίρνει τους «προλετάριους» του για μια ακόμα βόλτα με το ΠΑΜΕ κι ερχόμαστε σε όποια πρεσβεία θέλει; Λες και θα έχει κάποιο αποτέλεσμα το αν πάει σ’ αυτή ή την άλλη πρεσβεία ή δεν πάει καθόλου. Οσο είχε όλα αυτά τα χρόνια που λιώνουμε όλοι μας παπούτσια στην άσφαλτο…

    Τι δηλητηριώδη υπονοούμενα είναι αυτά που αφήνει λοιπόν;

    Αν έχει γνώση για κάτι, ας μας την πει να μάθουμε κι εμείς.

    Θραξ Αναρμόδιος

    ΥΓ. Κοινωνία σε γενικευμένη παράκρουση είμαστε πια.

    • @ anarmodios

      Φαντάζομαι ως παρόντας θα είδες τι ακριβώς έγινε για να μιλάς για «ΟΛΟ το μπλοκ» για συνέλευση στη μέση του δρόμου κτλ κτλ…για να καταλήξεις βέβαια εκεί που νομίζεις πως σε βολεύει.

        • Ναι αυτό με πείραξε γιατί εκεί είναι η όλη ουσία του δηλητηριωδούς σχολίου σου. Άντε χωρίς να έχουμε εικόνα καμία κάνουμε εικασίες κ άλματα σκέψης . Σκέψου να σου πω εγώ «ξέρεις όλοι η πλατεία των αγανακτισμένων στη Θεσ/νίκη ήταν πρεζάκια» και να το προχωρήσω λέγοντας πως αν τους έβαλε ο εξωτερικός εχθρός δεν το ξέρω αν και έχω τις υποψίες μου.Πως θα σου φαινόταν?

          • @ arsenelupin

            Είπα πως έχω τις υποψίες μου πως ΚΑΙ στον αναρχικό χώρο υπάρχουν καθοδηγητές και «ηγεσίες» με διαχρονική παρουσία. Γιατί είναι τόσο δηλητηριώδες αυτό;

            Είσαι σίγουρος εσύ δηλαδή οτι ΔΕΝ ισχύει; Να βασιστώ στην μαρτυρία σου;

            Θεωρώ πιο «δηλητηριώδες» όχι τόσο το αν ισχύει, που θεωρώ οτι ισχύει, αλλά το αν η ηγεσία και η καθοδήγηση αυτή μπορεί να έχει τα χαρακτηριστικά της μονιμότητας, ακόμα και της μη θεσμικής. Και επικίνδυνο το αν έχει τα «κακά» χαρακτηριστικά της μονιμότητας που, έτσι κι αλλιώς, αναπτύσει μια διαχρονική ηγεσία.

            Εν πάσει περιπτώσει για υποψίες μίλησα. Αν κάνω λάθος, εδώ είσαι και με διορθώνεις και με βάζεις στην θέση μου, μια και προσβάλλω τα άγια των αγίων, ο ασεβής.

            Αλλά μη λες πως το να πει κάποιος, σαν έκφραση υποψίας έστω, πως όλοι όσοι μαζευόμασταν στον Λ. Πύργο ήμασταν πρεζάκια, είναι και το ίδιο με αυτό που εξέφρασα πιο πριν. Εμένα δεν μου φαίνεται το ίδιο. Από πολλές πλευρές.

            Τέλος πάντων. Το βασικό επιχείρημα είναι πως για να δημιουργηθεί ένα μπλοκ ανθρώπων που θα κατέβει συγκροτημένα σε μια πορεία απαιτείται καθοδήγηση και ηγεσία. Οπως επίσης απαιτείται καθοδήγηση και ηγεσία για το μπλοκ αυτό στην διάρκεια της πορείας, ώστε να μείνει όλο μαζί. Να στρίψει από δω ή να πάει από κει, να αμυνθεί σε μια επίθεση, κλπ κλπ. Αναρχικό ξε-αναρχικό μπλοκ. Διαφωνείς δηλαδή;

            Το να κάθεται τώρα μια αναρχική οργάνωση και να βγάζει ανακοινώσεις πως κατεβαίνει σε πορεία χωρίς ηγεσία «επί του πεδίου», μόνο σαν μυθολόγηση του αναρχικού χώρου μπορεί να σταθεί. Οχι ως πτυχή της πραγματικότητας.

            Δηλαδή μπορεί μια τέτοια δήλωση («να ομολογήσουμε ότι το πρόβλημα με τους «ηγέτες» μας και τους «καθοδηγητές» μας είναι υπαρκτό: τρέχουν πολύ γρήγορα και κρύβονται πολύ καλά, με αποτέλεσμα κανείς από εμάς να μην τους έχει δει ποτέ») να έχει κάποια μυθολογική ή ηρωϊκή αξία στο μυαλό ενός μη έμπειρου πολιτικά νέου ο οποίος μπορεί και να γοητευθεί από την επαγγελία της ανυπαρξίας ηγεσίας, αλλά δεν θα το πιστέψουμε και όλοι όσοι το διαβάζουμε. Και ελπίζω να επιτρέπει ο αναρχικός χώρος να ασκούμε κριτική στις ανακοινώσεις του και να διατυπώνουμε αμφιβολίες για τις εμμονές του.

            Για εσωτερική κατανάλωση πρόκειται λοιπόν. Διότι και ο αναρχικός χώρος έχει και στέκια και πρόσωπα και εκδόσεις και μεθόδους. Οχι μόνο μέλη. Δεν θα υπήρχε αλλιώς ως «χώρος». Κάθε χώρος, ακόμα και ο πιο χαοτικός έχει και εμφανίζει «παράξενους ελκυστές», που λειτουργούν ως κέντρα συσπείρωσης, έστω και προσωρινά.

            Το ζήτημα είναι το πλαίσιο και η λειτουργία της ηγεσίας και μια σειρά άλλα ζητήματα σχετικά μ’ αυτήν. Οχι το αν υπάρχει ή όχι. Αυτό είναι στο οποίο διαφώνησα με την ανακοίνωση.

            Εν πάσει περιπτώσει αντιλαμβάνομαι πως όλο το ζήτημα το εκλαμβάνεις σαν ΕΠΙΘΕΣΗ κατά του αναρχικού χώρου. Ε, να σου πω ότι κάνεις λάθος. Πέρα για πέρα μάλιστα.

            Θραξ Αναρμόδιος

    • Ο Arsenelupin δυστυχώς ΔΕΝ αγαπάει ΟΥΤΕ για δείγμα την πατρίδα του και είναι ένας δυστυχισμένος…..!

      Μπορεί κανείς να εντοπίσει αρκετά αρνητικά, για τα οποία αρνητικά μπορεί να μεμφθεί την πατρίδα,όμως ΔΕΝ πρέπει να ξεχνάμε ότι αυτή είναι η ΠΑΤΡΙΔΑ μας και άπαξ και την απωλέσουμε,θα κλαίμε με μαύρο δάκρυ….!Τότε μονον θα καταλάβουμε τι πραγματικά χάσαμε,αλλά θα είναι αργά….!ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΛΟΙΠΟΝ…..!

  2. «βράβευση τσι μέρας» για την Κυριακή σύμφωνα με την ομώνυμη ενότητα του yannidakis, η παρούσα καταχώρηση του ιστολογίου.
    Το ιστολόγιο είναι πλέον υποψήφιο για την μηνιαία βράβευση «ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΜΗΝΑ».

    Καληνωρίσματα :[

  3. Επειδη είμαι μέλος της «Ροσινάντε» σας πληροφορώ οτι οι αποφάσεις παίρνονται συλλογικά μετά απο συζήτηση που παίρνουν μέρος ολοι (οποιος θέλει μιλάει οποιος θέλει δεν μιλάει) δεν υπάρχουν καθοδηγητές και ηγέτες ειμαστε ολοι ισοτιμοι κρινόμαστε και κρινουμε ταυτόχρονα και αν δεν το ξέρεις η δεν το έχεις δοκιμάσει «Αναρμόδιε» εισαι τελείως αναρμόδιος να σπεκουλάρεις πάνω σε αυτο

  4. Ωστόσο, καλά κάνει ο Αναρμόδιος και αμφισβητεί. Και δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα στη περίπτωση της Ροσινάντε. Η αλήθεια είναι ότι εύκολα μπορεί να αναδειχθούν «φυσικές ηγεσίες» και τότε η εξουσία, που μπορεί να είναι και πολύ σκληρή, είναι αόρατη. Προσωπικά έχω γνωρίσει τέτοιες περιπτώσεις στον αναρχικό χώρο. Και τότε δεν έχει σημασία αν «οι αποφάσεις παίρνονται συλλογικά μετά απο συζήτηση που παίρνουν μέρος ολοι».
    Πιστεύω ότι πρέπει να φύγουμε από τη μυθολογία ότι η εξουσία βρίσκεται μόνο στις επίσημες θεσμίσεις. Θα δώσω όμως και ένα συγκεκριμένο παράδειγμα: Λέει η Ροσινάντε:
    «περικυκλωθήκαμε από έξι διμοιρίες ΜΑΤ που είχαν σαφή πρόθεση όχι μόνο να μας εμποδίσουν να προχωρήσουμε αλλά και να χτυπήσουν το μπλοκ μας, ενδεχόμενο που πιθανότατα θα δημιουργούσε προβλήματα όχι μόνο στο δικό μας μπλοκ, αλλά και σε όλα τα υπόλοιπα»
    Αυτή η αντιμετώπιση, ότι δηλαδή νοιαζόμαστε και για τα άλλα μπλοκ και για τους άλλους ανθρώπους που συμμετέχουν και δεν προσπαθούμε να επιβάλλουμε στη πραγματικότητα του δρόμου εκείνης της στιγμής ένα δικό μας τσαμπουκά αποκομμένο από τις διαθέσεις του πλήθους, για μένα είναι αντιεξουσιαστική συμπεριφορά. Το αντίθετο, που πολλές φορές κάνουν «αναρχικές» ομάδες, εν μέσω σιωπής πολλών περισσότερων αναρχικών, αποτελεί εξουσιαστική ένδειξη. Πάντα κατά τη γνώμη μου. Και αυτή η εξουσιαστική συμπεριφορά αναρχικών ομάδων που τσαμπουκαλεύονται περιφρονώντας τις διαθέσεις του πλήθους στο οποίο συμμετέχουν, δεν εμφανίζεται με εξωτερικά και θεσμιμένα χαρακτηριστικά εξουσίας. Ωστόσο αποτελεί μια αόρατη επιχείρηση κυριαρχίας…

    • «αόρατη επιχείρηση κυριαρχίας»
      Όπως έτσι «αόρατη» θα ήταν και η επιχείρηση κυριαρχίας που υποστήριζε ο Μπακούνιν, στα 1870, με την διαβόητη «αόρατη δικτατορία» του. Ο όρος «αόρατη δικτατορία» δικός του.

      • Από την άλλη, ο Αναρμόδιος για να είναι περισσότερο δίκαιος θα μπορούσε να αναγνωρίσει το ήθος τόσο της συμπεριφοράς της Ροσινάντε που αναφερα, όσο και το ίδιο το ήθος του κειμένου. Απέναντι δηλαδή σε ένα φτηνό και λασπολόγο σχόλιο, προτιμά, η Ροσινάντε, μια νηφάλια απάντηση με χιούμορ και σεβασμό προς όλους, ακόμη και προς τον συντάκτη της λασπολογίας. Τουλάχιστον εγώ έτσι είδα τα πράγματα…

  5. @ Marx Factor: «…αν δεν το ξέρεις η δεν το έχεις δοκιμάσει “Αναρμόδιε” εισαι τελείως αναρμόδιος να σπεκουλάρεις πάνω σε αυτο»

    Οτι είμαι αναρμόδιος, είμαι. Γι’ αυτό τό χω και ψευδώνυμο και γι’ αυτό γράφω και εδώ τις αμφιβολίες μου ώστε να μου τις διαλύουν οι αρμοδιώτεροι.

    Αλλά να ρωτήσω να μάθω κιόλας: οταν μια αναρχική συλλογικότητα, (και δεν μιλάω ειδικά για τη Ροσινάντε που ούτε κατ’ όνομα γνωρίζω), πάρει μια συλλογική απόφαση να κατέβει ας πούμε σε μια πορεία, δεν ορίζει ούτε έναν ή δύο «πορειάρχες»-πως-να-το-πω στους οποίους να αναθέτει την ευθύνη για την πορεία κλπ κλπ και την ανάγκη για την λήψη αποφάσεων πατ-κιουτ «επί του πεδίου» αν προκύψει ανάγκη; Πάει έτσι χωρίς τίποτα;

    Θραξ Αναρμόδιος

  6. ο παυλος τα λεει πολυ σωστα.Ολοι ξερουμε οτι υπαρχουν και οι ατυπες ιεραρχιες οι παλιοι και οι καινουργιοι κτλ.Οπωσδηποτε οι αναρχικες συνελευσεις και συλλογικοτητες καλα κανουν και αποφασιζουν ολοι μαζι αμεσοδημοκρατικα και δεν εχουν ιεραρχιες οπως εχι η δηθεν αριστερα του συριζα και του κκε δηλαδη τα νε κομματα αμερικανικο και γερμανικο αντιστοιχα.Αυτη η λογικη και πρακτικη των αναρχικων εναντια στην ιεραρχια και την εξουσια εχει περασει και γενικοτερα στο λαικο κινημα και στις λαικες μαζες.Προκειται δηλαδη για μια επιτυχια του χωρου αυτου εναντια στις κομματικες και προδοτικες στρουγκες της δηθεν αριστερας

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s