Η ανοικτή επιστολή της αδελφής του δολοφονημένου Δημήτρη Μίχα (του ταξιτζή της Πάρου) προς τον δολοφόνο του

Γράφει ο Παύλος

Κατά τη δική μου άποψη ο Γιάννης Μιχαηλίδης (δείτε το :«Μικρή διήγηση μιας ιστορίας παρανομίας»)  δενέχει καμμία σχέση με αναρχία. Αντίθετα με την αναρχική ρητορική του, τον κατατάσσω στην ίδια συνομοταξία με τον Δένδια και τους πραιτωριανούς τους. Τυπικό κράτος και κρατική τρομοκρατία οι μεν, επαναστατική τρομοκρατία ο Γιάννης Μιχαηλίδης και οι όμοιοι του. Η τρομοκρατία όμως δεν μπορεί ποτέ, κατά τη γνώμη μου, να είναι αναρχική. Είναι συνώνυμη και αντίπαλος της κρατικής τρομοκρατίας με την οποία τελικά συναντιώνται.

Η μητέρα Νάσιουτζικ έχει δίκιο να διαμαρτύρεται για τα βασανιστήρια προς το γιό της. Το ίδιο και πολύ περισσότερο δίκιο, έχει όμως και η αδελφή του Δημ. Μίχα, που είναι νεκρός. Ο ένας βασανίζεται από την κρατική τρομοκρατία, ο άλλος εκτελέσθηκε (πιθανά) από την επαναστατική τρομοκρατία.

Ο αναρχικός χώρος θα όφειλε να καταδικάζει με πολλαπλάσια δριμύτητα τον φόνο της Πάρου, από τα βασανιστήρια των πραιτωριανών του Δένδια, στο βαθμό που στην Πάρο είχαμε αφαίρεση ζωής. Στην ένσταση ότι δεν ξέρουμε αν επρόκειτο για επαναστάτες ή για απλούς ληστές, θα όφειλε προληπτικά να διαχωρίσει τη θέση του με αποφασιστικό τρόπο, από τη στιγμή που υπήρχαν τέτοιες υπόνοιες, ώστε ακόμη να αποθαρρύνει παρόμοιες ενέργειες στο μέλλον. Δεν το έκανε. Τα δημοσιεύματα για τους τωρινούς κρατικούς βασανισμούς είναι πολλαπλάσια από τα απλά σχόλια αντίθεσης αναρχικών στον φόνο της Πάρου.

Αισθάνομαι την ανάγκη λόγω της συγκυρίας και επειδή βλέπω ότι δεν υπάρχει πολιτική καταδίκη των επαναστατών της Βελβεντού από τον αναρχικό χώρο – αλήθεια καμμία αναρχική συλλογικότητα δεν διαφωνεί; – να αναδημοσιεύσω την επιστολή της αδελφής του Δημ. Μίχα και να προειδοποιήσω ότι η πολιτική ανοχή απέναντι στα καλάσνικοφ θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια σε γεγονότα όπως της Πάρου.

Την δημοσίευση επίσης την κάνω από καθαρή ανθρώπινη άποψη, διαβάζοντας τα σχόλια – αναφορά του Γιάννη Μιχαηλίδη στον νεκρό ως «ήρωα – ρουφιάνο».

Και την κάνω ακόμη γιατί δεν γουστάρω κανένα επαναστάτη να με απειλεί με όπλο επειδή θέλει να κάνει επαναστατική ληστεία. Θυμίζω στους επαναστάτες ότι όταν απειλούν με όπλα στη ληστεία, δεν απειλούν γενικά τη τράπεζα, δεν απειλούν τον Κωστόπουλο και τον Λάτση, αλλά απειλούν εμένα προσωπικά εκείνη τη στιγμή και τον κάθε εμένα. Και πολύ περισσότεο δεν γουστάρω να με πάρουν όμηρο. Ακόμη και «αν περάσω καλά» στην ομηρεία μου – εδώ γελάνε για να μην κλάψουν!!

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ (αποσπάσματα – δεν βάζω το όνομα γιατί δεν ξέρουμε αν ο Θεοφίλου είναι ο δράστης)

«Κάνατε καλή δουλειά στην Πάρο… 4 σφαίρες, ευχαριστηθήκατε να πυροβολείτε… Καλός σκοπευτής, άριστος!!! Ρίξατε μία στο χέρι, δύο στο στήθος, την τέταρτη στο κεφάλι… Για ποιο λόγο τη ρίξατε; Τι φοβηθήκατε; Μήπως σηκωθεί να σας κυνηγήσει;

Δεν φοβηθήκατε… Απλώς είσαστε ένας κοινός ψυχρός δολοφόνος, ένας απατεώνας, ένας ληστής, ένας παλιάνθρωπος που κρύβεστε πίσω από τον τίτλο του Αναρχικού… Ενας άνανδρος φονιάς!!!

Σκοτώσατε έναν άνθρωπο που τη συγκεκριμένη ημέρα δούλευε από το προηγούμενο βράδυ στις 9 μέχρι την ώρα που τον σκοτώσατε μπαμπέσικα… Ηθελε μισή ώρα να τελειώσει η βάρδιά του, να πάει στο σπίτι του… Ενας μεροκαματιάρης που δούλευε τίμια… Στα πόδια, , γιατί δεν ρίξατε να τον σταματήσατε; Γιατί; Θα σας πω γιατί… Γεννηθήκατε δολοφόνος έτσι απλά… Κρίμα… Το παιδί του έχει ακριβώς την ίδια ηλικία με εσάς…»

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

ΠΗΓΗ επιστολής: ΝΕΑ 21-8-12

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Σύντομος δικός μας σύνδεσμος: http://wp.me/pPn6Y-fCQ

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Για επικοινωνία: ormithiella@hotmail.gr

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

23 σκέψεις σχετικά με το “Η ανοικτή επιστολή της αδελφής του δολοφονημένου Δημήτρη Μίχα (του ταξιτζή της Πάρου) προς τον δολοφόνο του

  1. Την υπόλοιπη (κατά πάσα πιθανότητα) μέρα δεν θα έχω πρόσβαση σε ίντερνετ. Επομένως δεν θα μπορώ να συμμετέχω στο σχολιασμό. Ζητώ συγνώμη γι’ αυτό!

  2. ultra θεωρεις θεμιτο οτι συνεβη στην παρο? σιχαμενο το αρθρο και ο εμμονικος και εμπαθης παυλος που δεν ξερει τι του γινεται

  3. Όχι biafra, δεν το θεωρώ θεμιτό. Αλλά σε κάθε αντίσταση, σε κάθε δράση, τα πράγματα μπορεί να μην πάνε σύμφωνα με το σχεδιασμό. Τι κάνει εκείνη τη στιγμή ο άνθρωπος που δε θέλει να πιαστεί? Αν δε θέλει να παραδοθεί και κάποιος του κλείνει το δρόμο?

    Για μένα το θέμα δεν πατάει πάνω στο μελόδραμα που στήνουν τα καθεστωτικά μέσα και που ξέρουν καλά να πατάνε συγκεκριμένα συναισθηματικά κουμπάκια, που βέβαια ακόμη κι αυτός είναι ένας χειρισμός των μικροαστικών φόβων. Μακάρι να γινόταν ποτέ να μην υπήρχαν θύματα. Κατά τη γνώμη μου δε γίνεται, γιατί ποτέ δε μπορεί κανένας να προβλέψει τα πάντα. Αυτό φαντάζομαι πως προυποθέτει κάποια σκέψη πάνω στο πώς χειρίζεται η εξουσία το συναίσθημα, μέσω των ΜΜΕξαπάτησης.
    Γνωρίζω πως αυτό που γράφω θεωρείται σκληρό κατά την πλειοψηφία. Αλλά γνωρίζω πως η πλειοψηφία είναι επίσης πάρα πολύ ευάλωτη σε δημαγωγίες, αναζωπύρωση των πάντα υπαρκτών της συντηρητικών αντανακλαστικών, χαιδολογήματα με εξουσίες είτε μέσω παθητικής στάσης, ανοχής, είτε ενεργής. Με λίγα λόγια δεν επιτρέπω στην πλειοψηφία να έχει λόγο στο τι θα πιστεύω. Προσπαθώ δλδ. Εσένα ποια είναι η άποψή σου? Πολλές φορές και γω αυτά τα περνάω ξανά και ξανά από το νου μου, σε γενικές γραμμές νομίζω πως όποιος δεν αναγνωρίζει σκληρότητα στην κοινωνία αλλά μόνο εν δυνάμει καλά στοιχεία, που ξερωγώ «κοιμούνται» την έχει εξιδανικεύσει.

    • Υποκρισία σκέτη είναι όλα αυτά, ultra. Γιατί βγαίνουν όλοι στα κάγκελα με τον ταξιτζή (ο οποίος, επί τη ευκαιρία, ήταν υποστηριχτής της χ.α., και μάλλον θεώρησε τους ληστές «μιάσματα αλλοδαπούς’ που πέρνουν τα λεφτά των ελληναράδων), αλλά κανείς δε βγαίνει στα κάγκελα για τις 4000 αυτοκτονίες… Αφ’ υψηλού κριτική για βολεμένους είναι όλα αυτά… Αχ, πόσο μ’ ενοχλούν τα καλάσνικοφ, αλλά δε με νοιάζει πόσοι θα πεθάνουν όσο εγώ θα κάνω τις περισπούδαστες αναλύσεις μου περί του ιδεατού της ειρηνικής διαμαρτυρίας.

    • αστη την κοινωνια (των μμε) που δεν τα πιστευει αλλα βολευεται σε αυτα(στην πλειοψηφια της), αυτη γαμιεται, συμπεριφερεται λες και προσπαθει να βρει την καλυτερη θεση στο γκουλαγκ που της ετοιμαζουν! καυχιεται συνεχως για το αγγουρι που της εχουν χωσει στον κωλο(κυριολεκτικα)! αλλα αλλο τεσσερις σφαιρες και αλλο μια στο ποδι για να φυγω. απολυτα καταδικαστεα ενεργεια! δεν ξερουμε πως και γιατι λειτουργησε ετσι ο ταξιτζης! οι σπφ τουλαχιστον ειχε αποφαση και διατυμπανιζε πως δεν θα αφαιρεσουμε ανθρωπινη ζωη και γι αυτο δεν μπορουν να κατηγορηθουν για ολοκληρωτισμο. αμα χασουμε το μετρο το σκοταδι ειναι πιο κοντα. καπως ετσι το βλεπω εγω

  4. Συμφωνώ xromaanemou! Πολλές υποκρισίες, όχι μία. Κι εκεί έρχονται οι πολιτικοί, που αυτές τις υποκρισίες των μαζάνθρωπων τις κάνουν πράξη, και ξαφνικά τους βλέπεις όλους να κόπτονται για περηφάνιες, σημαίες, και νασου τα «ελληνικά προιόντα» ,να ξανά τα εθνικά σύμβολα, να οι καθαρότητες, οι δολοφονίες, οι τσαμπα μαγκιές, αλλά τι λέω. Ο σεξισμός, ο ρατσισμός, η βία απέναντι σε κάθε διαφορετικότητα, ο έλεγχος μέσω του φόβου, μέσω της κατακραυγής, μέσω της καταστολής, δεν έπαψαν και ποτέ.

  5. Ούτε εγώ το γνώριζα αυτό ότι ήταν χρυσαυγίτης! Θα ψάξω να το βρω. Εντωμεταξύ, ο Θεοφίλου έχει αρνηθεί συμμετοχή στη ληστεία, μην ξεχνιόμαστε.

    • Προφανώς και δεν πρέπει να το ξεχνάμε ότι έχει αρνηθεί τη συμμετοχή του στη ληστεία. Αλλά βγήκαν, βλέπεις, οι δούρειοι ίπποι του αναρχικού «χώρου» να τον δικάσουν και να τον καταδικάσουν πριν καν μιλήσει ο ίδιος.

  6. Δεν αναγνωρίζω εγγενή αξία στην ανθρώπινη ζωή biafra. Γιατί αν είναι έτσι, τότε και ο κάθε δικτάτορας,ο κάθε τύραννος, ο κάθε φασίστας, ο κάθε νοικοκυραίος έχει την ίδια αξία με έναν αγωνιστή, που για μένα δεν έχει, σόρρυ.
    Δηλαδή υπάρχουν και άνθρωποι που και να ψοφήσουνε, δε μου κάνει μία, τι να κάνω τώρα, να πω ψέματα για να φανώ ευαίσθητος άνθρωπος?

  7. «Και την κάνω ακόμη γιατί δεν γουστάρω κανένα επαναστάτη να με απειλεί με όπλο επειδή θέλει να κάνει επαναστατική ληστεία»

    Και εμεις δεν γουσταρουμε να αποφασιζει για τις ζωες μας το κρατος και να δουλευουμε για ενα κομματι ψωμι δεκαπεντε ωρες την ημέρα.Αλλα όπως παντα μας γραψατε στα αρχιδια σας.Απο τη στιγμη που επιλεξατε να μαλώνετε για μια καλυτερη θεση στα γκουλάνγκ όπως εγραψε καποιος εδω μέσα θα υποστειτε τις συνεπεις Εμεις παντως θα τιναξουμε τα γκουλάνγκ στο αέρα και στο πουτσο μας αν ειστε μεσα η όχι.Παρτε θέση και σταματηστε την κλαψα.

    • Οτι και αν είναι ο φονιας της πάρου, οτι και να ειναι οι ληστες του βελβεντου είναι δημιουργημα της κονωνία σας.Σπειρατε τη δειλία,το ραγιαδισμο και τη δουλοσυνη και θα θερισετε μίσος,φτώχεια και αίμα.Εβδομηντα εκατομμυρια νεκροι στο πρώτο μισο του εικοστου αιώνα δεν σας εβαλαν μυαλό.Συνεχιστε να υποστηρίζετε ολες αυτες τις ιδεες και τα βρομοιδανικα που σας εφτασαν σε εκείνη τη σφαγη και να ειστε σίγουροι οτι αυτη τη φορά το τίμητα θα ειναι χίλιες φορες μεγαλύτερο.

  8. υπαρχει κατι καπου που να καταδεικνυει (δεν χρειαζεται και να αποδεικνυει …) , οτι η ληστεια της Παρου ειναι εργο της αναρχιας ?
    δεν το εχω παρακολουθησει το θεμα,ηταν καλοκαιρι αν δεν κανω λαθος, γιαυτο ρωταω
    υπηρξε καποια αναληψη ευθυνης ?
    ξερουμε ποιοι το εκαναν ?

    τα ρωταω ολα αυτα, για να καταλαβω γιατι πρεπει το αναρχικο κομμα (… λες και υπαρχει κατι τετοιο), να συνταξει κειμενο καταδικης για μια ακομη ληστεια και ενα ακομη φονικο που κοντευουν να γινουν καθημερινοτητα

    προφανως η απωλεια μιας ζωης, η ζωη οποιουδηποτε, εχει αξια … εχει μοναδικη αξια και η καθε απωλεια συνιστα μια τραγωδια για το κυκλο του, αλλα ο Παυλος τι ακριβως θελει ?
    να συνεδριαζουν η μια μετα την αλλη οι 300αναρχικες συλλογικοτητες και η καθε μια ολημερις να καταδικαζει οτι εγκλημα γινεται (που καθε μερα γινεται και καποιο) και να καταγγελει την αναρχικη βια ?

    Παυλο καλοπιστα σε ρωταω, γιατι αποδιδεις αυτο το φονο στην αναρχια?
    Ξερεις κατι, καταλαβες κατι παραπανω, εξον αυτων που κυκλοφορουνε στα ΜΜΕ και στις διαροες που αφηνονται κατα τυχη
    Υπαρχει καποια καταγγελια, καποια δικαστικη εγκλιση,κατι τελος παντων, η μιλαμε πανω σε μια υποθετικη βαση που μας εστρωσαν τα Μεσα Μαζικης Παραπληροφορησης ?

    Πραγματικα δεν καταλαβαινω

  9. Kαμιά ανάληψη ευθύνης δεν έχει υπάρξει. Ο Παύλος πάλι κάνει βλακειες και ανασύρει άτοπα και άχρονα μια ιστορία που έχει γίνει προπαγάνδα της άλλης όχθης. Και να ρωτήσει ο καθένας τον εαυτό του ποσο ‘αθώος’ και ‘άσχετος’ είναι κάποιος που ενεργητικά πάει να αποτρέψει ένοπλη ληστεία τράπεζας. Ποιος θα το έκανε από εμας; Όποιος το έκανε ας το πει! Να αποτρέψεις ένοπλη ληστεία τράπεζας; ΓΙΑΤΙ;

  10. και τι να κανουμε ρε παυλο καποιο δεν σκυβουν το κεφαλι! οσο και αν σε χαλαει! ακομα και λαθη να κανουν και βεβιασμενες κινησεις, δεν ειναι σαν και εσενα ανθρωπακια! θελουν να ειναι υπερηφανοι για τους εαυτους τους και τις πραξεις τους! ειναι θεμα συνειδησης τιποτενιε! εισαι πολυ λιγος και θλιβερος

  11. «βράβευση τσι μέρας» για την Πέμπτη σύμφωνα με την ομώνυμη ενότητα του yannidakis, η παρούσα καταχώρηση του ιστολογίου.

    Το ιστολόγιο είναι πλέον υποψήφιο για την μηνιαία βράβευση «ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΜΗΝΑ».

    Καληνωρίσματα :[

Σχολιάστε