Το προαναγγελθέν έγκλημα της Χρυσής Αυγής στο Κερατσίνι

Τα ξημερώματα της Τρίτης στα όρια Κερατσίνι-Πέραμα, μέλη της Χρυσής Αυγής εισέβαλαν βιαίως σε μονοκατοικία πέντε Αιγυπτίων ψαράδων, προκαλώντας ζημίες και τραυματίζοντας πολύ σοβαρά τον ένα εξ αυτών.

Το θύμα της νεοναζιστικής επίθεσης φέρει βαρύτατο διπλό κάταγμα στην κάτω γνάθο και στα ρινικά οστά Είναι 28 χρονών και πατέρας 3 παιδιών, το μικρότερο μόλις τριών.

Λίγες ώρες πριν, το ανθρωπόμορφο κτήνος του μιχαλολιακου, ο βουλευτής-ντουλάπα γιάννης λαγός σε ομιλία του στο Πέραμα δήλωνε (με σπαστά ελληνικά) πως απο εδω και πέρα οι αιγύπτιοι ψαράδες στο Κερατσίνι θα δίνουν λογαριασμό στη χρυσή αυγή. 

Οφείλουμε να διαδώσουμε αυτό το ντοκουμέντο ώστε και ο τελευταίος ψηφοφόρος της συμμορίας των νεοναζί να ξέρει καλά τι κατακάθια ψηφίζει.

Ο/η ξεφτιλισμένος/η που θα επιμείνει στη ψήφο του ας γνωρίζει οτι οδηγεί την λατρεμένη του χώρα σε εμφύλιο. Να το συνειδητοποιήσει και να προετοιμαστεί ανάλογα…

https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1406711
http://tvxs.gr/news/ellada/kataggelia-meli-tis-xrysis-aygis-eisebalan-se-spit…

ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ, ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ ΥΠΑΡΧΕΙ; 

Και μια λεπτομέρεια. Όχι ότι έχει καμιά σημασία, αλλά επειδή υποτίθεται ότι το πρόβλημα είναι με τους παράτυπους (βλ. λαθρο) μετανάστες:

οι πέντε Αιγύπτιοι έχουν όλα τα απαιτούμενα χαρτιά, είναι ΝΟΜΙΜΟΙ, όπως κάποιοι προτιμούν να λένε. Και, φυσικά, κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα στη ζωή, δεν γεννιόμαστε με πράσινες κάρτες και ταξιδιωτικά έγγραφα, αυτά είναι ανθρώπινες επινοήσεις. Αυτοί που κάνουν τέτοιες επιθέσεις εναντίον οποιουδήποτε, πόσο μάλλον όταν το κίνητρο τους είναι η διαφορά στην καταγωγή, είναι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ. Ούτε πατριώτες ούτε άνθρωποι. Ντροπή για το ανθρώπινο είδος, όχι μόνο για την Ελλάδα.

Σύντομος σύνδεσμος http://wp.me/pPn6Y-e95

Ενημέρωση 14/6 00:55

ΤΙ ΑΛΛΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ; ΤΙ ΑΛΛΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ;

πηγή tvxs

«Ακόμα και με χειροδικία εντός του Κοινοβουλίου απείλησε τους Έλληνες βουλευτές ο υποψήφιος βουλευτής Ηλίας Παναγιώταρος κατά τη διάρκεια συγκέντρωσης που πραγματοποίησε η Χρυσή Αυγή στο Φλοίσβο.

Το στέλεχος της Χρυσής Αυγής είπε χαρακτηριστικά πως ανοίξει η συζήτηση για το θέμα της ονομασίας των Σκοπίων, «για προειδοποίηση θα τους δείξουμε το βίντεο του ΑΝΤ1 και αν δεν το καταλάβουν θα τους το εξηγήσουμε…»

Παράλληλα αναφέρθηκε και στο πως θα καταφέρει η Χρυσή Αυγή να προσφέρει καλύτερες υπηρεσίες Υγείας στους Έλληνες ασθενείς στα νοσοκομεία. «Αν μπει», είπε, η Χρυσή Αυγή στην Βουλή, «θα κάνει εφόδους στα νοσοκομεία αλλά και στους βρεφονηπιακούς σταθμούς και θα πετά στον δρόμο τους «λαθρομετανάστες» και τα παιδιά τους για να μπουν στην θέση τους Έλληνες»»

Ενημέρωση 14/6 22.00

Τα έξι άτομα που είχαν αναγνωριστεί από τα θύματα και είχαν συλληφθεί, αφέθηκαν ελεύθερα με περιοριστικούς όρους. 

Και περιμένουμε να παρέμβει εισαγγελέας…

34 σκέψεις σχετικά με το “Το προαναγγελθέν έγκλημα της Χρυσής Αυγής στο Κερατσίνι

  1. Σχόλιο από το tvxs:

    ΒΑΣΕΙ ΠΟΙΑΣ ΛΟΓΙΚΗΣ Ο ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ ΔΕΧΤΗΚΕ ΩΣ ΚΟΜΜΑ ΜΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ;.
    Σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου 29 του Συντάγματος, «Έλληνες πολίτες που έχουν το εκλογικό δικαίωμα μπορούν ελεύθερα να ιδρύουν και να συμμετέχουν σε πολιτικά κόμματα, που η οργάνωση και η δράση τους εξυπηρετεί την ελεύθερη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος».

    Το Σύνταγμα προϋποθέτει ότι η ελευθερία ίδρυσης και συμμετοχής σε πολιτικά κόμματα έχει ως προϋπόθεση ότι, τόσο η οργάνωση (δηλαδή το καταστατικό τους και η θεωρητική υποδομή τους), όσο και η δράση τους (δηλ. το τι κάνουν στην πράξη) εξυπηρετεί την ελεύθερη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος.

    Εγγυητικός θεσμός για την τήρηση του άρθρου 29 του Συντάγματος είναι ο Άρειος Πάγος: αυτός ανακηρύσσει τους συνδυασμούς, αφού πρώτα έχει ελεγχθεί ότι τα υποψήφια κόμματα πληρούν τις προϋποθέσεις του άρθρου 29. Στην πράξη, όμως, αυτό έχει υποβιβαστεί σε μια απλή μονομερή γραφειοκρατική διαδικασία που είναι ζήτημα κατά πόσον καλύπτει την ρυθμιστική εμβέλεια του άρθρου 29 του Συντάγματος. Δηλαδή κατά το Ν.3023/2002, τα κόμματα οφείλουν πριν «αναλάβουν δραστηριότητα», να καταθέσουν στον Άρειο Πάγο μια δήλωση στην οποία αναφέρεται ότι «η οργάνωση και η δράση τους εξυπηρετούν την ελεύθερη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος».

    Η υποβολή δήλωσης, κατά την γνώμη μου δεν αρκεί για την πλήρη εφαρμογή του άρθρου 29 του Συντάγματος: ο Άρειος Πάγος, ακόμη κι όταν υπάρχει το τυπικό σκέλος (η δήλωση), οφείλει να εξετάζει κατά πόσον η οργάνωση ή/και η δράση ενός κόμματος δεν εξυπηρετεί την ελεύθερη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος, ακόμη και πέραν από τις χονδροειδείς περιπτώσεις που αναφέρει ο εκλογικός νόμος (λ.χ. χρήση του «στέμματος» ως κομματικού εμβλήματος). Διότι τίποτε δεν αποκλείει ότι η «δήλωση», ακόμη κι όταν υπάρχει, μπορεί να αποδειχθεί στο μέλλον ψευδής. Εάν ο Άρειος Πάγος διαπιστώσει ότι η δράση ενός κόμματος (γιατί εκεί μπορεί να είναι το πρόβλημα, στις πράξεις κι όχι στα καταστατικά και τις θεωρίες) δεν εξυπηρετεί την ελεύθερη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος, σαφώς κι έχει συνταγματικό καθήκον να μην ανακηρύξει τους συνδυασμούς του συγκεκριμένου κόμματος.

    Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η έννοια της «ελεύθερης λειτουργίας του δημοκρατικού πολιτεύματος» ενέχει έναν μεγάλο βαθμό αφαίρεσης, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε αυθαίρετες αποφάσεις για την ανακήρυξη ή μη ενός συνδυασμού. Με τον όρο αυτό, ο συνταγματικός νομοθέτης δεν εννοούσε τα πολιτικά κόμματα που ενδεχομένως οραματίζονται ένα διαφορετικό κοινωνικοπολιτικό σύστημα και που επιδιώκουν, μέσα στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού πολιτεύματος, να πείσουν για μια πολιτειακή μεταβολή. Αυτές δεν είναι κομματικές δράσεις που δεν «εξυπηρετούν την ελεύθερη λειτουργία» του δημοκρατικού πολιτεύματος. Αντιθέτως, είναι θεμιτές επιδιώξεις, ενταγμένες στην ίδια την λειτουργία ενός δημοκρατικού πολιτεύματος. Το Σύνταγμα επιδιώκει να αποκλείσει μόνο τα κόμματα, των οποίων η δράση και η οργάνωση εμποδίζουν την ελεύθερη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος. Ένα κόμμα που η δράση των μελών του στρέφεται συστηματικά κατά θεμελιωδών δικαιωμάτων, όπως για παράδειγμα είναι η ελευθερία της έκφρασης, αναπόσπαστου στοιχείου της δημοκρατίας, αποτελεί περίπτωση η οποία σαφώς μπορεί να εμποδίζει την ελεύθερη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος. Επομένως, η λειτουργία ενός τέτοιου κόμματος δεν εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 29 του Συντάγματος και ο Άρειος Πάγος δεν έχει καμία υποχρέωση να ανακηρύξει έναν τέτοιο συνδυασμό υποψηφιοτήτων, ακόμη κι αν έχει υποβληθεί «δήλωση».
    http://elawyer.blogspot.gr/2012/06/blog-post_07.html?spref=fb

  2. Και μια λεπτομέρεια, που θα ενσωματώσω στο άρθρο. Όχι ότι έχει καμιά σημασία, αλλά επειδή υποτίθεται ότι το πρόβλημα είναι με τους παράτυπους (βλ. λαθρο) μετανάστες: οι πέντε Αιγύπτιοι έχουν όλα τα απαιτούμενα χαρτιά, είναι ΝΟΜΙΜΟΙ, όπως κάποιοι προτιμούν να λένε.

  3. Γειά σας παιδιά. Το μόνο βέβαιο είναι η εκτόξευση της Χρυσής Αυγής, η οποία φέρεται να παίρνει ένα μεγάλο κομμάτι του Ανεξέλ που βλέπουν ότι δεν τους εκφράζει τελικά και ένα ακόμα μεγαλύτερο κομμάτι του Λαος, που δεν μπαίνει στη βουλή, οπότε η ψήφος θεωρείται εκεί χαμένη. Αν υπολογίσουμε τα ποσοστά αυτά χοντρικά σε 1% από τον ένα συν 1% από τον άλλο, τότε η Χρυσή Αυγή πάει με άνεση για 9% και 4ο κόμμα. Οι μυστικές δημοσκοπήσεις όμως την φέρουν …3ο κόμμα! Αρα ή το Πασόκ θα πέσει πολύ ή πολλές ακόμα χιλιάδες ελλήνων που ψήφιζαν Πασόκ και ΝΔ θα ψηφίσουν, πχ μετά τις σφαγές ελλήνων από λ/μ σε Πειραιά, σε Παιανία, σε Καβάλα κλπ, την Χρυσή Αυγή και πλέον μιλάμε για ΧΑ με διψήφια ποσοστά.

    • «trotzki trotzki wir sind da, gulag eispickel antifa»

      που λενε και οι γερμανοι φιλοι μας antifa 😉

      πραγματικα αυτο σας χρειαζεται. γκουλαγκ για λιγο καιρο και μετα κατευθειαν βουτια στο μελιγαλα. βλαμμενα

    • Μόνο που τώρα πια δεν θα πρόκειται για λάθος, αλλά για εν γνώσει ψήφο σε δολοφόνους. Πολύ τραγικό για τον «πολιτισμό» μας.

      Κατά τα άλλα, κι εγώ για τρίτο κόμμα τη βλέπω, κρίνοντας από το γεγονός ότι όλη η κουβέντα γίνεται για συριζα, νδ και χα. Οι υπόλοιποι είναι σαν να μην υπάρχουν.

      • Η κατάρρευση Καμμένου & ΛΑΟΣ τους πριμοδοτεί μια και χωρίς αυτούς είναι οι μόνοι αντιμνημόνιακοί δεξιοί
        Μεγάλη αβάντα τους είναι επίσης η συνεχής ενασχόληση της αριστεράς (εκτός ΚΚΕ) μ αυτούς….όποιο αριστερό μπλοκ και να δεις ασχολείται μόνο (σχεδόν) με τη Χ.Α.! Μεγάλο λάθος τακτικής κατά τη γνώμη μου…νομίζω πως το καλύτερο θα ταν να τους αγνοούν τελείως ! (όπως κάνει το «έμπειρο» ΚΚΕ)

    • ρε κωλοτρυπιδι loo, λουμπίνα χωρίς τσίπα για ποιες σφαγές από «λαθρομετανάστες» μιλάς;
      Στην Παιανία φαγώθηκε μετανάστης έξω από σπίτι που ήταν άοπλος, στην Κόρινθο ΨΕΥΤΑΡΑΔΕΣ κυκλοφορουσατε ψέμματα για πακιστανούς που τάχα βίασαν ένα ζευγάρι, όλες αυτές τις μέρες έχετε στειλε εκατοντάδες κόσμο στα νοσοκομεία εσύ και οι όμοιοι σου στις γειτονιές της Ελλάδας και ΡΕ ΑΛΗΤΗ στο πέραμα βάλατε την οικογένεια μου σε κίνδυνο. Στην Αίγυπτο ζουν συγγενείς μου Ελληνες και με αυτό που κάνατε θα μπορούσε σαν αντίποινα εκεί να σφαχτούν.
      ΑΛΗΤΗ ΨΑΧΝΩ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΣΑΣ.
      Ένα κωλοπαιδο σαν και σένα που το είδα μπροστά στα μάτια μου να χτυπάει με άλλους κανίβαλους σας ΠΑΙΔΙΑ μεταναστών τον έστειλα εκει που του άξιζε. ΘΑ ΣΕ ΒΡΩ ΚΑΙ ΣΕΝΑ.
      ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΑΣΤΕΙΑ ΜΕ ΣΑΣ ΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ.
      ΟΠΟΥ ΣΑΣ ΒΡΙΣΚΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΣΑΣ ΤΣΑΚΙΖΩ. ΚΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΚΑΙ ΨΕΥΤΕΣ.

  4. Πιστεύει κανείς οτι η Δεξιά στην Ελλάδα δεν ήταν πάντα Δοσιλογική-Κρυφοναζιστική-Φιλοταγματασφαλίτικη ;
    Τόπε κι ο Πανίκας.
    Ο Γεωργιάδης, ο Πλεύρης κι ο Βορίδης στη Νέα Δημοκρατία τι μας λέει.
    Απλώς περισσότεροι τώρα εκδηλώνονται ανοιχτά.
    Και κάποιοι εκεί ψηλά, χρηματοδοτούν ναζισμό. Όπως παλιά.

    • Σταύρο, εγώ δεν περίμενα από τον κόσμο να προτιμάει την αυτοδικία και το έγκλημα από το κράτος δικαίου. Το ότι εξαπάτησαν εκείνους που τους πίστεψαν -χωρίς να ξεχνάμε, βέβαια, και το πόσο διαδεδομένη είναι η μικρολαμογιά στον λαό- δεν σημαίνει ότι η λύση είναι το τυφλό έγκλημα. Θα περίμενα από τον κόσμο να το καταλαβαίνει αυτό.

      • Το δυστυχές συμπέρασμα όμως είναι το ότι τελικά ο κόσμος προτιμά την αυτοδικία. Ιστάμενος από την πλευρά του θύματος (από μετανάστη ή νεοναζί) και βιώνοντας την εμπειρία της ανυπαρξίας κράτους δικαίου ο κόσμος δεν μπορεί να το αποφύγει τελικά αυτό. Δημιουργείται τελικά η υποψία ότι αυτό τεχνηέντως καλλιεργείται ώστε να αναγκάσει τον κόσμο τον ίδιο να ζητήσει αυστηρότερο έλεγχο επί της ζωής του.
        Όλες οι ενδείξεις τείνουν προς αυτό.Από την ανικανότητα και απροθυμία των θεσμών έως την καλά σκηνοθετημένη διάδοση ειδήσεων τρομακτικού περιεχομένου.
        Κάθε βλέμμα που ρίχνει κανείς σε αυτό το θέμα τον οδηγεί στην επιβεβαίωση του Θρακός του Αναρμοδίου ο οποίος υποστηρίζει με κάθε δίκαιο ότι όσο μία κοινωνία βιαιοπραγεί αυτοδικώντας τόσο αυτή εκφασίζεται.
        Το πλέον ανησυχητικό είναι το ότι ακόμα και αυτοί οι χρυσαυγίτες δεν είναι οι πραγματικοί σχεδιαστές αυτού του εκφασισμού ούτε τα εργαλεία της εφαρμογής του αλλά ένα ακόμη από τα πολλά φόβητρα που κάποιοι σείουν εμπρός στα μάτια των ανθρώπων.

        • Μόνο που αυτό δεν είναι ΚΑΝ αυτοδικία. Δεν επιτίθενται σε κάποιον που έχει κάνει κάτι. Επιτίθενται τυφλά σε αλλοεθνείς, όχι σε εγκληματίες. Όποιον πάρει ο χάρος.

  5. Ερέντιρα,
    από τοι κόσμο, δηλαδή τον Άνθρωπο,τον homo sapiens sapiens, να περιμένουμε τα πάντα. Και τους ήρωες και τους μάρτυρες και την Αγία Τερέζα της Ινδίας και τον Δρα Μένκγελε .

    Είμαστε κάτω από όλα ένα εξελιγμένο θηλαστικό ,που άμα πεινάσει ή αν φοβηθεί οτι θα πεινάσει, είναι ικανό για κάθε αιματηρό σπορ. Στην Κίνα στο λιμό του ’58 , κάποιοι φάγανε ανθρώπους.

    Ο λαός που έβγαλε Γκαίτε, Σίλερ και Μπετόβεν, όταν πείνασε και τρελάθηκε, δε μεταμορφώθηκε στον αιμοσταγή Γερμανό Ναζί που βασάνιζε και εκτελούσε στους θαλάμους αερίων εκατομμύρια συνανθρώπους;

    Νομίζω το λάθος πολλών είναι, ότι πιστεύουν ακόμα στο δόγμα του «ευγενούς αγρίου» ,του «φυσικού ανθρώπου» του Ρουσώ. Νομίζουν, δηλαδή, οτι ο άνθρωπος είναι «από τη φύση του» καλός,και οτι ο πολιτισμός τον κάνει κακό. Και ότι αν τον αφήσουμε χωρίς τα κατασκευάσματα του πολιτισμού, χωρίς ιδεολογίες, θρησκείες, πολιτική , εξουσίες κλπ, θα αναδυθεί από μέσα του ο άγιος και αθώος και αλτρουιστής.

    Τρίχες. Ο άνθρωπος είναι όλα. Και τώρα που βρίσκεται σε μια περίοδο οργής, μπορεί να κάνει τα χειρότερα.

    Γιαυτό και χρειάζονται οι πρωτοπορίες, οι φιλόσοφοι, οι προφήτες , οι θρησκείες και οι ιδεολογίες, για να τον οδηγήσουν τους πολλούς σε ένα αυτοπεριορισμό και σε μία πνευματική κατάσταση θετική, ήπια, μπας και ευτυχήσει κάποτε η ανθρωπότητα.

    Εγώ ήμουν σίγουρος ότι θα ξαναβλέπαμε φριχτές πράξεις βίας(νομίζω τα χειρότερα δεν τα είδαμε ακόμα) αλλά δεν φανταζόμουνα ότι, τουλάχιστον εδώ στην Ελλάδα, θα έπαιρναν την μορφή του παλιού καλού Ναζισμού των SS και της «Άριας» φυλής….

    Βέβαια, ‘οπως και τον Χίτλερ, κάποιοι τους προμοτάρουν και τους χρησιμοποιούν, γιατί έχουν τεράστια συμφέροντα.

    • Σταύρο, θα διαφωνήσω μαζί σου. Βλέποντας πώς ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ο άνθρωπος και πώς αλλάζει σιγά σιγά μεγαλώνοντας, καταλαβαίνω ότι γεννιέται αγνός. Το κακό είναι ότι οι ενήλικοι, αντί να επιστρέψουν στις ρίζες τους με αφορμή τα παιδιά, προσπαθούν να τα αφομοιώσουν, να τα κάνουν σαν κι αυτούς. Ναι, δεν γεννιόμαστε όλοι οι ίδιοι, από τη στιγμή της γέννησης έχουμε διαφορές, ωστόσο κατά κανόνα, χωρίς την επιρροή των μεγάλων, το παιδί δεν ζηλεύει, δεν κατέχει, δεν είναι κακό, φανατικό, ανταγωνιστικό. Οι μεγάλοι του τα διδάσκουν όλα αυτά, παίρνοντάς του πράγματα απ’ το χέρι και λέγοντας «δικό μου είναι», φυτεύοντας μέσα του την ανασφάλεια ότι δεν είναι αρκετά αγαπητό λέγοντας «δεν σ’ αγαπάω» ή «είσαι κακό παιδί», βάζοντάς το στη διαδικασία της σύγκρισης και του ανταγωνισμού λέγοντας «ο Μιχαλάκης τα καταφέρνει καλύτερα» ή «είσαι ο καλύτερος», φανατίζοντας με αηδίες όπως το ποδόσφαιρο (από μωρά το πρώτο που ρωτάνε οι μεγάλοι τα αγοράκια είναι «τι ομάδα είσαι;»). Είναι πολύ δύσκολο να δείξεις στα παιδιά πώς πραγματικά είναι ο κόσμος των ενηλίκων χωρίς να τα αλλοιώσεις. Διαπιστώνεις, όμως, ότι δεν είναι στη φύση των παιδιών η κακία, όταν βλέπεις πόσο δύσκολο είναι να τους την εξηγήσεις.

      • Πάνω σ αυτό που είπες Σταύρο,για την ανθρώπινη φύση, ενδιαφέρον έχει η ιστορία του νεαρού ανθρωπολόγου Μάικλ Ροκφέλερ (της γνωστής οικογενείας) που προσπαθώντας να αποδείξει πως ο άνθρωπος είναι «φύσει αγαθόν ον» (πιστός στη θεωρεία του Ρουσώ και του Βολταίρου) επισκέφτηκε, κάπου στη δεκαετία του 60, κάποιες φυλές στην Παπούα-Νεα Ζηλανδία που ζούσαν ακόμα στην εποχή του λίθου.
        Αποτέλεσμα?…..κάποια ωραία πρωία οι «ευγενείς άγριοι» τον έφαγαν (με τους συντρόφους του) ψητό στη σούβλα μια και τους είδαν ως τροφή !
        Αυτά για την ανθρώπινη φύση

        • @pagal

          Ο «αγαθός άγριος» του Ρουσώ είναι ο προ-κοινωνικός άνθρωπος. Ενας άνθρωπος δηλαδή που ζει ΜΟΝΟΣ του, εκτός κοινωνίας, σε άγρια κατάσταση. Αλλά τον οποίο ο Ρουσώ φαντάζεται πως έχει αγαθή φύση. Τον κρίνει δηλαδή με ηθικά κριτήρια της δικής μας κοινωνίας, ενώ τέτοια φυσικά, ακόμη κι αν υπήρξε αυτός ο μοναχικός προ-κοινωνικός άνθρωπος, δεν θα τα γνώριζε και δεν θα τα κατανοούσε. Η ηθική είναι προϊόν των κοινωνιών του ανθρώπου. Οχι της φύσης καθ’ αυτής. Αν και οι ανθρώπινες κοινωνίες, κι αυτές φυσικό ιστορικό φαινόμενο είναι.

          Παρακάτω, αυτός ο «αγαθός άγριος» του Ρουσώ, ο μοναχικός, με το μόνο δια μέσου του οποίου δρα, ως προ-κοινωνικός είναι η ΑΤΟΜΙΚΗ του βούληση. Ενώ ο ίδιος ο Ρουσώ αναγνωρίζει πως οι κοινωνίες δρουν με την ΓΕΝΙΚΗ βούληση (έτσι νομίζω την λέει). Που είναι η συνισταμένη των ατομικών βουλήσεων εκείνων που αποφάσισαν πως θέλουν να είναι μέλη σε μια κοινωνία.

          Και αυτή η ΓΕΝΙΚΗ βούληση, ακόμα κι όταν δεν υπάρχει εξουσία και κράτος, λειτουργεί ΗΔΗ ως εξουσία και ως νόμος.

          Αρα, αφού κατά τον Ρουσώ από την στιγμή που υπάρχει κοινωνία όπως στην περίπτωση αυτής της φυλής των Παπούα του επεισοδίου, «αγαθός άγριος» παύει να υπάρχει. Δηλαδή ο «φυσικός άνθρωπος» του Ρουσώ έχει εξαφανιστεί. Και την θέση του έχει καλύψει η ΓΕΝΙΚΗ βούληση της κοινωνίας αυτής. Κατά τον Ρουσώ πάντα. (κι εγώ δεν θα πολυ-διαφωνήσω κιόλας, ποιος είμαι εξάλλου… -λολ).

          Θραξ Αναρμόδιος

          ΥΓ. Την εποχή του Ρουσώ, δεν είχαμε πάρει χαμπάρι ούτε στο ελάχιστο ακόμη, το τι είχε συμβεί στο «άγριο παρελθόν» μας ως ανθρώπινο είδος. Χρειάστηκε να περάσει νομίζω άλλος ένας αιώνας και κυρίως χρειάστηκε να γραφτεί το Ancient Society από τον Μόργκαν, για να αρχίσουμε να μπαίνουμε σιγά σιγά στο νόημα, του τι περίπου μας έχει συμβεί.

  6. Ερέντιρα,
    τα μωρά όταν γεννιούνται, μεταξύ άλλων διαθέτουν την πλαστικότητα των δομών των συνάψεων, μ’ άλλα λόγια, τη δυνατότητα να διαμορφωθούν σαν κτήνη ή σαν άγγελοι. Από «φυσικού» τους δεν είναι καλά, ούτε κακά. Ίσα ίσα, τα μικρά παιδιά μπορεί να είναι πολύ βίαια και να έχουν εγωιστική συμπεριφορά.

    Και δεν προέρχονται όλα τα πράγματα από την κοινωνία. Γεννιόμαστε ο καθένας διαφορετικός. Ακόμα και το φύλο δεν είναι μόνο ζήτημα κληρονομικότητας γεννητικών οργάνων, αλλά και ζήτημα κληρονομικότητας συμπεριφορών, που είναι διαφορετικές στα δύο φύλα, τουλάχιστον σε κάποια πλειοψηφία των ατόμων. Και ο λόγος είναι ότι για εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια, οι γυναίκες έπαιζαν διαφορετικό ρόλο από τους άνδρες στην κοινωνία (καρποσυλέκτριες vs κυνηγοί). Βέβαια, υπάρχουν εξαιρέσεις, όλη αυτή η ιστορία με το sex και gender, αλλά θεωρώ οτι πολλά χαρακτηριστικά των άλλων genders είναι κυρίως γενετικές διαφορές κι όχι κοινωνικές.

    Από την άλλη μεριά, Γουρούνι, δε σημαίνει, ότι είναι καλό να είναι κανείς βίαιος . Κι αυτό φαίνεται στο ότι οι περισσότεροι άνθρωποι σε ομαλές συνθήκες προτιμάνε να μην είναι βίαιοι και να αναθέτουν τη βία σε ειδικευμένα στρώματα της κοινωνίας. Οι Κασιδιδες σου φαίνονται ευτυχισμένοι και χαρούμενοι άνθρωποι; Ή ο Μπουμπούκος που είναι μέσα στην ψευτιά; Απλώς, νομίζουν ότι θα ευτυχήσουν όταν θα κάνουν και τους άλλους δυστυχείς. Κι ο Χίτλερ έτσι νόμιζε και στο τέλος αυτοκτόνησε.

    Πάντως σίγουρα δεν γεννιόμαστε καλοί. Πρέπει να εκπαιδευτούμε σ’ αυτό .

    Αυτή η παρανόηση, βρίσκεται στη βάση πολλών από τις ελευθεριακές ή τις αμεσοδημοκρατικές ιδεολογίες.

    • Σταύρο, κατ’ αρχάς να διευκρινίσω ότι αυτά που γράφω είναι βιωματικές διαπιστώσεις από την επαφή μου με παιδιά, ως μητέρα και όχι μόνο. Δεν βασίζονται σε αναγνώσματα, αλλά σε παρατηρήσεις και σε προσωπική επεξεργασία αυτών. Στο ότι γεννιόμαστε ο καθένας διαφορετικός συμφωνούμε. Το διαπιστώνεις με το που κρατάς το παιδί σου στα χέρια σου. Στο ότι είμαστε ικανοί για τα πάντα, επίσης συμφωνούμε, αποδεικνύεται εξάλλου από την ιστορία, ακόμη κι από το κομμάτι της που έχει ζήσει ο καθένας μας. Ναι, τα μικρά παιδιά μπορούν να είναι πολύ βίαια, ΟΜΩΣ το να συναντήσεις παιδί που είναι βίαιο έχοντας γνώση, συναίσθηση και συνείδηση αυτού, δηλαδή από συνειδητή επιλογή, είναι εξαιρετικά σπάνιο. Δεν γνωρίζω μάλιστα πόσες τέτοιες περιπτώσεις υπάρχουν που ΔΕΝ είχαν εκτεθεί προηγουμένως στη βία, είτε ως θεατές είτε ως θύματα. Έχω παρατηρήσει ότι τα παιδάκια που χτυπάνε άλλα παιδάκια είναι παιδάκια που τρώνε ξύλο από τους γονείς τους, για να φέρω ένα απλό παράδειγμα. Όσον αφορά τις περιπτώσεις παιδιών-δολοφόνων, αφενός είναι ελάχιστες, αφετέρου είτε έγιναν χωρίς συναίσθηση του «κακού» της πράξης ή ήταν και τα ίδια θύματα κακοποίησης. Γι’ αυτό λέω ότι δεν γεννιόμαστε κακοί. Και επειδή το βρίσκω πολύ δύσκολο να εξηγήσω το κακό σε ένα παιδί: δεν το καταλαβαίνει, δεν καταλαβαίνει το γιατί. Μπορείς να δεις ένα μόνο παράδειγμα και εδώ: http://wp.me/pPn6Y-9iS

  7. Ο Ροκφέλερ, btw,δεν αποδείχτηκε τι απέγινε .Αν όντως, τον κάνανε μπιμπλώ οι κυνηγοί κεφαλών, αυτό μάλλον έγινε για εκδίκηση, επειδή κάτι λευκοί είχαν σκοτώσει κάποιους της φυλής τους..

  8. Μερικά πολύ ενδιαφέροντα πράγματα σχετικά με το παλαιό ερώτημα »φύση ή ανατροφή » περιγράφονται σε ένα ντοκιμαντέρ του zeitgeist που μπορεί ο καθένας να βρει στο διαδίκτυο πληκτρολογώντας το όνομα αυτού του κινήματος.

  9. Φασισμος: Πλανη ή επιλογη;
    Το φως καιει το φασισμό;
    Μετά το μπουγέλο και τα χτυπήματα του Κασιδιάρη σε ζωντανή τηλεοπτική εκπομπή, εναντίον της Ρένας Δούρου και της Λιάνας Κανέλη, πολλοί πίστεψαν ότι όσοι ψήφισαν την νεοναζιστική οργάνωση, “χωρίς να ξέρουν”, τώρα δεν θα το επαναλάβουν, αφού η XA έδειξε το “πραγματικό της πρόσωπο”. Η εκτίμηση αυτή είναι προέκταση μιας άλλης, της σ. Αλέκας, που προέβλεπε καθησυχάζοντας το πανελλήνιο, πριν τις 6 Μάη ότι “μόλις οι φασίστες μπουν στη Βουλή θα βάλουν τις γραβάτες και θα γίνουν κοινοβουλευτικά αρνάκια”. Πάνω κάτω μια παρόμοια επιθυμία εξέφρασε πρόσφατα ο Στάθης προεξοφλώντας ότι το “φως καιει τον Φασισμό!“. Όσοι σκέφτονται έτσι μάλλον δεν έχουν αντιληφθεί οι ίδιοι περί τίνος πρόκειται…. Συνεχεια εδώ…

    • Pros Kseeath

      Επιτέλους ενα σοβαρό κείμενο ανάλυσης της επικυνδυνότητας της εελοτυφλίας στην άνοδο του φασισμού στην κοινωνική και πολιτική ζωή. Γιατί πρωτίστως η ΧΑ αυτό το ρόλο εξυπηρετεί. Δίνει τον μουσικό τόνο στα άλλα κυβερνώσα Δεξιά και αυτή συντονίζεται…νομιμοποιώντας την φασιστική διοίκηση την αδιάφορη δικαιοσύνη, την ανεκτική αστυνομία την δίωξη των αντιδρώντων στην παραβίαση των κοινοβουλευτικών κανόνων της δημοκρατίας, την καταπάτηση των βασικών άρθρων του ελληνικού Συντάγματος, σε πολιτειακό επίπεδο….
      Σε κοινωνικό επίπεδο καλλιεργείται ο φόβος για τη ΧΑ, οι πολίτες φοβούνται να αντιδράσουν στις αγαοεργίες της γιατί α κινδυνέψει η ζωή τους, οι μαγαζάτορες φοβούνται να αντιδράσουν γιατί μετά α βρεού «υπο προστασία», ο απλός κόσμος ξέρει οτι αυτός ειναι ο «φασισμός ηλίθιε» που σε προετοιμάζουν να ζήσεις απο το 1989 και μετά, με την ένωση των δύο Γερμανιών και ειδού τα αποτελέσματα της υπόγειας σράσης των φερέφωνων τους, που πλέον δρούν και φανερά και απροκάλυπτα με την ευλογία του Βενέδικτου που ευλόγησε το Σαμαρά ννα μας φέρει τη Χρυσή Αυγή στο κεφαλι (βλέπε Χούντα) και μετά να αυτοκτονήσει (γιατί έτσι κάνουν οι γνήσιοι οπαδοί του Σατανά).
      Όσο για τη ΧΑ αυτή ειναι το υποχείριό τους. Άλλους εξυπηρετεί κι αυτή η καημένη για να βγάλει το ψωμί της…Οι ναζιστές κρυφά θα κάνουν εμετό μπροστά στη θέα της και την αισθητική της αλλά τους ανέχονται όσο εξυπηρετούν τα σχέδιά τους…. Τέλος πάντων το έμα ειναι τι κάνει η αριστερά;

      Κάνει τα στραβά τα μάτια για κάποιο λόγο…μετα Χουντικού συμφέροντος, σου λέει μετά τη Χούντα εμείς α λάμπουμε σαν το λίκνο της Δημοκρατίας και δε θα φαίνονται οι ομοιότητες ….Αν γίνουμε εμείς μετά το απελευερωτικό καθεστώς «τύφλα να ‘χει ο Όργουελ κι ο Μεγάλος Κινέζος Αδερφός…»

      Τελικά έχετε δίκιο να αναρωτιέστε και συμφωνώ απόλυτα με το ερώτημα

      Φασισμός: Πλάνη ή επιλογή; (και το ποιοί κάνουν την πάπια όταν τίθονται αυτά τα ερωτήματα ας το καταγράφει η ιστορική εμπειρία της Αναρχίας)

  10. εγω βλέπω μια γενικευμένη βία. Δεν βλέπω διέξοδο διότι το κατεστημένο έχει ρίζες πολυ βαθιές. Η βία δεν καταστείλει την βία, την πολλαπλασιάζει. Κάποιοι θα είναι με τους μεν και κάποιοι με τους δε. Κάντε μια συμφωνία με τον εαυτο σας κυρίως ότι θα παραμείνουν έλληνες όλοι όσοι θέλουν να κάνουν τους προστάτες. Η Ελλάδα έχει ανάγκη απο την αγάπη των ανθρώπων της αλλα και όσων ταιζει χωρίς να έχει καμία υποχρέωση απέναντι τους και χωρίς κανένα συμφέρον. Οι έλληνες να αγαπήσουν την Ελλάδα ξανα αλλα και οι ξένοι να αποδείξουν ότι σέβονται όσους έφτασαν μέχρι σήμερα την Ελλάδα εδω που είναι και μπορει και τους ζει, αυτούς, τις οικογένειες τους, τους συγγενείς τους στις χώρες τους αλλα και την οικονομία των κρατών τους, και δεν κατάντησαν την Ελλάδα όπως εκείνοι κατάντησαν την χώρα τους. Σεβασμό και απο τις δυο πλευρές λοιπών και έμπρακτη βοήθεια για τους έλληνες κυρίως αλλα και για όσους τροφοδοτούν σήμερα το φορολογικό μας σύστημα. Όσοι απο τους ξένους ζουν υπο καθεστώς ευημερίας εις βάρος των ελλήνων, να συλλαμβάνονται, να τιμωρούνται έμπρακτα και αποτελεσματικά ενω στην συνέχεια να επαναπροοθουνται στις χώρες τους. Σήμερα υποφέρουν έλληνες και οι ξένοι φορολογούμενοι. Εάν κάποιος είναι άνθρωπος πρέπει να βλέπει εκείνους τους κακούς ξένους σαν εχθρούς. Τότε επιτρέπετε να λέμε για ανθρώπινα δικαιώματα και αλλα νόστιμα και ανθρωπιστικά.
    Υπάρχει ο έλληνας πρώτα απ όλα και αυτο θα έπρεπε να το είχαν καταλάβει και οι υπόλοιποι μέσα στην βουλη και να το είχαν εφαρμόσει στην πράξη. Τότε θα μπορούσαμε να φωνάζουμε για μια η για πολλές αδικίες.
    Ζητω την κατανόηση του τροπο που εκφραζω την άποψη μου αλλα η αλήθεια θα μας σώσει και όχι ο θυμός.

    • σε ποιο πλανητη ζεις? καπιταλισμος ξερει τι σημαινει? μνημονιο? σκατα στον ελληνα, ειναι υπευθυνος για οτι συμβαινει!

  11. Εχμ, αυτή η Ελλάδα, που ταίζει ρε παιδάκι μου και χωρίς να έχει καμία υποχρέωση, πείτε της να βάζει λιγότερο αλάτι στο ιμάμ μπαιλντί, αυτοί όλοι οι ξένοι που ταίζει, και φιλοξενεί στο κυριακάτικο τραπέζι της, κάθε λίγο πηδάνε από τις σκλαβόβαρκες και πνίγονται οι άτιμοι και ξεσκίζονται σε κάτι βράχια άλλοι. Άλλοι πεθαίνουνε στον Έβρο, πριν δοκιμάσουν καν το περίφημό της ιμάμ και χτυπήσουνε παλαμάκια ενώ οι περήφανοι έλληνες χορεύουνε ζειμπέικικο, για να τους ευχαριστήσουν. Ναι, υπό καθεστώς ευημερίας, γιατί πράγματι, όλοι ποθούν να θαλασσοπνίγονται, εμένα να σκεφτείς μικρός ήταν το όνειρό μου, να θαλασσοπνιγώ ενώ θα με έχουν πετάξει από μία βάρκα γιατί είδαν το λιμενικό, ένα ήταν αυτό το όνειρο και δεύτερο να πλουτίσω πουλώντας σιντί, λουλούδια σε φανάρια, καθαρίζοντας τζάμια ελλήνων που θα με έβριζαν γιατί τους λέρωσα το τζιπ, γιατί ως γνωστόν τουλάχιστον η λάσπη ταιριάζει σε ένα off road animal, ενώ η σαπουνάδα και δη από κουβά όχι.

    Επειδή μαλάκα Διον τα αγαπητικά σου δεν τα μοιράζομαι, σάλτα πηδήξου ηλίθιε ελληνόψυχε και συ και οι φιλοξενίες σου γαλαζονάρκισσε του κερατά!

Σχολιάστε