numb

http://wp.me/pPn6Y-mm5

Linkin Park – Numb (2003)

.

official video

.

«Numb»
Single by Linkin Park
from the album Meteora
B-side «From the Inside» (Live)
«Easier to Run» (Live)
Released September 8, 2003
Format CD single
Recorded 2002 (New Orleans, Louisiana)
Genre

Info / Περισσότερα

.

Numb

I’m tired of being what you want me to be
Feeling so faithless lost under the surface
Don’t know what you’re expecting of me
Put under the pressure of walking in your shoes

(Caught in the undertow just caught in the undertow)
Every step I take is another mistake to you

(Caught in the undertow just caught in the undertow)

I’ve become so numb I can’t feel you there
Become so tired so much more aware
I’m becoming this all I want to do
Is be more like me and be less like you

Can’t you see that you’re smothering me
Holding too tightly afraid to lose control
Cause everything that you thought I would be
Has fallen apart right in front of you

(Caught in the undertone just caught in the undertow)
Every step that I take is another mistake to you

(Caught in the undertone just caught in the undertow)
And every second I waste is more than I can take

I’ve become so numb I can’t feel you there
Become so tired so much more aware
I’m becoming this all I want to do
Is be more like me and be less like you

And I know
I may end up failing too
But I know
You were just like me with someone disappointed in you

I’ve become so numb I can’t feel you there
I’ve become so tired so much more aware
I’m becoming this all I want to do
Is be more like me and be less like you

I’ve become so numb I can’t feel you there
(Tired of being what you want me to be)

I’ve become so numb I can’t feel you there
(Tired of being what you want me to be).

lyricstranslate

.

Ελληνικά translation

Μουδιασμένος

Έχω κουραστεί να είμαι αυτό που εσύ θέλεις να είμαι
να νιώθω τόσο άπιστος χαμένος κάτω απ’ την επιφάνεια
Δεν ξέρω τι περιμένεις από μένα
έχοντάς με υπό την πίεση να ανταπεξέρχομαι στις προσδοκίες σου

(κολλημένος στο αντίθετο ρεύμα απλά κολλημένος στο αντίθετο ρεύμα)
Κάθε βήμα που κάνω είναι ένα ακόμα λάθος για σένα

(κολλημένος στο αντίθετο ρεύμα απλά κολλημένος στο αντίθετο ρεύμα)

Έχω μουδιάσει τόσο, δεν μπορώ να σε νιώσω εκεί
Έχω κουραστεί τόσο, είμαι τόσο πιο πολύ συνειδητοποιημένος
Γίνομαι αυτό, αυτό που θέλω να κάνω
είναι να είμαι περισσότερο σαν εμένα και να είμαι λιγότερο σαν εσένα

Δε βλέπεις ότι με πνίγεις;
Κρατώντας με τόσο σφιχτά φοβούμενος/η μη χάσεις τον έλεγχο
Γιατί όλα αυτά που νόμιζες πως θα ‘μαι
έχουν θρυμματιστεί μπροστά στα μάτια σου

(κολλημένος στο αντίθετο ρεύμα απλά κολλημένος στο αντίθετο ρεύμα)
Κάθε βήμα που κάνω είναι ένα ακόμα λάθος για σένα

(κολλημένος στο αντίθετο ρεύμα απλά κολλημένος στο αντίθετο ρεύμα)
Και κάθε δευτερόλεπτο που ξοδεύω είναι περισσότερο απ’ όσο μπορώ ν’ αντέξω

Έχω μουδιάσει τόσο, δεν μπορώ να σε νιώσω εκεί
Έχω κουραστεί τόσο, είμαι τόσο πιο πολύ συνειδητοποιημένος
Γίνομαι αυτό, αυτό που θέλω να κάνω
είναι να είμαι περισσότερο σαν εμένα και να είμαι λιγότερο σαν εσένα

Και ξέρω
Μπορεί να καταλήξω να αποτύχω κι εγώ
Αλλά ξέρω
Ήσουν ακριβώς σαν εμένα με κάποιον απογοητευμένο με σένα

Έχω μουδιάσει τόσο, δεν μπορώ να σε νιώσω εκεί
Έχω κουραστεί τόσο, είμαι τόσο πιο πολύ συνειδητοποιημένος
Γίνομαι αυτό, αυτό που θέλω να κάνω
είναι να είμαι περισσότερο σαν εμένα και να είμαι λιγότερο σαν εσένα

Έχω μουδιάσει τόσο, δεν μπορώ να σε νιώσω εκεί
(Κουρασμένος απ’ το να είμαι αυτό που θες να είμαι)

Έχω μουδιάσει τόσο, δεν μπορώ να σε νιώσω εκεί
(Κουρασμένος απ’ το να είμαι αυτό που θες να είμαι).

lyricstranslate

.
numb
Linkin Parl - Somewhere I Belong

Linkin Park

Linkin Park

.

Σχολιάστε

