Ευαισθησία Ι

http://wp.me/pPn6Y-jGQ

Το άκουγα στη Θεσσαλονίκη, αρχές Ιουλίου του  2006. Είχε ξεμείνει στο cd το διπλό live album του, από τη συγκάτοικό μου τότε, δεν τον ήξερα, εκεί τον πρωτάκουσα. Είχα ξεχωρίσει αυτό το τραγούδι και το άκουγα αρκετά. Το πρωί ειδικά, που ξυπνούσα & βαριόμουν να ψάξω να βρω σταθμούς ή ν΄ανοίξω pc & σκληρό, για ν΄ακούσω τα δικά μου, πατούσα το κουμπί εκεί στην κουζίνα, όσο έφτιαχνα καφέ, ήταν το 2ο. Τα υπόλοιπα του cd τα ψιλοβαριόμουν. Μου άρεσε και το «Είν’ επικίνδυνα εδώ». Από τα πιο ωραία ελληνικά mainstream που ακούστηκαν τα τελευταία χρόνια. Έτσι νομίζω. Μου το θύμισε το αμέσως επόμενο.

Πήξαμε πια στους «σκληρούς άντρες», έτσι όπως «τους θέλει η κοινωνία να είναι»… Να πεθαίνουν μέσα τους & απ΄έξω να το παίζουν άνετοι. Να 2 που δείχνουν όλη την ευαισθησία τους & δεν ντρέπονται γι΄αυτό. Λογικό, Καλλιτέχνες. Κι ένας 3ος εγώ, που περνάω εδώ τα τραγούδια τους.

Σχολιάστε

