Ευαισθησία ΙΙ

http://wp.me/pPn6Y-jGV

Αυτό το παιδί έχει γράψει & ερμηνεύσει κάποια όμορφα πράγματα κι έχει κάνει ενδιαφέρουσες συνεργασίες.

Αυτό το τραγούδι το άκουγα πολύ τέλος του  ’11. Κάπου το πέτυχα τυχαία & το ξαναθυμήθηκα σήμερα. 

Μ΄αρέσει πολύ η ερμηνεία του. Και τα λόγια του τραγουδιού για την εποχή. Μακάρι να σκέφτονταν έτσι όλοι οι άνθρωποι…

«Έλα πάρε με καρδιά μου ως εκεί που πας, Να σου στρώνω χίλια αστέρια για να περπατάς, Χάρισέ μου έναν Κόσμο μοναχά για μάς»… / «…γίνε ζωή μου, όσο θα ρίχνει το σώμα μου σκιά…» 

Πήξαμε πια στους «σκληρούς άντρες», έτσι όπως «τους θέλει η κοινωνία να είναι»… Να πεθαίνουν μέσα τους & απ΄έξω να το παίζουν άνετοι. Να 2 που δείχνουν όλη την ευαισθησία τους & δεν ντρέπονται γι΄αυτό. Λογικό, Καλλιτέχνες. Κι ένας 3ος εγώ, που περνάω εδώ τα τραγούδια τους.

Σχολιάστε

