Εκπαίδευση 2: Ιστορία μου… αμαρτία μου και άλλες αμαρτωλές “ιστορίες” ανάθεσης μαθημάτων >>>»Ο καλός ο μύλος, τ΄αλέθει όλα»…

http://wp.me/pPn6Y-jxE

08-09-2014  13:43

Εκπαίδευση 2

[…] Προτείνω να καταργηθούν όλες οι Σχολές (για οικονομία) & να γίνει 1 Σχολή «Διδασκάλων», που θα «μαθητεύουν» κάνα εξαμηνάκι, άντε 1-2 χρόνια και θα περιοδεύουν, όπως το έτος 1000 (Μεσαίωνας), σε πόλεις και χωριά & θα διδάσκουν τη «Σοφία του Θεού». Προτείνω, επίσης, να φέρουν και σταυρό κόκκινο στο πανωφόρι τους (Σταυροφόροι) ή κόκκινο μισοφέγγαρο (Νέοι Τζιχαντιστές, όσονούπω, για τις ισλαμικές περιοχές ή για τον εξισλαμισμό περιοχών, σύμφωνα με τις επιταγές την ΝΤΠ, γιατί παραχάλασε ο Κόσμος, «πρέπει να συμμαζευτεί ηθικά»=όλες οι ξετσίπωτες να βάλετε τη μαντήλα σας). Προτείνω, επίσης, να έχουν από δίπλα και 1 Αλχημιστή, για να δείχνει στον Κόσμο πως θα μετατρέπει τα πάντα σε χρυσό, ώστε να μπορεί να τα πουλάει πιο εύκολα στα ενεχυροδανειστήρια της γειτονιάς του, για να πληρώνει τον κάθε «»ΕΝΦΙΑ» ή «ΕΕΤΗΔΕ», που σκάει μύτη, για να περνούν καλά & πλουσιοπάροχα, χωρίς περικοπές, οι «άρχοντες» & «σωτήρες» του τόπου. Κι άμα λείπει ο καθηγητής, οι Αλχημιστές να διδάσκουν και τη Φυσική. Τί; Πολιτισμό θες; Παιδεία; «Ωχ μωρέ αδερφέ», εδώ δεν έχουμε να φάμε… Τί; τα 600 δις € στην Ελβετία & τις off’shore; Αυτά είπαμε μην τα πειράζεις… […]

alfavita.gr

του Χρήστου Κάτσικα

Με τρία απανωτά Εγγραφα, στο όνομα μιας δήθεν αξιοποίησης του υπάρχοντος δυναμικού -αλλά στην πραγματικότητα πριμοδοτώντας μια μηχανιστική λογική της κάλυψης κενών και της τυπικής διεκπεραίωσης του ωρολογίου προγράμματος και παραβλέποντας επιστημονικά και διδακτικά κριτήρια-, το Υπουργείο Παιδείας αλλάζει και μοιράζει πρώτες και δεύτερες αναθέσεις μαθημάτων σε ειδικότητες.

Χθες το υπουργείο Παιδείας συνέχισε τις παρεμβάσεις του στο θέμα των αναθέσεων των μαθημάτων, κάνοντας ένα τεράστιο βήμα στη «γραμμή» που έχει υιοθετήσει για μεγάλες αλλαγές στις ειδικότητες των εκπαιδευτικών (συγχωνεύσεις ειδικοτήτων και, βεβαίως, εξαφανίσεις ειδικοτήτων, σε μια πορεία), ξεσηκώνοντας, εκτός των άλλων που αφορούν τη μαθησιακή διαδικασία, μικρούς ή μεγαλύτερους και σίγουρα επιζήμιους, εμφύλιους.

>>>

04/09/14  ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ-Η Εφημερίδα των Συντακτώνefsyn.gr

Δάσκαλε, τι… δίδασκες

Το υπουργείο Παιδείας αλλάζει τις αναθέσεις των μαθημάτων για να καλύψει τα χιλιάδες κενά. Έτσι την Ιστορία θα μπορούν να τη διδάξουν… θεολόγοι, ενώ τα μαθηματικά θα τα κάνουν καθηγητές Πληροφορικής.

Του Χρήστου Κάτσικα

GRAFIMA, allages stis anatheseis mathimatwn

Διαπιστώσεις ΒΜΡ: 

1. Οι Νομικοί θα μπορούν να διδάσκουν Ελληνικό & Ευρωπαικό Πολιτισμό.

Ωραία, εγώ που είμαι και Ανθρωπολόγος, να μπω στις αίθουσες Δικαστηρίων να υπερασπιστώ τα παιδιά του Βελβεντού. Γίνεται, ε; 

2. Οι Γυμναστές θα μπορούν να διδάσκουν και Οικιακή Οικονομία. Μάλλον σχετικά με Διατροφή, ε;

3. Κάτι δεν πάει καλά με την Α΄ανάθεση Τεχνικού Σχεδίου Γ΄Λυκείου ή εμένα μου φαίνεται;

Μήπως αρχίζει και αποκαλύπτεται σιγά σιγά ότι ο από πάνω πίνακας είναι φτιαγμένος «κλασικά» «στο πόδι», την τελευταία στιγμή;

4. «Ο καλός ο μύλος τ΄αλέθει όλα»>>>τα «παιδιά-κλειδιά»: Οικονομολόγοι, Νομικοί, Κοινωνιολόγοι >>>καλή ευκαιρία να βουλώσουμε τρύπες ανεργίας / το πώς, οπωσδήποτε, είναι άλλο θέμα… Έτσι, μπορούν όλοι μαζί να διδάσκουν «Πολιτική Παιδεία», όπου συνωστίζονται (όπως στη Σμύρνη…) η Οικονομία, οι Πολιτικοί Θεσμοί, οι Αρχές Δικαίου & η Κοινωνιολογία.  Τώρα, τι δουλειά έχει ο Κοινωνιολόγος με τις Αρχές Δικαίου, δεν γνωρίζω…  Μάλλον θα μπορεί κι αυτός σε λίγο να μπει στις αίθουσες δικαστηρίων να υπερασπίζεται «με κοινωνικά κριτήρια»… Επίσης, «παιδιά-κλειδιά»  είναι και οι Καθηγητές Αγγλικών, Γαλλικών, Γερμανικών, που θα διδάσκουν Ελληνική Ιστορία με μεγάλη χαρά, από εδώ και πέρα… και πολλά άλλα, οπωσδήποτε. Πάλι καλά που δε βλέπουμε τους φιλόλογους να διδάσκουν και Εικαστικά, επειδή έκαναν 1 εξάμηνο, ίσως, Ιστορία Τέχνης στα 20 τους, κάποτε… Γιατί; Οι δάσκαλοι, δηλαδή, πως δίδασκαν το μάθημα αυτό εδώ και χρόνια; Τί; Αυτοί δεν είχαν κάνει καθόλου, ούτε 1 εξάμηνο Ιστορία Τέχνης; Έλα μωρέ… «παιδάκια, ζωγραφίστε» ότι θέλετε… Δεν πειράζει, ας βγουν σκυλάδες παντού στην ελληνική κοινωνία… «ποιά Τέχνη, ποιός Πολιτισμός, ρε αδερφέ, εδώ δεν έχουμε να φάμε»… «ωχ, αδερφέ», τι ζητάς & τι ψάχνεις τώρα…

5. Είσαι Γεωλόγος; Έχεις Ειδικότητα την Οικιακή Οικονομία; Είσαι Θεολόγος; Τώρα θα διδάσκεις και Γεωγραφία! Τί; Δεν θες; Δεν μπορείς; Γιατί; Αφού «ο Θεός τα πάντα εν Σοφία εποίησε στο Σύμπαν»… αυτό δεν σου έμαθαν στη Σχολή; Ορίστε>>>»Σύμπαν», το λέει μόνο του. Θεολόγος δεν είσαι; Δεν μπορείς να διδάξεις τις δημιουργίες του Θεού; Όχι μόνο Γεωγραφία, αλλά και Κοσμογραφία και Αστρονομία. Αφού το λέει μόνο του: «Σύμπαν». Και «φιλοσοφώντας» το θέμα, θα διδάσκεις και Φιλοσοφία, αν λείπει ο αρμόδιος Καθηγητής.

Τί; Είσαι Μαθηματικός ή Φιλόλογος και σε βάζουν να διδάξεις Γεωγραφία; Και δεν ξέρεις; Να πας να μάθεις, ρε φίλε… Τι δικαιολογίες είναι αυτές; Δουλειά δε θέλεις; Ορίστε, δουλειά σου δίνουμε. Φιλόλογος δεν είσαι; Ο Στράβωνας δεν είχε γράψει τα Γεωγραφικά; Ο Ηρόδοτος δεν έλεγε εκεί τόσα πράγματα για τους λαούς; Τι λες, λοιπόν, ότι δεν ξέρεις; Τ’ι; Άλλαξαν από τότε; Έλα μωρέ αδερφέ, όλα στη θέση τους είναι… τι ψάχνεις κι εσύ… 

έξι. Οι Φυσικοί Ραδιοηλεκτρολόγοι θα διδάσκετε και Φυσική. Καλά να πάθετε. Και οι Φιλόγοι, κάθε είδους. Ξέρετε να διαβάζετε; Ωραία! Λοιπόν, θα «διαβάζετε το μάθημα» και θα το λέτε στα παιδιά. Και μετά, θα σας το λεν κι αυτά! 🙂

Tί; Δεν σας αρέσει; Δε θέλετε; Τότε, να πάτε να βρείτε αλλού δουλειά!

7. Προτείνω να καταργηθούν όλες οι Σχολές (για οικονομία) & να γίνει 1 Σχολή «Διδασκάλων», που θα «μαθητεύουν» κάνα εξαμηνάκι, άντε 1-2 χρόνια και θα περιοδεύουν, όπως το έτος 1000 (Μεσαίωνας), σε πόλεις και χωριά & θα διδάσκουν τη «Σοφία του Θεού». Προτείνω, επίσης, να φέρουν και σταυρό κόκκινο στο πανωφόρι τους (Σταυροφόροι) ή κόκκινο μισοφέγγαρο (Νέοι Τζιχαντιστές, όσονούπω, για τις ισλαμικές περιοχές ή για τον εξισλαμισμό περιοχών, σύμφωνα με τις επιταγές την ΝΤΠ, γιατί παραχάλασε ο Κόσμος, «πρέπει να συμμαζευτεί ηθικά»=όλες οι ξετσίπωτες να βάλετε τη μαντήλα σας). Προτείνω, επίσης, να έχουν από δίπλα και 1 Αλχημιστή, για να δείχνει στον Κόσμο πως θα μετατρέπει τα πάντα σε χρυσό, ώστε να μπορεί να τα πουλάει πιο εύκολα στα ενεχυροδανειστήρια της γειτονιάς του, για να πληρώνει τον κάθε «»ΕΝΦΙΑ» ή «ΕΕΤΗΔΕ», που σκάει μύτη, για να περνούν καλά & πλουσιοπάροχα, χωρίς περικοπές, οι «άρχοντες» & «σωτήρες» του τόπου. Κι άμα λείπει ο καθηγητής, οι Αλχημιστές να διδάσκουν και τη Φυσική. Τί; Πολιτισμό θες; Παιδεία; «Ωχ μωρέ αδερφέ», εδώ δεν έχουμε να φάμε… Τί; τα 600 δις € στην Ελβετία & τις off’shore; Αυτά είπαμε μην τα πειράζεις…
* ΒΜΡ: Ενδεικτικά, για να μπορείτε να ελέγξετε τι παίζει σας παραθέτουμε τους κωδικούς ειδικοτήτων του Υπουργείου Παιδείας >>>

ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
(ΚΩΔΙΚΟΙ – ΛΕΚΤΙΚΟ)

Από edu.klimaka.gr

ΚΛΑΔΟΣ

ΛΕΚΤΙΚΟ
ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ
ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ
ΠΕ02.50 ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ
ΠΕ03.50 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ
ΠΕ04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ
ΠΕ04.03 ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ
ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ
ΠΕ04.05 ΓΕΩΛΟΓΟΙ
ΠΕ04.50 ΠΕ04 ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ
ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ
ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ
ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ
ΠΕ09 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ
ΠΕ10 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ
ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΠΕ11.01 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΠΕ12.01 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ
ΠΕ12.02 ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ
ΠΕ12.03 ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ
ΠΕ12.04 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ
ΠΕ12.05 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ
ΠΕ12.06 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ
ΠΕ12.07 ΝΑΥΠΗΓΟΙ
ΠΕ12.08 ΧΗΜΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ – ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ
ΠΕ12.10 ΦΥΣΙΚΟΙ ΡΑΔΙΟΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ
ΠΕ12.11 ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΠΕ12.12 ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΠΕ12.13 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΩΝ
ΠΕ13 ΝΟΜΙΚΩΝ – ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΠΕ14.01 ΙΑΤΡΟΙ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΠΕ14.02 ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΙ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΠΕ14.03 ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΙ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΠΕ14.04 ΓΕΩΠΟΝΟΙ
ΠΕ14.05 ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ & ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΠΕ14.06 ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΠΕ15 ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
ΠΕ16.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ
ΠΕ16.02 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΙ
ΠΕ17.01 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ
ΠΕ17.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ
ΠΕ17.03 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ
ΠΕ17.04 ΗΛΕΚΡΟΝΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ
ΠΕ17.05 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΕΙ – ΚΑΤΕΕ
ΠΕ17.06 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΤΕΙ – ΝΑΥΤ. ΕΜΠ. Ν. ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ
ΠΕ17.07 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ – ΗΛΕΚΤΡΟΥΡΓΟΙ – ΜΗΧΑΝΟΥΡΓΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ
ΠΕ17.08 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ
ΠΕ17.09 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΠΕ17.10 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ
ΠΕ17.11 ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ
ΠΕ17.12 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ
ΠΕ17.13 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΠΕ18.01 ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΠΕ18.02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΕ18.03 ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ
ΠΕ18.04 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΠΕ18.05 ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΠΕ18.06 ΚΟΠΤΙΚΗΣ ΡΑΠΤΙΚΗΣ
ΠΕ18.07 ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΠΕ18.08 ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΠΕ18.09 ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΠΕ18.10 ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΠΕ18.11 ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΠΕ18.12 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
ΠΕ18.13 ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
ΠΕ18.14 ΙΧΘΥΟΚΟΜΙΑΣ – ΑΛΙΕΙΑΣ
ΠΕ18.15 ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ & ΑΡΔΕΥΣΕΩΝ
ΠΕ18.16 ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ
ΠΕ18.17 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΚΜΕΤΑΛ.
ΠΕ18.18 ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ
ΠΕ18.19 ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ
ΠΕ18.20 ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΠΕ18.21 ΡΑΔΙΟΛΟΓΙΑΣ – ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΠΕ18.22 ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ
ΠΕ18.23 ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΠΕ18.24 ΕΡΓΑΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΠΕ18.25 ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΠΕ18.26 ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΠΕ18.27 ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗΣ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΠΕ18.28 ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ & ΑΡΧΑΙΟΛ. ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ
ΠΕ18.29 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΠΕ18.30 ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΑΚΩΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ & ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ
ΠΕ18.31 ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
ΠΕ18.32 ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘ. ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ
ΠΕ18.33 ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΠΕ18.34 ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ
ΠΕ18.35 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΕ18.36 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ – ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
ΠΕ18.37 ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΠΕ18.38 ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ
ΠΕ18.39 ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΥΓΕΙΑΣ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΠΕ18.40 ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (marketing)
ΠΕ18.41 ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
ΠΕ19 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΕΙ
ΠΕ20 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΙ
ΠΕ21 ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ
ΠΕ22 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
ΠΕ23 ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ
ΠΕ24 ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΩΝ
ΠΕ25 ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ
ΠΕ26 ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ
ΠΕ28 ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ
ΠΕ29 ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ
ΠΕ30 ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
ΠΕ31
ΠΕ32 ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΠΕ33 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΜΙΘΕ)
ΠΕ34 ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΠΕ35 ΠΑΙΔΙΑΤΡΩΝ
ΠΕ36 ΜΟΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ
ΠΕ42 ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ – ΑΝΩΤΕΡΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΠΕ60 ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
ΠΕ61 ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΠΕ70 ΔΑΣΚΑΛΩΝ
ΠΕ71 ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΠΕ72 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ


ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΤΕ01.01 ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ
ΤΕ01.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ
ΤΕ01.03 ΜΗΧΑΝ. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
ΤΕ01.04 ΨΥΚΤΙΚΟΙ
ΤΕ01.05 ΔΟΜΙΚΟΙ
ΤΕ01.06 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ
ΤΕ01.07 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ
ΤΕ01.08 ΧΗΜΙΚΟΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΤΕ01.09 ΜΗΧΑΝ. ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
ΤΕ01.10 ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΓΡΑΦΕΙΟΥ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΤΕ01.11 ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΤΕ01.12 ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗΣ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΤΕ01.13 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ Η/Υ
ΤΕ01.14 ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΤΕ01.15 ΨΗΦΙΔΟΓΡΑΦΟΙ – ΥΑΛΟΓΡΑΦΟΙ
ΤΕ01.17 ΣΥΝΤΥΡΗΤΕΣ ΕΡΓ. ΤΕΧΝΗΣ & ΑΡΧΑΙΟΛ. ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ
ΤΕ01.19 ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΤΕ01.20 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΤΕ01.22 ΚΟΠΤΙΚΗΣ – ΡΑΠΤΙΚΗΣ
ΤΕ01.23 ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ
ΤΕ01.24 ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΪΑΣ
ΤΕ01.25 ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΤΕ01.26 ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΤΕ01.27 ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ
ΤΕ01.28 ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘΕΤΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ
ΤΕ01.29 ΒΟΗΘΩΝ ΙΑΤΡ. & ΒΙΟΛΟΓ. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΤΕ01.30 ΒΟΗΘΟΙ ΒΡΕΦΟΚΟΜΩΝ – ΠΑΙΔΟΚΟΜΩΝ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΤΕ01.31 ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ (ΒΟΗΘΟΙ ΑΚΤΙΝ.) (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
TE01.32 ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ – ΚΗΠΟΤΕΧΝΙΑΣ
ΤΕ01.33 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
ΤΕ01.34 ΖΩΪΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
ΤΕ01.35 ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ
ΤΕ01.36 ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΣΥΝ/ΜΩΝ & ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΕΩΝ
ΤΕ16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΗΣ


ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΔΕ01.01 ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΤΕΣ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΔΕ01.02 ΜΗΧΑΝΟΤΕΧΝΙΤΕΣ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΔΕ01.04 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΔΕ01.05 ΟΙΚΟΔΟΜΟΙ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΔΕ01.06 ΕΜΠΕΙΡΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ
ΔΕ01.07 ΕΜΠΕΙΡΙΚΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ
ΔΕ01.08 ΗΛΕΚΤΡΟΣΥΓΚΟΛΛΗΤΕΣ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΔΕ01.09 ΒΟΗΘΟΙ ΧΗΜΙΚΟΥ
ΔΕ01.10 ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΔΕ01.11 ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΨΥΞΕΩΣ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΔΕ01.12 ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΙ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΔΕ01.13 ΞΥΛΟΥΡΓΟΙ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΔΕ01.14 ΚΟΠΤΙΚΗΣ – ΡΑΠΤΙΚΗΣ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΔΕ01.15 ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΔΕ01.16 ΤΕΧΝ. ΑΜΑΞΩΜΑΤΩΝ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΔΕ01.17 ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ (καταργήθηκε Ν.4172/2013)
ΔΕ01.18 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ


ΕΜ16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ

 

(ο πίνακας από edu.klimaka.gr)

.

>>>συνεχίζουμε από efsyn.gr  >>>

Σε αλλαγές στις αναθέσεις μαθημάτων σε Γυμνάσια. Λύκεια και ΕΠΑΛ προχώρησε το υπουργείο Παιδείας, κάνοντας πράξη δηλώσεις του υπουργού Παιδείας για κάλυψη των χιλιάδων κενών μέσω της υποχρέωσης των εκπαιδευτικών να διδάσκουν «τα εγγύτερα προς την ειδικότητά τους αντικείμενα».

 

Με τρία απανωτά Εγγραφα, στο όνομα μιας δήθεν αξιοποίησης του υπάρχοντος δυναμικού -αλλά στην πραγματικότητα πριμοδοτώντας μια μηχανιστική λογική της κάλυψης κενών και της τυπικής διεκπεραίωσης του ωρολογίου προγράμματος και παραβλέποντας επιστημονικά και διδακτικά κριτήρια-, αλλάζει και μοιράζει πρώτες και δεύτερες αναθέσεις μαθημάτων σε ειδικότητες.

 

Οι τροποποιήσεις και οι αλλαγές στις αναθέσεις των μαθημάτων ξεκίνησαν εδώ και λίγους μήνες όταν το υπουργείο Παιδείας τροποποίησε σιγά σιγά στη διάρκεια του προηγούμενου σχολικού έτους αλλά και μέσα στο καλοκαίρι διάφορες αναθέσεις μαθημάτων.

 

Η παρακολούθηση της «ιστορίας» των αλλαγών στην ανάθεση, π.χ., του μαθήματος της Ιστορίας, είναι το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο της παράδοξης και πρωτοφανούς παιδαγωγικής αντίληψης του υπουργείου Παιδείας: μέχρι πέρσι το μάθημα το είχαν β’ ανάθεση οι καθηγητές των ξένων φιλολογιών (επειδή με την αυθαίρετη μείωση των ωρών των ξένων μαθημάτων περίσσευαν) και πέρσι στη διάρκεια του σχολικού έτους δόθηκε ως β’ ανάθεση σε άλλους κλάδους εκπαιδευτικών (νομικούς κ.λπ.) οι οποίοι περίσσευαν και αυτοί.

 

Εμφύλιοι

 

Αποτέλεσμα; Στις περισσότερες περιπτώσεις η Ιστορία, ένα γνωστικό αντικείμενο που πρέπει να διδάσκεται από φιλολόγους, διδασκόταν από άλλες ειδικότητες εκπαιδευτικών (χωρίς δική τους ευθύνη) ξεσηκώνοντας, εκτός των άλλων που αφορούν τη μαθησιακή διαδικασία, μικρούς ή μεγαλύτερους και σίγουρα επιζήμιους, εμφύλιους.

 

Με αυτό τον τρόπο το υπουργείο Παιδείας, για ακόμη μία φορά, επιχειρούσε με αιφνιδιαστικές κινήσεις αφενός να ξεφύγει από τα φλέγοντα προβλήματα που έχει δημιουργήσει η πολιτική του στην εκπαίδευση και αφετέρου να στρέψει τους διάφορους κλάδους των εκπαιδευτικών τον έναν εναντίον του άλλου.

 

Ο στόχος είναι προφανής: να ξεφύγουν, μέσα από ένα προπέτασμα καπνού, οι πραγματικά υπεύθυνοι για την κατάσταση στην εκπαίδευση και με νέες νομοθετικές παρεμβάσεις να διαχειριστούν τη ρημαγμένη εκπαιδευτική γη, θυματοποιώντας και πάλι εκπαιδευτικούς και μαθητές.

 

Χθες το υπουργείο Παιδείας συνέχισε τις παρεμβάσεις του στο θέμα των αναθέσεων των μαθημάτων, κάνοντας ένα τεράστιο βήμα στη «γραμμή» που έχει υιοθετήσει για μεγάλες αλλαγές στις ειδικότητες των εκπαιδευτικών (συγχωνεύσεις ειδικοτήτων και, βεβαίως, εξαφανίσεις ειδικοτήτων, σε μια πορεία).

 

Οι νέες οδηγίες του υπουργείου Παιδείας για τις αναθέσεις των μαθημάτων του Γυμνασίου, του Γενικού και του Επαγγελματικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2014-2015, οι οποίες σύμφωνα με τα επίσημα έγγραφα έγιναν ύστερα από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, προβλέπουν: το μάθημα της Ιστορίας ως β’ ανάθεση θα μπορούν να το διδάξουν οι θεολόγοι, καθηγητές Γαλλικής, Αγγλικής και Γερμανικής Γλώσσας, Κοινωνιολόγοι, Νομικής Επιστήμης κ.ά.

 

Ως γνωστόν, και αυτοί οι κλάδοι των εκπαιδευτικών έχουν πλεονάσματα στα σχολεία (χωρίς δική τους ευθύνη) και, αφού οι φιλόλογοι έχουν ελλείμματα, η Ιστορία θα διδάσκεται από όλους, εκτός από αυτούς που έχουν την αρμοδιότητα να τη διδάξουν.

 

Παράλληλα, επειδή περισσεύουν καθηγητές Πληροφορικής και λείπουν μαθηματικοί, το μάθημα των Μαθηματικών ως β’ ανάθεση το έχουν οι καθηγητές Πληροφορικής, που σημαίνει ότι θα το διδάσκουν υποχρεωτικά ως πρώτη ανάθεση εκεί όπου δεν υπάρχουν μαθηματικοί.

 

Οι αλλαγές αυτές δεν είναι οι μοναδικές, πιθανόν όμως να είναι οι πιο χαρακτηριστικές, καθώς αποκαλύπτουν τις επιστημονικές και παιδαγωγικές αντιλήψεις του υπουργείου Παιδείας και τον τρόπο με τον οποίο επιχειρεί να διαχειριστεί την πολιτική του μηδενισμού των διορισμών που έχει δημιουργήσει τεράστια κενά στην εκπαίδευση.

 

Πατώντας πάνω στην αυξημένη ανεργία των ειδικοτήτων των εκπαιδευτικών, πάνω στο γεγονός ότι με αλλοπρόσαλλες αλλαγές έχουν δημιουργήσει αλλού πλεονάσματα (άρα και ανασφάλειες) και αλλού περισσεύματα εκπαιδευτικών, λιπαίνουν την αφέλεια και την κοινωνική στραβωμάρα, «γαργαλάνε» τις χαμηλές συνειδήσεις, πριμοδοτούν αντιλήψεις του τύπου «για τη δική μου καλύβα που καίγεται φταίει του διπλανού που δεν καίγεται ακόμη»…

 

Οι ίδιοι που ευθύνονται για την αδιοριστία και την ανεργία, για τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς-ρεζέρβα, οι ίδιοι που έχουν καταργήσει τους διορισμούς εκπαιδευτικών, τώρα ρίχνουν τον σπόρο για πολλούς μικρούς εμφύλιους με στόχο να διασπάσουν την εκπαιδευτική κοινότητα, να την τραυματίσουν θανάσιμα και να την καταστήσουν αδύναμη να αντιμετωπίσει τον νέο εργασιακό μεσαίωνα που ετοιμάζουν.

 

Και κάποιοι εκπαιδευτικοί πέφτουν στην παγίδα. Και είναι έτοιμοι να χάψουν το παραμύθι. Πως δήθεν για την ανεργία των φιλολόγων, των μαθηματικών, των φυσικών κ.λπ. δεν φταίει η πολιτική των ελάχιστων διορισμών, δεν φταίει η ανεργία, αλλά φταίνε οι δάσκαλοι «που επιμένουν να κάνουν αυτοί μάθημα στις απαιτητικές τάξεις των δημοτικών σχολείων»…

 

Φταίνε οι… άλλοι

 

Για την ανεργία των καθηγητών της Πληροφορικής φταίνε «οι μαθηματικοί που άρπαξαν πολλές θέσεις». Για την ανεργία των φιλολόγων φταίνε οι συνάδελφοί τους των ξενόγλωσσων μαθημάτων «που τους άρπαξαν το μάθημα της Ιστορίας».

 

Ετσι, για τα προβλήματα των πτυχιούχων των Πανεπιστημίων φταίνε οι πτυχιούχοι των ΤΕΙ που «θέλουν να τους πάρουν τα εργασιακά δικαιώματα», και για τα προβλήματα των πτυχιούχων των ΤΕΙ «φταίνε οι πτυχιούχοι των Πανεπιστημίων που δεν τους αφήνουν να έχουν επαγγελματικά δικαιώματα»…

 

Λίγα χρόνια πριν, κάποιοι προσπάθησαν να μετατρέψουν την αγανάκτηση των εκπαιδευτικών για τους χαμηλούς μισθούς σε αίτημα των καθηγητών του Λυκείου να παίρνουν περισσότερα από τους καθηγητές του Γυμνασίου. Αν οι αντιλήψεις αυτές κυριαρχήσουν, τότε είναι σίγουρο ότι αφενός καμιά ευκαιρία για δουλειά δεν θα ανοίξει για τους εκπαιδευτικούς, αφετέρου, την ώρα που θα κονταροχτυπιούνται μεταξύ τους, θα αφήνουν ανοιχτά πόρτες και παράθυρα για να περάσει ο οδοστρωτήρας από πάνω τους.

 

Πηγές: alfavita.gr , ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ-Η Εφημερίδα των Συντακτώνefsyn.gr  (04/09/14 )

Η φωτο, δικής μας επιλογής (τη βρήκαμε τυχαία στο Google και μας άρεσε)

Τα κόκκινα σχόλια, δικά μας

*

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s