Αριστοτέλους Πολιτικά : “Επιδίωξη της τυραννίας είναι να πτωχεύσουν οι πολίτες…”

http://wp.me/pPn6Y-hvO

Ο Αριστοτέλης διδάσκει τον Αλέξανδρο

-Ο Αριστοτέλης διδάσκει τον Αλέξανδρο-

Επιδίωξη της τυραννίας είναι να πτωχεύσουν οι πολίτες, αφ’ ενός για να συντηρείται με τα χρήματα τους η φρουρά του καθεστώτος, και αφ’ ετέρου για να είναι απασχολημένοι οι πολίτες και να μην τους μένει χρόνος για επιβουλές.

Σε αυτό το αποτέλεσμα αποβλέπει τόσο η επιβολή μεγάλων φόρων, η απορρόφηση των περιουσιών των πολιτών, όσο και η κατασκευή μεγάλων έργων που εξαντλούν τα δημόσια οικονομικά….»

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑ

βίντεο/απλές & σύντομες αναλύσεις για τη σκέψη & το έργο του Αριστοτέλη >>>

.

.

.

Το παρακάτω βίντεο δίνει κάποια θέματα (όπως και το προηγούμενο). Το παραθέτω για όσους ενδιαφέρονται να έχουν μία ιδέα σχετικά, αλλά δεν έχουν προλάβει ν΄ασχοληθούν μέχρι τώρα. Είναι όλα με πολύ απλά λόγια. Δε χρειάζεται να έχει κάποιος το εν λόγω βιβλίο. Όποιες έννοιες μας ενδιαφέρουν, μπορούν να βάλουμε τη λέξη ή τη φράση στο google και θα μας βγάλει σειρά άρθρων.

Όσοι ενδιαφέρονται ακόμη περισσότερο, μπορούν να βρουν ολόκληρα βιβλία από το έργο του Αριστοτέλη (αλλά και άλλων φιλοσόφων ή συγγραφέων) στο http://www.scribd.com/ ή να βάλουν το όνομα του βιβλίου στο google και να δουν αν μπορούν να το διαβάσουν απευθείας ή να το κατεβάσουν δωρεάν.

.

.

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ Ο πατερας των Επιστημων του Δυτικου κοσμου

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ Ο πατερας των Επιστημων του Δυτικου κοσμου

Σειρά ημίωρων εκπομπών με θέματα αιχμής της σύγχρονης φυσικής, αστροφυσικής, ιστορίας και φιλοσοφίας. Η νέα σειρά του τρίτου καναλιού της δημόσιας τηλεόρασης αποτελεί, τρόπον τινά, συνέχεια της επιτυχημένης σειράς των επιστημονικών εκπομπών της ΕΤ3 με τον τίτλο «Το Σύμπαν που αγάπησα» και τους ίδιους επιστημονικούς συντελεστές Μάνο Δανέζη και Στράτο Θεοδοσίου, καθηγητές του Πανεπιστημίου Αθηνών. Στις εκπομπές εκείνες φάνηκε ότι οι ανακαλύψεις των τελευταίων δεκαετιών έχουν αλλάξει το τοπίο στην επιστημονική κοινότητα.
Η νέα σειρά διερευνά το πώς ακριβώς διαμορφώνεται ο πολιτισμός μας από τις ανακαλύψεις αυτές, αλλάζοντας τελικά και τον κόσμο μας. Περιεχόμενο και στόχος της είναι η κατανόηση του γεγονότος ότι η ουσιαστική βάση της ανάπτυξης ενός Πολιτισμού αποτελείται από τρεις βασικές έννοιες: της ύλης, του χρόνου και του χρόνου. Οι έννοιες αυτές αποτελούν αντικείμενο επεξεργασίας των Θετικών επιστημών και το περιεχόμενο που τους προσδίδουμε κάθε φορά έχει βαθύ αντίκτυπο σε μια σειρά απαντήσεων σε φιλοσοφικά ερωτήματα, όπως από που ερχόμαστε, που πηγαίνουμε και ποια είναι η σκοπιμότητα μας στον κόσμο αυτόν.

Παραγωγή:ART FACTORY A.E.
Σκηνοθέτης: Κώστας Χαραλάμπους
Eπιστημονική επιμέλεια : Στράτος Θεοδοσίου — Μάνος Δανέζης
Καθηγητές Πανεπιστημίου Αθηνών
Παραγωγή : ART FACTORY A.E.

Παρουσιαστής: Στράτος Θεοδοσίου — Μάνος Δανέζης

.

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ Ο ΠΕΡΙΚΛΕΕΣΤΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ Ο ΠΕΡΙΚΛΕΕΣΤΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ

1979 ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΘΝΟΓΡΑΦΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ 2.300 ΕΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ.
Η ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΠΑΝΙΑ ΑΥΤΗ ΤΑΙΝΙΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΝ ΚΑΙ ΞΕΝΩΝ ΕΛΛΗΝΙΣΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΑΘΗΝΩΝ, ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΥ, ΟΞΦΟΡΔΗΣ, ΣΟΡΒΟΝΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ. (ΠΗΛΕΥΣ ΟΡΕΣΤΗΣ)

.

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ – ΣΚΑΪ – ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ – 2009

*

Το 1ο κείμενο + το 1ο βίντεο τα είδα από:

blog της Αμεσοδημοκρατικής Συνέλευσης Λακωνίας-plateiamolaonramnousialogiosermis

πριν από κάνα χρόνο∙ στη συνέχεια, ψαχούλεψα και βρήκα και τα υπόλοιπα βίντεο.

Αν προστεθούν και άλλα, θα σημειωθεί ενημέρωση στην αρχή της ανάρτησης.

Διαβάστε και τα σχόλια στο τέλος της ανάρτησης, γιατί θα βρείτε επισημάνσεις από φίλους & συν-σχολιαστές που έχουν μελετήσει το συγκεκριμένο θέμα.

*

Advertisements

7 σκέψεις σχετικά με το “Αριστοτέλους Πολιτικά : “Επιδίωξη της τυραννίας είναι να πτωχεύσουν οι πολίτες…”

  1. «Δε χρειάζεται να έχει κάποιος το εν λόγω βιβλίο. «

    Βεβαίως και χρειάζεται να το έχουμε το βιβλίο, τα Πολιτικά του Αριστοτέλη δηλαδή. Και καλό θα είναι να μπορούμε να το διαβάζουμε κι από το πρωτότυπο. Και τέτοια βιβλία τα διαβάζουμε πάντα «με το μολύβι στο χέρι».

    Ο Αριστοτέλης αντιπροσωπεύει την ολιγαρχική πολιτική παράδοση της ελληνικής αρχαιότητας, και μάλιστα την σχετικά ήπια, θα έλεγα εγώ, πλευρά της.

    Να μην ξεχνάμε όταν διαβάζουμε τις περί δημοκρατίας πληροφορίες που μεταφέρει αλλά και τις κρίσεις του για το πολίτευμα αυτό, πως ότι λέει είναι μέσα από τα μάτια ενός ολιγαρχικού. Επιστήμονας μεγάλος (μίσθωνε διάφορους να πάνε στην άκρη του κόσμου και να του φέρουνε πληροφορίες και για το τελευταίο φυλλαράκι ή ζωάκι), αλλά ολιγαρχικός ανίατος, στο αριστοκρατικό κάπως. Οχι βέβαια και σαν τον ιδεολογικό γενάρχη της ολιγαρχίας (και δάσκαλό του) τον Πλάτωνα, αλλά πάντως ολιγαρχικός. Δεν του κάνουμε του Αριστοτέλη εμείς οι …μάζες. Μας έχει στην ίδια εκτίμηση που μας έχουν και οι μαρξιστές.

    Οι ολιγαρχικοί του σήμερα (και των προηγούμενων αιώνων) έχουν μελετήσει καλά τον Αριστοτέλη, και δεν χωρεί αμφιβολία περί τούτου. Τον ξέρουν καλά. Οι ίδιοι μπορεί να βαριούνται να διαβάσουν καθώς έχουν άλλες ασχολίες και μερικοί μπορεί και να μην βγάζουν τη μύτη τους από τη σουπιέρα με την κόκα όλη μέρα, αλλά έχουν τα πληρωμένα γκόλντεν μπόϋς τους γι’ αυτή τη δουλειά, εκείνους που σχεδιάζουν τις κοινωνίες. Μυαλά κοφτερά με ψυχές μαύρες, διαφθαρμένες κι επικίνδυνες.

    «Εμείς» που κάνουμε τον δημοκράτη και μερικοί και τον αναρχικό αμεσο-δημοκράτη δεν έχουμε ιδέα οι περισσότεροι από όλο αυτό το πνευματικό οπλοστάσιο, ενώ ο «εχθρός» ακόμα αρδεύεται πνευματικά από αυτόν τον ολιγαρχικό γίγαντα της σκέψης. (στο πρώτο βιβλίο των Πολιτικών για παράδειγμα αναπτύσσει μια ολόκληρη θεωρία για την φυσικότητα της δουλείας («φύσει δούλος» κλπ). Θυμήθηκα τώρα και τον συμμαθητή του δασκάλου του, του Πλάτωνα, τον Ξενοφώντα, που κάπου, δεν θυμάμαι που, παραπονιέται πως έτσι όπως γίναν τα πράγματα στην Αθήνα της εποχής του δεν μπορείς να ξεχωρίσεις τον δούλο από τον ελεύθερο, λέει, και ούτε τολμάς να μιλήσεις άσχημα σε δούλο, λέει, χωρίς να μπλέξεις με δικαστήρια και πρόστιμα. Αυτό γι’ αυτούς του μαλακισμένους πολύξερους που ξέρουν τα πάντα για την δουλεία στην αρχαία ελλάδα και μόλις τους πεις για δημοκρατία στην αρχαιότητα αρχίζουν τις μαλακίες περί αρχαιοπληξίας, περί δουλείας κλπ, ενώ βασικά αγνοούν το σύμπαν. Οπως ας πούμε οτι υπήρχαν δούλοι πάμπλουτοι διότι έκαναν μέχρι και τον τραπεζίτη ή είχαν δικιά τους επιχείρηση).

    Κάπου, δεν θυμάμαι που, αν πέσω επάνω του θα το μεταφέρω κι εδώ, και ενώ δεν υπήρχε αντιπροσωπευτικού και κοινοβουλευτικού τύπου πολίτευμα στην εποχή του, έχει αφήσει και μια παράγραφο με σκέψεις του για ένα τέτοιου τύπου πολίτευμα, το θηρίο τ’ ανήμερο, και αν θυμάμαι καλά δεν το βρήκε καθόλου του γούστου του.

    Η πολιτική ολιγαρχία έγινε επιστήμη με τον Αριστοτέλη. Αλλά και για την οικονομία δεν υπάρχει παραλλαγή οικονομικού συστήματος που μπορεί να φανταστεί κανείς και να του ξέφυγε. Μέχρι και την χρηματο-πιστωτική επένδυση μελέτησε.

    Και μια φράση του από τα Πολιτικά που μπορεί μερικούς αναρχικούς να τους ενδιαφέρει:

    «μή μετέχοντας δε της πολιτείας πως οίον τε φιλικώς έχειν προς την πολιτείαν;»

    που πάει να πει: «άμα δεν παίρνεις μέρος στην εξουσία γιατί στο διάλο να θες να είσαι φιλικός μαζί της;»

    Γι’ αυτό και συμβουλεύει τους ολιγαρχικούς που τον διαβάζουνε να μην μας αποκλείουν (εμάς τις …μάζες) εντελώς από την εξουσία, αλλά μια ψευδαίσθηση να μας την αφήνουν, ότι τάχα μετέχουμε κι εμείς.

    Βασικά, τα Πολιτικά του Αριστοτέλη είναι ένα βιβλίο που πρέπει να το ‘χουμε πάντα πρόχειρο.

    Εκτός κι αν νομίζουμε πως είναι μόνο ο …καπιταλισμός που δημιουργεί τις οικονομικές τάξεις. Οπότε μας είναι παντελώς άχρηστο.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • Σ΄ευχαριστούμε, φίλε μου & συν-Σχολιαστή Θράκα για το εξαιρετικό, πολύ ενδιαφέρον & κατατοπιστικό σχόλιο.
      Σημείωσε ότι άλλο πιστεύεις ότι πρέπει να επισημανθεί σχετικά με τη σκέψη & το έργο του Αριστοτέλη.
      Αν θέλεις, σημείωσέ μας και παραπομπές σε σχετικά άρθρα, δικά σου ή άλλων μελετητών, για να μη χαθούμε μέσα στο «χάος» & να μπορούμε σε σύντομο χρόνο να έχουμε περιεκτική γνώση.
      Όποτε μπορείς, όταν το θυμηθείς, ακόμα και μετά από καιρό, γιατί πάντα επιστρέφουμε και ξανα-ρίχνουμε μια ματιά στις αναρτήσεις που σχετίζονται με κλασική παιδεία, γνώση, επιστήμη κλπ.
      .
      Όταν έγραψα “δε χρειάζεται να έχει κάποιος το εν λόγω βιβλίο “, αναφερόμουν κυρίως στο βιβλίο που σχετίζεται με τα συγκεκριμένα βίντεο (μπορεί κάποιος να δει ποιο είναι στα σχόλια των βίντεο αυτών).
      Ήθελα να πω, δηλαδή, ότι ακόμα κι αν κάποιος δεν έχει ούτε λεφτά, ούτε χρόνο διαθέσιμο, ούτε όρεξη ιδιαίτερη (με όλα τα προβλήματα που έχουμε πια μέσα στο κεφάλι μας), υπάρχει πάντα τρόπος να μάθει, να ενημερωθεί, να έχει «μία ιδέα» για κάποιο θέμα, αν το επιθυμεί, φυσικά. Γι΄αυτό και έδωσα λινκς & ιδέες για το πως μπορούν να αποκτηθούν τα βιβλία, αν κάποιος επιθυμεί να εντρυφήσει περισσότερο στο θέμα αυτό.
      Άσε που τα βιβλία των αρχαίων φιλοσόφων, ιστορικών κλπ, υπάρχουν συνήθως σε όλες τις βιβλιοθήκες (όσες, οπωσδήποτε, πια, έχουν παραμείνει ανοιχτές & δεν έχουν ρημαχτεί κι αυτές, όπως όλος ο τόπος που ζούμε…) και μπορεί κάποιος εύκολα, συνήθως μέχρι τώρα, να τα δανειστεί.
      Μην ξεχνάμε, όμως, ότι διαβάζουν και ομογενείς απ΄το εξωτερικό, που, ίσως, είναι δύσκολο να μπορούν ν΄αποκτήσουν τα συγκεκριμένα βιβλία στη μητρική τους γλώσσα, ώστε να έχουν μία ευκολότερη & ουσιαστικότερη κατανόηση του θέματος∙ είχα και αυτό στο νου μου, όταν το έγραφα, γιατί έχω περάσει από την κατάσταση αυτή & γνωρίζω την πρακτική της δυσκολία.
      .
      Από την άλλη πλευρά, ναι, οπωσδήποτε, τα βιβλία των αρχαίων κλασικών είναι βασικά, αλλά αν κάποιος έχει ασχοληθεί με άλλα θέματα γνώσης ή επιστήμης στη ζωή του, μπορεί να του έχει διαφύγει η ουσιαστική μελέτη τους και να μην έχει παρόμοια βιβλία, αυτός ή οι κολλητοί του, αλλά κάποια άλλα στη θέση τους, που μέχρι τώρα τον είχαν απασχολήσει περισσότερο. Τα ενδιαφέροντα, όμως, όλων μας αλλάζουν ή εξελίσσονται, κατά τη διάρκεια της ζωής μας, οπότε συχνά ξεκινάμε και καταπιανόμαστε με νέα θέματα γνώσης ή ενημερωσης, με τα οποία δεν είχε τύχει ν΄ασχοληθούμε μέχρι τώρα, για τους λόγους που ανέφερα ήδη παραπάνω.
      Με αυτή την έννοια έγραψα εκείνη την πρόταση (“δε χρειάζεται να έχει κάποιος το εν λόγω βιβλίο“)… 🙂

      • Φίλε μου & συν-Σχολιαστή Θράκα,
        θα επανέλθω στην ανάρτηση με νέες ενημερώσεις για το έργο και τη ζωή του Αριστοτέλη (θ΄ακολουθήσουν, οπωσδήποτε και άλλοι κλασικοί), αλλά σημείωσε κι εσύ ότι πιστεύεις ότι είναι απαραίτητο, επισημάνσεις, αλλά και θέματα όπως πχ μία πρώτη πολύ βασική βιβλιογραφία.
        Αυτές τις μέρες προσπαθώ να ολοκληρώσω πρώτα το θέμα που άνοιξα πριν λίγες μέρες με «τα κατορθώματα των Δυτικών», την 1η Άλωση του 1204 & τις Σταυροφορίες…

        • @ ΒlackΜediterraneanPirate

          Φίλε Πειρατή

          δεν είμαι μελετητής. Ούτε ειδικός. Ενας ερασιτέχνης αναγνώστης είμαι. Απλώς λέω πως για τους περί την πολιτική ενδιαφερομένους τα Πολιτικά του Αριστοτέλη είναι σημαντικό ανάγνωσμα.

          Ειδικός, από όσο ξέρω, στον Αριστοτέλη είναι ο καθηγητής Γ. Οικονόμου http://oikonomouyorgos.blogspot.gr/ . Οι ενδιαφερόμενοι θα βρουν βιβλιογραφία στα βιβλία του.

          Υπάρχουν και ιδρύματα σχετικά με τον Αριστοτέλη, π.χ. http://auth.gr/units/2108

          Ο Κ. Καστοριάδης, από πολιτική άποψη, αντλεί πολλά, ως πληροφορίες εννοώ, από τον Αριστοτέλη επίσης. Φαντάζομαι θα υπάρχουν και άλλοι σύγχρονοι διανοητές, γνωστοί στους ειδικούς αριστοτελιστές, καθώς και φιλόλογοι κλπ κλπ. Η δική μου γνώση είναι εντελώς αποσπασματική και τελείως στην πολιτική στοχευμένη.

          Online κείμενα με μετάφραση, ΚΑΙ αριστοτελικά, εδώ: http://www.greek-language.gr/greekLang/index.html

          Πληροφορίες σχετικά με τον Αριστοτέλη, τι έχει γράψει κλπ, θα βρει εύκολα ο κάθε ενδιαφερόμενος σε 1) εγκυκλοπαίδειες και 2) ιστορίες της φιλοσοφίας, εάν τον ενδιαφέρει σφαιρικά το πράγμα και όχι μόνο στενά πολιτικά, όπως εμένα.

          Αλλά κυρίως αυτό που μιλάει μόνο του είναι το έργο του ανθρώπου, ότι τέλος πάντων έχει διασωθεί από τον Αριστοτέλη. Αν πάει κάποιος σε ένα καλό βιβλιοπωλείο θα βρει ότι χρειάζεται σε πηγές. Εγώ συνήθως παίρνω εκείνα τα παλιά των εκδόσεων Πάπυρος γιατί είναι και τα φθηνότερα. Δεν ξέρω εκείνη η σειρά με τα μικρά βιβλιαράκια σε μέγεθος πακέτου τσιγάρων, αν υπάρχει τώρα, των εκδόσεων Φέξη νομίζω, μόνο μετάφραση-χωρίς κείμενο, ή αν έχουν τίποτε από Αριστοτέλη. Τα έβρισκα σε παλαιο-βιβλιοπωλεία πριν δεκαετίες, κι έχω καμμιά εικοσαριά στο σπίτι, ήτανε πάμφθηνα θυμάμαι, αλλά δεν τά χω τώρα εδώ και δεν μπορώ να θυμηθώ αν περιλαμβάνουν τίποτε του Αριστοτέλη. Μια τελευταία φορά που κοίταξα στον βιβλιορυθμό νομίζω, κάτω στην β. ηρακλείου στο κέντρο, είχανε κάτι πολύ προσεγμένες εκδόσεις σκέτη χλιδή. Χοντρό εξώφυλλο κλπ. Για ζήλεια.

          Αν και μου φαίνεται δύσκολο να φανταστώ πως μπορεί κάποιο αριστερόπουλο/αναρχόπουλο να ενδιαφερθεί για έναν έλληνα φιλόσοφο που έζησε πριν 2.500 χρόνια. Η διάβρωση του χώρου είναι μη αναστρέψιμη. Για τον Φαλμεράϋερ μπορεί να ενδιαφερθούν. Λοιδωρούν οποιαδήποτε παράδοση, ακόμα και την μουσική. Μόνο κάτι ντάμπα ντούμπα έχουν σε υπόληψη. Και τη μύτη πάντα ψηλά σαν βρετανοί αριστοκράτες. Ευτυχώς που έκανε κάποιες αναφορές στον Αριστοτέλη ο Κ. Καστοριάδης, κι έτσι μπορούμε να μιλάμε γι’ αυτόν τωρα χωρίς να μας χαρακτηρίζει ως προγονόπληκτους εθνικιστές το κάθε αμόρφωτο μαλακισμένο.

          Και κάτι άσχετο. Που έχει να κάνει με την αλλαγή του ύφους που σχολιάζω.

          Βλέπω πως όλοι έχουν απασφαλίσει. Εδώ και χρόνια. Οχι τώρα. Και μάλλον ήμουν από τους τελευταίους που επέμειναν σε μια ευγένεια που οι περισσότεροι επαναστάτες του κώλου την βρίσκουν περιττή και παρωχημένη. Αλλους δυο που ξέρω πως ακόμα επιμένουν ευγενικά είστε εσύ κι ο Παύλος. Και σας θαυμάζω και σας ζηλεύω γι’ αυτό. Αλλά πλέον θεωρώ και τον «χώρο» και εν πολλοίς και το περιβάλλον εδώ όσων γράφουν σχόλια στις αναρτήσεις ως εχθρικό. Οπως εκλαμβάνουν κι εκείνοι εμένα ως εχθρό, άξιο λοιδωρίας και προσβολών και ροχάλας. Και αφού έχω να κάνω με ανίατα φανατικούς και βαρβάρους δεν υπάρχει λόγος να επιμένω σε μια συμπεριφορά που δεν την καταλαβαίνουν και δεν τους αρμόζει κιόλας. Και ούτε βέβαια την επιθυμούν.

          Λυπάμαι.

          Θραξ Αναρμόδιος

  2. Γι’ αυτό και συμβουλεύει τους ολιγαρχικούς που τον διαβάζουνε να μην μας αποκλείουν (εμάς τις …μάζες) εντελώς από την εξουσία, αλλά μια ψευδαίσθηση να μας την αφήνουν, ότι τάχα μετέχουμε κι εμείς.

    Έτσι και τους δούλους με την ψευδαίσθηση οτι συμμετείχαν στην αθηναϊκή Δημοκρατία τους εκμεταλλευόντουσαν για τα συμφέροντά τους…όπου σύγχρονο «ντούλο» Στουρνάρα.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s