Μαρτυρία πρώην Στρατιώτη της Παλμάχ για το Διωγμό των Παλαιστινίων το 1948 (Νάκμπα)

γράφει η filistina

“Νομίζει κανείς ότι πολεμήσαμε με τους Παλαιστίνιους αλλά σχεδόν δεν υπήρξαν μάχες. Έγινε μια μάχη στο Breir και κάποιες μάχες εδώ κι εκεί στα βόρεια. Αλλά μεγάλες μάχες δεν υπήρξαν, ξέρετε γιατί; Επειδή οι Παλαιστίνιοι δεν είχαν στρατιωτικές δυνατότητες, και δεν ήταν καθόλου οργανωμένοι.”  (Amnon Neumann)

Στη μαρτυρία  του,  ο  Ισραηλινός Amnon Neumann  αποκαλύπτει πώς έγινε η εθνοκάθαρση των Παλαιστινίων (Νάκμπα) από τα ισραηλινά στρατεύματα  το 1948.  Ο Amnon Neumann είπε ότι συμμετείχε στην εκδίωξη των Παλαιστινίων από τα χωριά τους, στο νότιο Ισραήλ.  Η συζήτηση και το βίντεο έγιναν από την ισραηλινή φιλο-παλαιστινιακή οργάνωση  Zochrot*.

Ο Neumann, πρώην μέλος της Palmach, της ελίτ πολεμικής δύναμης της Haganah, είπε  στη μαρτυρία του ότι οι ισραηλινοί στρατιώτες εκδίωξαν και σκότωσαν Παλαιστίνιους και έκαψαν ολόκληρα χωριά. Ο ίδιος ομολόγησε ότι βοήθησε στη δολοφονία ανδρών και στην εκδίωξη    γυναικών και παιδιών.  Ο Neumann αποκάλυψε επίσης ότι το Ισραήλ συνέχισε την εκδίωξη των Παλαιστινίων μέχρι το 1951.

Ο πρώην στρατιώτης κατηγόρησε την σιωνιστική ιδεολογία ως υπεύθυνη για τον «πόλεμο» του 1948. 

Ο Neumann είπε ότι δεν υπήρχαν σχεδόν καθόλου μάχες με τους Παλαιστίνιους  επειδή οι Παλαιστίνιοι δεν είχαν τη  στρατιωτική δυνατότητα να αντισταθούν στις ισραηλινές δυνάμεις και δεν ήταν καθόλου οργανωμένοι. 

Οι Παλαιστίνιοι έχουν ονομάσει τις μέρες του διωγμού τους το 1948,  Νάκμπα, που σημαίνει Καταστροφή. Κατά την περιόδο της Νάκμπα, περίπου 750.000  Παλαιστίνιοι εκδιώχθηκαν από τα σπίτια τους, από τα ισραηλινά στρατεύματα, και αναγκάστηκαν να καταφύγουν σε άλλες χώρες.

*Zochrot: Ισραηλινή φιλοπαλαιστινιακή οργάνωση που ασχολείται ειδικά με το θέμα της Νάκμπα, δηλαδή του μεγάλου διωγμού των Παλαιστινίων το 1948, και προσπαθεί να ευαισθητοποιήσει τους ισραηλινούς πολίτες πάνω σ’ αυτό.

στρατιώτες της Παλμάχ

στρατιώτες της Παλμάχ

στρατιώτες της Παλμάχ

στρατιώτες της Παλμάχ

Η μετανάστευση στο Ισραήλ

Η μετανάστευση στο Ισραήλ

88 σκέψεις σχετικά με το “Μαρτυρία πρώην Στρατιώτη της Παλμάχ για το Διωγμό των Παλαιστινίων το 1948 (Νάκμπα)

  1. Δυστυχώς ελάχιστα είναι γνωστά στον περισσότερο κόσμο για την αισχρή αυτή εκδίωξη των παλαιστινίων από την γη τους. Από τα χωριά τους. Το τι έγινε και το πως έγινε. Και πως βρέθηκαν οι χιλιάδες αυτές των παλαιστινίων πρόσφυγες στις γύρω χώρες (ιορδανία, λίβανο κλπ). Ενα τεράστιο έγκλημα ξεριζώματος ενός λαού και έθνους από την γή του, το οποίο παραμένει ουσιαστικά άγνωστο.

    Γράφτα και ξαναγράφτα και ξαναγράφτα.

    Θραξ Αναρμόδιος

  2. Καλά το λές Θραξ, επρόκειτο για εκδίωξη και όχι για «πόλεμο». Ο πρώην στρατιώτης της Παλμάχ, προσπαθεί να αποφύγει να μιλήσει για τις θηριωδίες αλλά τελικά ο λόγος του είναι ιδιαίτερα αποκαλυπτικός. Είναι πολύ σημαντική η μαρτυρία του.

    • Πολλά τα εγκλήματα της εβραιοσιωνιστικής αδελφότητος τα οποία παραμένουν άγνωστα στο πλατύ κοινό. Άλλως τε δεν θα μπορούσε να συμβαίνει και αλλιώς σε έναν κόσμο στον οποίον το 95 τοις 100 των ΜΜΕ ελέγχεται από αυτήν την ίδια την αδελφότητα. Η πληροφόρηση του κοινού περιορίζεται εδώ και πολλά χρόνια σε ένα μικρό αυστηρώς ελεγχόμενο και συνεχώς λογοκρινόμενο πλάτος γνώσεων.
      Αυτό από μόνο του συνιστά έγκλημα διαμόρφωσης συνειδήσεων

      • μπορεις να αποδειξεις αυτα που λες για μμε στην ελλαδα ή απλα κανεις αντισημιτικη προπαγανδα?

        • Το σίγουρο είναι ότι τα ελληνικά ΜΜΕ αποκρύπτουν τα εγκλήματα πολέμου του Ισραήλ, και αυτό προφανώς έχει να κάνει με τη συμμαχία (σε όλα τα επίπεδα) που έχουν αναπτύξει οι τελευταίες κυβερνήσεις μαζι του.
          Για παράδειγμα…Για την τρομοκρατική ενέργεια στην Βοστόνη μαθαμε. Για τους τελευταίους βομβαρδισμούς στη Γάζα, που τρομοκρατούν αμάχους και έχουν σκοτώσει δυο Παλαιστίνιους τις τελευταίες μέρες ακούσαμε κάτι? Για τους παραβιασμούς της εκεχειρίας -που υπέγραψε το Νοέμβρη το Ισραήλ με τη Χαμάς- έχουμε ακούσει κάτι? Για τις καθημερινές επιθέσεις με αληθινά πυρά στους ψαράδες της Γάζας, την ώρα που κάνουν τη δουλειά τους έχουμε ακούσει κάτι? Για τις απαγωγές ανηλίκων? Για τα βασανιστήρια των κρατουμένων στις ισραηλινές φυλακές? Και πολλά άλλα εγκλήματα που δεν θα ακουστούν ποτέ. Από εμένα προσωπικά, καμιά διάθεση για αντισημιτική προπαγάνδα, διάθεση για δικαιόσύνη μόνο.

          • Ναι, καλά, και το BDS δικαισύνη το έπαιζε, αλλά ακόμα και ο Finkelstein κατάλαβε ότι αποσκοπεί στην καταστροφή του ισραηλινού κράτους και στην προώθηση του αντι-σημιτισμού. Αυτά τα δύο δεν έχουν καμιά σχέση με την αριστερά, όπως καμία σχέση με την αριστερά δεν έχουν και οργανώσεις όπως η χαμάς. Ματαιοπονείς…

            • Αν δεν είναι πολύ δύσκολο, να συζητήσουμε λιγάκι σοβαρά? Αλλιώς δεν υπάρχει λόγος να χάνουμε το χρόνο μας. Πολύ βολικό να απομονώνεις (και να παρερμηνεύεις) την αντίθεση που (όντως) έχει ο Finkelstein για το BDS, αδιαφορώντας για τον φιλο-παλαιστινιακό αγώνα που κάνει εδώ και δεκαετίες και που εξ αιτίας αυτού του αγώνα, έχει χαρακτηριστεί από τους σιωνιστές ως self-hatred Jew. Eπίσης, ποιός μίλησε για αριστερά και ποιός εκθείασε τη Χαμάς…???
              Άκουσε τη συνέντευξη του Ισραηλινού και τα ξαναλέμε πάνω σ’ αυτό κι όχι ό,τι να ‘ναι…

              • Αν η πρόθεσή σου δεν είναι να κάνεις αντι-σημιτική προπαγάνδα, καλό θα είναι να λες «η κυβέρνηση του ισραήλ» και όχι «το ισραήλ». Είναι επικίνδυνο τσουβάλιασμα και ειλικρινά αδυνατώ να πιστέψω ότι είσαι τόσο αφελής. Οι δύο (και όλοι οι) λαοί μπορούν να συνυπάρξουν αν φύγουν από τη μέση τα ακροδεξιά στοιχεία και από τις δύο πλευρές με αντίστοιχη ανάπτυξη των αριστερών δυνάμεων. Θα πρέπει να καταδειχτεί το μερίδιο που έχει και ο αραβικός εθνικισμός καθώς και τα συμφέροντα άλλων -πλην του δυτικού- ιμπεριαλισμών ( http://wp.me/p24yw-wu ) στα δεινά του παλαιστινιακού λαού. Και ο ισραηλινός λαός έχει θρηνήσει πολλά (για την ακρίβεια περισσότερα) θύματα επίσης, πολλά από αυτά άμαχοι. Δεν είναι λιγότερο άνθρωποι οι ισραηλινοί πολίτες. Ο μεγαλύτερος δολοφόνος του παλαιστινιακού λαού είναι ο βασιλιάς χουσείν (βλ. black sempember). Ε, όχι, η κατάρα αυτού του κόσμου είναι η κοινωνική σχέση του εμπορεύματος, η οποία πηγάζει από την αφηρημένη εργασία και όχι το ισραήλ. Ο αραβικός εθνικισμός/ισλαμοφασισμός έδειξε το πραγματικό του πρόσωπο (και αποστολή) με τη δολοφονία του Τσόκρι Μπελαΐντ, ηγέτη του κόμματος της Αριστεράς Κίνημα Πατριωτών Δημοκρατών ( http://wp.me/p27fFS-ga ). Ο καπιταλισμός καταρρέει και τα κάθε λογής φασιστικά μορφώματα που φορούν την μάσκα του (εθνικοαπελευθερωτικού συνήθως) «ριζοσπαστισμού» έχουν αναλάβει την τήρηση της τάξης. Ε, όχι δε θα σας κάνουμε τη χάρη, είτε έχετε συνείδηση του τι κάνετε είτε όχι.

          • ναι δεν διαφωνω με αυτα που λες, αναφερομουν στην αντισημητικη προπαγανδα του ακμων και πολλων αλλων και καλα αντισιωνιστων. θελει πολυ προσοχη το συγκεκριμενο!

            • Προς biafra
              Κατά πρώτον θέλω να ξεκαθαρίσω το ότι προπαγάνδα αντισημιτική εγώ δεν κάνω. Αν μη τι άλλο αυτό είναι κάτι το άχρηστο αφού φροντίζουν οι ίδιοι οι Εβραίοι να παρέχουν στον κόσμο αφορμές για αντισημιτισμό Εννοώ δηλαδή όλα εκείνα τα εγκλήματα (με τα οποία εσύ δεν διαφωνείς όπως προανέφερες) τα οποία πολύ συχνά διαπράτει η εβραιοσιωνιστική αδελφότητα εναντίον άλλων εδώ και δεκαετίες.
              Κατά δεύτερον έχω να δηλώσω το ότι εγώ κοιτώ τον κόσμο με τα μάτια ανοικτά και χωρίς παρωπίδες ή διαθλαστικούς φακούς.Εννοώ δηλαδή ότι παρόλο που και εγώ μεγάλωσα έχοντας δει 315 φορές την ιστορία με το ολοκαύτωμα αυτό δεν με έκανε να βλέπω την ιστορία μονόπλευρα και να θεωρώ έγκλημα μόνον αυτό το οποίο διαπράττεται εναντίον Εβραίων.
              Τέλος δεν συγχέω την όποια ιδεολογία φέρω ως άτομο με την ιστορική θεώρηση και έτσι δεν αισθάνομαι υποχρεωμένος να υπερασπιστώ σαν φίλο μου τον οιονδήποτε εχθρό του ναζισμού. Δεν κάνω δηλαδή το λάθος το οποίο κάνεις εσύ και μάλλιστα το θεωρείς και κάτι σαν υποχρέωσή σου να κάνεις

              • ε πως δεν κανεις αφου λες οτι ελεγχουν το 95% των μμε στο κοσμο! πιο αντισημιτης προπαγανδιστης πεθαινεις! ουτε κρυβεσαι πισω απο το σιωνιστικη αλλα εβραιοσιωνιστικη! αυτο δεν ειναι εβραιοφοβια και αντισημητισμος?απο το μυαλο μου το βγαζω? μετα παραληρεις κ λες οτι ειπα εγκλημα οτι διαπραττεται εναντιον των εβραιων. και ουτε κατα διανοια τους θεωρω φιλους μου! εναντιωνομαι στον παραλογισμο και τον φασισμο οπως επισης και τον επεκτατισμο/κρατισμο απο οπου και αν προερχεται

                • Κοίτα να πας να πεις αυτά τα παραμύθια σε κανέναν ο οποίος θα τα χάψει.
                  Σε ποιόν κρατισμό εναντιώθηκες εσύ ποτέ σου?
                  Εδώ η Filistina ;χίλιες φορές έχει αναφερθεί σε ένα σωρό εγκλήματα τα οποία έχουν διαπραχθεί εναντίων των λαών του τρίτου κόσμου και εσύ δεν έκανες ποτέ ούτε ένα σχόλιο σχετικά με αυτά παρά προτιμούσες να παριστάνεις τον αναρχικό σε άλλα πεδία σχολιασμού, Η μοναδική φορά που μπαίνεις στο πεδίο αυτό είναι τώρα και βεβαίως όχι για να στηλιτεύσεις ένα ακόμα δηλωθέν έγκλημα αλλά για να ασχοληθείς με τον δήθεν αντισημιτισμό τον δικό μου ή άλλων λέγοντας ότι θέλει και πολύ προσοχή το συγκεκριμένο φαινόμενο.
                  Και από άλλα παραδείγματα σχετικά έχω φτάσει στο συμπέρασμα ότι αντιδράς με υπερβάλλοντα ζήλο όταν κάποιος θίξει τα ιερά και όσια των Εβραίων . Θυμίζεις με αυτήν την συμπεριφορά εκείνους τους ανθρώπους τους οποίους το ΚΙΣ έχει ορίσει να επιβλέπουν τις δημοσιεύσεις των ΜΜΕ για τυχόν αντισημιτικά φαινόμενα δηλαδή τους κοινούς ρουφιάνους .
                  Εν πάση περιπτώσει κοίτα να μην ασχολείσαι μαζί μου και εάν θέλεις να φαντάζεσαι ότι εντοπίζεις και στηλιτεύεις τον αντισημιτισμό άμα τή εμφανίσει ψάξε να βρεις κανέναν άλλον διότι ειλικρινά μιλώντας σου σε πληροφορώ ότι σε εμένα δεν μπορείς να παριστάνεις των ανθρωπιστή

                  • οι φασιστες κανουν δικη προθεσεων και δεν με ξερεις και απο χθες!
                    σε αυτα που σου προσαπτω και σε εγκαλω δεν λες κουβεντα! οποτε ασε τη δικη προθεσεων και απο πανω γιατι προδιδεσαι περισσοτερο! ενα συγγνωμη δεν θα το ξανακανω ειναι αρκετο

                  • ΑΚΜΩΝ, αυτές οι συνωμοσιολογίες είναι μπούμερανγκ. Τι εννοώ: ο αραβικός εθνικισμός πριν την ίδρυση του ισραήλ υπήρξε συνεργάτης του χίτλερ. Μετά την ίδρυση του ισραήλ ο πρώτος μεγάλος συνεργάτης του αραβικού εθνικισμού υπήρξε η σταλινική ρωσία ( http://wp.me/p24yw-wu ) – γιατί ήθελε δίοδο προς τα πετρέλαια, φυσικά. Μπορεί ο στάλιν να πέθανε, αλλά τα γεωπολιτικά συμφέροντα παραμένουν ίδια. Οπότε, καταλαβαίνεις, μπορώ άνετα να «ανακαλύπτω» κι εγώ τα σχετικά payroll, άμα λάχει 🙂

              • Δεν ξέρω τι προπαγάνδα δηλώνεις ότι δε θες να κάνεις, αλλά εφόσον την κάνεις, στα παπάρια μου τι δηλώνεις, αφού τα ίδια τα γραφόμενά σου το ξεκαθαρίζουν. Μόνο για τα πρωτόκολλα δε μας έγραψες, άντε, μαλάκα αντισημίτη, που το παίζεις και φιλοπαλαιστίνιος. Ευκαιρία βρήκες Πλευροτσουτσέκι. Και μάθε αν θες να περνάς για μη αντισημίτης, να γίνεις εξυπνότερος χάχα, που γράφεις για αδερφότητες, για χειραγωγήσεις των μμε, για ποσοστά και εβραιοσιωνισμούς, βλαχαδερό του ίντερνετ. Και λίγα σου γραψε ο Biafra.

                • Εσένα σε έχω τακτοποιήσει και παλαιότερα και μάλλιστα με τρόπο που σου άρμοζε . Αυτό σε έκανε να άλάξεις ψευδώνυμο και τώρα να καμώνεσαι πως τάχα δεν είσαι η Ultra και να θες και να βγαίνεις ξανά στον σχολιασμό. Καθώς φαίνεται σου αρέσει κάθε τόσο να σε εξευτελίζει ο κάθε ένας για αυτό και το ζητάς συχνά, Άκου και κατάλαβε ότι δεν θα καταφέρεις να ανεβάσεις την ξεπεσμένη σου φύση με το να ζητάς κάθε τόσο τον εξευτελισμό εάν όμως το έχεις ανάγκη είμαι και πρόθυμος και ικανός να στο προσφέρω.

  3. ΣΤΟΝ ΑΚΜΩΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ, έτσι, γιατί εμείς οι κρυφοεβραιόφιλοι…λολ
    τα άμα τη εμφανίσει σε μάραναν και οι φιλολογίες.

  4. Εσένα λες να φοβήθηκα και άλλαξα και καλά το ultra? Τυχαίνει να βαριέμαι τα ίδια usernames ηλίθιε. Πρόσφερε ρε μαλάκα, λες και υπάρχει η δυνατότητα να νιώσω άσχημα που θα μου αραδιάσεις μερικές φιλολογικές παπαριές για να προσδώσεις ύφος στις αρχαιοπρεπείς σου σιχαμάρες. Τρέμω μη με τακτοποιήσεις, αχ μη!

  5. Και σάιτ που επιτρέπει αντισημιτισμούς να εκφράζονται και ανέχεται χρυσαυγίτες να ποστάρουν, πρέπει να μάθει πως θα ανέχεται και αυτούς που δεν τους ανέχονται.

      • Εσύ μωρή λουλού δεν έχεις μάθει ακόμα το πως μιλούν οι άντρες?
        Ακόμα πετάς βρισιές από το μηχάνημα?
        Μήπως πρέπει αυτή η κατάσταση να τελειώσει με τίποτε χαστούκια γιατί μόνο από τέτοια παίρνεις χάμπάρι?
        Μήπως το παντελόνι σου ξέρεις και να το τιμάς?
        Μήπως θέλεις να σου κλείσω ένα ραντεβού για να σου κόψω την κακιά συνήθεια της θρασυδειλίας?
        Γιατί δεν κλείνεις το βρομερό σου στόμα από μόνος σου παρά ζητάς μπελάδες?
        Σου αρέσει να σε εξευτελίζουν και το ζητάς ?
        Σε ρωτάω και ζητώ απάντηση -θέλεις να σου πω που μένω ή να μου πεις εσύ το που θα σε βρώ?

        • θες ραντεβουδακι? και αυτη η macho θυληπρεπεια σου δεν κρυβεται! φορας και παντελονια μωρη αρρωστη? κοβεις και το μαλλι κοντο? με φτιαχνεις! τρεξε και με φορα να μου κλασεις! εσυ εξευτελιζεσαι που δεν απαντας και κρυβεσαι πισω απο το δαχτυλο σου αντισημιτη και τσαντιζεσαι κιολας! ετσι συμπεριφερεται ενα ουφο ή ενα εξαχρονο! σαλτα και γαμησου!

          • AKMΩΝ …πάρε το καουτσουκένιο μαρκούτσι τον 60cm με τους ορειχάλκινους μαστούς (αυτόν που θα βαρούσες τα ΜΑΤ στο Σύνταγμα )…….και δώστου μία στο δόντια, το μαλακιστίρι να δει τον Χριστό φαντάρο, να μάθει να ΄σέβεται !

            Αν δε βάλει μυαλό και μ αυτό…φώναξε με

  6. Λοιπόν αρκετά με το φιλοσιωνιστικό πανηγυράκι, ζήτησα να μιλήσουμε σοβαρά αλλά εσείς με γελοία επιχειρήματα (Ισραήλ-ισραηλινή κυβέρνηση), προσπαθείτε να μας βγάλετε αντισημίτες, γνωστό κολπάκι για να ξεγλυστράτε από τις αλήθειες.

    Θα απαντήσω μόνο σε δυο σημεία στον «σιτουσιωνιστή» (έλεος τί άλλο θ’ ακούσουμε ακόμα…).

    α) Οι δυο λαοί θα μπορέσουν να συνυπάρξουν ειρηνικά ΜΟΝΟ αν το Ισραήλ σταματήσει τα εγκλήματα πολέμου
    και συμμορφωθεί με το διεθνές δίκαιο, όπως π.χ. τη Συνθήκη της Γενεύης που έχει υπογράψει. Να άρει τον ΠΑΡΑΝΟΜΟ αποκλεισμό της Γάζας, που αποτελεί συλλογική τιμωρία για 1.5 εκατομύριο ανθρώπους, οι οποίοι ζουν σε μια ανοιχτή φυλακή (κι όποιος λέει «καλά να πάθουν» λόγω της Χαμάς, είναι τουλάχιστον απάνθρωπος).
    (http://intifadagr.wordpress.com/2012/08/30/%CE%B1%CE%B2%CE%AF%CF%89%CF%84%CE%B7-%CE%B7-%CE%B6%CF%89%CE%AE-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B3%CE%AC%CE%B6%CE%B1-%CF%89%CF%82-%CF%84%CE%BF-2020/)

    Επίσης να σταματήσει τις πρακτικές Απαρτχάιντ στη Δ. Όχθη, να γκρεμίσει το Τείχος (επίσης παράνομο), να σταματήσει τη δημιουργία εποικισμών σε γη που αρπάζεται από τους Παλαιστίνιους (πώς να έρθει ειρήνη όταν ένας κατακτητής αρπάζει τη γη σου και γκρεμίζει το σπίτι σου???). Να αφήσει ελεύθερους τους πολιτικούς κρατούμενους και ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ τις κρατήσεις χωρίς δίκη για απεριόριστο χρονικό διάστημα (δες και Γκουαντάναμο) και βεβαίως να σταματήσει τα βασανιστήρια των κρατουμένων στις ισραηλινές φυλακές.
    (https://sxoliastesxwrissynora.wordpress.com/2012/05/03/%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AF%CE%BD%CE%B9%CE%BF%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%B9%CF%83%CF%81%CE%B1%CE%B7%CE%BB%CE%B9%CE%BD%CE%AD%CF%82-%CF%86%CF%85%CE%BB%CE%B1%CE%BA%CE%AD/)

    β) Ασφαλώς και δεν είναι «λιγότερο άνθρωποι» οι ισραηλινοί πολίτες, αλλά είσαι τουλάχιστον θρασύς όταν λες ότι το Ισραήλ έχει περισσότερα θύματα. Ούτε που το συζητάω αυτό, δες αριθμούς αφού προκαλείς:
    (http://intifadagr.wordpress.com/2011/09/29/%CE%B9%CF%83%CF%81%CE%B1%CE%B7%CE%BB%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CE%AF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AF%CE%BD%CE%B9%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CE%B9-%CE%B5%CE%AF/)

    γ) Υπάρχει ένα κομμάτι στο Ισραήλ που αντιστέκεται, είναι οργανώσεις αριστερών (όπως η Zochrot που πήρε την συνέντευξη του στρατιώτη της Παλμάχ στο άρθρο, το B’Tsalem, οι Αναρχικοί Ενάντια στο Τείχος,κ.ά. που αντιστέκονται στο σιωνιστικό καθεστώς και βρίσκονται στο πλευρό των Παλαιστινίων, όπως υπάρχουν και ισραηλινοί αντιρρησίες συνείδησεις που δεν θέλουν να γίνουν δολοφόνοι αθώων.
    (http://intifadagr.wordpress.com/2013/04/18/%CE%B3%CE%B9%CE%B1-9%CE%B7-%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AC-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CF%86%CF%85%CE%BB%CE%B1%CE%BA%CE%AE-%CE%BF-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%81%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BD/)

    Και ΑΥΤΟΥΣ τους Ισραηλινούς τους έχω επανειλλημένα υποστηρίξει, γι΄αυτό τα υπονοούμενα περι αντισημιτισμού, όχι σε μένα.

    Άλλωστε, αν προσέξατε, αυτό το άρθρο είναι για έναν ΙΣΡΑΗΛΙΝΟ που λέει αλήθειες, αλλά πολύ αμφιβάλω ότι τον ακούσατε- αφού είναι γνωστό ότι οι αλήθειες πονάνε.

    Αυτά . /

    • @ filistina

      Για τον αραβικό εθνικισμό (συνεργάτη του χίτλερ,του στάλιν, του ρώσικου ιμπεριαλισμού γενικότερα, και δολοφόνο 10.000 ανθρώπων στην επίθεση της 11/9 και, και, και..) κουβέντα, έτσι? Αυτό το παραμύθι με τον δυτικό ιμπεριαλισμό δεν περνάει πια. Οι άνθρωποι αναγκάζονται να κατανοήσουν ότι δεν υπάρχουν καλοί και κακοί λαοί, καλά και κακά κράτη. Αυτά είναι ναζιστικές θεωρίες. Μόνο κοινωνική επανάσταση – Καταργήστε την εργασία.

      Και επειδή τα ψέματα είναι αντεπαναστατικά:

      Νεκροί παλαιστίνιοι και ισραηλοί στο διάστημα 1948-2012 με βάση στοιχεία που δημοσιοποίησε ή επιβεβαίωσε ο ΟΗΕ:

      Ισραηλινοί [23.000]
      Παλαιστίνιοι (σκοτώθηκαν από το ισραήλ) [15.000]
      Παλαιστίνιοι (σκοτώθηκαν από άραβες ή παλαιστίνιους σε εμφύλιες συγκρούσεις) [18.000]

      (Από το iranian atheist agnostic movement: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=456513701096322&set=a.245163898897971.59595.244970388917322&type=1&theater – υπάρχει αναλυτική παράθεση πηγών)

      • @Σιτουασιωνιστή

        Τρικυμία εν κρανίω είσαι «φίλε» μου, πώς τα έμπλεξες σε τρία σχόλια τον αραβικό εθνικισμό με την επίθεση στις 11/9, και την επανάσταση με τον «καταστασιακό σιωνισμό» (θα τρίζουν τα κόκκαλα του Ντεμπόρ…), πραγματικά λίγοι μπορούν να το καταφέρουν.

        Όσο για τα AΔΙΑΣΕΙΣΤΑ στοιχεία σχετικά με τους Ισραηλινούς και τους Παλαιστινιους που έχουν σκοτωθεί (μια κατασκευασμένη φωτό στο FB), να ‘σαι καλά μ’ έκανες και γέλασα.

        (και αλλάξτε πια την κασέτα όλο τα ίδια λέτε, βαρέθηκα)

        • Δεν συνδέονται η επίθεση της 11/9 με τον αραβικό εθνικισμό; Και με τι συνδέεται, με τους ρεπτιλιανούς από τον νιμπίρου; Είμαστε και στο κίνημα της αλήθειας, μήπως; Αυτό ο Ντεμπόρ (από τον οποίον προφανώς δεν γνωρίζεις παρά μόνο το όνομα) θα το σχολίαζε κάπως έτσι :»το θέαμα συναντά ολοένα και πιο συχνά τις ίδιες του τις προϋποθέσεις».

          Επιπλέον, να σε ενημερώσω ότι ο Ντεμπόρ (όπως και ο Μαρξ) άσκησε κριτική στην κοινωνική σχέση του εμπορεύματος (η οποία παράγεται από την αφηρημένη εργασία) και (επομένως) θεωρούσε τις αντι-ιμπεριαλιστικές φανφάρες…θέαμα.

          Τον «καταστασιακό σιωνισμό», θα σε απογοητεύσω, δεν τον γνωρίζω. Μέχρι την «κριτική της αξίας» (value critique) έχω φτάσει.

          Τα στοιχεία δεν είναι κατασκευασμένα επειδή εσύ απλά τα χαρακτηρίζεις έτσι. Που πάει να πει για πες μου εσύ τα μη κατασκευασμένα στοιχεία για το θέμα, ποια είναι;; (μήπως γελάσω κι εγώ).

    • Για πρώτη φορά στην ζωή μου ενημερώνομαι με στοιχεία σαν και αυτά που δημοσιεύεις.
      Έως τώρα απλά γνώριζα γενικότητες και κατά βάση σε ευχαριστώ FILISTINA.
      ΥΓ
      Οφείλω να ζητήσω συγνώμη από εσένα για την σχεδόν μετατροπή του πεδίου σου σε ρινγκ αλλά κάποια πράγματα δεν αποφεύγονται. Οπωσδήποτε σε διαβεβαιώ ότι δεν θα συμβεί άλλη φορά εδώ μέσα κάτι τέτοιο

  7. Συμφωνώ μαζί σου φιλιστίνα και δεν αναφερόμουν σε σένα, αλλά στον Άκμωνα και στις θεωρίες συνωμοσίας. Εξάλλου όπως υπάρχουν κομμάτια του ισραηλινού πληθυσμού που αντιστέκονται, το ίδιο υπάρχουν και εθνίκια ανάμεσα στους παλαιστινίους. Όμως το να μιλάει κανείς για παγκόσμια εβραική συνωμοσία και χειραγώγηση, και αδερφότητες και τρίχες κατσαρές, εε. Είναι όλοι οι εβραίοι σιωνιστές? Όχι. Είναι όλοι οι ισραηλινοί καθίκια? Πάλι όχι. Το κράτος του Ισραήλ πάντως είναι εγκληματικό και η Intifada έχει λόγο ύπαρξης, η αστυνομοστρατοκαβλίαση του ισραηλινού κράτους είναι απεχθής.

    • Προσπαθείς να δημιουργείς εντυπώσεις με λόγια τα οποία δεν λέει ο άλλος αλλά φαντάζεσαι ότι θα μπορούσε να τα πει . Είσαι εντελώς ανισόροπο. Καλά θα κάνεις να πάψεις τις συναναστροφές με τον κόσμο και να κόψεις την επικοινωνία με τους ανθρώπους ( ούτως ή άλλως κανείς δεν συζητά μαζί σου)
      Εδώ μέσα μπήκες μόνο και μόνο για να δημιουργήσεις μπάχαλο επειδή σχολίασα εγώ και για κανέναν άλλο λόγο. Πάσχεις από σοβαρό σύμπλεγμα κατωτερότητος
      Σεβόμενος το πεδίο της FILISTINA δεν θα συνεχίσω με ότι σου αξίζει αλλά θα φυλάξω τα λόγια μου για την στιγμή που θα σε συναντήσω αν βέβαια μωρή κότα έχεις τα κότσια να με βρίσεις κατά πρόσωπο.
      Έως τότε θα πάψω να σου απαντώ και θα σε αφήσω εκεί που σε έχουν αφήσει όλοι -στην απομόνωση.

  8. Νόμιζα οτι πήγαινε σε εμένα! Θα μου ταίριαζε γάντι μια τέεοια περιγραφή. πάντως το bulling στο διαδίκτυο είναι μια παολογία που παρουσιάζεται στην ηλικιακή ομάδα των teen agers…Grow up and behave yourselves ορισμένοι εδω μέσα!

  9. Κάθε μέρα μαθαίνει κι από κάτι ο φιλομαθής άνθρωπος.

    Για παράδειγμα το σημερινό μάθημα ήταν πως όταν αναφερόμαστε στα εγκλήματα του ισραήλ κατά του παλαιστινιακού λαού, θα πρέπει να χρησιμοποιούμε την έκφραση «η κυβέρνηση του ισραήλ». Διαφορετικά κάνουμε αντισημιτική προπαγάνδα.

    Ενώ η έκφραση «αραβικός εθνικισμός», δείχνει ακριβώς το ποιοι ευθύνονται για τα εγκλήματα της άλλης πλευράς. Ολοι οι άραβες δηλαδή.

    Επίσης μάθαμε πως οι δύο λαοί, ισραηλινοί και παλαιστίνιοι, δεν μπορούν να συνυπάρξουν διότι υπάρχουν ακροδεξιά στοιχεία και στις δύο πλευρές. Και διότι δεν έχουν αναπτυχθεί όσο θα πρεπε οι «αριστερές δυνάμεις» (νάτη κι η απαραίτητη αριστερά).

    Είναι δηλαδή ιδεολογικό το πρόβλημα. Αμα αναπτυχθεί η αριστερά θα λυθεί κι όλα καλά.

    Επίσης μάθαμε πως σε μία δημοσίευση που κάνει κάποιος για να μας πληροφορήσει για τα δεινά της πατρίδας του και του λαού της πρέπει να γίνεται πάντα μια …ζυγοστάθμιση.

    Και πως οτιδήποτε εμφανίζεται ως εθνικο-απελευθερωτικό είναι μια μάσκα φασιστική.

    Και το καλύτερο είναι (επανάληψη μήτηρ κλπ), πως «είναι ο καπιταλισμός ηλίθιε». Και «όχι το ισραήλ».

    Αθώο το ισραήλ. Ενοχος ο «αραβικός εθνικισμός».

    Και με επιχειρήματα …κατά της συλλογικής ευθύνης μάλιστα (lol).

    Οτι έχουμε χάσει τα αυγά και τα πασχάλια, τα χάσαμε.

    Οτι χάσαμε τη μπάλα εντελώς, τη χάσαμε.

    Αλλά, φίλε μου, εδώ κοντεύει πια «να μας φύγει ο τάκος».

    Πρώτη φορά βλέπω σιωνισμό να εκδηλώνεται καλυμμένος, ελαφρώς, με αριστερό και αντι-καπιταλιστικό και αντι-φασιστικό προσωπείο. (καλά καλά, όχι και η πρώτη-πρώτη…)

    Καλή λευτεριά ρε Φιλισταίοι.

    Θραξ Αναρμόδιος

  10. τι δεν καταλαβες παλι αθωε ανθρωπακο ???

    οτι μια αριστερα που υποστηριζει και παλευει για να ειναι ολοι οι ανθρωποι ισοι και ισονομοι ανεξαρτητως φυλης, χρωματος, θρησκευματος, ΔΕΝ ειναι το ιδιο με τη δεξια και τις ακροδεξιες πατριδογκαβλες εκφανσεις της που υποστηριζουν οτι ισοι ειναι μονο οι ομοαιμοι, ομοφυλοι και ομογλωσσοι και ειδικα αμα ειναι και φραγκατοι και ολοι οι αλλοι κατωτεροι

    δυσκολο ε ?

    δυσκολο να καταλαβεις οτι η πρωτη αποψη συνεργει υπερ μιας κοινης ζωης, ενω η δευτερη υπερ συνορων και διαχωρισμων

    νταξει μωρε, καλο πασχα και καλη καρδια , δεν ειναι αναγκη να πρηζομαστε κιολας για καθε πιπα

    • και για να μην παρεξηγουμαστε, προβλημα με την αριστερα ΥΠΑΡΧΕΙ , δεν ειναι ομως σε αυτα που ευαγγελιζεται, ισοτητα, ισονομια, αλληλεγγυη, ελευθερια κλπ, αλλα στο οτι αντι να τα παλευει, εχει μετατραπει σε ενα ακομη ενναλακτικο διαχειρηστη του συστηματος

    • Βρε πανηλίθιε, πόσο άσχετος είσαι με τον Ντεμπόρ για να νομίζεις ότι δεν ήξερε και δε γνώριζε αυτά που συμβαίνουν στην Παλαιστίνη;

      Σχετικά με το Σιωνισμό, ο Ντεμπόρ γράφει: «Ένα άμεσο παράγωγο του Ευρωπαϊκού καπιταλισμού, δεν στόχευσε στην ανατροπή μιας κοινωνίας που έπρεπε να καταδιώκει τους Εβραίους, αλλά στη δημιουργία μιας Εβραϊκής εθνικής οντότητας που θα ήταν προστατευμένη από τις αντι-σημιτικές διαταραχές ενός παρηκμασμένου καπιταλισμού’ στόχευσε όχι στην κατάλυση της αδικίας αλλά στην μετατόπισή της … με κεφάλαιο των Rothchild οργανώθηκε η αποικιοποίηση της Παλαιστίνης και με Ευρωπαϊκή υπερ-αξία στήθηκε το πρώτο Κιμπούτς. Οι Εβραίοι αναπαρήγαγαν όλο το φανατισμό και τις διακρίσεις στις οποίες είχαν πέσει θύματα».

      «… Όσο για το Ισραήλ, έγινε όλα όσα οι Άραβες το είχαν κατηγορήσει πριν τον πόλεμο: ένα ιμπεριαλιστικό κράτος που συμπεριφέρεται όπως οι περισσότερες κλασικές δυνάμεις κατοχής (αστυνομική τρομοκρατία, κατεδάφιση σπιτιών, μόνιμoς στρατιωτικός νόμος, κλπ). Εσωτερικά με μια συλλογική υστερία, καθοδηγούμενη από τους Ραββίνους, που αναπτύσσεται γύρω από «το αναφαίρετο δικαίωμα του Ισραήλ στα Βιβλικά σύνορα».»

      Guy Debord et all “On Two Local Wars” Internationale Situationniste 11 (1967)

      Και βέβαια ο όρος «ιμπεριαλισμός» και η ανάγκη για πάλη ενάντια στο φονικό αυτό όργανο του καπιταλισμού, μόνο απ’ το δικό σου (λοβοτομημένο) λεξιλόγιο θα μπορούσε να λείπει. Ο σύντροφος του Guy Debord, Asger Jorn, πρόσφερε όλη του τη συμπαράσταση στον αγώνα των Αλγερινών ενάντια στους Γάλλους ιμπεριαλιστές.

      Ωστε λοιπόν οι στάχτες του Ντεμπόρ διασκορπίστηκαν στον Σηκουάνα, στο ύψος του ile des Juifs … μάλλον ο ίδιος το ζήτησε αυτό … για να μη χαρακτηριστεί …. αντισημίτης.

  11. Αγαπητοί (γιατί με κάνετε και γελάω) «σιτουασιωνιστές» και λοιποί του σιωνοσυναφιού, για να ασχοληθεί κανείς με την ανεργία και για να έχει τη διάθεση να φιλοσοφεί και να διαβάζει Ντεμπόρ (που επιμένω ότι θα τρίζουν τα κόκκαλά του που τον χρησιμοποιείτε για να υπερασπιστείτε τους σιωνιστές-δολοφόνους) πρέπει πρώτα ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ και αρκετά με τις παπαριές σας. Και για να καταργηθούν τα σύνορα πρέπει πρώτα ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ! Εκτός αν αποφασίσουμε όλοι μαζί ότι δεν θα υπάρχουν σύνορα (και το Ισραήλ μαζί.)
    Όταν λοιπόν αυτοί οι δολοφόνοι αφήσουν τους ανθρώπους της Παλαιστίνης ήσυχους και ελεύθερους να ζήσουν όπως επιθυμούν, θα ξανασυζητήσω μαζί σας για την Παλαιστίνη ή μάλλον τότε δεν θα υπάρχει πια λόγος να ασχολούμαστε. Για την ώρα όμως…http://www.gazaark.org/el/2013/05/03/%CF%84%CE%BF-%CE%B9%CF%83%CF%81%CE%B1%CE%AE%CE%BB-%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%BF%CE%BE%CE%B5%CF%8D%CE%B5%CE%B9-%CE%BF%CE%B2%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%AE-%CF%84/

    • Τα κόκκαλα του Ντεμπόρ αποκλείεται να τρίζουν, γιατί όταν πέθανε, το σώμα του αποτεφρώθηκε και οι στάχτες διασκορπίστηκαν στον Σηκουάνα (στο ύψος του ile des Juifs, όπου και έλαβε χώρα η νεκρώσιμη ακολουθία). Αν δεν είχε συμβεί αυτό, σίγουρα θα έτριζαν, αλλά επειδή τον πιάνεις στο στόμα σου. Αρκετά με την προπαγάνδα της αντι-ιμπεριαλιστικής αριστερο-δεξιάς. Θα μας βρίσκετε απέναντί σας, παντού και πάντα.

  12. «Το παραμύθι με τα έθνη μας τελείωσε….»
    Όχι βέβαια !
    Το Ελληνικό έθνος ζει……και θα ζήσει !

    *Ότι και να πουν οι Ντεμπόρ και οι ξεΝτεμπόρ…κι όποιοι άλλοι απίθανοι

  13. Συγνώμη,όμως δεν δικαιούνταν και οι ισραηλινοί κάποιο ανεξάρτητο κράτος;;;Οι παλαιστίνιοι τυγχάνουν άραβες στην καταγωγή και τα αραβικά κράτη έχουν υπο τον έλεγχό τους τεράστιες εδαφικές εκτάσεις σε Ασία και Αφρική!!
    Φρόνιμο λοιπόν είναι να μην είμαστε επιλεκτικοί!!Capito;;

  14. Ναι έχεις δίκιο. Αυτοί οι Παλαιστίνιοι είναι αγροίκοι. Μετά από τις σφαγές που υπέστησαν, τα εκατομμύρια πρόσφυγες απ’ αυτούς που περιφέρονται στα στρατόπεδα προσφύγων ανά τον κόσμο, χωρίς δικαίωμα επιστροφής στην πατρίδα τους! και τη στρατιωτική κατοχή που υφίστανται αυτοί που έχουν απομείνει, πως και δεν καταλαβαίνουν ότι δικαιούνταν και οι Ισραηλινοί το κράτος τους; τσ, τσ, τσ, μερικοί άνθρωποι είναι στ’ αλήθεια επιλεκτικοί στην κρίση τους. Λυπάμαι.

    • Mαριάννα,φυσικά πιστεύω γνωρίζεις ποιοί από αρχαιοτάτων ετών κατοικούσαν στην εν λόγω περιοχή της ιστορικής Παλαιστίνης,όπου σήμερα υπάρχει το κράτος του Ισραήλ!!Την στοιχειώδη ιστορία της περιοχής την έχεις ακουστά υποθέτω!!
      Μας προτείνεις λίγο πολύ να μην είχαν ιδρύσει το κράτος τους οι ισραηλινοί και να ήσαν σήμερα όπως οι εξαθλιωμένοι κούρδοι και οι περιθωριοποιημένοι ρομά!Μωρε τι μας λες!!
      Δεν αντιλέγω ότι η εκδίωξη αραβικών-παλαιστινιακών πληθυσμών τυχαίνει πράξη στερούμενης ηθικής συγκρότησης,όμως ήταν απαραίτητη,γιατί η συμβίωση εβραίων με άραβες μουσουλμάνους στις ίδιες γειτονιές ήταν παντελώς αδύνατη λόγω μίσους και φανατισμού!!

      Τα τριγύρω τεράστια σε εδαφική έκταση αραβικά κράτη,ήσαν υποχρεωμένα να «απορροφήσουν» τους αναγκαστικά εκδιωγμένους παλαιστινίους και να τους αποκαταστήσουν!!

      ΥΓ Η μουσουλμανική θρησκεία τυγχάνει στις ημέρες μας με τους φανατικότερους οπαδούς έτοιμοι να σκοτώσουν στο όνομα του ισλάμ!!Γι αυτό είμαι υπέρ της σταδιακής και ειρηνικής απέλασης των μεταναστών από Πακισταν,Συρία,Αφγανιστάν και αλλού από την χώρα μας!!Δεν είναι ρατσισμός!!Είναι θέμα επιβίωσής μας!!

      • Την ιστορία της περιοχής τη γνωρίζω πάρα πολύ καλά, εσύ κι άλλοι σαν κι εσένα παριστάνουν ότι δεν την γνωρίζουν. Ή μάλλον παραλείπουν να πουν την αλήθεια. Οι σιωνιστές, 2000 χρόνια μετά τις αμφισβητούμενες ιστορικά διηγήσεις της Βίβλου, αποφάσισαν να αποικιοποιήσουν μία χώρα την Παλαιστίνη η αναλογία των κατοίκων της οποίας, δηλαδή οι Παλαιστίνιοι το 19ο αιώνα ήταν 98% μουσουλμάνοι, 10% χριστιανοί και 4% εβραίοι. Με τη συνεργία των Βρεττανών, οι Σιωνιστές εισέβαλαν μαζικά στην Παλαιστίνη, σφάζοντας και εκδιώκοντας (επαναλαμβάνω) τους κατοίκους της. Αυτή είναι η αδιαμφισβήτητη πλέον ιστορικά αλήθεια.

        Εντάξει όσο για το ότι «η εκδίωξη αραβικών-παλαιστινιακών πληθυσμών τυχαίνει πράξη στερούμενης ηθικής συγκρότησης,όμως ήταν απαραίτητη,γιατί η συμβίωση εβραίων με άραβες μουσουλμάνους στις ίδιες γειτονιές ήταν παντελώς αδύνατη λόγω μίσους και φανατισμού» τι να πει κανείς. Τι να πρωτοθαυμάσει. Το στυγνό ρατσισμό; Τη μισσαλοδοξία; Ή την αντιστροφή της λογικής που καταλήγει στο συμπέρασμα «τους σφάξαμε, τους εκτοπίσαμε, αλλά καλά τους κάναμε γιατί μας μισούσαν».

        Ο ρατσισμός σου κάνει αυτόν της Χρυσής Αυγής να φαίνεται αθώο παιχνιδάκι. Δεν είναι τυχαίο που οι σημερινοί νοσταλγοί του Χίτλερ, σαν κι εσένα, Ευρωπαίοι και Αμερικάνοι νεο-ναζί, σήμερα στρέφονται εναντίον των μουσουλμάνων σε αγαστή σύμπνοια και με κολλητές σχέσεις με το φασιστικό μόρφωμα που λέγεται Ισραήλ (βλέπε Breivik, English Defence League, Geert Wilders).

        • Εσύ, σ. Μαριάννα, για τον εκτοπισμό-γενοκτονία-εθνοκάθαρση των παλαιστίνιων από τον β. χουσείν της ιορδανίας (black semptember, u know) έχεις να πεις τίποτα; Όχι, ε; Γιατί αν είχες θα καταλάβαινες ότι δεν είναι «το ισραήλ» αλλά κάτι γενικότερο… Και όσο λες «το ισραήλ» δεν είσαι τίποτα άλλο από απολογητής και υπερασπιστής αυτού του γενικότερου, που, όπως φαίνεται, δεν τραβάει πια, και γι’ αυτό έχει περισσότερη ανάγκη από ποτέ υπερασπιστικές/απολογητικές/αποπροσανατολιστικές ιδεολογίες. Ο αντι-σημιτισμός είναι η πιο χρήσιμη από αυτές.

        • Δηλαδή Μαριάννα,όποιος υπερασπίζεται το έθνος του και προσπαθεί με κάθε μεσο να διατηρήσει την συνοχή του,περιφρουρώντας ήθη, έθιμα, θρησκεία και αντιδρώντας στον εποικισμό της πατρίδος του από ορδές λοβοτομημένων και φανατικών της θρησκείας του ισλάμ,είναι φασίστας;;Οκ!!Όταν όμως οι τριτοκοσμικοί πακιστανοαφγανο τέτοιοι σου επιβάλουν τον απάνθρωπο νόμο της σαριάς(πράγμα που απεύχομαι) και βαράς το κεφάλι σου στον τοίχο, μην και διαμαρτυρηθείς!!

          Και βγάζω το καπέλο στους ισραηλινούς που καταφέραν και δικτυωθήκαν σε όλον τον κόσμο ιδρύωντας μάλιστα και το άξιο σεβασμού κράτος τους στις πατρογονικές των εστίες!!!
          Οι παλαιστίνιοι είναι στο έθνος ΑΡΑΒΕΣ!!Ενα σωρό εδάφη σε Ασία και Αφρική έχει το αραβικό έθνος υπο έλεγχο!!Θα ήταν άδικο να μην ιδρυόταν το Ισραήλ!!!

          Ας πετύχαιναν και οι έλληνες ότι και οι εβραίοι!!!

          Α επίσης τα ποσοστά πληθυσμών που δίνεις,είναι λανθασμένα!!Άκου το…….112% του πληθυσμού!!!98+10+4!!!!!!!!!!!!!

          • Διορθώνω το λάθος στη δακτυλογράφηση: 86% μουσουλμάνοι, 10% Χριστιανοί και 4% εβραίοι.

            Το μόνο σημείο που χρήζει σημασίας σε μια απάντηση σαν τη δική σου στην οποία περιλαμβάνεται ο όρος «τριτοκοσμικοί πακιστανοαφγανο τέτοιοι».

      • Αγαπητέ, Ιωάννη Πονηρίδη, δεν το έχεις δει καλά το έργο. Να στο εξηγήσω εγώ (που μου το εξήγησε ο Τζ. Σόρος (που το έχει δει καλύτερα)). Πρώτον, δεν μπορεί κανένα κράτος να μιμηθεί το ισραήλ, γιατί το ισραήλ είναι αμίμητο. Δεύτερον, και κυριότερον, δεν είναι καλό να μιμείσαι. Είναι αμερικανιά. Οπότε, κοίτα να διώξεις πρώτα τον αμερικάνικο τρόπο ζωής μέσα στον οποίο είσαι βουτηγμένος και άσε τους μετανάστες για αργότερα. Και μην μπερδεύεις το ισλάμ με τον ισλαμισμό. Άλλο ο χριστιανισμός και άλλο το «ελλάς-ελλήνων-χριστιανών». Αλλά, ακόμα και ο ισλαμισμός (το ακροδεξιό πολιτικό μόρφωμα που οικειοποιείται τη θρησκεία του ισλάμ) έχει μίσος για τους εβραίους, αλλά όχι για τους έλληνες. Οπότε, μάλλον, φιλαράκι της συντρόφισσας Μαριάννας είσαι.

  15. Σόρος και Σόρος και Σόρος… τσουρέκια μας τα κάνατε μ’ αυτό τον Σόρος.

    Είπαμε: όχι Σόρος.

    Απαγορεύεται να αναφέρουμε το όνομα Σόρος. Φτάνει, πληζ, το εμπεδώσαμε όλοι. Αριστεροί και μη. Ελεος. Δεν θα ξαναπιάσει κανείς στο στόμα του το όνομα Σόρος. Δεν αρμόζει σε αριστερό να μιλάει για Σόρος. Το εμπεδώσαμε. Φτάνει.

    Αρκεί και μόνο η αναφορά του ονόματος Σόρος από έναν αριστερό (ή και αναρχικό), για να τον ΑΚΥΡΩΣΕΙ εντελώς στα μάτια των ομοϊδεατών του. Τον αριστερό. Οχι τον Σόρος.

    Για Ρότσιλντ δεν το συζητάω καν. Στην πυρά κατευθείαν.

    Ακόμα και το βιβλίο «Ο Ψυχολογικός Πόλεμος για αρχαρίους» που κάποτε είχα διαβάσει νέος (υπήρξα κι εγώ νέος κάποτες) τα περιγράφει αυτά τα στοιχειώδη.

    Το άλλο φοβερό όμως ειναι πως η καπιταλιστική αντι-σημιτική δύση έχει τιγκάρει τα ιδιωτικά πανεπιστήμιά της από δασκάλους μαρξιστές και μάλιστα ειδικούς επί του αντι-σημιτισμού. Που και να ήταν μαρξιστικά μαγαζιά αυτά τα φωτεινά ιδρύματα του καπιταλισμού. Θα ‘χε ήδη ξεκινήσει η επανάσταση και ο κόσμος θα ήταν καλύτερος. Με τέτοιους φωστήρες να μας καθοδηγούν.

    Φαντάσου δηλαδή τώρα ως ιδιωτικές επιχειρήσεις που κυνηγάνε το κέρδος τα κάνουν αυτά. Που να πέσουν και στα χέρια τίποτις μαρξιστών. Την έβαψε ο …καπιταλισμός.

    Αφού, τι να σε πω, βλέπει ο καπιταλισμός μαρξιστή αντι-αντι-σημίτη ιστορικό, και γεμίζει το βρακάκι του.

    Το άλλο όμως το πιο θαυμαστό είναι ο «χώρος». Πολύ ευρύχωρος χώρος ρε φιλαράκι. Πολύ ευρυχωρία λέμε. Απ’ όλα έχει ο μπαξές. Σιωνιστές, μισέλληνες, μηδενιστές, ολοκληρωτικούς. Μέχρι και φασίστες. Αρκεί να μην φοράνε μπλουζάκι της Χρυσής Αυγής και φόρμα παραλλαγής…

    Για τα πανηγύρια εντελώς δηλαδή… ΄

    Γ@μ@τ@ με μεγάλα γράμματα.

    Θραξ Αναρμόδιος

  16. Γμ το σιωνισμό σας!

    Που δεν τολμάμε να πούμε για το τι κάνει το ισραήλ και οι ισραηλινοί στους παλαιστίνιους και θα μας βγάλετε και όλους αντισημίτες.

    Και Σόρος και Σόρος και Σόρος… …σοριάσαμε.

    Ενα έθνος βασανίζεται και κατακρεουργείται και εκδιώκεται από τη γη του για πάνω από 50 χρόνια και δεν θα μιλάμε κιόλας. Διεθνιστές σου λέει και διεθνισμός. Π@π@ριές.

    Θραξ Αναρμόδιος

    ΥΓ. Δεν μπόρεσα να βρω εκείνο το ωραιότατο βίντεο με τους γενναίους αντι-σιωνιστές ισραηλινούς στρατιώτες που σπάνε τα δάχτυλα και τα χέρια κάνα δυο αντι-σημιτών παλαιστινίων αιχμαλώτων.

    • Αναρμόδιε, Ιωνάννη (ή όπως αλλιώς..), βλέπω πολύ κινέζικη κουλτούρα (μια εικόνα 1000 λεξεις κλπ). Σε διάβρωσε και σένα η πολυπολιτισμικότητα. Για τον Μαύρο Σεπτέμβρη, εσύ ξέρεις τίποτα; Να, θέλω να πω…οι παλαιστίνιοι που μετά τον πόλεμο των 6 ημερών πήγαν μετανάστες στην ιορδανία. Και…να μωρέ, ήταν περισσότεροι από τον ντόπιο πληθυσμό και…παραλίγο να αφιορδανιστεί η ιορδανία, καταλαβαίνεις, και..ανέλαβε την προστασία του ντόπιου πληθυσμού από τους κατακτητές-μετανάστες παλαιστίνιους ο βασιλιάς χουσείν ως γνήσιος πατρώτης που ήταν.
      Γιατί δεν μας δείχνεις εικόνες και από αυτή τη σφαγή – ή μήπως μ’ αυτή τη σφαγή δεν έχεις και μεγάλο πρόβλημα;

      υγ
      Χώνεψέ το, η παγκοσμιοποίηση είναι μια στιγμή του (αληθινού) κομμουνισμού. Αιρχώμασται!

  17. http://elderofziyon.blogspot.gr/2011/12/invented-people-in-18th-century.html
    Saturday, December 10, 2011
    The invented people in the 19th century
    Palestinian Arabs and their Israel-hating friends have been freaking out over Newt Gingrich’s characterization of them as an «invented people.»

    One does not have to go far back in time to see that the different Arab communities of Palestine had nothing in common with each other, and in fact usually fought with each other.

    From The New Werner Twentieth Century Edition of the Encyclopaedia Britannica, entry on Palestine, 1907:

    The Arab tribes transplanted to Palestine their old distinctions, especially that between Northern and Southern Arabs (Kais and Yemen; cf. Arabia). The Arab peasantry is still divided into clans; for example, the districts of the Beni Hasan and Beni Malik to the west of Jerusalem, those of the Beni Harith, Beni Zeid, and Beni Murrd to the north, and that of Beni Salim to the east. Till recently the relations of the separate clans of fellahin was one of mutual hostility, and, unhindered by the Turkish Government, they engaged in sanguinary conflicts. In manners and in language (though Arabic is universally in vogue) the Palestine peasants retain much that is ancient. It is extravagant, however, to maintain from the traditions they preserve that primeval Canaanite elements still exist among them. The prevalent type, in fact, is Syro-Arabic, or in many districts pure Arabic; and their superstitious customs are partly remains of Syrian beliefs, partly modern Arabic reproductions, under similar external conditions, of ancient superstitions. These remarks are applicable to the saint worship at present spread through the whole Oriental world. The fellahin are on the whole a diligent frugal race, not destitute of intelligence. If well treated by a just Government which would protect them from the extortions of the nomadic tribes, they would be the means, with the assistance of the capitalists, of greatly improving the cultivation of the country, especially in the various lowland districts. They choose their own village sheiks, who derive most of their authority from the reputation of their virtues, their bravery, and their liberality. The Bedouins, i.e., wandering tribes of pure Arab origin, also play an important part in the country. Till quite recently they used to visit certain settled districts and exact black-mail from the peasants; and they find their undisputed domain in those districts which are incapable of cultivation, and fit only for cattle rearing, and in other fertile portions which for various reasons are not occupied by the husbandman. To the first class belong the belt of desert to the west of the Dead Sea, the southernmost parts of the country west of Jordan and the south country beyond the river (Moab); to the second belong the greater portion of the maritime plain, the depression of the Jordan valley and part of the country to the east. The divisions of the Arab tribes will be discussed in the article Syria. In Palestine east of Jordan the Beni Sakhr (Moab) are of most importance; Jebel ‘Ajlun is the seat of the ‘Adwan. The Ghawarine (the inhabitants of the Ghor or Jordan depression) form a peculiar race which, as they are partly agricultural, have been a long time settled in the district. In type, as well as by their degeneracy, they are distinguished from the other Bedouins. The true Bedouin style of life can be studied only beyond the Jordan or to the south of Palestine—the tribes west of the river, such as the Ta’Smire and Jehalin in the south being all more or less deteriorated.

    The Palestine Exploration Fund in 1884 researched the names of the tribes around Jerusalem and discovered something fascinating:

    If, however, we turn to the map of Arabia in the days of Muhammed and of Omar, we find the following tribes represented :—
    Beni ‘Amir, a tribe of the Nejed near Yemana, or again south-east of Medina.
    Beni Harith, a tribe of Yemen north-east of Sana.
    Beni Murreh, both east of Medina, and south of the Jauf Oasis.
    Beni Suleim, east of Medina.
    Beni Malik, a division of the Beni Temim, who lived near Yemana.

    It was with the aid of these and other tribes that the famous Khaled defeated the Romans on the Hieromax in 634 a.d. ; and under Omar they swept over Palestine soon after.

    It seems therefore probable that in these local names we have a trace of Omar’s Conquest of Syria, and that the hills of Judea and Samaria were regularly portioned out among his followers. The noble families of Jerusalem still claim to have «come over with the conqueror» at this time. We have thus only another instance of the survival in Syria of early Moslem divisions, and the division of the Keis and Yemeni factions, which dates back to the early days of Islam, is still hardly extinct, and is well remembered in Southern Palestine.
    Other more recent scholars concurred – the tribes of Palestine were transplanted splinter tribes from various parts of Arabia and kept their names.

    A later work called Syrian Stone-lore, or The Monumental History of Palestine also written for the Palestine Exploration Fund seems to have heavily borrowed from the above quote, but added:

    In 1881 I heard related in Taiyibeh (see ‘Memoirs,’ vol. iii.) a long account of the contests of these factions, occurring in quite recent times. In Palestine the Eastern Arabs were the Yemini party, and the settled village population mainly the Keis party. This feud of Keis and Yemini, which arose when the Ommeiyah ruled Palestine, was a split between the Aramaic or North Arab tribes, who claimed descent from the Adites, and the Yemenites or South Arab tribes, who claimed descent from Himyar and from Kahtan. The two factions were, however, joined by various tribes from purely political motives, so that the division is not exactly one of race. In 64 A.h. Merwan had some tribes of South Arab origin on his side at the battle of Merj Rahif.
    This is not controversial. The simple fact is that the Arabs of Palestine before 1900 identified fully with their tribes and villages and not at all with each other, and they had no more in common with each other as they had with their neighbors across the Jordan and in Syria.

    Saying that they were a «people» is simply fiction. An argument can be made that they are a people today, mostly because of their shared suffering at the hands of their Arab brethren, but before the 20th century it is simply not true.

  18. Δεν ξέρω από που προέρχεται το αποσπασματικό βιντεάκι που μας χάρισες σαν απόδειξη (λολ)
    αλλά δες πως είχε η κατάσταση στον καιρό που ο Amnon Neumann πολεμούσε με την Παλμάχ

    http://truthandsurvival.wordpress.com/2012/12/06/whats-in-a-name/
    The importance of correct terminology – December 6, 2012 – By RALPH DOBRIN
    Author of “How to Avoid Armageddon,” available through Amazon

    With all the recent talk about an upgrade for the status of “Palestine,” it should be remembered that until 1948 anyone – Jewish or Arab – living west of the Jordan River was called a “Palestinian.” Israel’s Zionist newspaper was called The Palestine Post (today The Jerusalem Post); The electric company set up to provide electricity for Jewish settlers was called the “Palestine Electric Company”; the philharmonic orchestra in Tel Aviv was called the “Palestine Philharmonic Orchestra”; Bank Leumi, founded at the turn of the century, had the word “Palestine” as part of its name. During the British Mandate period, passports and other identification documents specified Jews as Palestinians.

    Following the end of the British Mandate in 1948, the term “Palestinian” was seldom used to describe people involved in current events. The term began to be used more frequently in 1964 when the PLO was formed. But in the Six-Day War in 1967, “Palestine” and “Palestinian” suddenly became household words all over the world. Israel had repulsed the Jordanian army from Judea and Samaria – territory Jordan had annexed from what should have been an independent Arab part of Palestine following the United Nations Partition vote in November 29th 1947. (Actually an Arab part of Palestine had been created 25 years earlier with the creation of Transjordan, later to become the Kingdom of Jordan, on 77% of Mandate Palestine.)

    http://truthandsurvival.wordpress.com/2008/02/01/israel%E2%80%99s-shame-%E2%80%93-the-six-day-war-in-1967/
    Many people think it is Israel’s shame -February 1, 2008 – By RALPH DOBRIN

    …The keyword nowadays to peace and prevention of further war – bandied about by everyone, is the establishment of an independent Palestinian state in Judea, Samaria and Gaza – areas conquered by Israel in 1967 (together with Syria’s previously held Golan Heights).

    What few people care to remember, however, is that at that time, Palestinian independence was absolutely of no consequence to any one of the Arab participants. Judea and Samaria, which should have become independent Palestine in 1948 (together with an independent Israel), had been annexed by Jordan. Few people, including the Arabs living in the annexed areas, talked about Palestinian independence.

    It only became a central issue when Israel controlled these areas while staving off national extinction. There is no other incidence in history, whereby a state repulsing an invasion, is expected to return lands from where that invasion was launched. (The lands in question had been used previously in the 1948 Arab quest to destroy Israel.)

  19. «»We walked outside, Ben-Gurion accompanying us. Allon repeated his question, ‘What is to be done with the Palestinian population?’ Ben-Gurion waved his hand in a gesture which said ‘Drive them out!’»

    Yitzhak Rabin, July 1948″

    «Βγήκαμε έξω, ο Ben-Gurion μας συνόδευε. Ο Allon επανέλαβε την ερώτησή του, «Τι θα γίνει με τον Παλαιστινιακό πληθυσμό;» Ο Ben-Gurion κούνησε το χέρι του σε μια χειρονομία που έλεγε: «Εκδιώξτε τους».

    Yitzhak Rabin, Ιούλιος 1948.» [απόσπασμα που είχε λογοκριθεί από το βιβλίο «The Rabin Memoirs», και δημοσιεύτηκε στους New York Times, στις 23 Οκτωβρίου 1979].

      • Αμ κακομοίρη μου πρέπει να ξέρεις και να ψάχνεις στο διαδίκτυο.

        1) Wikipedia: In his memoirs Rabin wrote: «‘Driving out’ is a term with a harsh ring. Psychologically, this was one of the most difficult actions we undertook. The population of Lod did not leave willingly. There was no way of avoiding the use of force and warning shots in order to make the inhabitants march the 10 to 15 miles to the point where they met up with the legion.» An Israeli censorship board removed this section from his manuscript, but Peretz Kidron, the Israeli journalist who translated the memoirs into English, passed the censored text to David Shipler of The New York Times, who published it on 23 October 1979.[42]

        42. ^ a b c d Shipler, The New York Times, 23 October 1979.

        http://en.wikipedia.org/wiki/1948_Palestinian_exodus_from_Lydda_and_Ramle

        2) Israel Bars Rabin From Relating
        ’48 Eviction of Arabs

        By David K. Shipler
        Reprinted from the New York Times
        October 23, 1979

        http://www.ifamericansknew.org/history/ref-rabin.html

        Μην επανέλθεις. Με κουράζεις.

        • Αχ κακομοίρα μου, τι πηγές είναι αυτές! Ο Shipler είπε πως … και αυτό δημοσιεύτηκε εκεί … και το πήρανε και καμμιά εκατοστή άλλες ιστοσελίδες και … Ασε που ούτε την εφημερίδα βλέπουμε (τουλάχιστον) – τόσο σημαντικό και δεν έκαναν scanning ?

          • Όχι ότι παίζει ρόλο δεδομένου ότι η ουσία βρίσκεται στο άρθρο της Filistina, σε σχέση με τα περιστατικά της εθνοκάθαρσης και το διωγμού των Παλαιστινίων, τα οποία έχεις κάνει γαργάρα αν έχω καταλάβει καλά. Για να πω την αλήθεια αμφιβάλλω αν έχεις διαβάσει και το άρθρο το οποίο υποτίθεται ότι συζητάμε.

            Τι άλλο; Σε δουλειά να βρισκόμαστε. Παρεπιπτόντως ο Shipler δεν «είπε πως …» Να επαναλάβω τι γράφει η Wikipedia γιατί υπάρχει πρόβλημα ανάγνωσης μάλλον: » O Peretz Kidron, ο Ισραηλινός δημοσιογράφος που μετέφρασε τα απομνημονεύματα του Rabin, έδωσε το λογοκριμένο κείμενο στον David Shipler των New York Times, που το δημοσίευσε στις 23 Οκτωβρίου 1979″.

            A να και το σκαναρισμένο άρθρο. http://graphics8.nytimes.com/packages/pdf/opinion/oped/Shipler.pdf

    • Εσύ κι η ομαδούλα σου είστε τόσο άσχετοι με τους Καταστασιακούς που αναρωτιέμαι αν υπάρχει νόημα να συζητάω μαζί σας. Παίρνετε κείμενα και τα κόβετε και τα ράβετε, προκειμένου να τα ταιριάξετε στη βασική μονομανία σας που είναι μία: Να χρησιμοποιείτε τον όρο «αντισημιτισμός» ως κατηγορία και ως φόβητρο για να φιμώσετε αυτούς που φωνάζουν για τα εγκλήματα του Ισραήλ. Και είναι ντροπή, μια πραγματική τραγωδία του παρελθόντος (οι διώξεις και η γενοκτονία των εβραίων από τους Γερμανούς) να χρησιμοποιείται για να καλύψει μια άλλη τραγωδία, τόσο του παρελθόντος όσο και σημερινή, αυτή των Παλαιστινίων. Μόλις το 2008 το Ισραήλ με βόμβες λευκού φωσφόρου βομβάρδισε τον άμαχο πληθυσμό της Γάζας με θύματα 1.500 ανθρώπους, το 1/3 απ’ αυτούς ήταν παιδιά. Πρόσφατα το Νοέμβρη, έκανε νέο γύρο βομβαρδισμών. Ανεξάρτητα από το τι λέει ο Finkelstein για το BDS, σ’ ένα πράγμα έχει απόλυτο δίκιο. Απευθυνόμενος σε Εβραία που υπερασπιζόταν το Ισραήλ κι έκλαιγε με μαύρο δάκρυ για ό,τι έχουν υποστεί οι Εβραίοι στο παρελθόν, της είπε: «Αν είχες καρδιά, σήμερα, θα έκλαιγες για τους Παλαιστίνιους.» Και είμαι απόλυτα σίγουρη ότι γνωρίζετε (μια και ξέρετε τα πάντα περί Finkelstein) ότι όλη του η οικογένεια ήταν επιζήσαντες από στρατόπεδα συγκέντρωσης των Ναζί.

      Αν είχατε καρδιά κι εσείς και δε σας τύφλωνε η ιδεολογία σας, γι’ αυτούς θα κλαίγατε.

      Όσο για τα σχόλια στο blog σου, πες του Libertarian να μην κουράζεται, To «On two Local wars» (Deux guerres locales) απ’ όπου αποσπάσματα έβαλα σε προηγούμενο σχόλιό μου, δεν είναι του Khayati. Υποστηριζόταν απ’ όλη τη συντακτική ομάδα, αλλά η συγγραφή του αποδίδεται στον Ντεμπόρ:

      «Debord n’a signé que neuf textes dans la revue (Guy Ernest), mais il passe pour être l’auteur de nombreux éditoriaux et de textes politiques « Le déclin et la chute de l’économie spectaculaire-marchande » (n°10 : sur les émeutes à Los Angeles en 1965) ; « Le point d’explosion de l’idéologie en Chine » (sur la Révo Cul dans la Chine Pop) et « Deux guerres locales » (n°11).»
      http://www.agoravox.fr/actualites/politique/article/guy-debord-a-la-bnf-133284#_ftn4

      Μη γελιόμαστε. Αν ζούσε ο Ντεμπόρ, πέραν του ότι θα τον είχατε βγάλει αντισημίτη, είναι πιο βέβαιο από βέβαιο, ότι θα τον λέγατε και συνομωσιολόγο μια και πολύ σοφά μίλησε στην εποχή του για το θέαμα της τρομοκρατίας και πως αυτό χρησιμοποιείται από τα κράτη.

      • «Οι μαζικές απελάσεις Εβραίων από την Ελλάδα που πραγματοποίησαν οι Ναζί το 1943 και το 1944 τερμάτισαν σε μεγάλο βαθμό τη ζωή μιας ακμάζουσας κοινότητας, μιας κοινότητας υπεύθυνης για αιώνες σημαντικής συνεισφοράς στην Εβραϊκή κουλτούρα και τη ζωή του τόπου όπου έζησε. Το 86% του προπολεμικού Εβραϊκού πληθυσμού της Ελλάδας χάθηκε. Στη Θεσσαλονίκη όπου ζούσε το 70% των Ελλήνων Εβραίων, το ποσοστό θανάτου ξεπέρασε το 90%. Ενώ η Γερμανική εκστρατεία θανάτωσης των Εβραίων δεν είναι κρυφή, λίγοι στην Ελλάδα παραδέχονται ότι οι Γερμανοί είχαν τη στήριξη Ελλήνων διοικούντων και αστυνομικών.

        Οι πολιτικοί ηγέτες της Ελλάδας έχουν στρώσει το δρόμο γι’ αυτήν την απροθυμία παραδοχής της Ελληνικής συνεργασίας στο Ολοκαύτωμα. Ο Πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς μίλησε πρόσφατα για το Ολοκαύτωμα σαν να συνέβη τυχαία στην Ελλάδα και σαν οι Έλληνες μη Εβραίοι να ήταν εντελώς αμέτοχοι.

        Ωστόσο, οι Γερμανοί πέτυχαν στο φαύλο έργο τους ακριβώς επειδή οι Έλληνες μη Εβραίοι ήταν πρόθυμοι να βοηθήσουν. Οι Γερμανοί κατακτητές της Θεσσαλονίκης εφάρμοσαν τα αντισημιτικά μέτρα τους με τη συνεπή υποστήριξη Ελλήνων Χριστιανών διοικούντων, δημοσίων υπαλλήλων και αστυνομικών. Οι Γερμανοί συστηματικά εξαθλίωσαν, απομόνωσαν, ξεχώρισαν, γκετοποίησαν και, στη συνέχεια απέλασαν τους Εβραίους. Ο αριθμός των Γερμανών αξιωματούχων που εμπλέκονται άμεσα στην απέλαση δεκάδων χιλιάδων Εβραίων της Θεσσαλονίκης στο Άουσβιτς το 1943 είναι σχετικά μικρός επειδή οι τοπικές Ελληνικές αρχές συνεργάστηκαν και συνέβαλαν σ’ αυτήν με το δικό τους ανθρώπινο δυναμικό…»

        http://cohen.gr/newsite/index.php?option=com_content&view=article&id=2770:2013-05-15-06-37-03&catid=35:jewdaism&Itemid=59

        • Δεν στέκει σαν σωστό το να ζητήσει συγχώρεση η Ελληνική πολιτεία ή ο λαός της Ελλάδος επειδή κάποιοι άνθρωποι έστω και διά βίας προσέφεραν εργασία στην πολεμική βιομηχανία του Χίτλερ. Ακόμη και εάν διάφοροι Έλληνες συνείργησαν σε αυτό τελικά πρέπει να αποδώσουμε συλλογική ευθύνη? Μήπως αυτή η ιστορία όσο αληθινή και να είναι δίνει τελικά δίκαιο στον διωγμό των Παλαιστινίων διότι αυτό είναι το θέμα της παρούσας ανάρτησης ασχέτως του κατά πόσον κάποιοι προσπαθούν να εκτρέψουν την συζήτηση και να την φέρουν στα μέτρα του ολοκαυτώματος.

  20. Ως τώρα, αγαπημένη συνήθεια του αντισημιτισμού, ιδίως εκείνου που δεν ήθελε να καταγραφεί ως αντιδραστικός ή συντηρητικός αλλά να ανακυκλωθεί και να αναβαπτισθεί με «αγωνιστικά» εύσημα, ήταν να εξισώνει την καταπίεση και τις επιθέσεις εις βάρος των Παλαιστινίων, και γενικά κάθε ενέργεια του κράτους του Ισραήλ (και άρα κατ’ επέκταση «των Εβραίων», με τους οποίους αυτονόητα το ταύτιζε), με το ναζισμό. Εξ ου και οι γνωστές εκφράσεις όπως «οι σιωναζί» κ.λπ. Τώρα ο παραλληλισμός εγκαθιδρύεται και αντίστροφα: όχι μόνο οι «Εβραίοι» (όλοι ανεξαιρέτως) είναι τόσο κακοί όσο και οι «Γερμανοί» (όλοι ανεξαιρέτως), αλλά και οι Γερμανοί είναι τόσο κακοί όσο και οι «Εβραίοι».
    http://goo.gl/um8xd
    Μαριάννα, σου εύχομαι περαστικά!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s