Δυο λόγια για τον Αντρέα-Δημήτρη Μπουρζούκο – από έναν καθηγητή του

Λέγομαι Χρήστος Ιωαννίδης. Είμαι καθηγητής στη μέση εκπαίδευση εδώ και 23 χρόνια και υπεύθυνος του περιοδικού «Schooligans» και του μαθητικού φεστιβάλ «Schoolwave». Γνώρισα τον Αντρέα-Δημήτρη Μπουρζούκο για τρία χρόνια (2005-2008).
Ήταν μαθητής μου στο Μουσικό Λύκειο Παλλήνης. Είμαι σοκαρισμένος από την είδηση της εμπλοκής του σε ένοπλη ληστεία. Δεν ξέρω τι τον οδήγησε ως εκεί. Θέλω όμως να μιλήσω για τα τρία χρόνια που τον γνώρισα ως μαθητή αλλά και ως εθελοντή στο περιοδικό. Ήταν χαρά μου να έχω μέσα στην τάξη παιδιά σαν τον Αντρέα-Δημήτρη. Ήταν ευαίσθητος, ήταν έξυπνος, ήταν ανήσυχος. Όχι, δεν άκουγε heavy metal. Άκουγε ροκ, άκουγε Χατζιδάκι, άκουγε Μότσαρτ.
Όχι, δεν ήταν αντικοινωνικός. Ίσα-ίσα ήταν πολύ αγαπητός στους συμμαθητές του. Και φυσικά είχε και αυτός θυμό μέσα του, όπως όλα τα αληθινά παιδιά που ανακαλύπτουν στην εφηβεία τους την απάνθρωπη και υποκριτική κοινωνία στην οποία ζούμε.
Όχι, δεν ήταν κακός μαθητής, ήταν πολύ καλός. Μπήκε και αυτός στο πανεπιστήμιο, γράφοντας μία από τις εκθέσεις-κονσέρβες που του ζητάει το σύστημα.
Οι γονείς του ήταν δύο αξιοπρεπέστατοι άνθρωποι. Ερχόντουσαν τακτικά στο σχολείο να μάθουν για το παιδί τους.
Κάποια στιγμή έμαθα από τον Αντρέα-Δημήτρη ότι ο πατέρας του έμεινε άνεργος. Μου το είπε πικραμένος και θυμωμένος.
Δεν ξέρω πόσες αιτίες θυμού προστέθηκαν από τότε. Μπορώ ίσως να φανταστώ αρκετές απ’ αυτές, καθώς ζω κι εγώ μέσα σ’ αυτήν την Ελλάδα. Απο κει και πέρα, λυπάμαι και ντρέπομαι.
Λυπάμαι για τον Αντρέα-Δημήτρη που πίστεψε, καθώς φαίνεται, στη βία σαν απάντηση στη βία του συστήματος.
Ντρέπομαι όμως και για την Ελλάδα που οδηγεί παιδιά σαν τον Αντρέα-Δημήτρη σ’ αυτό το σημείο. Ντρέπομαι για τους αστυνομικούς που τον βασάνισαν. Ντρέπομαι για τους δημοσιογράφους που ήδη τον καταδίκασαν. Και ντρέπομαι για όλους τους ανυποψίαστους πολίτες που θα τον τσουβαλιάσουν μέσα στο κεφάλι τους σαν έναν «τρομοκράτη» και θα προσπεράσουν το παραμορφωμένο από τα χτυπήματα πρόσωπό του για να πάνε στην επόμενη είδηση.
Η παραμόρφωση είναι όλη δική μας.
Πηγή: www.lifo.gr

64 σκέψεις σχετικά με το “Δυο λόγια για τον Αντρέα-Δημήτρη Μπουρζούκο – από έναν καθηγητή του

    • Θα μας κρίνει όλους η ιστορία για το τι κάναμε σαν αντίσταση απέναντι σε ένα καθεστώς που διέλυσε έναν ολοκληρο λαό και που ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΤΟΥ ΟΨΕΙΣ είναι ξεκάθαρα χειρότερο και από την χούντα των απριλιανων.

      Και όποιοι κάθισαν στα αβγά τους θα κριθούν σκληρα. Όσοι πήραν τα όπλα θα κριθούν και αυτοί αλλά σίγουρα ΟΧΙ ΣΑΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ!

      Ένας είναι ο ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣ και αυτός είναί το σημερινό φασιστικό καθεστώς.

      • Εν ολίγοις:
        1. Μαζεύω μία ομάδα ανθρώπων με την οποια συμφωνούμε πως το κράτος είναι φασιστικό (οι υπόλοιπες ομάδες που δε το πιστεύουν αυτό έχουν κατώτερη νοημοσύνη και «θα κριθούνε σκληρά»
        2. Αποφασίζουμε ποιά κοινωνική ομάδα είναι «ο εχθρός της Δημοκρατίας»
        3. Γράφουμε ένα ΚΑΘΑΡΑ ηθικολογικό ‘κώδικα’ ο οποίος και υπερισχύει των νόμων του κράτους
        4. Φορτωνόμαστε καλάσνικοφ και κάνουμε ότι μας υπαγορεύει το #1, #2, #3 και #4

        Και… Τι ακριβώς διαφορά έχει αυτή η λογική από αυτή της Χρυσής Αυγής είπαμε;;;

        • Το αστείο είναι ότι δεν έχει εμφανιστεί αυτά τα ΔΝΤ χρόνια (κι ενώ υπάρχουν όλοι οι λόγοι) μια ομάδα αλά 17Ν που περιγράφεις! Κανένα σκουλήκι του καθεστώτος δεν έχει δολοφονηθεί όπως έκανε για πλάκα παλιά η 17Ν και ενώ τότε είχαμε κοινοβουλευτική δημοκρατία!

          Πιο πολύ για ανεμομυλους μιλάμε παρά για ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΠΛΗ ΟΜΑΔΑ που τρώει κόσμο. ΠΟυ να είχε εμφανιστεί και τέτοια δηλαδή και να είχε σκοτώσει κανέναν! Τα όπλα αυτών βρέθηκαν καθαρά. Που σημαίνει δεν είχαν χρησιμοποιηθεί πουθενά (και ούτε στην Παρο! για να μην ξεχνιόμαστε)
          Άρα τι λές τωρα;

          Το ότι χαρακτηρίζω το καθεστώς φασιστικό δεν σημαίνει ότι βρίσκω σαν σωστό τρόπο για να ανατραπεί την δημιουργία ένοπλων ομάδων. Ατελεσφερος και άκρως επικίνδυνος είναι αυτός ο τρόπος. ΣΑΡΩΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΞΕΓΕΡΣΗ χρειάζεται. Όπου θα συμμετέχει μαζικά και αυτοοργανωμένα ο λαός. Τέτοια εξέγερση πιστεύω θα έρθει σύντομα γιατί δεν πάει άλλο…

          • Μάλιστα. Ήταν και ο Αξαρλιάν σκουλήκι του καθεστώτος;

            Τι σχέση έχει που τα όπλα βρέθηκαν καθαρά; Δεν είναι σοβαρό επιχείρημα αυτό. Υπάρχει ή δεν υπάρχει νομοθεσία που απαγορεύει την οπλοκατοχή; Δεν είναι ΗΠΑ εδώ. Αν είναι να έχουμε όλοι όπλα όπως στις Ηνωμένες Πολιτείες ας είναι αλλά θα πρέπει να βγεί νόμος.

            «Το ότι χαρακτηρίζω το καθεστώς φασιστικό δεν σημαίνει ότι βρίσκω σαν σωστό τρόπο για να ανατραπεί την δημιουργία ένοπλων ομάδων.» Τουλάχιστον χαίρομαι που σ’αυτό συμφωνούμε αλλά με μία επισήμανση. Πραγματικά πιστεύεις πως πηγένανε να ανατρέψουν το σύστημα;; Μη τρελλαθούμε!

        • Η ειδοποιος διαφορα με τα χρυσαυγουλα εγκειται στο εξης,ποτε δεν ειδαμε προσωπα δολοφονων χρσαυγιτων που συνεληφθησαν,δεν ειδαμε τον φασιστα που πυροβολουσε στην κηδεια του Ντερτιλη,ηΧΑ νομιμοποιειταιγια τις πραξεις και τα λεγομενα της λογω της εκπροσωπησης της στη βουλη κι οτιβεβαια ειναι το δεξι χερι μπατσων και κρατους.Ασχετα αν διαφωνω με τετοιες πρακτικες οπως της ΣΠΦγιατι πιστευω οτι πολιτικα δε βγαζουν πουθενα ειναι ξεκαθαρο το ποιους κυνηγαει η αστικη δημοκατια τους,τα δυο μετρα και δυο στθμα.Οταν ο Βωβος υπεξαιρει εκατομμυρια ευω δε διαπομπευεται ουτε βασανιζεται.Τουλαχιστον οι συλληφθεντες της ΣΠΦκρατουν περηφανη σταση κι αυτο τους το αναγνωριζω.Οσο για το τι εστι τρομοκρατια μεγαλη κουβεντα κι αναλογως απο ποια πολιτικη σκοπια το βλεπει κανεις.Οσοι αντιστεκονται ακομα (δειγμα υγειας ενος ανθρωπο) βαφτιζονται παρανομοι,τρομοκρατες,τα στεκια τους εστιες ανομιας κ.ο.κ.Διαλεγει ο καθενας λοιπον πλευρα και παλευει για οσα πιστευει.Οταν ο νομοι εφαρμοζονται κατα το δοκουν ε τοτε κι εγω χεσμενους τους εχω.

          • Πραγματικές μπούρδες.

            Αυτό που λες (με λίγα λόγια) είναι το εξής.
            Η διαφορά με τα Χρυσαύγουλα είναι πως η δική τους βία είναι συστημική ενώ η άλλη βία αντισυστημική. Και αυτό κάνει τη δεύτερη βία σωστή;;;

            Τι σχέση έχει ο Βωβός;; Ο Βωβός δε βγήκε με Καλάσνικωφ, λεφτά στο δημόσιο χρωστάει (ούτε καν υπεξέρεση).

            Περήφανη στάση κρατούσε και ο Χίτλερ σε σχέση με τους Εβραίους. Τα ίδια θα έλεγε – είχε κι αυτός χεσμένους τους νόμους γιατί κατά την άποψή του οι Εβραίοι την είχαν καλύτερη


        • Εν ολίγοις:
          1. Μαζεύω μία ομάδα ανθρώπων με την οποια συμφωνούμε πως το κράτος είναι φασιστικό (οι υπόλοιπες ομάδες που δε το πιστεύουν αυτό έχουν κατώτερη νοημοσύνη και “θα κριθούνε σκληρά”
          2. Αποφασίζουμε ποιά κοινωνική ομάδα είναι “ο εχθρός της Δημοκρατίας”
          3. Γράφουμε ένα ΚΑΘΑΡΑ ηθικολογικό ‘κώδικα’ ο οποίος και υπερισχύει των νόμων του κράτους
          4. Φορτωνόμαστε καλάσνικοφ και κάνουμε ότι μας υπαγορεύει το #1, #2, #3 και #4

          Και… Τι ακριβώς διαφορά έχει αυτή η λογική από αυτή της Χρυσής Αυγής είπαμε;;;

          Καμμία. Ολοκληρωτισμός είναι. Αγνός και καθαρός.

          Θραξ Αναρμόδιος

          • Εσύ αναρμόδιε αναγνωρίζεις σε αυτό το προκάτ ψευτοαλγοριθμικό συλλογισμό τα παιδιά που βασανίστηκαν; Γιατί εγώ δεν αναγνωρίζω σε αυτόν τίποτα τέτοιο. Και χαρακτηρισε μου το σημερινό καθεστώς όπως το βλέπεις εσύ και τις μεθόδους που χρησιμοποιεί. (δεν είναι φασιστικό; Τι σκατά είναι; Απλά αυταρχικό; Λες και ο φασισμός δεν είναι συμπυκνωμένος αυταρχισμός…)
            Και πές μου τελικά αν ήταν ολοκληρωτικός ο ΕΛΑΣ που εφάρμοσε κάποια στοιχεία από τον πάνω συλλογισμό.
            Ή αν οι ζαπατίστας ήταν και αυτοί ολοκληρωτικοί αλλά και τόσα άλλα κινήματα που κάτω από την αφόρητη πίεση της εξουσίας και τους διαρκείς εξευτελισμούς της πήραν τα όπλα για να την πολεμήσουν.

            Και εξήγησε μου πώς μπορεί να είναι κάποιος ολοκληρωτικός όταν δεν θέλει καν να πάρει εξουσία στα χέρια του αλλά να πολεμήσει μόνο καλα εδραιωμένες απάνθρωπες εξουσίες.ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΙΟΝ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΑΖΩΣΑΝ ΕΝΩ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΤΟΥΣ ΜΠΑΤΣΟΥΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΑΒΟΥΝ.

            Τι διαολο; Εχει χαθεί κάθε πολιτική λογική; Κάθε αίσθηση της πραγματικότητας; Ολοκληρωτικό δεν γίνεται το καθεστώς που ζούμε αλλά ολοκληρωτικά είναι καποια 20χρονα γιατί λήστεψαν μια τραπεζα; Τι έχει γίνει;

            Αλλά όταν αντικαθιστάς σύνθετες ζωντανές και περιπλοκες κοινωνικές πραγματικότητες με ψευδοαλγόριθμους που νομίζουν ότι την περιγράφουν με ακρίβεια τέτοιες μπαρούφες γράφονται…

            • @ Blackpanther

              Πολύ το μπερδεύεις Πάνθηρα.

              Είσαι υπέρ του μια παρέα ομοϊδεατών να ληστεύει ενόπλως τράπεζες για …πολιτικούς λόγους.
              Είμαι κατά.

              Τι να συζητήσουμε παραπάνω;

              Την βαρβαρότητα της αστυνομίας την καταδίκασα και την καταδικάζω με λόγια καθαρά και ξάστερα.

              Θραξ Αναρμόδιος

              ΥΓ. Και εν πάσει περιπτώσει ο ληστεύσας (καλασνικοφόρος) τον κλέψαντα (τραπεζίτη) θα μας επιστρέψει, ως κοινωνία, τα κλεμμένα; Διότι αν ΔΕΝ τα επιστρέψει αλλά τα ιδιοποιηθεί, για πολιτικούς, επαναστικούς κλπ λόγους, εγώ τουλάχιστον δεν βλέπω σε τι διαφέρει από εκείνον που μου τα ‘κλεψε (τον τραπεζίτη). Με τον δικό μου κόπο, της κοινωνίας, αποφάσισαν να σιτίζονται και οι δύο. Απλώς «νομιμοποιούν» την πράξη τους κάτω από διαφορετική λογική. Αστική ο ένας, επαναστατική ο άλλος. Το σημαντικό όμως είναι πως: τα κλοπιμαία είναι ο δικός μου κόπος, ακόμη και μετά την ένοπλη ληστεία. Κι αυτοί που τα μοιράστηκαν, με όποιοδήποτε τρόπο, συνένοχοι στην κλοπή.

          • @ anarmodios
            Απαντας σε βλακωδη υποθετικα σεναρια ενός εξυπνακια, που δεν εχουν καμια σχεση με τη μπραγματικοτητα, πεφτοντας ετσι στη λουμπα της θεωριας των φιλελε περι ταυτισης των ακρων*.
            Ω! θεα της απειρης βλακειας!
            *βεβαια ποτε δε γκαταλαβα τον πολιτικο ορο ακρο που τον θεωρω μια μπαρουφα των πολιτικαντηδων. Παρ όλα αυτά τον χρησιμοποιησα, γιατι τα μυαλα καποιων είναι αιωνιως κολλημενα στις πολιτικες μπαρουφες της παραπλανησης της σκεψης και επειδη το ολο το σκεπτικο της “εν ολιγης” 1,2,3,4 εκει κατευθυνετο.

            • @LAGARTSAS-A

              Δεν μίλησα για καμμία ταύτιση. Ούτε καν για άκρα μίλησα, τουλάχιστον αυτή τη φορά. Βλέπω πως ναι ο misunderstood είναι εριστικός. Αλλά αυτό δεν μειώνει την αξία των επιχειρημάτων που μπορεί να έχει. Εδώ διεκδικεί αξιώσεις ο κάθε φανατικός σαν τον ultra και τον biafra. Γιατί να εξαιρέσω τον misunderstood; Δεν εξαίρεσα κανέναν από κανέναν διάλογο και δεν θα αρχίσω να το κάνω τώρα. Οταν έχω χρόνο διαβάζω τι λέει ο καθένας και προσπαθώ να σκεφτώ τα επιχειρήματά του. Τι άλλο να κάνω;

              Θραξ Αναρμόδιος

                • @Παρεξηγημένος

                  «Δεν είμαι εριστικός.»

                  Νομίζω πως είσαι. Κι εγώ είμαι (lol). Αρκετά συχνά. Κι είναι κουσούρι εν τέλει, διότι μπορεί να εκτροχιάσει την συζήτηση. Και πρέπει να βελτιωθούμε. Αλήθεια σου λέω.

                  «Εδώ οι μισοί είναι αντιδημοκράτες…»

                  Είναι.

                  «… (βλέπουν μόνο κρατική βία, τα καλάσνικοφ είναι παιχνίδια)»

                  Ετσι το βλέπουν πάνω κάτω. Εχουν δική τους θεολογία, πάνθεον ηρώων, και μυθολογία. Και μεταφυσική. Ναούς (στέκια) και «ιερείς». Και ιερές γραφές. Εν τέλει έχουν πολλές ιερότητες. Τις οποίες δεν ελέγχουν κριτικά παρά πολύ σπάνια ή καθόλου.

                  Και έχουν επίσης και τον πιο άκαμπτο εθνικισμό της ομάδας που έχω δει ποτέ μου. Σε ορισμένους μάλιστα έχει εξελιχτεί σε ελιτισμό. Εναντι της κοινωνίας. Αυτοί οι τελευταίοι μάλιστα θεωρούν την κοινωνία ΓΤΠΚ (=δια το πέος ιππαστί). Και την μισούν. Προσοχή: Μισούν ειδικά την ελληνική κοινωνία. Διότι βασικά έχουν «εκπαιδευτεί» να είναι μισελληνες.

                  Είδες που σου ΄λεγα πως κι εγώ γίνομαι συχνά εριστικός!

                  «Δεν υπάρχει άλλος τρόπος κουβέντας γι αυτούς.»

                  Δεν συμφωνώ. Εντάξει μερικοί σούπερ γκάου σαν τον biafra και τον ultra δεν είναι καν για να κάνεις πολιτική συζήτηση μαζί τους. Σε άλλα τους μπορεί να είναι θαυμάσια παιδιά. Κι εγώ το ίδιο (λολ).

                  Αλλά εδώ δεν γράφουμε μόνο για αυτούς με τους οποίους συνομιλούμε.

                  Κυρίως γράφουμε για αυτούς που μας διαβάζουν. Και που είναι πολύ-πολύ περισσότεροι. Και πρέπει να ακούγονται και στον «χώρο» διαφορετικές φωνές. Διότι ναι μεν ως κοινωνία έχουμε ανάγκη (μεγάλη μάλιστα) και την αναρχική άποψη και αντίληψη για τα πράγματα. Αλλά όχι εκείνη τον enrages, των υπεροργισμένων, των μηδενιστών, και κυρίως των μισελλήνων. Αυτού του τύπου οι χαρακτήρες και η (λόγω μόνιμης υπερ-οργής) προβλέψιμη συμπεριφορά τους (μπηχαβιορισμός), είναι βούτυρο στο ψωμί των εξουσιαστών που κινούν σκοτεινά νήματα και μισθοδοτούν υπηρεσίες και ΜΚΟ, διαμορφωτές γνώμης (το λέμε τώρα;) και «κανάλια» ενημέρωσης.

                  Θραξ Αναρμόδιος

                  • Μα όποιος μπορεί να διαβάσει το 90% των άρθρων αυτού του μπλογκ πρέπει να είναι βαρεμένος. Εγώ προτιμώ αυτούς τους τύπους να τους κάνω isolate τελείως. Δική τους ευθύνη να γίνουν include. Δε θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω μαζί τους διότι τους ξέρω κι απ’ την οικογένειά μου κι όλας. Λες ένα επιχείρημα και πετάν τη μπάλα στις κερκίδες, λένε κάτι εντελώς άσχετο και σου πετάνε ότι σκατά αισθάνονται σα συμπαντικές αλήθειες. Εγώ νομίζω πως αυτοί οι τύποι θέλουν αποκλεισμό. Όσο πιο μόνοι αισθανθούν τόσο μεγαλύτερη προσπάθεια θα κάνουν στο τέλος ένταξης

              • γιατι φανατικος αναρμοδιε? επειδη ειμαι με την αυτονομια? επειδη εσυ εισαι με την πραγματικη δημοκρατια στα λογια? στο καναπε δεν ασκειται καμια πολιτικη ξερεις! ουτε μεσω ιντερνετ

            • Αποδείξτε εσείς επί της ουσίας πως η λογική αυτή είναι ‘ψευτοαλγοριθμικός συλλογισμός’ και τα λέμε. Μέχρι τότε μας έχετε ζαλίσει στις θεωρείες.

              Καταλάβετέ το. Καταδικάζουμε τη κρατική βία και είμαστε υπέρ της θεσμικής κατοχύρωσης των ατομικών δικαιωμάτων, όπως για παράδειγμα της ιδιοκτησίας, σωματικής ακεραιότητας, έκφρασης κλπ. Κρατικά όργανα δεν έχουν δικαίωμα να παραβαίνουν το Σύνταγμα και τον νόμο. Αλλά το ίδιο ισχύει και με τα μαλακισμένα με τα καλάσνικοφ

              • Πως ειναι δυνατον καποιοι να καταδικαζουν την κρατική βία οταν δεν κάνουν τιποτα για να τη σταματήσουν; Δυο επιλογες εχουμε: η με τον εμετο και τη δουλοσυνη της ειρήνης ή με την αντισταση, οποια χαρακτηριστικα και αν εχει αυτη, αλλη λύση δεν υπάρχει.Οσο και να δειλιάζετε μερικοι η μερα που θα ερθει να επιλεξετε ειναι κοντά.Ειστε υποχρεωμενοι να παρετε θέση αν δεν θελετε η σιχαμενη πατριδα σας να αφρικανοποιηθει.Για να τελειώνουμε, ή η κοινωνία σας θα δωσει την δυνατοτητα να ζησουμε σαν ελευθεροι με αξιοπρεπεια ή δυστυχως θα οδηγηθουμε σε κοινωνκο εμφυλιο.Εμεις πάντως δεν προκειτε να ζησουμε σαν σκλαβοι στην ειδικη οικονομικη ζώνη για ενα κομματι ψωμί επειδη το θελει ο δειλος και δουλικος λαός.

                • ‘αντίσταση’ εντός των θεσμών ή αν αυτοί δε καλύπτουν τότε πίεση εντός της ευρωπαικής νομοθεσίας για αλλαγή θεσμικού περιβάλλοντος. ‘αντίσταση’ με ένοπλα μέσα δεν υφίσταται. Στη στενή για πολλά χρόνια και χωρίς πολλά λόγια.

          • αυτο που περιγραφεις αναρμοδιε, που οντως ειναι ολοκληρωτικη δομη, αφορα ενοπλες οργανωσεις τυπου 17Ν και οχι σ.π.φ. κτλ.

            • @biafra: «αυτο που περιγραφεις αναρμοδιε…»

              Καλά, εγώ νόμιζα πως εμείς οι δυο έχουμε κόψει την καλημέρα… (λολ)

              Θραξ Αναρμόδιος

              ΥΓ. ψόφα biafra (lol, ελπίζω να μην τόχεις κατοχυρωμένο αυτό το «ψόφα» διότι ήδη το χρησιμοποιώ και ιδιωτικά)

              • και μενα μου εχει κολλησει το τελευταιο μηνα για διαφορα πολιτικα προσωπα ή συμπεριφορες που μου την σπανε! οπου να’ναι μου βγαινουν οι απαντησεις!

  1. Και τώρα τα γαμωμέσα θα δώσουν λόγο και στον κάθε τελειωμένο νοικοκύρη και νοικοκυρά που θα πιπιλάει τα ηλίθια επιχειρήματα/ψελλίσματα/δικαιολογίες άχρηστες αφού δεν χρειάζεται να απολογείσαι απέναντι στο ΚΡΑΤΟΣ βλάκα, μιλάμε για το ΚΡΑΤΟΣ μαλάκα, βλακείες τύπου «μα δεν άκουγε μέταλ και έχει εξαιρετικούς γονείς» duh!
    Ντένη Μαρκορά μου θύμισε «ααα, μην το λες, ξέρεις τι γονείς είχε ο Κάιν, εξαιρετικούς»
    Θα βγαίνει ο κάθε καμμένος να ρουφιανεύει για το δευτερόλεπτο της «δημοσιότητας» που του αναλογεί, η κάθε γειτόνισσα που έβλεπε λέει μία μηχανή και το ήξερε ρε παιδί μου ότι κάτι δεν πάει καλά γιατί ο ένας είχε και σκουλαρίκι, και τέτοιας σοβαρότητος σχόλια.

    ΤΟΥΣ ΒΑΣΑΝΙΣΑΝ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ. ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΒΑΣΑΝΙΖΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΚΑΦΡΟΙ ΚΑΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ!

  2. Είναι αντάρτικο φίλε. Και δεν έχει κανένα λόγο να απολογείται σε νοικοκυραίους σαν του λόγου σας. Αναρμόδιε, θύματα της κρατικής προπαγάνδας. Πρέπει να είμαστε περήφανοι γι αυτά τα παιδιά. Εγώ είμαι.

    • δεν ειναι ανταρτικο παντως, ειναι ενοπλη δραση και στη συγκεκριμενη περιπτωση μηδενιστων. ανταρτικο κανανε λαικα κομματια με επαναστατικη κατευθυνση ή αντιιμπεριαλιστικη.

      • @biafra: «δεν ειναι ανταρτικο παντως, ειναι ενοπλη δραση και στη συγκεκριμενη περιπτωση….»

        Μέχρι να συμφωνήσετε τι είναι, και για να κάνω και πιο …εκρηκτική την συζήτηση, να πω πως εγώ θεωρώ πως πρόκειται καθαρά για εγκληματική πράξη. Πολεμούν το έγκλημα (των τραπεζιτών) διαπράττοντας ένα άλλο έγκλημα.

        Εκτός κι αν θεωρείτε και οι δυο σας πως οι ένοπλες ληστείες τραπεζών ΔΕΝ είναι έγκλημα οταν γίνεται για πολιτικούς λόγους.

        Θραξ Αναρμόδιος

        • Για απάντηση στον Αναρμόδιο τα λόγια του Καλαρέμα στο bloko.gr
          «Με αίσθημα τιμής αντίκρισα μεταξύ των ευρημάτων του σπιτιού της Ελ Αλαμέιν που αποδίδεται στους τέσσερις συντρόφους που συνελήφθησαν μετά τη ληστεία στο Βελβενδό «Μια σελίδα μια σφαίρα…η ιστορία της Action Directe»
          Πρόκειται για ένα βιβλίο που έχω εκδόσει και διακινήσει μέσω των Εκδόσεων Δαίμων του Τυπογραφείου. Όντας βέβαιος ότι θα έχει τα δακτυλικά μου αποτυπώματα, θα ήθελα απλώς να καγχάσω στη μούρη εκείνων που πάνω σε τέτοιες συνθήκες συνηθίζουν να στήνουν δικογραφίες και «διαρροές».
          Ας στείλω στους τέσσερις συντρόφους μια παράγραφο απ’ αυτό το βιβλίο
          «Η φιλία και η τρυφερότητα αυτών που αγωνίζονται αγκαλιασμένοι, ξεχύνονταν από τα γέλια μας και τις ακατάπαυστες συζητήσεις μας μέχρι το πρωί. Ήμασταν βέβαια γεμάτοι από το απόλυτο, από τη μεθυστική ελευθερία των απείθαρχων, αλλά και από τη σκληρή βεβαιότητα ότι κρατάμε, με οποιοδήποτε κόστος, ένα από τα τελευταία οδοφράγματα. Και γελούσαμε. Και γελούσαμε πάντοτε λαδώνοντας τα όπλα μας…»
          Για τους τέσσερις συντρόφους, το σεβασμό και την αλληλεγγύη μου.
          Για τους Δένδιες και τους Κεδίκογλου, την περιφρόνηση και το μίσος μου.
          Για τους μπάτσους της Κοζάνης, την υπόσχεση πως όταν «Η μέρα μας θα έρθει», εμείς δε θα τους βασανίσουμε καθόλου».
          Κώστας Καλαρέμας

  3. κοιτα ποιοι μιλανε !

    1. Συγκροτειται μία δρακα ακροδεξιων η οποια συνομολογει πως το κράτος είναι σε κατασταση εκτακτου ανακης (οι υπόλοιποι που δε το πιστεύουν αυτό έχουν κατώτερη νοημοσύνη και “θα κριθούνε σκληρά”
    2. Αποφασίζουν οτι οσοι δεν συμορφωνονται είναι “ο εχθρός της Δημοκρατίας”
    3. Καλιεργειται ένας ΚΑΘΑΡΑ ηθικολογικός ‘κώδικας’ υποταγης, ο οποίος και υπερισχύει των νόμων του κράτους και του συνταγματος
    4. Αμολυουνται οι δυναμεις καταστολης και κάνουν ότι υπαγορεύει το #1, #2, #3 και #4

    Τι ακριβώς διαφορά έχει αυτή η λογική από αυτή της κυβερνησης της τροικας είπαμε;;;

    Καμμία. Ολοκληρωτισμός είναι. Αγνός και καθαρός.

    • @αποριας

      Είναι όντως. Αλλά δεν μου φαίνεται και ιδιαίτερα …»παραγωγικό» το να πολεμήσουμε τον έναν ολοκληρωτισμό έχοντας ως όπλο έναν άλλο ολοκληρωτισμό. Δική μου άποψη φυσικά. Δικαιούμαι να την εκφέρω.

      Δηλαδή μια και καλούμαι να αποφασίσω ποιον από τους δύο ολοκληρωτισμούς (του κράτους ή της χξψ οπλισμένης παρέας) προτιμώ, η δική μου πολιτική κρίση λέει να ΜΗΝ επιλέξω κανέναν από τους δύο.

      Και είναι εντελώς για άλλη συζήτηση το «οκ, το απορρίψαμε αυτό ως λύση, τι προτάσεις υπάρχουν για το τι να κάνουμε για να αντιμετωπίσουμε τον κρατικό ολοκληρωτισμό;»

      Θραξ Αναρμόδιος

      • Αναρμόδιε λόγω χρόνου δεν θα επανέλθω πάλι. Αλλά κατάλαβε ότι ομάδες σαν τους πυρήνες της φωτιάς ΠΟΤΕ δεν έθεσαν το ζήτημα της δράσης τους σαν κάτι που ήταν είτε είτε. Και ποτέ δεν ζήτησαν από κανένα (μιλάμε για εξαιρετικά αξιοπρεπη άτομα που κάποια είχα γνωρίσει πριν γίνουν πυρήνες στην κατάληψη της ΑΣΟΕΕ το 2006…) να τους ακολουθήσει με το ζόρι παρουσιαζόμενοι σαν η μόνη ελπίδα!
        Κάνω έκκληση και σε σενα να διαβασεις τις προκηρύξεις τους και τι πραγματικά λένε.
        Αυτά τα παιδιά στην εξέγερση του Δεκέμβρη έσωσαν κόσμο από φωτιές που έβαλαν τότε υπόκοσμος και περίεργοι. Την εξεγερμένη ατομικότητα τους διατρανώνουν και όχι μια ιστορική διήγηση αλά 17Ν που είναι ναι ολοκληρωτική σε πολλά σημεία της. Και να διαβάσεις τι είχαν γράψει μετά την Μαρφίν για να καταλάβεις την ποιοτητα τους.

        Από κεκτημένη ιστορική εμπειρία τους συγχέεεις με το άλλο το γνώριμο ολοκληρωτικό (και συνηθως μαρξίζων) ανταρτικο .Απαρτίζουν όμως νεο πολιτικό φαινόμενο που δεν έχει σχέση με μιλιταριστικές ομάδες που διψάνε για αίμα.

        Εξ ου και η λύσσα της εξουσίας εναντίον τους! Δεν μπορεί καν να τους καταλάβει. Και οτι δεν καταλαβαίνει η εξουσία θέλει να το εξοντώσει. Ειδικά η σημερινή φασιστική εξουσία…

        • @ Blackpanther: «Αναρμόδιε λόγω χρόνου δεν θα επανέλθω πάλι.»

          ok.

          Αλλά έχω μείνει με την εντύπωση πως είσαι υπέρ της άποψης πως οι ένοπλες ληστείες τραπεζών είναι σωστή πρακτική εφόσον κάποιος κάνει μια τέτοια πράξη για πολιτικούς λόγους που επικαλείται. Ισως να κάνω και λάθος βέβαια.

          Θραξ Αναρμόδιος

  4. Λες και σε πίεσαν να επιλέξεις. λολ δηλαδή. Αλλά το δικαίωμα να διαλέγει ο καθένας τον τρόπο που εξεγείρεται και διαχειρίζεται τα συναισθήματά του ακουμπώντας τα στην πραγματικότητα, φαντάζομαι να τον έχει. Και να μην του το δίνεις το δικαίωμα, αυτός μπορεί να το πάρει. Ξέρεις γιατί? Γιατί είναι σημαντικό γι αυτόν να το πάρει.
    Αυτοί οι πολιτισμοί σας. Εδώ έχουμε να κάνουμε μία μία οργουελική κυβέρνηση, με συμμετοχή χρυσαυγιτών στα μέσα καταστολής, συνεργασίες, δολοφονίες μεταναστών, βασανισμούς, κατάργηση του κριτήριου αθωότητας, τρομερές αυθαιρεσίες, καθημερινές βίες και σεις θέλετε να μας αγκυλώσετε στην αδράνεια. Θα γίνει χαμός! Και δικαίως. Φτάνει πια, έχουμε χορτάσει αδικία, καταστολή, αφαίρεση δικαιωμάτων, προπαγάνδιση φόβου, εκτελέσεις αγωνιστών, παρακολουθήσεις στην καθημερινότητα, εκφασισμό, νοικοκυροσύνες, ρουφιανιά, μετριοπάθεια, σαπίλα!

  5. Το επιχείρημα του αρχισυντονιστή των ομάδων κρατοτερρορισμού, βασανιστών και ρουφιάνων «όταν γίνεται μία συμπλοκή με κάποιους που κρατούν καλάσνικοφ δε μπορεί ο ένας να κρατάει λουλούδια» μπορούμε να θεωρήσουμε ότι μας δίνει την άδεια απέναντι στα χημικά, τις κρότου λάμψης, τα γκλομπς και τα δακρυγόνα τις πλαστικές σφαίρες και τα σερνοβολήματα στα πεζοδρόμια, τα ληγμένα που τρώει ο κόσμος στο δρόμο κάθε φορά να σημαίνει πως επιτρέπεται να οπλιστεί ΑΡΑΓΕ?

    Αυτό το επιχείρημα αφιερωμένο σε Παύλο, Αναρμόδιο, Pagal και άλλους «πολιτισμένους και ανώτερους ηθικά ανθρώπους»

    Γιατί απέναντι σε ανθρώπους με ΟΠΛΑ δεν μπορεί να κρατάς λουλούδια.

  6. Εντάξει , τους έπιασαν …. Το γνώριζαν ότι υπάρχει αυτή η πιθανότητα και είμαι σίγουρος ότι ήταν προετοιμασμένοι… το κράτος θα είναι σαδιστικά αμείλικτο απέναντι τους , παρ όλο που εκείνοι δεν ήταν … όλοι φρικάρουν στην λέξη καλαζνικοφ , αλλά ξεχνάμε ότι ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ δεν το χρησιμοποίησε εναντίων αστυνομικών… και δεν οφείλεται στην «άρτια επιχείρηση της αστυνομίας…»

    Το αν η «ένοπλη πάλη» είναι αδιέξοδη ή όχι μπορεί να συζητηθεί.. (προσωπικά , πιστεύω σήμερα ότι είναι αδιέξοδη)

    Από τον καναπέ μέχρι την «ένοπλη πάλη» υπάρχουν πολλές μορφές αντίδρασης… και στην σημερινή μας «δημοκρατία» όλες είναι λίγο-πολύ παράνομες ή/και «αντικοινωνικές»… βλέπετε πως αντιμετωπίζονται ακόμη και οι πιο ήπιες όπως οι συγκεντρώσεις και οι απεργίες…

    τους χτύπησαν και θα τους κτυπάνε τα χέρια του κράτους… ας μην το κάνουμε κι εμείς

  7. «τους χτύπησαν και θα τους κτυπάνε τα χέρια του κράτους… ας μην το κάνουμε κι εμείς»
    Ποιός δεν βλέπει το ευρύτερο σκηνικό που πάει να στηθεί:
    Βία του κράτους – αντί-βία ενάντια στο κράτος.
    Οι απόψεις μου, αυτό το σκηνικό που τελικά δουλεύει, κατά τη γνώμη μου, υπέρ του καθεστώτος, προσπαθούν να σταματήσουν.
    Κάποιος ανοηταίνει πολιτικά εδώ: Πείτε μου, πιστεύετε ότι ανοηταίνω εγώ, με τον παραπάνω ισχυρισμό;

    • Παύλο , αν και (ισως λόγο ηλικίας) θα ήθελα να γίνει «επανάσταση» χωρίς να σπάσει τζάμι (που λέει και το κόμμα…) ονειρευομενος ότι θα κατέβουν στους δρόμους εκατομμύρια κόσμος τραγουδώντας , δυστυχώς δεν το βλέπω καθόλου πιθανό (τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον)…

      Από την άλλη ,ίσως είμαι ακόμη «βολεμένος» ή/και χεστης …

      Όμως , κάθε φορά που περνω από το Συνταγμα θυμάμαι τον Δημητρη Χριστουλια και την επιστολή του…
      «Η κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου εκμηδένησε κυριολεκτικά την δυνατότητα επιβίωσής μου που στηριζόταν σε μία αξιοπρεπή σύνταξη που επί 35 χρόνια εγώ μόνον (χωρίς ενίσχυση κράτους) πλήρωνα γι’ αυτή.

      Επειδή έχω μία ηλικία που δεν μου δίνει την ατομική δυνατότητα δυναμικής αντίδρασης (χωρίς βέβαια να αποκλείω αν ένας Έλληνας έπαιρνε το καλάσνικοφ, ο δεύτερος θα ήμουν εγώ) δεν βρίσκω άλλη λύση από ένα αξιοπρεπές τέλος πριν αρχίσω να ψάχνω στα σκουπίδια για την διατροφή μου.

      Πιστεύω πως οι νέοι χωρίς μέλλον κάποια μέρα θα πάρουν τα όπλα και στην πλατεία Συντάγματος θα κρεμάσουν ανάποδα τους εθνικούς προδότες όπως έκαναν το 1945 οι Ιταλοί στον Μουσολίνι (πίατσα πορέτο του Μιλάνου)».

      Με λούζει κρύος ιδρώτας αντιλαμβανόμενος ότι ολο και περισσότερος κόσμος βρίσκεται καθημερινά στην ίδια αδιέξοδη θέση με τον κο Χριστουλια …. Κάποιοι θα σκεφτούν να είναι οι δεύτεροι που θα πάρουν τα όπλα , κάποιοι οι πρώτοι…

  8. Εν το μεταξύ η φράση «Ντρέπομαι όμως και για την Ελλάδα που οδηγεί παιδιά σαν τον Αντρέα-Δημήτρη σ’ αυτό το σημείο» είναι ένας εμετός σκέτος. Δηλαδή ο τύπος παίρνει μερίδιο ευθύνης για τον Αντρέα-Δημήτρη λες κι αυτός δεν έκανε τις επιλογές του για τις οποίες καλείτε τώρα να πληρώσει. Πάω στοίχημα πως αν ρωτήσεις τον καθηγητή αν δέχεται μερίδιο ευθύνης στη διαπλοκή και διαφθορά που μας έφτασε να είμαστε είλωτες και ζητιάνοι θα σου πεί πως όχι (εκεί φταίνε οι άλλοι)…

      • @ Very Misunderstood (@VMisunderstood)
        Φεβρουαρίου 5, 2013 στις 15:56
        &
        @ Very Misunderstood (@VMisunderstood)
        Φεβρουαρίου 5, 2013 στις 15:57
        >>>

        Εσύ κακομοίρη-λελέ-κολεγιόπαιδο της οικονομίας των Βορείων & Νοτίων Προαστίων,
        μάθε πρώτα ορθογραφία κι ύστερα πιάσε τις περισπούδαστες αναλύσεις.
        Το καλείτε θέλει «αι», αγράμματε.
        Καλείται.
        Κι άσε τον Καθηγητή ήσυχο.
        Είναι σκάλες ανώτερος από σένα.
        Και σε ήθος & σε θάρρος & σε μόρφωση.
        Και ο Καθηγητής & οι Μαθητές του.
        Και ξεφορτώσου μας επιτέλους.
        Μας έχεις γίνει στενός κορσές εδώ μέσα,
        κολεγιόπαιδο, τσιράκι του συστήματος.
        Άει πάγαινε & φτιάξε καμιά βίλα & πάρε κάνα Καγιέν
        με τα φράγκα που τσιμπάς από όλους εμάς με τη ΜΚΟ σου
        κι άσε μας στην ησυχία μας.
        *
        *
        @Very Misunderstood (@VMisunderstood)
        Φεβρουαρίου 5, 2013 στις 15:06
        >>>
        ΡΕ ΤΟΥΣ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΥΣ ΚΑΡΑΒΛΑΧΟΥΣ!
        ΦΤΟΥ!
        ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΦΤΥΣΙΜΟ ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ!
        ΟΙ ΚΡΑΓΜΕΝΕΣ ΠΑΛΙΟΛΕΡΕΣ!
        ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ?
        Η΄ΜΗΠΩΣ ΜΑΣ “ΦΥΛΑΝΕ”?
        ΟΙ ΧΕΣΤΕΣ ΣΑΠΙΟΚΟΙΛΙΑΔΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΡΟΥΝ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥΣ & ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΙ “ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΙ”!
        ΠΟΥ ΧΕΖΟΝΤΑΙ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥΣ & ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΠΑΛΩΘΙΑ ΠΟΥ Θ΄ΑΚΟΥΣΟΥΝ,
        ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.


        ΒΡΗΚΑΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΗΒΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΠΙΚΡΑ & ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ 20 ΧΡΟΝΩΝ (ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΦΤΑΝΟΥΝ ΣΕ ΗΘΟΣ, ΘΑΡΡΟΣ & ΓΕΝΝΑΙΟΤΗΤΑ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΤΟΥΣ ΔΑΧΤΥΛΑΚΙ) ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗ ΛΥΣΣΑ ΤΟΥΣ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΧΟΝΤΡΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΘΟΝΤΑΙ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΕΡΑΤΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΧΑΣΑΠΗ ΠΟΥ ΤΙΣ ΠΗΔ@ΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ & ΟΙ ΡΩΣΙΔΕΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ 7 ΚΑΤΟΣΤΑΡΙΚΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΙΚΤΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΓΙΑ “ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΕΞΩ ΑΠ΄ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ”.


        ΟΙ ΡΟΥΤΙΝΙΑΣΜΕΝΟΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ & ΣΑΠΙΟΙ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΦΙΟΖΙΚΗ “ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ”, DRUGS & TRAFFICKING-ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΣΑΡΚΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΦΕΡΟΥΝ ΒΟΛΤΑ & ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΦΙΓΟΥΡΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ!
        Η ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ.
        ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΜΠΑΓΛΑΡΩΣΑΝΕ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΕΜΠΟΡΙΟ? ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΥΨΗΛΟΒΑΘΜΟΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ!
        ΟΥΣΤ!


        ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ & ΔΙΕΘΝΗ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ.
        Όπως τον ΤΣΑΟΥΣΕΣΚΟΥ & τους ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΝΑΖΙ του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.
        Τότε να δούμε πόση “μαγκιά” θα τους έχει απομείνει, απέναντι στη ΔΙΕΘΝΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ & ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ. ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ, ΣΙΓΟΥΡΑ, ΤΟΤΕ, ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΒΡΩΜΙΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΦΟΡΑ.
        ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΩ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΧΩΡΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΑΡΙΑ, ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.
        ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ. ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ. ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥΣ.
        >>>
        >>>
        Παρέμβαση από τη Διεθνή Αμνηστία: “Τα προβλήματα δεν λύνονται με Photoshop!”
        http://wp.me/pPn6Y-fBn
        […] Ο υποδιευθυντής της οργάνωσης για την Ευρώπη και την Κεντρική Ασία, Μάρεκ Μαρζίνσκι εξέφρασε την έντονη ανησυχία του για τις “επανειλημμένες καταγγελίες βασανισμών και κακομεταχείρισης από την Ελληνική Αστυνομία.” […] Αυτή η κουλτούρα ατιμωρησίας πρέπει να σταματήσει, είπε ο Μαρζίνσκι, καλώντας την ελληνική κυβέρνηση να προχωρήσει σε ενδελεχή και ανεξάρτητη έρευνα […]
        https://sxoliastesxwrissynora.wordpress.com/2013/02/05/%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AD%CE%BC%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%AE-%CE%B1%CE%BC%CE%BD%CE%B7%CF%83%CF%84%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CF%81/

        *
        >>>Για τις μ@λ@κίες που γράφεις, κολεγιόπαιδο.
        Παραπέρα διάλογο δεν κάνω μαζί σου.
        Βρίσε όσο θες.
        Θα σε αναλάβουν άλλοι & θα στα «χώσουν» δεόντως,
        μπας και «στρώσεις» κάποτε, επιτέλους.
        Πήξαμε από μ@λ@κες σαν κι εσένα σ΄αυτή τη χώρα.
        Σκ@τ@ την κάνατε τη χώρα: σαν τη μούρη σας!
        Τα δικά σας γούστα πληρώνουμε όλοι τώρα, παλιολαμόγια!
        Κι άδειασέ μας τη γωνιά.
        ΣΕ ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ ΠΙΑ!
        Π@Π@Ρ@.

        • Πρώτων: Οι παπαριές που έχεις γράψει σα να είναι δικές μου δεν είναι. Κατά συνέπεια είσαι ψευτάκος. Τις προάλλες με αποκάλεσες Δημόσιο Υπάλληλο, τώρα ΜΚΟ – ότι να ‘ναι. Αντί να επιχειρηματολογίσεις πετάς λάσπη

          Δεύτερον τα ορθογραφικά λάθη δε μειώνουν την αξία όσων λέω. Η εκπαίδευση που πήρα (από το κολλέγιο) συμπεριλαμβάνει τρεις ξένες γλώσσες). Μη βλέπεις που επειδή γράφω με το ακριβό μου άιφον δεν έχω την υπομονή να ελέγξω την ορθογραφία μου

          Τέλος, Ότι έγραψες δεν είναι επιχείρημα. Ποιός μπορεί να σε πάρει στα σοβαρά:;

          • @Very Misunderstood (@VMisunderstood)
            Φεβρουαρίου 5, 2013 στις 17:18
            &
            Very Misunderstood (@VMisunderstood)
            Φεβρουαρίου 5, 2013 στις 17:21
            >>>
            Το ακριβό σου άιφον και κάντηνα, κολεγιόπαιδο.
            Αποσυντονίζεις τις συζητήσεις.
            Κι είναι πολλοί άνθρωποι που έχουν να πουν πολλά ενδιαφέροντα πράγματα &
            θέλουμε & να τους διαβάσουμε & να τους ακούσουμε.
            ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ!
            ΣΕ ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ ΠΙΑ!
            ΞΟΥΤ!
            ._

  9. δηλαδη αν σε μια παρεα πας ακαλεστος και δεν σε γουσταρουν τους βριζεις »α εκσω οι ξαινοι εδω»?. ή εισαι παναγια και το παιζεις ή θα τρως συνεχεια ξυλο αδερφακι

    • Αυτά να τα διαβάσει ο Αναρμόδιος που νομίζει πως εγώ είμαι ο Παρεξηγιάρης…
      Ποιά σχόλιά μου φίλε μου ήταν τρολάρισμα; Τ0 99% των άρθρων εδώ είναι παιδικές μπούρδες. Έχεις τον άλλο πιο πάνω που ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ και όταν τον ρωτάς τι θέλει σου απαντάει πως αυτό που οραματίζεται δεν υπάρχει.

      Μετά έχεις τον ΒλακοΠειρατήΤηςΜεσογίου που με αποκαλεί ΒΠ τη στιγμή που ο Καλασνικοφάκιας είναι από τα Βόρεια Προάστεια! Άκου επιχείρημα – περιοχή που νομίζει ο άλλος οτι μεγάλωσα!!! Και ύστερα στα 9/10 σχόλια που κάνω ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ απάντηση παρά μόνο προσωπικές απαντήσεις.

      Βλέπε ΟύλτραΓουάιτ – «Αντε χέσου παπάρα κτλ κτλ κτλ». Μα πραγματικά ψυχικό σας κάνω, εδώ οι μισοί χρειάζεσται λίγη ψυχοθεραπεία και έναν καλό φίλο

    • Eπίσης προτείνω στον συγκεκριμένο ανεκδιήγητο σχολιαστή,εφόσον δεν είναι αρεστά αυτά που διαβάζει εδώ πέρα,να περιοριστεί στο πασπαρτού των πορωμένων χρυσαυγιτών!!

      Το λινκ http://paspartoy.blogspot.gr/

      Ας συνειδητοποιήσει ότι κανείς δεν τον υποχρεώνει να διαβάζει «Σχολιαστές Χωρίς Σύνορα» !!

Αφήστε απάντηση στον/στην Very Misunderstood (@VMisunderstood) Ακύρωση απάντησης