H χούντα είναι εδώ…Σχετικά με τις προληπτικές συλλήψεις και την τηλεοπτική διαπόμπευση των συλληφθέντων της 26 Σεπτέμβρη.

Αυτό το καθεστώς προκειμένου να περάσει τα βάρβαρα μέτρα του προχωρά όλο και περισσότερο στην τρομοκρατία.

Αυτό που συνέβη στις 26 Σεπτέμβρη μέρα γενικής απεργίας και μετά δεν έχει προηγούμενο στην μεταπολιτευτική ιστορία αυτού του τόπου.

Πρώτον, προχώρησαν σε προληπτικές συλλήψεις πολύ μακριά από το μέρος που θα γινόταν η διαδήλωση της γενικής απεργίας.

Η μπατσαρία του κράτους συνέλαβε  τυφλά και απροκάλυπτα κόσμο που συγκεντρωνόταν στις περιοχές του για να κατέβει σύσσωμος προς το κέντρο.

Ανάμεσα στους συλληφθέντες βρίσκονται ανήλικοι μαθητές, επαναλαμβάνουμε χωρίς κανένα στοιχείο ή κάποια πρόκληση. Οι συλλήψεις έγιναν μόνο για εκφοβισμό και τρομοκράτηση.

Δεύτερον και σαν να μην αρκούσε το πρώτο, προχώρησαν σε δημοσιοποίηση φωτογραφιών και διαπόμπευση αυτωνών που είχαν συλληφθεί  προληπτικά και αναίτια! Εδώ ήταν που ξεπέρασαν τους εαυτούς τους και έδειξαν μέχρι ποιο σημείο θα χρησιμοποιήσουν την κρατική τρομοκρατία για να επιβληθούν στο κοινωνικό σώμα. Ανάμεσα στις φωτογραφίες που έβγαλαν (και που τα φασιστοκάναλα σαν το μέγκα δημοσιοποίησαν πρόθυμα) ήταν και αυτές των ανήλικων που συνελήφθησαν προληπτικά στην περιοχή του Ζωγράφου.

ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΤΣΙ!

Είναι ένα γεγονός που μας οργίζει και αποκαλύπτει σε ποιο σημείο σήψης και αλητείας έχει φτάσει το σημερινό καθεστώς για να περάσει αυτά τα μέτρα που εξοντώνουν τον πληθυσμό και ευχαριστούν τους τραπεζίτες του.

Η αλληλεγγύη μας είναι δεδομένη. Και τέτοια γεγονότα πρέπει να μας ανοίγουν τα μάτια για το τι φασιστικό καθεστώς έχουμε να πολεμήσουμε.

Την επόμενη βδομάδα που ψηφίζονται τα απάνθρωπα μέτρα τους, η Αθήνα και οι άλλες πόλεις της Ελλάδας πρέπει να βουλιάξουν από τον κόσμο και την οργή του.

ΑΡΚΕΤΑ ΡΕ!

34 σκέψεις σχετικά με το “H χούντα είναι εδώ…Σχετικά με τις προληπτικές συλλήψεις και την τηλεοπτική διαπόμπευση των συλληφθέντων της 26 Σεπτέμβρη.

  1. Έχουν τρομάξει γιατί ο κόσμος δεν φοβάται την τρομοκρατία των ΜΑΤ και γράφει τους νόμους τους στα παλιά του τα παπούτσια.Μια ματιά εδώ, για το πως μαζικά αντιμετωπίζει πλέον την καταστολή:
    Νάτοι, νάτοι οι κουκουλοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ!

  2. Απο ότι φαίνεται η Ελληνική Αστυνομία αυτή που εκπροσωπεί ο κ. Φωτόπουλος, ήταν και επι ΠΑΣΟΚ ανήμπορη να υπερασπιστεί τον εαυτό της, πέφτοντας θύμα εκβιασμού του παρακλαδιού της εκείνου, που συνεργάζεται με τις ακροδεξιές οργανώσεις, όπως ειναι και η Χρυσή Αυγή, όπως ήταν και η ΕΠΕΝ. Αυτή ΄ταν πολιτική επιλογή του δημοκρατικού ΠΑΣΟΚ, που μόλις έγινε εξουσία, απο απληστία θέλοντας κοινοβουλευτική πλειοψηφία για να εξασφαλίζει την ψήφιση των νομοσχεδίων στη Βουλή, θυσίασε τον σοσιαλισμό και το όραμα εκείνων που το έφεραν στην εξουσία. Με λίγα λόγια το ΠΑΣΟΚ πούλησε τους αγνούς σοσιαλιστές (χωρίς το η) και έφτιαξε μια υπερεξουσία τους ενός κόμματος και του ενός αρχηγού, με αποτέλεσμα να έχουμε προοδευτικούς νόμους στη Βουλή, και εναν ανύπαρκτο λαό να την εφαρμόσει, εκκολάπτοντας το αυγό του φιδιού, με την κατάλληλη ρουσφετολογική παιδεία που απέκτησε, σε συνδυασμό με την συναλλαγή σε επίπεδο μετακίνησης ψήφων απο τους οπαδούς του παρακράτους μέχρι σύναψης συμφωνιών για προφανείς λόγους.Έτσι φτιάχτηκε το κράτος του ανύπαρκτου σοσιαλισμού. Οι δημόσιοι υπάλληλοι και κρατικοί υπάλληλοι στα σωματα ασφαλείας της χώρας, εινια σε επίπεδο συνδικαλιστικών διεκδικήσεων θύματα αυτής της συναλλαγής. Το ίδιο ανίκανος φαίνεται να ειναι και ο Σαμαράς σήμερα να υπερασπιστεί τις αρχές του δεξιού φιλελευθερισμού με τις καλύτερες προθέσεις, χωρίς να κάνει υπεράνθρωπες προσπάθειες να κουκουλώσει την υπόγεια και ύπουλη αντίδραση του παρακράτους που υπονομεύει οτι θετικό θα μπορούσε να προκύψει για την χώρα. Ας μη γελιόμαστε η αποκατάσταση της Δημοκρατίας απαιτεί ενα λαό μορφωμένο, απαλλαγμένο απο τη μισαλλοδοξία, απο το ραγιαδισμό και απο τον φιλοτομαρισμό, ιδιότητες επίκτητες που απέκτησε ο έρμος ο έλληνας για να επιβιώσει. Ας ελπίσουμε οτι όταν το παρακράτος κοπεί σύριζα, ο ελληνικός λαός να ζήσει με τη γεναιοδωρία, την αξιοπρέπεια και την περηφάνεια για τον εαυτό του που του αξίζει.
    Αν κατανοήσει κάποιος απο εμάς την ιστορία, θα σχολίαζε την παρέμβαση της επίδειξης δυνάμεως των αστυνομικών δυνάμεων, ως εναν ακόμα εκβιασμό του παρακράτους προς τον ίδιο τον πρωθυποργό, τον αρχηγό της αστυνομίας, αλλά και τον δημοκράτη αστυνομικό. Είναι όμηροί τους! Ας τους απελευθερώσουμε ηθικά, μέχρις αποδείξεως του εναντίου. Ο συνδικαλιστικός τους εκπρόσωπος κ. Φωτόπουλος, τι θέση έχει; Θεωρώ οτι θα ήταν άδικο να τον λιθοβολήσουμε χωρίς καν να του έχει δοθεί η ευκαιρία να ερωτηθεί. Οι σκεπτόμενοι ας το ξανασκεφτούν…ποιούς νασ τοχέυουν με τη σκέψη και άρα με τη δράση τους (γιατί η σκέψη ειναι δράση και μάλιστα καταλυτική). Ποιόν συμφέρει να μην εκδημοκρατιστεί η Ελληνική Αστυνομία; Τον λαό πάντως όχι, γιατί ειναι ένα κομμάτι της.

    • kurie aristeidi,
      το καλυτερο που μπορει να κανει η greek αστυνομια και για τον εαυτο της και για την κοινωνια και για το…συμπαν ολοκληρο, ειναι να αυτοκτονησει.
      τουλαχιστον τα γουρουνοματ, τα διας/δελτα και η «αντι»τρομοκρατικη.
      για τους υπολοιπους το συζηταμε, πως (με ποια διαδικασια) μπορουν να εκδημοκρατιστουν, να γινουν ανθρωποι δλδ.
      εχω μερικες πολυ ωραιες ιδεες 😀 😀 😀

  3. Και λίγη ψυχολογική ιστορία…
    Ας μη ξεχνάμε ποτέ οτι ο ελληνικός λαός εινια ενας κακοποιημένος λαός απο κούνια, με ΄τοι ιστορικά σημαίνει αυτό, απο γένεσης του ελληνικού κράτους. Όταν η 17 Ν ανέλαβε αυτόκλητα να τον υπερασπιστεί, τον άφησε ανώριμι και με χαμηλή αίσθηση αυτοεκτίμησης. Όπως πολύ σωστά συμβουλεύουν οι παιδοψυχολόγοι, ποτέ μην υπερασπιστείς ενα κακοποιημένο παιδί μπροστά του, πριν αυτό αντιδράσει απο μόνο του, έστω και ξέροντας οτι θα δεχτεί παθητικά τη βία. Αυτό θα το κάνει να νιώσει ακόμα πιο ανήμπορο να ανταπεξέρχεται στις δυσκολίες της ζωής του μόνο του, και ακόμα ως ενήλικα θα το κάνει ανεύθυνο, μεταθέτοντας την ευθύνη τησ σωτηρίας του, σε κάποιον ηγέτη ή εθνοσωτήρα (κάτι που μετά λύπης μου διαβασα σε σχετική ανάρτηση οτι περιμένουν οι νέοι σήμερα στην Ελλάδα, Εναν που να τους οδηγήσει στο όραμα και μπλα..μπλά). Έλεος πιά…Όποιος διανούμενος και σκεπτόμενος άνθρωπος θέλει να βοηθήσει στον εκδημοκρατισμό της χώρας, ας αναθέσει την ευθύνη στον εαυτό του αι σε κανέναν άλλο. Αυτός ο λαός, σαν κακοποιημένο παιδί, πρέπει επιτέλους να καταγγείλει τους βασανιστές του, να τους κοιτάξει στα μάτια, και να υψώσει το ανάστημά του αναλαμβάνοντας την ιστορική του ευθύνη, για τις επερχόμενες εξελίξεις. Τέρμα πιά στους καθοδηγητές. Ο καθένας μόνος του στην κρίση, αλλά και όλοι μαζί όταν ωριμάσουμε επιτέλους!

    • επισης αυτο το βιντεο απο κοζανη προχθες γιατι καποιοι απο αυτους λενε δεν ειναι ναζι!

      χρυση αυγη του γερμανικου εθνους ελεγε ο χιτλερ.
      τσακιστε τους φασιστες σε πολεις και χωρια

  4. Το πραγματικό πρόσωπο της Δεξιάς (με την κακή έννοια πάντα) ειναι η παράτξη των χουντικών δυνάμεων που παρέμεινε να υποκινεί τα νήματα του εκφσισμού της κοινωνίας και του σκοταδισμού της δημόσιας διοίκησης , λειτουργώντας όλα αυτά τα χρόνια , και στα χρόνια του ΠΑΣΟΚ και του μετπολιτευτικού προσωπείου της Νέας Δημοκρατίας (απαραίτητος όρος για να μπούμε στην ΕΟΚ) . Χάριν της ευρωπαϊκής στροφής της χώρας, οι γερμανοτσολιάδες έπρεπε να παραμείνουν στο παρασκήνιο. Τώρα που το ευρωπαϊκό όραμα σκοτείνιασς, ως άλλη πουτάνα ..που θέλει να κρυφτεί κι η χαρά δεν την αφήνει, έβγαλε το κεφάλι του φιδιού απο το αυγό, νομίζοντας οτι θα μας τρομάξει κιόλας! Για πότε θα ξαναμπεί μέσα όταν οι άλλοι λαοί της Ευρώπης αντιληφθούν περι τίνος πρόκειται και για το επίπεδο του ευρωπαίου πολίτη που διαθέτουν και εκεί θα γελάσει ο κάθε πικραμένος. Ο λύκος εξάλλου στην αναμπουμπούλα χαίρεται…Υπάρχουν και Ευρωπαίκό Δικαστήριο και Διεθνές Δικαστήριο για να βάζει τέτοιες συμπεριφορές στη θέση τους, απλώς η αριστερή αντιπολίτευση βρήκε εναν εύκολο εχθρό για να αντιπαρατεεί μαζί του, κατά το «μη χείρον βέλτιστο» . Δηλαδή δεν διεκδικεί ανοιχτά και αποφασιστικά την εκρίζωση απο τους θεσμούς τις φασιστικές μεθόδους που μετέρχονται για την άσκηση της κρατικής εξουσίας, απιτώντας την ψήφιση στην αναεωρητική Βουλή των θεσμών εκείνων που θα εκδημοκρατίσουν τη χώρα, αλλά ως άλλο ΠΑΣΟΚ, κάνει οδομαχίες με τη «χούντα» σε επίπεδο σώμα με σώμα, δημιουργόντας εντυπώσεις …για τους δικούς της λόγους…Λυπάμαι αλλά το σενάριο ήταν όντως καλό αλλά το έχουμε ξαναδεί με άλλους ηθοποιούς, σε άλλη ιστορική φάση…Μεγαλώσαμε πιά….ΑΡΚΕΤΑ ΡΕ!!!

  5. Να ενα καλό παράδειγμα χώρας που παρά το φασισμό του Φράνκο, η κοινωνία εκδημοκρατίστηκε με θεσμούς και κανόνες. Δείτε την σχέση πολίτη της γειτονιάς, με τον εκπρόσωπο της κρατικής καταστολής. Με τι αξιοπρέπια στέκεται απέναντί του και του επιβάλει τη συνταγματική επιταγή του σεβασμού στη λαϊκή επιταγή…Μια αριστερή αντιπολίτευση να έκανε την δουλειά της στην Ελλάδα, κι ας μη σκοτώνονταν κανένας προδομένος αριστερός στα οδοφράγματα και στα βουνά παλιότερα. Οι σκοτωμοί εινια για αγριάνθρωπους. Ας αναδείξουμε αυή την άβυσσο που μας χωρίζει! Τα μαθήματα ανθρωπιάς δεν δίνονται με σιδερένια όπλα αλλά με κοφτερά λόγια, σαν την αλήιθεια που όλοι πρέπει να σεβαστούν, και ναμην κάνουν πως δεν ην βλέπουν. την δική τους αλήθεια!

    Ισπανοί ματαιώνουν “επιχείρηση σκούπα” στη Μαδρίτη
    από elsa

    Το βρήκα εδώ: Autonomy Against Barbarism

  6. @Αριστείδης ο Δίκαιος

    Οσο το κράτος και η εξουσία (σχεδόν ταυτολογία) προορίζεται να υπάρχει, να νέμεται, να εξυπηρετεί και να ασκείται από και για λίγους, για μια μια ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ πολιτική δηλαδή, που είναι αντιπρόσωπος μιας οικονομικής ΟΛΙΓΑΡΧΙΑΣ, εθνικής και διεθνούς, τόσο η κομματική ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΗ δεξιά μας, όσο και η κομματική ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΗ αριστερά μας, δεν θα ενδιαφέρονται να εκ-δημοκρατίσουν και να απο-φαστιστικοποιήσουν τίποτε. Διότι σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν τις ίδιες μεθόδους, τους ίδιους μηχανισμούς και οργανισμούς (πχ ΜΑΤ δηλαδή «δερνοχωροφυλακή», πχ παρακράτος, πχ πολυνομία, πχ επαγγελματίες διορισμένοι δικαστές) όταν θα πάρουν την εξουσία.

    Οι ολιγαρχικοί γνωρίζουν, δεξιοί και αριστεροί, πως χωρίς ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ νοοτροπία στο κράτος, στην διοίκηση και στην άσκηση της εξουσίας, ΔΕΝ συντηρείται η νοοτροπία ΥΠΗΚΟΟΥ στους τωρινούς «πολίτες». Και οι ολιγαρχικοί ΔΕΝ θέλουν πολίτες. Θέλουν ΥΠΗΚΟΟΥΣ. Οταν ατακτούν οι υπήκοοι τιμωρούνται. Με πρόστιμα, κλπ κλπ. Σε πιο ολοκληρωτικές αποχρώσεις, δεξιές και αριστερές, εκείνοι που «ατακτούν», πάνε παραθέριση σε θερινούς ή χειμερινούς αναμορφωτικούς «παραδείσους».

    Ο ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟΣ είναι η μόνη επιλογή των ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΩΝ, δεξιών κι αριστερών.

    Η τωρινή αριστερά, η ολιγαρχικώτατη (από ΚΚΕ ως ΑΝΤΑΡΣΥΑ) η οποία εσω-οργανωτικά λειτουργεί με κοινοβουλευτισμό (=αντιπρόσωποι μακράς θητείας με δυνατότητα άπειρης επανεκλογής, χωρίς κανέναν ουσιαστικό έλεγχο από το «πλήρωμα», εκτός μιας συφοριασμένης πολιτικής «αυτοκριτικής»), τι λόγο έχει να ανοίξει σοβαρή συζήτηση για τον εκ-δημοκρατισμό των ολιγαρχικών-ολοκληρωτικών-φασιστικών πυρήνων του κράτους, της εξουσίας και της διοίκησης; ΚΑΝΕΝΑ.

    Θα παραπονιέται πότε πότε, για εσωτερική κατανάλωση, και θα σταματάει εκεί.

    Δημοκρατία ειναι εντελώς άλλο πράμα από αυτό που έχει στο νου της να εφαρμόσει στην κοινωνία ΚΑΙ η σημερινή αριστερά. Δημοκρατία ΔΕΝ σημαίνει «βρήκαμε τον ‘άξιο’ -λολ- και τον κρατάμε στην ηγεσία, κεντρική επιτροπή, πολ. γραφείο, υπουργείο, κλπ, καμμιά 20-ρια χρόνια».

    Με τα τωρινά τους μυαλά δηλαδή, ΚΑΙ η αριστερά μας, το μόνο που θα πετυχουν, είναι να μας πάνε από τον έναν εφιάλτη στον άλλον. Γι’ αυτό και παρά τα νομιζόμενα ο καπιταλισμός δεν χάνει καθόλου τον ύπνο του με την πάρτη τους.

    Διότι όσο δεν έχουμε κομμένη την εξουσία σε ΙΣΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ, σαν πίτσα, όσοι και οι πολίτες, τόσο θα δημιουργούμε ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ.

    Και το ΜΟΝΟ ΠΡΑΓΜΑ που φέρνει ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ είναι η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ.

    Γι’ αυτό και όπου οι ολιγαρχίες, δεξιές κι αριστερές, εφαρμόζουνε και εφαρμόσανε τις ιδέες τους, από την πρώην ΕΣΣΔ ως την σημερινή Ρωσία, κι από τις δυτικές χώρες ως τον «υπαρκτό», πήραμε απλώς παραλλαγές της ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ και ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑΣ, με μόνη διαφορά την ένταση και την τάξη μεγέθους.

    Και οι ολιγαρχικοί-ολοκληρωτικοί-κατασταλτικοί-φασιστικοί μηχανισμοί του κράτους των ΟΛΙΓΩΝ (και όχι του κράτους του συνόλου), έμειναν παντού οι ίδιοι κι απαράλλαχτοι.

    Η κοινωνία, ο λαός, οι πολλοί, όπως κι αν το πούμε, οφείλει να γίνει ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΣ ΘΕΣΜΟΣ. Να συγκροτήσει πολιτικά, ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ, έναν νέο (λολ) ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ: τον δήμο.

    Αλλιώς θα ζούμε στα αριστερά και δεξιά καθεστώτα των ολιγαρχών.

    Σε κάτι παρόμοιο ή χειρότερο από τον τωρινό εφιάλτη δηλαδή.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • η οικονομικη ανισοτητα δεν ειναι αποτελεσμα της πολιτικης ανισοτητας μονο! ισχυει και αυτο φυσικα! σου απαντησα και αλλου πως ιστορικα δεν υπαρχει αυτη η αποδειξη αλλα πολλες φορες το αντιθετο(αρχαια αθηνα)! ισχυει και το αναποδο! το ζητουμενο που φαινεται να συμφωνουμε ειναι η οικονομικη και πολιτικη ισοτητα!
      »Με την ελπίδα της αυτογνωσίας, ας κάνουμε την τολμηρή σκέψη για μια αλλη Βουλή χωρίς ολιγαρχικά κόμματα: για ένα συμβούλιο των λαϊκών συνελεύσεων» αυτο που περιγραφεις δεν υπαρχει! δηκοκρατικο κρατος δεν νοειται! κεντρικος συντονισμος τοπικων κοινοβουλιων το συζηταμε! το κομμα ειναι μηχανισμος/παραγωγο της ολιγαρχιας (του εθνους κρατους) που διεκδικει την διακυβερνηση/εξουσια! δημοκρατια σημαινει αυτοκυβερνηση και ειναι αντιπαραθετικο στα κομματα! και πλεον επανερχεται και η τυρρανια ως ενδεχομενο σεναριο (χιτλερ,σταλιν). στα υπολοιπα συμφωνω!

      • @biafra : «η οικονομικη ανισοτητα δεν ειναι αποτελεσμα της πολιτικης ανισοτητας μονο! ισχυει και αυτο φυσικα! σου απαντησα και αλλου πως ιστορικα δεν υπαρχει αυτη η αποδειξη αλλα πολλες φορες το αντιθετο(αρχαια αθηνα)! …»

        Δεξιά ονομάζουμε συνολικά το σύστημα σκέψης εκείνο που ισχυρίζεται πως αν παραδώσουμε την ΠΟΛΙΤΙΚΗ εξουσία σε λίγους, αυτοί οι λίγοι ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΟΙ εξουσιαστές θα διαμορφώσουν έτσι τις οικονομικές συνθήκες ώστε όλοι θα γίνουν οικονομικά πάμπλουτοι.

        Αριστερά ονομάζουμε συνολικά το σύστημα σκέψης εκείνο που ισχυρίζεται πως αν παραδώσουμε την ΠΟΛΙΤΙΚΗ εξουσία σε λίγους, αυτοί οι λίγοι ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΟΙ εξουσιαστές θα διαμορφώσουν έτσι τις οικονομικές συνθήκες ώστε όλοι θα γίνουν οικονομικά ίσοι.

        Δηλαδή και τα δυο συστήματα σκέψης ισχυρίζονται πως η πολιτική ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ που προτείνουν να μας κυβερνήσει, θα διαμορφώσει συνθήκες ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ προς όφελος του συνόλου.

        Ιστορικά λοιπόν, μια και φαίνεται να σε ενδιαφέρουν οι ιστορικές αποδείξεις, έχει αποδειχθεί, παρά τους αντίθετους θεωρητικούς ισχυρισμούς, και για τον δεξιό και για τον αριστερό τρόπο σκέψης, ακριβώς το αντίθετο από αυτά που ισχυρίζονται.

        Διότι η απάντηση στο, αγωνιώδες φιλοσοφικά και μεγαλειώδες πολιτικά, ερώτημα :

        «είναι η οικονομική ανισότητα που δημιουργεί την οικονομική ανισότητα ή το αντίθετο;» (λολ)
        («είναι ο καπιταλισμός που δημιουργεί την οικονομική ανισότητα» δηλαδή)

        είναι: η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ.

        Η πολιτική ανισότητα δημιουργεί την οικονομική ανισότητα και όχι το αντίθετο.

        Κι εσύ όχι μόνο ΔΕΝ μου «απάντησες ιστορικά πως δεν υπάρχει αυτή η απόδειξη», αλλά πριν θέσω το ερώτημα για την σχέση πολιτικής προς οικονομική ανισότητα, και μαζί και την απάντηση, ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ. Ούτε το ερώτημα τι δημιουργεί την οικονομική ανισότητα, ούτε η απάντηση, που είναι φυσικά η πολιτική ανισότητα και ΜΟΝΟ.

        Και ξέρεις και γιατί; Διότι θεωρητικά δεν υπάρχουν παρά ελάχιστα κείμενα πάνω στο τεράστιο αυτό ζήτημα. Και διότι οι ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΕΣ πολιτικές ηγεσίες και η διανόηση που τους υποστηρίζει, ΔΕΝ ΤΟ ΑΓΓΙΖΟΥΝ.

        Ετσι εσύ (και πάρα πολλοί άλλοι δυστυχώς) έχεις βρει την απάντηση πως για όλα φταίει ο καπιταλισμός (το ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ σύστημα) και όχι το πολιτειακό σύστημα (ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ).

        Αν και πολλοί όπως μάλλον κι εσύ δυσκολεύονται ακόμα στο να συλλάβουν την διαφορά μεταξύ οικονομικού συστήματος (καπιταλισμός) και πολιτεύματος. Φαινόμενο τόσο συχνό στην αριστερά, ακόμα και την «διαβασμένη». Αλλά και στην δεξιά.

        Θραξ Αναρμόδιος

        • Ο μαρξισμός μας λέει πως όλη αυτή την οικονομική ανισότητα που βλέπουμε γύρω μας, και τον συνακόλουθο ανθρώπινο πόνο, τον δημιούργησε ένα οικονομικό σύστημα: ο καπιταλισμός.

          Ο καπιταλισμός όμως είναι η οικονομική ανισότητα συγκροτημένη σε οικονομικό σύστημα, μιας ιστορικής περιόδου.

          Πόσο σοφό είνα να λέω πως «η οικονομική ανισότητα (ο καπιταλισμός) δημιουργεί την οικονομική ανισότητα» αφήνοντας απέξω από τον συλλογισμό μου την υπάρχουσα κατανομή της πολιτικής ισχύος ανάμεσα στα μέλη της κοινωνίας;

          Μιλάω για την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ταξική διαστρωμάτωση και ΟΧΙ την οικονομική.

          Μας λέει επίσης ο μαρξισμός πως ο καπιταλισμός είναι προϊόν της ιστορικής και κοινωνικής κίνησης. Είναι δηλαδή «φυσικό» φαινόμενο.

          Αυτό είναι μεν σωστό, αλλά είναι ελλιπές. Το σωστό είναι:

          Ο καπιταλισμός είναι προϊόν της ιστορικής και κοινωνικής κίνησης σε συνθήκες πολιτικής ΟΛΙΓΑΡΧΙΑΣ. Δηλαδή σε συνθήκες ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑΣ. Δηλαδή σε συνθήκες ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΔΙΑΣΤΡΩΜΑΤΩΣΗΣ.

          Και τι προτείνει ως θεραπεία ο μαρξισμός; ένα λίγο πολύ επινοημένο οικονομικό σύστημα: τον σοσιαλισμό. Στη θέση δηλαδή ενός, όπως ο ίδιος παραδέχεται, «φυσικού» οικονομικού συστήματος, προτείνει ένα «επινοημένο» οικονομικό σύστημα.

          Και το καλύτερο; Από όλον αυτόν τον συλλογισμό, αφήνει ουσιαστικά στο απυρόβλητο την κατανομή της πολιτικής ισχύος μεταξύ των μελών της κοινωνίας. Το ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ δηλαδή.

          Ο μαρξισμός ασχολείται με οικονομικά συστήματα σχεδόν αποκλειστικά. Και μέσα στα μυαλά των οπαδών του έχει εγκαθιδρύσει την εξουσία εκείνη που του επιτρέπει να εμφανίζει τα οικονομικά συστήματα ως πολιτεύματα.

          Και μάλιστα εξετάζει την ιστορική κίνηση και την δημιουργία των οικονομικών συστημάτων χωρίς καθόλου να λαμβάνει υπόψη του την επίδραση που έχει πάνω στην ιστορική κίνηση αυτή η υπάρχουσα κατανομή της ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΙΣΧΥΟΣ μεταξύ των μελών μιας κοινωνίας.

          Και το καλύτερο είναι σαν το κερασάκι στην τούρτα. Ο μαρξισμός προτείνει μεν τον σοσιαλισμό ως θεραπεία, αλλά δεν πολυασχολείται με το ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟ σύστημα της κοινωνίας που θα εφαρμόσει την πρότασή του.

          Δηλαδή μας προτείνει την ακύρωση της οικονομικής ταξικής διαστρωμάτωσης χωρίς να προϋποθέτει ΑΥΣΤΗΡΑ την ακύρωση της πολιτικής ταξικής διαστρωμάτωσης.

          Και έτσι φτάσαμε να δούμε να γίνονται «εφαρμοστές» του σοσιαλισμού κάποιοι ροκ σταρ της ΟΛΙΓΑΡΧΙΑΣ. Με τα γνωστά αποτελέσματα.

          Θραξ Αναρμόδιος

          ΥΓ. Μήπως και για την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ φταίει ο καπιταλισμός; Και πιο πριν η φεουδαρχία; Και πιο πριν το δουλοκτητικό σύστημα; Τόσοι πολλοί φταίχτες για την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ; Και στον «υπαρκτό σοσιαλισμό» ποιος έφταιγε για την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ; Ο φούφουτος;

          • δεν ειμαι αριστερος ουτε δεξιος ουτε μαρξιστης! σου ειχα αναφερει σε ενα αλλο ποστ πριν κανα δυο μερες πως στην αρχαια αθηνα μεταξυ των πολιτων υπηρχε πληρης πολιτικη ισοτητα! οικονομικη ισοτητα δεν υπηρχε! 100 χρονια διηρκησε αυτη η κατασταση με χρι την ανατροπη του πολιτευματος απο τον εθνικισταρα αλεκο! κατα συνεπεια ο αντικειμενικος νομος που συνελαβες(ως αλλος μαρξ?) ειναι απλα αυθαιρετος. η οικονομικη ανισοτητα απλα ειναι το αποτελεσμα της μη βουλησης των ανθρωπων για οικονομικη ισοτητα!

            • φυσικα συμφωνω πως εξισου αριστεροι και δεξιοι ειναι ολιγαρχικοι εως τυρρανικοι! διαφορετικες εκδοχες του καπιταλισμου(κρατικου αστικου εθνικιστικου)! οχι παντως δημοκρατες!

  7. Να τους τσακίσουμε σε κάθε γειτονιά. Έξω τα καθάρματα από τις γειτονιές μας. ΕΞΩ ΡΕ τα τσουτσέκια του κράτους! Αντιφασιστικές πορείες σε κάθε γωνιά σε κάθε πόλη. Να περνάμε κάτω από τα τιμημένα νοικοκυραίικα σπίτια τους να νιώσουνε το φόβο! Το κράτος τους φυλάει καλά, πρέπει να νιώσουν ότι δεν τους φτάνει καμία φύλαξη από τα φιλαράκια τους. Ταυτόχρονη επίθεση σε κράτος και παρακράτος.

  8. Τίθεται όμως το ερώτημα, αν τα ολιγαρχικά κόμματα δεν φτιάχνουν ώριμους πολίτες, αλλά πειθήνιους σε αυτά υπηκόους, πως θα βγεί ο κακομοίρης ο υπήκοος -αριστερός και δεξιός-απο την δοκάνα που ειναι πιασμένος, και κυρίως όταν ο ίδιος δεν επιδιώκει να απεμπλακεί, σαν το θύμα που συμβιώνει με το θύτη του, αναστρέφοντας μέσα του την εικόνα: θεωρεί οτι αυτός ο ψηφοφόρος παρότι είναι θύμα καθορίζει με τη στάση του και με τη «δύναμη» της ψήφου του, την τύχη του κόμματός του. Με αυτό τον τρόπο «εκδικείται» τα κόμματα (ψηφίζοντας εναλλάξ) για την ελευθερία που του στέρησαν, μη κάνοντας την παραμικρή προσπάθεια να απελευθεράσουν τον εαυτό τους απο την αρχική αιτία: την πίστη οτι κάποιος πιο δυνατός,πιο έξυπνος, πιο ικανός, πιο ισχυρός θα αναλάβει τη δική τους ευθύνη, για τη ζωή τους και τις ελέυθερες επιλογές τους. Αυτή τη συμπεριφορά έχουν οι ανώριμοι ενήλικες που στην παιδική τους ηλιίκία σύμφωνα με την ψυχολογία, είτε στερήθηκαν απο συναισθήματα αγάπης και φροντίδας ουσιαστικής είτε τους προσφέρθηκαν πάρα πολλά χωρίς να κοπιάσουν για τίποτα.Τι φταίνε τα κόμματα που μόνο σκοπό έχουν να αναπαράγουν τον εαυτό τους, ενώ παράλληλα έρχονται για να αναπληρώσουν αυτό το ψυχολογικό κενό: να συντηρήσει ο έλληνας ψηφοφόρος-υπήκοος την ανώριμότητά του…
    Ποιός θα τολμήσει να βγεί απο την παγίδα;
    Με την ελπίδα της αυτογνωσίας, ας κάνουμε την τολμηρή σκέψη για μια αλλη Βουλή χωρίς ολιγαρχικά κόμματα: για ένα συμβούλιο των λαϊκών συνελεύσεων , όπου όλοι θα είμαστε κάποτε ισότιμοι πολίτες, για αρχή…

    • @Αριστείδης ο Δίκαιος: «Τίθεται όμως το ερώτημα, αν τα ολιγαρχικά κόμματα δεν φτιάχνουν ώριμους πολίτες, αλλά πειθήνιους σε αυτά υπηκόους, πως θα βγεί ο κακομοίρης ο υπήκοος -αριστερός και δεξιός-απο την δοκάνα που ειναι πιασμένος…»

      Εδώ έρχεται η δική μας ευθύνη-δουλειά-καθήκον-προσπάθεια-πως-να-το-πω.

      Κατ’ αρχήν πρέπει να πούμε στον συμπολίτη μας οτι πρέπει να συνειδητοποιήσει πως ΔΕΝ γνωρίζει ή ΔΕΝ θυμάται τι είναι δημοκρατία. Διότι χωρίς να συνειδητοποιήσει κάποιος πως έχει πρόβλημα, δεν αποφασίζει να αντιμετωπίσει το πρόβλημά του.

      Επειτα πρέπει να του θυμίσουμε ή να του μάθουμε τι είναι δημοκρατία και κυρίως τι ΔΕΝ είναι δημοκρατία. Αυτό είναι το εύκολο, γιατί χωράνε σχεδόν όλα σε μια κόλλα Α4.

      Και μετά να αναζητήσουμε όλοι μαζί, κι εμείς που γνωρίζαμε κι εκείνοι που δεν γνωρίζανε ή είχανε ξεχάσει, πως επιτέλους, αφού γίνουμε αρκετοί, θα καταφέρουμε να βάλουμε το πολίτευμα σε έναν δρόμο, ώστε κάποτε να γίνει δημοκρατία.

      [Το διατύπωσα έτσι, γιατί είμαι από κείνους που πιστεύουν πως οι αλλαγές ΔΕΝ γίνονται με φουλ επαναστάσεις -λολ- αλλά κάπως πιο …βασανιστικά, μια και μέχρι τώρα η ιστορία των επαναστάσεων, πάει από αποτυχία σε αποτυχία, αλλά το συζητάω -ξαναλολ- και για …φουλ δημοκρατία, άμα πια δεν κρατιόμαστε…].

      Αν πηγαίναν τα οικονομικά μου καλά θα πήγαινα να νοικιάσω ένα από αυτά τα ξενοίκιαστα μαγαζάκια στην γειτονιά μου, θα του έβαζα απέξω μια ωραία ταμπέλα «Στέκι Δημοκρατίας», θα μάζευα και μερικούς από τη γειτονιά να το κάνουμε να μοιάζει κάπως σαν σύλλογο, θα έφερνε ο ένας μια καρέκλα, ο άλλος μια καφετιέρα, ένα τραπέζι, οι γυναίκες καμμιά κουρτίνα, κάτιτις, και κάθε απογευματάκι θα είχαμε τα γεροντάκια της γειτονιάς, και όποιον άλλον, ακόμα και περαστικό, να του τρώμε τα συκώτια: «δημοκρατία, λαϊκή κυριαρχία, δημοκρατία, ΚΛΗΡΩΣΗ, δημοκρατία, κληρωτοί δικαστές και εισαγγελείς, δημοκρατία, εμείς όλοι οι πολίτες νομοθέτες, δημοκρατία, γενική συνέλευση πολιτών, δημοκρατία, κληρωτή ελεγκτική επιτροπή κλπ κλπ».

      Και θα πήγαινα-με και στα σχολεία της γειτονιάς να βρω τους δασκάλους, τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων, τα στέκια που έχουνε κάτι πολιτιστικοί σύλλογοι, και γενικώς θα τους ανακάτωνα όλους.

      Αλλά δεν έχω ούτε τα λιγοστό νοίκι που χρειάζεται ένα τέτοιο μαγαζάκι να διαθέσω. Και δεν βλέπω και κανέναν να πολυέχει και όρεξη για τέτοια διαφωτιστική δουλειά που απαιτεί χρόνο και προσπάθεια.

      Παλιότερα, προ κρίσης, τότε που είχα και πέντε δραχμές στην τσέπη, όταν το πρότεινα σε κάποιον γνωστό με κοίταγε σαν ούφο. Γενικώς με κοίταγαν σαν ούφο τότε που μιλούσα για δημοκρατία, Συνταγματική-Πολιτειακή αλλαγή και τα παρόμοια. Μ’ είχε φάει η πολιτική μοναξιά.

      Τώρα είμαι κάπως καλύτερα (λολ). Μειοψηφία πάλι, αλλά τουλάχιστον όχι μόνος μου. Ασε που συνήθισα και την γεύση της απογοήτευσης και μ’ ενοχλεί πια λιγώτερο.

      Θραξ Αναρμόδιος

  9. Δίπλα στους μαχητές της ελευθερίας

    Ο δρόμος της αντίστασης στην καπιταλιστική βαρβαρότητα, ο δρόμος του αγώνα για την ελευθερία, περνάει μέσα από την αλληλεγγύη σ’ αυτούς που πρώτοι τον διάβηκαν. Δεν αφήνει κανέναν μόνο, δεν αφήνει κανέναν πίσω.

    Πορεία αλληλεγγύης σε όσους κι όσες διώκονται για την υπόθεση της Ε.Ο. ΣΠΦ
    Παρασκευή, 5 Οκτώβρη, 19.30, Προπύλαια (οδός Πανεπιστημίου, Αθήνα)

    Έναρξη της δίκης – Κάλεσμα στο δικαστήριο των γυναικείων φυλακών Κορυδαλλού
    Δευτέρα, 8 Οκτώβρη, 9.00
    Συνέλευση αλληλεγγύης στη ΣΠΦ και σε όσους κι όσες διώκονται για την ίδια υπόθεση / σύντροφοι, συντρόφισσες saspf.squat.gr

  10. Aυτό για την εκδημοκράτιση της αστυνομίας, epic fail. σόρυ, αλλά μας πιάσανε οι ψυχοπόνιες να μη στιγματιστούν τα μέλη της τώρα? Αυτό ότι η αστυνομία μάλιστα είναι ένα κομμάτι του λαού, εχμ, όχι δεν είναι. Είναι του κράτους κομμάτι όχι του λαού. Αν ήτανε κομμάτι του λαού, στις πορείες και στις διεκδικήσεις δε θα ήτανε κόντρα του, θα ήτανε μαζί του. Και καμία «δουλειά» δε δικαιολογεί το ρόλο που έχει παίξει στο κυνήγι όσων αγωνίζονται στο δρόμο, στη δια του ροπάλου συμμόρφωση, στη συνθηκολόγηση με τα πλέον αηδιαστικά ανθρωποειδή ασπόνδυλα, σιγά μη μας πιάσουνε τα κλάμματα.

    • @ultra

      Αστυνομία και στρατός ανήκουν σε κείνον που ασκεί την εξουσία.

      Με μια ιδιορρυθμία: τα περισσότερα μέλη αυτών των σωμάτων (ιδίως στην χώρα μας που δεν πέρασε από φεουδαρχία παρόμοια με την ευρωπαϊκή, με ευγενείς κλπ κλπ) προέρχονται από τα λαϊκά στρώματα.

      Και αυτό το στοιχείο μπορεί κάτω από ορισμένες περιστάσεις να αποδειχθεί πολύ σημαντικό.

      Θραξ Αναρμόδιος

      ΥΓ. Αλλο πράγμα πολιτικός στοχασμός και ΑΛΛΟ πράγμα το συναίσθημα που παίρνει τον εαυτό του για πολιτικό στοχασμό.

  11. Δεν σκοπεύω να ξοδέψω ίχνος πολιτικού στοχασμού για τους μπάτσους. Άμα εσύ θες να το κάνεις κάντο. Για πες μου έχεις σχέδιο που περιλαμβάνει μπάτσοι πολίτες να φτιάξουνε μια ωραία μεγάλη δημοκρατία και μεις να κάτσουμε στη σκιά της? Ή ο σκοπός είναι τόσο μεγάλος που μπορεί και να περιλαμβάνει ανίερες συμμαχίες? Αρχίσαν οι εκπτώσεις, όλοι στου κωτσόβολου.

  12. Το σύστημα χρησιμοποιεί ΄τις γνωστές αφαλιστικές του δικλέιδες, στρατό, αστυνομία, εκκλησία για να αναπαράγει τον εαυτό του. Τα κόμματα ειναι το καφενείο που εκτονώνεται η αν΄γκη συμμετοχής σε αυτό τον πακεταρισμένο κόμο που σε περιβάλει…με φασιστική επιβολή, αλλά και με τη δική σου συναίνεση κάθε τέσσερα ή τρία χρόνια. Το κράτος είμαστε εμείς. Το κράτος αποτελείτε απο ανθρώπους με κόκκαλα και αίμα, που όταν στρεφεται εναντίον σου σε ξαπλώνει κάτω με αμεσο-φασιστικές διαδικασίες. Τα όπλα τους τα ξέρουμε. Τα δικά μας όπλα ποιά είναι; Γιατί αν χρησιμοποιήσουμε τα ίδια , είμαστε χαμένοι. Έχουν τα περισσότερα και τα πιο σύγχρονα! Λίγη φανατσία χρειάζεται, και δε χρειάζεται κανένα άλλο όπλο. Τι πιο δυνατό απο την αποκάλυψη της απάτης εις βάρος του λαού με την καλή έννοιαοχι του μαζανθρώπου …αλλά του καλού και δίκαιου ανθρώπου που διεκδικεί μια αξιοπρεπή και ισότιμη ζωή για όλους, χωρίς να εξουσιάζει και χωρίς να έχει την ανάγκη να εξουσιάζεται..Αυτό το τελευταίο ειναι για εμένα το άλφα και το ωμέγα τηε επανασταικής διαδικασίας μέσα μας πρώτα…

  13. Αριστερά ονομάζουμε συνολικά το σύστημα σκέψης εκείνο που ισχυρίζεται πως αν παραδώσουμε την ΠΟΛΙΤΙΚΗ εξουσία σε λίγους, αυτοί οι λίγοι ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΟΙ εξουσιαστές θα διαμορφώσουν έτσι τις οικονομικές συνθήκες ώστε όλοι θα γίνουν οικονομικά ίσοι. 🙄

    οτι ναναι …. οτι ναναι
    δε ξερω τι γραφει παρακατω, μπορει και να βελτιωνεται, αλλα μεχρι εκει ειναι οτι ναναι

    με αλλαλογια …
    – ουτε αριστερα ουτε δεξια, μονο Ελλας

    αντε και καλη λευτερια … στα μυαλα

  14. Είναι εντυπωσιακη η σιωπη της αριστερας.
    Είναι εντυπωσιακη η μουγκα των ρουληδων.
    Ειναι εντυπωσιακη η αφασια οσων θελουν να λενε οτι ειναι δημοκρατες.

    Τεσσερα παιδια που καλως ή κακως επελεξαν μια από τις μορφες του επαναστατικου αγωνα εναντια στο καθεστως που στελνει το ποπολο στη φτωχοποιηση, στην ανεργια, την αυτοκτονια, την αμορφωσια, την πληρη εξαθλιωση, την απελπισια και το θανατο, με κατασκευασμενα στοιχεια και για πραξεις που ακομα και για μια στοιχειωδη αστικη δημοκρατια είναι πταισματα, να καταδικαζονται με βαρυτατες ποινες.

    \\Σε πολυετείς ποινές κάθειρξης καταδικάστηκαν ερήμην τέσσερις κατηγορούμενοι για συμμετοχή στην οργάνωση «Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς».
    Οι Μιχάλης και Γιώργος Νικολόπουλος και ο Δαμιανός Μπολάνο (για τον οποίο η απόφαση προβλέπει και απέλαση μετά την έκτιση της ποινής) καταδικάστηκαν συνολικά σε 68 χρόνια φυλακή ο καθένας, κατά συγχώνευση 34, από τα οποία εκτίονται τα 25\\.

    Η εγκαθιδριμενη τυραννια-τρομοκρατια, κυβερνησεων, δικαστων, αστυνομιας, αυτων των βιαστων της κοινωνιας και των αφεντικων τους συνεπικουρουμενοι από τους γκεμπελισκους των ΜΜΕ και την ανοχη της λεγομενης αριστερας, που φοβαται να μιλησει μη και κατηγορηθει και χασει καποια ψηφαλακια, διαμορφωνουν αυτό το ζοφο της δυστυχιας.

    Ποιοι είναι οι πραγματικοι τρομοκρατες;! Τους ζουμε καθημερινα και εχουν το προσωπο της εξουσιας.

    Που στοχευουν;! Δε χρειαζεται να είναι κανεις ιδιαιτερα ευφυης για να καταλαβει.

    Ετσι νομιζουν ότι θα καμψουν τη θεληση των αγωνιστων, του ιδιου του ποπολου που δεν του μενει άλλη επιλογη παρα η ανατροπη τους;
    Οσο το αστικο κρατος-καθεστως της ολιγαρχιας-τυραννιας σκληραινει, για να λυγησει τους αγωνες, τοσο γινεται ολοφανερο ότι οι μερες της ανατροπης του είναι κοντες και ο κάθε κατεργαρης θα βρεθει στο μπαγκο του.

  15. μην τους αδικεις, εχουν πολλη δουλεια οι λουστροι … τοσα παπουτσια αφεντικων κυκλοφορανε που θελουνε βερνικωμα
    εβγαλαν και κατι σπυρια ναααααααα στη γλωσσα απ το γλυψιμο και ειναι σε αποθεραπεια

    παρ ολα αυτα βρηκαν κουραγιο και μιλησαν !!!!!!!!!!!!!

    «Απάντηση στο Μνημόνιο και το νεοφασισμό είναι η μαζική ειρηνική δράση του λαού και όχι ατελέσφορες και αδιέξοδες πρακτικές.»

    http://www.left.gr/article.php?id=8810

  16. @LAGARTSAS, αυτοί με βαρύτατες ποινές και όσοι είναι ένοχοι για την πραγματική τρομοκρατία, έξω και με τη «δικαιοσύνη» στο πλευρό τους, καθώς είναι διαπλεκόμενη/οι. Αν οι φορείς της δεν ήταν διαπλεκόμενοι, αν όλοι οι φορείς των εξουσιών δεν ήταν διαπλεκόμενοι, αν όλο το σύστημα δεν είχε δικλείδες προστασίας των πραγματικών ενόχων, τότε οι τράπεζες και τα υπουργεία, οι εφορίες και η ζάμπλουτη εκκλησία, δε θα έχωναν το χέρι όπου δε θα τους έπαιρνε και θα τους χώναμε στη γη πριν τολμήσουν να το χώσουν. Στις δεδομένες κοινωνικές συνθήκες ο απλός άνθρωπος δεν έχει καμία δύναμη και κανέναν άλλο τρόπο να πολεμήσει, κι αυτές οι νεωτερικότητες για ειρηνισμούς είναι ολότελα βλαμμένες όπως και αυτες/οι που τα ξεστομίζουν.

    Ζούμε έναν πόλεμο καθημερινά για διαστρέβλωση της αλήθειας, κλέφτης δεν είναι το κράτος, είναι αυτός που κλέβει το κράτος, ποιος είναι ο κλέφτης αμπεμπαμπλόμ, δεν είναι τρομοκράτης αυτός που σου γαμάει το παρόν και το μέλλον, είσαι εσύ που αντιστέκεσαι, δε φταίει ο βιαστής, ήταν οι συνθήκες που τον οδήγησαν, ήταν η κακιά η ώρα, και τα συναφή δικαιολογητικά. Πρέπει ο λαός να κάνει τις «απαραίτητες θυσίες» γιατί φταίει που ήταν έτσι ήταν αλλιώς κι αλλιώτικα, μετατόπιση ευθυνών συνέχεια, γνωστή μέθοδος θολώματος νερών, μαζί τα φάγαμε, οι δήμοι της χώρας είναι όλοι καταληστεμένοι, η καθημερινότητα είναι η ίδια καταληστεμένη, εργολάβοι της γνωστής και μη εξαιρετέας «δημοκρατίας» μοίρασαν το βιος, τα κοινωνικά αγαθά χρόνια τώρα γίνονταν ένα ένα ιδιωτικά, για λίγους και έχοντες, δρόμοι, θάλασσες, λιμάνια, ξεπουλιούνται μπιρ μπαρά, λολ, για να μιλήσω και λίγο τη γλώσσα σου, τα φλασάκια με τους κλέφτες του δημόσιου κορβανά δεν ήταν με «νόμιμες μεθόδους» παρμένα, πόσο η γλώσσα φτιάχνεται έτσι στα παράθυρα του νόμου, στα χάσματα, ώστε να εξυπηρετήσει τη σήψη ενός συστήματος ληστρικού και δόλιου, υποκριτές όχι της πεντάρας αλλά των δισεκατομμυρίων.

    Και ένα κομμάτι της πραγματικότητας που μέσα στην ανατριχίλα που σε πιάνει από την απονιά, σου δείχνει ξεκάθαρα τα μεγέθη της σκληρότητας απέναντι στον μη έχοντα από το τσιράκι του έχοντα, σε αστυνομικό τμήμα, δυο γυναίκες έκλαιγαν και παρακαλούσαν μπάτσους να μη τις καταγράψει γιατί δεν είχαν λεφτά ούτε για το εισιτήριο, πόσο μάλλον για το πρόστιμο που δεν κόπηκε αυτό το γαμημένο το εισιτήριο, ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΠΑΝΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ ΣΤΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΩ ΑΦΗΝΟΝΤΑΙ ΛΗΣΤΕΣ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ!!! Η μία γυναίκα έκλαιγε και παρακαλούσε έχω παιδι με ειδικές ανάγκες, να η φωτογραφία του, και ο μπάτσος έλεγε είναι η διαδικασία κυρία μου, άπονος, Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ. Που αν υπήρχε ΗΘΙΚΗ, Η ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΗΘΙΚΗ, θα έπρεπε όχι μόνο να αφήσει τις γυναίκες να φύγουν, ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΟΠΟΙΟΥ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ, όσων τόλμησαν να φτιάξουν τέτοιο νόμο, όσων τόλμησαν να θεωρούν τα μέσα μεταφοράς ΤΣΙΦΛΙΚΙ ΤΟΥΣ, όσων τολμούν να θεωρούν αγαθά κοινά ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ, ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ και όχι των ανθρώπων του τόπου που τον κατοικούν! Και μετά κάποιοι έρχονται και σου φτιάχνουν ένα τοπίο αγκαλίτσας μελισσάκι και ψεύτικης μετριοπάθειας

  17. Όμως πρόσεχε μαλάκα, γιατί ο μετανάστης σου κλέβει τη δουλειά! Πρόσεχε, γιατί ο δημόσιος κίνδυνος είναι η οροθετική, είναι η πόρνη, είναι το ζάκι, είναι ο άστεγος, ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΟΝ ΑΣΤΕΓΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΑΥΡΙΟ, να φοβάσαι τον μετανάστη που ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ηλίθιε περήφανε πατριώτη. Βάλε τη σημαία στο μπαλκόνι σου περήφανα, διαλάλησε τη μαλακία που σε ποτίζουν αιώνες εθνολατρείας, φρόντισε να αγαπάς ΑΠΟ ΦΟΒΟ.

  18. Και εκείνα τα παιδια άστα στη φυλακή, γιατί αυτά ήταν οι εχθροί της δημοκρατίας σου. Και τέτοιους εχθρούς της «δημοκρατίας» πρέπει να τους έχεις στην απομόνωση. ΤΗΝ ΑΠΕΙΛΟΥΝ βλέπεις.

Αφήστε απάντηση στον/στην Αριστείδης ο Δίκαιος Ακύρωση απάντησης