Στρατηγικός Ψυχολογικός Πόλεμος / Ψυχολογικές Επιχειρήσεις και Υπονόμευση

wp.me/pPn6Y-eGt

Προειδοποίηση προς αποφυγήν παρεξηγήσεων:

με τα κείμενα που θα διαβάσετε & το βίντεο που θα δείτε παρακάτω,

δεν σημαίνει ότι συμφωνούμε ή τα αποδεχόμαστε.

Τα παραθέτουμε εδώ για να τα τσεκάρουμε & να τα συζητήσουμε μεταξύ μας.

Αν βγει κάποιο συμπέρασμα από την κουβέντα αυτή, θα το δείτε γραμμένο εδώ,

σε νέα ενημέρωση (+προσθήκη ενδιαφερόντων σχολίων από άλλους φίλους

μέσα στο κείμενο της ανάρτησης).

Εγχειρίδιο Ψυχολογικών Επιχειρήσεων

*

Ψυχολογικές Επιχειρήσεις & Υπονόμευση

 

 

 

 

 

«Η υπονόμευση, είναι ο όρος που περιγράφει τις δραστηριότητες που χρησιμοποιούμε για να καταστρέψουμε πράγματα όπως η πίστη, η θρησκεία, το οικονομικό και πολιτικό σύστημα μιας χώρας και συνήθως στο μυαλό μας είναι συνδεδεμένος με την κατασκοπεία και άλλα ρομαντικά πράγματα όπως η ανατίναξη γεφυρών, ο εκτροχιασμός τρένων και άλλες θεαματικές χολλυγουντιανές ενέργειες…

[…] Το μεγαλύτερο λάθος ή καλύτερα η λανθασμένη αντίληψη είναι το γεγονός ότι όποτε μιλάμε για την KGB, για κάποιον περίεργο λόγο από τους παραγωγούς ταινιών του χόλυγουντ, μέχρι τους διδάκτορες της πολιτικής επιστήμης, και τους εντός εισαγωγικών «ειδικούς» επι των σοβιετικών θεμάτων ή «κρεμλινολόγους» οπως αυτοαποκαλούνται, ολοι τους νομίζουν ότι η δραστηριότητα της KGB περιορίζεται στην κλοπή των σχεδίων κάποιου υπερηχητικού αεροσκάφους, την παράδοση τους στους σοβιετικούς και την πώληση τους στην σοβιετική στρατιωτική βιομηχανία.

Αυτό όμως είναι μόνο μέρος της αλήθειας….»

*

Ο Yuri Bezmenov (alias Tomas Schuman), ένας πρώην σοβιετικός υπονομευτής της KGB, εξηγεί λεπτομερώς τις τεχνικές που χρησιμοποιεί η KGB για να υπονομεύσει και να καταλάβει στρατιωτικά χώρες-στόχους σε μια διάλεξη του στο Los Angeles το 1983.

Ο Yuri Bezmenov ήταν προπαγανδιστής της KGB, στον οποίο ανατέθηκε αποστολή στην Ινδία, η οποία παραδόθηκε στους δυτικούς το 1970. […]

*

Ο Yuri Bezmenov αυτομόλησε στην Αμερική και προφανώς τώρα εργάζεται υπηρετώντας την Αμερικανική προπαγάνδα, πράγμα που είναι εμφανές στη διάλεξη του.

Οι μέθοδοι όμως που περιγράφει, είναι πραγματικές και χρησιμοοποιούνται με τον τρόπο που περιγράφονται στη διάλεξη. Οι μέθοδοι αυτές αναφέρονται στα αμερικανικά στρατιωτικά εγχειρίδια ψυχολογικού πολέμου.

*

 

 

 

 

 

*

[…]

*

Πηγή: Πηγή1, Πηγή2 

*

*

Yuri Bezmenov >>>

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗ   0:00
«Η υπονόμευση, είναι ο όρος  που χρησιμoποιούμε για να περιγράψουμε τις δραστηριότητες που χρησιμοποιούμε για να καταστρέψουμε πράγματα όπως η πίστη, η θρησκεία, το οικονομικό και πολιτικό σύστημα μιας χώρας-στόχου»
*
*

ΜΥΘΟΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ 

Το μεγαλύτερο λάθος , καλύτερα, η λανθασμένη αντίληψη είναι το γεγονός ότι όποτε μιλάμε για την KGB,
για κάποιον περίεργο λόγο, από τους παραγωγούς ταινιών του χόλυγουντ, μέχρι τους διδάκτορες της πολιτικής επιστήμης και τους  «ειδικούς» επι των σοβιετικών θεμάτων ή «κρεμλινολόγους»,
όπως αυτοαποκαλούνται, όλοι τους νομίζουν ότι η δραστηριότητα της KGB περιορίζεται στην κλοπή των σχεδίων κάποιου υπερηχητικού αεροσκάφους, την παράδοσή τους στους σοβιετικούς και την πώληση τους στην σοβιετική στρατιωτική βιομηχανία.Αυτό όμως είναι μόνο μέρος της αλήθειας.
*
Αν πάρουμε ολόκληρο τον προϋπολογισμό σε χρήμα και ανθρώπινο δυναμικό που η KGB δαπανά εκτός συνόρων της Σοβιετικής Ένωσης, θα ανακαλύψουμε (χωρίς φυσικά να υπάρχουν επίσημα στατιστικά στοιχεία) ότι η κατασκοπεία, αυτή καθ’ αυτή, λαμβάνει μόνο το 15% των χρημάτων, χρόνου και ανθρώπινου δυναμικού της δραστηριότητας της KGB.
Το υπόλοιπο 85% των πόρων δαπανάται στην υπονόμευση.
Και σε αντίθεση με όσα γράφουν τα λεξικά Αγγλικής, ο όρος υπονόμευση για την KGB σημαίνει
«επιθετικές καταστρεπτικές δραστηριότητες», που σαν σκοπό έχουν
να καταστρέψουν τη χώρα, έθνος ή γεωγραφική περιοχή του εχθρού.
Άρα δεν υπαρχει ρομαντισμός εδώ.
Καθόλου.
Ούτε ανατίναξη γεφυρών, ούτε μικροφίλμ μέσα σε κουτάκια Κόκα-Κόλας, ούτε τίποτα παρόμοιο.
Καμία ανοησία τύπου James Bond.Όχι.Ο υπονομευτής είναι ο φοιτητής που έρχεται στα πλαίσια ανταλλαγης φοιτητών,
ο ηθοποιός, ο καλλιτέχνης, ένας δημοσιογράφος σαν κι εμένα όπως ήμουν δέκα χρονια πριν.

*
*
ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗ   (0:11:29)

Η Ιαπωνική και Κινεζική πολεμική τεχνη του Τζούντο μας διδάσκουν ότι (0:11:29) πρέπει πρώτα να αποφύγουμε το χτύπημα και μετά να του πιάσουμε το χέρι και να τον ωθήσουμε προς την ίδια κατεύθυνση μέχρι να συγκρουστεί με τον τοίχο.

Όπως βλέπετε, η χώρα-στόχος, προφανώς κάνει κάτι λάθος.
Αν είναι μια ελεύθερη δημοκρατική χώρα, υπάρχουν πολλές διαφορετικές κινήσεις μέσα στην κοινωνία προφανώς μέσα σε μια κοινωνία υπάρχουν και άνθρωποι που είναι αντιθετοι με την ίδια την κοινωνία, απλοί εγκληματίες, ιδεολόγοι αντιθετοι με την κρατική πολιτικη και απλά ψυχωτικά άτομα που αντιτίθενται σε οτιδήποτε και τέλος μια μικρή ομάδα από πράκτορες ενός άλλου έθνους που αγοράστηκαν, υπονομεύτηκαν και στρατολογήθηκαν.
Τη στιγμή που όλες αυτές οι κινήσεις θα καθοδηγηθούν προς την ίδια κατεύθυνση (0:12:32)
είναι η ώρα να «πιάσουμε» την κίνηση αυτή και να την ωθήσουμε προς την ίδια κατεύθυνση,
μέχρι η κίνηση να οδηγήσει την κοινωνία σε κατάρρευση.
Σε κρίση.
Όμοια με την πολεμική τέχνη.
Δεν σταματάμε έναν εχθρό.
Τον βοηθάμε να πάει προς την κατεύθυνση που εμείς θέλουμε.
Λοιπόν. Στο στάδιο του «εκφυλισμού», δημιουργούνται τάσεις στην κοινωνία, σε κατεύθυνση αντίθετη με τα βασικά ήθη και αξίες της κοινωνίας.
Η εκμετάλλευση και η κεφαλαιοποίηση αυτών των  τάσεων είναι ο στόχος του υπονομευτή.
Η θρησκεία, η εκπαίδευση, η κοινωνική ζωή, η πολιτική εξουσία, οι εργασιακές σχεσεις και τέλος τα σώματα ασφαλείας είναι το πεδίο εφαρμογης της υπονόμευσης
*
*
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ (0:07:23)

«Η υψηλότερη τέχνη του πολέμου είναι να μην πολεμάς καθόλου !

Αλλά, αντίθετα, να υπονομεύσεις οτιδήποτε έχει αξία στην χώρα του εχθρού σου,

ώστε η αντιληψη της πραγματικότητας στο μυαλό του εχθρού σου να διαστρεβλωθεί σε τέτοιο βαθμό που να μην σε θεωρεί καν εχθρό.»

Και αντίθετα να πιστέψει ότι το δικό σου σύστημα, ο δικός σου πολιτισμός και τα δικά σου ήθη

αποτελούν εναλλακτικές, που όχι μόνο δεν τις απεχθάνεται, αλλά τις επιθυμεί και τις προτιμά από το να πεθάνει για τις δικές του.
Αυτός είναι ο τελικός στόχος της υπονόμευσης και μέχρι εδώ μπορεί να επιτευχθεί χωρίς να πέσει ούτε μία σφαίρα.
Αυτό είναι στην πραγματικότητα η υπονόμευση.
Όπως είδατε, δεν είπα ούτε λέξη για ανατίναξη γεφυρών, ούτως ή άλλως οι γέφυρες δε θα προστατευσουν τον εχθρό.
Πως επιτυγχάνονται όλα αυτά;
*
*
 Που οδηγούν;
*
*
*
*
ΤΑ ΠΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗΣ (0:13:42)
Οι περιοχές όπου διαμορφώνεται η κοινή γνώμη είναι
η θρησκεία,
το εκπαιδευτικό σύστημα,
η κοινωνική ζωή,
η δημόσια διοίκηση,
τα σώματα ασφαλείας και φυσικά
οι σχέσεις μεταξύ εργοδοτών και εργαζομένων,
η οικονομία.
Αυτά είναι τα πεδία δράσης.
*
Στη θρησκεία σημαίνει καταστροφή, αλλοίωση, αντικατάσταση με διάφορα σεξιστικά δόγματα,
που διασπούν την προσοχή των ανθρώπων.
Δεν εχει σημασία αν είναι ανόητα ή αφελή,
το σημαντικό είναι το κύριο θρησκευτικό δογμα να διαβρωθεί σιγά σιγά και
να διαχωριστεί από την ανώτερη αποστολή της θρησκείας,
που είναι να φέρει τους ανθρώπους κοντά στο Θεό.
*
Εκπαίδευση.
Αποπροσανατολισμός,
ώστε οι μαθητές να μην μάθουν οτιδήποτε εποικοδομητικό πραγματικό, αποτελεσματικό.
Αντί για μαθηματικά, φυσική, χημεία και ξένες γλώσσες,
μάθετέ τους για αστικό πόλεμο, φυσικες τροφές, οικιακή οικονομία, σεξουαλικότητα,
οτιδήποτε αρκεί να σε απομακρυνει από τα σημαντικά.
Μια τέτοια ομάδα είναι τα μέσα ενημέρωσης.

*

Κοινωνική ζωή.

Αντικατάσταση των παραδοσιακών ιδρυμάτων με ψεύτικους οργανισμούς,

πάρτε την υπευθυνότητα των ατόμων

και αντικαταστήστε τις σχέσεις μεταξύ ατόμων, ομάδων και της κοινωνίας με τεχνητά «δημοκρατικά» σώματα.

Αντί για λειτουργικές σχέσεις μεταξύ των ατόμων της κοινωνίας,

εγκαταστείστε ιδρύματα κοινωνικής εργασίας,

μη κερδοσκοπικές οργανώσεις, που εργάζονται και πληρώνονται απο ποιον;

Την κοινωνία;

Όχι.

Οι κοινωνικοί λειτουργοί δεν ενδιαφέρονται για εσάς ή την οικογένεια σας,

ούτε για την κοινωνία,

ενδιαφέρονται για τον μισθό τους από την κυβέρνηση.

Το αποτέλεσμα της προσφοράς τους, δεν έχει σημασία,
μπορούν να σκαρφιστούν οτιδήποτε για να πείσουν την κυβέρνηση ότι είναι χρήσιμοι για την κοινωνία.
*
Πολιτική εξουσία.
Ο φυσικός φορέας πολιτικής εξουσίας που, παραδοσιακά, είτε εκλέγεται από το λαό, είτε διορίζεται από τους εκλεγμένους από το λαό άρχοντες,
σταδιακά αντικαθίσταται από τεχνητά σώματα, ομάδες μη εκλεγμένων,
που μπορεί να μην αρέσουν σε κανέναν και παρ’ όλα αυτά υπάρχουν.
(0:17:54) Πολιτική εξουσία.
Η πολιτική εξουσία διαβρώνεται σταδιακά από ανθρώπους που δεν έχουν ουτε τα προσόντα ούτε την εξουσιοδότηση για τέτοια εξουσία.
Και όμως έχουν αυτήν την εξουσια
*
Εργοδοτικές σχέσεις.
Σε αυτό το στάδιο των 15~20 χρόνων,
καταστρέφουμε τις παραδοσιακά θεσπισμένες σχέσεις μεταξύ εργοδοτών και εργαζομένων.
*
*
ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ, ΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΤΗΣ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗΣ  (0:12:31) 

Αν είναι μια ελεύθερη δημοκρατική χώρα,

υπάρχουν πολλές διαφορετικές κινήσεις μέσα στην κοινωνία,

προφανώς μέσα σε μια κοινωνια υπάρχουν και άνθρωποι που είναι αντιθετοι με την ίδια την κοινωνία,

απλοί εγκληματίες, ιδεολόγοι αντιθετοι με την κρατική πολιτική και

απλά ψυχωτικά άτομα,

που αντιτίθενται σε οτιδήποτε και,

τέλος, μια μικρή ομάδα από πράκτορες ενός άλλου έθνους

που αγοράστηκαν, υπονομεύτηκαν και στρατολογήθηκαν.

*
(0:16:36) Μια τέτοια ομάδα είναι τα μέσα ενημέρωσης.
Ποιός τους ψήφισε;
Πώς γίνεται να έχουν τόση δύναμη, που επηρεάζουν το μυαλό σας,
που να βιαζουν το μυαλό σας,
ποιός τους εξέλεξε;
Από που αντλούν το θράσος να σας υποδεικνύουν τι είναι σωστό και τι όχι για τον εκλεγμένο από εσάς κυβερνήτη;
Ποιός τους έδωσε την εξουσία;
Ο Spyro Arniew, τον οποίον μισεί η αριστερά, τους αποκαλούσε «ενα μάτσο απατεώνες» και αυτό ακριβώς είναι.
Νομίζουν ότι ξέρουν, αλλά δεν ξέρουν.
Το επίπεδο μετριότητας σε μια μεγάλη δομή όπως οι New York Times ή η κρατική τηλεόραση,
δεν απαιτεί να είσαι άριστος δημοσιογράφος.
Θα πρέπει να είσαι μέτριος δημοσιογράφος για να επιβιώσεις.
Δεν υπάρχει πια ανταγωνισμός, έτσι μπορείς να διατηρήσεις το καλό εισόδημα των εκατό χιλιάδων δολαρίων.
Αυτό είναι.
Άσχετα με το αν είσαι καλύτερος ή χειρότερος.
Αρκεί να χαμογελάς στην κάμερα και να κάνεις τη δουλειά σου.

*

*

*

*

ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΗΣ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗΣ  (0:05:44)  

Ο πρώτος άνθρωπος που διαμόρφωσε τις τακτικές της υπονόμευσης

ήταν ο Κινέζος στρατηγός και φιλόσοφος Σουν Τζού.

Διετέλεσε συμβουλος του αυτοκρατορικού στρατού στην αρχαία Κίνα.
Και είπε ότι για την κατάληψη του εχθρού,
ο πιο αντιπαραγωγικός, βάρβαρος τρόπος είναι ο πόλεμος στο πεδίο της μάχης.
Και ότι είναι ανόητο να διεξάγει κάποιος  πόλεμο για να επιβάλει  την κρατική του πολιτική.

Βασικά αποτελείται από τέσσερα χρονικά βήματα.

>>>
ΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΟΥ ΕΚΦΥΛΙΣΜΟΥ  (0:08:48) 
 Η πρώτη φάση της υπονόμευσης είναι το στάδιο που ονομάζεται «εκφυλισμός»
και απαιτούνται 15 με 20 χρονια για να εκφυλίσεις μια κοινωνία.
Γιατί 15 με 20 χρόνια;
Γιατί αυτό είναι το απαιτούμενο χρονικό διάστημα για να εκπαιδεύσεις μία γενιά μαθητών ή παιδιών
για το χρονικό διάστημα κατά το οποίο διαμορφώνεται η ιδεολογία του, η αντίληψή του για τον κόσμο και η προσωπικότητά του.
Ούτε περισσότερο, ούτε λιγότερο.
Η διαδικασία παίρνει 15 με 20 χρόνια.
Επιτυγχάνεται με διάφορους τρόπους, με μεθόδους προπαγάνδας, με άμεση επαφή, δεν έχει σημασία.
Θα περιγράψω τις μεθόδους αργότερα.
>>>
ΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΗΣ (0:32:00) 
Επόμενο βήμα:  «Αποσταθεροποίηση».
Πάλι αυτή η λέξη σημαίνει ακριβώς ότι σημαίνει.
Να αποσταθεροποιήσεις
όλες τις σχέσεις,
όλα τα ιδρυματα και τους οργανισμούς στη χώρα του εχθρού σου.
Πως το επιτυγχάνεις αυτό;
Δε χρειάζεται να στείλεις ένα σύνταγμα πρακτόρων να ανατινάξουν γέφυρες.
Όχι.
Αφήνεις τον εχθρό να το κάνει μόνος του.
Το πεδίο εφαρμογής είναι πάλι το ίδιο,
με μόνη διαφορά ότι στο στάδιο του εκφυλισμού οι ενέργειες των πρακτόρων δεν γίνονται αντιληπτές.
*
0:34:08   Στο στάδιο της αποσταθεροποίησης, έχουμε ριζοσπαστικοποίηση.
Στο στάδιο αυτό, δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε τίποτα, ακόμα και ανάμεσα στα μέλη της ίδιας οικογένειας.
Ο άντρας και η γυναίκα, δεν μπορούν να συμφωνήσουν τί είναι προτιμότερο
π.χ. Ο σύζυγος θέλει τα παιδιά να τρώνε στο τραπέζι και η σύζυγος θέλει να τρώνε όπου ναναι
και να γεμίζουν τον τόπο ψίχουλα.
Δεν μπορούν να συμφωνήσουν, αν δεν μαλώσουν.
Είναι αδύνατο να επιτευχθεί ένας δημιουργικός συμβιβασμός μεταξύ γειτόνων.
Θα πει π.χ. ο ένας «δε θέλω να κάνεις δουλειές την ώρα αυτή,
γιατί την ώρα αυτή βγάζω το σκύλο μου βόλτα και ο θόρυβος τον εκνευρίζει».
Δεν μπορούν να τα βρουν.
Θα πρέπει να πάνε στα δικαστήρια.
Ριζοσπαστικοποίηση των ανθρωπίνων σχέσεων.
Όχι συμβιβασμοί.
Πόλεμος, πόλεμος, πόλεμος.
Οι φυσιολογικά εγκαθιδρυμένες σχέσεις μεταξύ των μελών της κοινωνίας, αποσταθεροποιούνται.
Οι σχέσεις μεταξύ δασκάλων και μαθητών στα σχολεία και τα κολλέγια.
Καυγάς.
Οι σχέσεις μεταξύ εργοδοτών και εργαζομένων ριζοσπαστικοποιούνται.
Δεν υπάρχει αποδοχή των αιτημάτων των εργαζομένων.
Στο στάδιο του εκφυλισμού πριν,
οι σπουδαστές που έλειπαν,
τώρα επιστρέφουν από την ΕΣΣΔ πίσω εδώ ή,
αν είχαν ήδη επιστρέψει, τώρα αναλαμβάνουν δράση.

Οι «ναρκωμένοι», σηκώνονται.
Ήταν σε αδράνεια για 15 με 20 χρόνια.
Τώρα γίνονται αρχηγοί ομάδων, κήρυκες, δημόσια πρόσωπα ενεργοποιούνται πολιτικά.
*
Ξαφνικά βλέπετε έναν ομοφυλόφιλο, που πριν 15 χρόνια ότι έκανε κανείς δεν το μάθαινε,
να μετατρέπει τώρα την ομοφυλοφιλία σε πολιτικό θέμα.
Απαιτεί αναγνώριση, σεβασμό, ανθρώπινα δικαιώματα και επηρεάζει μια μεγάλη ομάδα ανθρώπων και
η βία ξεσπάει μεταξύ αυτού και της αστυνομίας, αυτού και των υπολοίπων πολιτών, δεν έχει σημασία ο λόγος. Μπορεί να είναι οι άσπροι εναντίον των μαύρων, οι κίτρινοι εναντίον των άσπρων, δεν έχει σημασία ποια είναι η διαχωριστική γραμμή.
*
Αρκεί οι ομάδες να έρχονται σε απ’ ευθείας σύγκρουση, ακόμα και ένοπλη.
Αυτή είναι η διαδικασία της αποσταθεροποίησης.
Οι αδρανείς πράκτορες, γίνονται ηγέτες των κινημάτων αποσταθεροποίησης.
*
Και δεν έστειλε ο σύντροφος Αντρόποφ τον σύντροφο Ιβανόφ.
Τα άτομα που θα κάνουν τη δουλειά, είναι ήδη εδώ.
Είναι αξιοσέβαστα μέλη της κοινωνίας.
Μερικές φορές χρηματοδοτούνται από διάφορα ιδρύματα για τον «δίκαιο αγώνα τους».
Ανθρώπινα δικαιώματα, δικαιώματα γυναικών, δικαιώματα μεταναστών, οτιδήποτε.
Και υπάρχουν Αμερικάνοι που τους χρηματοδοτούν με δωρεές χωρίς να το καταλαβαίνουν
Η διαδικασία της αποσταθεροποίησης, οδηγεί κατ’ ευθείαν στην κρίση
Προσωπικά ασχολούμουν με αυτό το στάδιο στα αναπτυσσόμενα κράτη.
Η διαδικασία ξεκινά, όταν οι επίσημοι οργανισμοί του κράτους δεν μπορούν να λειτουργήσουν πια.
Και έτσι, έχουμε τεχνητούς οργανισμούς που επιβάλλονται στην κοινωνία.
Μη εκλεγμένες επιτροπές,
ΜΚΟ,
περίεργες ομάδες που ισχυρίζονται ότι ξέρουν τι πρέπει να γίνει για να σωθεί η κοινωνία,
έχοντας ένα μείγμα θρησκείας και ιδεολογίας.
>>>
ΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ (0:41:00) 
Στο στάδιο της κρίσης, όλα αυτά τα τεχνητά σώματα διεκδικούν την εξουσία.
Και αν τους την αρνηθούν, τη διεκδικούν δια της βίας.
Στην περίπτωση του Ιράν, για παράδειγμα, ξαφνικά εμφανίστηκαν επαναστατικές επιτροπές.
Για ποια επανάσταση;
Δεν υπήρχε επανάσταση εδώ.
Και παρ’ όλα αυτά είχαν επιτροπές.
Απέκτησαν εξουσία δικαστική,
την εξουσία να εκτελούν τους αντιφρονούντες,
όλες αυτές τις εξουσίες σε ένα πρόσωπο, που πιθανόν σπούδασε στο Χάρβαρντ,
που επέστρεψε στη χώρα του και νομίζει ότι έχει την απάντηση για όλα τα οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα.
*
Κρίση έχουμε όταν η κοινωνία δεν μπορεί πλέον να λειτουργήσει παραγωγικά.

Και καταρρέει.
Αυτή είναι προφανώς η έννοια της κρίσης.
*
Και έτσι, η κοινωνία αναζητά έναν σωτήρα.
Οι ομάδες περιμένουν να έρθει ένας Μεσσίας.
Οι εργαζόμενοι λένε «έχουμε οικογένειες να θρέψουμε».
Ας αποκτήσουμε μια ισχυρή κυβέρνηση.
Μια σοσιαλιστική, ίσως, κυβέρνηση.
Μια κυβέρνηση που να βάλει τους εργοδότες στη θέση τους και να μας ξαναδώσει δουλειά.
*
Χρειαζόμαστε έναν ισχυρό άντρα.
Μια ισχυρή κυβέρνηση.
*
Έναν ισχυρό ηγέτη.
Έναν σωτήρα.
*
Ο πληθυσμός έχει κουραστεί και έχει αηδιάσει με όλα αυτά που συμβαίνουν.
Και ιδού!
Έχουμε έναν σωτήρα!
Είτε έρχεται ένα άλλο έθνος,
είτε οι ομάδες μαρξιστών,
λενινιστών,
οι σαντινίστας,
ο Μουζουρέλα,
δεν έχει σημασία.
*
Έρχεται ο σωτήρας και λέει :
«Εγώ θα σας οδηγήσω».
*
Και υπάρχουν δύο εναλλακτικές εδώ.
Ο εμφύλιος πόλεμος, και η εισβολή. (!!!)
*
Βλέπετε πως πάει;
*
Εμφύλιος, όπως στο Λίβανο, για παράδειγμα.
Εμφύλιος που επιβλήθηκε εξωτερικά από την PLO.
Εισβολή είχαμε σε πολλές χώρες όπως π.χ. στο Αφγανιστάν (μιλάει για τη Ρώσικη εισβολή),
οποιαδήποτε χώρα της ανατολικής Ευρώπης, στην οποία έγινε Ρώσικη εισβολή.
*
Αλλα το αποτέλεσμα είναι το ίδιο.
>>>

ΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΗΣ ΕΞΟΜΑΛΥΝΣΗΣ (0:43:55)  

Το επόμενο στάδιο είναι η εξομάλυνση.
Η λέξη εξομάλυνση χρησιμοποιείται ειρωνικά φυσικά,

είναι δανεισμένη από το 1968 στην Τσεχοσλοβακία,

όταν η σοβιετική προπαγάνδα και μετά από αυτούς και η New York Times δήλωναν:

«Τώρα η κατασταση εξομαλύνθηκε».
Δεν υπάρχει πια άνοιξη της Πράγας,

δεν υπάρχει επανάσταση,

δεν υπάρχει βία.

Όλα είναι «ομαλά» (normal).
Σε αυτό το στάδιο, οι αυτοδιορισμένοι άρχοντες της κοινωνίας, δε χρειάζονται άλλες επαναστάσεις πια.

*

Το στάδιο είναι το αντίθετο της αποσταθεροποίησης.

Είναι μια προσπάθεια να σταθεροποιηθεί η κατάσταση στη χώρα.

*

Και τώρα, όλοι αυτοί οι επαναστάτες,

οι ακτιβιστές,

οι συνδικαλιστές,

οι απελευθερωτές,

οι ομοφιλόφιλοι επαναστάτες,

οι καθηγητές,

οι μαρξιστές,

οι λενινιστές,

εξοντώνονται.

*

Φυσική εξόντωση μερικές φορές (θάνατος).
Έκαναν τη δουλειά μας.
Δεν τους χρειαζόμαστε πια.
Οι νέοι ηγέτες θέλουν σταθερότητα.

Για να δρέψουν τους καρπούς της νίκης τους.

Όχι άλλες επαναστάσεις, παρακαλώ.  

*

*

Η ΜΟΙΡΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ (0:45:17)  

Και αυτό έχει γίνει σε πολλές χώρες.

Θυμάστε το Μπαγκλαντές;
Εκεί δραστηριοποιήθηκα εγώ.
Πρώτα είχαν τον Τζιμουραχμάντ (ή κάπως έτσι),
το 1971 ήταν ο ηγέτης του «λαϊκού κόμματος», είχε μουστάκι σαν του Στάλιν.
Πέντε χρόνια αργότερα, δολογονήθηκε από τους πρώην συναγωνιστές του.
Είχε εκπληρώσει την αποστολή του.
Στο Αφγανιστάν, αυτό έγινε τρείς φορές.
Πρώτα ήταν ο Οσταράκι,
μετά ο Αμίντ,
τώρα είναι ο Μπαμπράκ Αμάλ.
Αλληλοσκοτώθηκαν ο ένας μετά τον άλλον.
Ο πρώτος εκφύλισε τη χώρα,
ο δεύτερος την αποσταθεροποίησε,
ο τρίτος έφερε την κρίση.
*
Γεια σας σύντροφοι. Μπαμ.
Μόνο ο Μπαμπράκ Αμάλ επέστρεψε στη Ρωσία και του δόθηκε θέση εξουσίας.
*
Το ίδιο συνέβη στη Γρενάδα.
Ο Μορίς Μπίσοπ (μαρξιστής) δολοφονήθηκε από τον Ώστιν ή κάπως έτσι,
έναν στρατηγό που ήταν επίσης μαρξιστής.
Όχι άλλες επαναστάσεις.
Εξομάλυνση τώρα.
Όχι άλλες απεργίες, όχι άλλοι ομοφυλόφιλοι, όχι άλλα φεμινιστικά κινήματα.
Όχι άλλα κινήματα γενικώς.
*
Καλή σταθερή δημοκρατική προλεταριακή ελευθερία.
*

[…] Σημείο Βίντεο:   0:48:10

Για να αντιστρέψουμε την διαδικασία στο στάδιο της εξομάλυνσης,

απαιτείται οπωσδήποτε στρατιωτική επέμβαση.

Καμιά άλλη δύναμη στον πλανήτη δεν μπορεί να αντιστρέψει τη διαδικασία εδώ.
Στο στάδιο της κρίσης, δεν απαιτείται η χρήση στρατιωτικής βίας,
απαιτούνται δραστικά μέτρα.
Όπως στην Χιλή,
όπου πράκτορες της CIA εμπόδισαν την εισβολή και την δημιουργία εμφυλίου.
Συντηρητικά μέτρα. Υποστήριξη. Με χρήματα, με τεχνογνωσία,
δεν έχει σημασία,
για να αποτραπεί η μετατροπή της κρίσης σε εμφύλιο ή εισβολή.
*

[…] Σημείο Βίντεο:  0:49:20

Τώρα, στο στάδιο της αποσταθεροποίησης, η διαδικασία μπορεί επίσης να αντιστραφεί.

Και είναι ευκολότερο να γίνει εδώ.
Χωρίς ανάμιξη της CIA.
Ξέρετε τι χρειάζεται να γίνει εδώ;
Περιορισμός κάποιων ελευθεριών των ομάδων που αυτοπροσδιορίζονται σαν αντίθετες στην κοινωνία.
Τόσο απλό.
Όμως όχι.
Τα ΜΜΕ θα πουν ότι αυτό είναι αντίθετο με το σύνταγμα της χώρας.
Πως μπορεί να γίνει;
Με τη χρήση της εξουσίας.
Να αφαιρεθούν δικαιώματα από τους εγκληματίες.
Δεν ακούγεται καλό ε;
Κι έτσι πρέπει να έχουν δικαιώματα οι εγκληματίες.
Και να συνεχίζουν το έργο καταστροφής της χώρας.
*
Δεν εννοώ όμως εδώ ακραία πράγματα.
Δεν εννοώ να βάλουμε όλους τους ομοφυλόφιλους σε στρατόπεδα συγκέντρωσης.
Αλλά να μην τους επιτρέψουμε να αναλάβουν πολιτική δράση.
Να μην τους εκλέξουμε σε θέσεις εξουσίας, είτε σε επίπεδο δήμου, είτε πολιτείας, είτε εθνικού.
Πρέπει να καταλάβουν οι Αμερικάνοι, ότι ένα τέτοιο πρόσωπο σε θέση εξουσίας είναι εχθρός
και αν δεν είναι εχθρός στο στάδιο αυτό, θα γίνει αργότερα.
Αργότερα φυσικά θα τον εκτελέσουν….
αλλά σε αυτό το σημείο είναι εχθρός.
Παρέχετε εξέχουσα υπηρεσία απλώς με το να του αρνείστε το δικαίωμα να εκλεγεί,
να εξαργυρώσει τις τρελές του ιδέες και να αποκτήσει εξουσίες.
Ο περιορισμός κάποιων ελευθεριών στο σημείο αυτό
θα εμποδίσει την εξέλιξη σε κρίση και
θα αντιστρέψει τη διαδικασία της αποσταθεροποίησης.
*
Η περιστολή του δικαιώματος απόκτησης πολιτικής εξουσίας στους ανθρώπους αυτούς
θα σώσει την οικονομία από την κατάρρευση.
*
Η θεσμοθέτηση νόμων που θα απαγορεύσει στις ιδιωτικές τηλεοπτικές εταιρίες να βιάζουν την κοινή γνώμη και τα μυαλά των ανθρώπων προς την κατεύθυνση του καταναλωτισμού.
Καμιά εταιρία δεν πρέπει να έχει το δικαίωμα να σας «αναγκάσει» να αγοράσετε περισσότερο αν εσείς δεν χρειάζεστε κάτι.
*
Θα πρέπει να υπάρχει νόμος:
«Θέλεις να διαφημίσεις το αυτοκίνητο σου; «
«Εντάξει.
Αλλά δε θα αναφέρεις ούτε μία φορά στη διαφήμηση σου:»
«τρέξε και αγόρασε τώρα και γλίτωσε χρήματα».
Θα πρέπει να είναι αντίθετο στο νόμο να πιέζεις τον κόσμο να αγοράσει περισσότερα.
*
Αυτοπεριορισμός.
*
Πριν ξεκινήσει η διαδικασία, ο αυτοπεριορισμός ήταν αποστολή της εκκλησίας,
γιατί οι παπάδες, μας έλεγαν ότι τα υλικά αγαθά είναι καλά, αλλά δεν είναι το παν.
Ότι υπάρχει κάτι άλλο σπουδαιότερο.
Ότι οι άνθρωποι δεν γεννήθηκαν για να καταναλώνουν.
Ότι ένα τόσο περίπλοκο κατασκεύασμα όσο το ανθρώπινο σώμα
πρέπει να προορίζεται για κάποιον υψηλότερο σκοπό.
*
Και είναι τόσο εύκολο να αποφύγεις την αποσταθεροποίηση,
απλά και μόνο αρνούμενος στις άπληστες εταιρίες
μια μικρή ελευθερία:
το δικαίωμα τους να σε αναγκάζουν να γίνεις καταναλωτής άχρηστων προϊόντων
που σε μετατρέπουν σε καταναλωτική μηχανή.
Σαν το σκουλήκι που μπαίνει από τη μια μεριά, τρώει το μήλο και βγαίνει από την άλλη.
*
Συνεπώς, η αποσταθεροποίηση μπορεί εύκολα να αναστραφεί,
αν η κοινωνία με τη δική της θέληση,
ή με πειθώ από τους ηγέτες της
αποδεχθεί την ιδέα του αυτοπεριορισμού.
Είναι δύσκολο, αλλά πρέπει να γίνει.
*
Διαφορετικά, θα φτάσετε στο σημείο που,
όπως λέμε και εμείς στη Ρωσία,
αν η Σαχάρα γίνει ποτέ κουμουνιστικό κράτος, θα ταξινομήσουμε την άμμο.
Θα πρέπει λοιπόν να «λειάνετε» τις προσδοκίες σας σε αυτό το στάδιο πριν να είναι αργά.
*
Οι δυνάμεις εκφυλισμού ανατρέπονται εύκολα.
*
Πρώτα από όλα, περιορίζοντας την εισαγωγή προπαγάνδας.
Το πιο εύκολο πράγμα να κάνει κανείς.»
[…]
*
Ολόκληρο το βίντεο από το οποίο προήλθε η απομαγνητοφώνηση,
θα το βρείτε μέσα στο κείμενο, λίγο παραπάνω.

Πηγή 1, Πηγή2

*

83 σκέψεις σχετικά με το “Στρατηγικός Ψυχολογικός Πόλεμος / Ψυχολογικές Επιχειρήσεις και Υπονόμευση

  1. «…και η βία ξεσπάει μεταξύ αυτού και της αστυνομίας, αυτού και των υπολοίπων πολιτών, δεν έχει σημασία ο λόγος. Μπορεί να είναι οι άσπροι εναντίον των μαύρων, οι κίτρινοι εναντίον των άσπρων, δεν έχει σημασία ποια είναι η διαχωριστική γραμμή.

    Αρκεί οι ομάδες να έρχονται σε απ’ ευθείας σύγκρουση, ακόμα και ένοπλη.
    Αυτή είναι η διαδικασία της αποσταθεροποίησης.

    Οι αδρανείς πράκτορες, γίνονται ηγέτες των κινημάτων αποσταθεροποίησης.»

    Εδώ ακριβώς βρισκόμαστε εμείς τώρα ως κοινωνία.

    » Η διαδικασία ξεκινά, όταν οι επίσημοι οργανισμοί του κράτους δεν μπορούν να λειτουργήσουν πια.

    Και έτσι, έχουμε τεχνητούς οργανισμούς που επιβάλλονται στην κοινωνία
    Μη εκλεγμένες επιτροπές, ΜΚΟ, περίεργες ομάδες που ισχυρίζονται ότι ξέρουν
    τι πρέπει να γίνει για να σωθεί η κοινωνία, έχοντας ένα μείγμα θρησκείας και ιδεολογίας,»

    Σαν να περιγράφει τα δικά μας

    » Και έτσι, η κοινωνία αναζητά έναν σωτήρα
    οι ομάδες περιμένουν να έρθει ένας Μεσσίας.
    οι εργαζόμενοι λένε «έχουμε οικογένειες να θρέψουμε»
    Ας αποκτήσουμε μια ισχυρή κυβέρνηση. Μια σοσιαλιστική ίσως κυβέρνηση
    Μια κυβέρνηση που να βάλει τους εργοδότες στη θέση τους και να μας ξαναδώσει δουλειά.

    Χρειαζόμαστε έναν ισχυρό άντρα. Μια ισχυρή κυβέρνηση.

    Εναν ισχυρό ηγέτη. Εναν σωτήρα.

    Ο πληθυσμός έχει κουραστεί και έχει αηδιάσει με όλα αυτά που συμβαίνουν.
    Και ιδού! Εχουμε έναν σωτήρα!

    Είτε έρχεται ένα άλλο έθνος, είτε οι ομάδες μαρξιστών, λενινιστών, οι σαντινίστας, ο Μουζουρέλα, δεν έχει σημασία.»

    Ε, ναι, μας παρουσιάσαν κι εμάς έναν …σωτήρα, αλλά τους βγήκε λίγο …αντιτουριστικός.

    Θραξ Αναρμόδιος

    ΥΓ. Δεν μας είπε ένα πράγμα μόνο: να είμαστε καχύποπτοι και με τους πρώην πράκτορες

    • Κι αυτό, τί σΕ λέει;

      >>>
      «“Η υψηλότερη τέχνη του πολέμου είναι να μην πολεμάς καθόλου !

      Αλλά, αντίθετα, να υπονομεύσεις οτιδήποτε έχει αξία στην χώρα του εχθρού σου,

      ώστε η αντιληψη της πραγματικότητας στο μυαλό του εχθρού σου να διαστρεβλωθεί σε τέτοιο βαθμό που να μην σε θεωρεί καν εχθρό.”

      Και αντίθετα να πιστέψει ότι το δικό σου σύστημα, ο δικός σου πολιτισμός και τα δικά σου ήθη

      αποτελούν εναλλακτικές, που όχι μόνο δεν τις απεχθάνεται, αλλά τις επιθυμεί και τις προτιμά από το να πεθάνει για τις δικές του.
      Αυτός είναι ο τελικός στόχος της υπονόμευσης και μέχρι εδώ μπορεί να επιτευχθεί χωρίς να πέσει ούτε μία σφαίρα.
      Αυτό είναι στην πραγματικότητα η υπονόμευση.»

      ….

  2. Ηπλήρης και απόλυτη ισοπέδωση των πάντων

    ούτε λαό, ούτε μάζες, ούτε αυτόνομη παρέμβαση ούτε τάξεις(πόσο μάλλον πάλη αυτών) βλέπει ο αγαπητός πρώην πράκτορας της σοβιετικής αρκούδας που πλέον (σαν άλλος γκορπατσωφ) απολαμβάνει τη χώρα της ελευθερίας.

    Μόνο αγώνα για δύναμη βλέπει ο κύριος , αγώνα για δύναμη μεταξύ κρατών και εθνών. Τίποτα άλλο. Χώρια την συνομοσιολογία που σαν πέπλο καλύπτει το άρθρο.

  3. απο τον Λαο Τσε και τον Κλαουζεβιτς στον Γκαγκεμπιτη
    ενα τσιγαρο δρομο η αποσταση απο τον Λογο στη ντεκαντανς

    οι πραχτορες και επι πληρωμη επιλεκτικη μαρτυρια τους, να υποκαθιστουν τον Λογο και τους οργανικους διανοουμενους

    λυπαμαι, Στρατηγικός Ψυχολογικός Πόλεμο, Ψυχολογικές Επιχειρήσεις και Υπονόμευση υπαρχουν, αλλα ενας ρουφιανος πραχτορας δεν ειναι ο καταλληλοτερος να μας μιλησει γι αυτες

    κριμα …

    • @ενα σουβλακι με πιτα στο 1
      [Έφτασεεεε. Να φέρω και κρασάκι; 🙂 ]

      Φίλε μου Αλεχάντρο,
      και ποιός σου είπε ότι εγώ δέχομαι αυτά που λέει αυτός;
      Μπορεί και να τον θεωρώ τσαρλατάνο.

      Απλώς,
      βρήκα αυτά,
      κυκλοφορεί αρκετά κι αλλού
      και είπα να το μοιραστούμε,
      τσεκάροντας.
      Μπορεί ο τύπος να λέει και μ@λ@κίες.
      Κι επειδή τα λέει αυτός,
      πρέπει να τον πιστέψουμε;

  4. Σε κάθε πόλεμο, ακόμη και στον ταξικό, σημαντικό μέρος παίζουν οι ψυχολογικές επιχειρήσεις. Για την ακρίβεια η μισή και βάλε «πολιτιστική» παραγωγή του καπιταλισμού, είναι μια τεράστια ψυχολογική επιχείρηση.

    Οι συνωμοσίες από την άλλη είναι συστατικό στοιχείο της ανθρώπινης ιστορίας. Γράφω από μια πόλη, την Θεσσαλονίκη, όπου τον προηγούμενο αιώνα είδε τέσσερις πολιτικές δολοφονίες.

    Στην ιστορία δρουν και άλλες δυνάμεις εκτός από τις τάξεις και τους λαούς. Και είναι καλό και χρήσιμο να γνωρίζουμε και αυτών την νοοτροπία και την σκέψη.

    Κι εκείνος ο «οικονομικός δολοφόνος» είχε κάνει κάποιες παρόμοιες εκμυστηρεύσεις, αλλά δεν είχαμε δει τέτοια υποδοχή και αντιδράσεις. Δεν βλέπω κάτι το πολύ διαφορετικό εδώ.

    Θραξ Αναρμόδιος

  5. Πούτσες. Αμάν, οι Αμερικάνοι κι η παγκοσμιοποίηση και τρίχες.
    Μπορεί την αποσταθεροποίηση τώρα να τη θέλουν οι Ρώσοι -πιο πιθανό.
    Ότι υπάρχουν πράχτορες παντού, υπάρχουν, το έχει πει κι ο Σουν Τζου: όποιος έχει καλή υπηρεσία πληροφοριών, αυτός κερδίζει τον πόλεμο.Αλλά όχι μόνο. Ειδικά, όταν οι πράχτορες είναι ηλίθιοι, όπως της CIA…
    Πάντως, σύμφωνα μ’ αυτά του άρθρου, οι μισοί σ’ αυτό το μπλογκ είναι πράκτορες.
    Γιατί σήμερα στην Ελλάδα, αν ακούμε κάποιον να καταδικάζει τους «διαχωρισμούς» («γιατί χωρίζετε τους Έλληνες») σε αριστερούς-δεξιούς, καπιταλιστές-σοσιαλιστές κλπ, πρώτα ψάχνουμε να δούμε αν είναι πράκτορας της ασφάλειας ή της Χ.αυγής.

    • @ZAK
      Σεπτεμβρίου 16, 2012 στις 20:54
      >>>
      Τίποτ΄ άλλο θ΄ακούσουμε από σένα σήμερα;

      Όχι ρε φίλε, δεν το ξέραμε,
      ότι θα διχάζουμε τον κόσμο για να σου αρέσουμε.

      Συνέχισε με τα μυαλά που κουβαλάς
      κι όταν θα χτυπάς 12ωρα για 180€,
      πέρνα από ΄δω να τα ξαναπούμε.

      Μόνο φρόντισε τότε,
      να μην παραπονεθείς &
      να μην συνεχίσεις να κάνεις τον πολύξερο

  6. Μμμμ, ναι. Και τι θα έλεγες για τους τύπους που φωνάζανε σήμερα Ζήτω οι Χίτες και οι Ταγματασφαλίτες, και Κάτω οι ΕΑΜίτες,στην Πηγάδα;Δεν μπορεί και οι δύο παρατάξει; να έχουν άδικο ή και οι δύο να έχουν δίκιο!

    Και αφού μιλάς για τουςΈλληνας, κάποιος από τους δύο, (Ταγματασφαλίτες -ΕΑΜ ) ήταν ο σφαγέας των Ελλήνων και κάποιος ήρωας. Μη μας κρατάς σε αγωνία, ποιος ήτουνα, έ;

    • @ZAK
      Σεπτεμβρίου 16, 2012 στις 22:44
      >>>

      Δηλαδή,
      αν κατάλαβα καλά
      και για να ΄χουμε το καλό ερώτημα,
      εσύ έχεις όρεξη τώρα ν΄ανοίξουμε κουβέντα για τον εμφύλιο;

      … … …

      Πλάκα μου κάνεις;

      … … …

      Έχεις όρεξη, βλέπω…

    • @ZAK : «Μμμμ, ναι. Και τι θα έλεγες για τους τύπους που φωνάζανε σήμερα Ζήτω οι Χίτες και οι Ταγματασφαλίτες, και Κάτω οι ΕΑΜίτες,στην Πηγάδα;Δεν μπορεί και οι δύο παρατάξει; να έχουν άδικο ή και οι δύο να έχουν δίκιο!

      Και αφού μιλάς για τουςΈλληνας, κάποιος από τους δύο, (Ταγματασφαλίτες -ΕΑΜ ) ήταν ο σφαγέας των Ελλήνων και κάποιος ήρωας. Μη μας κρατάς σε αγωνία, ποιος ήτουνα, έ;
      »

      Αυτό που μας ζητάς να κάνουμε εδώ, είναι να προσχωρήσουμε στον φασισμό.

      Διότι η ουσία του φασισμού, ο πυρήνας του είναι ακριβώς αυτός: «ή είσαι μαζί μας ή είσαι εναντίον μας»

      Και την προτροπή της προσχώρησής μας στον φασισμό την έχει διατυπώσει καλύτερα κάποιος άλλος που δηλώνει πως «απέναντι στο νεοναζισμό, όσοι δεν είναι μέρος της λύσης είναι μερος του προβλήματος»

      Αυτή η αριστερά ΔΕΝ είναι ακριβώς αριστερά. Αριστερά που επιδιώκει την σύγκρουση στους δρόμους πιστεύοντας πως έτσι θα αντιμετωπίσει τον …φασισμό, είναι απλώς… (ας μην πω γιατί έτοιμος είμαι να ξεφύγω εντελώς πια, έχει τόσο παραγίνει το κακό, και κακώς ακόμη με θλίβει μια και η σύγκρουση και μαζί η συνακόλουθη καταστροφή φαίνεται αναπόφευκτη. Ο φασισμός ένθεν και ένθεν μάλλον μας νίκησε άλλη μια φορά… Κι όχι τιποτε άλλο, αλλά μερικοί νομίζανε πως ήταν και από την πλευρά των …καλών)

      Ας απαντήσει λοιπόν κάποιος σ’ αυτόν τον ΖΑΚ κι ας του δώσει μια απάντηση που θα του δώσει την χαρά που γυρεύει. Ετσι κι αλλιώς λίγη σημασία έχει.

      Θραξ Αναρμόδιος

      • Και το δηλητήριο στις ψυχές φτάνει με συχνό και αδιάκοπο ψεκασμό (δια του τύπου και των δημοσιεύσεων) που καλύπτει σχεδόν το όλο το φάσμα της αριστεράς. Το ζητούμενο είναι το μίσος και η οργή. Δηλαδή το υπόστρωμα του φόβου. Οργή, φόβος κι απελπισία είναι το χαρμάνι με το οποίο χτίζει ο φασισμός την παρουσία του. Κι όσοι νομίζουν πως ο φασισμός έχει πλευρά, ας αλλάξουν πλευρό.

        Ιδού λοιπόν άλλος ένας και μάλιστα από την εφημερίδα Αυγή: http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=712546

        «Ο φασισμός είναι ενδημικός στην Ελλάδα. Οι δωσίλογοι, οι συνεργάτες του κατακτητή, οι κουκουλοφόροι και οι μαυραγορίτες της Κατοχής είναι αυτοί που στην πραγματικότητα εξουσίασαν και ποδηγέτησαν τη μετεμφυλιακή χώρα. Το μίσος κατά του «άλλου», του διαφορετικού, του ξένου, αυτού που δεν είναι δικός μας, δεν σίγασε ποτέ. Οι ανιστόρητες ανοησίες περί «φιλόξενου» έθνους είναι για ηλίθιους, ψεύτες και αγράμματους (θυμίζω μόνο την κατάπτυστη στάση και συμπεριφορά της πλειοψηφίας των Ελλαδιτών απέναντι στους «τουρκόσπορους» Μικρασιάτες ομοεθνείς πρόσφυγες, μετά τον εθνικό όλεθρο του 1922).»

        (Το με δικά μου λόγια) Συμπέρασμα; Η ελλάδα είναι μια φασιστική χώρα, οι έλληνες είναι φασίστες από το DNA τους, μαμήστε τους όπου τους πετύχετε

        Θραξ Αναρμόδιος

  7. Κατά την άποψή σου το άδικο δε θα έπρεπε να οργίζει τους ανθρώπους? Συνιστάς ηρεμία που θα υποθάλπτει τη συνέχιση των ακροδεξιών εγκλημάτων την ώρα που το κράτος σιγοντάρει τους νεοναζί? Πότε το άδικο των αδυνάτων και η οργή για την στόχευσή τους εξισώθηκε με την αντίσταση εναντίον των νεοναζί? Κατά την άποψή σου όσοι πολέμησαν τον χίτλερ ήταν οι φασίστες ε?

  8. Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο. Αν αντιστέκεστε στους νεοναζί είστε χειρότεροί τους. Γιατί…κουραφέξαλα αναλύσεων που δεν έχουν νόημα και ίσες αποστάσεις σε πράγματα και καταστάσεις που δεν ίσα, αλλά κάποιοι πασχίζουν ασύστολα να τα παρουσιάζουν ως τέτοια.

    • Ultra,

      Βγάλε τις μπανάνες από τα αυτιά σου και προσπάθησε να δεις χωρίς τις παρωπίδες σου.
      Η χρυσή αυγή ανεβαίνει μέρα με τη μέρα στην Ελλάδα και ο μοναδικός λόγος είναι η παντελής έλλειψη κράτους. Η έλλειψη της αστυνομίας από το δρόμο, αφήνει το περιθώριο στη χρυσή αυγή να συνοδεύει τις γιαγιάδες στα ATM να πάρουν την σύνταξη τους. Η έλλειψη αγορανομίας, αφήνει το περιθώριο στη χρυσή αυγή να αναποδογυρίζει πάγκους στις λαϊκές (και οι νόμιμοι παραγωγοί να χειροκροτούν). Η έλλειψη εφαρμογής της νομιμότητας στο μεταναστευτικό, τρέφει το φυλετικό μίσος.

      Αυτήν την κατάσταση δεν την πολεμάς «τσακίζοντας το φασισμό» όπως πολλές φορές λέγεται και γράφεται από άτομα του αριστερού και αναρχικού χώρου.

      Τον φασισμό τον πολεμάς διεκδικώντας και φτιάχνοντας μια υγιή ευνομούμενη δημοκρατική πολιτεία.

      Σε μια ευνομούμενη πολιτεία, δεν υπάρχει χώρος για το φασισμό.

      Εσείς όμως, θέλετε να «τσακίσετε τον φασισμό» και το μόνο που καταφέρνετε είναι να πολώνετε την κατάσταση και να τρέφετε τον φασισμό που υποτίθεται μισείτε.

      Οσο για τα «κουραφέξαλα αναλύσεων», σου θυμίζω ότι ο τυπάκος που μιλάει στο βίντεο ήταν καθηγητής ψυχολογικού πολέμου και προπαγάνδας στη Ρωσία. Αυτομόλησε τη δεκαετία του ’80 στην Αμερική μέσω Ελλάδας. Είναι φανερό ότι στο βίντεο ταυτόχρονα με το να εξηγεί τις μεθόδους ψυχολογικού πολέμου, ασκεί και προπαγάνδα υπέρ της αμερικανικής κυβέρνησης. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι όλα τα άλλα είναι «κουραφέξαλα αναλύσεων». Σημαίνει ότι θα πρέπει να ξεχωρίσουμε τα «κουραφέξαλα αναλύσεων» από την αλήθεια (γιατί λέει και αλήθειες) και να δούμε καθαρά που είμαστε, που πάμε και τι θα κάνουμε.

      Η χρυσή αυγή είναι μια ομάδα η οποία «φυτεύτηκε» πριν τριάντα χρόνια και τώρα διεκδικεί την εξουσία.

      Ο ανταρσία και οι «συνιστώσες», είναι μια ομάδα η οποία φυτεύτηκε πριν 25 χρόνια και τώρα διεκδικεί την εξουσία.

      Με την κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο κόσμος, είναι ανα πάσα στιγμή πολύ εύκολο με ένα τραγικό περιστατικό να ξεφύγει η κατάσταση και να χυθεί αίμα.

      Ο Γιούρης λέει ότι στη φάση της κρίσης, οι ομάδες διεκδικούν την εξουσία είτε με εκλογές είτε με τα όπλα.

      Βλέποντας κάποιος το βίντεο, δεν μπορεί να μην το αντιπαραβάλει με την σημερινή Ελληνική πραγματικότητα. Ολα όσα λέει ο Γιούρης (και τα είπε το 85) συμβαίνουν σήμερα στη χώρα μας. Είναι λογικό να θεωρήσει κανείς ότι θα συμβούν (ή ότι κάποιοι θέλουν να συμβούν) και όσα λέει παρακάτω και δεν έχουν ακόμα συμβεί.

      Πιο πάνω, γράφτηκε ότι «όλοι εδώ μέσα είναι πράκτορες». Δεν είναι. Προφανώς και δεν είναι. Πολλοί όμως είναι θύματα της ιδεολογίας που διαβρώνει την συνοχή της κοινωνίας μας. Ακριβώς όπως δεν είναι όλοι όσοι ψήφισαν τη χρυσή αυγή φασίστες (η χρυσή αυγή έπαιρνε μέχρι σήμερα 0,3% και τώρα έχει 7% και ανεβαίνει – δεν έγιναν ξαφνικά όλοι φασίστες – η διάλυση του κράτους τους κάνει να βλέπουν τη ΧΑ σαν στήριγμα). Δες καθαρά. Η κοινωνία οδηγείται στον διχασμό και την πόλωση. Και εσύ, όπως και ο ψηφοφόρος (μη-φασίστας) της χρυσής αυγής, βοηθάτε άθελα σας στο διχασμό αυτό.

      Αν θέλετε να «τσακίσετε τον φασισμό», αφήστε τις πορείες υπέρ των λαθρομεταναστών, αφήστε τις συναυλίες «αντί-φα» και ελάτε να φτιάξουμε μια ευνομούμενη, δίκαιη, δημοκρατική χώρα. Ετσι, όχι μόνο θα «τσακίσετε το φασισμό», αλλά θα τον εξαφανίσετε. Ο φασισμός δεν «τσακίζεται» υποστηρίζοντας τους λαθρομετανάστες και τραγουδώντας τραγουδάκια. Ο φασισμός εξαφανίζεται όταν φτιάξεις μια υγιή κοινωνία.

      Αλλά κανείς δεν θέλει πια αυτό.

      Ολοι θέλουνε πόλεμο.

  9. @ultra: «Κατά την άποψή σου όσοι πολέμησαν τον χίτλερ ήταν οι φασίστες ε?»

    Αντε βγάλε με και φιλο-φασίστα τώρα εσύ! Που κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις και ΤΙ λέω!

    Και πιστεύεις πως αν αρχίσουμε και πλακωνόμαστε στους δρόμους με τους νεοναζί θα λύσουμε κάνα πρόβλημα εδώ που φτάσαμε; Η συνεχίζοντας την καθύβριση της ελληνικής κοινωνίας πετυχαίνουμε να έρθει με το μέρος μας και να ακούσει τον λόγο μας; Η πριμοδοτώντας τον διαχωρισμό αριστερός-δεξιός πολίτης, συμβάλλουμε στην ενότητα της κοινωνίας απέναντι στο φαινόμενο του φασισμού;

    Και μήπως επειδή ΔΕΝ συμφωνώ με αυτά που θέλεις με βλέπεις κι εμένα εναντίον σου και εχθρό σου; Και μήπως επειδή ΔΕΝ δηλώνε ούτε αριστερός, ούτε δεξιός, άρα μέρος του προβλήματος κι εγώ;

    Πρέπει δηλαδή ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ να συμφωνήσω επακριβώς με την αντίληψή σου για το πρόβλημα, αλλιώς κι εγώ αντιδραστικός και φασίστας;

    Θραξ Αναρμόδιος

    • @ultra : Δες τι ωραίο κείμενο έγραψε αυτός εδώ. Δες τα ωραία του επιχειρήματα

      https://sxoliastesxwrissynora.wordpress.com/2012/09/16/%CE%B7-%CE%BC%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%BA%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BD%CE%B1-%CE%B5%CE%AF%CF%83%CE%B1%CE%B9-%CF%87%CF%81%CF%85%CF%83%CE%B1%CF%85%CE%B3%CE%AF%CF%84%CE%B7%CF%82/

      Μπορούσαμε να έχουμε μερικές εκατοντάδες τέτοια και παρόμοια κείμενα όπως εκείνο του τζάνγκλ-ρεπόρτ, εδώ και κάνα δυο χρόνια; Αντί να βρίζουμε την ελληνική κοινωνία;

      Μπορούσαμε να έχουμε διαφώτιση της ελληνικής κοινωνίας τι είναι φασισμός, ναζισμός κλπ, αντί να της λέμε «είσαι φασιστική και ρατσιστική κοινωνία», και να περιμένουμε να πάνε όλα καλά;

      Ο φασισμός δεν νικιέται πολεμώντας τον στον δρόμο. Εκεί είναι το σύμπτωμα. Δεν νικάς την ασθένεια παλεύοντας τα συμπτώματα. Ούτε προσχωρόντας στην λογική της αρρώστειας της ίδιας.

      Και εν τέλει οι συγκρούσεις στον δρόμο, που επιδιώκονται από ορισμένους, θα δυναμώνουν την ΧΑ πολιτικά. Δεν θα την αποδυναμώνουν.

      Θραξ Αναρμόδιος

  10. Αν δε συγκροτηθεί ενιαίο μέτωπο αντίστασης και αντιπαράθεσης εναντίον τους, θα συνεχίσουν να τρομοκρατούν, να σκοτώνουν, να αυτοανακηρύσσονται αντάρτες εκκαθαριστικών επιχειρήσεων, και όλο και περισσότερες ομάδες πληθυσμιακές θα πληρώνουν φόρο αίματος. Θα λύσουμε πολλά αν καταφέρουμε να συσπειρωθούμε εναντίον ενός υπερορατού πλέον εκφασισμού της κοινωνίας με τη βοήθεια του κράτους. Πάρα πολλά. Πρώτον θα ανακοπεί η τρελή αυθαιρεσία τους, η έπαρση με την οποία φέρονται βασισμένοι σε μία δημοκρατία που τους χαιδολογά με αθέμιτους φανερούς και κρυφούς τρόπους, θα γίνει κατανοητό ότι υπάρχει οργή που απέναντί της δεν είναι και τόσο οπλισμένοι όσο νομίζουν τώρα, θα έρθει το κράτος να τα χρειαστεί που πρέπει να τα χρειαστεί γιατί το ίδιο έφτιαξε τις συνθήκες ωρίμανσης των κατάπτυστων ιδεών για εξιλαστήρια θύματα που θα πληρώσουν το μάρμαρο για την υποβάθμιση της ζωής των ανθρώπων σε τούτο τον τόπο. Ο λόγος δεν περνάει σε καθάρματα που χρησιμοποιούν μαχαίρια, λοστούς και χτυπάνε ανυπεράσπιστους ανθρώπους γιατί έτσι, με κάτι επιχειρήματα για ελληνικό βέρσους ξένο αίμα και κατσαρές μαλακίες.
    Ενιαίο μέτωπο εναντίον των νεοναζί, επίθεση σε όλα τα επίπεδα, και ο ψεύτικος πολιτισμός των εξισώσεων της αντιφασιστικής δράσης με τη δράση σκατιάρικων παρακρατικών να πάψει, γιατί είναι εκ του πονηρού και επιχειρεί να αποδυναμώσει φωνές που έχουν αρχίσει να ακούγονται. Ούτε θεωρώ τυχαίες τις επικλήσεις για ψυχραιμία και αποφυγή συγκρούσεων, τη στιγμή που είναι η ώρα για σύγκρουση και όχι για ευχολόγια.

  11. Και φυσικά υπάρχουν παραδείγματα που η δράση τους ανακόπηκε σε κοινωνίες που η οργή έλαβε συγκρουσιακό χαρακτήρα στο δρόμο αλλά πού να τις ξέρεις…ή να θέλεις να τις μάθεις.

  12. «Σήμερα, οι μέθοδοι της υπονόμευσης χρησιμοποιούνται και εναντίον της χώρας μας, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο όπως περιγράφονται στη διάλεξη.
    Οι ομοιότητες των καταστάσεων που ζει η χώρα μας είναι ανατριχιαστικές, όπως ανατριχιαστική είναι και η κατάληξη της υπονόμευσης όπως την περιγράφει ο Bezmenov ειδικά στο τελευταίο στάδιο της εξομάλυνσης.

    Η απαξίωση της θρησκείας, ο πιθανός επιπλέον ρόλος της διεθνιστικής ιδεολογίας* (ΒΜΡ*γι΄αυτούς που απλώς μιμούνται ή θέλουν να είναι στη “μόδα” και δεν είναι συνειδητά ιδεολόγοι), ο ρόλος των ακροδεξιών και ακροαριστερών ομάδων, οι παρελάσεις ομοφυλοφίλων, τα ΜΜΕ, οι πουλημένοι πολιτικοί, ταιριάζουν με τις περιγραφές του Bezmenov.»

    Δεν ξερω ποιος καραγκιοζης εγραψε το παραπανω……αλλα σαλτα και γαμησου στην τελικη.Αλλη μια φασιστικη αρλουμπα ολκης με μπολικη συνωμοσιολογια ,απο αυτες που κατα χιλιαδες κατακλυζουν το διαδικτυο.Αντε με το καλο να αρχισουν και οι αναδημοσιευσεις απο το «μακελειο» την «αντινεαταξηπραγματων» και τον «χελλασορθοντοξυ».
    Σιχασια.

    • Εκτός από την «φασιστική αρλούμπα» που λέει ο «καραγκιόζης» καθηγητής, στο άρθρο υπάρχει και ένας σύνδεσμος (στην αρχή του) για το Εγχειρίδιο ψυχολογικών επιχειρήσεων. Το βιβλίο το ανέβασα φωτοτυπώντας το γνήσιο βιβλίο από φίλο αξιωματικό. Μπορείς να επιβεβαιώσεις την ύπαρξη του και τη γνησιότητα του ρωτώντας οποιοδήποτε αξιωματικό του Ελληνικού στρατού.

      Οι ψυχολογικές επιχειρήσεις είναι επιστήμη. Οχι συνωμοσία. Δε διδάσκονται βιβλία συνωμοσίας στις στρατιωτικές σχολές. Διδάσκονται πως να σε χειραγωγούν πνευματικά. Και η υπέρτατη νίκη τους είναι να θεωρείς οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με το θέμα συνωμοσία και να την απορρίπτεις.

      Η πρώτη από τις εικόνες, είναι σκαναρισμένη σελίδα από το γνήσιο αντίγραφο του βιβλίου ψυχολογικών επιχειρήσεων. Αν δεν το πιστεύεις, ρώτα έναν οποιονδήποτε αξιωματικό. Εκεί λέει ότι όταν ασκείται ψυχολογικός πόλεμος, οι στόχοι και οι μέθοδοι είναι :

      – Ελλείψεις ειδών πρώτης ανάγκης στη χώρα του εχθρού.
      – Καταχρήσεις και διαφθορά των ηγετικών στελεχών του εχθρού.
      – Πληθωρισμός ή άνιση και υπέρμετρη φορολογία στη χώρα του εχθρού
      – Φυλετικές και θρησκευτικές διακρίσεις στη χώρα του εχθρού.
      – Παλαϊκές διαφορές και έλλειψη εμπιστοσύνης στους ηγέτες.

      Η χώρα μας δέχεται επίθεση.
      Η οποία σύμφωνα με όσα διδάσκονται στις σχολές ψυχολογικού πολέμου καταλήγει σε εμφύλιο ή εισβολή.
      Το ίδιο συνέβη και στον εμφύλιο πόλεμο. Μόνο που τότε, δεν υπήρχε ούτε το βιβλίο, ούτε το διαδίκτυο, ούτε ο Γιούρης. Τώρα υπάρχουν και μπορούμε να αντιληφθούμε τι μας κάνουν. Το μόνο που χρειάζεται είναι να απομονώσουμε τις αλήθειες από την θάλασσα της (αριστερής και δεξιάς) «φασιστικής αρλούμπας»

      Ξύπνα.

  13. Στην ουσία του νομίζω ότι το κείμενο έχει δίκιο. Υπάρχουν οι στρατηγικές ψυχολογικές επιχειρήσεις, με διάφορες στοχεύσεις, από κέντρα εξουσίας. Και ασφαλώς ασκούνται, κατά τη γνώμη μου, συνειδητά και οργανωμένα στην Ελλάδα του Μνημονίου. Δεν νομίζω για παράδειγμα ότι έκλεισε τυχαία η ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ.
    Επομένως αν εξαιρέσουμε το ατυχέστατο, κατά τη γνώμη μου, απόσπασμα που επισημάνθηκε παραπάνω, θεωρώ το κείμενο πολύ ενδιαφέρον.

  14. To κειμενο αυτοαναιρειται απο τις πρωτες κιολας γραμμες.

    «Ο Yuri Bezmenov αυτομόλησε στην Αμερική και προφανώς τώρα εργάζεται υπηρετώντας την Αμερικανική προπαγάνδα, πράγμα που είναι εμφανές στη διάλεξη του.»

    Ακομα και ενας αφελης μπορει να καταλαβει την διαφορα μεταξυ «συγκλονιστικες αποκαλυψεις» και «συγκλονιστικες αποκαλυψεις στα μετρα του νεου εργοδοτη».

    Ποιο το νοημα να γινεται αναφορα σε πρακτικες ψυχρου πολεμου ,οταν μετα την επικρατηση της μονης αληθειας ,οι ιδιες οι κυβερνησεις μετατραπηκαν σε σκοτεινα κεντρα εξουσιας απολυτα ευθυγραμμισμενες με την μονη αληθεια.Εκτος και αν μεχρι τωρα ζουσαμε σε εναν διαφανο δημοκρατικο παραδεισο και ηρθαν τα αλλοδαπα σκοτεινα κεντρα να τον μετατρεψουν σε κολαση.

    Η συνωμοσιολογια ηταν ανεκαθεν ενα κομματι της ιδιας της προπαγανδας που σπρωχνεται συστηματικα απο αυτους που και καλα ψαχνουν( προσκολλημενοι στο ιδιο το καθεστως που προσπαθουν να υπονομευσουν)τις μεγαλες αληθειες για να αποχαυνωσουν(κι αλλο) τα μεγαλα ακροατηρια.

  15. Σήμερα το θέμα δεν είναι ο Φασισμός γενικά, με την έννοια του …κακού ανθρώπου. Ο εχθρός είναι ο Ναζισμός, ο Εθνικοσοσιαλισμός, ο Φυλετισμός, οι χιτλερικές συμμορίες.
    Μόνο αν τους σπάσεις στο ξύλο οι ναζί θα πάψουν να το κάνουν εκείνοι (να σπάνε στο ξύλο και να μαχαιρώνουν)

    Αν πάλι θέλεις εδώ και τώρα αγάπη, ησυχία, αδελφοσύνη, ένας δρόμος υπάρχει για σένα: Αναχωρητισμός και μοναστήρι κάποιου είδους.

    Ιδεολογικά είστε δικοί τους, όποιοι λέτε ότι δεν πρέπει «να διαχωριζόμαστε». Αυτό λένε κι οι χρυσαυγίτες.» Μόνο Έλληνες. Δεν υπάρχει δεξιά και αριστερά, σοσιαλιστές και καπιταλιστές, πλούσιοι και φτωχοί» κλπκλπ.

    Και άντε, είμαστε όλοι Έλληνες. Σε ποιές Εθνικές γιορτές θα πηγαίνουμε για να τιμήσουμε τους νεκρούς;
    ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Ή ΣΤΟ ΜΕΛΙΓΑΛΑ;
    Ή θα καταργήσουμε και το Ελληνικό έθνος, για να μη …χωριστούμε;
    Η μήπως η Ελληνική ιστορία θα σταματάει στο 1939;

    Μερικοί είναι εντελώς ζωντόβολα.Ή πράκτορες.

  16. Έγραψα στον Αλεχάντρο (@ενα σουβλακι με πιτα στο 1) αρκετές ώρες πριν ξεκινήσει αυτή η κουβέντα,
    τα εξής

    >>>

    ΒlackΜediterraneanPirate
    Σεπτεμβρίου 17, 2012 στις 01:07 χαράματα
    @ενα σουβλακι με πιτα στο 1

    Φίλε μου Αλεχάντρο,
    και ποιός σου είπε ότι εγώ δέχομαι αυτά που λέει αυτός;
    Μπορεί και να τον θεωρώ τσαρλατάνο.
    Απλώς,
    βρήκα αυτά,
    κυκλοφορεί αρκετά κι αλλού
    και είπα να το μοιραστούμε,
    τσεκάροντας.
    Μπορεί ο τύπος να λέει και μ@λ@κίες.
    Κι επειδή τα λέει αυτός,
    πρέπει να τον πιστέψουμε;

    ————————————————–

    Που σημαίνει:
    ήθελα να γίνει κουβέντα για τα κείμενο/βίντεο αυτά
    και να ακουστούν απόψεις.
    Ήθελα να τα δούμε λίγο,
    να τα τσεκάρουμε, βρε αδερφέ, πώς το λένε.
    Αυτό.
    *
    Σε πολλές αναρτήσεις δεν ξεκινάω με κάποιο σχόλιο.
    Σε κάποιες περιπτώσεις το προσθέτω αργότερα.
    Εκτός, πια, αν το θέμα κάνει «μπαμ από μακριά»
    ή η προσωπική μου αντίληψη διακρίνει κάποια λεπτομέρεια,
    ή κάποιο συμπέρασμα,
    που θέλω να τονίσω ή να δώσουμε προσοχή.
    Ο λόγος: θέλω να δω τι πιστεύουν κάποιοι άλλοι άνθρωποι,
    χωρίς να επηρεάσω εκφέροντας γνώμη.
    *
    Ο νο11
    στο σχόλιο παραπάνω (Σεπτεμβρίου 17, 2012 στις 14:09)
    γράφει, νομίζω, κάποια πράγματα πολύ σημαντικά
    >>>
    «Ακομα και ενας αφελης μπορει να καταλαβει την διαφορα μεταξυ
    “συγκλονιστικες αποκαλυψεις” και “συγκλονιστικες αποκαλυψεις στα μετρα του νεου εργοδοτη”.

    &

    «Η συνωμοσιολογια ηταν ανεκαθεν ενα κομματι της ιδιας της προπαγανδας που σπρωχνεται συστηματικα απο αυτους που και καλα ψαχνουν( προσκολλημενοι στο ιδιο το καθεστως που προσπαθουν να υπονομευσουν)τις μεγαλες αληθειες για να αποχαυνωσουν(κι αλλο) τα μεγαλα ακροατηρια.»

    ——————————————————————————

    Κι αν εγώ, λοιπόν, ήθελα να καταδείξω ακριβώς αυτό;
    Ότι όλες αυτές οι «δήθεν αποκαλύψεις»
    είναι ουσιαστικά παγίδες που δεν πρέπει να πέφτουμε μέσα,
    να μην κολλάμε,
    γιατί δεν είναι παρά «ψευτο-αποκαλύψεις» κάποιων,
    που τις πλασάρουν προς τα έξω με τον τρόπο που ΕΚΕΙΝΟΙ επιθυμούν,
    ΟΤΑΝ εκείνοι το επιθυμήσουν,
    για να επηρεάσουν την κοινή γνώμη & αντίληψη με συγκεκριμένο τρόπο
    και να την κατευθύνουν;
    *
    Κάποιοι από όλους εμάς
    συμμετείχαν σε πολιτικές οργανώσεις
    ή είναι αρκετά καλλιεργημένοι,
    «διαβασμένοι», αν θέλετε,
    ώστε να είναι κι αρκετά «ψυλλιασμένοι».
    Με τους υπόλοιπους, όμως, τί γίνεται;
    Πώς θα «πονηρέψουν» κι αυτοί σιγά-σιγά;
    *
    Πιστεύω να έγινα κατανοητός.
    *
    Βέβαια, δεν είδα να γράφει κανένας σας τίποτα
    για το λινκ στο εγχειρίδιο,
    το οποίο είναι υπαρκτό
    & διδασκόταν/διδάσκεται σε στρατιωτικές σχολές…

  17. Να μην πολιτικοποιείται ένας ομοφυλόφιλος, γιατί είναι Πράκτωρ Υπονόμευσης.
    Να καταργηθεί η ενημέρωση πάνω στη σεξουαλικότητα, διότι η γνώση πάνω στη σεξουαλικότητα σε κάνει πιόνι των πρακτόρων, της cia, της μοσάντ, της καγκεμπέ, της πασεγές και του παναιτωλικού. Να μην διαρρηχθεί ο κοινωνικός ιστός που μένει συνενωμένος με τη βοήθεια της θρησκείας και της πίστης, αν εξαφανιστούν αυτές δια παντός εχάθης πνευματικώς, ηθικώς, μη σου πω διαγαλαξιακώς!
    Αλλά ιδέστε, βρήκαμε τον εχθρό! Είναι ο φοιτητής που έρχεται να δηλητηριάσει τα μυαλά μας εκ του εξωτερικού, και να μας διαπλάσει σε ρομποτάκια εκ του εσωτερικού. Να μην επιτραπεί στους αθλίους ομοφυλόφιλους να παίρνουν μέρος εις την πολιτικήν, διότι ενδέχεται να βγάλουμε κέρατα, νύχια που θα ξεπερνάνε αυτά που τώρα κατεχουν το ρεκόρ γκίνες.

    Και γω ακόμη να καταλάβω το διδακτικό συμπέρασμα. Πώς μας έλεγαν στα μαθητικά τα χρόνια (που δεν ξεχνιούνται με τίποτααα) ποιο το κεντρικό δίδαγμα του κειμένου? Δεν ξέρω ο αναδημοσιευτής τι ήθελε να καταφέρει, αλλά ένα αντιεμετικό δε μας παρήχε πριν την ανάγνωση? Δια να επέλθει η εξομάλυνσις του βλεννογόνου του στομαχίου μας?

  18. Δε μου απάντησε κανείς,για να ξέρω κι εγώ τι θα κάνω, αφού είμαι Έλληνας, αλλά δεν ξέρω σε ποια
    Εθνική γιορτή να πάω;

    ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Ή ΣΤΟ ΜΕΛΙΓΑΛΑ;

    ή μήπως «Ίδιες είναι οι γιορτές, δεξιές κι αριστερές» ;

  19. Ζακ, ή στο Μελιτεχνείο ή στον Πολυγαλά. λολ
    Είπαμε, τώρα που οι χρυσόκοτες ανεβαίνουν οι μνήμες αυτές που ως τώρα είχαν παραμεληθεί, κακοχυθεί και σπαστικοποιηθεί τώρα θα μετεμβαπτιστούν εις αιώνιοι κρουνοί αγνού εθνικισμού ώστε όλοι οι πολίται της χώρας σύσσωμοι να λαμβάνουν μέρος εθελοντικώς είς τας εθνικάς εορτάς και εθνοσυγκεντρώσεις, όπου θα μοιράζονται δωρεάν γεώμηλα με το χάραγμα της γαλανόλευκης και ναζιστικές κονκάρδες. Άντε κι έναν μαίανδρο σφραγιδάκι για σένα!

  20. Υπάρχει και η λύση να πηγαίνει κανείς σε όλες. Ένα σιωπηλό, αλλά αυστηρά σιωπηλό, και σε περισυλλογή πλήθος που μαζεύεται σε όλες τις γιορτές, εθνικές, αντεθνικές, δεξιές και αριστερές. Πως σας φαίνεται;

  21. και δε συμμαζεύεται. από τώρα έχω κλείσει θέση αριστερό κόρνερ γωνία, δεξιόθεν των αυγών και ετεροκατέρωθεν των θρησκευτικών εκπροσώπων και έμπροσθεν των πυλώνων της δεη. με κατάνυξη.

    • Εγώ θα απέφευγα να κάτσω κάτω από πυλώνες της ΔΕΗ. Ως γνωστό εκεί λαμβάνει χώρα καρκινογόνος συνωμοσία ηλεκτρομαγνητικών πεδίων. Αλλά αν εσύ δεν πιστεύεις γενικά στις συνωμοσίες…

  22. Παύλο, άντε και γαμήσου, χρυσαυγίτη του κερατά, πράχτορα των ναζιστών , που τολμάς και λες οτι πρέπει να πηγαίνω σε όλες. Αν πάω στο μελιγαλά, να κάνω διαλιγισμό στο τάφο με τους χειρότερους σφαγείς της Ελλάδας, τους μεγαλύτερους προδότες, αυριο θα πάω και στο Βερολίνο να διαλογιστώ και για το Χίτλερ.Ήταν καλός; Ήταν κακός;Ήταν δεξιός, ήταν αριστερός;
    Δεν ντρεπόσαστε ηλίθιοι, που ταυτίζετε το Πολυτεχνείο, που σκοτώθηκαν παιδιά για να έχεις εσύ το δικαίωμα να λες τις μαλακίες σου και την Πηγάδα, όπου είναι θαμμένοι οι βασανιστές και βιαστές του Ελληνικού Έθνους!!!
    Είδα και το μπλογκ που είναι παρμάνα όλα αυτά: Λόγιος Ερμής, μη χέσω. Ακου αποσπάσματα:

    Για τους γκαίη:

    Σημαντικό ρόλο, φυσικά, παίζει το οργανωμένο έγκλημα, ως λειτουργός της ΝΤΠ, στην υποστήριξη του Ομοφυλοφιλικού Κινήματος. Υπάρχει μια συμβιωτική σχέση μεταξύ των δύο, αφού σε συνδικάτα του εγκλήματος ανήκουν πολλά ομοφυλοφιλικά πολυσύχναστα ιδρύματα όπως π.χ. τα γκέι-μπαρ.

    Κάπως έτσι, λοιπόν, το δικαίωμα της διαφορετικότητας και της προσωπικής επιλογής, γίνονται ένα από τα εργαλεία της Νέας Παγκόσμιας Τάξης. Οι gay, λοιπόν, αποτελούν, χωρίς να το γνωρίζουν, έναν μηχανισμό διάλυσης

    Για την Ιστορία:
    Στο πλευρό της Ρεπούση στέκονται οι τουρκοπράκτορες, τα φασιστοειδή της Άγκυρας και οι Γκρίζοι Λύκοι

    Για τα ΦΩΝΉΕΝΤΑ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΕΦΤΆ(!!!)

    ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ! Αμερικανοί και Αγγλοι καθηγητές, συνέταξαν το βιβλίο Γραμματικής της ΣΤ’ Δημοτικού!

    Και ο Πούτιν, εικόνισμα στο εικονοστάσι μας.

    Καλά, δεν ντρέπεσαι, Black ( και άραχλε) κλπ να αναμεταδίδεις από τρελο-νεοταξίτικα Μπλογκ;
    Ή είναι το επάγγελμά σου αυτό;

    • Καταρχήν μην διαστρεβλώνεις τα λεγόμενα μου. Εγώ δεν μίλησα για διαλογισμό. Μίλησα ακριβώς για «σιωπηλό και σε περισυλλογή πλήθος». Επομένως, εσύ πως τολμάς και ερμηνεύεις ένα «σιωπηλό και σε περισυλλογή πλήθος»???

  23. «ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ! Αμερικανοί και Αγγλοι καθηγητές, συνέταξαν το βιβλίο Γραμματικής της ΣΤ’ Δημοτικού!»
    Ασφαλώς και δεν πρέπει να το πιστέψουμε! Που είναι οι Γερμανοί καθηγητές??? Έ, πού???

  24. Και νά’θελε το πλήθος να μην είναι σιωπηλό και σε περισυλλογή, τόσοι μαλάκες γύρω του αρκούν για να το ρίξουν σε κατάθλιψη, θα μοιράζονται δωρεάν αντικαταθλιπτικά σε κουτάκι με τον παρθενώνα με χορηγό τα ματ,ενώ τα σημαιάκια θα έχουν και λέιζερ έκπληξη πατάς κουμπί να το ολόγραμμα του λεωνίδα, μπύρες με αρχαιοελληνικά ρητά και ακόμη και τα στραγάλια θα έχουν αυτοκαταστροφικό μοντ, μετά τα τρία λεπτά εκρήγνυνται σαν τον χρυσαυγίτη με τη βόμβα. Τα δε παιδάκια θα είναι ομοιόμορφα ντυμένα ενώ και τα πτηνά που θα τολμούν να μην είναι σιωπηλά αλλά να τιριρίζουν τα αντεθνικά στοιχεία διάολε τ΄ς απολυμάρες θα εκτελούνται πάραυτα.

    • «ultra
      Σεπτεμβρίου 17, 2012 στις 15:58»
      Δεν λέω καλό το σκηνικό που περιγράφεις. Θέλω να σου επισημάνω όμως ένα πρόβλημα: Για να εκτελεσθούν τα πουλιά πρέπει πρώτα να συλληφθούν. Πως φαντάζεσαι τη σύλληψη τους; Να λύσουμε και αυτή τη λεπτομέρεια…
      Επίσης αυτό με το ομοιόμορφο ντύσιμο που περιγράφεις για τα παιδιά μου έδωσε ιδέα και για το ντύσιμο του ενήλικου πλήθους: μαύρα κουστούμια οι άντρες, μαύρη γραβάτα και βέβαια οπωσδήποτε και μαύρα γυαλιά.
      Οι γυναίκες επίσης στα μαύρα, με φούστα λίγο πάνω από το γόνατο, μαύρο λεπτό καλσόν και δωδεκάποντη γόβα – επίσης μαύρα γυαλιά.

  25. ZAK

    Σε παρακαλώ πολύ,
    μπορείς να συμμετέχεις στην κουβέντα με κόσμιο τρόπο και να σέβεσαι τους συνομιλητές σου.

    Αν συνεχίσεις να βρίζεις, να προκαλείς
    και να απαιτείς να έχουμε τις ίδιες απόψεις μ΄εσένα,
    να ξέρεις ότι θα αδιαφορήσουμε,
    δεν θα σου απαντάει κανένας μας
    και δεν θα σου δώσουμε ΚΑΜΙΑ σημασία.

    Βρίσε όσο θες.
    Κάποια στιγμή,
    θα κουραστείς και θα φύγεις.

    Τότε θα συνεχίσουμε εμείς οι υπόλοιποι την κουβέντα με την ησυχία μας.

    Είναι λιανό αρκετά; Το κατάλαβες;
    Capito? Compris? Verstanden? Entendido? Anladın?

    Θα σου πρότεινα να ξεκολλήσεις λίγο απ΄τις μικροκομματικές σου γνώσεις & εμμονές
    που μας ρήμαξαν όλους τόσα χρόνια.
    Ξεκόλλα επιτέλους και ξεστραβώσου.

    Κάνε ένα πρώτο βήμα εδώ
    >>>
    «Ας πάρουμε τη διαμάχη ανάμεσα στη Δεξιά και την Αριστερά.
    Στις ημέρες μας έχει χάσει το νόημα της.
    Οχι επειδή δεν υπάρχει υλικό, για να τροφοδοτηθεί μια πολιτική διαμάχη, και μάλιστα μια πολύ σοβαρή διαμάχη. Αλλά επειδή τόσο η Δεξιά όσο και η Αριστερά, λίγο έως πολύ, λένε τα ίδια πράγματα.«

    ΚΟΡΝΗΛΙΟΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΔΗΣ
    ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ ΣΤΗΝ ΑΣΗΜΑΝΤΟΤΗΤΑ
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ – ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΟΛΙΣ 2000

    *
    Ξεστραβώσου επιτέλους, λοιπόν, άνθρωπέ μου.
    Και μην μας πρήζεις!

    Αποπροσανατολίζεις την κουβέντα!
    Έχει άλλα άρθρα να γράψεις για το Πολυτεχνείο & το Μελιγαλά.
    Εδώ δεν σχολιάζουμε αυτό το θέμα!
    *

  26. Εδώ μάλιστα μπορείτε να βρείτε και κομψότατη μαύρη γόβα με γαλάζια μύτη, κάνοντας έτσι, οι γυναίκες και οι τραβεστί, τη διακριτική σας και κομψότατη πατριωτική νύξη:

    Για τις αναρχικές κοπελίτσες προτείνω κάτι σε κοκκινόμαυρο σκαρπίνι, για να μπορούν να τρέχουν εύκολα (hit and run), αλλά πάντα κομψότατο:
    http://www.spartoo.gr/Lola-Ramona-ELSIE-STRIPE-x157513.php

  27. Αν συνεχίσεις
    και να απαιτείς να έχουμε τις ίδιες απόψεις μ΄εσένα,
    να ξέρεις ότι θα αδιαφορήσουME,
    δεν θα σου απαντάει κανένας MAΣ
    και δεν θα σου δώσουΜΕ ΚΑΜΙΑ σημασία.

    Μετά, λέτε, είσαστε άτομα, δεν έχετε ιδεολογία, κλπ,κλπ. Αυτό γινόταν στα κομμουνιστικά κόμματα το 36(και τα ναζιστικά βεβαίως)

    Βάζεις στο ίδιο τσουβάλι τα παιδιά του Πολυτεχνείου και της Αντίστασης στη δικτατορία μαζί με τους Ταγματασφαλίτες, που έκλεψαν, έσφαξαν, έκαψαν ζωντανούς, εκτέλεσαν, βίασαν, έβγαλαν μάτια αντιστασιακών (δες και μπλόκο Κοκκινιάς) και, που ακολουθούσαν σαν τις ύαινες πίσω από τους Ναζί ντυμένοι τη στολή τους, και όλα αυτά τα κάνανε σε Έλληνες. Αθωώνεις τη Χρυσή αυγή δηλαδή. Έ, του ούστη, ρε φίλε. Τους πρώτους τους εχω γνωρίσει προσωπικά, τους άλλους τους ξέρω από διηγήσεις δικών μου. Ε, οι μεν ήταν ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ, οι άλλοι ΔΕΞΙΟΙ. Αυτό ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ, είναι ιστορία.

    Πως μπορείς να εξηγήσεις το φαινόμενο Χ.Α, χωρίς να μιλήσεις για τη δεξιά στην Ελλάδα, αφού οι νεοναζί, οι περισσότεροι, είναι παιδιά και εγγόνια των «εθνικοφρόνων» ΔΕΞΙΩΝ, των συνεργατών των Ναζί, των δοσίλογων ‘Εθνικιστικών Ταγμάτων»¨της κατοχής, του Τσολάκογλου, του Πούλου, του Μιχαλ-αγά, των βασανιστών της Μακρονήσου,των βασανιστών της χούντας, των Ράλληδων, των Χιτών.

    Αν θες μίλα για το Στάλιν και την προδοσία των Ρώσων, ή ότι άλλο θες. Μη ταυτίζεις όμως ότι καλό είχε αυτή η χώρα, με ότι κακό γέννησε, γιατί όλοι θα καταλάβουν ότι δουλεύεις ή την ασφάλεια ή δεν ξέρω και γω για ποιόν.

    Και σιγά μη κάτσω να πιάσω κουβέντα .Δε συζητάω με ασφαλίτες, κι αυτούς που τους ακολουθούν, τους χρήσιμους ηλίθιους βαμμένους φανατικούς ιδεολόγους (εχει και δωμέσα πολλούς) που για να μείνουν πιστοί στην ιδεολογία τους αποβλακώνονται από μόνοι τους και δεν μπορούν να συζητήσουν.

    Άντε γειά και ραντεβού στο Μελιγαλά, μαζί με το “σιωπηλό και σε περισυλλογή πλήθος” το δικό σου και τα ουρλιαχτά των νεοναζί.

    • και πανουσης και κοργιαλας
      και ποιηση και σκατα
      οτι ναναι, ολα στη κατσαρολα
      εξαλλου ειπαμε ειμαστε ολοι ελληνες
      μα ποση κακογουστια
      εντελως gtp

      το ομολογω, αν κατι φοβαμαι περισσοτερο απ τις επιθεσεις του μνημονιου ειναι ο κατακλυσμος της ασχημιας

      με αλλα λογια …

      ηταν καποτε ενα site που το λεγανε «σχολιαστες χωρις συνορα»

  28. Πάντως για το «πλήθος σε περισυλλογή», σε όλες τις επετειακές εκδηλώσεις, πέρα από πλάκα και τρολάρισμα επιμένω. Από κει και πέρα ο καθένας μέσα σε αυτό το πλήθος ας σκεφθεί ότι θέλει. Αλλά ας σκεφθεί – με ταπεινότητα – απέναντι σε οποιονδήποτε νεκρό και οποιοδήποτε γεγονός. Ας σκεφθεί τον εαυτό του και τους άλλους. Απλώς, σίγουρα πολλοί που μαζεύονται στις διάφορες επετειακές εκδηλώσεις δεν μαζεύονται για να αποτίσουν φόρο τιμής και να σκεφθούν, αλλά για να φωνάξουν συνθήματα. Παρεμπιπτόντως και στην πηγάδα του Μελιγαλά άνθρωποι είναι θαμμένοι και όποιος πάει θα δεί και εφήβους στα ονόματα. Εμένα περισσότερο από όλα με ενδιαφέρει η αδιάκοπη ανθρώπινη τραγωδία…

    • Και η αδιάκοπη ανθρώπινη τραγωδία δεν προκαλείται μόνο από τους εξουσιαστές. Πόσοι άνθρωποι, για παράδειγμα, δεν φαγώθηκαν άδικα σαν συνεργάτες των Γερμανών, για λόγους προσωπικής αντιζηλίας; Αυτό καταπίνεται μπροστά στην γενική έκφραση «εποποιία της Εθνικής Αντίστασης»;

      • Παύλο,
        μην του δίνεις σημασία.
        Αφού ο άνθρωπος είναι ηλίθιος & κομματόσκυλο.
        Πληρώνεται για τη δουλειά αυτή.
        Έχουμε πετύχει πολλούς τέτοιους.
        Μια στο τόσο εμφανίζεται κι από ένας.
        Συνηθίσαμε πια & τους έχουμε πάρει χαμπάρι.
        Γι΄αυτό και δεν ασχολούμαστε πια μαζί τους.

        Άστον να γράφει, να βρίζει & να κατηγορεί όσο θέλει.

        Θα βαρεθεί και θα φύγει.

        Νομίζεις ότι ο κόσμος έχει το χρόνο να διαβάζει τις μ@λ@κίες του κάθε ηλίθιου κομματόσκυλου;
        Καταστρέψαν τη χώρα. Την ξεθεμελίωσαν.
        Δεν φχαριστήθηκαν πια;
        Θέλουν κι άλλο;
        Θέλουν και τα κομματάκια απ΄τα κόκαλα τα όρνια;

  29. Πόσοι άνθρωποι, για παράδειγμα, δεν φαγώθηκαν άδικα σαν συνεργάτες των Γερμανών, για λόγους προσωπικής αντιζηλίας;»»Παρεμπιπτόντως και στην πηγάδα του Μελιγαλά άνθρωποι είναι θαμμένοι και όποιος πάει θα δεί και εφήβους στα ονόματα.»

    Έφηβος στην πηγάδα είναι μόνο ένας,που σκοτώθηκε στη μάχη και παιδί κανένα.

    Ενώ, εσύ κι ο Μαύρος κι άραχλος σκοτωθήκατε να μιλάτε για την ¨αδιάκοπη τραγωδία» της Ελλάδας. Τα τσουβάλια που οι αλήτες οι προδότες οι αλήτες οι Ταγματασφαλίτες τα γεμίζανε με τα κομμένα κεφάλια των ανταρτών, δεν βλέπω να τα «σκεφτήκατε με ταπεινότητα» .
    Μόνο τους συνεργάτες των Γερμανών σκεφτήκατε, ότι κάποιοι πήγαν άδικα.
    Δεν σας άκουσα να αγανακτείτε με τα φριχτά βασανιστήρια που περνάγανε οι αριστεροί στη Μακρόνησο από τους δεξιούς.
    Τη χαράδρα στη Μακρόνησο την έχετε ακούσει, όπου οι αλφαμίτες πετάγανε τα κορμιάτων ανθρώπων πάνω στο συρματόπλεγμα μέχρι να ξεψυχήσουν ή να τρελαθουν;
    Το βγάλσιμο των νυχιών, ειδικότητα της χωροφυλακής της Κρήτης;
    Το σπάσιμο των κοκάλων του χεριού, ένα-ένα, για να υπογράψουν τη δήλωση οι αριστεροί και οι δημοκράτες στη Μακρόνησο;
    Τα στρατοδικεία που στέλνανε εκατοντάδες στο απόσπασμα μόνο για τις ιδέες τους; Ακόμα και δεκατετράχρονα κορίτσια, εαμίτισσες;
    Ο Πατακός (σαν Γερμανοτσολιάς που ήταν) και ο βασανιστής Θεοφιλογιανάκος πήγαν στο Μελιγαλά.Δεν άκουσα να λέτε οτι καταστρέψαν την Ελλάδα. Τα «κομματόσκυλα» σας φταίξανε και μάλιστα, «θέλουν και τα κομματάκια απ΄τα κόκαλα τα όρνια» ; Ποιά είναι τα όρνια, ρε χρυσαυγίτη;

    Ποιοί, ο Σιδέρης ο Σιδηρόπουλος, της Οργάνωσης Μαχητής, που τον καθαρίσανε στα 16 του χρόνια οι μπάτσοι σε διαδήλωση το 76;

    Ποιά, η Βασιλακοπούλου η Κνίτισσα που την πατήσανε στη μεταπολίτευση με φορτηγό;

    Ο Μαλαγαρδής, ετων 76 , παλιός εαμίτης, που τον λυντσάρανε οι αστυνόμοι το 1980;

    Τους Κουμή και Κανελλοπούλου, που τους λοιώσαν το κεφάλι με τα κλομπ το 81;

    Τον Καλτεζά;

    Τον Τεμπονέρα, τροτσκιστή, που τον δολοφόνησεμε τσιμεντολιθο το ’91 ο πρόεδρος Οννεδ Αχαΐας Καλαμπόκας;

    Ούτε το ‘Επος της Αντίστασης δε σας συγκινεί. Γιατί κάποιοι σκοτώθηκαν άδικα, διαγράφουμε όλη την Αντίσταση. Αίσχος.Ούτε η KGB του Πούτιν δεν τα λέει αυτά.

    Ναί, και τα SS στο Άουσβιτς, άνθρωποι ήταν, και ο Μένγκελε, ώωω, τι τραγική φυσιογνωμία…

    Και εγώ το ξέρω ότι είσαστε ασφαλίτες αλλιώς θα είχατε λίγο σέβας για το παρελθόνι, άλλωστε, μου δώσατε τα χυδαία σας διαπιστευτήριά. Το λέω, για αυτούς που παρασύρετε, και δε θα ξαναμιλήσω:
    Άντε να χαθείτε, ναζισταριά του κερατά.

    *
    με βγάλατε και κομματόσκυλο,σα δε ντρεπόσαστε, ωραία, πείτε μου και σε ποιο κόμμα, γιατί δεν ξέρω, για να πάω να παραλάβω το μισθό μου, τώρα που είμαι και άνεργος. «Ψυχή βαθειά» μη χέσω, ψευταράδες και τέρμα.

  30. Ειπα να δωσω τοπο στην οργη και να μη μιλησω.
    Το κακο όμως παραγινε. Καποιοι εδώ μεσα ή δεν ξερουν τι τους γινεται ή εχουν αγνοια της ιστοριας ή παιζουν βρωμικο παιχνιδι. Δεν μπορεις να τα βαζεις όλα στο ιδιο τσουβαλι, δεν μπορεις να αγνοεις το τι υπεφερε αυτος τοπος, οι ανθρωποι αυτου του τοπου, το ποπολο από τους χιτες, τους ταγματασφαλιτες, τους γερμανοτσολιαδες, τους βουρλακηδες, τους σουρληδες τους, τους … και αργοτερα μετα τον εμφυλιο, τους κατατρεγμους, τις φυλακισεις, τις εξοριες εντος και εκτος της χωρας, τις εκτελεσεις, το παρακρατος και αργοτερα τη δικτατορια και το πολυτεχνειο.
    Ακομα και σημερα όλα τα δεινα εχουν την ιδια καταγωγη.
    Ποιοι καταστρέψαν τη χώρα;! Την ξεθεμελίωσαν;!
    Ποιοι δεν φχαριστήθηκαν πια;!
    Ποιοι θέλουν κι άλλο;!
    ποιοι θέλουν και τα κομματάκια απ΄τα κόκαλα τα όρνια;!
    Ποιοι συμμαχησαν με τους γερμανους κατακτητες, αργοτερα με τους εγγλεζους και τους αμερικανους για να επιβαλουν εδώ την τυραννια τους;!
    Ποιοι πολιτικοι φορεις περιεθαλψαν, χρησιμοποιησαν και χρησιμοποιουν στους μηχανισμους του κρατους (για να μην τους απαριθμησω), όλα τα δωσιλογα ακροδεξια στοιχεια για να τσακισουν κάθε αντιδραση του ποπολου;!
    Σε ποιους πολιτικους φορεις τη θαλπωρη φωλιαζανε οι συγχρονοι φασιστο-ρατσιστο-ναζιδες;!
    Για να τελειωνω.
    Ή κοιταξτε να ρθειτε στα συγκαλα σας ή συνεχιστε δειχνοντας το πραγματικο σας προσωπο.
    Εδω και τωρα πρεπει να ξεχωρισει η ηρα από το σταρι και να τραβηξει ο καθενας το δρομο του.
    ή με τους δυναστες και τα οργανα τους ή με το ποπολο που δεινοπαθει και τους αγωνιστες της ζωης και της ελευθεριας.

  31. O πάνθηρας είχε γράψει ένα εξαίσιο δικό του κείμενο για την αντίσταση στην Ελλάδα.
    https://sxoliastesxwrissynora.wordpress.com/2012/07/20/greekvietnamagainstnazism/
    Φαίνεται ότι κάποιοι συν-σχολιαστές του δεν το διάβασαν. Κρίμα. Σε αυτό το σάιτ πάντως την δική του σελίδα κοιτάζω κυρίως https://sxoliastesxwrissynora.wordpress.com/author/blackpanther1975/

  32. @ZAK
    Σεπτεμβρίου 17, 2012 στις 22:36
    &
    Αle3is Tsimplas
    Σεπτεμβρίου 17, 2012 στις 22:47
    &
    LAGARTSAS-A
    Σεπτεμβρίου 18, 2012 στις 00:32
    >>>
    >>>

    Βάζετε στο στόμα μου λόγια που δεν είπα.
    Ότι είναι γραμμένο στο κείμενο της ανάρτησης,
    είναι καταγραφή της διάλεξης του τύπου που παρουσιάζει το βίντεο.
    *
    Ποτέ δεν είπα ή υποστήριξα αυτά που μου καταλογίζετε.
    Τον Εισαγγελέα μου παριστάνετε;
    Είσαστε οι 3 άμεμπτοι αγωνιστές και βγαίνετε & κρίνετε & κατηγορείτε τον υπόλοιπο κόσμο;
    Τί θέλετε;
    Να ζείτε σε κόσμο όμορφο, αγγελικά πλασμένο;
    Και να διαβάζετε μόνο και να ακούτε ότι σας αρέσει εσάς;
    Ο κόσμος έχει κι άλλες απόψεις,
    άλλο αν εσείς τις αποφεύγετε
    και κάνετε σα να μην υπάρχουν.
    Άμα δεν γνωρίζετε και τις υπόλοιπες απόψεις,
    πως θα τις πολεμήσετε-αν είναι αντίθετες από τις δικές σας-
    ρε εξυπνάκηδες και οι 3;
    *
    Είπαμε,
    το έγραψα σε κάποιο σχόλιο,
    το έγραψα και στην αρχή της ανάρτησης
    και το ξαναγράφω:
    Ο ΤΥΠΟΣ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΙΝΑΙ Μ@Λ@Κ@Σ.
    ΤΣΙΡΑΚΙ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΤΡΟΦΟΔΟΤΕΙ.
    Το Σύστημα αφήνει και διαρρέουν-δήθεν-πληροφορίες,
    κατά πως το συμφέρει.
    Γιατί μας τα σέρβιραν το ΄80 ή τώρα
    κι όχι τότε που τα έκαναν;
    Για ευνόητους λόγους.
    Θα περάσω και νέο ανάλογο σχόλιο στην αρχή της ανάρτησης.
    *
    Καταλάβατε επιτέλους;
    ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΤΥΠΟ.
    ΗΘΕΛΑ ΑΠΛΩΣ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗ Μ@Λ@ΚΙ@.
    Να σχολιάσετε αυτόν που τα λέει,
    ρε ξεφτέρια,
    κι όχι εμένα που το αναδημοσίευσα για να το σχολιάσουμε.
    Αν δεν σας αρέσει,
    αλλάχτε ανάρτηση.
    Διαβάστε κάτι άλλο.
    Μην μου τα πρήζετε, όμως.
    Μπαλόνια μου τα κάνατε.
    Κι αν πια τόσο σας ενοχλεί,
    να κατεβάσω την ανάρτηση,
    για να μη μου τα πρήζετε άλλο.
    Επιτέλους πια._

    • Πειρατη
      Οσο με αφορα δεν αναφερθηκα καν στο στο βιντεο που θεωρω οτι είναι για τα μπαζα και δε χρηζει σχολιασμου, τουλαχιστον από μενα. Τετοια βιντεακια περι συνομωσιων στο ιντερνετι χιλιαδες για να μην πω μυρια.
      Το τι επιλεγει κανεις να αναρτησει, ποια είναι η οπτικη του γωνια, που στοχευει και αν επιτυγχανει τους στοχους του αυτό δυστυχως κρινεται παντα εκ του αποτελεσματος, αφου στο μεταξυ αυτό ωφελησε ή εβλαψε, παρα τις καλες ισως προθεσεις προβληματισμου.
      Επειδη όμως η συζητηση πηρε άλλη τροπη και ειπωθηκαν καποια πραγματακια, ελαφρα τη καρδία κυριως από τον παυλο και δευτερευοντως από σενα αναφερθηκα συγκεκριμενα σε καποια ερωτηματα που ειχες βαλει, οπως και έμμεσα σε κεινον.
      Το γκαθενα βεβαια βαρυνουν αυτά που λεει ή και πρατει.
      Οι μερες είναι πονηρες, τα βασανα αβασταχτα και παιζει ρολο από ποια κορυφη κανεις αλυχταει, επειδη ακριβως ο κοσμος δεν είναι αγγελικα πλασμενος.
      Δε σου καταλογησα τιποτα, δε γκανω τον εισαγγελεα (σκατα στους εισαγγελεις), δε μπαριστανω τον εξυπνο, ενδιαφερομαι για την αποψη, τη σκεψη και τη μπραξη των αλλων μα αντιμαχομαι εκεινες που θεωρω ότι υπονομευουν ή βλαπουν τον αγωνα για μια ζωη δικαιη και ελευθερη για ολους.
      Δε γκατακρινω το σαιτ. Είναι χρησιμο με τις οποιες αδυναμιες του. Εχει αλλωστε επανειλημμενα ειπωθει ότι ο κάθε συγγραφεας-αναρτητης εχει την ευθυνη του θρεντ του.
      Εντελως αστοχη η αναφορα σου σε αμεπτους αγωνιστες.
      Τεσπα. Θεωρω αγονη την ολη αντιπαραθεση και αυτό με θλιβει.

  33. το οτι η Δεξιά και η Αριστερά, λίγο έως πολύ, λένε τα ίδια πράγματα ειναι αληθεια, δεν οφειλεται ομως στην συνομολογηση της αναγκαιοτητας συγκλισης των 2 αντιροπων προταιρεοτητων , αγορα-ανθρωποι, αλλα στοοτι η αριστερα δεν ειναι πλεον αριστερα…
    πως αλλιως να το πουμε ?
    ας πουμε οτι εχασε τη μενταλιτε της

    τωρα απ αυτο μεχρι το «ουτε αριστερα ουτε δεξια», «ειμαστε ολοι ελληνες», και εξ αυτων την αρνηση της υπαρξης αντιπαλων ταξεων και του πολιτικου αγωνα,διοτι εκει καταληγει τελικα , υπαρχει μεγαλη αποσταση

    απ το «η Δεξιά και η Αριστερά, λίγο έως πολύ, λένε τα ίδια πράγματα «, μεχρι το οτι ιδιο ειναι χρυσαυγιτες και κινηματα,γιατι ολοι ελληνεςειμαστε !!!! και το ιδιο ειναι οι χιτες και οι ταγματασφαλιτες και οι μακρονησιωτες και οι ελασιτες με τους κουισλιγκ υπαρχει τεραστια αποσταση

    φυσικα μπορει ο καθενας να λεει οτι γουσταρει και ο καθενας να απανταει και εσεις να τον κοβετε κατα το δοκουν

  34. Για αυτούς που αλληθωρζουν λιγάκι ως προς το αμαρτωλό παρελθόν της νεώτερης πολιτικής μας ιστορίας, εχω να κάνω δύο προφητικές παρατηρήσεις:
    1. Θα επανέλθει σύντομα και δριμύτερα το σύνθημα :» Ο λαός ας θυμηθεί ξανά τι σημαίνει δεξιά!!!»
    και
    2. ο κακόμοιρος ο Σαμαράς υποκριτικά αλλαλιασμένος θα αναρωτηθεί σε ομιλία του σε κεντρική πλατεία (αν ξανατολμήσει ποτέ να το κάνει έλληνας πρωθυπουργός) ως μαινάδα στην τραγωδία του Ορέστη:
    «Ποιός κυβερνά αυτό τον τόπο;»

    Ποιός δεν αφήνει την αριστερά και τη δεξιά να φτιάξουν ενα δημοκρατικό κράτος; (ή να το πω αλλιώς, τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια;). Ο φυτευμένος βλήτος σε έκαστην υπηρεσίαν. Ποιός τον περιθάλπει, τον περιέθαλπε και θα τον περιάλπει τον εκάστοτε φυτευμένο βλήτον; (εγω ο αριστερός;)
    Έτσι προκύπτει ο φαύλος κύκλος στον οποίο εγω λέω να μη μπώ. Υπάρχουν κι άλλοι κύκλοι ομόκεντροι που μπορούν να τους κρατήσουν απέξω για να προστατευτούν απο αυτά τα μιερά όντα. Η ιστορία είτε σας αρέσει είτε όχι, γράφετε απο ανώνυμους ήρωες απο τη μιά , κι απο μιερά πλάσματα με ονοματεπώνυμο απο την άλλη.

    Γιατί δεν θέλουν τις απολύσεις στο δημόσιο. μήπως αυτοί οι βλήτοι θα βγάλουν τα απόβλητά τους στη φόρα;

  35. (παραθέτω τον υπέροχο σχολιασμό απο :http://www.alfavita.gr/artro.php?id=6195)
    Ο Ορέστης διδάχτηκε το 408 π.Χ λίγο πριν ο Ευριπίδης εγκαταλείψει οριστικά την Αθήνα και εγκατασταθεί στη Μακεδονία. Πρόκειται για ένα έργο με βαθιά πολιτική σκέψη και ανθρώπινες προεκτάσεις. Ο Ορέστης γίνεται μητροκτόνος υπακούοντας στη θεϊκή βούληση. Η πράξη του, ανίερη, διασαλεύει την ηθική τάξη των πραγμάτων και τον βυθίζει στην παραφροσύνη. Όμως δεν εγκαταλείπει. Παλεύει για την επιείκεια των συμπολιτών του, αγωνίζεται για την ίδια του τη ζωή και διεκδικεί τη σωτηρία του. Λίγο πριν η Αθηναϊκή δημοκρατία καταρρεύσει, σε μια εποχή αμφιβολίας και αλλαγών, ο Ευριπίδης κρατά την παραδοσιακή φόρμα της τραγωδίας αλλά φέρνει το μύθο πιο κοντά στα ανθρώπινα μέτρα. Τη λύση θα δώσει (;) τελικά ο από μηχανής θεός, προηγουμένως όμως το έργο θα φωτίσει εύστοχα πολυσήμαντα θέματα ανθρώπινης ηθικής, πολιτικής πρακτικής αλλά και μεμονωμένης και συλλογικής ευθύνης.

    Στην παράσταση του Εθνικού Θεάτρου, ο Ορέστης, η Ηλέκτρα και τα άλλα πρόσωπα του δράματος είναι μυθικές οντότητες εγκλωβισμένες μέσα στο χρόνο και το χώρο του αρχαίου θεάτρου. Σαν τον Τάνταλο κουβαλούν το άχθος της οικογενειακής ιστορίας, το άχθος μιας τραγωδίας που δεν καθαίρεται. Απέναντι στα μυθικά πρόσωπα της ιστορίας εμφανίζεται ένα χορός νέων γυναικών και ανδρών. Προερχόμενος από μια άλλη, τη σημερινή, εποχή, ο χορός αρχικά διστάζει, έπειτα συμπάσχει, συμμετέχει ενεργά, ταυτίζεται και βιώνει την ιστορία των Ατρειδών, μια ιστορία γεμάτη συγκρούσεις, αίμα, ανατροπές, ενοχές και απολογίες. Η παράσταση ανιχνεύει το μύθο θέτοντας ερωτήματα για τις σχέσεις των γενεών, των φύλων, της κοινωνικής συνοχής και της επιβίωσης των νέων ανθρώπων σε ένα εχθρικό κόσμο. Το τέλος του έργου και των μυθικών προσώπων, αριστοτεχνικά ειρωνικό από τον Ευριπίδη, φέρνει την ομάδα των νέων σημερινών ανθρώπων αντιμέτωπη με τη σημασία της Ιστορίας και του Μύθου στη δική τους ζωή.

  36. παρεπιμπτοντως να επισημανω οτι η γενικη ισοπεδωση και η «σουπα», του «ολοι-ολα το ιδιο ειναι»,δεν αποτελει καποια φιλοσοφικη επιστροφη στην προσωκρατικη παραδοση , η μεταμοντερνα επανεγραφη , καποιων αρθογραφων του site που αναζητουν την κοινη ριζα των Οντων … «ολοι ανθρωποι ειμαστε…» , αλλα πολιτικη επιλογη της κεντρικης εξουσιας και των παπαγαλων της που επιχειρουν την απαξιωση των κινηματων

    πρετεντερης, καψης, τρεμη , μεγα, σκαι,καθημερινη, τραπεζιτες, εφοπλισταδες κλπ αφεντικα δεν μας λενε και τπτ διαοφρετικο απ το οτι, ιδια ειναι τα ακρα (= τι μελιγαλας,τι μακρονησος δλδ … τι χιτης τι ελασιτης … τι κινηματικος τι χρυσαυγο …)

    Αποκαλύπτουμε τα ακροαριστερά τάγματα εφόδου που ανακάλυψε η «Καθημερινή» tvxs.gr/node/106186

    Σάλος για την εξίσωση Χρυσής Αυγής – κινημάτων από την «Καθημερινή» tvxs.gr/node/105615

    κλπ
    κλπ

    πιο ευγενικα δεν μπορω να το πω
    μπουχτισα

    • Δεν δέχομαι στο όνομα καμμίας επανάστασης και κανενός αγώνα τις εκτελέσεις αόπλων ανθρώπων. Σκοτωμοί γίνονται μόνο στο πεδίο της μάχης. Το ότι η Δεξιά, οι Γεμανοί, τα Τ.Α., οι συνεργάτες των Γερμανών έκαναν εκτελέσεις αυτό δεν νομιμοποιεί την Αριστερά ή οποιονδήποτε να κάνει το ίδιο. Δεν υπάρχει περίπτωση καθεστώς που θα αναδυθεί μέσα από την άσκηση βίας και τις εκτελέσεις να είναι καθεστώς ελευθερίας. Θα πρόκειται για καθεστώς καταπίεσης. Όπως άλλωστε θα ήταν το καθεστώς, καθεστώς ανελευθερίας, αν κέρδιζε τον πόλεμο η Αριστερά. Αμφιβάλετε ότι θα υπήρχαν αριστεροί Μακρόνησοι και αριστερές ΕΣΑ; Από μια άποψη λοιπόν καλύτερα που έχασε η Αριστερά και έτσι διατήρησε κάποιο ηθικό πλεονέκτημα. Αλλιώς η Αρτιστερά αυτή τη στιγμή θα είχε την υπόληψη που έχει στις χώρες της Ανατ. Ευρώπης και των Βαλκανίων.
      Παρεμπιπτόντως περί ΟΠΛΑ έχει ακούσει κανείς τίποτα; Ξέρει για τις εκτελέσεις που έγιναν αριστερών αντιφρονούντων; Για μένα και μια μόνη τέτοια εκτέλεση δείχνει το βαθύτατο πρόβλημα που υπάρχει. Η Αριστερά δεν ήταν φορέας απελευθέρωσης, αλλά φορέας νέας εξουσίας και νέας υποδούλωσης. Πιστεύει κανείς ότι το κόμμα του Ζαχαριάδη είχε για την Ελλάδα σκοπό να δημιουργήσει κάποια πραγματικά ελεύθερη Ελλάδα;

      • vre pauli mou, και για την ΟΠΛΑ τα χουμε πει ενα εκατομμυριο φορες… τα παμε, τα ξαναπαμε, τα ξαναματαπαμε… 😛

        ο εχθρος ειναι εχθρος.
        και ο προαιωνιος πολεμος ειναι πολεμος.
        και οι καθεστωτικοι μαζι με τα παπαγαλακια τους και τα γουρουνοειδη τους ΔΕΝ ειναι ανθρωποι, ειναι υπανθρωποι και τους αξιζει ο,τι και να παθουν.

        και αν ειχαν κερδισει το 49 αυτοι που επρεπε και που θα θελαμε να ειχαν κερδισει, δεν ξερουμε τι θα γινοταν. αυτοι που τα εχουν μελετησει πιο πολυ και ξερουν πιο πολλα απο μας, λενε οτι θα προεκυπτε κατι πολυ διαφορετικο απο τη σοβιετικη ενωση, μια κοινωνια ελευθεριας, μια πραγματικη λαοκρατια, κατι που θα διαμορφωνοταν και θα αλλαζε μερα με τη μερα.
        οχι ο παραδεισος, αλλα ουτε και η κολαση που ζουμε τωρα. ο σταλιν ετσι κι αλλιως το greece το ειχε ξεγραμμενο και δεν τον ενοιαζε ο,τι και να γινοταν. ετσι, και το εμποδιο της γραφειοκρατικης ηγεσιας του κκε θα ξεπερνιοταν ευκολα 😉

        το 1949 ηταν πραγματικα μια πολυ μεγαλη ευκαιρια να κερδισουμε, ισως η μεγαλυτερη ever. και τη ρημαξε η ηγεσια του κκε αφηνοντας πρακτικα την αθηνα να χαθει και να πεσει στα χερια τους………

      • ρε Παύλο ολοκληρο κείμενο ανέβασα εδώ βάζοντας το φάτσα σαν πρώτο θέμα για να αποδείξω ότι δεν ήταν εδώ το δίλλημα ΤΕΛΙΚΑ μεταξύ σταλινικής δικτατορίας ΚΚΕ και μοναρχοφασιμού που τελικά επικράτησε.

        Υπήρχε και μια τρίτη επιλογή που ενταφιάστηκε στην συμφωνία της Βάρκιζας που θα μπορούσε να φέρει ένα άλλο καθεστώς βασισμένο στην αυτοοργάνωση και στην ανθρωπιά των ελεύθερων ανθρώπων.
        Αυτή η τρίτη επιλογή που φαινόταν το 1944 να κυριαρχεί και τελικά σφαγιάστηκε με συμπαιγνία ΚΚΕ και φασιστών μαζί με το αποκεφαλισμένο κεφάλι του Άρη…
        Γιατί επιμένεις να την αγνοείς;

  37. «Στο στάδιο της αποσταθεροποίησης, έχουμε ριζοσπαστικοποίηση.
    Στο στάδιο αυτό, δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε τίποτα, ακόμα και ανάμεσα στα μέλη της ίδιας οικογένειας.»

    δεν ξέρω αν ο γιουρι ειναι νεφελιμ η μασώνος, αλλα αυτό σίγουρα ισχύει – συμβαίνει στην ελλάδα εδώ και χρόνια, με διάφορους φωνακλάδες νεοέλληνες να δίνουν τον τόνο και να παρασερνουν τους υπόλοιπους σε μια ανούσια κοκορομαχία – αλλά κι ο «διάλογος» σ αυτό το ποστ δεν παει πισω

    • Και οι δικές μου τριχούλες σηκώθηκαν όταν συνειδητοποίησα ότι η επιβεβαίωση του (τουλάχιστον προβληματικού και εν πολλοίς αντιφατικού) κειμένου βρισκόταν ακριβώς από κάτω. Στα σχόλια.

      Δεν ξέρω αν είναι απόρροια υπεργαμάτων psycho-πρακτόρων πάντως το γεγονός είναι αδιαμφισβήτητο:
      Οι ELληνες σίγουρα δεν έχουν διδαχθεί την έννοια του διαλόγου και η έλλειψη ανεκτικότητας στο διαφορετικό είναι ο προθάλαμος της λατρείας της βίας που οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην αποκτήνωση του φασισμού ή του κομμουνισμού.
      [αν και δε θα πρεπε να χρειάζεται αυτή η σημείωση: Η ανεκτικότητα στο διαφορετικό είναι θεμελιος λίθος οποιασδήποτε ελευθεριακής θεώρησης όπως και το ότι ο σκοπός ΔΕΝ αγιάζει τα μέσα αλλά τα δεσμεύει]

  38. «Η χώρα μας δέχεται επίθεση.»
    Δεν ειναι η χωρα μια ολοτητα για να δεχεται επιθεση ετσι αοριστα.Αφου ομως επιμενεις.Πως εξηγεις το γεγονος να εχουν κανει τα ξενα κεντρα τοσα εξοδα σε προπαγανδες ,κατασκοπειες ,αλχημειες και στο τελος τα φιλετα του δημοσιου να καταληξουν σε ελληνικες τσεπες;Η αρχη ηδη εγινε με την Αγροτικη που την αρπαξε ο Βαρδηνογιαννης.Μα τοσο κοτσο τους πιανουμε τους ξενους τελως παντων;
    Αφου το βιβλιο διδασκεται και στον ελληνικο στρατο σημαινει οτι οι πρακτικες αυτες αποτελουν και πρακτικες του ελληνικου κρατους.Δε σε ενοχλει το γεγονος να πραττεις αυτα που δεν θες οι αλλοι να πραττουν για εσενα;Μηπως πιστευες ως τωρα οτι το ελληνικο κρατος εξυπηρετουσε τα συμφεροντα σου ;
    Με τιποτα καλυτερο απο διακρατικα παιχνιδια εξουσιας δεν εχεις να ασχοληθεις στο μπλογκ σου;Εδω κοσμος αυτοκτονει και λιμοκτονει και εσυ καθεσαι και σκαναρεις εγχειριδια παντελως ανουσια για τον οποιονδηποτε.Αντε και ξυπνησα οπως προτρεπεις να κανω.Τι ακριβως περιμενεις απο εμενα.Να μαζευτω μαζι με αλλους ξυπνιους και να πορευτω εναντιον της CIA και της KGB;Να ξεκινησω εκστρατεια εναντιον της λεσχης μπιλντεμπεργκ;
    Απο την μια μας γραφεις για ολα αυτα τα κοσμοιστορικα κατασκοπευτικα παιχνιδια, αλλα οταν φτανουμε στο διαταυτα,δηλαδη την εξοδο της χωρας απο οργανισμους οπως το ΝΑΤΟ, το ΔΝΤ και η ΕΕ, αρχιζουν τα οργανα του κομμουνιστικου απομονοτισμου ,της ανθελληνικης θολοκουλτουρας και των εκατομμυριων ακριδων που θα πεσουν να μας κατασπαραξουν.
    Αν θελεις να βρισκεσαι στο ιδιο ταψι με τους ισχυρους, θα χορευεις στους ρυθμους που σου επιβαλουν αυτοι.

  39. το πιο αστείο στο κείμενο είναι νομίζω αυτό:
    «Αποπροσανατολισμός,
    ώστε οι μαθητές να μην μάθουν οτιδήποτε εποικοδομητικό πραγματικό, αποτελεσματικό.
    Αντί για μαθηματικά, φυσική, χημεία και ξένες γλώσσες,
    μάθετέ τους για αστικό πόλεμο, φυσικες τροφές, οικιακή οικονομία, σεξουαλικότητα,
    οτιδήποτε αρκεί να σε απομακρυνει από τα σημαντικά.
    Μια τέτοια ομάδα είναι τα μέσα ενημέρωσης.»

    Χαχαχαχα
    Ώστε η χημεία είναι το σημαντικό αλλά η σεξουαλικότητα το αποπροσανατολιστικό; (έτσι εξηγείται που η σεξουαλικότητα είναι εξαφανισμένη σαν ζήτημα από την ελληνική εκπαίδευση!)

    Όλο το κείμενο είναι παραληρηματικό, βασίζεται στην συνομωτική θεωρία της ιστορίας και ενστερνίζεται τις πιο συντηρητικές προκείμενες. (μιλάει για την θρησκεία σαν κάτι το ιερό που υπονομεύεται πανταχοθεν λες και δεν είναι η φυσική τάση ολων των σημερινών κοινωνιών να αμβισβητούν όλο και περισσότερο την οργανωμένη θρησκεία και τα θέσφατα της και λες και αυτή η διαδικασία δεν εκκινηθηκε από τον ίδιο τον δυτικό διαφωτισμό!)

    Κατά τα άλλα αν θέλει κάποιος να βρει μια τεραστια συλλογή από ανάλογα τέτοια κείμενα (μαζί με κάποια που είναι ασύγκριτα πιο χρηστικά και αληθινά) μπορεί να κατεβάσει αυτό το τόρεντ από το piratebay (προσοχή είναι τεράστιο και φτάνει τα 80 γκίγκα σε χωρητικότητα!)
    http://thepiratebay.se/torrent/4372796/Mega_Combat_Weaponry_Tactics_Torrent

    Μαύρε πειρατή αυτό ήταν όντως μια από τις πιο ατυχείς στιγμές σου στους σχολιαστές.
    Γεγονός παραμένει ότι έχεις δημοσιεύσει εδώ και με διαφορά τις περισσότερες δημοσιεύσεις και ότι η πλειοψηφία τους είναι ασύγκριτα πιο εποικοδομητική από αυτή την συγκεκριμένη…

Αφήστε απάντηση στον/στην παύλος Ακύρωση απάντησης