Ο ναζισμός στην καθημερινή μας ζωή

Αντιγράφω την αφήγηση της αντιγόνης, που δημοσιεύτηκε ως σχόλιο στο μπλογκ το βυτίο

Nur für Arien (Μόνο για Άρειους)

Σήμερα, ντράπηκα και μάλιστα πολύ. Βγαίνοντας από το μετρό, νεαρός μετανάστης έψαχνε στον κάδο για να βρεί εισιτήριο. Του έδωσα το δικό μου. Καθώς απομακρυνόμουν άκουσα φωνές. Γύρισα και είδα ένα ηλικιωμένο, μίζερο ανθρωπάκι που του ούρλιαζε ότι αν δεν έχει λεφτά να μην μπεί, να σηκωθεί να φύγει και άλλα πολλά.Τον έσπρωξε και του πέταξε το εισιτήριο. Γύρισα πίσω και παρενέβηκα, με απείλησε ότι θα καλέσει την Αστυνομία. Του είπα ότι θα την καλέσω πρώτη. Φεύγοντας ο μετανάστης γύρισε και μου είπε “αυτοί δεν είναι που βάλατε στη βουλή”
Και προχθές ντράπηκα που ένα ανθρωποειδές με τον πιο χυδαίο τρόπο ανάγκασε ένα μετανάστη να σηκωθεί για να καθίσω εγώ.Δεν είμαι ανάπηρη ούτε σε ηλικία που κάποιος θα μου πρόσφερε το κάθισμα του. Αλλά είμαι ελληνίδα, ξανθιά και γαλανή και όχι κανένας μαυριδερός ξένος. Περισσότερο ντράπηκα που στον καυγά που ακολούθησε κανένας από τους πολλούς ομοεθνείς μου που βρίσκονταν στο μετρό, δεν παρενέβη, απόλυτη σιωπή. Αισθανόμουν, μάλιστα, ότι με το μέρος του άλλου ήταν, και όχι με το δικό μου. Ενα κοριτσάκι μόνο ήρθε από πίσω μου και μου ψιθύριζε “πέστε τα, πέστε τα, κάποιος πρέπει να τους τα πεί “.
Και αντιπροχθές ντράπηκα όταν μια φίλη μου μού διηγήθηκε πως σ’ ένα λεωφορείο που είχε άδειες θέσεις υποχρέωσαν δύο μαύρους να σηκωθούν, γιατί δεν επιτρέπεται να κάθονται στα λεωφορεία μας, εμάς των λευκών, αν σας θυμίζει κάτι αυτό, και σ’ ένα άλλο, κάποιος επιβάτης παρίστανε τον ελεγκτή για να δεί αν οι ξένοι έχουν πληρώσει εισιτήριο.
Και ντρέπομαι που όλα αυτά γίνονται όχι μόνο μέσα στην απόλυτη σιωπή αλλά πολλές φορές και με την συναίνεση των υπολοίπων.
Φοβάμαι, όμως, πως η μεγαλύτερη ντροπή είναι μπροστά μας και έρχεται κατεπάνω μας με φόρα. Και δεν θα είναι μόνο ντροπή, αλλά και τρόμος.
Οπότε, τι κάνουμε?

Σύντομος σύνδεσμος http://wp.me/pPn6Y-ecT

24 thoughts on “Ο ναζισμός στην καθημερινή μας ζωή

  1. με πιάνει τρόμος κάθε φορά που σκέφτομαι ότι θα χουμε 18 από αυτούς στη βουλή, ένα απ τα σύμβολα της δημοκρατίας υποτίθεται.. (ναι εκλέχθηκαν δημοκρατικά, αρκεί όμως αυτό για μια μη δημοκρατική παράταξη;; )
    με πιάνει οργή κάθε φορά που σκέφτομαι ότι οι συμπολίτες μας ξαναέκαναν τοοο «λάθος» των πρώτων εκλογών. Όταν ακούω για τέτοια περιστατικά, προσπαθώ να τ’ αναπαραστήσω στο μυαλό μου να δώ πως θα αντιδρούσα εγώ. Καμιά φορά σκέφτομαι ότι η βία γεννά βία. Αλλά όχι ,αυτό είναι λάθος. Αυτοί που χρησιμοποιούν βία , τρέφονται από αυτή, θέλουν την σύγκρουση. Το να τους την στερήσεις , τους καταστρέφει. Το έχω δεί και παλιότερα με ίδιους κολλημένους εγκέφαλους αριστερής κατεύθυνσης. Η λύση είναι να τους αγνοήσουμε, να τους δείξουμε ότι είναι ανεπιθύμητοι.

    Μια απ τις μεγαλύτερες κοινωνικές ανάγκες ενός ανθρώπου είναι να βρίσκει ανταπόκριση.
    ΕΙδάλλως κάθε του πράξη φαίνεται μάταιη.

    • Να τους αγνοησουμε γιατι εχουμε αγνοια, να αδιαφορησουμε γιατι ειμαστε αδιαφοροι, να φοβηθουμε γιατι ειμαστε δειλοι, να σωπασουμε γιατι δεν εχουμε λογο? Κριμα…

  2. όντως κρίμα που δεν καταλαβαίνεις τι εννοώ… κρίμα..
    αλλά γι αυτό δεν είμαστε όλοι εδώ άλλωστε; επειδή δεν καταλαβαινόμαστε;..

  3. το «προβλημα» δεν οι 18 και ο καθε ναζι, το πραγματικο προβλημα ειναι ολοι αυτοι που περιγραφει στην αφηγηση της η κοπελα. Ολοι/ες αυτοι οι «αφανεις» ναζι που ετσι και τους πεις φασιστες θα σου κανουν μεχρι και μυνηση γιατι τους προσβαλεις και τους λες οτι ειναι ρατσιστες ενω αυτοι ειναι σιγουροι που δεν ειναι αλλα «οι ξενοι ειναι καθαρματα». Καποτε σε αυτη τη χωρα δεν ειχαμε μεταναστες, ουτε χρυση αυγη ειχαμε. Ειχαμε ομως «φρικια, σκουλαρικακιδες,μαλλιαδες, αξουριστους, αληταραδες, διακονιαρηδες, πουσταρες,πουτανες,πατσαβουρες,σκροφες» και αλλα τοσα …μη ρατσιστικα επιθετα.

    • omject ,έχεις δίκιο σ αυτό που λες, αλλά μόνο σε πρώτη ανάλυση. και εξηγούμαι:
      σε βαθύτερη ανάλυση όλοι αυτοί οι ¨αφανείς¨ ναζί που περιγράφεις συμπεριφέρονται ως ένας καλοήθης όγκος μέσα στην κοινωνία. Σε κάθε κοινωνία υπάρχουν, και δύσκολα θα απαλλαγούμε από αυτούς, όπως είπα είναι όγκος μεν, καλοήθης δε. Και γιατί? γιατί ως τώρα δεν είχαν πολιτική υπόσταση, δεν ήταν νόμιμοι να το πω έτσι, ήταν μια συμμορία από φασισταριά. Απ την στιγμή όμως που ψηφίζονται, μπαίνουν στην βουλή, κτλπ, αρχίζει και σκληραίνει ο πυρήνας, αρχίζει και ριζώνει το κακό , ο όγκος σιγά σιγά γίνεται κακοήθης. Το κακό ξεκινά απ τη στιγμή που αποκτούν ΥΠΟΣΤΑΣΗ.

      Έχεις δίκιο όταν λες ότι η αιτία του κακού είναι ο φασίστας που ο καθένας κρύβει μέσα του. Αλλά δεν παύει να είναι σε λανθάνουσα κατάσταση. Τα κεφάλια όμως είναι ο ΠΥΡΟΚΡΟΤΗΤΗΣ!
      και στα κεφάλια μπορούμε να επιτεθούμε! ενώ στο καθένα ¨αφανή¨ όπως πολύ σωστά περιέγραψες , όχι.

  4. merci. Vous dites ce que j’ai vécu des dizaines de fois, sans l’écrire.
    Combien de fois j’ai eu honte d’entendre des chauffeurs de taxi déclarer que les noirs doivent sortir de ce pays, Combien de fois j’ai eu honte dans le bus d’entendre des vieux cons déballer leur xénophobie devant des grecs silencieux qui faisaient semblant de ne rien avoir entendu..
    je plaide pour une marche symbolique contre la xenophobie et les thèses néonazies (http://my-athens.blogspot.fr/2012/06/mes-amis-vous-vous-etes-trompes.html) et mes amis me disent qu’il y a des choses plus importantes à faire en Grèce… comment les convaincre que c’est urgent de réagir ?

  5. παντως αυτος ο κωλογερος που περιγραφεις την ηθελε τη σφαλιαρα του! εγω δεν εχω αναλογη εικονα γιατι εχω δικο μου μεταφορικο αλλα ακουω κ απο αλλους που προσπαθουν τα κωλοσκυλα να επιβαλουν »καθαρες» απο »ξενους» ζωνες!

  6. Ο εκφασισμός της ελληνικής κοινωνίας έχει συντελεστεί…το παρακαολουθώ σιωπηλά εδω και 38 χρόνια να συμβαίνει υπόγεια. πλάγια, ύπουλα. Αυτοί,-οι φασίστες- υπήρχαν πάντα εκεί κρυμμένοι και περίμεναν την ευκαιρία της ιστορίας για να ξεμυτίσουν απο τα δύο μεγάλα κόμματα, τα οποία στήριξαν τόσα χρόνια με την ψήφο τους, τώρα με τον κίνδυνο μιας αριστερής κυβέρνησης, θυσίασαν και 2 βουλευτές για να στηρίξουν τους αδελφούς τους να βγούν στην κυβέρνηση, για να είναι και πολιτικά «κατοχυρωμένοι». Το σχέδιο υπήρχε και υπάρχει. Η ελληνική κοινωνία ειναι μια φασιστική κοινωνία: και στα δεξιά της και στα αριστερά της.Το βλέπω αυτό τόσα χρόνια και δε μιλάω. Μιλάω όμως τώρα όχι γιατί τώρα πείνασα και πρέπει να μιλήσω για να σώσω το τομάρι μου, αλλά μιλάω τώρα γιατί ο κίνδυνος είναι ορατός. Αυτοί ειναι που ξεσηκώθηκαν τώρα, όχι γιατί δεν έχουνε να φάνε.. -γιατί ποτέ δεν είχαν αρκετά για να ζήσουν άνετα- αλλά γιατί τώρα θίγεται απροκάλυπτα, χωρίς τα γνωστά προσχήματα περί λιτότητας και δημοκρατίας,περιμένοντας υπομονετικά το σοσιαλισμό που τους υπόσχονταν, οτι κρατούσαν τόσα χρόνια με νύχια και με δόντια, η αξιοπρέπειά τους και η ανθρώπινες αξίες τους. Όπως όμως παραφυλάγανε αυτοί τόσα χρόνια με το κεφάλι χωμένο μέσα στο σακί, που τώρα το βγάλανε έξω απροκάλυπτα σαν του φιδιού, με τη βοήθεια αυτών που το προστάτευαν τόσα χρόνια και το προστατεύουν ακόμα, αυτοί πρέπει να το ξαναβάλουν στο σακί και να το πετάξουν στη θάλασσα, γιατί παραφυλάνε και κάποιοι άλλοι που ως τώρα τηρούσαν τη «σιωπή των αμνών» : οι πραγματικοί αριστεροί,οι πραγματικοί αναρχικοί, οι πραγματικοί άνθρωποι με ανθρώπινες αξίες! .Κάνω σαν άτομο μια ύστατη έκκληση σε ενα σχόλιο που έγραψα στο http://www.noslaverysociety.com. (με τίτλο: Ύστατη έκκληση στους ΕλόΪ…) κι ελπίζω κάτι να έχει να πεί σε όλους. Οι κακοποιημένοι απο τη φτώχεια, ην ανέχεια και οι καταπιεσμένοι απο το «σύστημα» , σημεριινοί 14ρηδες που ειναι στα σχολεία ακόμα έχουν ανάγκη απο σύμβολα υγιή: ας τους προσφέρουμε ένα για να ζωγραφίζουν στο χέρι τους κάτι -βάλτε ενα καλλιτέχνη να το φτιάξει- και να ελπίζουν στην κοινωνία ανθρώπων που θα χτίσουμε όλοι μαζί με τα καλύτερα πολύχρωμα υλικά. Τώρα όχι αύριο. Γιατί οι γέροι την άλλη τετραετία θα έχουν πεθάνει και δεν α ψηφίσουν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ για να ξαναβγούν ποτέ ξανά κυβέρνηση, και ο νοών νοείτο .Ας το έχει υπόψη του και ο Υπουργός Δικαιοσύνης, τώρα όχι αύριο.Αυτά…

    [Κορυφή σελίδας] [Εκτύπωση]
    Άμεση Δημοκρατία | Κοινωνία Χωρίς Λεφτά | Κυκλική Κοινωνία | Από τη Θεωρία στην Πράξη | Διαδικτυακή Αλληλεγγύη | Κείμενα Σχολιασμοί | Επικοινωνία | General Site Map
    9. Ύστατη έκκληση στους Ελόϊ…. (εναλλακτικός τίτλος άρθρου: «Για μια κοινωνία Ανθρώπων»)
    ή …βάλτε τέλος στην εξουσία των «ανθρωπόμορφων τεράτων»

    Το άρθρο ειναι αφιερωμένο στον Ν.Γ
    που θεωρεί το εγχείρημα του «noslaverysociety» μια ουτοπία, κάνοντας αυθόρμητα έναν συνειρμό με την φυλή των ανθρώπων του μέλλοντος Ελόι , από το βιβλίο του Άγγλου συγγραφέα Χ.Τζ. Ουέλς «Η μηχανή του Χρόνου», και με το αγαπημένο του γερμανικό συγκρότημα «Eloy» που εμπνεύστηκαν την ονομασία τους από αυτό. Τον ευχαριστώ για την εκ βαθέων συζήτησή που είχαμε και για το ότι εξαιτίας του έμαθα την ύπαρξη αυτού του ανθρώπου-συγγραφέα, αλλά και για την προέλευση του ονόματος ενός αγαπημένου μου γερμανικού συγκροτήματος…

    Ο διάλογος ανάμεσά μας εξελίχτηκε κάπως έτσι:
    Σ:έλα πες μου, μπήκες στο site μου;
    -Ν.Γ: ναι, αλλά… καταρχήν αν δεν σε ήξερα δεν θα καθόμουνα στο site αυτό ούτε 2 λεπτά…
    Σ: σε ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο, ήθελα πολύ να μάθω τη γνώμη σου…
    -Ν.Γ: Να, το έχεις πιάσει λάθος το όλο θέμα
    Σ: Δηλαδή;
    -Ν.Γ: να εναι ουτοπικό, όλοι οι άνθρωποι δεν ειναι ίδιοι, πως να στο πω είμαστε ράτσες ανθρώπων, όπως τα ζώα… άλλοι είναι σκύλοι, άλλοι γάτες, άλλοι…δεν έχουν εξελιχτεί ακόμα…και ειναι πίθηκοι, απλά μιμούνται και κάνουν ότι και οι άλλοι, ξέρεις τη θεωρία του Δαρβίνου…
    Σ: θες να πείς οτι οι άνθρωποι της κυκλικής κοινωνίας ειναι μόνο γάτες (!) Μου λές κι εσύ, ότι μου είπε ενας άλλος φίλος μου, ότι δηλαδή παρουσιάζω την κοινωνία σαν μια κοινωνία «αγγελικά πλασμένη» ,σαν όλοι οι άνθρωποι να ειναι καλοί και αγαθοί…
    Ν.Γ: ναι, είναι κάτι το χριστιανικό που έχει μέσα, φαίνεται να το έχεις ανάγκη να πιστεύεις σε μια θρησκεία…εγώ είμαι άθεος και φιλελεύθερος…
    Σ: ναι, έχω ανάγκη να πιστεύω σε έναν δημιουργό, άλλοι τον λένε θεό και άλλοι φύση… όχι όμως σε καμμία θρησκεία, δεν υποστηρίζω οτι η μία είναι ανώτερη από την άλλη, ούτε νομίζω οτι ο άνθρωπος χρειάζεται να ανήκει σε μια θρησκεία…λίγο θεό όμως
    καλό θα είναι να έχει μέσα του…
    Ν.Γ: μην τα πεις αυτά σε αναρχικούς, θα σε γιουχαϊσουνε…
    Σ: κι ο Άσιμος ήταν παρεξηγημένος… έλεγε δεν με νοιάζει αν ο άλλος είναι μπάτσος με νοιάζει αν είναι Άνθρωπος…
    Ν.Γ: τον έβλεπα συχνά στα Εξάρχεια… ενοχλούσε τον κόσμο με την ασθένειά του…
    Σ: αυτή ήταν η άρρωστη πλευρά του, εγώ υπολογίζω μόνο την υγιή του πλευρά, έγραψε και είπε σπουδαία πράγματα
    Ν.Γ: ναι, κι αυτό το τραγούδι που έγραψε για τον μπαγάσα… μίλαγε με τον θεό
    Σ: κι εγώ έχω το θάρρος να μιλάω για αυτά που πιστεύω μέσα από την δική μου υποκειμενική εμπειρία, για το πως βλέπω τον κόσμο, και τον εαυτό μου μέσα σε αυτόν… για αυτή την κοινωνία μιλάω, όπου θα καθόμαστε όλοι γύρω-γύρω σε ενα κύκλο, θα σεβόμαστε και θα δεχόμαστε την διαφορετική άποψη του άλλου, και θα μιλάμε ο καθένας για τον εαυτό του…
    Ν.Γ: …ξέρεις τι δύναμη χρειάζεται αυτό; Είναι πιο εύκολο να «κρύβεσαι» πίσω από μια ιδιότητα, από μια ταυτότητα, από ένα ρόλο… που διάλεξες εσύ, ή σου δώσανε οι άλλοι…
    Σ: έχεις δίκιο, είναι ουτοπικό… εγώ φαντάζομαι τους ανθρώπους της κυκλικής κοινωνίας «κρυστάλλινους», σαν να μην τους αγγίζει τίποτε βλαβερό, χωρίς να φοβούνται να είναι διάφανοι μπροστά στους άλλους…
    Ν.Γ: …και να μη φοβούνται να είναι ο εαυτός τους… είσαι ρομαντική… μου θύμισες τώρα ένα βιβλίο που διάβασα όταν ήμουν 9 ετών και από τότε έμεινε ανεξίτηλο στη μνήμη μου, το λένε :»Η μηχανή του χρόνου» και μιλάει για κάτι ανθρώπους… τους Ελόϊ… μιλάει για έναν τύπο που ταξίδεψε με τη μοτοσυκλέτα του στον χρόνο κι έφτασε πολλά χρόνια μετά στο μέλλον… εκεί ζούσανε κάποιοι ωραίοι άνθρωποι που κυκλοφορούσαν μόνο την ημέρα… γιατί τη νύχτα κάτι «τερατόμορφα ανθρωποειδή» εμφανίζονται μέσα από τρύπες στη γη και αρχίζαν να κυνηγούν. Αυτά τα πλάσματα λεγότανε Μόρλοκς… ξέρεις από εκεί πήρε και το όνομά του το συγκρότημα Eloy…
    Σ: εχω δύο δίσκους των Eloy, που μου αρέσουν πολύ… αλήθεια, αλλά το βιβλίο δεν το ξέρω…
    Ν.Γ: αν βρώ το βιβλίο, θα στο φέρω
    Σ: τελικά, αφού το site μου είναι τόσο ανεδαφικό ίσως να το σταματήσω…
    Ν.Γ: …όχι να το συνεχίσεις…
    Ν.Γ: καλά, αυτή τη Λούξεμπουργκ τι τη θέλεις, αυτή την είπανε εβραία ρουφιάνα και κατάσκοπο…
    Σ: …από το 1919 που τη σκοτώσανε, ξέρεις οτι 10 χρόνια μετά άρχισε να ανέρχεται ένας αξιωματικός του στρατού ονόματι Χίτλερ…
    Ν.Γ: Μη το πείς αυτό σε Χρυσαυγίτη (αν και έχουν δηλώσει από το 2008 οτι δεν έχουν σχέση με τον ναζισμό) θα σε πει αμόρφωτη, …δεκανέας ήταν, και δεν έγινε ποτέ αξιωματικός… και ξέρεις οτι υπερασπιζότανε τους εξαθλιωμένους φτωχούς γερμανούς… ήταν εθνικοσοσιαλιστής…
    Σ: μα πως γίνανε τόσες θηριωδίες στο όνομα του; Αυτοί που κάνανε τα βασανιστήρια δεν είχαν καμία προσωπική ευθύνη;
    Κάνανε απλά ότι τους διατάζανε;
    ¨Η μήπως από φόβο οτι αν θα αρνηθούν να το κάνουν, κάνανε στους άλλους ότι φοβόντουσαν οτι θα συνέβαινε στους ίδιους… αφού τους είχαν κακοποιήσει ψυχολογικά πριν καταταγούν, οτι θα υποστούν φρικτά βασανιστήρια από τους ανωτέρους τους αν δεν ακολουθήσουν πιστά τις εντολές που έχουν πάρει; Η καλλιέργεια του φόβου και η περιγραφή ακόμα της βίας είναι μια άμεση και αποτελεσματική τεχνική άσκησης ψυχολογικής κακοποίησης. Η ψυχολογική κακοποίηση του θύματος, τον μετατρέπει σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, στον καλύτερα εκπαιδευμένο θύτη, έτοιμο να κάνει στους άλλους ότι του πέρασαν στο μυαλό οτι θα είχε υποστεί ο ίδιος αν δε συναινούσε στην υποταγή του… Αυτό που κάνει μετά ο θύτης πλέον, στο θύμα του, λέγεται αποδραμάτιση (acting out) βασανίζει και προκαλεί τρόμο σε έναν άλλο άνθρωπο για να αποφορτίσει τον φόβο και τον τρόμο που ένιωθε και ο ίδιος -και που πιθανόν θα νιώθει σε όλη του τη ζωή- κατά την συμμετοχή του στην Υποταγή.
    Θα συνεχίσω να πιστεύω οτι οι άνθρωποι γεννιούνται καλοί, οτι η ανθρώπινη φυλή είναι μία, «ράτσες» έχουν μόνο τα σκυλιά από όσο ξέρω, και είναι μία έννοια που δε διχάζει ούτε τα ζώα μεταξύ τους, εκτός κι αν είναι κακοποιημένα και βγάζουν τα άγρια ένστικτά τους στα άλλα ζώα… όπως ακριβώς κάνει και ο κακοποιημένος άνθρωπος.

    [αποσπάσματα απο το σχετικό βιβλίο: οι ανώτεροι Μόρλοκς είναι προικισμένοι με ιδιαίτερες και ανεπτυγμένες νοητικές ικανότητες, τις οποίες χρησιμοποιούν για να κατευθύνουν τόσο τους κατώτερους Μόρλοκς (καθοδηγούμενους απ’ τα ένστικτα) όσο και τους Ελόι, που είναι η λεία τους… ‘Οντας ικανοί να κατευθύνουν τη σκέψη, κρατούν τη φυλή των Ελόι σε καθεστώς φόβου και παράλυσης… οι Μόρλοκς μεταχειρίζονται τους Ελόι σαν πρόβατα…
    Ο μοτοσυκλετιστής θυσίασε τη μηχανή του χρόνου για να σώσει τους Ελόι από τους δυνάστες τους και να σώσει την ανθρωπότητα από την πορεία που είχε πάρει. Πλέον μόνο οι φιλειρηνικοί άνθρωποι-Ελόι απέμειναν πάνω στη γη. Αφού έχασε τη μηχανή του χρόνου, έχασε και κάθε ευκαιρία να επιστρέψει στην εποχή του, ωστόσο, δε τον νοιάζει, τώρα το σπίτι του είναι εκεί, με τους Ελόι. Βρήκε απάντηση στο ερώτημα του: το παρελθόν δεν αλλάζει. Γι’ αυτό πρέπει να μάθουμε να προχωράμε μπροστά: να αγωνιζόμαστε σκληρά, να κάνουμε ό,τι περνάει απ’ το χέρι μας για να φτιάξουμε ένα όσο το δυνατόν καλύτερο παρόν (τώρα, σήμερα, όχι αύριο…)].

    [Κορυφή σελίδας] [Εκτύπωση]
    Άμεση Δημοκρατία | Κοινωνία Χωρίς Λεφτά | Κυκλική Κοινωνία | Από τη Θεωρία στην Πράξη | Διαδικτυακή Αλληλεγγύη | Κείμενα Σχολιασμοί | Επικοινωνία | General Site Map
    9. Ύστατη έκκληση στους Ελόϊ…. (εναλλακτικός τίτλος άρθρου: «Για μια κοινωνία Ανθρώπων»)
    ή …βάλτε τέλος στην εξουσία των «ανθρωπόμορφων τεράτων»

    Το άρθρο ειναι αφιερωμένο στον Ν.Γ
    που θεωρεί το εγχείρημα του «noslaverysociety» μια ουτοπία, κάνοντας αυθόρμητα έναν συνειρμό με την φυλή των ανθρώπων του μέλλοντος Ελόι , από το βιβλίο του Άγγλου συγγραφέα Χ.Τζ. Ουέλς «Η μηχανή του Χρόνου», και με το αγαπημένο του γερμανικό συγκρότημα «Eloy» που εμπνεύστηκαν την ονομασία τους από αυτό. Τον ευχαριστώ για την εκ βαθέων συζήτησή που είχαμε και για το ότι εξαιτίας του έμαθα την ύπαρξη αυτού του ανθρώπου-συγγραφέα, αλλά και για την προέλευση του ονόματος ενός αγαπημένου μου γερμανικού συγκροτήματος…

    Ο διάλογος ανάμεσά μας εξελίχτηκε κάπως έτσι:
    Σ:έλα πες μου, μπήκες στο site μου;
    -Ν.Γ: ναι, αλλά… καταρχήν αν δεν σε ήξερα δεν θα καθόμουνα στο site αυτό ούτε 2 λεπτά…
    Σ: σε ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο, ήθελα πολύ να μάθω τη γνώμη σου…
    -Ν.Γ: Να, το έχεις πιάσει λάθος το όλο θέμα
    Σ: Δηλαδή;
    -Ν.Γ: να εναι ουτοπικό, όλοι οι άνθρωποι δεν ειναι ίδιοι, πως να στο πω είμαστε ράτσες ανθρώπων, όπως τα ζώα… άλλοι είναι σκύλοι, άλλοι γάτες, άλλοι…δεν έχουν εξελιχτεί ακόμα…και ειναι πίθηκοι, απλά μιμούνται και κάνουν ότι και οι άλλοι, ξέρεις τη θεωρία του Δαρβίνου…
    Σ: θες να πείς οτι οι άνθρωποι της κυκλικής κοινωνίας ειναι μόνο γάτες (!) Μου λές κι εσύ, ότι μου είπε ενας άλλος φίλος μου, ότι δηλαδή παρουσιάζω την κοινωνία σαν μια κοινωνία «αγγελικά πλασμένη» ,σαν όλοι οι άνθρωποι να ειναι καλοί και αγαθοί…
    Ν.Γ: ναι, είναι κάτι το χριστιανικό που έχει μέσα, φαίνεται να το έχεις ανάγκη να πιστεύεις σε μια θρησκεία…εγώ είμαι άθεος και φιλελεύθερος…
    Σ: ναι, έχω ανάγκη να πιστεύω σε έναν δημιουργό, άλλοι τον λένε θεό και άλλοι φύση… όχι όμως σε καμμία θρησκεία, δεν υποστηρίζω οτι η μία είναι ανώτερη από την άλλη, ούτε νομίζω οτι ο άνθρωπος χρειάζεται να ανήκει σε μια θρησκεία…λίγο θεό όμως
    καλό θα είναι να έχει μέσα του…
    Ν.Γ: μην τα πεις αυτά σε αναρχικούς, θα σε γιουχαϊσουνε…
    Σ: κι ο Άσιμος ήταν παρεξηγημένος… έλεγε δεν με νοιάζει αν ο άλλος είναι μπάτσος με νοιάζει αν είναι Άνθρωπος…
    Ν.Γ: τον έβλεπα συχνά στα Εξάρχεια… ενοχλούσε τον κόσμο με την ασθένειά του…
    Σ: αυτή ήταν η άρρωστη πλευρά του, εγώ υπολογίζω μόνο την υγιή του πλευρά, έγραψε και είπε σπουδαία πράγματα
    Ν.Γ: ναι, κι αυτό το τραγούδι που έγραψε για τον μπαγάσα… μίλαγε με τον θεό
    Σ: κι εγώ έχω το θάρρος να μιλάω για αυτά που πιστεύω μέσα από την δική μου υποκειμενική εμπειρία, για το πως βλέπω τον κόσμο, και τον εαυτό μου μέσα σε αυτόν… για αυτή την κοινωνία μιλάω, όπου θα καθόμαστε όλοι γύρω-γύρω σε ενα κύκλο, θα σεβόμαστε και θα δεχόμαστε την διαφορετική άποψη του άλλου, και θα μιλάμε ο καθένας για τον εαυτό του…
    Ν.Γ: …ξέρεις τι δύναμη χρειάζεται αυτό; Είναι πιο εύκολο να «κρύβεσαι» πίσω από μια ιδιότητα, από μια ταυτότητα, από ένα ρόλο… που διάλεξες εσύ, ή σου δώσανε οι άλλοι…
    Σ: έχεις δίκιο, είναι ουτοπικό… εγώ φαντάζομαι τους ανθρώπους της κυκλικής κοινωνίας «κρυστάλλινους», σαν να μην τους αγγίζει τίποτε βλαβερό, χωρίς να φοβούνται να είναι διάφανοι μπροστά στους άλλους…
    Ν.Γ: …και να μη φοβούνται να είναι ο εαυτός τους… είσαι ρομαντική… μου θύμισες τώρα ένα βιβλίο που διάβασα όταν ήμουν 9 ετών και από τότε έμεινε ανεξίτηλο στη μνήμη μου, το λένε :»Η μηχανή του χρόνου» και μιλάει για κάτι ανθρώπους… τους Ελόϊ… μιλάει για έναν τύπο που ταξίδεψε με τη μοτοσυκλέτα του στον χρόνο κι έφτασε πολλά χρόνια μετά στο μέλλον… εκεί ζούσανε κάποιοι ωραίοι άνθρωποι που κυκλοφορούσαν μόνο την ημέρα… γιατί τη νύχτα κάτι «τερατόμορφα ανθρωποειδή» εμφανίζονται μέσα από τρύπες στη γη και αρχίζαν να κυνηγούν. Αυτά τα πλάσματα λεγότανε Μόρλοκς… ξέρεις από εκεί πήρε και το όνομά του το συγκρότημα Eloy…
    Σ: εχω δύο δίσκους των Eloy, που μου αρέσουν πολύ… αλήθεια, αλλά το βιβλίο δεν το ξέρω…
    Ν.Γ: αν βρώ το βιβλίο, θα στο φέρω
    Σ: τελικά, αφού το site μου είναι τόσο ανεδαφικό ίσως να το σταματήσω…
    Ν.Γ: …όχι να το συνεχίσεις…
    Ν.Γ: καλά, αυτή τη Λούξεμπουργκ τι τη θέλεις, αυτή την είπανε εβραία ρουφιάνα και κατάσκοπο…
    Σ: …από το 1919 που τη σκοτώσανε, ξέρεις οτι 10 χρόνια μετά άρχισε να ανέρχεται ένας αξιωματικός του στρατού ονόματι Χίτλερ…
    Ν.Γ: Μη το πείς αυτό σε Χρυσαυγίτη (αν και έχουν δηλώσει από το 2008 οτι δεν έχουν σχέση με τον ναζισμό) θα σε πει αμόρφωτη, …δεκανέας ήταν, και δεν έγινε ποτέ αξιωματικός… και ξέρεις οτι υπερασπιζότανε τους εξαθλιωμένους φτωχούς γερμανούς… ήταν εθνικοσοσιαλιστής…
    Σ: μα πως γίνανε τόσες θηριωδίες στο όνομα του; Αυτοί που κάνανε τα βασανιστήρια δεν είχαν καμία προσωπική ευθύνη;
    Κάνανε απλά ότι τους διατάζανε;
    ¨Η μήπως από φόβο οτι αν θα αρνηθούν να το κάνουν, κάνανε στους άλλους ότι φοβόντουσαν οτι θα συνέβαινε στους ίδιους… αφού τους είχαν κακοποιήσει ψυχολογικά πριν καταταγούν, οτι θα υποστούν φρικτά βασανιστήρια από τους ανωτέρους τους αν δεν ακολουθήσουν πιστά τις εντολές που έχουν πάρει; Η καλλιέργεια του φόβου και η περιγραφή ακόμα της βίας είναι μια άμεση και αποτελεσματική τεχνική άσκησης ψυχολογικής κακοποίησης. Η ψυχολογική κακοποίηση του θύματος, τον μετατρέπει σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, στον καλύτερα εκπαιδευμένο θύτη, έτοιμο να κάνει στους άλλους ότι του πέρασαν στο μυαλό οτι θα είχε υποστεί ο ίδιος αν δε συναινούσε στην υποταγή του… Αυτό που κάνει μετά ο θύτης πλέον, στο θύμα του, λέγεται αποδραμάτιση (acting out) βασανίζει και προκαλεί τρόμο σε έναν άλλο άνθρωπο για να αποφορτίσει τον φόβο και τον τρόμο που ένιωθε και ο ίδιος -και που πιθανόν θα νιώθει σε όλη του τη ζωή- κατά την συμμετοχή του στην Υποταγή.
    Θα συνεχίσω να πιστεύω οτι οι άνθρωποι γεννιούνται καλοί, οτι η ανθρώπινη φυλή είναι μία, «ράτσες» έχουν μόνο τα σκυλιά από όσο ξέρω, και είναι μία έννοια που δε διχάζει ούτε τα ζώα μεταξύ τους, εκτός κι αν είναι κακοποιημένα και βγάζουν τα άγρια ένστικτά τους στα άλλα ζώα… όπως ακριβώς κάνει και ο κακοποιημένος άνθρωπος.

    [αποσπάσματα απο το σχετικό βιβλίο: οι ανώτεροι Μόρλοκς είναι προικισμένοι με ιδιαίτερες και ανεπτυγμένες νοητικές ικανότητες, τις οποίες χρησιμοποιούν για να κατευθύνουν τόσο τους κατώτερους Μόρλοκς (καθοδηγούμενους απ’ τα ένστικτα) όσο και τους Ελόι, που είναι η λεία τους… ‘Οντας ικανοί να κατευθύνουν τη σκέψη, κρατούν τη φυλή των Ελόι σε καθεστώς φόβου και παράλυσης… οι Μόρλοκς μεταχειρίζονται τους Ελόι σαν πρόβατα…
    Ο μοτοσυκλετιστής θυσίασε τη μηχανή του χρόνου για να σώσει τους Ελόι από τους δυνάστες τους και να σώσει την ανθρωπότητα από την πορεία που είχε πάρει. Πλέον μόνο οι φιλειρηνικοί άνθρωποι-Ελόι απέμειναν πάνω στη γη. Αφού έχασε τη μηχανή του χρόνου, έχασε και κάθε ευκαιρία να επιστρέψει στην εποχή του, ωστόσο, δε τον νοιάζει, τώρα το σπίτι του είναι εκεί, με τους Ελόι. Βρήκε απάντηση στο ερώτημα του: το παρελθόν δεν αλλάζει. Γι’ αυτό πρέπει να μάθουμε να προχωράμε μπροστά: να αγωνιζόμαστε σκληρά, να κάνουμε ό,τι περνάει απ’ το χέρι μας για να φτιάξουμε ένα όσο το δυνατόν καλύτερο παρόν (τώρα, σήμερα, όχι αύριο…)].

  7. ————————————————-
    ΜΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
    ————————————–

    -H Πάντειος και οι 200 (;) μαλάκες “αντεξουσιαστές”….

    http://pontosandaristera.wordpress.com/2012/06/23/panteios-malakes-vs-sovieto-pontioi/

    Ποιός δεν θυμάται το 15χρονο αφγανόπουλο, που έπεσε θύμα του αυτονομαζόμενου “Επαναστατικού Αγώνα” και του ανορθολογισμού κάποιων αυτοχρισμένων επαναστατών, τάχα υποστηρικτών τόσο των μεταναστών όσο και των προλετάριων. Μόνο που τα πραγματικά τους θύματα έως τώρα ήταν ένα 15χρονο αφγανόπουλο, οι τρεις της Marfin και μια ομάδα Ποντίων προλετάριων, προσφύγων από το Καζαχστάν.

    Την Πέμπτη, 7 Ιουνίου 2012, κάποιοι Πόντιοι πρόφυγες από την τ. ΕΣΣΔ τιμούσαν τα 40ήμερα ενός αγαπημένου προσώπου που είχαν χάσει. Έκλειναν τον κύκλο του 40ήμερου θρήνου με τον τρόπο που αυτοί ξέρουν να κάνουν, μ’ ένα μνημόσυνο. Ο χώρος της δεξίωσης ήταν κοντά στη Πάντειο, σε μια ποντιακή ταβέρνα και αυτοί έτυχε λόγω του πένθους να φορούν όλοι μαύρα, άντρες, γυναίκες, παιδιά…

    Βρέθηκαν όμως σε λάθος μέρος τη λάθος ώρα. Όπως ακριβώς οι δολοφονημένοι της Μαρφίν και o Χαμί Νατζάφι

    Στην Πάντειο γινόταν μια εκδήλωση για τον Επαναστατικό Αγώνα. Κάποια στιγμή, κάποιοι ενημέρωσαν τους συμμετέχοντες ότι κάπου έξω Χρυσαυγίτες δέρνουν μικρεμπόρους μετανάστες. Και μιας και οι υποστηρικτές του “Επαναστατικού Αγώνα” θεωρούν τον εαυτό τους ως υποστηρικτή του προλεταριάτου και αναγνωρίζουν ως τέτοιο το παραβατικό μικρεμπόριο, εφόρμησαν να “την πέσουν” στους Χρυσαυγίτες. Μόνο που οι Χρυσαυγίτες είχαν γίνει καπνός απ’ την περιοχή… Κι οι μόνοι μαυροφορεμένοι στον περίγυρο της Παντείου ήταν οι άτυχοι οι Πόντιοι από την πρώην ΕΣΣΔ.

    Η αμάθεια, ο φανατισμός, η στερεοτυπική σκέψη, ο τσαμπουκάς, το νταβατζιλίκι και η περιφρόνηση της ανθρώπινης ζωής έκαναν έξαφνα την εμφάνισή τους, στο πρόσωπο των αγανακτισμένων “αντεξουσιαστών” που αναζητούσαν “χρυσαυγίτες”. Ο κάθε άνθρωπος με τα μαύρα για αυτούς τους ημίτυφλους ήταν και ένας χρυσαυγίτης.

    Φορώντας κράνη και κρατώντας στυλιάρια , επιτέθηκαν με μανία στους ανυποψίαστους ανθρώπους, στέλνοντας τρεις στο νοσοκομείο.

    Πέτυχαν διάνα τους στόχους τους -έστω και ανάποδα- εάν ήθελαν αυτό, που μια προκήρυξη κάποιων απ’ αυτούς έλεγε παλιότερα: “Το στρατηγικής ση­μασίας ζήτημα για εμάς είναι το πώς με τις ενέργειές μας θα διαρρήξουμε τις κοινωνικές σχέσεις που συντηρούν αυτό τον κόσμο. “

    Η ανάποδη σκέψη, ο μιλιταρισμός στα κείμενα και τα μυαλά διαφόρων που υποδύονται τους αυθεντικούς εκπροσώπους των προλετάριων, αλλά αδυνατούν να διακρίνουν τον αληθινό προλετάριο, ήταν εκεί εκείνη τη στιγμή!!!

    Οι χαζο-τραμπούκοι που έπαιζαν τους αλληλέγγυους, έστειλαν τρεις βαριά τραυματισμένους στο νοσοκομείο..

    Στη συνέχεια, η πατάτα καλύφτηκε με την εξαπάτηση, γιατί έγινε προσπάθεια να φορτωθεί η επίθεση στους άφαντους Χρυσαυγίτες.

    Έτσι λοιπόν οι συγκεκριμένοι Πόντιοι από την τ. ΕΣΣΔ, θύματα κάποτε των εθνικισμών που σάρωσαν την Εγγύς Ανατολή:
    -που βρέθηκαν στη Σοβιετική Ένωση, όπου γεύτηκαν τη βία του σταλινισμού και μεταφέρθηκαν ως δουλοπάροικοι στην Κεντρική Ασία,
    -που περιφρονήθηκαν στη “μητέρα-πατρίδα” από κράτος και κοινωνία,
    -στο τέλος υπέστησαν τη βία που παρήγαγε ο ανορθολογισμός, ο φανατισμός και η ημιμάθεια απ’ τους αυτοχρισμένους ως “επαναστατικός χώρος”…

    ……………………………………………

    • Στη λίστα των θυμάτων των φασιστών του «χώρου» ,πρέπει να μπει και ο εργαζόμενος της λαϊκής που κάψανε ζωντανό τα συντρόφια, όπως και η 9χρονη αδερφή του 15χρονου Αφγανού που τυφλώθηκε απ την ίδια μπόμπα

      *Πράγματι, αυτή η πλευρά των φανατικών (μιλάω για τους αναρχοεπαναστάτες) ευθύνεται για τα πιο στυγερά-τα πλέον αποτρόπαια εγκλήματα που έλαβαν χώρα στην Ελλάδα τα χρόνια που εγώ θυμάμαι

    • Εάν ήσουν παρών και γράφεις τέτοια ψέμματα είναι ντροπή σου να αυτοχαρακτηρίζεσαι αριστερός.

      Οι τραμπουκισμοί από τα πιτσιρίκια στους έγχρωμους μετανάστες εντός πεζοδιάβασης στη Λεωφόρο Συγγρού είναι αλήθεια ή όχι? Ότι είναι μετανάστες από «την τ.ΕΣΣΔ» κάνει τα πράγματα ακόμα χειρότερα. Δεν θα το περίμενα ποτέ από μετανάστες να φερθούν με τέτοιο τρόπο σε άλλους μετανάστες.

      «Οι ανυποψίαστοι άνθρωποι» που λες μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο από το ΕΚΑΒ εντός του χώρου της Παντείου (που προφανώς ΔΕΝ ήταν ο χώρος που τελούνταν το μνημόσυνο) και τουλάχιστον 2 από αυτούς ΔΕΝ ήταν μαυροφορεμένοι.

      Μπορώ να συνεχίσω εάν θέλεις..σκέτος συκοφάντης είσαι…

      • «Το αντάρτικο πόλης, το κυνήγι του μετανάστη, ένα ποντιακό μνημόσυνο και πολύ ξύλο»:

        θα μπορούσε να είναι τίτλος κινηματογραφικής κωμωδίας. Ομως, είναι η συνοπτική περιγραφή ενός ακόμη εξαιρετικά βίαιου περιστατικού, από αυτά που έχουν γίνει καθημερινότητα πια. Ενός περιστατικού που γλαφυρά απεικονίζει την απειλή που συνιστά για την ελληνική κοινωνία η ενίσχυση των άκρων, απειλή για τον πυρήνα του δημοκρατικού κεκτημένου, αλλά και απειλή για την ζωή και την ασφάλεια όσων τύχει να βρεθούν στο λάθος μέρος τη λάθος στιγμή και να θεωρηθούν -για οποιονδήποτε λόγο- ύποπτοι από τις ομάδες που αναλαμβάνουν να πάρουν τον νόμο στα χέρια τους για να πραγματώσουν, διά της βίας, το δικό τους όραμα για την Ελλάδα του αύριο.

        Τα γεγονότα έλαβαν χώρα το απόγευμα της Πέμπτης στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Μέσα στο πανεπιστήμιο, μέλη τρομοκρατικών οργανώσεων από την Ελλάδα και το εξωτερικό και ύποπτοι για τρομοκρατική δράση (Μπριγκίτε Ασντονκ – RAF, Αντρέας Φόγκελ – 2 Ιούνη, Σασουά Μπερτράντ – CCC, Χρήστος Τσιγαρίδας – ΕΛΑ, Πόλα Ρούπα και Νίκος Μαζιώτης – Επαναστατικός Αγώνας) συμμετείχαν ως ομιλητές στην πρώτη ημέρα διημερίδας με θέμα τα ένοπλα κινήματα στην Ευρώπη και την προοπτική του (ένοπλου;) αγώνα σήμερα, με κοινό προερχόμενο κυρίως από τον ακροαριστερό, αντιεξουσιαστικό χώρο. Ως «συνέδριο για ευρωπαϊκά και κοινωνικά θέματα» περιέγραψε την εκδήλωση για τις προοπτικές της τρομοκρατίας, μέλος των διδασκόντων του Πανεπιστημίου, που ρωτήθηκε για το περιστατικό, το οποίο προσπάθησε να υποβαθμίσει ως μικροσυμβάν, που δεν αξίζει καν αναφοράς. Η επί χρόνια υποβάθμιση ανάλογων περιστατικών από μέρος της πανεπιστημιακής κοινότητας, η ανοχή και η φιλοξενία, εντός πανεπιστημιακών χώρων, εκδηλώσεων προώθησης της βίας, η σκόπιμη κακοποίηση της έννοιας του ασύλου, είναι, αναμφίβολα, από τους παράγοντες συντήρησης και ενίσχυσης των άκρων.

        Εξω από το Πάντειο, σε υπόγεια διάβαση της Συγγρού, ανέλαβε δράση ομάδα του άλλου άκρου. Ακροδεξιοί, στο πλαίσιο της σταυροφορίας τους να «καθαρίσουν» την Ελλάδα, επιτέθηκαν σε μετανάστες μικροπωλητές, όπως συμβαίνει όλο και πιο συχνά τελευταία, καθώς η εκλογική ενίσχυση της Χρυσής Αυγής στις πρόσφατες εκλογές εκλαμβάνεται ως επιβράβευση αυτών των επιθέσεων. Τα μαντάτα τού τι γίνεται έξω, δεν άργησαν να φθάσουν στο αμφιθέατρο και να προκαλέσουν άμεση κινητοποίηση των αντιεξουσιαστών για να εκδιώξουν τους ακροδεξιούς από την περιοχή.

        Την ώρα που συνέβαιναν όλα αυτά, σε ταβερνάκι πίσω από το Πάντειο, οικογένεια Ελληνοποντίων είχε συγκεντρωθεί για να πενθήσει την απώλεια οικείου τους. Οι εξαγριωμένοι αντιεξουσιαστές, έπειτα από συμπλοκές γύρω από το Πάντειο, έφθασαν μέχρι το ταβερνάκι και βλέποντας συγκεντρωμένους κάποιους μαυροντυμένους, προφανώς, χωρίς να προσέξουν τις μαυροφορούσες, θεώρησαν ότι είχαν εντοπίσει τους φασίστες που αναζητούσαν και επιτέθηκαν εναντίον τους. Οταν κατάλαβαν το λάθος τους, αποχώρησαν. Στη συνέχεια, σύμφωνα με την περιγραφή γνωστής ιστοσελίδας του αντιεξουσιαστικού χώρου, «λόγω παρεξήγησης, Ρωσοπόντιοι λούμπεν από παρακείμενο μαγαζί κινήθηκαν απειλητικά προς το αίθριο του Παντείου, όπου γινόταν η εκδήλωση για τον Αγώνα και την Επανάσταση. Δύο σύντροφοι τραυματίστηκαν, αφού οι Ρωσοπόντιοι κουβαλούσαν μαχαίρια και λοστούς, αλλά τελικά απωθήθηκαν από το πλήθος των συντρόφων».

        Πρόσφορο έδαφος

        Το προχθεσινό περιστατικό του Παντείου έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά ανάλογων συμπλοκών το τελευταίο διάστημα, που προσδίδουν χαρακτηριστικά βίαιης και αιματηρής βεντέτας στη σύγκρουση των άκρων του πολιτικού φάσματος. Και οι δύο πλευρές δείχνουν να «διαβάζουν» τη σημερινή κατάσταση της Ελλάδας ως δικαίωσή τους και ως ευκαιρία τους να βγουν από το περιθώριο, να πάψουν να είναι άκρα και να κυριαρχήσουν. Οσο η κοινωνία, τα θεσμοθετημένα όργανα της Πολιτείας και οι Αρχές περιορίζονται σε ρόλο θεατή, τους αφήνουν πρόσφορο έδαφος να επεκταθούν. Κοινό όπλο τους, η βία.

        http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_2_09/06/2012_484922

    • αυτο δεν ειναι καταγγελια, ειναι συκοφαντια! λασπη, καλλιεργια προπαγανδας, μισους κτλ. (οσον αφορα την εκδηλωση στην παντειο)! οι μαφιοζοι ρωσοποντιοι(καποιοι απο αυτους) ως γνωστον συμμετεχουν σε ρατσιστικες επιθεσεις μαζι με χ.α.(βλ.καλλιθεα) κ σε καταληψεις(βλ. εστια παντειου σε παρτυ, εκδηλωση στο παντειο). ο συντακτης της καταγγελιας ή ειναι χρησιμος ηλιθιος της χ.α. ή καλλιεργει το εδαφος για τη συνεχεια τετοιων επιθεσεων!

      • Ο ρατσισμός δεν έκανε ποτέ καλό σε κανένα. Ούτε είναι πρέπον για κάποιον που θεωρεί εαυτόν αριστερο να στοχοποιεί μια κοινωνική ομάδα 250.000 ατόμων με τον υβριστικό όρο ‘ρωσοπόντιοι» και την προσέγγισή της με τη φασιστική μέθοδο «περί της συλλογικής ευθύνης.»

        Αυτό που έγινε στην Πάντειο είναι ένδειξη της αλλοτρίωσης και της ανοησίας που χαρακτηρίζει αρκετούς από τους συμμετέχοντες σε «επαναστατικά κινήματα», μόνο που αν ξύσεις λίγο την επιφάνειά τους βρίσκεις τον μαλάκα νεοέλληνα…

  8. απο που ως που ρε ηλιθιε φταιει ο επαναστατικος αγωνας για τον 15χρονο?ποτε αυτο αποδειχτηκε?πολυ τηλεοραση βλεπεις.

    • …συμπληρώνω: και από πού κι ως πού φταίει ο «χώρος» για τη μαρφίν; Αν θυμάστε, στην αρχή μιλούσαν για τρεις άντρες και μία γυναίκα που είχαν καταγραφεί από κάμερες. Μετά το έκαναν γαργάρα. Γιατί άραγε;

        • Για ένα γεγονός μιλάω, pagal. Το οποίο είναι αντικειμενικό. Έχεις ξεχάσει που στα δελτία ειδήσεων μιλούσαν για τρεις άντρες και μια γυναίκα στα ίχνη των οποίων βρισκόταν η αστυνομία; Τι έγινε και τα έχασε τα ίχνη τους; Αυτό είναι το γεγονός.
          Οι εικασίες που παρουσιάζονται για αναμφισβήτητα συμπεράσματα (φταίνε οι αναρχικοί) δεν είναι ούτε γεγονότα ούτε αντικειμενικές.

          • δυστυχως erendira δεν ηταν προβοκατσια! εξου κ η διαφορετικη αντιμετωπιση του γεγονοτος απο τον α/α χωρο!για χαζους τους εχεις? την ευθυνη την εχει ο »χωρος» για το γεγονος! δες θεσ/κη τι γινεται με μια ακραια ταση του χωρου(ναδηρ) που θελει να καθαρισει τον υπολοιπο χωρο(υφανετ,τερρα,σχολειο κτλ.) ως ρεφορμιστες(ακομα κ με κατσαβιδιες)! η ιδεολογια φερει μεσα της ως ταση τον ολοκληρωτισμο κ απαιτειται γνωση, βουληση κ θεσμοι εναντιον του!

            • τελικα εγινε μαλακεια στη σαλονικα, κ το κρατος τους βγηκε απο τα αριστερα,»θα θρηνουσαμε κανα θυμα»! προσωπικα η αναρχια δεν μου λεει απολυτως τιποτα, ειναι μια ετικετα μονο! δεν μπορεις να λες ας πουμε ειμαι αναρχικος κ ψηφιζω συριζα, ή ληστευω τραπεζες! μια αφισα 3 σε κυκλο βγηκε τελικα πολυ σωστη οχι απο την αποψη της συλλογικης ευθυνης αλλα λογω οικιοποιησης της ακριτης βιας σχεδον απο το συνολο της αναρχιας! επαναλαμβανω πως καθε ιδεολογια φερει μεσα της ως ταση τον ολοκληρωτισμο κ απαιτειται γνωση, βουληση κ θεσμοι(ρητοι κ αρητοι) εναντιον του!τωρα ο ‘χωρος’ ουτε πρακτικα δεν κραταει, πως να θεσμισει,ειναι μη πολιτικα οργανωμενος, αλλα ιδεολογικα(χωρις καταστατικες αρχες), κ σε γκρουπες! ο blackpanther ειχε παρατηρησει κατι τετοιες συμπεριφορες στη καταληψη της νομικης(δειραν εναν σεκιτη ενω ειπε πως ειναι σεκ). ενεργητικη αυτονομια λοιπον(σε ατομικο κ συλλογικο επιπεδο) με σαφεις αρχες κ αξιες που ρητως απαγορευουν ολοκληρωτικες θεωρησεις κ συμπεριφορες που κρινουν καθε φορα με πιο μη ολοκληρωτικο πραττειν ευνοειται η κατευθυνση προς την κοινωνικη απελευθερωση!

              • Λες και ήξερες τι τι θα γινόταν biafra !
                Αλλά γιατί «εγινε μαλακεια» ?….τι έπρεπε να γίνει δηλαδή; Όταν τσακώνονται δύο και βάζουν μπόμπες ο ένας στον άλλων οι υπόλοιποι (εν προκειμένω οι αρχές) πρέπει να τους αφήνουν;
                Το ”θα θρηνουσαμε(σουμε) κανα θυμα” δεν είναι καθόλου προσχηματικό , είναι πιθανό ενδεχόμενο! Και μάλιστα το θύμα να ναι και άσχετος (όταν βάζεις βόμβες …ποτέ δε ξέρεις)
                Κι αν δεν τους μπουζούριαζαν και πήγαινέ χαμένος κανένας, δε θα κατηγορούσαν όλοι τις αρχές που ενώ έβλεπαν δε κάναν τίποτα;

                • οι μεν(ναδηρ) καναν τις καφριλες στους δε(υφανετ,τερρα,σχολειο κ.α.)κ οι δε αμυνονταν ειναι η πραγματικοτητα κ οχι τσακωνονταν! ειναι κ προσχηματικο κ πραγματικο!

  9. θα ήταν καλο να μην επικεντρωθούμε μόνο στους «ξενους» αλλά στους δικούς μας ¨ξενους» εμάς! Δεν μπορει αν βγει απο το μυαλό μθ περιστατικό που έζησα σε πολιτισμένη και ελληνική ιδιωτική παραλία (τώρα απο ποιον πήρε την αδεια ενασ αλήτης και βάζει είσοδο 7 ευρς, ξαπλώστρα 2 και μπύρα 5 ευρώ, δεν ξέρω, ούτε και πως πήρε την άδεια και απο ποιον να περιφράξει τη θάλασσα….) Ένας ηλικιωμένος κάπου στο απόγευμα, την ώρα που ο κοσμος άρχισε να φεύγει και να ψιλοαδίάζει η παραλία, αρχισε να ψάχνει στα σκουπίδια που με μεγάλη ανωτερότητα αφήνανε οι ευρωπάιοι λουώμενοι πίσω τους κάτι να φάει… σε μια σακούλα βρήκε ένα κομμάτι τοστ κι άρχισε να το τρώει αφήνοντας ενα φυλλο εφημερίδας έξω απο τη σακούλα… ο διπλανός μου , ένασ πατέρας του Σ/Κ που φώναζε διαρκώς το παιδί του ¨αγάπη μου» και μσκέφτηκα πωσ μπορεί αν έχεει ξεχάσει και το όνομα του, βλέποντας την εφημερίδα έξω απο τη σακούλα φώναξε άγρια στον ηλικιωμένο… «δεν ντρέπεσαι! Που πετας την εφημερίδα? Θα γεμίσει η παραλία σκουπίδια…» φώναζε, κορδονότανε μπροστά στο παιδί του και όισως ένοιωθε και περήφανα πολιτισμένος… Ο ηλικιωμένος δεν είπε κουβεντα, έβαλε μ έσα στη σακούλα το φύλλο της εφημερίδας και συνέχισε τη βολτα του για ανεύρεση τροφής με αξιοπρέπια… και ο διπλανος μου πήρε απο το χέρι το παιδί του να φύγει…πίσω του είχε αφήσεει εκτεθειμένα όλα τους τα σκουπίδια…

Σχολιάστε

