Φασίστας vs πολιτικό ζώο…

Εντάξει, το ξέρουμε, είναι κοινός τόπος πως οι νεοναζί (χρυσαυγίτες στα δικά μας) είναι μια ιδιόρρυθμη περίπτωση στο ζωικό βασίλειο: Μοιάζουν με άνθρωπο (εξωτερικά) αλλά η πραγματική βιολογική τους υπόσταση τίθεται υπό αμφισβήτηση, αφού είναι τα πιο εχθρικά προς τον άνθρωπο ζώα στον πλανήτη. Κάποιοι επιστήμονες (νευρολόγοι και ψυχίατροι) υποστηρίζουν πως είναι παράφρονες – άποψη που είναι σαθρή και επιστημονικά ατεκμηρίωτη αφού 99 φορές στις 100 έχουν πλήρη συναίσθηση των πράξεών τους και ευαισθησία της «πνευματικής» τους κατάστασης. Με δυο λόγια, αν και οι πράξεις τους είναι τερατώδεις, δεν έχουν σε καμία περίπτωση το ακαταλόγιστο. Ανθρωπολόγοι και κοινωνιολόγοι υποστηρίζουν ότι πρόκειται για ένα νέο ανθρωπολογικό τύπο ή για ένα απομεινάρι μιας εγκληματικής υποπολιτισμικής ομάδας που επιβίωσε ως τις μέρες μας – απόψεις που επίσης δεν ευσταθούν για τον εξής απλό λόγο: και οι καπιταλιστές είναι εχθρικοί προς το ανθρώπινο είδος, ωστόσο δεν έχουν την συνήθεια να δολοφονούν ηδονιζόμενοι αλλά το κάνουν έμμεσα, απρόσωπα, χωρίς συναίσθημα και «πολιτισμένα»… Άλλοι πάλι λένε ότι πρόκειται για «παιδιά της φάπας», κακοποιημένα παιδιά που ποτέ δεν είχαν ίσες ευκαιρίες με «τους άλλους». Αλλά μήπως η ανθρώπινη Ιστορία δεν είναι η Ιστορία των κακοποιημένων (παιδιών και ενηλίκων), των βασανισμένων, των μη προνομιούχων, αυτών που γεννήθηκαν μέσα στην αθλιότητα και πέθαναν απαρατήρητοι μέσα στον πόνο και την εξαθλίωση; Πόσοι από αυτούς κατάφεραν να πέσουν τόσο χαμηλά όσο αυτό το πλάσμα που λέγεται (νεο)ναζί; (περισσότεροι από όσους θα θέλαμε αλλά σίγουρα πολλοί λιγότεροι από όσους δεν κατάντησαν έτσι παρά την μίζερη ζωή τους). Πόσο ηλίθιο μπορεί να είναι, ή μάλλον, πώς μπορεί να περιγραφεί το πλάσμα που επειδή είναι εξαθλιωμένο τα βάζει με τους εξαθλιωμένους και, παράλληλα, προσπαθεί με κάθε μέσο να επιτύχει την εύνοια αυτών που υποτίθεται ότι μισεί;

Οι (νεο)ναζί μοιάζουν με υποχθόνιες κατσαρίδες αλλά δεν σέρνονται (πάντα τουλάχιστον), δεν πετάνε και, σύμφωνα με την κρατούσα στην επιστήμη άποψη, δεν έχουν κεραίες. Επιπρόσθετα, είναι πάρα πολύ επικίνδυνοι σε αντίθεση με τα άσκημα μεν αλλά άκακα αυτά έντομα των υπονόμων.Έχουν την ευφυΐα πέτρας αλλά ταυτόχρονα είναι έμβια όντα και ιδιαίτερα ευρηματικοί όταν πρόκειται να προκαλέσουν σωματικό ή ψυχικό πόνο και δυστυχία σε ανθρώπους. Είναι εντελώς αμόρφωτοι, ακαλλιέργητοι, αδαείς και ανερμάτιστοι, αλλά ιδιαίτερα ικανοί και δημιουργικοί ως προς το να φτιάχνουν μια αποκλειστικά δική τους ιδιαίτερη υπο-πραγματικότητα, στην οποία καταφέρνουν να συνδυάζουν μια κωμικοτραγική δημαγωγία υποστηρίζοντας κάποιες «αξίες» με την καθημερινή διαρκή και ουσιαστική ακύρωσή τους. Για παράδειγμα, οι ελληνόψυχοι… χρυσαυγίτες διαλαλούν την δήθεν πίστη τους στο χριστιανισμό, σφάζοντας πρόσφυγες μετά τη θεία κοινωνία (θυμίζοντας κάπως τους χριστιανούς κονκισταδόρες και περισσότερο την Κου Κλουξ Κλαν). Είναι άλλοτε χριστιανοί ορθόδοξοι, άλλοι πάλι αυτο-προσδιορίζονται ως παγανιστές που αναζητούν τις ρίζες της λευκής φυλής πριν την επιβολή του Χριστιανισμού στον Δυτικό κόσμο, αυτής της «θρησκείας των Εβραίων» (ως γνωστό, για τους νεοναζί, για όλα τα δεινά αυτού του πλανήτη ευθύνονται κυρίως οι Εβραίοι και ακολουθούν οι κομμουνιστές, οι αναρχικοί, οι σκουρόχρωμοι, οι μετανάστες, οι ομοφυλόφιλοι και οι φιλελεύθεροι). Πολλές νεοναζιστικές οργανώσεις έχουν και σατανιστές στους κύκλους τους… (αυτό βέβαια δεν είναι και τόσο περίεργο – η θρησκευτική πίστη, σε θεούς ή δαίμονες, δεν παύει να έχει την ίδια μεταφυσική και, με στείρο τρόπο, ανορθολογική βάση). Κουβαλούν πάντα μαζί τους εθνικές σημαίες δεμένες σε παλούκι, ενώ ταυτόχρονα υμνούν τα στρατεύματα του κατεξοχήν σφαγέα των Ελλήνων, τα SS του Χίτλερ, αντιγράφοντας πιστά τις μεθόδους τους, καθώς και την επικοινωνιακή τακτική του Γκέμπελς. Συνεργάζονται με τα ΜΑΤ και τις δυνάμεις καταστολής σε κάθε ευκαιρία ενάντια στους αντιπάλους τους (άλλωστε η Χρυσή Αυγή είναι το πιο αγαπητό κόμμα στις τάξεις της ΕΛ.ΑΣ.), αλλά κατηγορούν την αστυνομία χωρίς κανένα προφανή λόγο – ίσως επειδή δεν τους βοηθούν ακόμα πιο ενεργητικά και απροκάλυπτα στις εγκληματικές τους πρακτικές και δραστηριότητες. Συμμετέχουν στις διαδικασίες της κοινοβουλευτικής «δημοκρατίας», την οποία καταγγέλλουν, παριστάνοντας ότι δεν καταλαβαίνουν πως το αντιπροσωπευτικό σύστημα και οι ολιγαρχίες είναι ο κύριος λόγος που τους έδωσε την ευκαιρία και την ενέργεια να επανεμφανιστούν ως νέος Φρανκεστάιν (πάντως και οι φανατικοί εμμεσο…δημοκράτες που τους κλώσησαν, τώρα σκίζουν τα ρούχα τους βλέποντας πως τα αυγά είχαν μέσα φίδια και αναζητούν ακόμα έναν τρόπο να τους χρησιμοποιήσουν καταδικάζοντάς τους απερίφραστα…). Ο κομφουζιονισμός σε όλο του το μεγαλείο!

Τι είναι τελικά ένας νεοναζί; Στο πρόβλημα αυτό καλούνται να απαντήσουν φιλόσοφοι και επιστήμονες καθώς πρόκειται για ένα είδος ανθρωποειδών παράξενης φυσιογνωμίας, για ένα μοναδικό μείγμα ηλιθιότητας και ωμής βίας ταυτόχρονα. Κύριο χαρακτηριστικό τους γνώρισμα είναι οι τραμπουκισμοί: λ.χ. μαχαιρώνουν, λιντσάρουν, βιάζουν και όταν βρίσκονται και σε κάποιο debate (ως κΥνοβουλευτικό κόμμα με πολιτικούς τους αντιπάλους (που κυρίως προέρχονται από κόμματα της αριστεράς), λόγω του ότι οι ίδιοι δεν συγκαταλέγονται στην κατηγορία των  ανθρώπων που ο Αριστοτέλης ονόμαζε πολιτικά όντα (ζώο λόγον ἔχων) αλλά πρόκειται για ένα αντιπροσωπευτικό είδος του homo cretinus, γροθοκοπούν (κι αν οι αντίπαλοί τους είναι γυναίκες τόσο το καλύτερο), τους περιλούζουν με νερό ή τους εκφενδονίζουν καρύδες. Μπορεί, βέβαια, και να μην χρειάζεται να βρεθεί μια καίρια απάντηση. Δεν υπάρχουν απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα (η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά). Υπάρχουν ζητήματα που πρέπει να αποδεχτούμε πως δεν μπορούν να λυθούν και ότι η αναζήτηση μίας και μόνο αιώνιας και απόλυτης – μαθηματικής- αλήθειας σχετικά με αυτά δεν είναι παρά χαμένος χρόνος.

Θα μπορούσαμε να μιλάμε μέρες γι’ αυτό το παράξενο και θανατηφόρο είδος του πλανήτη μας, αλλά κάτι τέτοιο φαντάζει κάπως άχρηστο, μιας και το έχουμε κάνει στο παρελθόν και όσο προχωράει αυτό εδώ το κείμενο, ανακατευόμαστε και αισθανόμαστε μια παράξενη, απροσδιόριστη ντροπή. Το μόνο σίγουρο είναι ότι οφείλουμε, μπορούμε και επείγει ν’ αντιμετωπίσουμε την ναζιστική απειλή που βγήκε από τον τάφο (όπου πολλοί πίστευαν πως είχε μπει για πάντα) και μας καταδιώκει σαν ζόμπι σε κακή αμερικάνικη ταινία, σαν κακός και ταυτόχρονα ανόητος εφιάλτης όπως αυτοί που βλέπει κάποιος που κοιμήθηκε μετά από 15 ώρες συνεχούς τηλεθέασης.

Κι αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι προφανές:

  • ενημέρωση του κοινού, κυρίως των νεότερων, για το τι είναι ο ναζισμός, ο φασισμός, ο ρατσισμός, ο εθνικισμός γενικότερα,
  • προσπάθεια για δημιουργία δομών που θα παράσχουν ουσιαστική και ελευθεριακή παιδεία,
  • προσέγγιση των κοινοτήτων των μεταναστών ώστε να ενωθούν μαζί μας στον αντιφασιστικό αγώνα αλλά και να νιώσουν πιο κοντά με τους έλληνες και αλλοεθνείς αντιφασίστες και την κοινωνία γενικότερα,
  • εύρεση τρόπων κατανόησης, ανάλυσης και αντίδρασης στο φαινόμενο της αναβίωσης κάθε μισαλλόδοξου και ολοκληρωτικού ιδεολογήματος
  • λόγω του κατεπείγοντος χαρακτήρα του προβλήματος και δεδομένου ότι καθημερινά πια και ειδικά μετά τις τελευταίες εκλογές, οι εγκληματικές ενέργειές τους είναι όλο και πιο συχνές, όλο και πιο αποτρόπαιες, αντιφασιστική άμυνα σε κάθε γειτονιά, σε κάθε κοινωνικό και δημόσιο χώρο.

Ο φασισμός και ο ρατσισμός, βέβαια, δεν έχουν να κάνουν απλά με μια παρεκτροπή κάποιου ατόμου, (δεν μπορεί να ταυτιστεί δηλαδή με τη συνήθη πανάρχαια παραβατικότητα που παρατηρείται λόγου χάρη μεταξύ ατόμων), αλλά πρόκειται για μια μηχανή παραγωγής μίσους, βίας και αποβλάκωσης, που επενδύει στη λογική του όχλου και στην έμφυτη τάση του ανθρώπου να  ταυτίζεται με διαφόρων ειδών έννοιες και καταστάσεις, να δημιουργεί, εν  ολίγοις, έναν κόσμο ατομικών και (κατ’ επέκταση) φαντασιακών  σημασιών. Όταν, όμως η ταύτιση αυτή παραμένει επικεντρωμένη σ’ ετερόνομες αξίες, ή κυρίως, όταν το ίδιο το άτομο που τις υιοθετεί, τις  ακολουθεί εθελόδουλα, τότε δημιουργείται μια κλειστότητα γύρω από αυτές, που αναπαράγει την αδυναμία της αμφισβήτησης των αξιών αυτών  (όχι για την ευχαρίστηση της αμφισβήτησης, αλλά εντός ενός πλαισίου διαρκούς αναζήτησης και έρευνας). Έτσι, σιγά σιγά, εμφανίζεται ο  φανατισμός, ο οποίος κυριεύει κάθε μας αίσθημα και αντίληψη,  επισκιάζοντας με τα χαρακτηριστικά του το όλον (ολοκληρωτισμός).

Πηγή : eagainst.com

48 σκέψεις σχετικά με το “Φασίστας vs πολιτικό ζώο…

  1. Λοιπον αυτο που θελω να πω εδω και μερες – αξιολογο κατα τα αλλα το αρθρο – ειναι οτι και το στερεοτυπο του χρυσαυγιτη που ειναι αγραμματος δεν ισχυει για πολλα απο τα στελεχη τους. Και αυτο το λεω επειδη το αναπαραγουμε πολυ συχνα. Αυτη τη στιγμη ομως οσο πιο γρηγορα καταλαβουμε ποιοι ειναι και πως ακριβως δρουν τοσο πιο γρηγορα θα βρουμε τον/τους τροπους για να τους αντιμετωπισουμε αποτελεσματικα. Για παραδειγμα πρωην συμφοιτητης μου στο Ιστορικο Παν/μιου Αθηνας ο οποιος συνεχισε με μεταπτυχιακο που στελεχωναν αξιολογοι αριστεροι καθηγητες και παει για διδακτορικο ειναι απο τους βασικους συντελεστες προπαγανδας της χρυσης αυγης. Πιστευω οτι δεν πρεπει να μας πιανει πανικος και οτι το παιχνιδι της βιας τους ευνοει καθαρα για πολλους λογους. Θα αναφερω καποια αλλη στιγμη το ονομα του και το θεμα της μεταπτυχιακης του εργασίας. Οποτε δεν πρεπει να συγκρουστουμε με αυτο το οπλο. Και να μην ξεχναμε: Οπου «γεννιεται» ενας ανθρωπος «πεθαινει» ενας φασιστας. Γι αυτο πρεπει να πιασουμε όλοι ξανα τις κοινωνικες κουζινες, τα φεστιβαλ, τις συλλογικες παραγγελιες προϊοντων, το θεατρο του δρομου και οτιδηποτε εκτοξευει την αληθινη αλληλεγγυη και τον πολιτισμο σε λαϊκο και μαζικο επιπεδο. Γιατι ειναι κατι που δεν πρεπει να μας παρουν. Αν αυτοί από φετος αρχισουν τιποτα συσσιτια και αγαθοεργιες σε ολη την Ελλαδα τοτε το χασαμε το παιχνιδι. Γιατι ως γνωστον ο ανθρωπος δεν αφηνει το χερι που τον ¨ταϊζει». Και τελος πρεπει να καταλαβουμε οτι πρεπει να κινηθουμε πιο γρηγορα και να προβλέπουμε το που το πανε καθε φορα, γιατι ειμαι σιγουρος οτι εχουν πολυ σκεφτει το πώς θα προσεγγισουν την κοινωνια. Και κυριως κλεβουν ιδεες ακομα και ορολογιες πχ αυτοοργανωση απο τον αντιεξουσιαστικο αλλα και αριστερο χωρο αδιστακτα αφου εξυπηρετει το στοχο τους. Και αυτο συνδεεται με το προσωπο που προανεφερα αλλα ενδεχομενα και με αναλογα προσωπα που κινουνται με τον ενα ή τον άλλο τροπο αναμεσά μας.

    • Το σχόλιο σου μ’ αρέσει. Νομίζω και εγώ ότι η μέχρι στιγμής αντιμετώπιση της ΧΑ είναι παλαιάς κοπής. Τότε που ήταν ένας συρφετός τραμπούκων. Τώρα όμως κάτω από την πίεση της αυξημένης υποστήριξης, μετασχηματίζεται. Άρα δεν δικαιολογείται να μένουμε στα πρότερα.
      Θέλω να επαναλάβω ακόμη δύο πράγματα, πέρα από αυτό που εσύ έγραψες και που είναι το θεμελιώδες για μένα, για την βίαιη αντιμετώπιση της ΧΑ.
      – Αν είναι σωστή η εκτίμηση για μετασχηματισμό της ΧΑ σε πολιτικό σχηματισμό περισσότερο φιλόδοξο και με περισσότερες ικανότητες από αυτές που έχει μέχρι τώρα, τότε δεν έχει κανένα νόημα η στρατιωτική ήττα 200 τραμπούκων στους δρόμους, που κάλλιστα, αν αυξήσουν τις πολιτικές τους ικανότητες, θα μπορούσαν να εμφανισθούν σαν θύματα
      – Σε οποιαδήποτε περίπτωση ωφελημένο θα μπορούσε να βγεί το κράτος. Ο μηχανισμός δηλαδή της κοινωνίας που κατεξοχήν κατέχει τη βία. Αν η κοινωνία εθισθεί στη πολιτική βία, εύκολα θα αποδεχθεί τον κατεξοχήν ειδικό της βίας: Το κράτος

      • Διόρθωση: Αν η κοινωνία εθισθεί στη πολιτική βία, εύκολα θα αποδεχθεί την αυξημένη βία (μεγαλύτερη από αυτή που έχει ήδη ασκηθεί) του ειδικού και μεγάλου κατόχου της βίας: Του κράτους

  2. Συμφωνω για το ματαιο αυτου του τυπου συγκρουσης. Επισημαινω και το ανεφικτο πλεον οσο και να μη μας αρεσει. Αυτο που λέω ομως ειναι οτι το φαινομενο αυτο οπως και ολα τα φαινομενα διεπεται απο νομους και οφειλεται σε αιτια. Αρα η ερμηνεια του, η αποδομηση και τελικα η απενεργοποιηση του απαιτει πραγματισμο.

    • «Αρα η ερμηνεια του, η αποδομηση και τελικα η απενεργοποιηση του απαιτει πραγματισμο»
      Θα έλεγα ίσως πρωταρχικά χρειάζεται πολιτική ανάλυση βάθους. Ωστόσο ένα ζήτημα είναι αν οι ενεργές αντιφασιστικές δυνάμεις έχουν τα κατάλληλα εργαλεία ανάλυσης. Κάτι που εγώ το αμφισβητώ…

      • κοινωνική ανάλυση θέλει βασικά και όχι μόνο πολιτική. Δεν είναι μονάχα ζήτημα των αντιφασιστών (έτσι γενικά και αόριστα) πάντως να το αναλύσουν (το οποίο το αμφισβητείς και περιμένω να μου πεις γιατί) αλλά οποιουδήποτε ανθωπίνου όντος θέλει πραγματικά να ονομάζεται άνθρωπος.

        Ο πραγματισμός ούτως ή άλλως περιλαμβάνει και πολιτική ανάλυση του φαινομένου πάντως.

  3. «πάντως και οι φανατικοί εμμεσο…δημοκράτες που τους κλώσησαν, τώρα σκίζουν τα ρούχα τους βλέποντας πως τα αυγά είχαν μέσα φίδια και αναζητούν ακόμα έναν τρόπο να τους χρησιμοποιήσουν καταδικάζοντάς τους απερίφραστα…»

    Πολύ σωστό και, όπως είπες και στην άλλη συζήτηση arsenelupin, θα δείξει κατά πόσο αυτή η ‘ενημέρωση’ είναι αποτελεσματική, με δεδομένο ότι δεν απευθύνεσαι κατά κύριο λόγο σε άτομα που ενδιαφέρονται να ενημερωθούν, αλλά σε άτομα που ενδιαφέρονται να ‘ξεβρωμίσει ο τόπος’ και επικροτούν/συμμετέχουν στα μαχαιρώματα από τις αγέλες των νεοναζί. Μια πολύ απλή κριτική/ενημέρωση για τους νεοναζί είναι αυτή:
    http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2012/06/blog-post_8464.html
    Αλλά δεν περνάει (για ευνόητους λόγους) τέτοια ενημέρωση στα ΜΜΕ και διαβάζουμε ιστορίες για αγρίους…

    Για όσους μαχαιρώνουν, προφανώς και χρειάζεται το τσάκισμά τους στους δρόμους. Πρώτον, γιατί θα σωθούν κάποιοι άνθρωποι από τα μαχαιρώματα (μιλάμε για ανθρώπινες ζωές, μην ξεχνιόμαστε…) και, δεύτερον, γιατί κάποιοι θα κλειστούν στα σπίτια τους αν καταλάβουν πως κινδυνεύουν. Αυτό δε σημαίνει πως δε θα ψηφίζουν/προπαγανδίζουν τους νεοναζί – ειδικά αν σκεφτούμε τα «καλά της έκανε» από ανθρώπους όλων των πολιτικών χώρων. Ο φασισμός δεν είναι μόνο στα μαχαίρια, είναι και στην καθημερινότητα όλων μας.

    Και όσο για τους ‘διανοούμενους’ νεοναζί, αυτοί ευτυχώς είναι λίγοι και η αντιμετώπιση και το ξεμπρόστιασμά τους χρειάζεται εντελώς διαφορετική προσέγγιση. Σίγουρα δεν είναι ο νούμερο ένα κίνδυνος, τη στιγμή που ο εκφασισμός της κοινωνίας προωθείται από κανάλια, πολιτικούς (δηλώσεις χρυσοχοίδη, λοβέρδου κλπ.) εφόσον οι αποδιοπομπαίοι τράγοι βοηθούν να ξεχνιέται (!!!) ο κόσμος -γνωρίζοντας πολύ καλά και το επίπεδο σκέψης που σκόπιμα έχει διαμορφωθεί και διαμορφώνεται στην κοινή γνώμη- και κάνοντας επ’ ευκαιρία και μερικές εκκαθαρίσεις ή γκετοποιήσεις του μη παραγωγικού (sic) πληθυσμού με το βλέμμα στραμμένο στις επιταγές των αγορών.

  4. χρειαζεται πολιτικη αναλυση βαθους αλλα κυριως χρειαζεται πραττειν! τα πολλα λογια ειναι φτωχεια που λεει κ ο λαος! καταρχην οφειλουμε ως κοινωνια να ειμαστε ρηττοι, ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΝΑΖΙΣΜΟΣ, ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ/ΕΞΟΝΤΩΣΗΣ! Αν δεν θελουμε να μετατραπουν οι πλατειες σε σφαγεια οφειλουμε να τις περιφρουρησουμε απο φασιστες κ δια της βιας! οι ναζι ως ρατσιστικο υποκειμενο που θελει να εγκατασταθει στη δημοσια ζωη κανει ενα βασικο πραγμα, τη δημιουργια αβατων δια της βιας-συνομοσιωλογιας κ προσπαθει να διαχειριστει τον φοβο των κατοικων(αποτελεσμα της κοινωνικης εξαθλιωσης κ των μμε/ασκουμενων πολιτικων) ψευτοαπαντωντας στο ζητημα της ασφαλειας σε υποβαθμισμενες περιοχες στρεφοντας την προσοχη του κοσμου στους μεταναστες, προκειμενου να αναπαραχθει! οσον αφορα το τι να κανουμε συμφωνω πολυ με τα 5 σημεια του κειμενου του eagainst.
    παραθετω αναλυση http://eagainst.com/articles/nationalism-and-conspiracy-theories/
    http://eagainst.com/articles/%CF%87%CF%81%CF%85%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CF%85%CE%B3%CE%B7-%CF%83%CF%80%CE%B1%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CE%B1%CF%85%CE%B3%CE%BF/
    http://eagainst.com/articles/%CE%BF%CE%B9-%CE%BD%CE%B5%CE%BF%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CE%AF-%CF%87%CF%89%CF%81%CE%AF%CF%82-%CE%BC%CE%AC%CF%83%CE%BA%CE%B1-%CE%BC%CE%AD%CF%81%CE%BF%CF%82-1/
    http://eagainst.com/articles/commercial-sports/
    http://autonomyorbarbarism.blogspot.gr/2007/04/blog-post.html
    http://rosanera.squat.gr/2012/06/07/%CE%BC%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CF%81%CE%AE%CF%84%CE%B9%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%B1/
    http://efimeridadrasi.blogspot.gr/2012/05/blog-post_30.html
    παυλο εκτος απο κριτικη εσυ κανεις κατι?ή σαν τον αναρμοδιο αερολογεις?

    • «παυλο εκτος απο κριτικη εσυ κανεις κατι?ή σαν τον αναρμοδιο αερολογεις?»
      Θα ήταν καλύτερα να άφηνες αυτά τα προσωπικά ερωτήματα τα οποία έχεις ήδη χρωματίσει: Το άπαν για σένα περιορίζεται στη περιφρούρηση πλατειών. Και όλα τα άλλα πηγαίνουν στο τομέα της αερολογίας. Αλλά πραγματικά δεν μπορείς να ξέρεις τους αγώνες που κάνει ο καθένας στην καθημερινή του ζωή. Το εύρος και την ποικιλία τους. Σε ότι αφορά τον Αναρμόδιο απορώ για την ευκολία με την οποία μιλάς έτσι για κάποιον που δεν ξέρεις καθόλου. Αν ήξερες για τον Αναρμόδιο αυτά που ξέρω εγώ θα ντρεπόσουνα για αυτή την ευκολία σου.
      Αλλά και πάλι τοποθετώ το ζήτημα πολιτικά: Ποιές ιδέες και ποιά πολιτική ιδεολογία σε ωθούν να μην σέβεσαι και να θίγεις προκαταβολικά αυτόν με τον οποίο επιχειρείς να συζητήσεις; Αλήθεια ποιά;
      Στο θέμα της «περιφρούρησης» των πλατειών, θα πω τα εξής: Επειδή έχω πέσει πάνω σε κάποιες περιπτώσεις συμπεριφοράς «αντιφασιστών», η οποία με μοναδική ευκολία στράφηκε και κατά κατοίκων, δεν συμφωνώ καθόλου στο να αντικατασταθεί η μια τρομοκρατία από άλλη. Δεν λέω βέβαια ότι είναι όλοι έτσι. Αλλά αρκετοί πάνε τσαμπουκαλεμένοι ήδη και προς όλους, ενώ χρειάζεται η μεγαλύτερη δυνατή συζήτηση ιδίως με τους κατοίκους. Γι’ αυτό λέω ότι αν οι περιφρουρήσεις της ειρήνης δεν γίνονται:
      – με βάση ένα γενικότερο πολιτικό σχέδιο που παίρνει υπόψη του και τις ανάγκες των κατοίκων
      – από ανθρώπους που πέρα από πολιτική ωριμότητα έχουν και προσωπική ωριμότητα – και αυτό το τελευταίο το τονίζω
      τότε τα γεγονότα γίνονται πολιτικό μπούμεραγκ, το οποίο όμως πληρώνουμε όλοι!

      • Εδώ Παύλο παίρνουμε θέση με βάση αυτά που διαβάζουμε. Το τι κάνει ο καθένας μας στη ζωή του αφορά τον ίδιο. Και, επιμένω, στους δρόμους οι νεοναζί σφάζουν ανθρώπους!!!

        «Χρυσή Αυγή… για να ΒΡΩΜΙΣΕΙ ο τόπος!!»
        Άλλη μία απλή, ενημερωτική μπροσούρα από την αντιφασιστική ομάδα ζωγράφου «τραβέρσο»:
        https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1406423

        • «Εδώ Παύλο παίρνουμε θέση με βάση αυτά που διαβάζουμε»
          Αυτά που διαβάζεις εδώ είναι κάποιες περιορισμένες απόψεις. Η ζωή που κάνει ο καθένας όμως είναι απέραντη. Πως επομένως επεκτείνεται κάποιος και αναφέρεται στη συνολική ζωή κάποιου άλλου; Το λιγότερο που μπορείς να πεις είναι ότι αυτό γίνεται με μπόλικη δόση αυθαιρεσίας.
          Αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να παραδεχθείς σφάλμα άλλου τον οποίο θεωρείς «ομοιδεάτη» σου… Έτσι δεν είναι; Δεν είναι αλήθεια ότι αισθάνεσαι την ανάγκη να τον υπερασπίσεις, αδιάφορο αν καταλαβαίνεις, κατά βάθος, ότι έχει άδικο; 🙂
          Αλλά βρε χρωματάκι μην ξεχνάς ότι είσαι του ανέμου και όχι του εδάφους… 🙂

          • Ναι, καλά… πήξαμε στους εύθικτους. Αν λέει κάποιος κάτι και ο άλλος νομίζει ότι θίγεται συνολικά η προσωπικότητά του είναι πρόβλημα του δεύτερου. Κι εγώ είπα ότι ήταν «καμμένη» η άποψη της φίλης σου που είπε «καλά της έκανε», κι εσύ νόμιζες ότι είπα συνολικά «καμμένη» τη φίλη σου…

            Εγώ προτείνω να κάνεις μαθήματα αυτοάμυνας κλπ. Έτσι που πάμε, σε όλους θα χρειαστούν. (Άσε που τον καμουφλαρισμένο θυμό σου εγώ τον έχω καταλάβει και ίσως χρειάζεσαι μαθήματα σταδιακής εκτόνωσης θυμού!!!)

            Όσο γι’ αυτά τα περί υπεράσπισης «ομοιδεατών» για φέρε κανένα παράδειγμα. Υπερασπίζομαι ότι πιστεύω κι εγώ. Πρόσφατα, μάλιστα, πήρα ξεκάθαρη στάση ενάντια σε ομοιδεάτες, όπως λες, που ψήφισαν και θα ψηφίσουν Σύριζα (ή οτιδήποτε, τέλος πάντων…)

  5. «αλλά σε άτομα που ενδιαφέρονται να ‘ξεβρωμίσει ο τόπος’ και επικροτούν/συμμετέχουν στα μαχαιρώματα από τις αγέλες των νεοναζί»
    Δεν είναι μόνο αυτό. Στην ελληνική κοινωνία υπάρχει πολύ οργή. Κατά τη γνώμη όταν κάποιος τολμά ή «τολμά» να στρέφεται κατά εκπροσώπων της εξουσίας, στους οποίους πολλοί τοποθετούν και τη Κανέλλη, κερδίζει πόντους. Μην ξεχνάτε τους πόντους που κέρδισε ο ΣΥΡΙΖΑ όταν αρνήθηκε να πάει προεκλογικά (στις πρώτες εκλογές) στο MEGA. Υπάρχει ακόμη, και ευτυχώς, μια διαδικασία εξέγερσης, αλλά αυτοί που εξεγείρονται μην περιμένετε πάντα να έχουν τη συμπεριφορά που έχετε εσείς στο ωραίο μυαλουδάκι σας. Η πολιτική ικανότητα όμως είναι αυτό ακριβώς: Πως θα μπορέσεις να πλησιάσεις αποτελεσματικά αυτούς τους ανθρώπους ώστε να σε ακούσουν με πραγματική προσοχή!

    • Λόγια, παύλο, ωραία μεγάλα λόγια…
      Μόνο τα επιχειρήματα από την ανάρτηση στο tsak-giorgis και από την μπροσούρα του ‘τραβέρσο’ αρκούν αν θέλεις πράγματι να σε ακούσουν οι υποτίθεται ‘παραστρατημένοι’ που υποτίθεται ότι δεν επικροτούν φασιστικές (και ναζιστικές) πρακτικές.
      Αν όμως ακούσουν να τους λες εσύ ότι είναι ‘αντισυστημική’ η χα, και ότι δεν έχει σχέση με παρακράτος (και άρα με κράτος) θα μπερδευτούν περισσότερο νομίζω. Ή αν εξισώνεις, λόγω δήθεν μη βίαιης χαρακτηριολογικής δομής σου, τη βία των ‘δύο άκρων’, πάλι θα τους μπερδέψεις.

      • Θα σου πω την εξής γνώμη μου:
        Η συμπεριφορά του ¨γενναίου¨ Κασιδιάρη ήταν υπόδειγμα θρασυδειλίας και του ίδιου και της ΧΑ. Αυτό θα έπρεπε να το εκμεταλλευθούμε πολύ γιατί σε ένα προιόν που κατεξοχή πουλούν, τη γενναιότητα, αποδείχθηκαν εντελώς σκάρτοι. Ωστόσο δεν παράχθηκε κάτι συγκεκριμένο πάνω σε αυτό στο διαδίκτυο και πετυχημένο από δημιουργική άποψη, που θα μπορούσε να διαδοθεί. Κατά τη γνώμη μου εστιασμένα τέτοια δημιουργικά προιόντα μπορούν να είναι πολύ αποτελεσματικότερα από μια ακόμη αντιφασιστική διαδήλωση, που δεν έχει καμμία δημιουργική πρωτοτυπία. Αν οι αντιφασιαστικές διαδηλώσεις γίνονται μόνο για να τονισθεί η σημασία των έτοιμων μπράτσων, τότε, από πολιτική άποψη, το IQ τους συμβαδίζει με το αντίστοιχο της ΧΑ 🙂 .
        Ακόμη δεν έχει να κάνει η μη βίαιη ή βίαιη χαρακτηριολογική δομή μου με αυτά που λέω. Πρόκειται για πολιτική άποψη. Κατά τα άλλα δεν αποκλείεται να κάνω ειδικά μαθήματα συγκράτησης θυμού και της συνεπαγόμενης βίαιης συμπεριφοράς που προκύπτει από αυτόν 🙂

        • «Και, επιμένω, στους δρόμους οι νεοναζί σφάζουν ανθρώπους!!!»
          Αυτό πράγματι είναι πολύ σοβαρό. Αλλά για να κάνουμε κάτι από κοινού πρέπει να συμφωνήσουμε στο γενικότερο πλαίσιο. Γιατί αν εκεί, στη πράξη της περιφρούρησης των πλατειών, καταλήξουμε σε διαμάχες και σε άρνηση συνενόησης μεταξύ μας, με την ένταση που υπάρχει καμμιά φορά εδώ, τότε γάμα τα… 🙂

          • Μια καλή αρχή είναι να συμφωνήσουμε ότι οι περιφρουρήσεις ενάντια στους νεοναζί δε γίνονται ούτε με κειμενάκια, ούτε με γαρύφαλλα. Πας έτοιμος για μάχη – αν σε προκαλέσουν ή τους δεις εν ώρα δράσης…

            • Δεν νομίζω ότι είναι έτσι απλά τα πράγματα. Δεν βρίσκονται ξαφνικά σε ένα γυμνό σκηνικό δυο αντίθετες ομάδες. Οι μεταβλητές είναι πολύ περισσότερες…

            • Θέλω να ρωτήσω τόσο εσένα δηλαδή το χρώμα ανέμου όσο και άλλους εάν τελικά η μάχη είτε με την μορφή κάποιας αψιμαχίας είτε με την μορφή μίας καθοριστικής μάχης είναι κάτι το αναπόφευκτο και απλώς μένει στον χρόνο να μας δείξει την στιγμή. Ερωτώ διότι μένω σε επαρχία και τα τεκταινόμενα των Αθηνών είναι μακρινά για εμένα δεδομένου του ότι δεν έχω τηλεόραση και δεν ενημερώνομαι επαρκώς.
              Απαντήστε μου παρακαλώ και εγώ θα σας εξηγήσω τον λόγο που με ωθεί να ρωτήσω.

              • Εγώ δε μίλησα για επικές μάχες (!!!) Είπα απλώς ότι όταν πας για περιφρούρηση πρέπει να είσαι προετοιμασμένος ώστε να μπορείς να αντιμετωπίσεις ψυχανώμαλους μαχαιροβγάλτες:

                http://www.tovima.gr/society/article/?aid=461921
                https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1406509

                ΥΓ. Κι εγώ που έχω τηλεόραση, δεν την ανοίγω ποτέ.

                • Προετοιμασμένος για μάχη είναι μία φράση της οποίας η πλήρης έννοια αγγίζει διάφορα αλλά σχετικά μεταξύ τους πεδία.
                  Στο πεδίο της ψυχολογίας πρέπει να έχεις λάβει σοβαρά τον ρόλο που καλείσαι να παίξεις και όχι μόνον αυτό αλλά και να είσαι σίγουρος ότι όσοι παρατάσσονται δίπλα σου έχουν και εκείνοι λάβει σοβαρά τον δικό τους διότι είναι πολύ σημαντικό το να γνωρίζεις πως ο διπλανός σου θα κρατήσει την θέση του και δεν θα σε αφήσει ακάλυπτο κάποια κρίσιμη στιγμή.Και βεβαίως σπουδαίο ρόλο παίζει και το στοιχείο της εκπλήξεως στο οποίο θα αναφερθώ αργότερα.
                  Στο πεδίο της τακτικής πρέπει να προσέξουμε σοβαρά το πρόβλημα της παρατάξεως.
                  Το πρόβλημα στις μάχες αυτές το οποίο ευθύνεται για την μη παραγωγή ενός αποφασιστικού αποτελέσματος είναι το ότι κινούνται ακόμα στο πρωτόγονο στάδιο που ονομάζεται προμαχική επίθεση ή μάχη διά των προμάχων.Πράγματι εάν παρατηρήσεις θα διαπιστώσεις πως κάθε τόσο και από διάφορα σημεία του πεδίου πετάγονται δύο ή τρεις πιο γενναίοι (οι πρόμαχοι) από τους άλλους κάνοντας ένα ντου και πίσω τους ακολουθούν κάποιοι άλλοι λιγότερο γενναίοι σε αναλογία το πολύ τρεις ακόλουθοι για κάθε πρόμαχο.Το σχήμα αυτό είναι αναποτελεσματικό διότι είτε ο πρόμαχος πέσει είτε κουραστεί οι ακόλουθοι λόγω της ρευστής συνθέσεως του σχήματος θα τον εγκαταλείψουν ή στην καλύτερη περίπτωση θα προσπαθήσουν απλώς να τον πάρουν μην παράγοντας περεταίρω έργο.
                  Ο πρόμαχος κινείται εμπρός όχι μόνο από εμπιστοσύνη στην δική του δύναμη αλλά και από την ψυχική ώθηση των άλλων πίσω του οι οποίοι δυστυχώς αν και περισσότεροι εξαρτούν την απόφασή τους από την δική του κίνηση. Όταν αυτός εκλείψει από εμπρός τους αυτοί νιώθουν εκτεθειμένοι και τείνουν να εγκαταλείψουν. Πολύ λίγοι άνθρωποι εξαιρούνται του κανόνος αυτού.
                  Η τακτική που χρησιμοποιούν οι ΜΑΤ δηλαδή η παράταξη της φάλαγγας είναι πιο αποτελεσματική έστω και εάν είναι σε μονή σειρά.
                  Υπάρχει όμως και το σχήμα της τετράδας το οποίο μπορεί να φέρει τα μέγιστα αποτελέσματα αρκεί να είναι ταγμένο καλά.Σύμφωνα με αυτό οι άνδρες χωρίζονται σε τετράδες και τάσσονται ο πιο κοντός εμπρός ο πιο ψηλός ακριβώς πίσω του και οι δύο άλλοι εκατέρωθεν δίνοντας στο σχήμα αυτό τέσσερα χέρια στο κέντρο (κάτι που κανένα άλλο σχήμα δεν έχει) και προφυλαγμένες πλευρές.Οι τετράδες παρατασσόμενες η μία δίπλα στην άλλη δημιουργούν ένα αδιάσπαστο μέτωπο ισχυρότερο της απλής φάλαγγας.
                  Σε όσους το βρίσκουν αυτό πολύ στρατιωτικού τύπου που ίσως δεν ταιριάζει με την ψυχοσύνθεση του Αναρχικού χώρου λέω μόνον ότι η ψυχοσύνθεση δεν πρέπει να έχει θέση στην μάχη.
                  Η ιστορία απέδειξε ότι πάντοτε οι τακτικοί νικούν τους άτακτους.
                  Ο κανόνας αυτός δεν έχει εξαιρέσεις.
                  Στο πεδίο του οπλισμού πρέπει αυτό που κρατάς να είναι αποτελεσματικό εύκολο στην μεταφορά και να μην φέρει επάνω του το στίγμα της παρανομίας.Καλές οι αλυσίδες τα ρόπαλα και τα λουκέτα με σχοινί αλλά δεν μπορείς να τα δικαιολογήσεις στους μπάτσους. Σε αυτές τις περιπτώσεις πολύ καλά λειτουργούν εκείνα τα ελαστικά μαρκούτσια που βάζουν οι υδραυλικοί κάτω από τα καζανάκια της τουαλέτας με την συρμάτινη επένδυση.Άνετα και νόμιμα μπορεί κανείς να έχει σε μία μικρή σακούλα ένα μαρκούτσι 60 εκατοστών δύο μαστούς συνδέσεως και δύο μούφες τα οποία τα έχεις χωριστά έως την στιγμή που θα χρειαστούν και τα βιδώνεις με το χέρι έναν μαστό και μία μούφα σε κάθε άκρο σε πέντε δευτερόλεπτα. Έτσι έχεις ένα εύκαμπτο όπλο με δύο βαρέα σιδερένια άκρα. Πολύ καλό είναι και το να έχεις ένα μανίκι από παλαιό πουκάμισο δεμένο στην μία άκρη εντός του οποίου μπορείς να βάλεις ότι βρεις μέχρι και ένα τασάκι από τσιγάρα.
                  Αντικείμενα τα οποία χωριστά δεν είναι τίποτε σπουδαία συντιθέμενα είναι κάτι το ισχυρό.
                  Τέλος η έκπληξη είναι ένα στοιχείο που δίνει προβάδισμα. Αυτή επιτυγχάνεται όταν η κίνηση της ομάδας είναι αποφασιστική συντονισμένη ταυτόχρονη και ομοειδής.Και κυρίως όταν δίνεις στον αντίπαλο την εντύπωση του άτρωτου κάτι στο οποίο σε βοηθούν και μερικά αμυντικά μέσα όπως τα προστατευτικά κόκαλα που φορούν οι μοτοσυκλετιστές ή οι μεταλλικές κνημίδες και χειρίδες που θα βρεις στον μάστορα που κατασκευάζει τέτοιες.Πολύ ανθεκτικές και δεν φαίνονται να εξέχουν αρκεί να φοράς μακρυμάνικο ρούχο.

                    • Είναι βέβαιο το ότι διαβάζοντας όλα τα υπόλοιπα δημοσιεύματά μου διαπίστωσες ότι σαν συμμετέχων στην παρούσα συζήτηση καταφέρνω να διατηρώ ένα επίπεδο αξιοπρέπειας.Αυτό σου απαντώ αναφορικά με την ερώτησή σου.
                      Όσο για το πρόσωπο που κρύβεται πίσω από αυτό το γουρούνι με ένα όνομα που ομοιάζει με αυτό τού Πάγκαλου έχω να πω τα εξής.
                      Επειδή η ίδια η λέξη γουρούνι αποδίδεται σαν ύβρις πόσο μάλλον συνδυαζόμενη με ένα πρόσωπο τόσο αντιπαθές όσο ο Πάγκαλος κανένα φυσικό πρόσωπο δεν θα υιοθετούσε ούτε την εικόνα ούτε και το όνομα που εσύ παρουσιάζεις,Όλοι οι άνθρωποι ενίοτε ταυτίζουμε την εικόνα μας με κάποιο ζώο αλλά αυτό ποτέ δεν είναι γουρούνι ύαινα γάιδαρος κότα και κάποια άλλα τα οποία δεν έχουν σημασία προς το παρόν.
                      Επειδή η έως τώρα παρουσία σου στο πεδίο αυτό περιορίζεται σε στοχευμένες παρατηρήσεις αρνητικού σχολιασμού και μόνον χωρίς να μαγνητίζεται από τόσες γνώσεις που κυκλοφορούν εντός του.
                      Και εν τέλει επειδή την παρούσα δημοσίευση δεν την σχολίασες ούτε σαν αμόρφωτος ούτε σαν μορφωμένος αλλά σαν είρων εύκολα συμπεραίνει κανείς ότι είσαι κάποιος που προσπαθεί να λειτουργήσει διασπαστικά ή ανατρεπτικά όντας σε κάποια αποστολή εντεταλμένη ή αυτόκλητη.
                      Απλώς δεν είσαι καλός σε αυτό.
                      Εάν θελήσεις να μου απαντήσεις με ύβρεις ή ειρωνείες μην το κάνεις διαμέσου του πεδίου τούτου αλλά ζήτησέ μου να σου στείλω όλα μου τα στοιχεία ώστε να μπορέσεις να το κάνεις κατά πρόσωπο.

  6. Επανερχομαι σε αυτό που εγραφα χτες σχετικα με τους νέους θεωρητικους της Χρυσης Αυγης ελπιζοντας να συμβαλλω με λιγο περισσοτερο φως. Ο εν λόγω άνθρωπος ονομαζεται Γκιζέλης Αλέξανδρος. Το θεμα της μεταπτυχιακής εργασίας του ήταν το εξής: «Παραστρατιωτικές οργανώσεις του NSDAP (Εθνικό Σοσιαλιστικό Κόμμα των Γερμανών Εργατών): SA-SS, 1919-1934»
    Το θέμα της διδακτορικής του διατριβης που βρισκεται ακομα σε εξέλιξη ειναι: «Niccolo Machiavelli, Francois de La Noue, Justus Lipsius. Τρεις θεωρητικοί του πολέμου και η εξέλιξη της στρατιωτικής σκέψης του 16ου αιώνα» υπό την εποπτεία καθηγητων όπως: Κ. Γαγανάκης, Κ. Ράπτης, Θ. Νικολαϊδης
    Δεν λέω ότι ειναι δυνατον ή οτι πρεπει να ελεγχεται η θεματολογια των μεταπτυχιακων ή διδακτορικων εργασιών σε ένα ελεύθερο πανεπιστημιο. Η όλη κουβεντα και η συγκεκριμενη αναφορα γινεται για να σχηματιστει μια καλυτερη ιδεα σχετικα με το τι αντιμετωπιζουμε. Ναι, το στερεοτυπο του «ουγκ» φασιστα ισχυει για το μεγαλύτερο μερος τους αλλα η επιχειρηματολογία τους και η προπαγανδα τους προετοιμαζεται σε ιδεολογικα εργαστηρια εντός του χώρου τους από ανθρώπους που κρατανε και κατεχουν τα απαραιτητα θεωρητικά «εργαλεια». Και αυτο ειναι προβλημα. Με αυτη την εννοια ακομα και ενας «ουγκ» φασιστας μπορει ευκολα να αφησει συξυλο σε θεωρητικο επιπεδο κάποιον μη ενημερωμένο αντιφασίστα, εφοδιασμένος με απλά επιχειρηματα που του παρεχουν απο τα κεντρικά. Με αυτη την έννοια εύκολα μπορει να χαθει η μαχη της ιδεολογικής αντιπαράθεσης σε επίπεδο δρόμου. Σε αυτο εχει συμβάλλει η πολιτική «ανεμελια» και η πολυδιασπαση συνολικα των αντιφασιστικών χώρων εδω και καποιες δεκαετίες. Ας το παρουμε χαμπάρι: Ή θα τους αντιμετωπίσουμε συστηματικα και ενωμένοι σε αυτό το πεδιο – που περιλαμβανει και την απεύθυνση σε αυτούς που ονομάζαμε «μικροαστούς» – ή θα χάσουμε και αυτη τη μαχη. Η αλλη μάχη του δρομου φαινεται να εχει χαθει προτου καν δοθει στην Αθηνα τουλάχιστον. Αλλα δεν εχει και μεγαλη σημασια κατα τη γνωμη μου αυτο το τελευταιο. Απλα πρεπει να καταλάβουμε το βάθος της προπαγανδας τους.

    • pasaelfuturo: περιλαμβανει και την απεύθυνση σε αυτούς που ονομάζαμε “μικροαστούς” – ή θα χάσουμε και αυτη τη μαχη.

      Η «μάχη» που λες έχει ήδη χαθεί και ένας απ τους λόγους είναι πως ο ‘χώρος» και η ακροαριστεροί με την συμπεριφορά τους (εδώ και χρόνια) φρόντισε να κάνει εχθρούς τους μικροαστούς (εγώ τους λέω μέσους Έλληνες)

  7. Δεν σε ψηφίζουμε Τσίπρα, διότι δεν μπορείς να εγγυάσαι μισθούς. Όταν νομιμοποιήσεις εκατομμύρια λ/μ και βεβαίως μόλις το μάθουν θα πλακώσουν εδώ άλλες 10 φορές τόσοι (θα είναι βλάκες αν δεν έλθουν), για να βρεθούν οι παράδες για να τους δίνεις τα εκατομμύρια επιδόματα ανεργίας, θα πέσει ο μισθός μας κατακόρυφα. Θα παίρνουμε μισθό 40 ευρώ. Ή μήπως κάνω λάθος; Να σε ψηφίσουμε για να παίρνουμε 40 ευρώ τον μήνα; Για βλάκες ψάχνεις; Ήμασταν ΠΑΣΟΚ, ξαναρίχνουμε ΠΑΣΟΚ.

    • ο τσιπρας θελει να δωσει ταξιδιωτικα εγγραφα/νομιμοποιησει για να φυγουν! το δουβλινο2 πρεπει να καταργηθει γιατι θα ερχονται κ θα μας τους γυρνανε εδω! τι δεν καταλαβαινεις? δεν πρεπει να πανε εκει που θελουνε? δεν πρεπει να πανε κ σε γαλλια κ γερμανια που με το δουβλινο2 αυτους συμφερει?

  8. «Υγιέστατη αντίδραση» χαρακτήρισε το στέλεχος της Χρυσής Αυγής Ηλ. Παναγιώταρος, το άνανδρο παραλήρημα του ομοϊδεάτη του Ηλ. Κασιδιάρη στον ΑΝΤ1, ενώ είπε ότι στο εξής η Χρυσή Αυγή θα δέρνει όποιον διαφωνεί μαζί της και μέσα στη Βουλή. Συγκεκριμένα μιλώντας στο Παλαιό Φάληρο μπροστά σε λίγες δεκάδες υποστηρικτές του, ο Παναγιώταρος είπε ότι «όποιος τολμήσει να πει λέξη στη Βουλή, για τα εθνικά θέματα, με σύνθετες ονομασίες κι άλλες αρλούμπες, θα του δείχνουμε το βίντεο του ΑΝΤ1», ενώ κατηγόρησε την κυρία Λιάνα Κανέλη ότι «εδώ και χρόνια λυμαίνεται αυτόν τον τόπο και καπνίζει».Τέλος, ανέφερε ότι η Χρυσή Αυγή θα επιτίθεται σε βρεφονηπιακούς σταθμούς και νοσοκομεία για να βγάζει έξω τα παιδιά των μεταναστών και να βοηθά τα ελληνόπουλα.

    http://www.tovima.gr

  9. Συμφωνώ απόλυτα με την προσέγγιση του Αρσέν Λουπέν, ως προς την τακτική καταπολέμησης της επανεμφάνισης του κεφαλιού του φιδιού (η ιστορία δεν επαναλαμβάνεται αλλά διδάσκει τους ανθρώπους με ανθρωπιστική πολιτική συνείδηση -αυτός ειναι αρκετός ιδεολογικός εξοπλισμός). Αυτό που με απασχολεί είναι οτι παράλληλα γίνεται και μια άλλη συζήτηση «εκτός θέματος» που επιτέλους πρέπει να διελευκανθεί : το θέμα της «προστασίας» των μεταναστών vs της «προστασίας» των ελλήνω πολιτών, που κατά την ταπεινή μου γνώμη ειναι ενα άλλο θέμα για συζήτηση!

  10. Θέλω να διευκρινίσω κάτι. Δεν έγινα όντως σαφής και το κάνω αμέσως. Θεωρώ οτι πρέπι να αναπτυχθούν 2 χωριστές στρατηγικές, που να ακουμπάνε την ευρύτερη κοινωνία και να την αφυπνίζουν ώστε να αντιλαμβάνεται την υφέρπουσα τακτική του «πολυκομματικού μοντέλου διακυβέρνης» αποκαλύπτοντας οτι εκείνοι ειναι που την σπρώχνουν και την ωθούν στην αγκαλιά του κόμματος της οργής των ελλήνων, για να τους παγιδεύσουν και να τους βάλουν καλύτερα στο χέρι. Κάθε μέρα μιλάω με ανθρώπους αγανακτισμένους (απολίτικους επίσης σαν τους μετανάστες), που αντιμετωπίζοντας την εσκεμμένη και απροκάλυπτη βία της κρατικής γραφειοκρατίας , μου λένε «ε! δν θα πάει 20% η ΧΑ , θα δούνε αυτοί» Κι εγώ απαντάω: «Ακριβώς αυτό θέλουνε και αυτοί να κάνεις, γαι να σου πατάνε το κεφάλι καλύτερα κάτω» ! Τότε ο άλλος, αντιλαμβάνεται κάτι τις και το ξανασκέφτεται… Άλλο παράδειγμα: Η απάντηση στο μια ΧΑ μας χρειάζεται, στον καταπιεσμένο μικροαστό, τον φοβισμένο έλληνα, που έχει γίνει το σκυλί του αφεντικού και το alter ego του έχει γίνει ο «batman-χρυσαυγίτης» που για πάρτη του θα καθαρίσει το πολιτικό σύστημα, ποιά είναι; Δε φαντάζομαι να αρχίσει να τον βρίζεις και να του λές οτι ενα άβουλο σκουλήκι που δεν νοιάζεται για το κοινωνικό σύνολο και δεν έχει ανθρωπιά μέσα του, και ειναι ενα φοβισμένο ανθρωπάκι που θα χορέψει και στο ταψί για το αφεντικό του, μόλις του το ζητήσει (ωραία η διαφήμιση της Cosmote με το αφεντικό που ρωτάει το δούλο τι φοράει ενω βάζει τα καλώδια) . Εγω του απαντάω λοιπόν,οτι θα του πηγαίνει πολύ να έρχεται με την καραμπίνα του στη δουλειά, μη τυχόν και περάσει κανένας μετανάστης για να τον κυνηγήσει, και οτι με τέτοιο ζήλο που δείχνει, μπορεί να τον κάνουν και σφουγγοκωλάριο του υπεύθυνου της γειτονιάς του, (για να καταλάβει οτι θα έπρεπε να ειχε ξεπεράσει το στάδιο εξέλιξης που δεν πέρασε στην παιδική του ηλικία το «θα βάλω τον μπαμπά μου να σας δείρει όλους»). Η στρατηγική για τους μετανάστες ειναι επίσης σημαντική αλλά δεν σε βοηθάει η πραγματικότητα να πείσεις τον άλλο οτι εισαι με τη σωστή πλευρά. Και σε αυτή την περίπτωση, δεν πρέπι νομίζω να υπερασπιστείς τον μετανάστη (λες και τον ξέρεις, και τον έχεις βάλει σπίτι σου) αλλά την συμπεριφορά απέναντι σε όλους τους μετανάστες αδιακρίτως, σαν συμπεριφορά που προσβάλει την ανθρωπιστική κοινωνία με την οποία θέλουμε να πιστεύουμε οτι αποτελούμε το μεγαλύτερο κομμάτι στη γή, άσχετα αν αυτή η ανθρωπιστική κοινωνία ειναι καταπιεσμένη και υπόδουλη στα κράτη-έθνη και σε άλλους τεχνητούς διαχωρισμούς. Το να υπερασπίζομαι με αντίποινα , δηλαδή με την ίδια εμπάθεια «τον μετανάστη», δίνω την εντύπωση στην ευρύτερη κοινωνία, οτι υπερασπίζομαι άτομα και όχι ιδέες και αξίες. Αυτά ήθελα να πω, και να σας παραπέμψω σε δύο ενδιαφέρουσες συζητήσεις: 1. στο indymedia, στρατηγικήενάντια σε ναζί , απο @τομο και 2. Occupy athens Πρακτικά συνέλευσης για τον ρατσισμό (16 Ιουνίου). Ερώτηση ανοιχτή: Τι ποσοστά θα έπαιρνε η ΧΑ (χα!) αν έβαζε πληρωμένους μετανάστες να επιτίθονται σε αθώους πολίτες, παρασύροντας τα αντίποινα των αντιπάλων τους! Δεν θα δικαιωνότανε η επίθεσή τους σε άλλους μετανάστες στην απλοϊκή σκέψη του κατατρομαγμένου αυτού θύματος; Μήπως πρέπει να διελευκανθεί αυτό
    λιγάκι;

  11. Σημαντική Υποσημείωση:
    Και μη μου πείτε οτι υπονοώ οτι οι μετανάστες ειναι διεφθαρμένοι και τους «πληρώνουν» για να εκτελούν εντολές! Κάθε άλλο: εννοώ οτι εναι θύματα εκμετάλλευσης και εκβιασμού με ψυχολογικά μέσα, και οτι θεωρητικά θα μπορούσε να συμβεί να αναγκάζονται λόγω της ανάγκης τους για επιβίωση απο το να «ενοχλήσουν» εναν παππού ή μια γιαγιά μεχρι το να απειλήσουν με την συμπεριφορά τους.

  12. vgainei paidia kai h roza me to monokl eipe eipe kai sto telos leei oi metanastes einai thumata ki anagazontai na kanoun to kakko OPA sumfwnhsame ap thn arxh oti to xrusavgitaki pou to dernan mikro eprepe na to xei kseperasei ,allakse? am o allos o aixmhros 4des apo dw zone press apo kei kai o pablo garcia to kalutero dekari.afta einai summoritismos kai militarimsos tou kerata. to allo me to onoma tou foithth einai h den einai roufiania karampinath? kai den einai h monh .to xete kanei susthma kai oi mhxanismoi einai me to meros sas kai stis xakeries eiste prwtoi kai sto fakelwma kai sth diethnh sthriksh kai sta fraga kai stis prosvaseis.kai anamesa sas einai kai kapoioi kaloi mages gennaioi kai me mualo alla tha xasete filoi mou .afto vevaia den exei tosh shmasia den paizoume panta gia na kerdisoume etsi den einai?h eimarmenh esmprwkse to ekremes sthn x.a. kai einai kalutera etsi.ama me to kalo ksemperdepsei h ellada kapws me tous ksenous na to paiksete me tous antipalous se epipedo kimpouts ekei einai ta marmarenia alwnia twn idewn gia mena ,oi koinothtes.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s