Η πρώτη μεγάλη νίκη των αναρχικών και ο παραμορφωτικός φακός των ΜΜΕ

Άντε επειδή μετά από όλα αυτά πάλι συζητάμε για βιτρίνες και αρχιτεκτονική (!!!!!) αντιγράφω από το μπλογκ

Μόλις Ξυπνησα…

Η χθεσινή μέρα ήταν μια ήττα της αστικής δημοκρατίας από πολλές πλευρές. Δεν θα σταθώ στο γεγονός πως μία κυβέρνηση έχει διορίσει έναν τραπεζίτη πρωθυπουργό χωρίς να τον έχει εκλέξει ο λαός. Ούτε πως το κόμμα που έχει διορίσει αυτόν τον πρωθυπουργό έχει χάσει ήδη την κοινοβουλευτική πλειοψηφία (αρχή της δεδηλωμένης) και παρόλα αυτά κυβερνά.

Όμως δεν μπορώ να κλείσω τα μάτια στο γεγονός πως από την αρχή της πάνδημης διαμαρτυρίας τον περασμένο Μάιο, χθες, οι πολίτες επέλεξαν ως προστάτες τους όχι αυτούς που πληρώνουν για να το κάνουν και είναι θεσμικά κατοχυρωμένος ο ρόλος τους, αλλά τους αναρχικούς. Ούτε να μην ανοιγοκλείνω έκπληκτος τα μάτια όταν βλέπω και διαβάζω πως αυτό που έμεινε από τη χθεσινή μεγαλειώδη συγκέντρωση του πλήθους είναι οι στάχτες κτηρίων και τραπεζών.

Ας γίνω πιο συγκεκριμένος. Χθες το μεσημέρι, σε αντίθεση με όλες τις δεκάδες συγκεντρώσεις που έγιναν τους τελευταίους 10 μήνες, ο κόσμος δεν μαζεύτηκε στο Σύνταγμα δυο ώρες μετά το κάλεσμα. Ενώ άλλες φορές το κάλεσμα ήταν στις 5 κι οι περισσότεροι έρχονταν από τις 6μισι και μετά, είχε συμβεί το μοναδικό να είναι γεμάτο κόσμο ήδη από τις 5 παρά. Στις 5μισι δεν έπεφτε καρφίτσα ούτε στο Σύνταγμα, ούτε στους γύρω δρόμους ενώ ήδη υπήρχαν και κάποιες χιλιάδες κόσμου του ΠΑΜΕ στην Ομόνοια και στην Ακρόπολη και συνεχώς κατέφθανε κόσμος τόσο από την Ομόνοια, όσο και από τους σταθμούς του Μετρό Μοναστηράκι και Ακρόπολη (ένα ακόμα πεντακάθαρο σημάδι πως η κυβέρνηση φοβόταν την λαϊκή αντίδραση και ήθελε απεγνωσμένα να δυσκολέψει την πρόσβαση του κόσμου ήταν πως ενώ είχε ήδη κλείσει τους σταθμούς Μετρό Σύνταγμα, Πανεπιστήμιο και Ευαγγελισμός, μετά από εντολές έκλεισε αδικαιολόγητα και το Μετρό Ακρόπολη ώστε η πρόσβαση να γίνει ακόμα δυσκολότερη!).

Μέχρι τις 5μισι λοιπόν τα πράγματα ήταν όμορφα, ειρηνικά και θα μπορούσε να πει κάποιος πως η δημοκρατία γιόρταζε σε όλο της το μεγαλείο. Όμως, εντελώς απρόκλητα και απροκάλυπτα, οι δυνάμεις καταστολής άρχισαν να ρίχνουν χημικά στο πλήθος, αδιακρίτως, για να προκαλέσουν την διάλυσή του προτού ακόμα φτάσει η συγκέντρωση στο ζενίθ της. Δεν είναι τυχαίο πως τα παπαγαλάκια του Σκάι ανέφεραν πως ο κόσμος φεύγει από το Σύνταγμα κι η ώρα δεν ήταν ούτε 6 ακόμα. Η προσπάθεια τρομοκράτησης τόσο από τα ηλεκτρονικά μέσα όσο και από τις εφημερίδες είχε ξεκινήσει δυο μέρες πριν και αρκούσε να παρακολουθήσει κάποιος τηλεόραση ή να δει τα πρωτοσέλιδα στα περίπτερα. Οι Γλέζος και Θεοδωράκης ήταν μόνο τα επώνυμα παραδείγματα αυτών που δέχθηκαν τα χημικά, αλλά οι χιλιάδες του κόσμου ξέρουν να μιλήσουν για το αίσθημα ασφυξίας καλύτερα από όλους.

Και τότε, συνέβη το αναπάντεχο. Μια ομάδα μαυροντυμένων από την Πανεπιστημίου ξεκίνησε να φωνάζει συνθήματα και να κατευθύνεται προς τα εκεί όπου τα ΜΑΤ έδιωχναν με το έτσι θέλω τον κόσμο. Ο κόσμος παραμέρισε, άρχισε να τους χειροκροτεί και να τους φωνάζει «μπράβο», «γαμήστε τους», «επάνω τους» και άλλα τέτοια ενώ με τη σειρά τους οι αναρχικοί τους έλεγαν «ελάτε μαζί μας». Πραγματικά, όταν όλος ο κόσμος σε χειροκροτεί, και σου συμπαραστέκεται δεν μπορείς παρά να ακολουθήσεις με μεγαλύτερη ορμή αυτό που ήθελες εξαρχής να κάνεις. Το ίδιο συνέβηκε κι όταν μετά από νέα χημική επίθεση των ΜΑΤ ο κόσμος κατέβαινε έντρομος την Πανεπιστημίου και άνθρωποι έπεφταν κάτω (μάρτυρες και ο κόσμος και τα ασθενοφόρα ή τα μηχανάκια του ΕΚΑΒ που μάζευαν όσους δεν άντεξαν την επίθεση). Και το απόγειο αυτής της κατάστασης συνέβηκε όταν άρχισε η πυρπόληση των Starbucks στην Κοραή. Ένα χειροκρότημα και ζητωκραυγές από την Κλαυθμώνος, την Σταδίου και την Πανεπιστημίου γέμισε τον χώρο. Στις καταστροφές στις τράπεζες ο κόσμος, που δεν συμμετείχε ενεργά στις μάχες, χτυπούσε ρυθμικά τα κάγκελα της Σταδίου κάνοντας θόρυβο και αρκετοί 40άρηδες και 50άρηδες οικογενειάρχες μάζευαν μάρμαρα και τα έδιναν στους αναρχικούς που είχαν αναλάβει την κατά μέτωπο επίθεση.

Και δεν είναι μόνο αυτό. Από τη στιγμή που άρχισε η επίθεση των δυνάμεων καταστολής στις 5μισι ώρα, μέχρι και αργότερα το σύνθημα που μονοπωλούσε τα χείλη των χιλιάδων διαδηλωτών ήταν το γνωστό «Μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι» και όχι συνθήματα για το μνημόνιο ή την οικονομική πολιτική. Η οργή του κόσμου για την αντιμετώπιση που είχε από όσους, υποτίθεται, τον προστατεύουν είχε ξεχειλίσει. Στο Μοναστηράκι χτυπούσαν τις καμπάνες, όλοι οι δρόμοι που ορίζονται από την Ακρόπολη, την Αθηνάς, την Ομόνοια, την Ακαδημίας και το Σύνταγμα ήταν γεμάτοι κόσμο που αρνούνταν να φύγει. Από όπου και να προσπαθούσες να ανέβεις από το Μοναστηράκι προς το Σύνταγμα, έβρισκες μπροστά σου ομάδες ΜΑΤ να σε εμποδίζουν και με την πρώτη κίνηση να ψεκάζουν αδιακρίτως και να ρίχνουν δακρυγόνα και κρότου λάμψης. Κατά τακτά χρονικά διαστήματα, οι αστυνομικοί έκαναν επιθέσεις προς τους πολίτες και τότε άρχιζε ξανά ο πετροπόλεμος.

Μέχρι τις 11μισι το βράδυ πολλές χιλιάδες κόσμου ήταν ακόμα στον δρόμο. Στην Αμαλίας τουλάχιστον 10 χιλιάδες κόσμου αποχώρησαν με πορεία προς τη Συγγρού όταν αναγκάστηκε πάλι με εκτεταμένη ρίψη χημικών να αποχωρήσει για να αντέξει. Στην πλατεία υπήρχε ακόμα κόσμος. Στο Μοναστηράκι οι Δίας-Δέλτα έσπαζαν τζαμαρίες και χτυπούσαν κόσμο. Υπάρχουν βίντεο που το βεβαιώνουν και δείχνουν πώς προσπάθησαν (για άλλη μια φορά) να χτυπήσουν με τις μηχανές τους τον κόσμο.

Η απίστευτη εκτροπή όμως της δημοκρατίας, δεν είναι πως ο λαός πλέον στρέφεται στους αναρχικούς για να τον προστατεύσουν. Είναι γεγονός πως η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου δεν θέλει και δεν συμμετέχει σε πράξεις βίας, αλλά το ότι αποδέχονται αυτή τη βία εφόσον τους προστατεύει δείχνει την πρώτη μεγάλη νίκη των αναρχικών και της στάσης τους. Βασικό τους επιχείρημα ήταν πως με ειρηνικά μέσα δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι και πως πρέπει να επιδιώξουμε μετωπική σύγκρουση. Και το σύνθημα «να καεί το μπουρδέλο η βουλή» δεν ανήκει στους αναρχικούς. Μετά από δεκάδες ειρηνικές διαδηλώσεις, μετά από τη στάση μη βίας και παρόλο που ήξερε ο κόσμος ότι θα δεχθεί χημικά και ξύλο, συνεχίζει να βγαίνει στους δρόμους, αλλά δεν νιώθει ότι μπορεί να κερδίσει στα πλαίσια της δημοκρατίας. Η γνώμη του είναι αδιάφορη στις μεθοδεύσεις των οικονομικών και πολιτικών ελίτ της χώρας η οποία τον γράφει στα παλιά της τα παπούτσια. Κανένας πολιτικός δεν τιμωρείται, κανένα περιστατικό αστυνομικής βίας δεν τιμωρείται και ακόμη και ο συνεργός του δολοφόνου του Γρηγορόπουλου είναι εκτός φυλακής ήδη. Η μήνυση που κατέθεσαν πάνω από 100 πολίτες για το χημικό τριήμερο του Ιουνίου δεν έχει βρει ακόμα το δρόμο προς την αίθουσα του δικαστηρίου και κανείς δεν δίνει ποτέ λογαριασμό για τους τραυματισμούς αθώων και ειρηνικά διαμαρτυρόμενων πολιτών. Ο κόσμος πλέον δεν έχει πίστη στους δημοκρατικούς θεσμούς γιατί αισθάνεται ότι τον εμπαίζουν. Ζητά εκλογές και κάνουν συγκυβέρνηση, ζητά να μην ψηφιστεί το Μνημόνιο και το ψηφίζουν με αυξημένη πλειοψηφία ενός σώματος της Βουλής που δεν υπάρχει περίπτωση να επανεκλεγεί και δεν εκφράζει κανέναν (εκτός ίσως από τους βουλευτές του ΛΑΟΣ και της Αριστεράς).

Κι εδώ ερχόμαστε στην ευθύνη και τον βρώμικο ρόλο που παίζουν τα ΜΜΕ από την αρχή αυτής της ιστορίας των Μνημονίων εδώ και δυομισι χρόνια. (κάτι που σύμφωνα με τους αναρχικούς, που κι εδώ επιβεβαιώνονται, συμβαίνει συνεχώς). Όλη την νύχτα χθες εστίαζαν στους βανδαλισμούς και στις φωτιές. Αποπροσανατόλιζαν τον κόσμο από το κύριο θέμα που είναι η ψήφιση ενός αντισυνταγματικού εκτρώματος (δεν το λέω εγώ, 5 καθηγητές πανεπιστημίου το λένε). Έχουν αναλάβει τον ρόλο της τρομοκράτησης για την «τελευταία» ευκαιρία διάσωσης για άλλη μια φορά. Συγχέουν επίτηδες την στάση πληρωμών, που μπορεί να κάνει η Ελλάδα, με τη χρεοκοπία. Συνδέουν τη στάση πληρωμών με την έξοδο από την Ευρωζώνη, πράγματα που ακόμα κι ο Βαρουφάκης (κι όχι κάποιος αριστερός οικονομολόγος) καταγγέλλει ως ανεδαφικά και ψευδή. Και στην χθεσινή μεγαλειώδη διαμαρτυρία έστησαν τις κάμερες όχι ανάμεσα στον κόσμο που κατά χιλιάδες είχε απλωθεί στην πόλη, αλλά απέναντι στα καμένα κτήρια.

Έγινε τόση συζήτηση για τα κτήρια του Τσίλερ που κάθε κυράτσα φωνάζει για τον Τσίλερ λες και τον ήξερε κι από χθες. Τα ίδια κανάλια που κατηγορούν τους πολίτες ως λαμόγια και ως μέλη της κοινωνίας του μαζί τα φάγαμε, και ξέρουν πολύ καλά πως από τον πρώτο ως τον τελευταίο δεν δίνουν δεκάρα για την αρχιτεκτονική και την πολεοδομία της πόλης τους (μάρτυρας η εκτρωματική δόμηση της Αθήνας, τα αυθαίρετα και το κλείσιμο των ημιυπαιθρίων), καλούν τον κόσμο να πει όχι στους βανδαλισμούς ιστορικών κτηρίων. Τα ίδια κανάλια με τους αμόρφωτους δημοσιογράφους της πλάκας ή με τους ημιμαθείς κατευθυνόμενους δημοσιογραφίσκους ανακαλύπτουν την εγκατάλειψη ιστορικών κτηρίων μόνο όταν αυτά κατοικούνται από μετανάστες και «αποτελούν εστία μόλυνσης», ενώ όλον τον υπόλοιπο καιρό κάνουν μόκο για να κάνουν τις δουλειές τους τα λαμόγια του real estate. Στην Αθήνα και σε όλη την Ελλάδα, χιλιάδες κτήρια που ανήκουν στο Δημόσιο, σε Τράπεζες και στην Εκκλησία ρημάζουν και πολλά από αυτά είναι ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής αξίας. Είναι δεκάδες οι φορές που οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες τους τα καταστρέφουν σιγά σιγά ώστε να μην καταστούν διατηρητέα και να μπορέσουν να χτίσουν πολυκατοικία. Τα απαξιώνουν με υπόγειους τρόπους και μόλις φτάσουν στο σημείο να είναι μισογκρεμισμένα (σιγά σιγά και νύχτα), τα χαρακτηρίζουν επικίνδυνα και κατεδαφιστέα και μετά σηκώνουν πολυκατοικίες.

Ολόκληρες πόλεις όπως η Πάτρα και άλλες, γκρέμισαν εν μία νυκτί επί χούντας και Καραμανλή, διάφορα νεοκλασικά κι έχτισαν πολυόροφα εκτρώματα. Δημόσια κτήρια κατασκευάζονται με ελλιπείς αρχιτεκτονικούς διαγωνισμούς και άλλα βουλιάζουν με την πρώτη βροχή στο βούρκο που χτίστηκαν (όπως πρόσφατα το Νοσοκομείο Πύργου) γιατί κάποιος κονόμησε χοντρά από την πώληση του οικοπέδου ή γιατί δεν έγιναν οι κατάλληλες ενέργειες στήριξης. Δρόμοι καινούργιοι γίνονται θρύψαλα και δεν κουνιέται φύλλο. Ολυμπιακά έργα που στοίχισαν μια περιουσία συνεχίζουν να απαξιώνονται για να πωληθούν για ένα κομμάτι ψωμί στους δικούς τους. Μια κοινωνία που αδιαφορεί ολοκληρωτικά για το δομημένο χώρο σήμερα ανακάλυψε ότι οι αναρχικοί καταστρέφουν «ιστορικά κτήρια». Και όλο αυτό βύθισε στην αφάνεια το γεγονός ότι εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι βροντοφώναξαν το ΟΧΙ στην εξαθλίωση που επιφυλάσσουν οι καλοαναθρεμμένοι κυβερνήτες του.

Αγαπητοί μου, ακόμα και οι μισοί αναρχικοί να είναι προβοκάτορες το θέμα δεν είναι αυτό. Οι μεγαλύτεροι προβοκάτορες είναι τα ΜΜΕ και ο παραμορφωτικός φακός τους. Αν ήθελαν να εστιάσουν στην ουσία θα το έκαναν, θα ανέβαζαν πλάνα αμέσως από τις επιθέσεις των δυνάμεων καταστολής. Ο Σκάι θα είχε σηκώσει το ελικοπτεράκι του και θα έδειχνε τις ορδές των ανθρώπων που αγωνίζονταν για να μην φτωχοποιηθούν για να ικανοποιηθούν τα θέλω των μεγαλοεπιχειρηματιών οι οποίοι θα είναι και οι μόνοι κερδισμένοι από την βύθιση των μισθών.

Η διαστρέβλωση της πραγματικότητας, ο φωτισμός μόνο στα καμένα κτήρια, τα παραπολιτικά σχόλια της πλάκας και η διαπόμπευση της κοινής λογικής στα τηλεπαράθυρα είναι ο κανόνας. Υπάρχει αυτή τη στιγμή κατάληψη των ΜΜΕ από αδίστακτους επιχειρηματίες και πολιτικούς, ή αντίστροφα, οι οποίοι κάνουν τη δουλίτσα τους. Η επίθεση στους μισθούς των φτωχών αποτελεί γι’ αυτούς την ευκαιρία για τρελά κέρδη. Και θα παίξουν όλα τους τα χαρτιά για να μην τα χάσουν. Και οι ευαίσθητοι πολίτες για τα ιστορικά κτήρια, θα κάθονται στον καναπέ τους και στον υπολογιστή τους και θα βρίζουν τους αναρχικούς και όσους ακόμα έχουν ψυχή και αντιστέκονται.

Η διαφορά είναι πως όποιος βλέπει τα γεγονότα από την τηλεόραση, πλέον δεν ξέρει τα γεγονότα. Ζει σε μια εικονική πραγματικότητα. Όποιος δεν κυνηγήθηκε από μπάτσο και δεν τον έσωσε ένας αναρχικός που του έριξε μια πέτρα, δεν ξέρει τι είναι ο μπάτσος. Όποιος δεν έπεσε κάτω ημιλιπόθυμος από τα χημικά και δεν του έδωσε μαλόξ ο μαυροφορεμένος επαναστάτης (ακόμα και πλανεμένος ή και ανόητος αν θέλετε) δεν ξέρει τι σημαίνει αλληλεγγύη. Οι αναρχικοί στήνουν δίκτυα αλληλεγγύης και υποστήριξης και ετοιμάζονται για τις ημέρες της πτώχευσης που θα γίνει όταν οι έχοντες αποφασίσουν ότι τους συμφέρει. Φτιάχνουν κολεκτίβες αυτοοργάνωσης και δίκτυα υποστήριξης. Εσείς, απλά θα κοιτάζετε την οθόνη και θα κουνάτε το δάχτυλο και μόλις πεινάσετε θα πιστεύετε την Όλγα που τρέμει όταν θα λέει ότι φταίνε οι αναρχικοί, οι αριστεροί, ο σύριζα, οι «αγανακτισμένοι», ο γάιδαρος που πετάει κι όχι όλοι αυτοί που σας κλέβουν εδώ και τέσσερις δεκαετίες τις ζωές.

Αγαπητοί μου, βγείτε στον δρόμο να δείτε την πραγματικότητα, κλείστε τις τηλεοράσεις και σκίστε τις κωλοφυλλάδες. Αναζητήστε εναλλακτική ενημέρωση σε ανεξάρτητα έντυπα και ιντερνετικά μέσα και σκεφτείτε λίγο πέρα από τα τόσο «προφανή». Τότε ίσως καταφέρετε να πιέσετε τους κυβερνώντες να φτιάξουν ένα υπουργείο προστασίας του πολίτη κι όχι το κακέκτυπο μιας παραπαίουσας δημοκρατίας και να είναι πραγματικοί εκπρόσωποί σας.

Τότε ίσως και να έχετε δίκιο να τα βάλετε με τους αναρχικούς, αλλά τώρα όχι.

ΥΓ1: Δεν είμαι ούτε αναρχικός, ούτε «αναρχικός», δεν έχω πετάξει ποτέ πέτρα, ούτε θα έβαζα φωτιά. Όμως οι άνθρωποι που τα βάζουν στα ίσια με τους εχθρούς μου -αυτούς που προστατεύουν όσους θέλουν να δουλεύω σαν σκλάβος και να πληρώνομαι σαν σκλάβος και παραπληροφορούν τους ανθρώπους που αγαπώ μετατρέποντάς τους σε τηλεοπτικά κουτορνίθια- και δεν είναι ρατσιστές, σε αυτόν τον αγώνα, έστω και προσωρινά, είναι πιο κοντινοί μου από κάθε βολεμένο κι από κάθε ελληναρά. Και ναι, λυπάμαι κι εγώ για τα κτήρια που χάθηκαν, έτρεχα στα συνέδρια αρχιτεκτονικής πολύ πριν ανακαλύψει το όνομα του Τσίλερ η Τρέμη, αλλά δεν θυσιάζω τη ζωή κανενός ανθρώπου και την αξιοπρέπεια του ούτε για την Ακρόπολη. Τα κτήρια με λεφτά σε έξι μήνες το πολύ ξαναφτιάχνονται. Οι ζωές εκατομμυρίων ανθρώπων θα χρειαστούν χρόνια και χρόνια.

ΥΓ2: Το ΠΑΜΕ, και το ΚΚΕ επακολούθως, έχασε χθες μια μεγάλη ευκαιρία να αποδείξει ότι μπορεί να ηγηθεί της μάχης ενάντια στην καπιταλιστική εξουσία της πλουτοκρατίας που συνεχώς καταγγέλλει. Ενώ δήλωσε ότι θα φτάσει στη Βουλή με κάθε τρόπο, μόλις είδε τα δύσκολα και τα δακρυγόνα έκανε όπισθεν (παρόλο που ο κόσμος είχε πάει στο πλάι της Πανεπιστημίου για να περάσει) και μάλιστα στο παράγγελμα «γυρίζουμε πίσω ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΑ» έκαναν μια πιρουέτα που ο ελληνικός στρατός θα ζήλευε. Τα γιουχαΐσματα από όσους ήταν στην πρώτη γραμμή έδιναν κι έπαιρναν ενώ τους καλούσαν να έρθουν μαζί μπροστά στον αγώνα.

ΥΓ3: Όσοι ξαφνικά θυμήθηκαν ότι χάνονται θέσεις εργασίας από κάποια καμένα καταστήματα, μήπως ξέχασαν ότι κάθε μήνα χάνονται δεκάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας και η ανεργία έχει ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο εδώ και μήνες; Τι έκαναν γι’ αυτό τόσο καιρό; Σε πόσες πορείες κατέβηκαν; Άναψαν κεράκια για τους απολυμένους της Χαλυβουργίας και τους απλήρωτους στην Ελευθεροτυπία και το ALTER ή μόνο στο Αττικόν ξέρουν να ανάβουν γιατί δεν είναι μπανάλ;

Advertisements

20 thoughts on “Η πρώτη μεγάλη νίκη των αναρχικών και ο παραμορφωτικός φακός των ΜΜΕ

  1. θέλω να προσθέσω κάτι που επιβεβαιώνει αρκετά από αυτά που γράφονται παραπάνω. Στην χθεσινή μου μικρή βόλτα, στην Ακαδημίας άλλαζαν τζαμαρίες. Πρόσεξα λοιπόν, πως σε έναν χώρο τις είχαν ισοπεδώσει εντελώς, αλλά τα διπλανά αυτού καταστήματα, ένθεν και ένθεν δεν είχαν την παραμικρή γρατζουνιά. Θέλετε να μάθετε τι ήταν και δυστυχώς εξακολουθεί να είναι : Αγορά Χρυσού !!! χώροι που ξεφύτρωσαν αμέσως μέσα στην κρίση και που κανείς δεν γνωρίζει ούτε την νομιμότητά τους, ούτε ποιός τους έδωσε τόσο γρήγορα άδειες για να στηθούν. Γι αυτό το σωστό είναι, καλλίτερα να πεινάσουμε, παρά να πέσει κάποιος στις δαγκάνες τους, που από πλευράς αξιοπρέπειας είναι τρις χειρότερος, από την πείνα που δεν ευθύνεται κανείς, αλλά το ίδιο το σύστημα, που ναναι όσο λιγότερο γίνεται οι μέρες του.

  2. Άλλο ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν κάποιοι παππούδες που είδα στην φιλελλήνων να βοηθάνε παιδιά να ανάψουν φωτιές στα οδοφράγματα και γενικά εστίες για να καίγεται το χημικό. Και άκουγα και κόσμο εντός της αμαλίας να λέει οτι είναι πολύ αποτελεσματικό για τα χημικά. Πρίν κανένα χρόνο πολλοί τα έβλεπαν και έβριζαν, γιατί απλά δεν ήξεραν που χρησιμεύει.. Μια άλλη καλή ιδέα κατά την άποψή μου είναι η μπογιά στις μάσκες των μπάτσων. Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με την ανάρτηση του arsenelupin. Και επίσης σε αυτό που λέει ο humanphilosophie….Ξύλο στους μαυραγορίτες..

    • Πάντως για να λέμε και του στραβού το δίκιο στο video που έχεις που δείχνει τους ΔΕΛΤΑδες, δεν φαίνεται να έχουν πρόθεση αρχικά να χτυπήσουν τον κόσμο και όχι όλοι. Δηλαδή ο 4ος αν θυμάμαι καλά πάει να κοπανήσει (με τη μηχανή) τον τύπο που προσπάθησε να κλοτσήσει εκτός ισοροπίας τον 3ο, χάνει την ισοροπία του και σκάει στον κόσμο.

  3. Για τους ενεχυροδανειστές.

    Τι νόημα έχει να τους σπας; Ποιος ωφελείται;

    Επειδή στους υψηλούς κύκλους που συχνάζω, γνωρίζω από ανθρώπους που για να ανταπεξέρθουν ακουμπάνε στον ενεχυροδανειστή κάνα τιμαλφές, κάνα κόσμημα της γριάς,παίρνουν λίγα λεφτουδάκια και τον πληρώνουν με το μήνα ώσπου να ξεχρεώσουν. Φυσικά αν δεν , το χάνουν σε εξευτελιστική τιμή.

    Το να στρέψεις τον κόσμο προς τον κακό ενεχυροδανειστή (σιγά τον καπιτάλα, δηλαδή, ένας μίζερος είναι) είναι αποπροσανατολιστικό και χρυσαυγίτικο. Τώρα δεν υπάρχει ειδική κατηγορία μαυραγοριτών. Εκτός αν εννοεί κανείς τους μαύρους με τα προϊόντα-μαιμούδες.

    Τώρα αν τους ενεχυροδανειστές,τους σπάσεις το μαγαζί, δε τους δίνεις το δικαίωμα να πουν οτι το πράμα το δικό σου το χάσανε και να στο φάνε στο τζάμπα;
    _______________________________________________

    Επίσης χρυσαυγίτικο είναι να λέει κανείς ότι:

    «σας κλέβουν εδώ και τέσσερις δεκαετίες τις ζωές.»

    Οι δεκαετίες είναι εφτά.

    Τα θεμέλια της κλοπής της σημερινής ζωής μας μπήκαν το 1944, όταν την εξουσία πήρε η εθνοκάπηλη εθνοπροδότρια εθνικόφρων Δεξιά.

    • Το νόημα? Για μένα, τιμωρία και παραδειγματισμός και τρομοκράτηση όσων πάνε να εκμεταλλευτούν την δυστυχία και την απελπισία του κάθε πνιγμένου οικονομικά ανθρώπου. Είναι οι σύγχρονοι μαυραγορίτες στην οικονομική κατοχή που στήνει το κεφάλαιο. Το αν έχει λεφτά ή οχι (που λες σιγά τον καπιτάλα) δεν έχει σημασία..Η πρακτική του είναι που μετράει. Και θα έρθον χειρότεροι απο αυτούς (πραγματικοί καπιτάλες) αργότερα και πρέπει να έχουν παρόμοια αντιμετώπιση και να πάρουν το μύνημα απο τώρα. Απο που κι ως που θα στραφει ο κόσμος στον κακό ενεχυροδανειστή-μαυραγορίτη?? Άλλοι του γ@@νε τη ζωή και σε αυτούς πρέπει να στραφεί αλλα μην ξεχνιόμαστε κιόλας. Και όντως οι δεκαετίες είναι εφτά.

  4. Η επόμενη μέρα του νεο-φιλελευθερισμού – Συγκλονιστικές φωτογραφίες

    Εικόνες καταστροφής και λεηλασίας των ελληνικών νοικοκυριών και επιχειρήσεων. Οι τελεσθείσες αυτοκτονίες ή απόπειρες λόγω χρεών μέχρι χθές το βράδυ ,ανήλθαν σε 1.727 . Αποκαΐδια, άστεγοι , σπασμένες βιτρίνες καταστημάτων, κλειστά νοσοκομεία, άνεργοι ,λεηλατημένα μαγαζιά, πρεζόνια, σπίτια ζωσμένα στις φλόγες ….των κεριών ή καλύτερα σε ότι άφησαν πίσω τους οι διακοπές ηλεκτροδότησης λόγω χαρατσιών. Αυτός είναι ο τραγικός απολογισμός της επόμενης μέρας από την επέλαση των νεοφιλελέυθερων τρομοκρατών τα τελευταία 20 τουλάχιστον χρόνια. Στη χθεσινή μέρα πάντως, εντός και εκτός βουλής , κορυφώθηκαν οι δραστηριότητες των κοινών καθεστωτικών πορτοφολάδων.
    Κουκουλοφόροι τραπεζίτες με γραβατοκουκούλες ,υπάλληλοι εισπρακτικών εταιριών , μεγαλοεπιχειρηματίες , ενεχυροδανειστές , εφοπλιστές ,μαυραγορίτες ,ιδιοκτήτες μεγάλων σούπερ μάρκετ , διεφθαρμένοι δικαστές και τραπεζουπάλληλοι πολιτικοί ,»αντεξουσιαστές» πασόκοι και ένστολοι γερμανοτσολιάδες σε ρόλο ταγμάτων ασφαλείας , επέλαυναν αλλόφρωνες αλαλάζοντας κάνοντας πλιάτσικο στις ζωές των ελλήνων .Ψήφιζαν ΝΑΙ , εκβίαζαν , γρονθοκοπούσαν , ποδοπατούσαν , ψέκαζαν χημικά και λεηλατούσαν ό,τι έβρισκαν στο πέρασμά τους : Γέρους , ανέργους , γυναίκες , φτωχούς , άστεγους , πατριώτες δεξιούς και αριστερούς.
    Το κέντρο και το πανελλήνιο θυμίζει σήμερα βομβαρδισμένο τοπίο και οι καταστηματάρχες και οι νοικοκυραίοι πλέον, παρά τις ήδη δύσκολες οικονομικά για τις επιχειρήσεις τους μέρες, αδυνατούν να τα βγάλουν πέρα για να διορθώσουν τις σοβαρές ζημιές που έχουν υποστεί οι επιχειρήσεις τους , τα σπίτια τους και οι ζωές τους από τους βανδάλους τραπεζοτσολιάδες . Κάποιοι μάλιστα δεν γνωρίζουν πότε θα επιστρέψουν στις δουλειές τους και στις αξιοπρεπείς ζωές τους αφού κανείς δεν είναι βέβαιος για το πότε θα επανέλθουν όλα σε κανονική ανθρώπινη και δίκαιη ζωή .
    Την ίδια στιγμή πάντως, εκτός από τις καμένες ζωές, προβλήματα επικρατούν και με τους φωτεινούς σηματοδότες, οι οποίοι δε λειτουργούν, είτε επειδή καταστράφηκαν είτε επειδή έχει διακοπεί η λειτουργία τους γιατί κάτι δεν πήγε καλά στη μοιρασιά της μπάζας της παραπάνω συμμορίας με τους κολλητούς της Μίζενς που ήταν και ο εργολάβος.

    *Ευχαριστώ τον αρθρογράφο καθεστωτικού μέσου προπαγάνδας για τη συμβολή του.Η αντίστροφη απόδωση που έκανα στο κείμενο ήταν επιβεβλημένη.

    • Xawthika sthn teleytaia paragrafo!Meta katalava thn antistrofh pou ekanes…
      Poly kalo, parolh thn ksekatharh thesh sou to leksilogio fainotan na mhn tairiazei katholou me th syntaksh ths glwssas, fanera dhmosiografistikh…ksebrostiasma!

  5. Το καλό με τέτοια κείμενα είναι ότι φαίνεται πια ξεκάθαρα πως αρκετός κόσμος έχει αρχίσει να μην τσιμπάει με την προπαγάνδα των ΜΜΕ, καθώς και με τις κομματικές προπαγάνδες, γιατί έχουν προσωπικές εμπειρίες από το τι γίνεται στο δρόμο με τα ΜΑΤ, τους αναρχικούς, τους κομματικούς κλπ.

    Τα ΜΜΕ μιλούν για κουκουλοφόρους, η αριστερά για παρακρατικούς, αλλά κανένας δε μιλάει για αναρχικούς. Κάνουν σαν να μην υπάρχουν και προσπαθούν απεγνωσμένα να υποβαθμίσουν μια πολιτική και ιδεολογική στάση. Είναι επικίνδυνο για το σύστημα να αρχίσει να βλέπει ο κόσμος τι γίνεται γύρω του. Γι’ αυτό και όλοι ξαφνικά ανακάλυψαν τα νεοκλασσικά…

    Ναι, ο κόσμος στράφηκε για προστασία στους αναρχικούς και δεν επέλεξε να μπει στις αλυσίδες των κομμάτων, όπως ίσως έκανε παλιότερα. Τους βοηθούσε, τους στήριζε, και έκανε επιθέσεις μαζί τους. Και το «ξύπνημα» κάποιων ανθρώπων είναι σίγουρα μια νίκη.

  6. Από την άλλη μεριά του γηπέδου ήταν οι αγνοί αγωνιστές αντι-εξουσιαστές στους οποίους θέλω να θέσω το ερώτημα αν πιστεύουν ότι το να σπάνε πλάκες και να πετάνε πέτρες δίνοντας άλλοθι στην αστυνομία να γεμίσει τον τόπο καπνογόνα και να επιτεθεί στον κόσμο είναι προς το συμφέρον ή όχι του λαού. Και μη μου πειτε ποιανού λαού, διότι ένα εκατομμύριο κόσμος στην Αθήνα να διαδηλώνει την αντίθεσή του έξω από τη βουλή και χιλιάδες άλλοι σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας είναι σημαντική πολιτική δύναμη. Κι αν δε σας αρέσει το “λαού” και προτιμάτε “των φτωχών”, σκεφτείτε αν το να σπάτε πλάκες και να πετάτε πέτρες είναι προς το συμφέρον ή όχι των φτωχών. Γιατί νομίζω ότι το να σπάς πλάκες και να πετάς πέτρες δεν είναι ούτε προς το συμφέρον των φτωχών που βγήκαν στο δρόμο επειδή σε λίγο δε θα τους επιτρέπεται να υπάρχουν και αποφάσισαν έστω και αργά να κάνουν κάτι γι αυτό. Διότι αγνέ μου αγωνιστή αντι- εξουσιαστή, ο κόσμος που βγήκε στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη ήταν φτωχός λαός. Και είτε το θέμα το δεις εθνικά είτε ταξικά, ο χημικός πετροπόλεμος που παίζετε με την αστυνομία διώχνει το φτωχό λαό από το δρόμο και τον στέλνει σπίτι του. Και έτσι ο φτωχός λαός δεν έχει καν τη δυνατότητα να εκφράσει την αγανάκτιση και την διαφωνία του. Και το δικαίωμα του αυτό του το στερείς εσύ. Αρα δε νομιμοποιείσαι να λες ότι κάνεις ότι κάνεις ούτε στο όνομα του λαού, ούτε στο όνομα των φτωχών. Γι αυτό σε παρακαλώ ξανασκέψου το.Το ξέρω ότι δεν έχω τη δική σου αγωνιστική εμπειρία. Εχεις δίκιο να φωνάζεις “τώρα ξύπνησες;” Εχεις δίκιο ότι κάνεις πολύ περισσότερα πράγματα από εμένα και αυτός είναι και ο λόγος που σου απευθύνω την έκκληση αυτη. Διότι έχω μπει σε συλλογικότητες και γνωρίζω πως λειτουργούν και χαίρομαι να βλέπω στέκια και καταλήψεις που μορφώνουν δωρεάν, προσφέρουν ένα πιάτο φαγητό και σαλάτα με ένα ευρώ και γενικά σε θεωρώ τον ανθό της νεολαίας μας που δε δέχεται να εξουσιάζεται από κλέφτες και ψεύτες και που πολεμάει γι αυτά που πιστεύει αντί να περνάει τις μέρες της πίσω από οθόνες υπολογιστών και πληκτρολόγια. Απλά νιώθω ότι έχεις προσβληθεί από μια ιδεολογία που είναι αντίθετη προς τα συμφέροντα σου και τα συμφέροντα των δικών σου ανθρώπων και που σε οδηγεί να ενεργείς εναντίων μας. Καταλαβαίνω το μίσος σου και την απογοήτευση σου για τη μίζερη ζωή που θέλουν να ζήσεις, πίστεψε με ότι τα ίδια συναισθήματα νιώθω και εγώ και σε καλώ να ενώσουμε τις δυνάμεις μας εναντίον του κοινού εχθρού. Διαφορετικά, όταν μου ξαναμιλήσεις, μη μου ξαναμιλήσεις ούτε για λαό, ούτε για φτωχούς.

    http://thalamofilakas.blogspot.com/2012/02/blog-post_14.html

    • @ Θαλαμόφυλακας

      Το κείμενο δεν είναι δικό μου και το ανέβασα προφανώς για να φανεί το γεγονός πως όποιος ήταν στο δρόμο την Κυριακή το βράδυ κατάλαβε πολύ καλά τι συνέβη.

      Λες αν ο πετροπόλεμος είναι υπέρ του συμφέροντος του λαού και άλλα ωραία τέτοια . Να τα πάρουμε από την αρχή? Διαφωνείς με την περιγραφή του κειμένου όσον αφορά το ξεκίνημα των γεγονότων ή όχι? Διαφωνείς με το γεγονός πως ο κόσμος έγραψε κανονικά την 48ώρη απεργία των πατερούληδων Παρασκευοσαββάτο και κατέβηκε στο δρόμο μόνο την Κυριακή? Περιμένω απάντηση για αρχή.

      Ο πετροπόλεμος και ο «χημικός πόλεμος» όπως λες που απαγορεύει στον «υπόλοιπο λαό» να εκφράσει τη διαφωνία του (δηλαδή ξαναμανακαπέλωμα) ξέρεις πολύ καλά πως είναι μέσο προστασίας εναντίον λυσσασμένης καταστολής και ειδικά για την Κυριακή.Όσο δεν είμαι εγώ εκπρόσωπος του «λαού» άλλο τόσο δεν είσαι και εσύ.

      Μιλάς για ανθρώπους που έχουν «προσβληθεί από μια ιδεολογία που είναι αντίθετη προς τα συμφέροντά σου» λες και αναφέρεσαι σε ανίατη ασθένεια. Αυτά όχι σε εμένα σε παρακαλώ γιατί αν το πάρω λίγο πονηρά θα αρχίσω να λέω επίσης για λαθεμένες ιδεολογίες «απλών και αγνών πατριωτών» που ξαφνικά τα τελευταία 2μίση χρόνια θυμήθηκαν να μου κατεβαινουν με τα εθνόσημα σε ημέρες γενικής απεργίας.

      Θες να μου προσδιορίσεις τον κοινό εχθρό για να συνεχίσουμε την κουβέντα?

  7. Ο κοινός μας εχθρός κατα τη γνώμη μου είναι το τραπεζικό καρτέλ.

    Δεν με ενδιαφέρει αν η ομάδα που το ελέγχει λέγονται σιωνιστές, ιλουμινάτοι, αντίχριστος ή ότι άλλο.

    Η εντόπια άρχουσα τάξη προφανώς περιμένει να «αναβαθμιστεί» μόλις το καρτέλ αγοράσει τη χώρα μας και φυσικά το σημερινό πολιτικό σύστημα σύσσωμο έχει εξαγοραστεί πλήρως.

    • Διευκρινιστική ερώτηση για να τα ξεκαθαρίζουμε μία και καλή για να καταλάβω τι ακριβώς εννοείς.

      Είναι μόνο το τραπεζικό καρτέλ? Λες πως η άρχουσα τάξη περιμένει να αναβαθμιστεί μόλις το καρτέλ αγοράσει την ήδη χρεωκοπημένη χώρα (λες και δεν το έχει κάνει ήδη). Θεωρείς πως αν καθαρίσουμε με το τραπεζικό καρτέλ τη γλυτώσαμε(ως χώρα κιόλας) δηλαδή?

  8. Οσον αφορά στον κόσμο, η στάση του, δεδομένης της «απειρίας» από πόλεμο σε αστικό περιβάλλον, ήταν ηρωϊκή. Ηταν όλοι αποφασισμένοι, και αν και δεν ήμουν στην Αθήνα αλλά στη Θεσσαλονίκη, εμαθα από φίλους και συναγωνιστές για γιαγιάδες που κυνηγούσαν ματ με τις τσάντες, και για κόσμο που κρυβότανε στα στενά μέχρι να καταλαγιάσουν τα σύννεφα και να ξαναβγεί στην πλατεία. Ολα αυτά με κάνουν πολυ υπερήφανο για το λαό μας και μου δίνουν ελπίδα.

  9. «Μιλάς για ανθρώπους που έχουν “προσβληθεί από μια ιδεολογία που είναι αντίθετη προς τα συμφέροντά σου” λες και αναφέρεσαι σε ανίατη ασθένεια. Αυτά όχι σε εμένα σε παρακαλώ γιατί αν το πάρω λίγο πονηρά θα αρχίσω να λέω επίσης για λαθεμένες ιδεολογίες “απλών και αγνών πατριωτών” που ξαφνικά τα τελευταία 2μίση χρόνια θυμήθηκαν να μου κατεβαινουν με τα εθνόσημα σε ημέρες γενικής απεργίας.»

    Θεωρώ άρρωστη ιδεολογία τόσο την διεθνιστική – ταξική – αντι-εξουσιαστική ιδεολογία που διδάσκει ότι το αιγαίο ανήκει στα ψάρια του, όσο και την υπερ- εθνικιστική ιδεολογία που διδάσκει ότι διαθέτουμε τα καλύτερα γονίδια και πρέπει να σκοτώσουμε όλους όσους έχουν διαφορετικό χρώμα από εμάς.

    Και οι δυο ιδεολογίες καλούν τους πιστούς να πιστέψουν και να δεχθούν ολόκληρο τον ~ισμό τους και εμποδίζουν την κριτική ορθολογική σκέψη με δόγματα και αξιώματα.

    Το πρόβλημα είναι απλό.

    Είμαστε ένας λαός που όπως και άλλοι λαοί στην Ευρώπη, δεχόμαστε επίθεση από το καρτέλ. Μεχρι σήμερα, εσύ διαμόρφωσες τα δικά σου πιστεύω και εγώ τα δικά μου. Δε με ενδιαφέρει τώρα αν σωστά είναι τα δικά σου η τα δικά μου πιστεύω. Με ενδιαφέρει να μπορέσουμε να ρίξουμε γέφυρες, να πολεμήσουμε μαζί και να νικήσοουμε τον εχθρό στο δικό μας έδαφος.

    Αν αυτό το κάνουν οι Ελληνες στην Ελλάδα, οι Ιταλοί στην Ιταλία, οι Ισπανοί στην Ισπανία η νίκη είναι δικη μας.

    Προσπάθησε να ανεχτείς τον Ελληνα που κρατάει Ελληνική σημαία και βγαίνει στο δρόμο να διαμαρτυρηθεί. Συγχώρεσε τον που τόσα χρόνια δεν ενδιαφέρθηκε και για τη δική σου ζωή (ενώ οφειλε). Το ίδιο θα πρέπει να κανουν και οι υπερπατριώτες. Θα πρέπει να δουν ότι η γνώμη σου και η στάση σου απέναντι στο κράτος, προέρχεται από την σαπίλα και την αναλγησια του κράτους. Αν δεν συγχωρέσουμε ο ένας τον αλλον ώστε να έρθουμε κοντά και να ενωθουμε (έστω και προσωρινά) είμαστε χαμένοι.

    Σήμερα δεν είμαι αναρχικός. Ημουν κάποτε. Το 1985. Σε επαρχιακή πόλη. Δεν ήμουν μάχιμος με την έννοια που δίνεται στον όρο σήμερα. Σταμάτησα να είμαι αναρχικός όταν συνειδητοποίησα ότι η διεθνιστική ιδεολογία έχει ποτίσει τα άτομα μεχρι το μεδουλι. Αγαπώ την οικογένεια μου περισσότερο από τον υπολοιπο κόσμο. Το ίδιο και τους φίλους μου. Αν θελήσω να βρεθώ με κάποιον να μιλήσω, θα προτιμήσω να το κάνω με έναν Ελληνα. Δεν με ενοχλεί η παρουσία αλλοδαπών στη χώρα μου. Αρκεί να βρίσκονται νόμιμα και με έλεγχο. Η Ελλάδα πρέπει να γίνει χώρα. Δεν μπορεί να συνεχίσει να είναι πουτσαρά μπουλούκ. Εχω φίλους από ολόκληρο τον κόσμο τους οποίους εκτιμώ και αγαπώ. Με ενοχλεί που δεν κάνω όσα κάνεις εσύ για τους υπόλοιπους ανθρώπους που υποφέρουν σε όλο τον κόσμο. Σήμερα η κρίση μου δίνει μια ευκαιρία να αλλάξω. Να γίνω περισσότερο σαν εσένα. Δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα. Ισα ίσα. Εχουμε να κερδίσουμε πολλά αν ενωθουμε. Γι αυτό σε παρακαλώ επίτρεψε μου να αγαπώ την πατρίδα μου και να πιστεύω ότι η μεγαλύτερη ομάδα που μπορούμε να φτιάξουμε εγώ και εσυ, είναι οι Ελληνες. Εγώ θα είμαι Ελληνας πατριώτης, εσύ Ελληνας αναρχικός.

    Ο κόσμος που ονειρεύεσαι χωρίς εξουσία, καταστολή και ανισότητες, μου αρέσει και εμένα. Εκεί που διαφωνούμε, είναι στο πότε μπορεί να έρθει αυτή η αλλαγή. Εσύ πιστεύεις ότι μπορεί να έρθει αύριο αλλά εγώ πιστευω ότι για να έρθει θα πρέπει να μεγαλώσουν μερικές γενιές νέων ανθρώπων με άλλο τρόπο και άλλη παιδεία από τη σημερινή. Οταν έρθει αυτή η ώρα, μαζί σου. Μέχρι τότε όμως θα πρέπει να συμφωνήσουμε σε κάτι ενδιάμεσο που θα μας οδηγήσει εκεί που θέλουμε.

    • Αγαπητέ προσωπικά δεν έχω κανένα θέμα ούτε με αυτόν που κρατάει το οποιδήποτε σύμβολο , ούτε με τον μπερδεμένο/εξαπατημένο πασοκονεοδημόκρατη (που προφανώς με έχουν βλάψει τα μέγιστα). Αυτό πιστεύεις πως πρεσβέυει ο διεθνισμός δηλαδή? Να πλακώνω όποιον κουβαλά μαζί του κάθε εθνικό σύμβολο?

      Σαφέστατα πάντως και όχι μόνο λόγο ιδεολογίας για να το θέσω και έτσι , δεν είμαστε ούτε όλοι μαζί , ούτε όλοι το ίδιο. Από την άλλη όμως ξεκάθαρα φασιστική ρητορική με κάλυμμα την ελληνική σημαία στην πλάτη δεν μπορεί να γίνει ανεκτή για εμένα προσωπικά . Δεν είναι θέμα προς συζήτηση αυτό. Ξέρεις πολύ καλά σε ποιους αναφέρομαι και αν δεν ξέρεις πιάσε 20 με μια σημαία στην πλάτη και μίλα τους. Καταλαβαίνεις αμέσως τι πρεσβεύει ο καθένας.

      Από εκεί και μετά δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε στα αν η Ελλάδα γίνει χώρα (γιατί τώρα δεν είναι) . Δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν γίνει «χώρα» ή όχι. Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να μπορεί να αντιληφθεί ο καθένας ποιο είναι το όφελος του(που οι περισσότεροι ξέρουν) και αναλάβει επιτέλους την ευθύνη να το διεκδικήσει με όποιο τρόπο μπορεί (και όχι ντε και καλά με αντεξουσιαστικά χαρακτηριστικά).Όταν ο ιδιωτικός υπάλληλος καταλάβει πως τίποτα δεν τον χωρίζει από τον δημόσιο υπάλληλο για παράδειγμα.Ίσως έτσι γίνουμε και η «χώρα» που ονειρεύεσαι εσύ…

  10. …….»Θεωρώ άρρωστη ιδεολογία τόσο την διεθνιστική – ταξική – αντι-εξουσιαστική ιδεολογία που διδάσκει ότι το αιγαίο ανήκει στα ψάρια του, όσο και την υπερ- εθνικιστική ιδεολογία που διδάσκει ότι διαθέτουμε τα καλύτερα γονίδια και πρέπει να σκοτώσουμε όλους όσους έχουν διαφορετικό χρώμα από εμάς»…. …..»Είμαστε ένας λαός που όπως και άλλοι λαοί στην Ευρώπη, δεχόμαστε επίθεση από το καρτέλ..».. …».Δεν με ενοχλεί η παρουσία αλλοδαπών στη χώρα μου. Αρκεί να βρίσκονται νόμιμα και με έλεγχο…… ……..Η Ελλάδα πρέπει να γίνει χώρα. Δεν μπορεί να συνεχίσει να είναι πουτσαρά μπουλούκ….. ……Η μεγαλύτερη ομάδα που μπορούμε να φτιάξουμε είναι οι Ελληνες….. 1)Ωστε θεωρείς άρρωστη την διεθνιστική, ταξική αντιεξουσιαστική ιδεολογία ε? Και την βάζεις στην ίδια κατηγορία «ασθενειών» όχι με την εθνικιστική ιδεολογία.. αλλά με την «υπερεθνικιστική» που λέει να σκοτώσουμε τους υπόλοιπους (Λες και ένας μέσος εθνικιστής έχει ως πρόταγμα να σκοτώσουμε όλους τους υπόλοιπους) Με αυτό το παράδειγμα, πονηρέ ουσιαστικά κλείνεις το μάτι στον «αγνό εθνικισμό», «αρκεί να μην είναι υπερβολικός και αιματηρός κλπ». Ούτε οι δεξιοί δεν μιλάνε για την διεθνιστική-ταξική ανάλυση ως αρρώστεια. Απλά λένε ότι διαφωνούν Εσύ το προχώρησες πιο πέρα, από τι βλέπω.. 2)Λες μετά ότι «ο λαός μας δεχεται επίθεση από τα καρτέλ» Κλασσική εθνικο-σοσιαλιστική ανάλυση. Λες και δεν υπάρχει κεφάλαιο. Αυτό κι αν είναι -ισμός και δόγμα. Είναι δόγμα το να μην καταλαβαίνει κάποιος ότι το πρόβλημα των Ελλήνων επιχειρηματικών είναι η ανταγωνιστικότητα των κεφάλαιών τους. Και για να το πετύχουν αυτό θα ρίξουν το μεροκάματο του εργαζόμενου. Είναι δογμα το να μην βλέπεις ότι για να έρθουν επενδύσεις θα μειώνουν τους μισθούς, μέχρι να γίνει εδώ ένας επενδυτικός παράδεισος. Μέχρι ένα κεφάλαιο να μπορεί να βγάλει υπεραξία από την εργασία. Θα το κάνουν αυτό μέχρις ότου το εργατικό κόστος να είναι μικρότερο από τις άλλες χώρες. Αυτό το λένε και οι ίδιοι οι καπιταλιστές. Είναι δόγμα το να μην το αναγνωρίζει κανείς αυτήν την σχέση κεφαλίου/εργασίας και να μην βλέπει ότι ο εχθρός είναι εδώ. Κι έτσι να καταλήγεις στο να βλέπεις τον εχθρό σε διάφορα καρτέλ και όχι στο ελληνικό κράτος και κεφάλαιο (ελληνικό ή ξένο) που προσπαθεί να ρίξει τα μεροκάματα. 3) Μετά λες για τους μετανάστες ότι μπορούν να είναι εδώ μόνο οι νόμιμοι. Αυτό δηλ που λέει και ο καρατζαφέρης. Για την ακρίβεια μέχρι και η χρυσή αυγή αυτό λέει. Εξω οι λαθρομετανάστες» λέει. Δεν λέει «Εξω οι μετανάστες γενικώς» Να σαι καλά ρε αδερφέ. Η Ελλάδα πρέπει να γίνει χώρα όχι πουτσαρά μπουλούκ ε? Που σαι ρε παπαδόπουλε να καθαρίσεις την Ελλάδα σαν να λέμε. Να την βάλουμε σε γύψο, και να καταπολεμήσουμε τις ασθένειες τις. Οι οποίες ασθένεις τις είναι για σένα η ταξική ανάλυση, ο διεθνισμός, οι αντιεξουσιαστική ιδεολογία οι προσφυγές που δεν έχουν χαρτιά, και το ότι η χώρα πρέπει να μπεί σε τάξη….. 4)Και καταλήγεις ότι η μεγαλύτερη ομάδα που μπορούμε να φτιάξουμε είναι οι Ελληνες……………………………………. Βάλτε το καλά στο μυαλό σας εσείς οι εθνογαμιόληδες. Αν είστε τόσο άχρηστοι και δεν καταλαβαίνετε πως λειτούργει το γαμημένο το καπιταλιστικό σύστημα, πως λειτουργεί η σχέση κεφαλαίου/ εργασίας και πως παράγεται η κρίση δε σας φταίμε εμείς. Υπερασπιστές της πατρίδας, ένα πράγμα έχω να πω. Προλετάριοι όλων των χωρών ενωθείτε. ΜΙΣΟΣ ΤΑΞΙΚΟ ΞΕΦΤΙΛΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ. ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΟΔΟΤΕΣ.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s