http://www.protaxi2011.blogspot.com
H δωσίλογη κυβέρνηση Παπαντρέου-Θαθαντρέου βρισκόμενη σε διατεταγμένη υπηρεσία εξαπέλυσε πόλεμο σε άλλη μία κοινωνική ομάδα, στους αυτοαπασχολούμενους στα ταξί. Αφού διέλυσαν τους εργαζόμενους στα φορτηγά πέρυσι την ίδια εποχή και τους υπάλληλους στις δημόσιες συγκοινωνίες, αφού παρέδωσαν το εθνικό δίκτυο (τρενα, αεροδρόμια, ΟΑ, λιμάνια, εθνικούς δρόμους κλπ) σε ιδιωτικές εταιρείες που απαρτίζονται από τυχοδιώκτες και τζάμπα μάγκες αποφάσισαν να βάλουν χέρι και στο ταξί για να τελειώνουν με το φιλέτο που λέγεται ‘Μεταφορές’ παραδίδοντάς τα σ’ αυτούς που τους καθοδηγούν δηλαδή στη ντόπια και υπερεθνική ελίτ. Στρατηγό αυτού του εγχειρήματος ο Παπαντρέας όρισε τον ηττημένο από τη Μάχη της Κερατέας, το σοβαρό και αποφασισμένο παιδί από την Πάρο, τον Γ. Ραγκούση.
Άλλωστε ο Γιωργάκης Παπαντρέου πρέπει να πλασάρεται από τα Μέσα Μαζική Εξαπάτησης ως ο Πρωθυπουργός που δίνει σκληρή μάχη στο εξωτερικό για τη σωτηρία της πατρίδας, για το καλό του τόπου, για το εθνικό συμφέρον. Σ αυτό το σημείο είναι που οι ιδιοκτήτες καναλιών ενεργοποιούν τα παπαγαλάκια τους και τους τηλε-κανίβαλους αστέρες τους για να παραπληροφορήσουν, να δημιουργήσουν σύγχυση και φόβο στο τηλεοπτικό κοινό που κάθε μέρα όλο και περισσότερο καταλαβαίνει τον ρόλο τους. Είναι το σημείο που το συμφέρον του ντόπιου κεφαλαίου βαφτίζεται εθνικό συμφέρον από τους πολιτικούς και τα παπαγαλάκια τους, η σωτηρία των ελληνικών και ξένων τραπεζών ταυτίζεται με τη σωτηρία της πατρίδας, το καλό των πλουσίων μετονομάζεται σε καλό του τόπου, η παράδοση των ταξί στο ντόπιο και ξένο κεφάλαιο βαφτίζεται με την εύηχη λέξη της δήθεν «απελευθέρωσης» ή με τον ωραίο στο άκουσμα χαρακτηρισμό του «ανοίγματος κλειστών επαγγελμάτων» θυμίζοντάς μας τον περίφημο «Eκσυγχρονισμό» Σημίτη και την πρωτοπόρα «Επανίδρυση του Κράτους» του Καραμάν-Αλή.
Η απάντηση μας σε αυτή την ολομέτωπη επίθεση του κεφαλαίου, μέσω των πολιτικών του πιονιών, ήταν να προβούμε σε απεργία διαρκείας για να αποφευχθεί η παράδοση των ταξί στο εγχώριο και ξένο κεφάλαιο. Και η αλήθεια είναι ότι η κυβέρνηση αιφνιδιάστηκε τόσο από την μαζικότητα και την αποφασιστικότητα των κινητοποιήσεων όσο και από το ότι αυτές οι κινητοποιήσεις είναι πολύπλευρες, διαφορετικές και ακομμάτιστες. Πόνταραν και ποντάρουν στον κοινωνικό αυτοματισμό δηλαδή στο να ταχθεί η κοινή γνώμη εναντίον μας αλλά και στο ότι γρήγορα θα κουραστούμε.
Αφού συμπέραναν ότι αυτοί οι μηχανισμοί δεν μας πτοούν, έθεσαν σε λειτουργία την «δικαιοσύνη» τους, προκειμένου να μας εκφοβίσουν με διώξεις, δήθεν για παρακώλυση συγκοινωνιών, όπως έχουν πράξει και με το κίνημα «Δεν Πληρώνω».Και αυτό όταν τόσο εμείς όσο και το ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ανοίγουμε τις μπάρες για να περνάνε ελεύθερα τα αυτοκίνητα, μη παρεμποδίζοντας φυσικά κανένα.
Από την άλλη σε μια τακτική ελιγμού και για να κερδίσουν χρόνο τώρα που η τουριστική κίνηση (ποιος ωφελείται άραγε από τον τουρισμό; ο απλός πολίτης 😉 είναι στο ζενίθ, μας καλούν σε δήθεν διάλογο. Σε διάλογο του στυλ «Σφάξε με αγά μου να αγιάσω».Θέλουν να διακόψουμε την απεργία τώρα που «πλήττεται» ο τουρισμός (δηλαδή το ξενοδοχειακό κεφάλαιο που φορολογείται όλως τυχαίως με 6,5% φ.π.α ) και από Σεπτέμβριο να μας τελειώσουν άνετα χωρίς να έχουν παράπλευρες απώλειες.
Τώρα λοιπόν που η κυβέρνηση αναδιπλώνεται και προσπαθεί να μας διασπάσει με εκφοβισμούς και απειλές είναι η κατάλληλη στιγμή στην οποία έχουμε χρέος απέναντι στους εαυτούς μας, στα παιδιά μας αλλά και απέναντι στην κοινωνία να αντεπιτεθούμε και να κλιμακώσουμε τον αγώνα. Να εντείνουμε την αντιπαράθεση μας με αυτό το τερατούργημα της κοινοβουλευτική διδακτορίας που όχι μόνο παίρνει πίσω κεκτημένα δικαιώματα και κατακτήσεις ολόκληρου του 20ου αιώνα αλλά διαλύει τον κοινωνικό ιστό και οδηγεί το λαό και κυρίως τη νεολαία στην εξαθλίωση και στη φτώχεια, βορρά στια άγριες διαθέσεις του παγκοσμιοποιημένου πλέον κεφαλαίου που θα έρθει στη χώρα σαν Ευεργέτης και Μεσσίας( όπως οι επιφανείς Έλληνες εφοπλιστές) να επενδύσει σε μια κοινωνία με κινεζοποιημένο εργατικό δυναμικό αφού πρώτα με το Μεσοπρόθεσμο όλος ο δημόσιος πλούτος περάσει στα χέρια του.
Θα πρέπει όλοι οι συνάδελφοι να συνειδητοποιήσουν ότι το πολιτικό και οικονομικό κατεστημένο της χώρας προβληματίζεται έντονα για τις διαστάσεις που μπορεί να λάβει η απεργία διαρκείας γι αυτό και θα επιστρατεύουν όλο τον κρατικό μηχανισμό τους. Σήμερα οι εισαγγελείς, αύριο οι δυνάμεις καταστολής. Φοβούνται ότι αν συνεχίσουμε την απεργία θα ενταχθούμε από Σεπτέμβριο και με τα άλλα κοινωνικά κινήματα και θα συμπαραταχθούμε και με άλλους εργατικούς κλάδους και θα τους κάνουμε να ψάχνουν για ελικόπτερα. Γι αυτό η συνέχιση της απεργίας είναι επιτακτική ανάγκη για μια νίκη του κλάδου μας. Μια νίκη που επί της ουσίας θα αποτελέσει νίκη ολόκληρου του εργατικού κινήματος αλλά και ολόκληρου του λαού. Εφαλτήριο για την ολοκληρωτική καταστροφή αυτού του σάπιου και διεφθαρμένου συστήματος που ωφελεί τους λίγους και συνθλίβει τους πολλούς.
Ούτε βήμα πίσω, απεργία διαρκείας, να πάρουμε τις ζωές μας στα χέρια μας!
Πρωτοβουλία Αυτοαπασχολούμενων στα Ταξι από τα κάτω
να ρωτησω κατι οχι την συγκεκριμμενη «Πρωτοβουλία Αυτοαπασχολούμενων στα Ταξι από τα κάτω»,αλλα τους αλλοπαρμενους ταξιτζηδες εν γενει
28/29 Ιουνη οταν ψηφιζοταν το μεσοπροθεμο και οπου οι διαδιλωτες τους καλουσουσαν κι αυτους και τους φορτηγατζηδες και ολους τους γιωταχιδες με τα αυτοκινητα τους να μπλοκαρουν την εισοδο στη βουλη και να εχουμε (ισως…) μια αλλη εξελιξη για ολους εμας , σε ποια ακριβως πατσα αραζαν
οχι τπτ αλλο αλλα δε περασανε και πολλες μερες απο τοτε
γιατι δεν προνοησαν /
και τωρα τι παιχνιδακια και τραμπουκισμοι ειναι αυτοι που παιζουν
γιατι την πεσανε στο τραμπουκικο σε παιδια απ την πλατεια και δηλωναν «εδω ο δρομος ειναι δικος μας και η δουλεια δικη μας και φυγετε ολοι »
τι ακριβως σημαινουν ολα αυτα
και γιατι η πρωτοβουλια δεν βρισκει κουβεντα για τους τραμπουκους στους κολπους των ταξιτζηδων ?
προχθες ημερα συγκεντρωσης των ταξιτζηδων η αμαλιας ηταν πραγματικος αποπατος,ποτε δεν υπηρξε τοσο βρωμικη ,χιλιαδες ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ , πλαστικα μπουκαλια ,καφεδες , χαρτια
τοσο καιρο , 50και μερες και δεν επεφτε σκουπιδι ,αρκουσε να φτασουν οι μαγκες του τιμονιου να τα κανουν ολα πουτανα … μπορει να ακουγεται υπερβολικο ,αλλα αυτο με ενοχλησε πιο πολυ και απ τους τραμπουκισμους τους στις «υποπτες» φατσες κατ αυτους τους τραμπουκους που γυρνουσαν στη περιοχη ,που οποιος δεν ηταν δηλωμενος ταριφας ,ηταν και καλα προβοκατορας
ρε ουστ
μιληστε πρωτα για σας και υστερα ελατε
ετσι και αλλιως οπως πολλοι αποσας διατρανωνανε σε ολους τους τονους ,δεν γουσταρετε ελληλεγγυες και τετοια,ειναι δικο σας το προβλημα και θα καθαρισετε εσεις
ρε ουστ
Πραγματικά , με του ταξιτζήδες είμαι μπερδεμένος…
(δεν το έχω πολύ ψάξει είναι η αλήθεια )
Υπάρχουν μάντρες και ιδιώτες που κατέχουν στα χέρια τους πολλές άδειες … είναι ταξιτζήδες?
Υπάρχουν οδηγοί – υπάλληλοι που νοικιάζουν ταξι … έχουν τις ίδιες απαιτήσεις με τους ιδιοκτήτες?
Από την άλλη , δεν θέλω να έρθουν μια – δυο ιδιωτικές εταιρίες –μεγαλοεργολάβοι και να αφανίσουν έναν ολόκληρο κλάδο…
Η αλήθεια είναι ότι ο κλάδος των ταξιτζιδων δεν ήταν ποτέ αλληλέγγυος σε λαϊκούς αγώνες και γενικές απεργίες…
Πάντα διαχώριζαν την θέση τους και πάντα λειτουργούσαν και αντιδρούσαν μόνο για τα μικροσυμφέροντα τους…
Θεωρώ ότι άμα ικανοποιηθεί μέρος των αιτημάτων τους , θα ξαναγυρίσουν στο τιμόνι γράφοντας στα @@ τους οποιαδήποτε άλλη κοινωνική διαμαρτυρία…
(τείνω να συμφωνήσω με το alexantro)
Πολυ σημαντικα τα παραπανω σχολια.Καλο θα ηταν να τα διαβαζε και κανενας ταριφας και να μας παρεθετε την αποψη του.
να πω και κατι αλλο
καποτε η αριστερα ειχε και μερικους διανοουμενους
τωρα ο λογος της ειναι του «νεαρου» Τζιμπρα που ειναι γηραιοτερος του Μπεναρογια και της Αλεκας που κανει τον Φλωρακη να μοιαζει ακαδημαικος
καποτε η αριστερα εθετε και μια αισθητικη προσεγγιση των πραγματων
προλαβε αιτηματα μιας νεας ηθικης
απ αυτα γοητευθηκαμε , απ αυτο το λογο, απ την μυθολογια της , απο τη ποιηση του συναισθηματος που βγαζει το επιστημονικοτατο (κατ τα αλλα ) εργο των σοσιαληστων του 19 ου
και σημερα πια ?
μονο αναπαραγωγη μιας κοινοτυπιας που εξασφαλιζει το μαγαζι και την κοινοβουλευτικη επιδοτηση του
μονο ακριτη και απολιτικη υποστηριξη οποιασδηποτε συντεχνιας
κανενας πολιτικος σχεδιασμος
κανα οραμα, κανενας στοχος
μονο το μαγαζι και οι ανοιχτες επιταγες του
μονο τα ψηφαλακια τους ενδιαφερουν
αντε και να κερδισουν ακομα 3-4 ψηφαλακια και να ανεβουνε στο 10%, οι μεν στο 7% οι δε
και λοιπον ?
ουτε λεξη για τη ταμπακερα
ουτε λεξη για την ταριφα, για την συντεχνια
αυτους που πανε παντου
που δεν υπολογιζουν κανενα
που απαιτουσαν και επεβαλαν να μπαινουν σε λεωφοριοδρομους !
οι ταξιτζηδες που οταν τους λεγανε καπου στα 90τις οταν να επιτραπουν δικυκλα ταξι , απειλουσαν οτι ετσι και τολμησουν να κυκλοφορησουν , θα τους πατησουν , οι λουστροι !!!!!!!
εδω ρε τοσα χρονια κινημα , τοσο ξυλο , τοση βια απο ματ και λιτες και ποτε κανεις δε πεταξε λαδια στο δρομο και αυτοι μια φορα βγηκανε και ριξανε λαδια ,αλλοι λενε για να παρεμποδισουν τα τουριστικα λεωφορεια και αλλοι επειδη θελανε να αμυνθουν απο τα ΜΑΤ
μια μερα βγηκαν στην αμαλιας και την γεμσανε τονους σκουπιδια
μονο η παρτη τους
δεν κοιταξανε ποτε τπτ αλλο απ το οικονομικο τους συμφερον
28-29 Ιουνη καλουνταν να συμβαλουν στο κλεισιμο της βουλης , με τοσα ταξι δε θα περνουσε κολυμπιθροξυλο και θα κατερεαν (ισως) τα παντα , αντ αυτου παριστανανε τη παπια και διαμαρτυροταν που η αστυνομια δεν ανοιγε τους δρομους
κανανε πιατσες σε πλατειες και οταν χασανε τις πιατσες απ τις καταληψεις, ησαν ολη την ωρα στη κλαψα και ζηταγανε απ τους μπατσους να διωξουν τους αλλους να μπορεσουν να κανουνε τη δουλεια τους … μεχρι και τη μερα που ξεκινησαν οι ιδιοι απεργια ηταν απεναντι σε ολους ,αλλα και τωρα συνεχιζουν ετσι … τετοιοι λουστροι
παιδια ας το ξεκαθαρισουμε
δεν ειμαστε επαγγελματιες της αλληλεγγυης
η αλληλεγγυη προσφερεται απλοχερα , αλλα πρεπει και να κερδιζεται
δεν θα υποστηριξω αυριο τους ματατζηδες επειδη ειναι κακα αμειβομενοι και μεθαυριο σε ενα αγωνα για να κλεισει το Χ πυρηνικο εργοστασιο , δεν θα σταθω εναντια στην κοινωνια και στο μελλον του πλανητη απαιτωντας να μεινει ανοιχτη η φαμπρικα για να μη χασουν τα μεροκαματα τους οι εργατες
δεν θα ακολουθησω τη «λογικη» της “αριστερας” (πολλα τα εισαγωγικα και οι παρενθεσεις) που στο ονομα της στηριξης του μικρου , οδηγει απ ευθειας στη στηριξη και των μικρονταβατζηδων και μικροτσατσαδων , επειδη ντεμεκ το μεγαλο κεφαλαιο προωθει μαρκετ πορνειας με μεγαλονταβαδες και μεγαλοτσατσαδες
καταλαβαινω και συνεριζομαι τον καημο πολλων απ αυτους ,αλλα πρεπει, ΟΦΕΙΛΟΥΝ, να σταθουν στο υψος των ευθυνων τους ,να γυρισουν και να δουν κριτικα το παρελθον τους ,να καθαρισουν τις ταξεΙς τους απο τραμπουκους , να οριοθετησουν τις γραμμες απ τα αφεντικα και εμεις θα ειμαστε διπλα τους σ αυτον τον αγωνα για επιβιωση … αλλα με ορους ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ και οχι εναντια της
alexantro trollientes,
Εξαιρετικό το σχόλιο σου !!
η αριστερα δε συμπαραστεκεται στο δικαιο αγωνα των ταξιτζηδων ειναι απουσα.η επανασταση αρχιζει απο τουσ 60. 000 ταξιτζηδεσ και οποιοσ θελει ασ συμμετεχει ολα τα μεσα παλησ ειναι θεμιτα οι λεωφορητζηδεσ το 91 ειχαν βγαλει τισ καραμπινεσ
στη κηφισιά τόσα χρόνια κάνατε οτι γουστάρατε, εδώ κ μήνες μπλοκάρατε τη στάση λεωφορείου στο πλάτανο βάζοντας σε κίνδυνο τις ζωές πολιτών. για ποιο λόγο να ξαναμπώ σε ταξί; πείτε μου!!