Καθηγητές Κασσιμάτης-Μπέης σε πρωινή τηλεοπτική εκπομπή , περιγράφουν περιληπτικά τις θέσεις τους : «Αντισυνταγματικό το Μνημόνιο∙ παράνομη η παρουσία της Τρόικα στην Ελλάδα∙ ‘Ολη η χώρα είναι δεσμευμένη από τους δανειστές μας». [ενημερώνεται]

BlackMediterraneanpirate   14-04-2011   12:45


Ενημέρωση   17-04-2011    05:00

                                                                               (Προστέθηκαν: Ομιλία Μπέη-Κασσιμάτη 3, σε Γ. Αυτιά-ηχητικό

                                                                                                                     Ομιλία Μπέη-Κασσιμάτη 2c, σε Γ. Αυτιά, video

                                                                                                                     Ομιλία Μπέη-Κασσιμάτη 2d, σε Γ. Αυτιά, video

                                                                                                                     Ομιλία Μπέη-Κασσιμάτη 2e, σε Γ. Αυτιά, video

                                                                                                                     Ομιλία Κασσιμάτη-Πανεπ. Αθήνας, Επίμετρο 

                                                                                                                    Ομιλία Μπέη-Πανεπ. Αθήνας, Επίμετρο

                                                                                                                     Ομιλία Χρυσόγονου-Πανεπ. Αθήνας, Επίμετρο)


                                                                                                                         

(Προστέθηκε: Ομιλία Μπέη-Κασσιμάτη 2, σε Γ. Αυτιά

Προστέθηκε: Ομιλία Κώστα Μπέη σε πρωινό Παπαδάκη (δείτε παρακάτω περίληψη).

Προστέθηκε: Ομιλία Μπέη-Κασσιμάτη 2c, σε Γ. Αυτιά  («Τα δεινά του Μνημονίου», «Προς μία Οικονομική  Χιτλεροποίηση της Ευρώπης»)

*Προστέθηκε: Ομιλία Μπέη-Κασσιμάτη 3, σε Γ. Αυτιά-ηχητικό, διάρκειας  12′ 52» [ Παραβιασμός  των εγγυήσεων των Κοινωνικών Δικαιωμάτων (στέρηση μισθών, στέρηση συντάξεων). Η εφαρμογή του Μνημονίου είναι αποτυχία, οδηγεί τη χώρα σε ύφεση και τους Έλληνες σε εξαθλίωση. Η Τρόικα είναι παράνομη. )

**Προστέθηκε: Ομιλία Μπέη-Κασσιμάτη 2d, σε Γ. Αυτιά, video, διάρκειας 4′ 47» (θέμα αντίστοιχο με ηχητικό 3, αλλά πιο περιληπτικό)

*** Προστέθηκε: Ομιλία Μπέη-Κασσιμάτη 2e, σε Γ. Αυτιά, video, διάρκειας 5′ 01» («το κακό έχει τις ρίζες του από παλιά /  Η χώρα δανείζεται ήδη από το 1989 για πληρώσει μισθούς και συντάξεις  / Το ’93 ο Παπανδρέου μου είπε ότι δεν είναι κακό να χρωστάει μια χώρα / Κανείς υπουργός δεν γνώριζε το χάος της οικονομικής κατάστασης της χώρας>>όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο, αυτό δεν είναι κράτος»).


& ακολουθούν και τα υπόλοιπα αρχεία


———————————————————————

*Επίμετρο: ομιλίες Κασσιμάτη, Μπέη, Χρυσόγονου  στη γνωστή Ημερίδα Πανεπιστημίου Αθήνας,

με θέμα «Η Ελληνική κρίση. Για μια νέα θεσμική Μεταπολίτευση»

———————————————————————


Οι Καθηγητές Γεώργιος Κασσιμάτης και  Κώστας Μπέης  συμμετείχαν στην πρωινή εκπομπή «Καλημέρα» του Γιώργου Αυτιά (ALTER), περιγράφοντας περιληπτικά τις θέσεις τους και συνεχίζοντας την επίθεση «κατά μέτωπο» σε ΔΝΤ-Μνημόνιο και Κυβέρνηση.

Ο Κώστας Μπέης εμφανίστηκε και στην πρωινή εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη, «Καλημέρα Ελλάδα», όπου ανέπτυξε ακριβώς τις ίδιες θέσεις.

Θ΄ακολουθήσουν και άλλα  βίντεο ή ηχητικά , τα οποία θα ανεβάσουμε σταδιακά, μέσα από ενημερώσεις.


Οπότε, τσεκάρετε νέες ενημερώσεις.

(Να μας συγχωρείτε, όταν η εικόνα δεν είναι ιδιαίτερα καλή. Ο ήχος, όμως, είναι πάντα μια χαρά κι αυτό είναι που μας ενδιαφέρει. Ο κ. Αυτιάς είναι «συγκινημένος» γιατί ήταν Καθηγητές του στο Πανεπιστήμιο και εμφανίζεται αρκετά «συναισθηματικός». Μην ασχολείστε, φυσικά με τέτοια θέματα, αλλά ασχοληθείτε με το «ζουμί» των θεμάτων που περιγράφουν οι 2 Καθηγητές κι ενημερωθείτε σχετικά.)










********ΗΧΗΤΙΚΟ*********


Ομιλία Μπέη-Κασσιμάτη 2


[αρχείο Power Point. Οδηγίες για να ακούσετε  το ηχητικό:

1. κλίκ εδώ  Ομιλία Μπέη-Κασσιμάτη 2

2. κλικ στον 2ο τίτλο (μικρότερα γράμματα), θα “κατέβει” μόνο του το αρχείο ppt  στον υπολογιστή σας. Έχει ήχο mp3.

3. Διπλό κλικ στο “ηχείο” που φαίνεται στο μαύρο φόντο, πάνω απ΄την εικόνα, για ν΄ανοίξει].

********ΗΧΗΤΙΚΟ*********


Ομιλία Κώστα Μπέη σε πρωινή Εκπομπή Παπαδάκη, 14-04-2011, στις 8,10

[αρχείο Power Point. Οδηγίες για να ακούσετε  το ηχητικό:

1. κλίκ εδώ  Ομιλία Κώστα Μπέη σε πρωινή Εκπομπή Παπαδάκη, 14-04-2011, στις 8,10

2. κλικ στον 2ο τίτλο (μικρότερα γράμματα), θα “κατέβει” μόνο του το αρχείο ppt  στον υπολογιστή σας. Έχει ήχο mp3.

3. Διπλό κλικ στο “ηχείο” που φαίνεται στο μαύρο φόντο, πάνω απ΄την εικόνα, για ν΄ανοίξει].

Το επίμαχο σημείο που κριτίκαραν ή παρεξήγησαν κάποιοι, βρίσκεται μεταξύ των λεπτών 16′ 41»-18′.



********ΗΧΗΤΙΚΟ*********


Ομιλία Μπέη-Κασσιμάτη 3, πρωινή εκπομπή Γ. Αυτιά, 14-04-2011     (διάρκεια: 12′  52»).

[αρχείο Power Point. Οδηγίες για να ακούσετε  το ηχητικό:

1. κλίκ εδώ  Ομιλία Μπέη-Κασσιμάτη 3, πρωινή εκπομπή Γ. Αυτιά, 14-04-2011

2. κλικ στον 2ο τίτλο (μικρότερα γράμματα), θα “κατέβει” μόνο του το αρχείο ppt  στον υπολογιστή σας. Έχει ήχο mp3.

3. Διπλό κλικ στο “ηχείο” που φαίνεται στο μαύρο φόντο, πάνω απ΄την εικόνα, για ν΄ανοίξει].


Δείτε και τα σχόλια. Σχολιάστε και οι ίδιοι.


Τα σημεία που τόνισαν είναι τα ακόλουθα:

– Το Μνημόνιο είναι αντισυνταγματικό και «έκτρωμα νομιμότητας».


-Έρχεται σε αντίθεση με το 1ο Πρωτόκολλο  της  Σύμβασης  για τα  Δικαιώματα του Ανθρώπου.

-Έρχεται σε αντίθεση με τον Χάρτη των Θεμελιωδών Αρχών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

– Έρχεται σε αντίθεση με όλα τα Συντάγματα του Ευρωπαϊκού χώρου, τα οποία, όλα, απαγορεύουν να αφαιρείται μία νομοθετημένη αξίωση (στέρηση ιδιοκτησίας).

– Παραβιάζει τις εγγυήσεις των Κοινωνικών Δικαιωμάτων (στέρηση μισθών, στέρηση συντάξεων).

-«Συνταγματικό Πραξικόπημα»  η Ψήφιση του Μνημονίου.

-Με βάση τις παραπάνω Διατάξεις, τα Συνταγματικά Δικαστήρια  της Ρουμανίας και της Λετονίας, όταν είχαν αντιμετωπίσει ανάλογες ρυθμίσεις και περικοπές από το ΔΝΤ, τις είχαν καταδικάσει, γεγονός το οποίο αποδέχτηκε και το ίδιο το ΔΝΤ.

–  «Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας προ των ευθυνών του»∙  «φέρει μερίδιο ευθύνης για το μνημόνιο» -που σκλαβώνει όλους εμάς- και «θα έπρεπε να πάρει θέση, να μας προστατέψει κι όχι να παραμένει ουδέτερος»∙ «έχει ηθικό καθήκον απέναντι στο Μνημόνιο».

-Πρωθυπουργός: «χλιδές και κολαούζοι τον συνοδεύουν», ενώ “θα έπρεπε να δίνει πρώτος αυτός το παράδειγμα της λιτότητας”.

-Η σύνταξη του Μνημονίου ανατέθηκε για πρώτη φορά σε δικηγορικό γραφείο (στο Λονδίνο), ενώ μέχρι τώρα, παρόμοιες περιπτώσεις αναλαμβάνονταν από Διεθνολόγους και αρμοδίους του Υπουργείου Εξωτερικών. Η παρούσα σύνταξη του Μνημονίου, δεν θα «περνούσε» από έναν Διεθνολόγο.

-Η εφαρμογή του είναι αποτυχία, οδηγεί τη χώρα σε ύφεση και τους Έλληνες σε εξαθλίωση.

– Όλη η χώρα είναι δεσμευμένη από τους δανειστές μας.

-Όλη η Εθνική περιουσία είναι δεσμευμένη από τους δανειστές μας (δεσμεύσεις, τις οποίες μπορούν να παραχωρήσουν και σε τρίτους).

-Δεσμεύεται απολύτως από το Μνημόνιο η Εθνική μας Πολιτική και τα εθνικά μας θέματα.

-Σπατάλη και αλαζονεία καταβαραθρώνουν τη χώρα.

-Μπέης: το «κακό» έχει τις ρίζες του στο παρελθόν. Ήδη απ΄το 1989 είχαμε αρχίσει να δανειζόμαστε με σκοπό να πληρώσουμε μισθούς και συντάξεις. Ποτέ κανένα κόμμα -ενώ κάποιοι το γνώριζαν ήδη από τότε- δεν ανέφερε με ειλικρίνεια τι συνέβαινε στην Οικονομία της χώρας, ούτε ενημέρωσαν τον Ελληνικό λαό.

-Μπέης: Υπήρχαν Υπουργοί των παρελθόντων Κυβερνήσεων που δεν γνώριζαν για το οικονομικό πρόβλημα και τα χρέη της χώρας. Όταν συμβαίνει κάτι παρόμοιο, άγνοια υπουργών σε τόσο σημαντικά κρατικά θέματα, «αυτό δεν είναι κράτος».

-Μπέης: «Με θλίβει βαθύτατα που τα μέτρα έρχονται απ΄έξω, που μας υπαγορεύουν άλλοι πως θα νοικοκυρευτούμε, ΑΝ νοικοκυρευτούμε. Είναι ντροπή να μας πειθαναγκάζουν ‘ έξωθεν’ για μέτρα που πρέπει να ληφθούν. Επίσης, με θλίβει που τα μέτρα λαμβάνονται σε βάρος των αδυνάτων. Οι πολιτικοί, εκτός απ΄τις περικοπές κατά 20% στους μισθούς τους, έκαναν κάποια άλλη θυσία;»

-Μπέης: «Προ καιρού είχαν προγραμματίσει ταξίδι από την Αθήνα στις Βρυξέλλες, την ίδια μέρα  τόσο ο Κύπριος Πρόεδρος, όσο κι ο Έλληνας Πρωθυπουργός. Και συνέκρινα. Ο Κύπριος πήγε μόνος του στο Αεροδρόμιο και ταξίδεψε μόνος του με αεροπλάνο της Ολυμπιακής και πήγε στις Βρυξέλλες. Αντίθετα, είδαμε το πολυτελές Πρωθυπουργικό αεροπλάνο, όπου με όλη την πολυτέλεια, κολαούζοι συνόδευαν τον Έλληνα Πρωθυπουργό της φτώχειας. Το παράδειγμα θα πρέπει να δοθεί από ‘επάνω’. Αν δεν δοθεί από ‘επάνω’ παράδειγμα πραγματικής λιτότητας, δεν έχουν το δικαίωμα να αξιώνουν λιτότητα απ΄το φτωχό λαό».

-Κασιμάτης: Δεν έχουμε Κοινωνικό κράτος. Δεν έχουμε σεβασμό ούτε στη δική μας Νομοθεσία: παραβιάζουμε σήμερα τα δικαιώματα που εμείς δώσαμε (και σωστά τα δώσαμε) στους πολίτες, μισθωτούς και συνταξιούχους, παραβιάζοντας ταυτόχρονα, τόσο το Ελληνικό Σύνταγμα, όσο και το Ευρωπαικό Δίκαιο.

(Θ΄ακολουθήσουν 4-5  ακόμα ενημερώσεις, όπου θα προστεθούν  νέα βίντεο ή ηχητικά με τη συζήτηση των 2 Καθηγητών).

————————————————————————————————————————————————–

Σχετικά με την ομιλία Κώστα Μπέη σε εκπομπή Παπαδάκη.

Ο Μπέης σε Παπαδάκη, τα “χώνει” πάλι και λέει τα ίδια που είπε σε Αυτιά και ομιλία του σε Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Μιλάει για “αισχρό εμπαιγμό” των Ελλήνων πολιτών από την κυβέρνηση, τόσο προεκλογικά, όσο και μετεκλογικά.


1. Ρίχνει ευθύνες σε Πρόεδρο Δημοκρατίας.

2. Αναφέρει ότι το Μνημόνιο δεν ψηφίστηκε από τα 3/5 των Βουλευτών, ως οφειλόταν.

(Διεθνείς συμφωνίες πρέπει να έχουν κυρωθεί από τα 3/5 των Βουλευτών>>>Σύνταγμα-άρθρο 28, παράγραφος 2 ).

3. Ότι το κράτος δανειζόταν από το 1989 για να πληρώσει μισθούς & συντάξεις και κανένας πολιτικός δεν μας είχε ενημερώσει.

4.Θέλει να πει την αλήθεια στον Ελληνικό λαό για όσα ξέρει: “ανοίγει το στόμα του με εντιμότητα, για όσα ξέρει”, “γιατί θέλει το πρωί που σηκώνεται, να μπορεί να αντικρίσει τον εαυτό του στον καθρέφτη”! “Θέλει να μπορεί να αντικρίζει τα παιδιά του και τα εγγόνια του χωρίς ντροπή”.

5. Καταγγέλει και θλίβεται από το γεγονός ότι δεν υπήρχαν πολλοί φοιτητές, από καμία πολιτική παράταξη, ιδιαίτερα της Νομικής, στην ομιλία που έκανε στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Δηλαδή, καταγγέλει αδιαφορία για το θέμα από την πλευρά των φοιτητών.

6. Θεωρεί ότι η χώρα έχει ξεπουληθεί.

7. Ο μόνος δρόμος που βλέπει είναι να κάνουμε οικονομία, μιας και είμαστε κατάχρεοι. Θυσίες από όλους για να ανανήψουμε και να συνέλθουμε. Δηλαδή, να αλλάξουμε την τακτική που είχαμε μέχρι τώρα.

****(Εδώ έγινε το μπέρδεμα …)

8. Έχει σκοπό μαζί με τους υπόλοιπους Καθηγητές να γυρίσουν όλη την Ελλάδα για να πουν την αλήθεια στον κόσμο, στον Ελληνικό λαό, για το τί ακριβώς συμβαίνει και για το ποιά είναι τα δικαιώματά μας.

*********************************************************************************************************

Επίμετρο

Ημερίδα Πανεπιστημίου Αθήνας,

με θέμα «Η Ελληνική κρίση. Για μια νέα θεσμική Μεταπολίτευση»


Ομιλία Κασσιμάτη-Πανεπ. Αθήνας, Επίμετρο 



Ομιλία Μπέη-Πανεπ. Αθήνας, Επίμετρο


Ομιλία Χρυσόγονου-Πανεπ. Αθήνας, Επίμετρο)


Ηχητικό

Ομιλία 2-Κώστας Χρυσόγονος- Απαραίτητες δομικές αλλαγές στο Σύνταγμα, 12-04-2011

(Διάρκεια: 12’ 33’’ )

[αρχείο Power Point. Οδηγίες για να ακούσετε  το ηχητικό:

1. κλίκ εδώ  Ομιλία 2-Κώστας Χρυσόγονος- Απαραίτητες δομικές αλλαγές στο Σύνταγμα, 12-04-2011

2. κλικ στον 2ο τίτλο (μικρότερα γράμματα), θα “κατέβει” μόνο του το αρχείο ppt  στον υπολογιστή σας. Έχει ήχο mp3.

3. Διπλό κλικ στο “ηχείο” που φαίνεται στο μαύρο φόντο, πάνω απ΄την εικόνα, για ν΄ανοίξει].


*********************************************************************************************************


BlackMediterraneanPirate


Σύντομος Σύνδεσμος    http://wp.me/pPn6Y-7QG

16 σκέψεις σχετικά με το “Καθηγητές Κασσιμάτης-Μπέης σε πρωινή τηλεοπτική εκπομπή , περιγράφουν περιληπτικά τις θέσεις τους : «Αντισυνταγματικό το Μνημόνιο∙ παράνομη η παρουσία της Τρόικα στην Ελλάδα∙ ‘Ολη η χώρα είναι δεσμευμένη από τους δανειστές μας». [ενημερώνεται]

  1. Ο Κασιμάτης είναι από τις λίγες φωνές που απέμειναν να μιλούν καθαρά και πολιτικά με άρτια επιχιρηματολογία και με προτάσεις.
    Σημειωτέον ότι ο καθηγητής Κασιμάτης υπήρξε νομικός σύμβουλος του Ανδρέα Παπανδρέου.
    Σήκω Αντρέα για να δεις το παιδί (σου) της υποταγής!

  2. από το tsantiri.gr

    «Θυσίες από το λαό» ζήτησε και ο Μπέης στην εκπομπή του Παπαδάκη!

    Δεν πιστεύαμε στα αφτιά μας!!! Αυτά που έλεγε ο καθηγητής Κώστας Μπέης στην εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη σήμερα το πρωί όχι μόνο δεν «ακούστηκαν» αντιμνημονιακά, αντιθέτως, ήταν εντελώς μνημονιακά ζητώντας από τον ελληνικό λαό να κάνει θυσίες! Τι άλλο είπε ο καθηγητής; Εστιάστηκε αποκλειστικά και μόνο στο θέμα κατάλυσης της εθνικής κυριαρχίας και στην αντισυνταγματικότητα του Μνημονίου, ενώ ερωτηθείς για το τι πρέπει να γίνει, απάντησε -ως ένας ακόμα άνθρωπος του συστήματος- ότι οι θυσίες του ελληνικού λαού είναι αναπόφευκτες! Και ότι εκείνον δεν τον τρομάζουν οι θυσίες γιατί είναι παιδί της κατοχής και έχει γνωρίσει την πείνα. Είπε επίσης, ότι τα μέτρα εάν τα πέρναγε η κυβέρνηση ως δικά της, και όχι με τις υποδείξεις της τρόικα, τότε θα είχαν «νομιμοποίηση»!

    Δηλαδή, με άλλα λόγια, δεν είπε κουβέντα αν πρέπει ή δεν πρέπει να πληρώσουμε (για να ζητά θυσίες από το λαό μάλλον θεωρεί ότι πρέπει να «πληρώσουμε»), αν τα δάνεια είναι παράνομα, αν ο ελληνικός λαός έχει ή δεν έχει άλλα να δώσει στους τοκογλύφους! Δεν είπε κουβέντα για την Ολιγαρχία, για τα κλεμμένα, για τα σπαταλημένα! Αυτός, που ξύπνησε τώρα ενώ άλλοι φωνάζουμε εδώ και ένα χρόνο, ήρθε να μας πει -ο αγουροξυπνημένος- ότι το μόνο πρόβλημα είναι η κατάλυση της εθνικής κυριαρχίας και ότι τα μέτρα είναι -αυτό καταλάβαμε- αναγκαία!

    Έτσι εξηγείται πώς έγινε και ξύπνησαν τώρα, ξαφνικά, όλοι αυτοί οι καθηγητάδες! Είναι η τελευταία εφεδρεία του συστήματος, το οποίο πανικόβλητο από την καθολική του κατάρρευση, τους σήκωσε από τον βαθύ τους ύπνο και τους είπε: κάντε αντίσταση τώρα, ανέξοδη, αλλά με ένα όρο: να πληρώσουν τα κορόιδα έτσι κι αλλιώς!

    Κύριε Μπέη, το θέμα είναι τόσο εθνικό όσο και κοινωνικό. Μέχρι τώρα η Αριστερά εστίαζε στο κοινωνικό -παραβλέποντας το εθνικό- και τώρα μας προκύψατε εσείς να εστιάζετε στο εθνικό αδιαφορώντας για το κοινωνικό.

    Το θέμα κύριε Μπέη, που τώρα ξυπνήσατε, για να σας ενημερώσουμε και εμείς που είμαστε ξύπνιοι και στα κεραμίδια από τον Μάιο, είναι και εθνικό και κοινωνικό: δηλαδή, αγώνας και για την ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ αλλά και για την άρνηση του ΧΡΕΟΥΣ! Δεν θα επιτρέψουμε εσείς και η γεροντοπαρέα σας, των πανεπιστημιακών, να αποπροσανατολίσετε με τη σειρά σας τον ελληνικό λαό! Καταλάβατε κύριε Μπέη; Εάν όχι, πίσω στον ύπνο σας τώρα! Και, σε ό,τι αφορά τα σενάρια ότι θα φτιάξετε κυβέρνηση προσωπικοτήτων, μία συμβουλή κύριε Μπέη: μην αρνηθείτε το χρέος, συνεχίστε να ζητάτε και εσείς να πληρώσει ο λαός και θα σας πάρει όλους μαζί η μπάλα! Καταλάβατε κύριε Μπέη; Γιατί τυγχάνει να γνωρίζουμε…

    Υ.Γ.1. Ό,τι και να κάνετε κύριε Μπέη ο ελληνικός λαός στο τέλος θα ξεσηκωθεί! Το μόνο που καταφέρνετε με αυτές τις θέσεις είναι να μπαίνετε και εσείς στο κάδρο!

    Υ.Γ.2 (σχετικό – άσχετο) Μα και ο Μπαμπινιώτης αντιμνημονιακός; Αυτό κι αν είναι «σημείο των καιρών»…
    ——————————————————————-

    Τι ναι αυτοί οι άνθρωποι μωρέ; Τι στο καλό είναι τελικά; Εχουν άδικο μετά αυτοί που τους τα χώνουν μόνιμα και δεν τους έχουν καμμιά μα καμμιά εμπιστοσύνη;

    Θραξ Αναρμόδιος

    • Κι ο Κασιμάτης θέλει προσοχή, ασχέτως τι λέει τώρα, διότι είναι από τους αρχιτέκτονες της συνταγματικής μεταρρύθμισης του Α. Παπανδρέου, με το πρωθυπουργοκεντρικό Σύνταγμα, ουσιαστικά πρωθυπουργο-αυτοκρατορικό.

      Θέλουν προσοχή αυτοί οι κύριοι και μόνιμη λαϊκή επιτήρηση. Αγρυπνη.

      Θραξ Αναρμόδιος

  3. Ναι, φίλε Θραξ. Κι εγώ τα είδα αυτά τα δημοσιεύματα… Τί παίζει τελικά:

    Περνάω τώρα αυτά που είπα, ΣΕ ΗΧΗΤΙΚΑ, για να μην καθυστερήσω και τσεκάρουμε.

    (Έπρεπε ήδη να τα έχω περάσει, αλλά κάτι μου έτυχε+τo YouTube καθυστερεί. Μου πέταξε το ένα video, αφού έκανε πολύ ώρα ν΄ανέβει, δεν μου το κράτησε).

    Πάντως, εκπλήσσομαι. Στον Αυτιά είπαν αυτά που σας σημειώνω. Τα «έχωναν». Έλεγαν τα ίδια με αυτά που έλεγαν στην εκδήλωση-Πανεπιστήμιο.

    Θα περάσω όλα τα αρχεία για να μπορούμε να κρίνουμε μόνοι μας.

    Τα λέμε σε λίγο.

  4. Είναι 4 αρχεία ακόμα από τον Αυτιά και 1 από τον Παπαδάκη.

    Στον Αυτιά, πάντως, ο Κασσιμάτης προτείνει «ότι πρέπει να δράσουμε ‘αντιστασιακά’ , σύμφωνα με το ‘ακροτελεύτιο’ άρθρο του Συντάγματος (άρθρο 120, παράγραφος 4), όπως προτείνει, το οποίο αναφέρει ότι «η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων». Και ο Μπέης προσυπογράφει, και με τα 2 χέρια, όπως τόνισε. Συμφωνεί απολύτως, δηλαδή. Τα «χώνει» επίσης και για Αντρέα, ο Μπέης.

    Σε 5 λεπτά θα το ακούσετε.

    • Πειρατή

      αν βρεις βίντεο από το σημερινό του Μπέη στον Παπαδάκη, βάλτο σε παρακαλώ να δούμε τι εγινε και τι ειπώθηκε από πρώτο χέρι.

      Θραξ Αναρμόδιος

  5. Παιδια: περνάω ΤΩΡΑ, ότι ειπώθηκε σήμερα στην τηλεόραση από Μπέη-Κασσιμάτη.

    5 αρχεία ακόμα.

    = 4 ακόμα αρχεία από εκπομπή Αυτιά +
    το αρχείο από εκπομπή Παπαδάκη.

    Οπότε θα μπορέσουμε να κρίνουμε μόνοι μας και το αναλύουμε σε λίγο.

  6. Περνάω το ηχητικό ΤΩΡΑ. Θα το ακούσετε και οι ίδιοι, ώστε να βγάλετε τα προσωπικά σας συμπεράσματα.

    Ο Μπέης σε Παπαδάκη, τα «χώνει» πάλι και λέει τα ίδια που είπε σε Αυτιά και ομιλία του σε Πανεπιστήμιο Αθηνών:

    Μιλάει για «αισχρό εμπαιγμό» των Ελλήνων πολιτών από την κυβέρνηση, τόσο προεκλογικά, όσο και μετεκλογικά.

    1. Ρίχνει ευθύνες σε Πρόεδρο Δημοκρατίας

    2. Αναφέρει ότι το Μνημόνιο δεν ψηφίστηκε από τα 3/5 των Βουλευτών, ως οφειλόταν.
    (Διεθνείς συμφωνίες πρέπει να έχουν κυρωθεί από τα 3/5 των Βουλευτών>>>Σύνταγμα-άρθρο 28, παράγραφος 2 ).

    3. Ότι το κράτος δανειζόταν από το 1989 για να πληρώσει μισθούς & συντάξεις και κανένας πολιτικός δεν μας είχε ενημερώσει.

    4.Θέλει να πει την αλήθεια στον Ελληνικό λαό για όσα ξέρει: «ανοίγει το στόμα του με εντιμότητα, για όσα ξέρει», «γιατί θέλει το πρωί που σηκώνεται, να μπορεί να αντικρίσει τον εαυτό του στον καθρέφτη»! «Θέλει να μπορεί να αντικρίζει τα παιδιά του και τα εγγόνια του χωρίς ντροπή».

    5. Καταγγέλει και θλίβεται από το γεγονός ότι δεν υπήρχαν πολλοί φοιτητές, από καμία πολιτική παράταξη, ιδιαίτερα της Νομικής, στην ομιλία που έκανε στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Δηλαδή, καταγγέλει αδιαφορία για το θέμα από την πλευρά των φοιτητών.

    6. Θεωρεί ότι η χώρα έχει ξεπουληθεί.

    7. Ο μόνος δρόμος που βλέπει είναι να κάνουμε οικονομία, μιας και είμαστε κατάχρεοι. Θυσίες από όλους για να ανανήψουμε και να συνέλθουμε. Δηλαδή, να αλλάξουμε την τακτική που είχαμε μέχρι τώρα.

    ****(Εδώ έγινε το μπέρδεμα… Τελικά, πρόκειται περί παρεξήγησης ή…;)

    8. Έχει σκοπό μαζί με τους υπόλοιπους Καθηγητές να γυρίσουν όλη την Ελλάδα για να πουν την αλήθεια στον κόσμο, στον Ελληνικό λαό, για το τί ακριβώς συμβαίνει και για το ποιά είναι τα δικαιώματά μας.

  7. Δεν ξέρω… Θ΄ακούσω τί είπαν σε εκπομπές-ομιλίες τους προσεκτικά, θα δω τι δημοσιεύτηκε σχετικά και βλέπουμε…

    Τί να πω… Υπάρχει πια τόση πολλή ‘λέρα’ σ΄αυτή τη χώρα, που «όποιος καεί στο χυλό, φυσάει και το γιαούρτι»…

    Πρέπει να «ψιλοκοσκινίζουμε», να «φιλτράρουμε» και να αποκωδικοποιούμε τα πάντα πια…

    Αυτά που με βάζουν σε σκέψη είναι:

    1. Τ΄ότι ο Κασσιμάτης ήταν σύμβουλος και δεξί χέρι του Αντρέα

    2. Τ΄ότι ο Μπέης είχε διατελέσει υπηρεσιακός υπουργός Δημόσιας Τάξης

    3. Η στενή σχέση Κασσιμάτη με Θεοδωράκη στη Σπίθα

    4. Τα τελευταία δημοσιεύματα σχετικά με την ανακατωσούρα που επικρατεί στη «Σπίθα» και τα σχετικά υπονοούμενα που τα συνοδεύουν, καθώς και

    5.τα υπονούμενα που αναφέρθηκαν σε επιστολές αποχώρησης Ληναίου και Καζάκη από «Σπίθα»…

    Θραξ, τα άκουσες; Έβγαλες κάποια συμπεράσματα;

    • Πειρατή

      πέρα από τη φαγωμάρα των εγωϊσμών, της εμπάθειας (μερικοί εχθρεύονται κάποιους προσωπικά, έως θανάτου πια, και οι πολιτικές τους διαφορές οι πραγματικές είναι ανύπαρκτες) και της εξουσιομανίας, τα συνήθη δηλαδή, όχι. Δεν έχω και στοιχεία βέβαια άλλα, πέρα από τα δημοσιεύματα.

      Ορισμένα από αυτά τα πρόσωπα σχετίστηκαν στο παρελθόν, με τρόπους που μας είναι άγνωστοι. Και αυτές οι σχέσεις δημιούργησαν τα δικά τους προβλήματα, καθόλου «πολιτικά». Επίσης η σχέση όλων με την εξουσία και η επιδίωξή της, καθόρισε και καθορίζει την στάση τους και δημιουργεί και τριβές μεταξύ τους. Σε μερικούς πρέπει να παίζει σπουδαίο ρόλο στην εξήγηση της στάσης τους και η επαγγελματική τους ιδιότητα, κατάσταση, σχέση με ιδρύματα και οργανισμούς, κλπ κλπ κλπ.

      Εχουν επίσης μικρή αντίσταση στη δημοσιότητα και το παλαμάκι. Πρόκειται για σολίστες και όχι παίκτες ομάδας.

      Το μόνιμό μου συμπέρασμα είναι πως οι άνθρωποι αυτοί θέλουν πολύ καχύποπτη αντιμετώπιση από μέρους μας. Δεν είναι αυτό που φαίνονται.

      Θραξ Αναρμόδιος

  8. Κοίτα ρε φίλε bmp. Να σου μιλήσω για το βιντεάκι του youtube (κασσιματης στον αυτια). Δυστυχως τα ηχητικα δε μπορω να τα ακουσω γιατι δεν εχω office στον υπολογιστη μου (ξέρω, ξέρω είμαι neanderthal).

    Ο κασσιμάτης, απ’ό,τι καταλαβαίνω, ούτε ανατροπή του οικονομικού, ούτε του πολιτικού συστήματος θέλει. Ε, το περιμένεις από έναν καθηγητή της νομικής έτσι; Ας μην επεκταθώ πολύ στα προφανή. Απλά όταν το πρόβλημά σου με το μνημόνιο είναι ότι είναι αντισυνταγματικό (ούτε κουβέντα φυσικά για το ότι το ίδιο το σύνταγμα είναι κομμένο κ ραμμένο στα μέτρα της εξουσίας), όταν συγχαίρεις το συνταγματικό δικαστήριο της ρουμανίας γιατί δεν επέτρεψε τη μείωση μισθών (αυξήσανε βέβαια τον φπα αλλά τι να κάνουμε…), όταν θες κυβέρνηση με θάρρος (!), είσαι άνθρωπος του συστήματος. Θα μου πεις, κατηγορείς τον κασσιμάτη για το ότι δεν είναι αναρχικός ή κομμουνιστής; Όχι, αυτός μπορεί να είναι ό,τι θέλει αλλά γιατί εγώ θα πρέπει να χαρώ με την κουτσουρεμένη αντίδρασή του; Για να στο πω πιο απλά το ζήτημα δεν είναι να επανέλθουμε σε ένα «δίκαιο» προ της κρίσης αστικό καθεστώς, το ζήτημα είναι πώς ως εργατική τάξη θα οργανώσουμε τις αρνήσεις μας απέναντι σε κάθε αστικό καθεστώς.

    Βέβαια, (θα μου πεις) είσαι σεχταριστής κ ελιτιστής. Θες όλοι να σκέφτονται σαν εσένα για να δράσεις μαζί τους; Δεν είναι καλύτερα κάποια αντίδραση από καθόλου αντίδραση; Το αντίθετο. Με ενδιαφέρει κάθε κίνημα (εντάξει, με κάποιες προυποθέσεις) κ ας μη με καλύπτει πλήρως κ ας είναι διαταξικό κ ας είναι ρεφορμιστικό κ μέσα σε αυτό θα πω την άποψή μου κ θα προσπαθήσω να πείσω. Αλλά να είναι κίνημα, να είναι από τα κάτω κ όχι επιτροπή σοφών. Μεγάλα παιδιά είμαστε, ξέρουμε τι είναι η επίκληση στην αυθεντία. Το μουνόπανο ο αυτιάς φρόντισε να το τονίσει αυτό. Γιατί είναι άλλο πράγμα να ζυμώνεσαι με τους κατοίκους της Κερατέας (δεν είναι τυχαίο το κεφαλαίο γράμμα) κ άλλο να ακούει το ποίμνιο την εξ’αποκαλύψεως αλήθεια του αρχιερέα κασσιμάτη.

    Μου λες στο προηγούμενο σχόλιο σου ότι ο Μπέης είναι σεμνός, αφοσιωμένος, νοιάζεται κλπ. Μα το θέμα μου δεν είναι η ηθική του συγκρότηση αλλά ότι εκφράζει συμφέροντα διαφορετικά από τα δικά μου (μας). Μου λες ότι πρέπει να εκμεταλλευτούμε τη γνώση τους. Τη γνώση τους για το σύνταγμα; Όχι ευχαριστώ, το στοίχημα είναι να δημιουργήσουμε λύσεις έξω από τη νομιμότητα των αφεντικών. Μου λες ότι κατηγορεί τον δικτάτορα για το ότι δεν είναι πρώτος στη λιτότητα. Μα αυτά τα αταξικά κ λαικίστικα μπορεί να τα πει κ ο καρατζαφέρης. Κατά μέτωπο επίθεση; Γκουχ γκουχ…

    Εν πάση περιπτώσει, σε ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να απαντήσεις. Τα λέμε εδώ κ στους δρόμους.

    • @Εργάτης

      Εγώ τουλάχιστον συμφωνώ μαζί σου. Και στον τρόπο που ζυγίζεις τους Μπέηδες και τους Κασιμάτηδες και στην στάθη που προτείνεις απέναντι στα κινήματα, ακόμη κι αν δεν μας καλύπτουν πλήρως τον καθένα μας, και στην εκτίμηση ότι «το ζήτημα δεν είναι να επανέλθουμε σε ένα “δίκαιο” προ της κρίσης αστικό καθεστώς».

      Θραξ Αναρμόδιος

  9. Φίλε Θραξ, εντόπισα το σχόλιό σου παραπάνω και είναι, φυσικά η απάντηση.

    Αναφέρομαι στο 2ο, που είναι πιο σύντομο, αλλά πολύ περιεκτικό.

    Και με ικανοποιεί.

    Και συμφωνώ.

    Και πιστεύω ότι θέτεις το θέμα άλλη μία φορά πολύ λογικά.

  10. Κώστας Μπέης: διετέλεσε υπηρεσιακός υπουργός δημοσίας τάξεως στην κυβέρνηση Σημίτη,
    πρόεδρος της ΕΡΤ,
    γενικός γραμματέας του υπουργείου παιδείας,
    γενικός γραμματέας της προεδρίας της Δημοκρατίας,
    γενικός γραμματέας της Βουλής.

    Γεώργιος Κασιμάτης: χρημάτισε Διευθυντής του Νομικού Γραφείου του Πρωθυπουργού και Νομικός Σύμβουλος του Πρωθυπουργού Ανδρέα Παπανδρέου (1981-1988)
    συμμετείχε στο προπαρασκευαστικό στάδιο της κατάρτισης και της αναθεώρησης του Συντάγματος το 1975
    συνέταξε το σχέδιο αναθεώρησης και συμμετείχε ενεργώς στη διαμόρφωσή του Συντάγματος του 1986 καθ’όλη τη διάρκεια της αναθεωρητικής διαδικασίας ως νομικός σύμβουλος του Πρωθυπουργού
    από τον Ιανουάριο 2005 είναι Αντιπρόεδρος της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων υπό τον Πρωθυπουργό για τη Δημόσια Διοίκηση

    Ερωτήματα προς κ. Κασιμάτη
    Ως επί μία 8ετία νομικός σύμβουλος του Ανδρέα Παπανδρέου πόσες φορές συγκρουστήκατε μαζί του για τον κομματισμό στη Δημόσια Διοίκηση, τις κλαδικές και την εγκαθίρδυση του πασοκικού κράτους της δεκαετίας του ’80;
    Πότε διαπιστώσατε ότι η οικογενειοκρατία είναι η μάστιγα του πολιτικού μας συστήματος; Το ’81 όταν σας διόρισε ο Πρωθυπουργός και γιός του πρώην Πρωθυπουργού Γεωργίου Παπανδρέου νομικό του σύμβουλο, το ’89 όταν τελείωσε η θητεία σας και ο μισθός ή το 2010 όταν είδατε επιτέλους το φως το αληθινό; Πως εννοείτε εσείς την οικογενειοκρατία; Για τους πολιτικούς τρίτης γενειάς και πάνω; Μέχρι 2η γενειά είμαστε εντάξει;
    Πως έχετε το θράσος να κατηγορείτε τον Παπούλια εσείς και ο προσφάτως αφυπνισθείς συνάδελφός σας, για έλλειψη πατριωτισμού και μη αναπομπή του Μνημονίου, όταν εσείς ο ίδιος συμμετείχατε στην κατάρτιση και την αναθεώρηση των Συνταγμάτων του 1975 και του 1986 που αφαίρεσαν τις όποιες αρμοδιότητες του Προέδρου της Δημοκρατίας και τον κατέστησαν μία γλάστρα πολυτελείας;
    Πότε ενημερώσατε τον Κώστα Καραμανλή – εκ της θέσεώς σας ως Αντιπροέδρου της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων υπό τον Πρωθυπουργό – για τα χάλια της Δημόσιας Διοίκησης, τον υπερτροφισμό του Δημόσιου Τομέα και τον διπλασιασμό της δαπάνης για τη συντήρησή του την 5ετία 2004-2009;

    Ερώτημα προς κ. Μπέη
    Αφού έχετε διατελέσει πολλάκις, υπουργός, γραμματέας υπουργείων, γραμματέας της Βουλής, στέλεχος της Δημόσιας Διοίκησης, Πρόεδρος ΕΡΤ, ποιά ήταν αλήθεια η συνεισφορά σας στην ευταξία και τη λειτουργικότητα του Δημόσιου Τομέα; Προσπαθήσατε να βάλετε τάξη στα ελλείμματα που παρήγαγε το Δημόσιο και σας εμπόδισαν ή κάνατε κι εσείς τα ίδια;

    Ερώτημα προς κ.κ. Κασιμάτη και Μπέη
    Δεδομένου ότι δεν κατεβήκατε τώρα απ’ τον πλανήτη Αρη και τα έχετε φάει τα ψωμάκια σας δίπλα σε υπουργούς και πρωθυπουργούς πόσες φορές τους επισημάνατε ότι ο συνεχής δανεισμός της χώρας για εφήμερη ευημερία και κατανάλωση υποθηκεύει το μέλλον της πατρίδας και δημιουργεί εξαρτήσεις που θα κληθούμε μιά μέρα να πληρώσουμε; Ως έγκριτοι νομικοί που είστε και οι 2 θα ξέρετε ότι το Δεν Πληρώνω μπορεί να είναι πταίσμα για τα διόδια ή τα λεωφορεία, καθίσταται όμως επικίνδυνο σε κρατικές συμβάσεις και δάνεια.

    Διαπιστώνει κανείς σε κάποια blog και ορισμένους χαβαλέδες της αριστεράς και της σαμαρικής δεξιάς μιά αύρα αγαλίασης για τον «ξεσηκωμό» των Πανεπιστημιακών και των ανθρώπων της Διανόησης εναντίον του κατοχικού Μνημονίου. Το δυστύχημα για την Ελλάδα είναι ότι αυτή ακριβώς είναι η «Διανόηση» που διαθέτει.

    Πρώτα καπνίζουμε 3 πακέτα τσιγάρα την ημέρα κι όταν έρθει ο καρκίνος μηνύουμε τον περιπτερά που μας πούλαγε τα τσιγάρα. Ας είναι…

Αφήστε απάντηση στον/στην anarmodios Ακύρωση απάντησης