ΟΙ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΕΡΙΚΑΣ (Μέρος Πρώτο)

ΒLACKPANTHER              short link: http://wp.me/pPn6Y-5ed

Αυτό το κείμενο προοριζόταν να είναι συμπλήρωμα σε αυτό:  http://wp.me/pPn6Y-5aw

Όμως τελικά έγινε τόσο μεγάλο,γενικό και πολυεπίπεδο ώστε να δικαιούται ξεχωριστή δημοσίευση.
Το κείμενο είναι αφιερωμένο στην μνήμη της δολοφονημένης μικρής Έρικας που κάποιοι για τους δικούς τους λόγους, και πριν ακόμη μάθουν το όνομα της, πρσπάθησαν και προσπαθούν να ξεχάσουν και να θάψουν…
ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ

ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΑΚΟΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΚΑΙ ΘΙΓΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΑΚΡΟΘΙΓΩΣ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ …

Αυτό το κείμενο  είναι το πιο προσωπικό και το πιο πολιτικό, το πιο ιστορικό και το πιο φιλοσοφικό, το πιο βιωματικό και το πιο αφηρημένο, το πιο αληθινό και το πιο σωστό από όσα έχω γράψει ποτέ στην ζωή μου και έχω δημοσιεύσει.
(κι αυτό το γράφω όπως τουλάχιστον εγώ κρίνω τα κείμενα μου και μόνο για να δείξω την σημασία που του αποδίδω σε σχέση με ό,τι άλλο έχω γράψει)
Μοιραία θα είναι τεράστιο καθώς απαρτίζεται από πολλά κείμενα  όπου το καθένα χωριστά και όλα μαζί προσπαθούν να δώσουν απαντήσεις σε πολλά αλλά και να θέσουν ερωτημάτα ακόμη περισσότερα από τις απαντήσεις… Όταν συμβαίνουν Ιστορικά γεγονότα ή/και τρομερές τραγωδίες που με συγκλονίζουν και με υπερφορτίζουν συμβαίνει τότε να χάνω τον ύπνο μου, να πονάει το στομάχι μου, να αισθάνομαι τρομερά έντονα συναισθήματα, να γράφω πολύ.(όσοι ξέρουν και θυμούνται ξέρουν ότι αυτό μου είχε συμβεί επίσης και τον Δεκεμρη του 2008 , την 5 Μάη 2010 και την 15 Δεκέμβρη,η  διαφορά είναι ότι τώρα το θέμα είναι πολύ σημαντικότερο και συμβαίνει σε εξαιρετικά πιο σημαντίκές ιστορικές στιγμές και πλαίσια…)
Τότε είναι που κατακλύζομαι από αναρίθμητες σκέψεις και συναισθήματα, συνδέσεις και συσχετισμούς και τότε προσπαθώ κάποια από αυτα να τα δομήσω σε μια ρέουσα και συνεκτική αφήγηση.(πράγμα που δεν είναι καθόλου έυκολο…) Κάποιοι αμύνονται ακόμη σθεναρά (και δεν ξέρουν πόσο εκτίθονται με αυτό προσωπικά και πολιτικά) για να μην αντιληφθούν για να μην καταλαβουν για να μην ΝΙΩΣΟΥΝ τι πραγματικά έγινε εκεινο το χειμωνιατικο μεσημέρι της 5 ΓΕΝΑΡΗ στο μενίδι και είχε (νεκρο…)θύμα ένα 7χρονο παιδί και θύτη έναν μπάτσο του ΔΙΑΣ.
Η συζήτηση έχει μείνει ακόμη στα προκαταρκτικά.
Στο νοησιακό επίπεδο του «λόλα να ένα μήλο» ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΔΗΛΑΔΗ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΤΙ;;;
Για το αν σκοτώνεται ένα παιδί είναι τρομερή τραγωδία ή όχι;
Για το αν ΕΠΙΠΛΕΟΝ αυτός ο θάνατος προέρχεται στον δρόμο από μοτοσυκλέτα είναι έτσι ακόμη τρσγικότερος;
Για το αν ΕΠΙΠΛΕΟΝ ο οδηγός του οχήματος που την σκότωσε είναι μπάτσος του ΔΙΑΣ —στο σώμα δηλαδή που χρησιμοποιειται από το καθεστώς στην καταστολή διαδηλωτών και εξεγερμένων με τον ίδιο τρόπο που αυτός σκότωσε το παιδι —δημιουργεί ακόμη μεγαλύτερη ανατριχιλα ;
Για τον αν ΕΠΙΠΛΕΟΝ αυτό το καθήκι όχι μονο δεν έριξε την μηχανή του στα πλάγια για να αποφύγει την σύγκρουση (κι ενώ πριν με αυτοθυσία ένας φορτηγατζής και με έναν απίθανο ελιγμό κατόρθωσε να ΜΗΝ πατήσει τα παιδάκια και κατηγορήθηκε για αυτό από το καθεστώς για το ότι ο ΔΙΑΣ σκότωσε το παιδάκι!!!!!!^κατηγορήθηκε δηλαδή γιατί δεν σκότωσε τα παιδιά!!!!^
**Μιλάμε δηλαδή για οργουελιανές καταστάσεις που κατευθύνονται όχι σε πολιτικοποιημένους και διακηρυγμένους αντιπάλους του καθεστώτος αλλά σε απλούς πολίτες και παιδια…#Για το γεγονός με τον φορτηγατζή ας εξακριβωθει και διασταυρωθεί πολλαπλά.Αν όντως αυτη η ιστορία με τον φορτηγατζή ισχύει τότε μιλάμε για καραμπινάτο ολοκληρωτισμό…# ** Για τον αν ΕΠΙΠΛΕΟΝ αυτός ο δολοφόνος μπάτσος βγήκε την ίδια μέρα έξω σαν κύριος ;;
και χωρίς να του απαγγελθεί καμιά κατηγορία, χωρίς το καθεστώς να περιμένει καν να γίνει η κηδεία του παιδιού για να τον βγάλει έξω κι για τον αν αυτό ως άλλο γεγονός σου φέρνει τα χειροτερα ρίγη για την φύση του σημερινού καθεστώτος;;;;; Συζητάμε για τον αν οι ρομά είναι άνθρωποι και αν ένα δολοφονημένο παιδί τους από μπάτσο έχει την ίδια αξία με ένα δολοφονημένο εξαρχειωτάκι, αιγαλιωτάκι, κηφισιωτάκι που θα είχε την ίδια μοίρα;;;;;; Συζητάμε ακόμη για τον αν αυτό το περιστατικό έγινε ΟΧΙ τυχαία στο μενίδι και σε περιοχή όπου μένουν πολλοί τσιγγάνοι, σε μέρα που όλα τα παιδιά είχαν βγει για να πουν τα κάλαντα και σε δρόμο που πάντα εκεί περνάνε παιδιά ή μήπως συζητάμε για το αν όντως είχε γίνει αυτό στα Εξάρχεια (ορθά και σωστά) θα είχε γίνει χαμός;;;;;;;;;; Δυστυχώς αυτή η ιστορία βρίσκεται ακόμη στο στάδιο της αναγνώρισης της με τους  περισσότερους που ασχολούνται με αυτήν  να προσπαθούν ακόμη να αντιληφθούν τι πραγματικά έγινε και έτσι βέβαια να βρίσκονται πολύ μακριά από το επίπεδο να αποκωδικοποιησουν την σημασία της και τους συμβολισμούς της. Κι οπως παρακάτω θα δειχτεί, αν η ιστορία με τον γρηγοροπουλο (που σε αντίθεση με αυτήν,ευτυχώς  αναγνωρίστηκε αμέσως και αυθόρμητα από πάρα πολύ κόσμο τι ήταν σε πρωτογενής βάση ως γεγονός)
έχει μια άλφα σημασία και συμβολισμούς, το γεγονός της 5 Γενάρη έχει και πολλαπλάσια σημασία και πολλαπλάσιους συμβολισμούς —όπως και σε ανθρώπινο επίπεδο είναι ακόμη πιο τραγικό καθώς τώρα συμβαίνει σε μια εποχή πολύ περισσότερο ολοκληρωτική από αυτήν που υπήρχε 2 χρόνια πριν (κι ακριβώς γιατί τώρα αφορά ένα πολυ μικρότερο παιδί και φυσιολογικά όσο μικρότερη η ηλικία ενός δολοφονημένου τόσο πιο επαχθές και τραγικό το περιστατικό.Και γι’αυτό εξάλλου το χειρότερο έγκλημα που μπορεί να κάνει ποτέ μια  αστυνομική ή γενικότερα κάθε εξουσία είναι να δολοφονήσει νεογέννητο…) Αν κάτι όμως με σόκαρε ακόμη περισσότερο από το ίδιο το γεγονός (και αυτό είναι πολύ βαρύ να γράφεται δεδομένου του τεράστιου ΣΟΚ του αρχικού γεγονότος) αυτό ήταν η αντίδραση (απαξιωτική, αδιάφορη, απάνθρωπη, λιγόψυχη, ανταγωνιστική(!),και επομένως βάναυση φασιστική) πολλών ανθρώπων που ως τώρα τους εκτιμούσα και τους σεβόμουν.
Και δεν αναφέρομαι (ακόμη) στην ανακοίνωση της συσπείρωσης, (πολιτικό μνημείο  απανθρωπιάς και ολοκληρωτισμού-αλλα κι εδώ ας ξεκαθαριστεί κάτι με τη σχέση μου με την συσπείρωση κι αν έχω καμιά εμπάθεια για αυτούς.Δεν έχω καμιά όπως και δεν είχα με την ΑΚ οταν της τα έχωνα πολιτικά για την φρικτή ανακοινώση που είχε βγάλει για τις 5 Μαή.
Το γεγονός όμως ότι ΤΩΡΑ η ΑΚ πήρε μια θέση 1000 φορές καλύτερη σε σχέση με αυτήν που είχε παρει στις 5 Μάη το αναγνωρίζω και το επικροτώ.Η συσπείρωση όμως όχι μονο δεν πήρε καλύτερη θέση από την επίσης φρικτή ανακοινωση της για την 5 Μαή αλλα έρχεται τώρα πάνω στο σκοτωμένο κορμάκι ενός παιδιού να βγάλει μία 1000 φορές χειρότερη ανακοινωση.
Θα εξηγησου αλλού γιατί και πόσο φρικτή ήταν αυτή η ανακοινωση και θα αφήσω μόνο εδώ ένα ερώτημα στον συγγραφέα της.Αν ο ΔΙΑΣ είχε σκοτώσει την δική του 6χρονη κόρη θα τα έγραφε αυτά;ή δεν έχει παιδιά και δεν ξέρει τι σημαίνει ένα παιδί γιατί αυτός δεν ασχολείται με παιδιά;Πάντως δεν χρειάζεται να έχεις παιδιά για να καταλάβεις πόσο τραγικό και άδικο είναι να σκοτωνεται έτσι ένα παιδι…Και σκληρό αυτό που θα σου γράψω αλλά σκληρότερα αυτά που έγραψες εσύ, το καθεστώς πληρώνει-δεν είναι ψέμμα- για πένες που συνιστούν ψυχραιμία σε στιγμές δολοφονιών παιδιών από όργανα του και επίσης πληρώνει για ομάδες που βαφτίζουν σπέκουλα ότι έχει να κάνει με τις δίκαιες αντιδράσεις απέναντι στις φρικαλεότητες του…Δεν σου λέω οτι τα έχεις πάρει(κι εγώ πιστεύω ότι όντως δεν πήρες χρήματα από το καθεστώς), απλά σε ενημερώνω για το τι γενικά συμβαίνει..) όσο αναφέρομαι σε αντιδράσεις ακόμη και γνωστών μου και φίλων μου που αγαπούσα.
Ακούσαμε σύντροφό που περίμενα να εκραγεί από το γεγονός, να γράφει «έλα μωρέ γυφτάκι είναι ,ξέρουμε τώρα όλοι μας πώς πετάγονται τα γυφτάκια» κι άλλος να γράφει:»μην αποπροσανατολιστούμε! η κερατέα είναι τώρα το θεμα δεν έχουμε καιρό να ασχοληθούμε με αυτό.»(λες και τα περιστατικά κρατικης βαρβαρότητας αντιτίθονται σε ανταγωνιστική σχέση και δεν συντίθονται πολλαπλασιάζοντας το ένα το άλλο και λες και θα μπορούσε ποτέ ένα μικρό παιδί και η δολοφονία του να λειτουργούσαν ποτέ ανταγωνιστικά με την εξέγερση της κερατέας και όχι ενισχυτικά της…)
Χειρότερο όλων ήταν αυτό που έγραψε ένας άλλος:»έλα μωρέ ο άνθρωπος (!!! διαβεβαιώνω ότι όταν ο ίδιος είναι σε πορείες δεν έχει καμιά όρεξη να δει τους μπάτσους ως ανθρώπους) δεν μπορούσε να κάνει κάτι άλλο.Δεν έφταιγε αυτός»
Συντρόφισσα με ενεργότατη και γνήσια δράση στο αντιρατσιστικό κίνημα να γράφει:»αν ήταν όντως δολοφονία θα είχε γίνει ήδη εξέγερση(!!!!){κι όταν βέβαια και η ίδια ξέρει ότι δεκαδες-εκατοντάδες δολοφονίες έχουν γίνει εδώ τα τελευταία 20 χρόνια και ήταν δυστυχώς μονο αυτή του Γρηγορόπουλου που έβγαλε εξέγερση…Κι όχι μόνο μεταναστών.Ηρακλή δεν σε ξεχνάμε-Λάμπρο είσαι στις καρδιες μας!)
Είδαμε αναρχικους συντρόφους που ορθά και σωστά βγάζουν σπυράκια και βγαίνουν έξω από τα ρούχα τους όταν κάποιοι βαφτίζουν τις δολοφονίες στους εργασιακούς χώρους «εργατικά ατυχήματα» να δέχονται σε αυτην την περίπτωση αμάσητα και αβασάνιστα την εκδοχή του ατυχήματος και είδα και συντρόφους που έχοντας και αυτοί καταπιεί αμάσητα όλον φασισμό των αυτοκινητων και λοιπων βενζινοκινητων οχημάτων να μην θεωρούν ουτε ή άλλως έγκλημα το να πατάει κάποιος με την μηχανή του ένα παιδί μας και με την ασυνείδητη αύρα της αόρατης αλληλεγγύης των αμαξάκηδων και μηχανάκηδων– ακόμη και όταν αυτοί εγκληματούν– να δικαιολογούν και να αθωώνουν το ναζιστόμπατσο συρρικνώνοντας το έγκλημα του στην αθωότητα ενός «ατυχήματος»
(η αλληλεγγύη των αμαξακηδων πάνω και περα από διακρίσεις μπάτσων-πολιτών-παιδιών!!) Ευτυχώς δεν είδαμε μόνο αυτά και ευτυχώς στην εποχή μας υπάρχουν πραγματικοί άνθρωποι και αναρχικοί που ξεσκίζοντας ρατσιστικά-καθεστωτικά-μισανθρωπικά φίλτρα %%που μπήκαν από το πρωτο δευτερολέπτο σε όλη την κοινωνία για να μην αναγνωρίσει αυτή η κοινωνία το ίδιο το γεγονός και την σημασία του%%
αντέδρασαν πολύ διαφορετικά αψηφώντας μισανθρωπικές εκκλήσεις για ψυχραμία και με απείρως περισσότερη ανθρωπιά.
Ανθρωποι που ούτως ή άλλως είναι εξεγερμένοι και ξέρουν να συμπονάνε την ανθρωπινότητα των καταστάσεων και όχι να ασχολούνται με την «πολιτική», τις σκοπιμότητες της και τις σπέκουλες της. (((Αυτοί και αυτές δηλαδή που αντικειμενικά είναι αδύνατο να κάνουν σε οποιοδήποτε γεγονός σπέκουλα
(ένας ΚΚΕδιστικος όρος πολιτικής υποκρισίας) ακριβώς γιατί δεν κάνουν «πολιτική»{αλήθεια τι περιεχόμενο και ουσία έχει αυτή η έννοια στην εποχή του ολοκληρωτισμού του ΔΝΤ και των μνημονίων του, θα μας διαφωτίσουν αυτοί που ασχολούνται «συσπειρωμένα» με αυτήν τη λέξη;} και διαχειρισμό εντυπώσεων αλλά πάνε κατευθείαν στην ουσία και στην ζωτικότητα των γεγονότων και των ζητημάτων.
Όπως άλλωστε οι ίδιοι ή άλλοι δεν έκαναν σπέκουλα–κι ας κατηγορήθηκαν και τότε από κάποιους γι’αυτό…– επειδή αντέδρασαν όπως αντέδρασαν στην δολοφονία του γρηγοροπουλου…
Στο εξής ας είναι προσεκτικοί αυτοί που χρησιμοποιούν αυτόν τον παλαιοκομματικό, σεκταριστικό, χιλιοφθαρμένο όρο και προς τα που τον κατευθύνουν συκοφαντικά…))) Υπήρξαν λοιπόν Άνθρωποι που αμέσως αντιλήφθηκαν πόσο σοβαρό, αποτροπαιο, φρικαλέο και όχι τυχαίο ήταν αυτό που έγινε στο Μενίδι.
´Ανθρωποι όπως ένας φίλος   από την κερατέα που μου έγραψε:»να ξέρεις ότι εκείνο το βράδυ στην κερατέα ημουν πιο άγριος από ποτέ ακριβώς γιατί σκοτωσε ο μπάτσος το παιδί»
Άνθρωποι όπως ένας άλλος σύντροφος που έγραψε ένα από τα καλυτερα κειμενα του που συζητά για συλλογικές και ατομικές ευθύνες –εμπνεόμενος από την τραγικοτητα του γεγονότος– και υπάρχει εδώ: https://sxoliastesxwrissynora.wordpress.com/2011/01/06/%CF%83%CF%85%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CE%B5%CF%85%CE%B8%CF%85%CE%BD%CE%B7-%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%85%CE%B8%CF%85%CE%BD%CE%BF%CF%84%CE%B7/
Άνθρωποι  όπως οι σύντροφοι στην Θεσσαλονίκη που γέμισαν από τις πρώτες ώρες την πολη με τρικάκια που έγραφαν πράγματα όπως :»ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ 6 χρονών…»,»ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ…»ΤΟ 2008 ήταν 16, το 2010 ήταν 6, ΤΟ 2012 ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΩΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ?»
όπως πολλοί άλλοι άνθρωποι που χωρίς ως τώρα να ήταν πολιτικοποιημένοι αντέδρασαν με φυσική αγανάκτηση και υπέροχη ανθρωπιά αναγνωρίζοντας δηλαδή σε ένα πρωταρχικό επίπεδο ότι στις 5 Γενάρη στο μενίδι ένας μπάτσος του ΔΙΑΣ σκότωσε ένα παιδί μας… Αν ως Άνθρωποι κι ως Αναρχικοί πιστεύουμε στα αλήθεια ότι όλα τα παιδιά του κόσμου είναι παιδιά μας (και εννοώντας ότι όλα τα αγαπάμε, όλα τα προσέχουμε όταν χρειάζεται, για όλα θα τρέχαμε να τα σώσουμε αν ένα αμάξι ή μια μηχανή πάει να τα σκοτώσει, όλα τα συμπονάμε όταν τους συμβαίνουν τραγωδίες που τις μαθαίνουμε,, ανεξάρτητα αν είναι παιδιά άλλων γονέων ή ακριβώς από το dna μας και  από την δική μας ερωτική συνέυρεση) τότε αυτό πρέπει να έχει μια συνέπεια όσον αφορά το περιστατικό στο μενίδι.
Και εδώ τόσο οι πολιτικές ομάδες που έβγαλαν επί το πλείστον καλές ανακοινώσεις όσο και όλα τα άτομα που θέλουν να πιστεύουν ότι για τα παιδιά δεν μπορούμε να κάνουμε διακρίσεις και συγκλονιζόμαστε όποτε ένα από αυτά πεθαίνει πρόωρα και άδικα, να δείξουν αν εννοούν αυτα που λένε ή  αν θα δικαιώσουν(πάλι!) ένα παλιό απαισιόδοξο αφορισμό του Βίχελμ Ράιχ που έλεγε ότι δυστυχώς στην πραγματικότητα και στην εποχή μας οι άνθρωποι δεν εννοούν αυτά που λένε γιατί  αν τα εννούσαν θα ήταν όλα διαφορετικά και καλύτερα…
(πρακτικά δηλαδή να δείξουν ότι οι αντιδράσεις για αυτό το γεγονός είναι μόλις στην αρχή τους και ότι θα κλιμακωθούν με τις μέρες και έτσι δεν έγιναν όσες έγιναν για το θεαθήναι και για την τιμή των όπλων για να ξεχαστεί αυτό το έγκλημα γρήγορα και ατιμώρητα…) Γιατί βέβαια αυτό δεν αλλάζει αν πρόκειται για παιδί τσιγγάνων ή παλαιστινίων ή αφγανών ή ελλήνων ή ολλανδών.(και με την ευκαιρία να αναφέρω εδώ ότι τα πιο οργισμένα σχόλια τα έλαβα από ολλανδούς συντρόφους που θεωρούν αδιανόητο και απίστευτο αυτό που έγινε.Αλλα εκεί οι μπάτσι κυκλογορούν συνήθως σαν ζευγαράκια με ποδήλατα ή πεζοί και πολύ δύσκολα θα μπορούσε να συμβεί κάτι αντίστοιχο …
Εδώ το καθεστώς κάθε χρόνο δημιουργεί νέα μηχανοκίνητα σώματα καταστολής και μοιραία εξαπολύοντας τα στους δρόμους θα δημιουργήσει «ατυχήματα») Και όσο πιο κοντά μας γίνονται τέτοια εγκλήματα (μπάτσοι να σκοτώνουν παιδιά και μετά να βγαίνουν έξω χωρίς καμια κατηγορία και με την πλήρη προστασία της ανωνυμίας) τόσο περισσότερη και μεγαλύτερη πρέπει να είναι φυσιολογικά η αντίδραση μας.
Κι αυτό το γεγονός έγινε στην Αττική στην ίδια περιοχή που έχει εξεγερθεί και η κερατέα, στην ίδια περιοχή που ζούνε 5 εκατομμύρια άνθρωποι, στην ίδια περιοχή που πριν από 70 χρόνια ένας άλλος ολοκληρωτισμός έκανε τα ίδια… Προσωπικά αυτό το γεγονός μου ξέσκισε πολλές καλύπτρες και με έκανε να αναθεωρήσω πολλά.
Περισσότερο να αναθεωρήσω ότι πίστευα για την φύση αυτού του καθεστώτος και για την ικανότητα του να περνάει τις ολοκληρωτικές λογικές του στους υπόλοιπους ανθρώπους που δυναστεύει.
Λάθος μου, μεγάλο λάθος για το ότι μήνες τώρα το περιγράφω ΧΟΥΝΤΑ.
Δεν είναι!
Είναι κατι χειρότερο και πιο αδίστακτο από αυτό… Συμπτωματικά τις μέρες που έγινε το έγκλημα είχε πέσει  στα χέρια μου (επιτέλους!) το βιβλίο της Hannah Arendt «Το ολοκληρωτικό σύστημα»(όχι τυχαία ένα εξαφανισμενο βιβλίο που μισεί θανάσιμα η πολιτική πανούκλα…)
Και εκεί εξηγεί με έξοχο και εμπεριστατωμένο τρόπο τις διαφορές χουντικών και ολοκληρωτικών καθεστώτων.
Και κει προς μεγάλη μου ανατριχίλα ανακάλυψα ότι τα σωστά κριτήρια που θέτει για να ορίσει, να περιγράψει και να αναλύσει ολοκληρωτικά καθεστώτα, εφαρμόζονται πλήρως και ατόφια στο σημερινό καθεστώς ενώ δεν θα μπορουσαν να εφαρμοστούν για παράδειγμα εύκολα στην Χούντα του Παπαδόπουλου.
Η ίδια θέτει ως ειδοποιές διαφορές μεταξύ ολοκληρωτικών και χουντικών καθεστώτων τα εξής: Πρώτον, το ότι στα ολοκληρωτικά καθεστώτα στόχος δεν είναι οι πολιτικοι αντίπαλοι όσο περισσότερο άσχετος κόσμος που δεν δραστηριοποειται στην πολιτική ενώ στα χουντικά καθεστώτα η μεγαλύτερη μανία τους στρέφεται στους πολιτικούς τους αντιπαλους και όχι στον υπόλοιπο κόσμο. Δεύτερον, ότι τα ολοκληρωτικά καθεστώτα ακόμη και σε εποχές τρομερής οικονομικής κρίσης συνεχίζουν να στρατολογούν στελέχη καταστολής και ελέγχου όσο και να εφοδιάζονται με νέα όπλα επιτήρησης και τρομοκράτησης του πληθυσμού ενώ τα χουντικά είτε απλά ανατρέπονται από οικονομικές κρίσεις (όπως προσθέτω εγώ  έγινε στις ανατολικές χούντες του 89 ή στην Ινδονησιακή χούντα του σουχάρτο το 1998) είτε προχωρούν σε παραχωρήσεις (όπως γίνεται τώρα στην Τυνησιακή και Αλγερινή χούντα-εδώ αντίθετα βλέπουμε σε εποχή οικομομικής κατάρρευσης, το κράτος να προσλαμβάνει αβέρτα νέους μπάτσους και να δημιουργεί νέα σώματα καταστολής Τρίτον, ότι τα ολοκληρωτικά καθεστώτα παρουσιαζουν μια ιδεολογία μονόδρομου που θέλουν να την επιβάλουν πάση θυσία στην υπόλοιπη κοινωνία και  παρουσιάζουν κάθε αλλη άποψη που αμφισβητεί αυτόν τον μονόδρομο ως προδοτική ή καταστροφική.
Αυτό ακριβώς που συμβαίνει τώρα εδώ με τον μονόδρομο του χρέους και της υποχρεωτικής αποπληρωμής του. Τέταρτον, τα ολοκληρωτικά καθεστώτα αντλούν την δικαίωση τους από το μέλλον και όχι από το παρόν.Ισχυρίζονται πάντα ότι όσο φρικτά κι είναι αυτά που κάνουν αυτά δικαιώνονται σε ένα υπερβατικό μέλλον που θα έρθει καποια στιγμή σε κάποιον χρόνο.
(ό,τι δηλαδή μας λένε και δω που δικαιολογούν την σημερινή φρίκη στο όνομα ενός άλλου 2013 ή 2015 ή οποια άλλη χρονιά βάζουν που τάχατες θα δικαιώσει αναδρομικα τα σημερινά εγκλήματα τους…) Πέμπτον, τα ολοκληρωτικά καθεστώτα στηρίζονται περισσότερο σε αστυνομικές συμμορίες και μάλιστα πολλαπλασιάζουν το είδος τους και τα ονόματα τους και ενισχύουν διαρκώς τις μυστικές υπηρεσίες και τους ασφαλίτες τους (και έτσι εδώ έχουμε και ΔΙΑΣ και ΔΕΛΤΑ και μπουλούκια ασφαλίτες και πολλά άλλα κι όπως το ολοκληρωτικό ναζιστικό καθεστώς  είχε τα ΕΣ ΕΣ και πολλά άλλα ανάλογα σώματα) και στηρίζονται λιγότερο στον στρατό όπως κάνουν οι κλασικές χούντες. Έκτο,στα ολοκληρωτικά καθεστώτα, ο ηγέτης τους λέει τα αντίθετα από αυτά που κάνει και κάνει τα αντίθετα από αυτά που λέει όσον αφορά αυτά που αφορούν την γενικότερη κοινωνία και τις κατευθύνσεις της (μας θυμίζει κάτι αυτό;) Έβδομο, ο ολοκληρωτισμός εκεί που εφαρμόζεται φέρνει με τον χρόνο και με διάφορους τρόπους μείωση του πληθυσμού της χώρας  (αυτό πάλι μας θυμίζει τίποτε;) Όγδοο, τα ολοκληρωτικά καθεστώτα συγχωνεύουν την αστυνομική προπαγάνδα ελεγχου και τρομοκράτησης με την προπαγάνδα των μέσων μαζικής ενημέρωσης σε βαθμό που δεν υπάρχει διάκριση μεταξύ των δύο αλλά πλήρης συγχώνευση (αυτό μας θυμίζει σίγουρα τον σημερινό ρόλο των ολοκληρωτικών καναλιών από 5 Μάη και δόθε…)
Στα πλαισια αυτής της συγχωνευμένης προπαγάνδας όλοι φταίνει, όλοι είναι ένοχοι και όποιος αντικρούει αυτή  την συλλογική ενοχή (που εδώ εκφράζεται με το αξίωμα του Πάγκαλου:όλοι φάγαμε μαζί τα φάγαμε και όλοι θα πληρώσουμε τώρα-*^εκτός βέβαια από αυτόν και όσους βρίσκονται στην κορυφή της πυραμίδας του χρήματος^*) είναι ύποπτος και υπόλογος. Το σημερινό καθεστώς είναι λοιπόν ολοκληρωτικό και το γεγονός της 5 Γενάρη αποκάλυψε με φρικτό τρόπο τον χαρακτήρα του.(και πάλι ντροπή που χρειάστηκε το αίμα και ο θάνατος ενός παιδιού και η σκανδαλώδης στάση του καθεστώτος να  αφήσει τον δολοφόνο αμέσως ελεύθερο και στην ανωνυμία του για να ξυπνήσουν κάποια αδρανή μυαλά όπως το δικό μου…)
Και ας μην ξεγελιούνται κάποιοι όπως και γω ξεγελιόμουν για το ότι υπάρχουν πολιτικές ομάδες που λειτουργούν ελεύθερα και φαίνεται να γράφουν κατά του καθεστώτος.
Η μεγάλη πλειοψηφία τους έχει δείξει από τις 5 Μάη και μετά(από τότε δηλαδή που ήρθε εδώ ο νέος ολοκληρωτισμός του χρήματος…) ότι δεν συνιστά καμιά πραγματική απειλή για το καθεστώς και μάλιστα κάποιες από αυτές έδωσαν αντικειμενική στήριξη στο νεόκοπο καθεστώς στις κρίσιμες στιγμές του…
Όταν το καθεστώς νιώσει ότι μια πολιτική ομάδα είναι πραγματικά εχθρός του που το απειλεί τότε μια χαρά βρίσκονται τα γκαζάκια που ανατινάσσουν αυτόνομους χώρους μέσα σε πανεπιστήμια, οι εισβολές σε στέκια και η διαρκης επιτήρηση.
Να μην ξεχνάμε όμως το κυριότερο:
ότι ο ολοκληρωτισμός αυτού το καθεστώτος εκφράζεται κυρίως και κατεξοχήν στην υπόλοιπη κοινωνία και όχι τόσο στις δυνάμεις της οργανωμένης πολιτικής… Κάποιοι λοιπόν είναι τόσο ανιστόρητοι έστω δεν ξέρουν ότι παρόμοια γεγονοτα με του Μενιδιού έχουν συμβεί σχεδόν ίδια και απαράλλακτα ξανά και εδώ πριν από 69 χρονια.
(και για άλλα 2 τουλάχιστον χρόνια…)
Τότε που μηχανές των ες ες πέρναγαν με την μεγαλύτερη ταχύτητα  τους σε δρόμους που είχε παιδιά και τα έλιωναν στον δρόμο.
Ακριβώς όπως τότε έτσι και τώρα οι δολοφόνοι παιδιών δεν πάθαιναν τίποτε, έβγαιναν έξω ελεύθεροι και έμεναν στην ανωνυμία τα ονόματα τους απολαμβάνοντας προκλητική ασυλία για τα εγκλήματα τους.
Ακριβώς όπως και τότε υπήρχαν δοσίλογοι που το όλο θέμα το υποβαθμιζαν σε ατύχημα και θεωρούσαν λυση να μην βγαίνουν τα παιδιά στους δρόμους…
Ας σκεφτούμε ότι ακόμη και στην σκληρή χούντα του παπαδόπουλου δεν συνέβη ποτέ μηχανόβιος μπάτσος να σκοτώνει παιδί και μετά να βγαινει έξω ελευθερος.
Εκτός κι αν μου διαφέυγουν ιστορικά στοιχεία και όποιος τα έχει ας τα παραθέσει. Τώρα όμως έχω αρχίσει να αναπτύσσω ζητήματα και προβληματικές που θα αναπτύξω αναλυτικά και διεξοδικά στα υπόλοιπα μέρη του κειμένου.
Το πρώτο του μέρος πρωτοδημοσιεύεται στο ιντιμίντια και μετά θα μπει στην σελίδα μου στους σχολιαστές χωρίς σύνορα.
Τα υπολοιπα μέρη του θα έρθουν ξανά στο ιντιμίντια όλα μαζί σε ξεχωριστή δημοσίευση που θα τα συπτύξει κι ενώ πρώτα θα έχουν δημοσιευτεί στους σχολιαστές χωρίς σύνορα.
(κι αυτό γιατί δεν θέλω να καταχραστώ τον χώρο των αναλύσεων του ιντιμίντια)
Στο πρώτο μέρος  ακόμη ασχολούμαστε με τα προκαταρκτικα του θέματος ενώ στα υπόλοιπα μέρη θα πάμε πέρα από τα προκαταρκτικά και περισσότερο  στην ουσία, στην σημασία και τους συμβολισμούς της ιστορίας.
Ξέρουμε καλά ότι όσο πιο μεγάλες οι τραγωδίες και όσο πιο μεγαλα τα εξεγερσιακά γεγονότα τόσο μεγαλύτερος και πιο αναντικατάστατος ο ρόλος του ιντιμιντια ως διαδυκτικακός χώρος αδιαμεσολαβητης ενημέρωσης και αναλύσης.
Και τώρα πια είμαστε στο 2011 με το φρικτό 2010 να είναι πίσω μας.
Μια άλλη χρονιά έχει ξεκινήσει.
Αλλά αν με το έμπα αυτής της χρονιάς το καθεστώς δολοφονεί παιδιά και θέλει να μας δείξει ότι αυτό μπορεί να το κάνει ατιμώρητα και μεις δεν αντιδράσουμε ούτε και τώρα όπως αρμόζει και όπως αναλογεί σε αυτό, τότε το 2011 θα είναι μια ακόμη φρικτότερη χρονιά…
Να φροντίσουμε όλοι λοιπόν ώστε αυτό το καθεστώς να μην χρονίσει.
Και το θέλουμε και το μπορούμε και είμαστε πολλοί πια που το θέλουμε και το μπορούμε.
Πάρα πολλοί. Το σύστημα αυτό  αυτό δεν μεταρρυθμίζεται παρά μόνο ανατρέπεται από παλλαϊκές εξεγέρσεις.
Κι όπως ξέρουμε από την Ιστορία σε κάθε και για κάθε εξέγερση ισχύει ότι υπάρχουν τα βαθύτερα και ουσιαστικότερα αίτια που αυτή ξεσπάει και οι διαφορετικές και συνήθως επιφανειακότερες και λιγότερες ουσιαστικές αφορμές που την πυροδοτούν. Στην περίπτωση της  σκοτωμένης 6χρονης υπάρχει και βαθιά και ουσιαστική αφορμή γιατί εδώ συμβαίνει η αφορμή να είναι ένα δολοφονημένο παιδί μας.
Αν γι’αυτό δεν αντιδράσουμε τότε για τί;
Για τους μισθούς και τις συντάξεις ή για την «απαγόρευση» του καπνίσματος.
(και ναι!είναι τρομερά σημαντικο σε μια χρηματική οικονομία και κοινωνία να σου κόβουν χρήματα με τα οποια εξασφάλιζες την συντήρηση σου αλλά πάντα η δολοφονία της Ζωής είναι το σημαντικότερο όλων…) Όσοι θέλουν να κάνουν κριτική στο κείμενο είναι ευπρόσδεκτοι να το κάνουν αλλά κάνω την παράκληση να το διαβάσουν συνολικά και όχι να κολλήσουν σε ένα δέντρο του χάνοντας το δάσος του.
Όσοι το δουν εξ αρχής εχθρικά και προκατειλημμένα θα βρουν σίγουρα εδώ και κει καμιά σειρά που θα την χρησιμοποιησουν για να βλάψουν το γενικότερο πνεύμα του κειμένου. Ένας πάντως λόγος από τους πολλούς που έγραψα και γράφω αυτό το κείμενο είναι για να δωθεί μια  ευκαιρία σε αυτούς που αντιμετώπισαν το συμβάν με την πιο αχαρακτηριστη ελαφρότητα και απαξίωση να επανορθώσουν αν θέλουν βέβαια να δώσουν στον εαυτό τους ευκαιρίες επανόρθωσης και αν είναι σε θέση να καταλάβουν το τρομερό ολισθημα τους… Δυστυχώς είμαστε όλοι νυκτωμένοι και δεν έχουμε αντιληφθεί ακόμη σε βάθος και ουσιαστικά τι έχει συμβεί σε αυτόν τον τόπο από τις 5 Μάη και μετά και έτσι αφήνουμε αυτόν τον ολοκληρωτισμό απραγείς και εσωστρεφείς  να ρημάζει τις ζωές μας χωρίς καν να τον ορίζουμε ως τέτοιο… Όμως (και θα έρθουν και άλλα γεγονότα) το ίδιο το καθεστώς φροντιζει ανά καιρούς να μας θυμίζει τι ειναι.
Και η δολοφονία της Έρικας ουτε θα θαφτεί ούτε θα συγκαλυφτεί.
Θα μας συνοδεύει τουλαχιστον μέχρι την μέρα ανατροπής του καθεστώτος.(μέχρι δηλαδή την μέρα που θα αποδοθεί μια συνολική δικαιοσύνη για τα συσσωρευμένα εγκλήματα του καθεστώτος…)
Υπήρξε αμετάκλητα ένα ιστορικό γεγονός βαρβαρότητας που άνοιξε τα μάτια σε κάποιους για να δουν χωρίς υπεκφυγές και υποκρισίες σε τι καθεστως ζούνε. Κι αν κάποιοι στο παγωμένο αίμα τους(που εύκολα και για πολλά τους κρατά ψύχραιμους…) και στις πέτρινες καρδιές τους, αυτά τα θεωρούν υπερβολικά και υπερφορτισμένα τόσο το χειρότερο για αυτούς και την υστεροφημία τους.(για όσους νοιάζονται από αυτούς για υστεροφημίες…)
Υπερβολικό και υπερφοτισμένό θεωρούσαν οι αποβαρβαρωμένοι γερμανοί του 36 να αντιδράσεις σε περιστατικά όπου έναν μπάτσος του καθεστώτος τους πάταγε εβραιόπουλο με την μηχανή του.
Υπερβολικό και υπερφορτισμένο θεωρεί σήμερα ένας ναζί Ισραηλινός να αντιδράσεις  όταν πατιέται από μηχανή Ισραηλινού μπατσου παλαιστινάκι. Το αξιακό σύστημα του σύγχρονου ολοκληρωτισμού έχει φέρει τρομερή ανοχή και δικαιολόγηση  της αστυνομικής βαρβαρότητας στην σημερινή πλειοψηφία, όπως το είχαν κατορθώσει και παλιότερα οι προηγούμενοι ολοκληρωτισμοι. Καιρός να το αλλάξουμε αυτό! Σε ένα περιστατικό που ο ένας σκοτώνεται και ο άλλος σκοτώνει, υπάρχει πάντα και απαράγραπτα ένα θέμα ευθύνης αυτού που σκότωσε.(ειδικά όταν αυτό δεν αφορά λχ τον Κορκονέα που μπορεί κάποιος να τον σκοτώσει σε μια γενικευμένη εξέγερση και απόδραση κρατουμένων αλλά αφορά θύτη ενήλικα  μπάτσο και θύμα παιδί…)
Ή η ευθυνη βρίσκεται μήπως σε ένα παιδί που σε μέρα που έλεγε τα κάλαντα πήγε να περάσει έναν δρόμο που συνήθως περνάνε τα παιδιά;(και πόσο σκούζατε κάποιοι από εσάς όταν υπονοήσαμε και μια ελάχιστη ευθύνη στους δολοφονημένους ΕΝΗΛΙΚΟΥΣ  της μαρφίν που σε μέρα της πιο πετυχημένης, μαζικής και εξεγερσιακής γενικής απεργίας αυτοί αποφάσισαν να πάνε στις δουλείες τους ακόμη και περισσότερο η έγκυος που αντικειμενικά φέρει μεγάλη ευθυνη στο έμβρυο της που κυοφορεί και αντικειμενικά έχει να το προφυλάξει από πολλά όταν δεν θέλει να του κάνει έκτρωση…) Ή κανείς δεν έχει ευθύνη και απλά έτυχε;
Ή δηλαδή απλά «αυτά συμβαίνουν» και έχουμε τόσα αυτοκινητιστικά δυστυχήματα και τι ψάχνεις τώρα και έτσι (ακολουθώντας αυτήν τη λογική και νοοτροπία)κάθε φορά αυτοι  του ΔΙΑΣ που θα πατάνε παιδιά θα αντιδρούμε σαν να μην έχει συμβεί τίποτε;
Ή έχουμε άλλα να ασχοληθούμε και ένα νεκρό παιδί από μπάτσο δεν σημαίνει και πολλά;

Ζώντας σε μια πόλη που ειναι η πιο εχθρική πόλη της Ευρώπης για τα παιδιά, με την τρομοκρατία των αμαξιών και των μηχανών να τα υποχρεώνει να είναι σε νευρωτική επιτήρηση και σε διαρκή φόβο,

σε ένα καθεστώς που έχει τουλάχιστον ολοκληρωτικές όψεις αν δεν είναι όλο του ολοκληρωτικό,

σε ένα σύστημα πολιτικής και εξουσίας που δεν δίνει κανένα σεβασμό στην ανθρώπινη ζωή κι ούτε ακόμη και σε αυτήν των παιδιών

και σε ένα κράτος το οποίο (έχοντας πλήρως ανεχτεί ή και ενθαρρύνει την ασυδοσία των αμαξιών στα αστικά του τοπία)έχει εδώ και κάποιο καιρό ξαμολύσει τα μηχανοκίνητα ΕΣ-ΕΣ του να περιπολούν σε διαρκή βάση όλη την πόλη όταν δεν τα στέλνει στις διαδηλώσεις μας για να μας πατήσουν,

νιώθω και ειδικά μετά την δολοφονία της Έρικας ότι πολύ τους ανεχτηκάμε, πολλά έχουμε καταπιεί…

Ας είναι το 2011 η χρόνια που πολλά πράγματα θα μπουν στην θέση τους και έτσι η χρονιά που θα φύγουμε από τον σημερινό εφιάλτη…

ΤΕΛΟΣ ΠΡΩΤΟΥ ΜΕΡΟΥΣ

ΥΓ Αργότερα θα το μορφοποιήσω καλύτερα και θα το εμπλουτίσω με φωτογραφίες και βίντεο.

Τώρα δεν έχω χρόνο για κάτι τέτοιο…

55 σκέψεις σχετικά με το “ΟΙ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΕΡΙΚΑΣ (Μέρος Πρώτο)

  1. κάποιοι χρειάζονται τέτοια ιδεολογκά χαστούκια γιατι αρνούμενοι και μάλλον ανήμποροι να σταθούνε συναισθηματικά και υποστηρικτικα σε ενα γεγονος που θιγει μεν το θυμικο εχει ομως πολιτική ρίζα και διακλάδωση, ειναι σίγουρο οτι αν συνέβαινε σε αυτούς θα εξαφανιζόταν απο τον χώρο της κοσμικής και διακοσμητικής «πολιτικής» παρεολογίας. Με πιάνεις?

  2. Οι λέξεις έχουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ σημασία. Ειδικά όταν συζητάμε με όρους ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ εξέγερσης. Φίλε Πάνθηρα, πέρα από την αισθητική των εκφράσεων και της ανάλυσης, υπάρχουν δεκάδες σημεία όπου εγκληματείς απέναντι στην γλώσσα και τα νοήματά της. Η παραπληροφόρηση όμως είναι ακόμη χειρότερη. Του απαγγέλθηκε κατηγορία του μπάτσου που σκότωσε την Έρικα, ωστόσο αντιμετωπίστηκε (κακώς κατά την άποψή μου) όπως ο κάθε πολίτης που θα εμπλεκόταν με υπαιτιότητά του σε δυστύχημα με νεκρό (σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις αφήνεται ελεύθερος έως το δικαστήριο, εκτός αν είναι ύποπτος φυγής). Κατά συνέπεια, ο μπάτσος ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΔΙΚΟΣ!

    Το ίδιο τραγικά παραπλανητική η επιβολή ταξικού-ρατσιστικού χαρακτήρα στο δυστύχημα. Αυτό μεταφράζεται σε πεποίθηση ότι ο ίδιος μπάτσος (και κατ’ επέκταση κάθε μπάτσος) ΔΕΝ θα πατούσε «λευκό» παιδάκι σε οποιαδήποτε άλλη περιοχή. Αυτό εκτός από φαιδρό (από κάθε άποψη, πολιτική και λογική) είναι και πέρα για πέρα αναληθές. Πριν λίγα χρόνια στην περιοχή μου (στα Β.Π.) μπατσικό μπήκε ανάποδα σε μονόδρομο και πήρε παραμάζωμα οδηγό μηχανής (ευτυχώς δεν σκοτώθηκε το παλικάρι) που πήγαινε κανονικά στο δρόμο του. Μήπως να λέγαμε τότε ότι ακριβώς επειδή το θύμα ήταν «αστός» κανείς δεν ασχολήθηκε με αυτήν την περίπτωση; Μήπως τελικά το κίνημα απέναντι στην «μπατσική αυθαιρεσία» είναι επιλεκτικό ως προς τα θύματά της; Προσοχή: εγώ δεν ισχυρίζομαι κάτι τέτοιο.

    Επικαλείσαι σε μόνιμη βάση το θυμικό στην ανάλυσή σου και μάλιστα με τρόπο που παραπέμπει σε πρωινάδικο («το αγγελούδι που έλεγε κάλαντα», «αν ήταν δικό σου παιδί» κ.λπ.). Με αυτόν τον τρόπο όχι μόνο αποδυναμώνεις την επιχειρηματολογία σου, από τη στιγμή που υποτίθεται ότι αποτελεί πολιτικό κείμενο, αλλά και κινείσαι σε εντελώς λάθος δρόμο ως προς την ανάλυσή σου. Και δεν αναφέρομαι καν στην άδικη και προβοκατόρικη δίκη προθέσεων που κάνεις σε όποιον δε συμφωνεί μαζί σου, επιρρίπτοντάς του την κατηγορία της ρατσιστικής διάθεσης. Αποκορύφωμα της αναλυτικής αδυναμίας ο φριχτά λαϊκίστικος και εξόφθαλμα ανιστόρητος παραλληλισμός με τα «μηχανοκίνητα Ες-Ες» της Ναζιστικής Γερμανίας. Σύντροφε, η υπερβολές είναι θεμιτές όταν έξυπηρετούν την αλήθεια και μόνο αυτή.

    Υ.Γ.1 Όταν θα ξαναναφερθείς σε «βενζινοκίνητο έγκλημα» θυμήσου σε παρακαλώ να μην ξανανέβεις σε ΙΧ γιατί ενδέχεται να συμμετέχεις στο «έγκλημα».
    Υ.Γ.2 Ο έστω και έμμεσος επιμερισμός ευθυνών στην έγγυο εργαζόμενο της Μαρφιν, για το θάνατό της, είναι -πολύ ευγενικά- χυδαίος (και σε θερμοπαρακαλώ μην επιμείνεις σε αυτόν).
    Υ.Γ.3 Πρέπει να κατανοήσεις τις έννοιες «ευθύνη» και «δόλος». Υπάρχει τεράστιο πρόβλημα στη χρήση των εκφράσεων αυτών.

    • »Αποκορύφωμα της αναλυτικής αδυναμίας ο φριχτά λαϊκίστικος και εξόφθαλμα ανιστόρητος παραλληλισμός με τα “μηχανοκίνητα Ες-Ες” της Ναζιστικής Γερμανίας» ..Νομιζω οτι η υπερβολη αυτη εξυπηρετει σε ενα βαθμο την αληθεια.Στην περιγραφη του ολοκληρωτικου καθεστωτος που ζουμε..τουλαχιστον εγω ετσι το αντιλαμβανομαι το σημειο αυτο γιατι ετσι και αλλιως μπορεις να το κρινεις με πολλους τροπους..Αν του ασκηθηκε διωξη μενει να δουμε το αποτελεσμα..

        • να μια διαφορετικη ερμηνεια..: :P..οχι δεν υπονοω κατι τετοιο και ουτε συμφωνω απολυτα με τον παραλληλισμο,
          »σε εναν βαθμο» εγραψα,οχι τυχαια.

            • Αν ειναι για χαρη της επαναστασης, να κανουμε λογικες ακροβασιες και αλματα που θα ζηλευε και ο Νουρεγιεφ η και ο Τζορνταν, και μαλιστα ενω υπαρχει νεκρο παιδι, και συμφωνα με την λογικη του κειμενου «Ζώντας σε μια πόλη που ειναι η πιο εχθρική πόλη της Ευρώπης για τα παιδιά, με την τρομοκρατία των αμαξιών και των μηχανών να τα υποχρεώνει να είναι σε νευρωτική επιτήρηση και σε διαρκή φόβο,» δυνιτικα νεκρα παιδια, να ξερει ο καθε μεγαεπαναστατης οτι απο εμενα μπορει να βαλει την επανασταση του σε περιοχη για υποθετικη χρηση και να παει να ζησει στα βουνα να τρωγει ακριδες.
              Αν καποιοι ειναι μια φορα εξοργισμενοι με το γεγονος, καποιοι αλλοι ειναι δεκα φορες εξοργισμενοι με το γεγονος και 100 με την εκμεταλευση του γεγονοτος.

              Χαμογελατε…

            • σε τι εξυπηρετη;στην αφυπνιση;ετσι κι αλλιως δεν μπορω να ξερω ακριβως τις προθεσεις του συγγραφεα.
              ορθολογιστες,και τι μας εμποδιζει να υπερβαλλουμε;

            • Όταν η υπερβολή βασίζεται σε πρόδηλο ανορθολογισμό, τότε είναι άχρηστη (και άκρως συστημική).
              Το γράφω και παραπάνω, η υπερβολή είναι καλή (για την αφύπνηση που αναφέρεις) ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

  3. και οσο παιζουμε με τις «Λεξεις» υπήρξε ενα κάλεσμα και μια δράση απο 9 συλλογικότητες και ευχομαι να πηγαμε ολοι εκει στις πολεις που βρισκόμαστε γιατι το ζητούμενο δεν ειναι αν η λέξη του πανθηρα η του μητσου η του κιτσου ειναι σωστή…αυτά ειναι σχολαστικισμός…το πολιτικο ζητούμενο ειναι ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ Η ΔΙΑΣ με αφορμή το ατύχημα και την ετερονομία της απελευθέρωσης του. Απο την αρχή εκεί ηταν το θέμα

  4. black panther χαιρομαι για το κειμενο σου.Ειχα και εγω καποιες αναλογες σκεψεις και ειχα σκοπο να τις εκφρασω αλλα με προλαβες..Νομιζω εξαιρετικα σημαντικο ειναι και (μεσα στα πολλα) αυτο το σημειο» ..και συντρόφους που έχοντας και αυτοί καταπιεί αμάσητα όλον φασισμό των αυτοκινητων και λοιπων βενζινοκινητων οχημάτων…».Για μενα,και το ειπα και σε αλλο σχολιο,ειναι φονος,και οχι ατυχημα,γιατι πολυ απλα (σε πρωτη φαση) φονευθηκε ενας ανθρωπος απο εναν αλλο,δηλαδη πως αλλιως να το πεις;Στην συνεχεια,ξεχναμε νομιζω την εξουσια που ολοι διαχειριζομαστε και οχι μονο οι μπατσοι πισω απο το τιμονι του αυτοκινητου ή της μηχανης ή οποια ειναι ικανη να σκοτωσει;οχι;..Στην συγκεκριμενη περιπτωση ο μπατσος ασκωντας την εξουσια που του δοθηκε απο το κρατος σαν μπατσος,και την εξουσια που του δινεται αυτοματως οταν οδηγει την μηχανη του(χωρις να εξεταζω τις προθεσεις του),φονευσε ηθελημενα ή αθελητα μια ανθρωπινη ψυχη και υστερα ερχεται η επιβραβευση,ελευθερος..Ατυχημα θα ηταν οπως ειπε σε σχολιο ,νομιζω ο μαρξφακτορ,αν επεφτε μια κανατα λογω βαρυτητας.Η ανακοινωση της »αναρχικης συσπειρωσης» ειναι τραγικη.Και εγω με την σειρα μου, θα μπορουσα να μιλησω για σπεκουλα δικια τους πανω στο γεγονος με την ιδια λογικη που μιλανε αυτοι για σπεκουλα.Ελεος..Και στο κατω κατω,ποιοι ειναι αυτοι που θα πρεπει να το συζητησουμε μαζι τους,αν εγω ή οποιοσδηποτε θελει να κατεβει σε πορεια για το συγκεκριμενο γεγονος ή αλλο;Και αν αυτη η γαμημενη ταμπελα του αναρχικου ή της »αναρχικης συσπειρωσης» με εμποδιζει να διαμαρτυρηθω(λογω της πολιτκης σπεκουλας ντε) θα την πεταξω στα σκουπιδια και θα κανω οτι γουσταρω.Καποιοι ξεχνανε οτι πρωτα ειναι ανθρωποι και μετα ολα τα αλλα..Αυτα εν συντομια.,.

  5. θα γινω βλάχος απο αυριο..ασε που μιλάω και ρουμάνικα! ετσι ακριβώς ειναι αναρχοβλαχε το κινημα ειναι οι ανθρωποι που δρούνε και οχι αυτοι που απέκτησαν πνευματικη ιδιοκτησία για κάποιες ταμπέλες ξεχνώντας οτι η ιδιοκτησία ειναι κλοπη και οτι «δεν εκπροσωπω δεν εκπροσωπουμαι» …

  6. Όταν η υπερβολή βασίζεται σε πρόδηλο ανορθολογισμό, τότε είναι άχρηστη (και άκρως συστημική).
    Το γράφω και παραπάνω, η υπερβολή είναι καλή (για την αφύπνηση που αναφέρεις) ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
    δεν υπαρχει κουμπακι »απαντηση» για αυτο το κανω copy-paste

    Νομιζω οτι μπορω να συμφωνησω εν μερει(ως ενα βαθμο) και οχι να διαλεξω ντε και καλα αναμεσα στο να την απποριψω ή να την επικροτησω..Προσωπικα ετσι κ αλλιως δεν θα την χρησιμοποιουσα(την συγκεκριμενη..

  7. Βασικά με τη βοήθεια του θεού και της Παναγίας και της μητέρας Τύχης και του Άγιου Ροβεσπιέρου(μεγάλη η χάρη του) θα εξεγερθούμε. Προς τα που θα μας βοηθήσει ο Μανιτού να το βρούμε που είναι και θεότητα των Ινδιάνων που ήταν και δεινοί ανιχνευτές. Επίσης και η θεά Κάλι μπορεί να βοηθήσει καθώς θα σφάζει ανελέητα τραπεζίτες με τα αριστερά 23 χέρια της ενώ με τα αντίστοιχα δεξιά θα σπέρνει ζαχαρότευτλα, ανεβάζοντας έτσι τη παραγωγή κατά την εξέλιξη των επαναστατικών διεργασιών.
    Επίσης θα ζωγραφιστούν τεράστιες πεντάλφες σε κύκλο με το πρόσωπο του Νετσάγιεφ στο κέντρο ώστε να είναι καλότυχη η ΕΞΕΓΕΡΣΗ, αν και νομίζω ότι θα μπορούσαν να διαβαστούν και τα κατάλληλα αποσπάσματα από το Νεκρονόμικον ώστε να είμαστε στανταρισμένοι και για την εύνοια του Κθούλου. Ζόινκ!!!

  8. Εγώ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ (…αν και μάλλον ρητορικά) αν μετά από όλη αυτή την «συντροφική ανταλλαγή απόψεων» πάνω στο θέμα έχουμε γίνει πιο ικανοί να οργανώσουμε την άλλη εβδομάδα ή σε ένα μήνα ή σε τρεις μήνες ένα κίνημα και διαδηλώσεις για την ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ των ΔΙΑΣ, ΔΕΛΤΑ.

    Είμαι σίγουρος ότι όλοι, ΜΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ (και αυτοί που αποκαλούν το περιστατικό δολοφονία, και αυτοί που λένε «απλό τροχαίο ήταν» και οι ενδιάμεσοι) συμφωνούμαι με την κατάργησή των μηχανοκίνητων κατασταλτικών ταγμάτων. Και είμαστε δεκάδες ή και εκατοντάδες χιλιάδες. Όμως φοβάμαι ότι δεν θα ξεκινήσουμε ένα τέτοιο κίνημα για πολλούς λόγους (ο καναπές μας προσφέρει ακόμη θαλπωρή και ζεστασιά, σαν κίνημα έχουμε πολλές αδυναμίες ειδικά στην ενωτική δράση μας, κάποιοι θα πουν «δεν πρέπει να έχουμε επιμέρους διεκδικήσεις αλλά πρέπει να γκρεμίσουμε συνολικά την εξουσία», πολύ γρήγορα θα γινόταν η διάσπαση του κινήματος αυτού, κλπ. κλπ).

    Το πρόβλημα όμως είναι ότι ακόμη και αν τολμούσαμε να ξεκινήσουμε ένα τέτοιο κίνημα, μέσα σε αυτό οι μεν θα έβλεπαν τους δε όχι ως συντρόφους και συναγωνιστές αλλά ως «πολιτικάντηδες», «σπεκουλαδόρους», «υπερεπαναστάτες», «ΜΚΟ της αναρχίας», «παλιαοκομματικούς» «σεχταριστές» κλπ. κλπ.

    Και έτσι οι ΔΙΑΣ και οι ΔΕΛΤΑ θα ζήσουν καλά και εμείς χειρότερα, όπως γίνεται και με όλους τους υπόλοιπους «δράκους» της εξουσιαστικής κοινωνίας μας, που κινδυνεύουν να πεθάνουν από τα γέλια (η μόνη μας ελπίδα να τους σκοτώσουμε?) βλέποντάς μας σε ένα τέτοιο χάλι ως κίνημα.

    Χαμογελάτε! (δανεικό)

    • Ήδη τρέχουν διάφορα πράγματα πάνω στο θέμα και θα πήγαιναν ακόμα καλύτερα αν όλοι αυτοί που προσκυνάν τη θεά της εξέγερσης έβαζαν και από κάνα χεράκι.

      • Αγαπητέ Ανατέλοντα, αν κάτι από αυτά είναι δημοσιοποιήσιμο (δηλαδή πλατιά κινηματικό) ή υπάρχει link, θα χαιρόμουν να μάθω λεπτομέρειες. Αλλιώς (αν έχασα κάποιο επεισόδιο) θα ρωτήσω από εδώ και από εκεί.

  9. μπείτε σε καμιά συνέλευση… μάθετε να γαρνιρίζετε καμιά σούπα σε καμιά συντροφική κουζίνα… βάλτε κανα στουπί σε κανένα μπουκάλι και μετά ελάτε να μας μιλήστε για τα δάκρυα σας ΦΩΣΚΟΛΟΙ της αντεξουσίας…. και να τρώτε νωρίς το βράδυ μην ζορίζεστε τόσο… με αυπνίες…

      • Ok. Το έλαβα το μήνυμα. Χωρίς να ξέρουμε σε ποιόν μιλάμε ή γιατί μας ρωτάει ή που βρίσκετε τι κάνει και τι μπορεί ή δεν μπορεί να κάνει, σκοπός είναι να του πούμε πόσο μάγκες είμαστε εμείς και πόσο βλάκας ή «ΦΩΣΚΟΛΟΣ της αντιεξουσίας» είναι αυτός. Και έτσι ελπίζετε ότι θα χτίσουμε μια νέα «ανατέλουσα κοινωνία».

        Τον χριστιανό δεν τον γνωρίζω. Αλλά από εσένα ανατέλλοντα θα περίμενα μια πιο ανθρώπινη απάντηση… Κρίμα.

        Αν έχεις παρακολουθήσει κάποια λεγόμενά μου θα έχεις καταλάβει ότι κατά τη γνώμη μου, το μεγάλο πρόβλημα στο κίνημα (είτε αντιεξουσιαστικό, είτε αριστερά, είτε γενικώς) είναι κυρίως ο εγωκεντρισμός, η εγωιστική ανάγκη να διαχωριστούμε από τους άλλους ως καλύτεροι-ορθότεροι-σοφότεροι-επαναστατικότεροι κλπ και εν τέλη να το οδηγούμε στην πολυδιάσπαση για να επιβεβαιώνεται το εγώ μας. Και πάλι κρίμα.

        • εεεε… μην σε μπερδεύει η δομή των σχολίων. Νομίζω ότι ο «χριστιανός» σχολιάζει την αρχική ανάρτηση και όχι αυτά που έγραψες εσύ…

          • Σε ευχαριστώ Narrator. Αν είναι έτσι (και μάλλον έτσι είναι) ζητάω συγνώμη για την παρεξήγηση. Παρόλα αυτά θα ήμουν πολύ πιο χαρούμενος αν όλοι μας κάναμε μια σοβαρή προσπάθεια να βελτιώσουμε τον «συντροφικό» τρόπο με τον οποίο απευθυνόμαστε στους συναγωνιστές μας. Νομίζω θα μας φέρει πιο κοντά στον όποιο πολιτικό στόχο μας!

  10. Μήπως το κίνημα πρέπει να παλέψει και για την κατάργηση του ρατσιστικού διαχωρισμού μεταξύ των αντρικών και των γυναικείων W.C.;
    Και στην συνέχεια για την κατάργηση των ρατσιστικών διαχωρισμών μεταξύ των «θαλάμων» στις τουαλέτες;
    Αυτός ο διαχωρισμός δεν αποτελεί άλλο ένα τείχος όπως του ΄Εβρου;
    Για το δικαίωμα στο ομαδικό χέσιμο εδώ και τώρα

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s