Κι αν ένα άλλο 7χρονο κοριτσάκι είχε δολοφονηθεί στα Εξάρχεια;

blackpanther   http://wp.me/pPn6Y-5aw

Εναλλακτικός τίτλος:»οι δολοφονημένοι της Μαρφίν, το δολοφονημένο 7χρονο κοριτσάκι και η αβαστακτη υποκρισία της πολιτικής»

Έγραψε ένας σύντροφος εδώ: http://wp.me/pPn6Y-59D (και του οποίου η λογική έχει περάσει ως τώρα στην πλειοψηφία του κόσμου…)

Για ένα επαναστάτη η ειλικρίνεια και η αξιοπιστία είναι εξαιρετικά σημαντικές.Και ναι είναι μπάτσος και δολοφόνος εξ ορισμού ο υπεύθυνος για τον θάνατο της 7χρονης αλλά δεν μπορούμε να μιλάμε για δόλο στην συγκεκριμένη πράξη.Ούτε είναι δυνατόν να προσπαθούμε να πείσουμε τους εαυτούς μας και τους γύρω μας ότι ηθελημένα πάτησε την μικρή ο γουρουνοδίας.Οπότε πολύ κακώς υπάρχει αυτή η συναισθηματική στην καλύτερη,πολιτικάντικη στην χειρότερη αντιμετώπιση του ζητήματος.Οι εξεγέρσεις και οι αγώνες δεν “πατάνε” σε σκόπιμες υπερβολές,ούτε είναι ποτέ δυνατόν να χρησιμοποιούμε τις τεχνικές των κυρίαρχων που επιχειρούν να χειραγωγήσουν την συγκίνηση και το θυμικό .”
Ή να γίνουμε έρμαια της θεμιτής επιθυμίας μας για την ανάπτυξη συγκρουσιακών γεγονότων ως απάντηση στην γενικευμένη έτσι κι αλλιώς κρατική βαραβαρότητα.
Κατανοώ τόσο την οργή όσο και την σύνδεση μεταξύ του ρόλου των μπάτσων(επαγγελματίες δυνάμει δολοφόνοι) με τον θάνατο της μικρής.Όμως στην συγκεκριμένη περίπτωση μου είναι αδύνατο να μιλήσω για “κρατική δολοφονία” χωρίς να σκέφτομαι ότι κοροιδεύω τον εαυτό μου.Ο επαγγελματίας δυνάμει δολοφόνος δεν θεωρώ ότι στόχευσε τη μικρή .Αυτό φυσικά δεν αθωώνει τον κοινωνικό ρόλο του ούτε την βεβαιότητα που έχω ότι ο ίδιος θα δολοφονούσε σε άλλη περίπτωση.Επίσης είναι γεγονος ότι οι κρατικές συμμορίες τραμπουκίζουν στις φτωχογειτονιές και όχι στην εκάλη.Ωστόσο θα πρέπει να διακρίνουμε με μεγαλύτερη ψυχραιμία ψυχραιμία εκείνα τα γεγονότα τα οποία θα χρήζουν άμεσης απάντησης στις ένστολες συμμορίες.

ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΑΩ:
Σύντροφε, τροφή για σκέψη δινει η παρέμβαση σου και θέλω να σου υποβάλω κάποια ερωτήματα:

Θελώ ειδικά να μου απαντησεις σε αυτό (και μην παραπλανάσαι από τα πολλά υποερωτήματα,το ερώτημα στην ουσια του είναι ένα)
Θέλω να σκεφτείς πριν απαντησεις και να απαντήσεις ειλικρινα.
Αν μέρα μεσημέρι πέρναγε με τεράστια ταχύτητα ένας ΔΙΑΣ και σκότωνε στα ΕΞΑΡΧΕΙΑ ένα 7χρονο κοριτσάκι που θα είχε βγει παραμονή θεοφανείων να πει τα κάλαντα πετώντας το 50 μέτρα μακριά θα το έγραφες αυτό;
Θα γινόταν χαμός ναι ή όχι;
Θα δίσταζες τότε να χαρακτηρίσεις δολοφονία το περιστατικό ή θα χαρακτηρίζες πολιτικάντηδες όσους το έκαναν;
Τελικά που βρίσκεται ο πολιτικαντισμός;
Σε αυτούς που θέλουν να εφαρμόσουν τα ίδια κριτήρια στην οργή τους ανεξάρτητα αν προκειται για ένα σκοτωμένο 7χρονο κοριτσάκι στα εξάρχεια ή ένα 7χρονο κοριτσάκι στο μενίδι ή σε αυτούς που διαφοροποιούν την στάση, το θυμικό και την οργή τους στις δύο όμοιες κατά τα άλλα περιπτώσεις επειδή δηλαδή στην μια περίπτωση είναι στα εξάρχεια και στην άλλη στο μενίδι, στην μία περίπτωση είναι ελληνάκι και στην άλλη τσιγγανάκι;

Κοροίδία για μένα είναι να μην χαρακτηρίσω το περιστατικό κρατική δολοφονία.
Δηλαδή δεν έγινε απο μπάτσο, δεν έγινε με την μηχανή του;Δεν είναι το όπλο αυτού του μπάτσου η μηχανή του ή αυτό το θυμόμαστε μόνο όταν πέφτει πάνω μας με αυτήν στις διαδηλώσεις;

Κι ας πάω κι αλλού το θέμα.
Όταν στην μαρφίν χαρακτηρισαν συλληβδην το γεγονός δολοφονία και έπεφταν με μανία σε όποιον (βρέθηκαν και καποιοι ελαχιστοι τέτοιοι) “τεχνικά” ήθελε να τους πει ότι με την αυστηρή έννοια του όρου αυτό δεν ήταν δολοφονία (οι μολοτωφς δεν έπεσαν πάνω σε ανθρώπους αλλά σε κτίριο κλπ) ποιος βγήκε να υπερασπίσει τότε την άποψη ότι είναι πολιτικαντισμός να θεωρείται αυτό δολοφονία και ότι ειναι κοροίδία να το βλέπουμε έτσι;
ΚΑΝΕΙΣ.
Θυμόμαστε να εφαρμόσουμε αυτήν την αυστήρη τεχνική έννοα του όρου μονο όταν πρόκειται για 7χρονο τσιγγανάκι και θύτη έναν αλήτη του ΔΙΑΣ;
Για να μην παρεξηγούμαι:
εγώ θεωρώ και τα δύο δολοφονίες και ετσι νιώθω συνεπής με την χρήση του όρου όπως εγώ τον χρησιμοποιώ.
Οι υπόλοιποι όμως;
Αυτοί που σκούζαν για τις δολοφονίες της μαρφίν και ενώ δεν ξέραν καν ποιοι ήταν(κι άν ήταν διαδηλωτές ή παρακρατικοί) κι ενώ εκείνο το περιστατικό ανακατευε αναγκαστικά κι άλλους παράμετρους (κρατικές και εργοδοτικές ευθύνες) κι ενώ κόλλησαν αυτήν τη λεξη σε ανθρώπους που βρίσκονται στον αναρχικό κόσμο μόνο και μόνο γιατί είχαν διαφορές μαζί τους τώρα τι λένε άραγε;
Μόκο;

{τυχαίο άραγε ότι και στις δύο περιπτώσεις η στάση τους έστειλε κόσμο στα σπίτια του και ότι και στις δύο περιπτώσεις λειτουργησαν αντικειμενικά υπερ του καθεστώτος;)

Αν αυτό δεν είναι το αποκορύφωμα της πολιτικής υποκρισίας και ανεντιμότητας τότε άραγε τι είναι;
Και θα είναι κάποιος υπερβολικός αν διαγνώσει στο ασυνειδητο τους (τουλάχιστον!) ρατσιτσικά αντανακλαστικα;

Δηλαδή για έναν που “δουλειά” του είναι να πατάει με την μηχανή του διαδηλωτές δεν είναι δολοφονος όταν πατάει με το “εργαλείο δουλειάς” του 7χρονο κοριτσάκι και το εξακοντίζει 50 μέτρα;
Το μπάτσοι γουρουνια δολοφονοι γιατί το φωνάζουμε σε πορείες;
Για να το ξεχνάμε όταν αυτοί σκοτώνουν 7χρονα και να λέμε ότι τότε ήταν “ατύχημα”;

Τελικά ο πολιτικαντισμός όντως έχει επικρατήσει αλλα με διαφορετικό τρόπο.
Σήμερα στην Αθήνα για την δολοφονία του 7χρονου είχε ελάχιστο κόσμο.
Ακριβώς γιατί πέρασαν τέτοιες λογικές που έλεγαν ότι δεν είναι σοβαρό να βλέπουμε τον θάνατο της 7χρονης ως δολοφονία…
Μπράβο σε αυτούς που χωρίς καμιά πολιτική κάλυψη κατέβηκαν 6 Γενάρη στα προπύλαια μόνο με την δύναμη της καρδιάς τους.
Αυτοί είναι οι αναρχικοί της καρδιάς. Αυτοί που μέσα στην ομίχλη, την συγκάλυψη, τις λογικές αθώωσης των αρχιδολοφόνων του ΔΙΑΣ (όπως στις 5 μάη είχαμε αντίστοιχα τις λογικές ενοχοποίησης διαδηλωτών που δεν είχαν καμιά σχέση με το θέμα της Μαρφίν…), τα διπλά στάνταρνς και την αβάστακτη υποκρισία (που μυρίζει ρατσισμό) έγραψαν την δική τους ιστορία.

Σε αυτούς είναι αφιερωμένο αυτό το ποστ…

Και βέβαια είναι αφιερωμένο πρώτιστα στην μνήμη της δολοφονημένης 7χρονης που ακόμη δεν ξέρουμε το όνομα της…


23 σκέψεις σχετικά με το “Κι αν ένα άλλο 7χρονο κοριτσάκι είχε δολοφονηθεί στα Εξάρχεια;

  1. 5:00 μμ. ΠΛΑΤΕΙΑ ΜΕΝΙΔΙΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΡΟΜΑ ΣΤΟ ΜΕΝΙΔΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΑΤΣΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΔΙΑΣ.

    ΑΝΥΠΟΤΑΧΤΗ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

  2. ετσι μπράβο ….γιατι κάποιοι αυτοαποκαλούμενοι «αναρχικοι» η «αριστεροι» ειναι πολύ λευκοι για να ασχοληθούνε με ενα κοριτσάκι των Ρομά

  3. Είναιι το ίδιο ποστ πάνθηρα που έβαλα και στο άλλο θέμα ως απάντηση με μερικές διορθώσεις.
    Το ίδιο θα έγραφα πανθηρα.Και δεν χαρακτήρισα “πολιτικάντηδες” όλους όσους είπαν ότι είναι δολοφονία και κινητοποιήθηκαν.Είπα ότι αν δεν γίνεται για λόγους συναισθηματικής φόρτισης αλλά για να εξυπηρετήσει ένα σκοπό τότε θα καταλήξει πολιτικαντισμός από την πλευρά μας.Η αλήθεια είναι ότι είναι δύσκολο να βρεις λέξη για να περιγράψεις το συγκεκριμένο γεγονός. “Κρατική δολοφονία’ δεν μπορώ να υποστηρίξω ότι είναι,δεν με πείθω.Και ναι είναι πιθανό να γινόταν χαμός στα εξάρχεια αν συνέβαινε στα εξάρχεια.Και σίγουρα αυτό είναι λάθος σαν αντίληψη.Δεν πιστεύω όμως ότι αυτό σημαίνει ότι στη μία περίπτωση είναι αναίσθητοι και στην άλλη όχι.Η εγγύτητητα (με εξαίρεση τον δεκέμβρη) πολλές φορές καθορίζει και την ένταση των αντιδράσεων λόγω του ότι η μητρόπολη αποτελείται από πολλούς παράλληλους και αποκομμένους κόσμους που καθορίζουν την ένταση των συναισθημάτων.Αλλά το ζήτημά μας (για μένα) είναι να υπερβούμε τα συναισθήματα να τα χρησιμοποιήσουμε ως όπλα και όχι να τρέξουμε πίσω από αυτά.
    Ξαναφέρνεις το παράδειγμα της μαρφίν και λες πάλι και για τους αναρχικούς και την θέση απέναντι σε αυτή(χωρίς πάλι να διευκρινίζεις ποιες κριτικές εννοείς οπότε αναγκαστικά το απαντάω ξανά,άσχετο που το διευκρίνησες σε άλλο ποστ) και είναι από λάθος εως και αντισυντροφικό.Εγώ θυμάμαι σχεδόν σε όλα τα κείμενα να αναφέρεται η ιδιαιτερότητα των συνθηκών και να αναφέρεται στην ουσία ως «λάθος αδιαφορίας» όπου το πρόβλημα ήταν η αδιαφορία (ως θέση) και όχι το λάθος.Ακριβώς γιατί δεν είναι δυνατόν να έχουμε τις ίδιες απαιτήσεις από τους εαυτούς μας και από τους μπάτσους σε ότι αφορά την ανθρώπινη ζωή.Επίσης εσύ ξέρεις τι λένε σήμερα στο σύνολό τους οι αναρχικοί που έκαναν κριτική για τη μαρφίν;;Εγώ όχι.
    Επίσης η προσωπική μου άποψη είναι ότι όσοι μίλησαν για δολοφονία το έκαναν γιατί θεώρησαν ότι υπήρχε γνώση ότι υπάρχουν άνθρωποι μέσα(εφόσον βρίσκονταν κάποιοι απέξω που το φώναζαν και γιατί είχαν γίνει αντίστοιχες επιθέσεις χωρίς το ίδιο αποτέλεσμα αλλά όπου υπήρχε γνώση) και όχι γιατί είχαν “απωθημένα”.(με εξαίρεση μία πολύ συγκεκριμένη θέση που θεωρώ ότι όντως πήγε να χρεώσει στην αναρχία -και όχι στην καφρίλα για να το πω και απλά- την μαρφίν.)
    Από εκεί και πέρα αν εγώ με τη μηχανή μου πατήσω ένα παιδί,δεν είμαι δολοφόνος.Ο μπάτσος είναι δολοφόνος γενικά γιατί αυτό επέλεξε να κάνει ως επάγγελμα.
    Όσο για την “καρδιά” και τους “πολιτικαντισμούς” που οδήγησαν σε μικρή συμμετοχή θεωρώ ότι είναι επιφανειακή η προσεγγισή σου.Δεν είναι “ακαρδοι” ούτε λιπόψυχοι οι αναρχικοί που δεν βρέθηκαν σήμερα εκεί ούτε οι 100 είναι κάποια ειδική ράτσα(όπως βέβαια δεν είναι και πολιτικάντηδες).Κινούνται ίσως περισσότερο αυθόρμητα κι αυτό άλλοτε έχει θετικά αποτελέσματα και άλλοτε όχι.Χρειάζεται κι αυθορμητισμός μόνο που κάποιες φορές μέσα στον αυθορμητισμό σου(εμένα μου έχει συμβεί πάντως) μπορεί να μην ξέρεις τι ακριβώς προσπαθείς να κάνεις.Επίσης ακόμα και σε μένα που λες ότι είναι ευπρόσδεκτες οι παρατηρήσεις μου θα πρέπει να με κατατάξεις στους “υποκριτές” αν ισχύει ο συλλογισμός σου γιατί ούτε εγώ κατέβηκα στην πορεία.Και δεν κατέβηκα γιατί δεν καταλαβαίνω ποιοι θα ήταν το ζητούμενο.Να πούμε τι;Ότι τρέχουν οι δίας και οδηγούν επικίνδυνα;η να πούμε ότι είναι δολοφόνοι(που είναι) έχοντας ως αφορμή το θάνατο της μικρής(αυτό είναι που ήθελα να αποφύγω κι αυτό θα ήταν πολιτικαντισμός).Δεν το λέω ειρωνικά ή εριστικά αλλά χάνω τον σκοπό.
    Το λέω με ειλικρίνεια ότι βρέθηκα και βρίσκομαι σε αμηχανία για το πως μπορεί να απαντηθεί ένα αντίστοιχο γεγονός τι μπορείς να πεις χωρίς να πέσεις σε γραφικές καταστάσεις του παρελθόντος(όταν για παράδειγμα στην αθήνα επιχειρούνταν να χρεωθούν νεκροί στη θεσσαλονίκη ως δήθεν θύματα κρατικής δολοφονίας) για να γίνουν μπάχαλα(είναι άδικη η σύγκριση αλλά αναγκαστικά σε βάζει σε σκέψεις)
    .Όσο για το ότι ήταν τσιγγανάκι πάει πολύ να υπονοείται σε φόρουμ εδώ αλλά και στο indymedia ότι γι αυτό το λόγο δεν υπάρχουν αντιδράσεις τουλάχιστον από αναρχικούς,από ανθρώπους που έχουν δώσει στην κυριολεξια το αίμα τους σε συγκρούσεις για όσους είναι θύματα της ρατσιστικής καταπίεσης.Απαντάω σε σένα με αυτό τον τρόπο γιατί παρά τις διαφωνίες μας σε θεωρώ αυθεντικό.

  4. φίλε αναρχοκομμουνιστή αυτοί που τα λένε μάλλον δεν έχουν ιδέα με από τις διαδικασίες που γίνονται. και μάλλον έχουν μπερδέψει τον ελευθεριακό χώρο με κομματικούς σχηματισμούς.. Εδώ σε άλλο post διαβάσαμε ότι την νύχτα της 6 Δεκεμβρίου του 08 δεν έγιναν συνελεύσεις. Ότι νά ναι με κρεμμύδι.

  5. Καταρχήν χαίρομαι πολύ τον Πάνθηρα για το πάθος του και τα συναισθήματά του που τον «ταρακουνάν» από τη θέση του. Να του πω με την ευκαιρία και ένα καθυστερημένο ευχαριστώ για εκείνο το άρθρο που έλεγε ότι στις 15 Δεκ. έπρεπε να κατέβουμε όλοι με προστασία (μάσκα ή και κράνος) για να είμαστε χρήσιμοι τόσο στον εαυτό μας όσο ΚΥΡΙΩΣ στους διπλανούς μας, που μπορεί να έμεναν αβοήθητοι και εύκολα θύματα όταν θα πνίγονταν από τα χημικά…

    Πάνθηρα ήμουν και εγώ μαζί σου στους 300 (άντε ίσως και 400?) σήμερα, και δεν ένιωσα καμιά αμηχανία για το αν θα έπρεπε να είμαι εκεί. Το σκέφτηκα, αλλά λίγο μόνο. Και δεν λειτούργησα μόνο συναισθηματικά.

    Γιατί καλά τα λέμε εδώ παιδιά, αλλά αν στην καταστολή και τα ανεξέλεγκτα (ή καθοδηγούμενα) όργανά της δεν απαντάμε μαζικά, άμεσα και πάντα, τότε είναι σίγουρο ότι αυτή θα γιγαντώνεται δεδομένου ότι οι καταστάσεις θα σκληραίνουν. Φοβάμαι ότι δεν αρκεί να την καταγγέλλουμε διαδικτυακά και να πέφτουν και μερικές μολότοφ στα όργανά της στις μεγάλες γενικές απεργίες. Διαρκής Αντίσταση απέναντι στην καταστολή και Αλληλεγγύη σε κάθε θύμα της νομίζω είναι η μόνη ελπίδα μας. Εδώ δεν έχουμε βέβαια θύμα της καταστολής, αλλά πιθανότατα (ή και με βεβαιότητα αν υπάρχει εγκατάλειψη) θύμα της νοοτροπίας και συμπεριφοράς των οργάνων καταστολής.

    Σαφώς και δεν ήταν δολοφονία γιατί δεν υπήρχε δόλος. Ωστόσο αν και δυστύχημα, ήταν αποτέλεσμα της συμπεριφοράς του καουμπόι και σερίφη και «γαμάου» και όλα τα άλλα που «έχουμε επιτρέψει» να κάνει όλο το σκυλολόι της καταστολής. Ούτε ήθελα, ούτε και έπρεπε να το θεωρεί κανείς μας αφορμή για να γίνουν «εξεγέρσεις». Όμως το γεγονός ότι πουθενά δεν είδα σε ΜΜΕ να μιλάνε καθαρά για το περιστατικό (π.χ. έστω το αυτονόητο ότι, όπως το καταλαβαίνω τουλάχιστον, ότι ο Διάς πήγε να προσπεράσει με πολύ μεγάλη ταχύτητα από τα δεξιά), και το ότι οι μαρτυρίες κατοίκων για την ΕΓΚΑΤΆΛΕΙΨΗ (που είναι έγκλημα και νομίζω οδηγεί σε προγυλάκιση) «ξεχάστηκαν» πολύ γρήγορα, μου μυρίζει συγκάλυψη, χωρίς βέβαια και να μπορώ να την αποδείξω ή να είμαι σίγουρος για αυτήν. Συν τον μάρτυρα, που έμοιαζε λίγο στημένος… Συν την είδηση από καθεστωτικά ότι το ασθενοφόρο περνούσε τυχαία από εκεί (άρα μάλλον δεν το κάλεσε το Διάς)…

    Αν αυτά δεν είναι αρκετά για να βγάλουν πολλούς από μας από τα ζεστά μας σπιτάκια, τότε κάπου υπάρχει πρόβλημα… Δεν το λέω υποτιμητικά για όποιον δεν ήρθε. Ο καθένας μόνος του κρίνει τα σημαντικά. Ειλικρινά όμως με προβληματίζει, γιατί πάρα πολλοί που δεν ήρθαν και μάχες έχουν δώσει ενάντια στην καταστολή και είναι πολύ ζωντανοί σε συναισθήματα. Και συχνά στις πορείες δεν πάμε μόνο μετά από μια εγκεφαλική ή «πολιτική» διαδικασία. Πάμε σε μεγάλο βαθμό γιατί μας καλεί η συνείδησή μας και μια αίσθηση ότι η δικαιοσύνη έχει πληγεί βαθιά γύρω μας και μέσα μας…

    Που κάνω λάθος?

    Πάντως την πορεία την χάρηκα γιατί είδα ωραίους ανθρώπους (όχι το λίγο “μονόχνοτο” στυλ, που είχα συνηθίσει σε μικρές πορείες) και πολλούς νέους ανθρώπους. Επίσης πάρθηκε μια αμεσο-δημακρατική απόφαση επί τόπου για το τι ήταν το καλύτερο να γίνει, με ωραίο και ήρεμο τρόπο.

    (Να συμπληρώσω ότι τα καθεστωτικά λένε ότι ο Διάς χτύπησε το κοριτσάκι με την δική του μηχανή, πηγαίνοντας προς την βάρδια του. Άγνωστο βέβαια αν και αυτό είναι σωστό…, χωρίς και να αλλάζει απολύτως τίποτα σημαντικό στο περιστατικό.)

    Και κάτι τελευταίο: δεν είδα πουθενά τον Διά να βγει να πει μια δημόσια συγνώμη, αν πράγματι ένιωθε συντετριμμένος που σκότωσε ένα παιδάκι, ως άνθρωπος και ως υποτιθέμενος «προστάτης του Πολίτη» τρομάρα του… Υποθέτω ότι όλοι μας αν είχαμε κάνει το ίδιο ακόμη και χωρίς να φταίμε – ο Διάς έφταιγε με βάση τις πληροφορίες- θα ήμασταν συγκλονισμένοι ψυχικά και θα ψάχναμε τρόπους να εξιλεωθούμε και να συμπαρασταθούμε στους ανθρώπους που βλάψαμε και να τους βοηθήσουμε, όσο κι αν θα ήταν αδύνατο! Τουλάχιστον όμως, και για να μετριάσουμε τις «τύψεις» μας, θα προσπαθούσαμε να δείξουμε πραγματική ανθρωπιά. Έγινε κάτι τέτοιο από τον λεγάμενο? Μακάρι να κάνω λάθος και να έδειξε ή να δείξει τέτοια συμπεριφορά. Π.χ. να πήγαινε ταπεινά, μόνος του και μετανιωμένος με ένα λουλουδάκι στην κηδεία. Πιστεύεται ότι θα το κάνει? Τότε και μόνο τότε, και εάν δεν είχε βέβαια εγκαταλείψει το θύμα, θα θεωρούσα το περιστατικό ένα τροχαίο δυστύχημα. (εδώ αυτοί στείλανε αμέσως και τα ΜΑΤ στο σημείο… Πάλι καλά που δεν ήρθαν τα ΜΑΤ πριν το ΕΚΑΒ…)

  6. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι είναι αυτό το που θα έδινε μεγαλύτερη βαρύτητα στην περίπτωση που το ιδιο ακριβώς συμβάν συνέβαινε εντός του τετραγωνικού χιλιομέτρου Κωλέτη-Ζωοδόχου Πηγής-Καλιδρομίου-Μπουμπουλίνας, απ΄οτι σε οποιαδήποτε άλλο σημείο στην Ελλάδα…?

    • Μια πρώτη απάντηση σε αντιστροφή της ερώτησης που θέτεις είναι «η όψιμη ευαισθητοποίηση μας για τους Ρομά».

      Γράφει ο Πάνθηρας: «στην μία περίπτωση είναι ελληνάκι και στην άλλη τσιγγανάκι
      το αφήνω ασχολίαστο.

  7. Αν και δεν συμφωνώ οτι ηταν δολοφονία αλλά εγκληματική αμέλεια απο την φόρα και την ματαιοδοξία και την αυτοπεποίθηση που τους γεμίζει η ατιμωρησία ειμαι με την αποψη του πάνθηρα στην ουσία της. Στον Δεκέμβρη οντως γινανε πολλές συνελεύσεις αλλά ΑΦΟΥ ειχε βγεί αυθόρμητα ο κόσμος στους δρόμους αυτο το ξέρουμε καλά ολοι γιατι εκει ημασταν. Εδω ποιο θα μπορούσε νάναι το αίτημα? απλο Να καταργηθεί η ΔΙΑΣ με αφορμή μεν το ατύχημα αλλά προσθέτοντας και ολο το βαρυ ιστορικό της στον σύντομο χρόνο ζωής της. Τόσο απλο τοσο κατανοητο αλλά τόσο δύδκολο να το περάσεις απο εξουσιομανείς αριστεροαναρχοηγετισκους..Ο κόσμος που μαζεύτηκε (καμμια 100-150 εδω στη Θεσσαλονίκη και οπως λέτε 300 στην Αθήνα) αμέσως αντιμετωπίστηκες ειρωνικά (απο καρέκλας και καναπε) εδω πάνω μάλιστα εγιναν δύο αυθόρμητες πορείες και η πρώτη κτυπήθηκε απο παρα πολλά χημικά μερα μεσημέρι με κόσμο στην αγορα (παραμονές Φώτων). Ειμαι πραγματικά αντίθετος με οσους ειρωνεύονται την κατάσταση εκ του ασφαλούς και θεωρητικολογούνε κοιτάζοντας τον αφαλό τους και ξυνοντας τη μυτη τους μεσα στην αυταρέσκειά τους

  8. [μία άμεση απάντηση κινηματικής διαδικασίας στους μικροαστούς αναρχιδες και τους φαντασμένους μολοτοφ-ρήχτες του καναπέ…]

    Η πολιτική είναι τεχνική εξαπάτησης. Κι αυτό είναι κοινή εμπειρία και συνείδηση. Η πολιτική σπέκουλα (κερδοσκοπία) είναι μια εξουσιαστική λογική που ποδοπατά πρόσωπα, καταστάσεις κι εκμεταλλεύεται ο,τιδήποτε μπορεί να αποκτήσει αξία και να πετύχει τον επιδιωκόμενο κάθε φορά στόχο.

    Η σαφήνεια της δράσης και του περιεχόμενου –πάνω στο οποίο στηρίζεται αυτή– είναι απαραίτητες προϋποθέσεις, που ξεχωρίζουν τους αναρχικούς και τους ειλικρινείς αγωνιστές από τους εξουσιαστές πολιτικούς και σπεκουλαδόρους.

    Τα κινήματα και οι πολιτικοί εξουσιαστικοί μηχανισμοί, μικροί ή μεγάλοι, τόσο ως προς τον αριθμό όσο και ως προς την απήχηση στον κοινωνικό χώρο, σπεύδουν να εκμεταλλευτούν ένα γεγονός και να αλλοιώσουν την πραγματική διάσταση και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έλαβε χώρα. Ο τρόπος είναι απλός. Εντάσσεται και σχετίζεται, το συμβάν, με τη θέση που έχει ή δεν έχει σε πολιτικό ή κρατικό μηχανισμό το συγκεκριμένο άτομο που εμπλέκεται σ’ αυτό ή με τις απόψεις του.

    Το ατύχημα που συνέβη στις 5 Ιανουαρίου στο Μενίδι δεν είναι δολοφονική ενέργεια, επειδή δεν συνδέεται με την πρόθεση και τον δόλο. Ενώ, αντίθετα, σαφώς συνδέεται με αυτά τα χαρακτηριστικά η επίθεση ομάδων ΔΕΛΤΑ και ΔΙΑΣ ενάντια σε διαδηλωτές.

    Εάν, τώρα, ένας αναρχικός που επιβαίνει σε μια μοτοσυκλέτα περνώντας μπροστά από το κτίριο της ΓΑΔΑ με μεγάλη ταχύτητα, προκειμένου να προλάβει να περάσει το φανάρι και να φτάσει έγκαιρα στη δουλειά του, παρασύρει και τραυματίσει θανάσιμα ένα μπάτσο που προσπαθεί κι αυτός να περάσει το δρόμο κάθετα αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ.

    Στην περίπτωση που επιτεθεί μόνος ή μαζί με άλλους συντρόφους του ενάντια σε ομάδα ΔΙΑΣ ή ΔΕΛΤΑ με ΠΡΟΘΕΣΗ να προκαλέσει σωματικές βλάβες σ’ αυτούς ή και θάνατο τότε δεν έχουμε ατύχημα.

    Τα ατυχήματα όπου και να συμβαίνουν, είτε στο Μενίδι, είτε στην πλατεία Εξαρχείων, είτε στην Εκάλη παραμένουν ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ από οποιονδήποτε κι αν γίνονται.

    Από κει πέρα, το τί είδους ρόλο έχει εκείνος που είναι ενταγμένος και δρα στο σύστημα κυριαρχίας κι εκμετάλλευσης ή το εάν δραστηριοποιείται ενάντια σ’ αυτό, δεν μπορεί να συνδεθεί σώνει και καλά με κάποια από αυτά τα ατυχήματα. Η ισοπεδωτική λογική είναι συγγενής με την έννοια της συλλογικής ευθύνης.

    Όσοι κινητοποιούνται κι εκφέρουν λόγο ενάντια στο ρατσισμό, τα πογκρόμ του κράτους και την κατασταλτική δράση των μηχανισμών του είναι χρήσιμο να τα αποσυνδέουν από θλιβερά περιστατικά όπως αυτό του θανάτου της 7χρονης Ρομά και να μην σκυλεύουν το νεκρό κορμί της. Επειδή με αυτό τον τρόπο δεν συνεισφέρουν στην υπόθεση της κοινωνικής απελευθέρωσης.

    Από την άλλη πλευρά, είναι κατανοητές οι αυθόρμητες αντιδράσεις των Ρομά της περιοχής, που δεν εντάσσονται σε πολιτικές σκοπιμότητες, αλλά σε μια πηγαία αντίδραση και σε προγενέστερη αντίθεση των ανθρώπων της περιοχής με τους μπάτσους.

    Δεν αθωώνουμε τους μπάτσους για το ρόλο που έχουν μέσα στο σύστημα κυριαρχίας κι εκμετάλλευσης και γι’ αυτό συνεχίζουμε να πολεμάμε ενάντια στο κράτος και στους μπάτσους που σπεύδουν να το υπερασπιστούν επιτιθέμενοι σε αγωνιζόμενους ανθρώπους,

    Όμως, δεν απαλλοτριώνουμε τον αυτοσεβασμό μας και δεν τον υποτάσσουμε σε ευκαιριακές σκοπιμότητες που αντικειμενικά –και πολλές φορές καθοριστικά– ευτελίζουν τις απελευθερωτικές διεργασίες.

    Είναι ντροπή οι πολιτικές σκοπιμότητες των διάφορων κινημάτων να σκυλεύουν τα σώματα νεκρών.

    Να παραμένουμε εναρμονισμένοι με αυτά που υποστηρίζουμε, τόσο ως αναρχικοί, όσο και ως αγωνιζόμενοι άνθρωποι και να είμαστε ικανοί να αποδίδουμε πάντα «τα του Καίσαρος τω Καίσαρι».

    Αθήνα 7/1/2011

    Συσπείρωση Αναρχικών

  9. Εγώ που δεν θεώρησα δολοφονία το περιστατικό της Μαρφίν, μπορώ να μην θεωρήσω και αυτό δολοφονία; (λόγω της έλλειψης δόλου).
    Που επίσης, αν γινόταν στα Εξάρχεια το συμβάν, θα είχα την ίδια ακριβώς αντιμετώπιση;

    Μερικές φορές, οι αντιδράσεις μου θυμίζουν το σκετσάκι του ΑΜΑΝ με τους Θεσαλονικείς χούλιγκαν: «Γιατί σπάτε το αμάξι?» «Γιατί έχει αθηναϊκές πινακίδες».
    Ετσι και εδώ, απλά «Γιατί είναι μπάτσος!».

    Και να εξηγηθώ πιο λιανά τι εννοώ, και μετά πείτε με ότι θέλετε: Ντεμέκ αναρχικό, ρεφόρμα, προδότη, αριστερό, δεν με νοιάζει κιόλας.

    Πολύ καλά έκαναν όσοι πήγαν στην πορεία χτες και καλά έκαναν και την έκαναν.
    Πολύ σωστά αντιδρούν/με όσοι το κάνουν.

    ΑΛΛΑ, το ότι ήταν δολοφονία και ότι ο μπάτσος εσκεμμένα σκότωσε το κοριτσάκι είναι μια υπερβολή που συσκοτίζει αυτά στα οποία θα έπρεπε να σταθούμε και να φωνάξουμε, δίνοντας αφορμή σε άλλους να μας χαρακτηρίζουν «κολλημένους», «κομπλεξικούς», «τυφλωμένους».
    Ποια είναι αυτά?

    -Ότι έτσι όπως οδηγούν και συμπεριφέρονται οι ΔΙΑΣ/ΔΕΛΤΑ ήταν απλά ΘΕΜΑ ΧΡΟΝΟΥ να συμβεί.
    -Ότι ο ΚΟΚ και η λογική της οδηγικής συμπεριφοράς λέει ότι, πέρα από τα όρια ταχύτητας, προσαρμόζεις την ταχύτητα και την οδική σου συμπεριφορά στις συνθήκες, άρα σε κατοικημένη περιοχή που περνάνε παιδιά ΔΕΝ ΟΔΗΓΕΙΣ ΣΑ ΜΑΛΑΚΑΣ, πόσο μάλλον όταν είσαι «εκπρόσωπος του νόμου».
    -Ότι άργησε να συλληφθεί και τελικά αφέθηκε ελεύθερος ο μπάτσος, μέχρι «να διευκρινιστούν οι συνθήκες και να σχηματιστεί κατηγορητήριο», τη στιγμή που απλός πολίτης θα περάσει τουλάχιστον ένα βράδυ στη ΓΑΔΑ, ακόμα και αν δεν υπάρχει νεκρός.

    Το να τσακωνόμαστε για το αν είναι ή δεν είναι κάτι κάποιος, αναρχικός, αριστερός, αντιεξουσιαστής ή στην τελική, απλά άνθρωπος κάποιος γιατί δεν θεωρεί τον μπάτσο πάντα δολοφόνο (προσέξτε, ΔΟΛΟφόνο, όχι φονιά), ακόμα και αν ξέρουμε ότι εν δυνάμει είναι, λόγω θέσης, μας κάνει να χάνουμε το δάσος και το ΓΙΑΤΙ πρέπει να φωνάξουμε:

    -Για να μην περάσει η υπόθεση στη ζούλα.
    -Για να τιμωρηθεί ο μπάτσος, όπως ακριβώς θα τιμωρούταν ο κάθε πολίτης, +κάτι παραπάνω, γιατί λόγω ρόλου επιβάλλεται να είναι πιο προσεκτικός.
    -Για να μπει επιτέλους χαλινάρι, αν όχι να καταργηθούν τα δολοφονικά τάγματα των ΔΙΑΣ/ΔΕΛΤΑ.

    Και ναι, έχει διαφορά αν ο τροχόμπατσος εφορμά σε διαδηλωτές ή παρασέρνει ένα κοριτσάκι στο δρόμο. Γιατί στην πρώτη περίπτωση ο δόλος είναι ξεκάθαρος, ενώ στην δεύτερη είναι η μαλακία που του δέρνει τον εγκέφαλο (τον όποιο εγκέφαλο έχει).

    Το ότι ο «χώρος» αντιδρά με διαφορετικά αντανακλαστικά ανάλογα με το που (και όχι ποιος, ελπίζω) έχει υπάρξει το θύμα, δεν είναι η πρώτη φορά που το βλέπουμε.
    Και στην περίπτωση του Νίκολας Τόντι, υπήρξε και ορθά αντίδραση, όχι όμως του μεγέθους που υπήρξε για τον Γρηγορόπουλο.

    • Ωραιος ο antidrasex.
      Ειδικα για το «+κάτι παραπάνω, γιατί λόγω ρόλου επιβάλλεται να είναι πιο προσεκτικός.»(Τουλαχιστον τυπικα οφειλει να το κανει ασχετα αν θεσμικα η δουλεια του ειναι να ειναι μαλακας)
      Γκουντεν μοργκεν.

      Χαμογελατε…

    • Σωστά τα ανακεφαλαιώνεις και όλα αυτά είναι αντικειμενικά άρα δεν διαφωνεί κανείς νομίζω.

      Όμως υπάρχουν δυο υποσημειώσεις (μία για κάθε περιστατικό):
      Αν στην ΜΑΡΦΙΝ ήταν στημένη προβοκάτσια, ή αυτή που το έκαναν είδαν τους ανθρώπους και ήθελαν να τους κάψουν τότε ήταν δολοφονία (όπως θα ήταν κι αν ανάβανε τον υπάλληλο του Ιανού που περιέλουσαν και απείλησαν ότι θα τον κάψουν…)
      Αν ο Διάς εγκατέλειψε την Έρικα και υπήρξε απόπειρα συγκάληψης, μπορεί να μην ονομάζεται δολοφονία, αλλά ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΟΛΟΣ εκ των υστέρων.

      • Α ναι, έχεις δίκιο. Αλλά ΠΡΙΝ κράξω για αυτό, θέλω παραπάνω στοιχεία.

        Και μου θυμίζεις κάτι που ξέχασα να αναφέρω, σε αυτά που πρέπει να απαιτήσουμε:
        -Να μάθουμε αν υπήρχε πράγματι βαν που έκανε ελιγμό ή είναι άλλη μια φαντασιοπλασία με σκοπό την συγκάλυψη.

      • «Δόλος στο Δίκαιο ονομάζεται η πρόθεση εκτέλεσης αδίκου πράξης»
        Πουλακια προσοχη στις λεξεις που χρησιμοποιουμε.
        Δεν μπορει να υπαρξει ΠΡΟθεση εκ των υστερων.

        Αυο δεν μειωνει ουτε την συγκαλυψη, αλλα ουτε και το γεγονος αυτο καθε αυτο. Απλα οντας προσεχτικοι πεφτουμε σε λιγοτερες λουπες.
        kapoios apo emas απανταω σε σενα αλλα απευθυνομαι σε ολους ΜΑΣ(πρωτιστως σε μενα)

        Χαμογελατε…

        • Έχεις δίκαιο και το αποδέχομαι ότι χρησιμοποίησα λάθος σύνταξη. Ο «ΔΟΛΟΣ εκ των υστέρων» δεν πάει στην πράξη της παράσυρσης και του τραυματισμού. Πηγαίνει στην εγκατάλειψη του θύματος!

          Αυτή η εγκατάλειψη του θύματος μετατρέπει την αρχική αμέλεια σε εκούσιο (αφού συνειδητά εγκατέλειψε το θύμα) φόνο. Μπορεί και αυτός ο όρος να μην είναι σωστός, αλλά η εγκατάλειψη διώκεται πολύ πιο βαριά από την αμέλεια.

          Αν μπορείς να βρεις λεπτομέρειες περί όρων και ποινών για την συνειδητή εγκατάλειψη θύματος «μου», θα χρησιμοποιούσαμε πια όλοι τις σωστές λέξεις.

  10. Παιδιά το να έχουμε διαφορετική άποψη και να κάνουμε κριτική είναι θεμιτό, αλλά το να χαρακτηρίζουμε αμέσως την άποψη ή κίνηση αυτών που διαφωνούμε με κάθε λογής κοσμητικά επίθετα είναι ότι χειρότερο μπορεί να κάνει κάποιος στο κίνημα (όποιο κίνημα ή πολιτικό χώρο).

    Όσοι δεν το έχουν καταλάβει ακόμη, πότε θα συνειδητοποιούσουν ότι αυτό είναι το καλύτερο εργαλείο πολυδιάσπασης μας, διασποράς διχόνοιας και συνεπώς μη αποτελεσματικής δράσης?

    Το πραγματικό αντίπαλο στρατόπεδο (σύστημα, καπιταλισμός, καταστολή κλπ) τρίβει τα χέρια του για αυτή την εγωκεντρική μανία «μας».

    Είναι δε άκρως υποκριτικό να χρησιμοποιεί κάποιος τη λέξη»σύντροφος» και να στολίζει με την πρώτη αφορμή τους «συντρόφους» του.

    Γιατί πάντα πρέπει μαζί με τη γνώμη μας να βάζουμε και κοσμητικά για την αντίθετη γνώμη? Αποκτά μεγαλύτερο βάρος? Γίνεται πιο πειστική ή αγαπητή?

    Νομίζω λέω κάτι απλό και αυτονόητο.

  11. ΑΤΥΧΗΜΑ” ; ΔΕΝ… ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ!

    Να διαλυθούν οι δολοφονικές ομάδες “ΔΙΑΣ” και “ΔΕΛΤΑ”

    Έξω η αστυνομία από τις γειτονιές

    Για άλλη μια φορά η δολοφονική αστυνομική ομάδα “ΔΙΑΣ” εμπλέκεται σε “ατύχημα”. Αυτή τη φορά θύμα ήταν μία 7χρονη τσιγγάνα στο Μενίδι που είχε την… ατυχία να βρεθεί μπροστά στις ρόδες ενός από τους γνωστούς για την άθλια “οδική” συμπεριφορά τους μέλους της εν λόγω ομάδας.

    Η συμπεριφορά της μηχανοκίνητης ομάδας “ΔΙΑΣ” στους δρόμους είναι αντανάκλαση της αρμοδιότητας τους: Να αστυνομεύουν τις ζωές μας σε κάθε πόλη, συνοικία και γειτονιά.

    Καθημερινά είναι τα “ατυχήματα” στα οποία εμπλέκεται η Αστυνομία και ειδικά οι νεοσύστατες αυτές ομάδες, όπως αυτά που έχουμε ζήσει στο κέντρο της Αθήνας κατά τη διάρκεια διαδηλώσεων (πχ 6/12/2009 επίθεση ενάντια στο μπλοκ του ΕΕΚ και παρολίγον θάνατος της σ. Αγγελικής Κουτσουμπού, 15/12/2010)

    Το Μενίδι δεν είναι οποιαδήποτε πόλη, καθώς εκεί ζουν και εργάζονται οι Ρομά δηλαδή ένας σταθερός στόχος της κρατικής καταστολής.

    Όταν η κρατική καταστολή συνδυάζεται και με το ρατσισμό, τότε κάθε “ατύχημα” είναι δυνατό, γεγονός που φάνηκε από το γεγονός ότι ο δολοφόνος της μικρής την έσυρε 150 μέτρα από το σημείο του χτυπήματος.

    Γι’ αυτό ο αιφνίδιος θάνατος μικρής έγινε αφορμή για βίαιες συγκρούσεις μεταξύ των Ρομά και των ΜΑΤ.

    Το Εργατικό Επαναστατικό Κόμμα καταγγέλλει την αστυνομική βία και παλεύει για για να διαλυθούν οι ομάδες “ΔΙΑΣ”, ΔΕΛΤΑ και η αστυνομία.

    Οι ίδιοι που εξαπολύουν το όργιο καταστολής κατά των αγωνιστών, που ετοιμάζονται να χτίσουν τείχη στα ελληνοτουρκικά σύνορα και “αυτοκτονούν” μετανάστες στα Αστυνομικά Τμήματα είναι οι ίδιοι που λυμαίνονται τις κατακτήσεις των εργαζομένων και του λαού για να πληρώνεται στο διηνεκές το χρέος που οι εκείνοι δημιούργησαν, που επιχειρούν να μας γονατίσουν για χάρη του ΔΝΤ, της ΕΕ και των Ελλήνων καπιταλιστών.

    Δεν μας τρομάζουν-Μας εξοργίζουν-Θα τους τσακίσουμε!

    ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ

    http://www.eek.gr/default.asp?pid=6&id=1267

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s