Απέναντι στην ποινικοποίηση της διαμαρτυρίας απαντάμε με τριπλό by pass στα διόδια την Κυριακή

ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΕΚΦΟΒΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟ ΑΕ
ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΚΦΟΒΙΖΟΥΝ- ΜΑΣ ΕΞΟΡΓΙΖΟΥΝ – ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΜΕ ΝΕΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
http://epitropesdiodiastop.blogspot.com

Πανικόβλητη η ιδιωτική πολυεθνική εταιρία ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ προέβη σε αγωγές σε βάρος 25 συμπολιτών μας που αρνούνται να πληρώσουν διόδια στην καρμανιόλα Κορίνθου – Πατρών.
Συγκεκριμένα αγωγή σε πολίτες από την Πάτρα, το Αίγιο, το Διακοπτό, την Αθήνα και άλλες περιοχές, κοινοποίησε η Ολυμπία Οδός. Στην αγωγή η εταιρεία (που εκμεταλλευεται διεκδικεί τα συνολικά ποσά των διοδίων που δεν πλήρωσαν οι πολίτες κατά την διέλευση τους από τα σημεία, ενώ επιπλέον τους ζητά και 1.500 ευρώ από τον καθένα αποζημίωση στην ηθική βλάβη (!!) που υποστηρίζει ότι υπέστη ως εταιρεία, από την συμπεριφορά τους.
Η εκδίκαση θα γίνει στο ειρηνοδικείο του Πειραιά τον Φεβρουάριο του 2012.
Η εταιρία είσπραξης διοδίων έχει νοιώσει το έδαφος να χάνεται κάτω από τα πόδια της.
Από την μια έχει το συνεχώς διογκούμενο κίνημα των πολιτών που απαιτούν Ελεύθερους και Ασφαλείς δρόμους και Δεν πληρώνουν διόδια.
Από την άλλη υπάρχει η επικείμενη στις 5 Οκτώβρη 2010 αγωγή σε βάρος της εκ μέρους των πολιτών και του Δικηγορικού Συλλόγου Πάτρας. Με την αγωγή αυτή, οι πολίτες, ζητούν κατάργηση των αποικιοκρατικού τύπου συμβάσεων παραχώρησης των χιλιοπληρωμένων εθνικών μας δρόμων στους ιδιώτες,. Έτσι σε κράτος πανικού η ιδιωτική πολυεθνική εταιρία έχει οδηγηθεί σε ενέργειες που μόνο θυμηδία προκαλούν, παίζοντας το τελευταίο της χαρτί- αυτό του εκφοβισμού και της τρομοκρατίας
Όπως δήλωσε και ο δικηγόρος των συμπολιτών μας το περιεχόμενο της αγωγής της εταιρίας το μόνο που κατάφερε τελικά είναι να σκορπίσει ειρωνικά χαμόγελα στους πολίτες, παρά φόβο.
Η εταιρία προσπαθεί να αναβάλει την εκδίκαση της αγωγής σε βάρος της γιατί πιθανολογεί απόφαση δυσάρεστη για αυτήν ενώ παράλληλα προσπαθεί να αναχαιτίσει το κύμα των συμπολιτών μας που αρνούνται να πληρώσουν διόδια και μάλιστα στον δρόμο καρμανιόλα Κορίνθου- Πατρών.
Το κίνημα των πολιτών ενάντια στα διόδια ΔΕΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙΤΑΙ , ούτε αναχαιτίζεται. Αντίθετα ΕΞΟΡΓΙΖΕΤΑΙ. Θα μετατρέψουμε τις δίκες σε βάρος μας σε καταδίκες των συμβάσεων παραχώρησης και θα απαιτήσουμε την οριστική τους κατάργηση.
Απαντάμε με νέες κινητοποιήσεις που θα γίνουν την Κυριακή 3 Οκτώβρη με ανοίγματα σταθμών διοδίων της Ολυμπίας οδού.
Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ- ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ
ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ
Επιτροπές Αγώνα Κατοίκων, Πολιτών και Εργαζομένων – Πανελλαδικό συντονιστικό
Για περισσότερες πληροφορίες: http://epitropesdiodiastop.blogspot.com

υπεύθυνος ανάρτησης no_longer_safe

http://wp.me/pPn6Y-2Dn

20 σκέψεις σχετικά με το “Απέναντι στην ποινικοποίηση της διαμαρτυρίας απαντάμε με τριπλό by pass στα διόδια την Κυριακή

  1. Χθες (Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010) το ΑΠΕ-ΜΠΕ (Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων) δημοσίευσε εκτενές ρεπορτάζ για το κίνημα «δεν πληρώνουμε». Με το ΑΠΕ-ΜΠΕ μίλησε ο υπεύθυνος τύπου της Ελληνικής Αστυνομίας που ξεκαθάρισε για το «δεν πληρώνω» ότι «Δεν είναι θέμα της αστυνομίας, από τη στιγμή που δεν εμπίπτει σε παράβαση στον ΚΟΚ». Επίσης στο ρεπορτάζ αναφέρθηκαν οι θέσεις των εταιρειών «Νέα Οδός» και «Ολυμπία Οδός».

    Η κυρία Φωτεινή Λάμπρου, υπεύθυνη τύπου της «Νέα Οδός», επισημαίνει ότι «Δεν τίθεται θέμα αντισυνταγματικότητας»!
    Σύμφωνα με το Σύνταγμα (άρθρο 5 παρ. 4) απαγορεύεται οποιοσδήποτε περιορισμός της ελευθερίας μετακίνησης εντός της χώρας. Οι εκάστοτε επιλογές της πολιτείας για τον τρόπο χρηματοδότησης της κατασκευής και συντήρησης των εθνικών οδών όφειλαν και οφείλουν να εξασφαλίζουν την ισότιμη άσκηση του παραπάνω συνταγματικού δικαιώματος, από οποιονδήποτε πολίτη. Εύλογα, η εξάρτηση οιουδήποτε δικαιώματος ή ελευθερίας από χρηματικό ή άλλο αντάλλαγμα, αυτομάτως το καταργεί ως τέτοιο (δικαίωμα ή ελευθερία) μετατρέποντάς το σε εμπόρευμα, το οποίο ασκούν/αγοράζουν οι πολίτες ανάλογα με την οικονομική τους δυνατότητα, άρα όχι ισότιμα ούτε και ελεύθερα.
    Κατά τις προηγούμενες δεκαετίες, η πολιτεία, επέλεξε, εκτός της άμεσης και έμμεσης φορολογίας των πολιτών, την θέσπιση διοδίων για την συντήρηση των εθνικών οδών. Προκειμένου να εξασφαλίζεται η προαναφερθείσα συνταγματική ελευθερία, παρέμειναν ελεύθερες (χωρίς διόδια) για όλους, παράπλευρες οδοί, ενώ σε μια προφανή προσπάθεια στάθμισης των εννόμων αγαθών, οι σταθμοί των διοδίων ήταν λιγοστοί και το απαιτούμενο αντίτιμο σχετικά χαμηλό, γεγονότα που συνέβαλαν στην σιωπηρή συναίνεση των πολιτών στον σχετικό περιορισμό του συνταγματικού τους δικαιώματος.
    Σήμερα, οι παράπλευρες οδοί είτε έχουν καταργηθεί λόγω επέκτασης του οικιστικού ιστού, είτε έχουν αποσαρθρωθεί και έχουν καταστεί επικίνδυνοι, λόγω έλλειψης συντήρησης.
    Είμαστε υποχρεωμένοι για να κινηθούμε ακόμη και στις μικρότερες απαραίτητες καθημερινές αποστάσεις (από το σπίτι στην εργασία, στο σχολείο των παιδιών μας, στη Δ.Ο.Υ., στα καταστήματα της περιοχής) είτε να πληρώνουμε πανάκριβα διόδια που ολοένα αυξάνονται είτε να διακινδυνεύουμε την ζωή μας και να χάνουμε πολύτιμο χρόνο σε ημιτελείς «παράδρομους» που διακόπτονται από ιδιοκτησίες, εντελώς ακατάλληλους ως προς τη χάραξη, το πλάτος, τις κλίσεις, την ποιότητα του οδοστρώματος, τη σήμανση, το φωτισμό κλπ. Σημειώνουμε επίσης ότι σε αυτούς τους παράδρομους έχουμε πλέον πολύ μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο και με πολλά μεγάλα οχήματα που προσπαθούν να αποφύγουν τα ακριβά και πυκνά διόδια.
    Σήμερα, οι εταιρίες δρουν με μόνο γνώμονα το ασύδοτο κέρδος, ενάντια στο κοινό όφελος – στο οποίο υποτίθεται πως σκοπεύουν – και καταργούν, με σωρεία άδικων, παράλογων, αλλά και παράνομων πράξεων, το δικαίωμα των πολιτών στην ελεύθερη μετακίνηση.

    Θέλουμε να απευθύνουμε στην Νέα Οδό τα παρακάτω ερωτήματα:

    1.Υπάρχει, έστω και μία, πινακίδα που να πληροφορεί για εναλλακτική διαδρομή χωρίς διόδια;
    2.Πώς μπορεί κάποιος να μεταβεί στην τροχαία Καπανδριτίου, που στεγάζεται στον ΣΕΑ Σείριος, χωρίς να πληρώσει διόδια; Στην απάντησή σας να λάβετε υπόψη και το έγγραφο του διοικητή της τροχαίας που αναφέρει ότι η πρόσβαση γίνεται μόνο διαμέσου της Αθηνών-Λαμίας με διόδια. Η πρόσβαση στη δημόσια υπηρεσία δεν είναι δυνατή ούτε σε πεζούς!
    3.Γιατί έχει φραχτεί η είσοδος και η έξοδος προς Οινόφυτα στο ρεύμα από Λαμία προς Αθήνα; Η συγκεκριμένη έξοδος λειτουργούσε πολλά χρόνια και είναι ασφαλής μιας και διαθέτει λωρίδα επιτάχυνσης και επιβράδυνσης. Δεν υπάρχει όμως χώρος για κατασκευή σταθμού διοδίων! Υποχρεώνεται τους κάτοικους να εξέρχονται στο επόμενο σημείο, στον Αυλώνα, ώστε να πληρώσουν εκεί αυξημένα διόδια και στη συνέχεια να διανύσουν δεκάδες χιλιόμετρα στον ακατάλληλο και επικίνδυνο παράδρομο για να επιστρέψουν στα Οινόφυτα.
    4.Έχει γίνει κάποια ενέργεια από μέρους σας για την συντήρηση της παράπλευρου οδού και της κατασκευής στοιχείων ασφαλείας σε αυτήν; Εμείς πάντως διαπιστώσαμε πλήρη έλλειψη στοιχείων ασφαλείας στο οδοιπορικό με τον κ. Ιαβέρη.
    5.Ποιος είναι υπεύθυνος για την κατασκευή και την συντήρηση των παράπλευρων δρόμων και των στοιχείων ασφαλείας τους; Πριν βιαστείτε να απαντήστε καλό θα ήταν να συμβουλευτείτε το 4ο άρθρο της σύμβασή σας για το «Συμβατικό Αντικείμενο» και συγκεκριμένα το 4.3.3 (1) (ii) που ορίζει: «Τα έργα για τα οποία ο Παραχωρησιούχος αναλαμβάνει με την παρούσα Σύμβαση μόνο την υποχρέωση μελέτης, χρηματοδότησης, κατασκευής και εγγύησης … είναι (1) Το δευτερεύον οδικό δίκτυο με όλο τον εξοπλισμό ασφαλείας ως εξής: … (ii) οι παράπλευροι οδοί (S.R.)»

    Η κυρία Λάμπρου συνεχίζει «Μέσα στη σύμβαση παραχώρησης υπάρχει συγκεκριμένο άρθρο, που αναφέρει ότι η εταιρεία έχει το δικαίωμα επιβολής διοδίων. Συνεπώς, οι Έλληνες πολίτες οφείλουν να πληρώνουν διόδια». Θα διαφωνήσουμε με την κυρία Λάμπρου, οι Έλληνες πολίτες οφείλουν να υπερασπιστούν τα Συνταγματικά τους δικαιώματα και να χρησιμοποιούν τις εθνικές οδούς χωρίς να πληρώνουν διόδια.

    Με βάση τη νομοθεσία της Ευρωπαϊκής ένωσης τα διόδια πρέπει να βασίζονται μόνο στην ανάκτηση του κόστους λειτουργίας, συντήρησης και ανάπτυξης του σχετικού δικτύου υποδομής. (Άρθρο 7 παρ. 9 της 1999/62/ΕΚ όπως τροποποιήθηκε από την 2006/38/ΕΚ). Τα διόδια όμως της Αθηνών – Λαμίας χρηματοδοτούν την ανάπτυξη της Ιονίας Οδού στο τμήμα Αντίρριο – Ιωάννινα.
    Αντίθετα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία είναι και τα διόδια της Ελευσίνας, όπου ο δημόσιος δρόμος Αθηνών – Κορίνθου, που έχει κατασκευαστεί με τους φόρους μας, τα τέλη κυκλοφορίας, το φόρο στη βενζίνη και τα διόδια που πληρώναμε τόσα χρόνια, παραχωρήθηκε στην πολυεθνική εταιρεία «Ολυμπία Οδός» για να κατασκευάσει την Κορίνθου – Πατρών.

    Η Ολυμπία Οδός στην εθνική οδό Ελευσίνας – Πάτρας – Τσακώνας έχει εκτελέσει τα τελευταία 3 χρόνια το 17% του έργου. Δηλαδή με αυτούς τους ρυθμούς για να ολοκληρωθεί το υπόλοιπο 83% του έργου θα χρειαστούν ακόμη 14 χρόνια!
    Δηλαδή για όλα αυτά τα χρόνια θέλετε να πληρώνουμε ανύπαρκτες υπηρεσίες για να χρηματοδοτήσουμε, σαν να είμαστε συνέταιροι, την κατασκευή του δρόμου και στο τέλος δεν θα πάρουμε μέρισμα από τα κέρδη της «Ολυμπίας Οδός»;
    Η άποψή μας είναι ότι η «Ολυμπία Οδός» πρέπει να μας πληρώνει ψυχική οδύνη για να διανύουμε αυτό το δρόμο. Με αυτή τη μέθοδο θα επιταχυνθούν και οι κατασκευές των έργων.
    Ο δρόμος αυτός έχει πληρωθεί με αίμα. Τα στατιστικά σας «99,7% των χρηστών πληρώνουν διόδια» που έχουν να κάνουν με το αν είναι δημοφιλές το κίνημα μας αφήνουν αδιάφορους. Κάποια στιγμή ανεξάρτητα με το αν είναι δημοφιλής ή όχι κάποια ενέργεια είμαστε υποχρεωμένοι να αντιδράσουμε και να υπερασπιστούμε τα δικαιώματά μας.

    Το ξεπούλημα της χώρας μας συνεχίζεται. Μετά τους δρόμους ξεπουλάμε και τους χώρους. Ήδη πήρε σειρά το πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού.
    Η τρομοκράτηση των πολιτών συνεχίζεται. Μετά τις μηνύσεις της «Νέα Οδός», έρχεται η αγωγή της «Ολυμπία Οδός» και η ψήφιση στα μουλωχτά του 3ου τρομονόμου (3875/2010) που χαρακτηρίζει ως τρομοκρατική πράξη κακουργηματικού χαρακτήρα κάθε διαδήλωση, κατάληψη, φθορά ξένης περιουσίας, αδικήματα με τα οποία ήδη μας κατηγορούν.

    Το σύνθημά μας «Ελεύθεροι δρόμοι για όλους» γίνεται «Όλοι στους δρόμους για την Ελευθερία».
    Όλοι την Κυριακή 3 Οκτωβρίου στις 9:30 πμ στα διόδια Αφιδνών, στις 10:15 πμ στην Αττική Οδό (κόμβος Μεταμόρφωσης) και στις 11:00 πμ στα διόδια Ελευσίνας.

    ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ, ΠΟΛΙΤΩΝ & ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ – ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ

  2. (Είμαι «καθ’ οδόν», γι’ αυτό και είναι… μικρή :ΡΡ)

    Χανιά-Χαλέπα κάντε τα,
    τα έρμα τα διόδια,
    που τα εκμεταλλεύονται
    λογιών-λογιών… χταπόδια!!!

    Κι απλώνουν τα πλοκάμια τους,
    στην τσέπη μας να μπούνε,
    -μα ‘δα απού ξηπνήσαμε-,
    τον Διάολο θα δούνε!!!

    Γράψτε τους στα… μπαλάκια σας,
    -γιατί κι αυτοί σας γράφουν-,
    όταν τσοι δρόμους του… χαμού,
    να γίνουν, υπογράφουν!!!

    Μόνο για την κονόμα τους,
    είναι οι εταιρίες,
    και θέλουν να το παίζουνε,
    καθ’ όλα τους «κυρίες»!!!

    Πολύ καλά το θέσατε,
    το θέμα της οδύνης,
    που πρέπει να πληρώνουνε,
    καθίκια σαν κι εκείνης*!!!

    Γι’ αυτό λοιπόν συντέκνοι μου,
    όσοι δεν τσοι πληρώσουν,
    πολύ καλά θα κάνουνε,
    τ’ @ρχίδι@ τους να δώσουν!!!

    εκείνης*=Φωτεινή Λάμπρου (άστα Διάλα)

  3. ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΤΡΙΠΛΟ BY PASS ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΑΦΙΔΝΩΝ- ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ – ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΤΟΥ ΡΙΟΥ ΠΑΤΡΑΣ

    Εκατοντάδες πολίτες συμμετείχαν στην πολύ πετυχημένη δράση που διοργάνωσε σήμερα Κυριακή 3-10-10, το ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ των ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ, ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ (http://epitropesdiodiastop.blogspot.com). Συγκεκριμένα στις 9.30 πμ άνοιξαν για περίπου 1 ώρα και τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας στα διόδια Αφιδνών. Στη συνέχεια και περίπου για μισή ώρα, άνοιξαν τα διόδια της Αττικής οδού στον κόμβο της Μεταμόρφωσης. Κατόπιν ανοίχτηκαν για 2 ώρες τα διόδια της Ολυμπίας οδού ΑΕ στην Ελευσίνα. Ταυτόχρονα και για δύο ώρες , συναγωνιστές από την Πάτρα απελευθέρωναν τα τοπικά διόδια του Ρίου.
    Η όλη δράση ονομάστηκε Τριπλό by pass και έγινε σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τις διώξεις ενάντια στο κίνημα μας εκ μέρους της Ολυμπίας καθώς και της Νέας Οδού. Οι εκφοβιστικές αυτές διώξεις ατσαλώνουν το κίνημα μας. Η οικονομική κρίση που βιώνουμε όλοι οι εργαζόμενοι μας βγάζει στους δρόμους για να διεκδικήσουμε τα αυτονόητα: ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ.
    Στην σημερινή κινητοποίηση συμμετείχαν μαζί και δίπλα στις επιτροπές μας, σύλλογοι Μοτοσυκλετιστών (ΛΕΦΚΑ, ΑΝΑΣΑ), η επιτροπή αγώνα ενάντια στα ΧΥΤΑ Γραμματικού, η Ανοιχτή πρωτοβουλία πολιτών Β. Αττικής και Ευβοϊκού, το Stop Cartel, το κίνημα για την αποξήλωση των φονικών διαφημιστικών πινακίδων, η Πρωτοβουλία αγώνα Δυτικής Αττικής- Ελευσίνας «Ελεύθεροι δρόμοι- Ελεύθεροι χώροι για όλους», η Πρωτοβουλία εργαζόμενων στο Μετρό , η Πρωτοβουλία ενάντια στα διόδια Βορείων προαστίων, εργαζόμενοι στις μεταφορές και πλήθος πολιτών.
    Παρευρέθηκε αντιπροσωπεία από τις Επιτροπές Αγώνα ενάντια στα διόδια από τον Μώλο Φθιώτιδας και την Τραγάνα.
    Στην διάρκεια τις εκδήλωσης μοιράστηκαν πολλές χιλιάδες κάρτες του κινήματος ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ- ΟΧΙ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ . Μεγάλος ενθουσιασμός εκφράστηκε από τους διερχόμενους οδηγούς (με κορναρίσματα και επευφημίες) , αρκετοί από τους οποίους σταματούσαν τα αυτοκίνητα τους και ενώνονταν με τις Επιτροπές μας μοιράζοντας και αυτοί το υλικό μας .
    Οι Επιτροπές Αγώνα προγραμματίζουν κινητοποιήσεις για όλο τον Οκτώβρη και τον Νοέμβρη που θα καταλήξουν σε μια Πανελλαδική συνάντηση στα τέλη Νοέμβρη που θα γίνει στον Μώλο Φθιώτιδας.
    ΟΧΙ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ –ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΚΑΙ ΧΩΡΟΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
    ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
    ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ- ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ
    ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ
    ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ- ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΛΕΩΦΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ
    Περισσότερες πληροφορίες στο

    http://epitropesdiodiastop.blogspot.com

    Δείτε το βίντεο από την κινητοποίηση μας

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s