Πάμε ΔΕΘ, σηκώστε τις μπάρες !! Ολοι στην Μεγάλη πορεία με αυτοκίνητα Αθήνα- Θεσσαλονίκη – ΔΕΘ , 11 Σεπτέμβρη

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΠΟΜΠΗ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΕΩΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΕΙ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ
Ανοιχτές μπάρες διοδίων καθ’ οδόν για ΔΕΘ
Σηκωμένες θα επιχειρήσουν να κρατήσουν τις μπάρες των διοδίων καθ’ οδόν για ΔΕΘ, τα μέλη της
Επιτροπής Αγώνα Θεσσαλίας, ανεβάζοντας το θερμόμετρο των κινητοποιήσεων ενάντια στην πληρωμή
τελών διοδίων προς ιδιώτες.
Την ερχόμενη Τρίτη 24 Αυγούστου, η Επιτροπή Αγώνα Θεσσαλίας, θα δώσει το σύνθημα της έναρξης
νέου κύκλου κινητοποιήσεων κατά των διοδίων από το Βόλο.
Για τη μέρα εκείνη προγραμματίζεται σύσκεψη, στις οκτώ το βράδυ, στο Δημαρχείο του Βόλου, με σκοπό
 την ενημέρωση για το ζήτημα των διοδίων και το σχεδιασμό για την πανελλαδική κινητοποίηση στις 11/9
που θα ξεκινήσει με τη μορφή αυτοκινητοπομπής από Αθήνα έως Θεσσαλονίκη, με διαρκείς παρεμβάσεις
σε όλα τα διόδια του οδικού άξονα, με κεντρικό σύνθημα «Πάμε ΔΕΘ, σηκώστε τις μπάρες!» και συμμετοχή
στην ανεξάρτητη πορεία στη ΔΕΘ. Ανάλογη σύσκεψη θα πραγματοποιηθεί και στα Τρίκαλα, την Πέμπτη 26
 Αυγούστου, με συμμετοχή όλων των επιτροπών, κινήσεων που δραστηριοποιούνται στη Θεσσαλία στο
κίνημα κατά των διοδίων.
………………………………………………………………………………………………………………..
Με αυτοκινητοπομπή μέχρι τη Θεσσαλονίκη, στη Διεθνή Έκθεση, που δεν θα αφήσει στο πέρασμά της από τους
 σταθμούς διοδίων της εθνικής οδού καμία μπάρα κλειστή, σχεδιάζει να διαμαρτυρηθεί η Επιτροπή Αγώνα Θεσσαλίας
Η πανελλαδική κινητοποίηση στις 11 Σεπτεμβρίου θα ξεκινήσει με τη μορφή αυτοκινητοπομπής από Αθήνα μέχρι
 Θεσσαλονίκη, με διαρκείς παρεμβάσεις σε όλα τα διόδια του οδικού άξονα και κεντρικό σύνθημα «Πάμε ΔΕΘ, σηκώστε τις μπάρες!».
Θα ακολουθήσει συμμετοχή στην ανεξάρτητη πορεία στη Διεθνή Έκθεση.

Την ερχόμενη Τρίτη η Επιτροπή Αγώνα Θεσσαλίας διοργανώνει ανοιχτή σύσκεψη στο Δημαρχείο Βόλου, στις 8 μ.μ.,

 ενημερώνοντας για το ζήτημα των διοδίων και το σχεδιασμό της πανελλαδικής κινητοποίησης.

Η Επιτροπή Μαγνησίας θα συμμετέχει στο μεταξύ στη σύσκεψη που διοργανώνεται στα Τρίκαλα την Πέμπτη 26

Αυγούστου, στις 8:30 μ.μ. με τη συμμετοχή όλων των επιτροπών και των κινήσεων που δραστηριοποιούνται στη

Θεσσαλία στο κίνημα κατά των διοδίων. Στο κίνημα κατά των διοδίων οι κινητοποιήσεις του Ιουλίου έχουν προσδώσει

 νέα δυναμική στη Θεσσαλία. Ολοένα περισσότερες περιοχές μπαίνουν στον αγώνα, είτε προληπτικά (Τρίκαλα, διόδια Ε-65),

είτε εξαιτίας νέων διοδίωνστον εθνικό οδικό άξονα (Λαμία, διόδια Θερμοπυλών).

«Δεν ζητάμε να φύγουν τα διόδια από τη γειτονιά μας και να πάνε παρακάτω, δεν ζητάμε καλύτερη τιμολογιακή

πολιτική από τις εταιρίες, αλλά αγωνιζόμαστε για να παραμείνουν οι χιλιοπληρωμένοι εθνικοί δρόμοι δημόσιο

κοινωνικό αγαθό και ελεύθεροι για όλους. Επεκτείνουμε το δίκαιο αγώνα μας σε όλο το μήκος των εθνικών δρόμων,

 σε πόλεις, χωριά, γειτονιές. Οι χιλιάδες πολίτες που δεν πληρώνουν να γίνουν εκατομμύρια! Δεν θα πληρώσουμε

εμείς την κρίση τους», αναφέρεται σε ανακοίνωση.

Οχι στην ιδιωτικοποίηση
Εξάλλου η Επιτροπή Αγώνα Θεσσαλίας καταγγέλλει όλες τις προσπάθειες ιδιωτικοποίησης της ενέργειας και

την ανάθεση της ενεργειακής πολιτικής της χώρας σε ιδιώτες.

Μεταξύ άλλων τονίζει: «Οι Επιτροπές Αγώνα έχουν δείξει τις πρακτικές δυνατότητες της μαζικής αντίστασης

και ανυπακοής. Καλούμε όλους τους συναγωνιστές να επεξεργαστούμε από κοινού ένα νέο σχέδιο δράσης ενάντια

στην ιδιωτικοποίηση της ενέργειας, δηλώνοντας κατηγορηματικά ότι «δεν πληρώνουμε» μεγαλοκατασκευαστές

και βιομήχανους, που θέλουν να μετατρέψουν το κοινωνικό αγαθό της ενέργειας, φιλικό για τα κέρδη τους και

αποτρεπτικό για την επιβίωση του εργαζόμενου λαού.»

………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Κλείνουν συμβολικά τα διόδια Νεστάνης και Σπαθοβούνίου
(18/08/2010)
πηγή ΕΡΤ online
Σε συμβολική κατάληψη των διοδίων και «απελευθέρωση» για τα διερχόμενα οχήματα στα διόδια της Νεστάνης
και του Σπαθοβουνίου θα προχωρήσουν την Κυριακή 29 Αυγούστου στις 7 μ.μ. μέλη της Γραμματείας της Αγωνιστικής
Αυτοδιοικητικής Συνεργασίας Πελοποννήσου. Με τον τρόπο αυτό θα εκφράσουν την αντίδρασή τους για την
αύξηση στις τιμές των διοδίων που θα γίνει από την 1η του Σεπτέμβρη.

Σύνταξη: Πέγκη Μπρούσαλη

……………………………………………………………………………………………………………………………….
Ανοιχτή σύσκεψη στο Δημαρχείο Βόλου για τα διόδια
Τετάρτη, 18 Αύγουστος 2010 20:19

Ανοιχτή σύσκεψη διοργανώνει η Επιτροπή Αγώνα Θεσσαλίας με στόχο την ενημέρωση των πολιτών για το θέμα

των διοδίων, αλλά και την ενημέρωσή τους για το σχεδιασμό της μεγάλης πανελλαδικής κινητοποίησης που

α πραγματοποιηθεί στις 11 Σεπτεμβρίου από την Αθήνα μέχρι τη Θεσσαλονίκη.

Η σύσκεψη θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 24 Αυγούστου στις 8μ.μ. στο Δημαρχείο Βόλου και στη διάρκειά της

 θα ανταλλαγούν απόψεις για το θέμα των διοδίων, καθώς πλέον οι προσπάθειες που γίνονται, είναι ο αγώνας

όλων όσοι αντιτίθενται με αυτή τη μορφή λειτουργίας των εθνικών δρόμων να επεκταθεί σε όλο το μήκος τους.

Παράλληλα στη σύσκεψη, θα γίνει ενημέρωση για την πανελλαδική κινητοποίηση της 11ης Σεπτεμβρίου που

θα ξεκινήσει με τη μορφή αυτοκινητοπομπής από την Αθήνα μέχρι τη Θεσσαλονίκη και θα περιλαμβάνει

διαρκείς παρεμβάσεις σε όλα τα διόδια του οδικού άξονα και θα έχει ως κεντρικό σύνθημα «Πάμε ΔΕΘ, σηκώστε τις μπάρες».

Επίσης η Επιτροπή Αγώνα Θεσσαλίας κατά των Διοδίων θα μετάσχει στην Πανθεσσαλική σύσκεψη που θα γίνει

στα Τρίκαλα την Πέμπτη 26 Αυγούστου, ενώ με ανακοίνωσή της καταδικάζει όλες τις προσπάθειες ιδιωτικοποίησης

της ενέργειας και την ανάθεση της ενεργειακής πολιτικής της χώρας σε ιδιώτες.

[πηγή: VolosPress]

……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Ερωτηματα απο την χρονικη αναδρομη ενος πολιτη.
18 Αυγούστου 2010 6:16 μ.μ.
Προς: epitropes2010@gmail.com

(πηγη¨ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ η ελευθερη εγκυκλοπαιδεια Εθνικη Οδος 8α
οπως ονομαζεται πλεον η πασιγνωστη σε ολους τους ελληνες πολιτες Εθνικη ΑΘΗΝΩΝ ΚΟΡΙΝΘΟΥ.)

Ειμαι ενας απο τους ελληνες πολιτες υποστηριχτης πλεον της επιτροπης αγωνα κατοικων, πολιτων και εργαζομενων

 εναντια στα διοδια.Πρωτου αποφασισω να υποστηριξω την επιτροπη και να αντιδρασω εμπρακτα και εγω με την

αρνηση πληρωμης των διοδιων στις ιδιωτικες εταιρειες που ανελαβαν μετα το ξεπουλημα των εθνικων μας δρομων

προς αυτες,ειχα τις δικες μου σκεψεις και τους δικους μου φοβους να αντιμετωπισω.

Επειδη ειμαι κατοικος-δημοτης ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ τα τελευταια 15 χρονια χρησιμοποιω την Εθνικη οδο Αθηνων Κορινθου

τακτικα για να επισκεφτω τους συγγενεις ,φιλους και γνωστους μου, που μενουν στην Αθηνα οπου και περασα τα

πρωτα 23 μου χρονια.Σε καθε μετακινηση μου απο τοτε που απεκτησα διπλωμα οδηγησης, αλλα και παλαιοτερα ακομα

οταν ο πατερας μου ειχε επωμιστει την ευθυνη μετακινησης μας για τις καλοκαιρινες μας διακοπες επρεπε να

ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ, κατα την εξοδο μας απο την Αθηνα με προορισμο το λουτρακι(λογω συγγενων που μας

φιλοξενουσαν η την μεσσηνια οπου βρισκοταν το χωριο μας) και οπως επισης κατα την επιστροφη μας.Ουρες

ατελειωτες στην εξοδο ,ουρες ατελειωτες στην εισοδο εαν αναλογιστουμε οτι αναφερομαι σε μια εποχη που η

Εθνικη οδος ειχε μονο μια λωριδα ανα κατευθυνση και την βοηθητικη οπως την ονομαζαμε παλαιοτερα(στην λαικη

μας γλωσσα) σημερινη ΛΕΑ και βεβαια που λογος για προστατευτικη νησιδα σε ολη την διαδρομη της.Τα χρονια

περασαν και η Εθνικη οδος αλλαξε,αποκτησαμε μια εθνικη οδο που εγινε ασφαλεστερη, με νησιδα στην μεση,

μεγαλυτερη, με περισσοτερες λωριδες ανα κατευθυνση και μειωθηκε αισθητα ο χαμενος χρονος του εγκλωβισμενου

 αλλα και ταλαιπωρου ελληνα οδηγου(οι παλαιοτεροι σιγουρα δεν ξεχνανε την επωδυνη εκεινη ημερα της αποφασης

επιστροφης απο τις καλοκαιρινες διακοπες και τις ατελειωτες ουρες αυτοκινητων που ειχαν να αντιμετωπισουν,οπου

η καθε οικογενεια σχεδιαζε απο την προηγουμενη ημερα τι ωρα θα επρεπε να ξεκινησουν για να αποφυγουν την αυξημενη

κινηση αλλα ματαιως)βεβαια να μην ξεχναμε οτι αναβαθμιστηκε και η ποιοτητα του οδοστρωματος η ετσι ηθελα

να πιστευω τουλαχιστων.Επιτελους, σκεφτηκα οτι τα τοσα χρονια που πληρωνουμε διοδια πιασανε τοπο τα λεφτα

των ελληνων πολιτων και επενδυθηκαν με τον καλυτερο τροπο.

Τα χρονια περνουσαν και πολλοι ελληνες(οσοι την χρησιμοποιουσαν επι το πλειστον) ειχαν να το λενε για το καμαρι

τους την Εθνικη οδου Αθηνων Κορινθου (ειδικα την δεκαετια του ¨90) ποσο τους ειχε διευκολυνει στις μετακινισεις

τους,στις εμπορικες τους συναλλαγες στην αναβαθμιση του βιοτικου τους επιπεδου και την ασφαλεια.

Ευχη ολων αυτων που απολαμβαναν πλεον τους καρπους τους πληρωνωντας τοσα χρονια ΔΙΟΔΙΑ ηταν και

το υπολοιπο Εθνικο οδικο δικτυο να αναβαθμιστει στα ιδια επιπεδα και βεβαιως σε ακομα καλυτερα.

Αλλα δεν σταματησαμε να πληρωνουμε ΔΙΟΔΙΑ.

Μπηκαμε στην δεκαετια του 2000 και καθως την διανυουμε ειδικα προς το τελος της εν ετη 2008 αρχισαν τα

παρατραγουδα που εκαναν αισθητα την παρουσια τους ενα χρονο μετα.
Τα διοδια της Εθνικης οδου Αθηνων Κορινθου με συμβαση του ελληνικου δημοσιου παραχωρουνται σε ιδιωτικη

εταιρεια ονοματι ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ ως προς την εκμεταλευση τους για την συντηρηση και αναβαθμισης της

εθνικης οδου.
Για περιπου 2 χρονια πληρωνα διοδια στην Εθνικη Οδο Αθηνων Κορινθου εν αγνοια μου βεβαια, νομιζωντας οτι

ετσι πρεπει να κανω οπως και παρα πολλοι ελληνες πιστευουν το ιδιο,εως οτου επεσε το ματι μου για καλη μου

τυχη στην σελιδα
ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ, ΠΟΛΙΤΩΝ & ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
και διαβαζωντας τα αρθρα αλλα και παρακολουθωντας τα βιντεο καταλαβα το ποσο κοροιδο πιαστηκα.Αρχισαν να

γεννιωνται διαφορα ερωτηματα οπως το ποτε ακριβως φτιαχτηκε η Αθηνων Κορινθου και απο ποτε πληρωνουμε

διοδια για αυτην.
Ποσα χρηματα του ελληνικου λαου ξοδευτηκαν και ποτε θα γινοταν η αποπληρωμη του εργου ουτως ωστε να

σταματησουμε να πληρωνουμε διοδια πλεον.

Προσπαθησα να βρω περισσοτερες πληροφοριες για να αναρτησω σχετικα με τα αντιτιμα των διοδιων και τις εισπραξεις

των διοδιων απο την γεννεση τους δηλαδη απο το 1960(οπως θα διαβασετε παρακατω) αλλα αυτο ειναι περα των

δυνατοτητων μου.
Τμήμα Αθηνών-Κορίνθου

Η Νέα εθνική οδός Αθηνών – Κορίνθου κατασκευάστηκε στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού του οδικού δικτύου της χώρας

τη δεκαετία του ΄60. Τα έργα για την κατασκευή της ξεκίνησαν το 1960. Τα εγκαίνιά της πραγματοποιήθηκαν

στις 11 Νοεμβρίου 1962, σε τελετή στον κόμβο Ελευσίνας. Το μήκος της οδού είναι 80,5 χιλιόμετρα. Την ημέρα των

εγκαινίων παραδόθηκε στην κυκλοφορία όλη η νέα οδός από Αθήνα έως Κόρινθο, με εξαίρεση το τμήμα Μέγαρα – Κινέτα,

στο οποίο οι εργασίες κατασκευής άργησαν να τελειώσουν. Το τμήμα Μέγαρα – Κινέτα παραδόθηκε στην κυκλοφορία το

φθινόπωρο του 1964.

Το πλάτος της οδού ήταν 14 μέτρα, δηλαδή ένας κλάδος διπλής κατεύθυνσης (τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας σε επαφή).

Εξαίρεση αποτέλεσε το τμήμα Δαφνί – Ελευσίνα, που κατασκευάστηκε με διατομή αυτοκινητοδρόμου (δύο ξεχωριστοί

κλάδοι κυκλοφορίας με νησίδα στη μέση, συνολική διατομή 22 μέτρα), καθώς κι ένα μικρό τμήμα μήκους 5,2 χιλιομέτρων

στην περιοχή της Κακιάς Σκάλας, που κατασκευάστηκε με διατομή αυτοκινητοδρόμου επίσης. Το κόστος του έργου έφτασε

τα 450 εκατομμύρια δραχμές (σε τιμές της εποχής εκείνης), εκ των οποίων τα 50 για τις αποζημιώσεις των ιδιοκτησιών

που απαλλοτριώθηκαν. Ταυτόχρονα με την παράδοσή του στην κυκλοφορία, ξεκίνησε και η είσπραξη διοδίων.

Για το λόγο αυτό καθορίστηκαν δύο σημεία είσπραξης (σταθμοί διοδίων) στα εξής σημεία: 1) Ελευσίνα και 2) Ισθμός.

Η είσπραξη διοδίων εξακολουθεί μέχρι και σήμερα. Η οδός αρχικά έλαβε τον χαρακτηριστικό αριθμό E92

(ως τμήμα της συγκεκριμένης ευρωπαϊκής αρτηρίας), ενώ αργότερα (με την επαναρίθμηση του συστήματος ευρωπαϊκών

αρτηριών) έλαβε τον χαρακτηριστικό αριθμό E94, που διατηρεί μέχρι και σήμερα. Κατά τη διάρκεια κατασκευής της

οδού αντιμετωπίστηκαν σοβαρές δυσκολίες (τεχνικής φύσεως και μη). Ειδικά για τις απαλλοτριώσεις, απαιτήθηκε η έ

κδοση 180 δικαστικών αποφάσεων που αφορούσαν πάνω από δύο χιλιάδες ιδιοκτησίες και η καταβολή των ανάλογων

αποζημιώσεων. Επίσης, χρειάστηκε να εκτελεστούν αντιπλημμυρικά έργα για την προστασία της οδού και των γύρω

 περιοχών, καθώς και να μετατοπιστεί κατά περίπτωση η σιδηροδρομική γραμμή Αθηνών – Κορίνθου. Η Νέα εθνική

οδός Αθηνών – Κορίνθου αποτέλεσε έργο ευρύτερου προγράμματος οδοποιίας στην Ελλάδα. Είχε ήδη προηγηθεί η

 κατασκευή της εθνικής οδού Λάρισας – Κατερίνης (1959). Τα επόμενα χρόνια ολοκληρώθηκε η κατασκευή και άλλων

οδών: Νέα εθνική οδός Λαμίας – Λάρισας (1967), Νέα εθνική οδός Κορίνθου – Πατρών (1969),

Νέα εθνική οδός Κατερίνης – Θεσσαλονίκης (1973) και Νέα εθνική οδός Χαλάστρας – Ευζώνων (1973).

Γιατι δοθηκε δημοσιο εργο πληρωμενα ετοιμο φτιαγμενο απο το ελληνικο δημοσιο οπου δημοσιο σημαινει

 ελληνες πολιτες σε ιδιωτικη εταιρεια?

Και ποια ηταν η συνεισφορα τους σε αυτα τα εργα για να αποκομιζουν τα κερδη των διοδιων?

Γιατι και εως ποτε πρεπει να πληρωνουμε αυτο το χαρατσι?(50 χρονια τα πληρωνουμε).

Και ολα αυτα γιατι υπαρχουν ακομα ελληνες που πιστευουν οτι πρεπει να συνεχισουμε να πληρωνουμε.

Ευχομαι να σας δημιουργησα ερωτηματα και σκεψεις ειδικα στους ανθρωπους που κανουν τακτικη χρηση

της Εθνικης Οδου Αθηνων Κορινθου.

Ενας ακομα απλος ελληνας πολιτης αλλα ενεργος πλεον
ΔΗΜΗΤΡΗΣ

υπεύθυνος ανάρτησης ο
(αδύνατον-να-ασχοληθεί-με-ηλίθια-ερωτηματικά-περί-υποψηφιοτήτων-στις-προσεχείς-αυτοδιοικητικές-εκλογές-όταν-και-άμα-γίνουν)
no_longer_swimming

4 σκέψεις σχετικά με το “Πάμε ΔΕΘ, σηκώστε τις μπάρες !! Ολοι στην Μεγάλη πορεία με αυτοκίνητα Αθήνα- Θεσσαλονίκη – ΔΕΘ , 11 Σεπτέμβρη

  1. και για να μην ξεχνάμε ότι η ΔΕΘ είναι μια σημαντική μάχη για το εργατικό κίνημα συνολικά, πρέπει να δώσουμε πανελλαδικά το βροντερό παρόν μας όλοι:

    ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ για ανεξάρτητη ταξική συγκεντρωση και ανεξάρτητη πορεία στη ΔΕΘ

    Στον ταξικό πόλεμο των καπιταλιστών
    απαντάμε με ταξικό πόλεμο των εργατών

    Το Εργατικό Επαναστατικό Κόμμα, καλεί τους εργαζόμενους και την νεολαία σε μαζική ανεξάρτητη κινητοποίηση ενάντια στην επίσκεψη-ομιλία του πρωθυπουργού Γ. Παπανδρέου στα εγκαίνια της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης. Ο πρωθυπουργός της τρόικας και του ΔΝΤ και το σύστημα που εκπροσωπούν, έχουν κηρύξει ταξικό πόλεμο ενάντια στην εργατική τάξη και το λαό. Κλέβουν τον 13ο και 14ο μισθό από τους εργαζόμενους και τους συνταξιούχους. Με νόμο επιβάλουν μηδενικές αυξήσεις στους εργαζόμενους, ενώ ο πληθωρισμός καλπάζει. Επιβάλουν φορομπηχτική πολιτική. Απελευθερώνουν τις απολύσεις και περικόπτουν τις αποζημιώσεις. Μετατρέπουν την γενιά των 700 ευρώ σε γενιά των 500 ευρώ, αυξάνοντας την ελαστική εργασία. Καταργούν τα ασφαλιστικά δικαιώματα επιβάλλοντας την δουλειά μέχρι τα βαθειά γεράματα και μετατρέπουν την σύνταξη σε επίδομα βοήθειας. Όλα αυτά για να πληρώνουν τους διεθνείς τοκογλύφους και να αντιμετωπίσουν την χρεοκοπία του καπιταλισμού.
    H χρεοκοπία του καπιταλισμού και του καθεστώτος τους δεν μπορεί να λυθεί από εκείνους που την δημιούργησαν βάζοντας τους εργάτες να πληρώσουν για αυτήν. Την λύση θα την δώσει η εργατική τάξη με αποφασιστική δράση ενάντια στο σύστημα και τις κυβερνήσεις του κεφαλαίου. Δεν μπορούμε να περιμένουμε τίποτα από τα στηρίγματα του κεφαλαίου και του αστικού κράτους και εκείνους που αρνούνται την πάλη για την ανατροπή.
    • Την ΓΣΕΕ που αφού μαζί με την ΑΔΕΔΥ δεν πάλεψε για μια πραγματική απεργιακή δράση ενάντια στα μέτρα. Αντίθετα έκαναν ότι μπορούσαν για να εκτονώσουν το κίνημα. Τελικά η ΓΣΕΕ υπόγραψε την προδοτική τριετή εθνική σύμβαση, με μηδενικές αυξήσεις κάνοντας την βρώμικη δουλειά της κυβέρνησης
    • Το σταλινικό ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ που αδιαφορεί ή υπονομεύει για κάθε πραγματικό κοινωνικό αγώνα. Ό,τι δεν ελέγχεται από την σταλινική ηγεσία αντιμετωπίζεται ως εχθρικό. Κάθε κινητοποίηση, σε κάθε περίπτωση, προσπαθούν να την μετατρέψουν σε κομματική επιρροή και σε ψήφους
    • Το ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ και όλες εκείνες τις πολιτικές δυνάμεις που θέλουν να μετατραπούν σε καλούς συμβουλάτορες για την αντιμετώπιση της χρεοκοπίας στα πλαίσια του συστήματος.
    Είναι αναγκαίο όσο ποτέ ένα κοινό αγωνιστικό μέτωπο όλων των μαχόμενων δυνάμεων του εργατικού, λαϊκού και νεολαιίστικου κινήματος, ανεξάρτητο από το κράτος και την γραφειοκρατία για να διαμορφωθεί ένα σχέδιο δράσης για την αποτίναξη του Μνημόνιου και της τυραννίας της τρόικας ΔΝΤ-ΕΕ-ΕΚΤ και όλων των ντόπιων στηριγμάτων τους, για διέξοδο από την κρίση με την ανατροπή του καπιταλισμού και των κυβερνήσεών του.

    Η διαδήλωση στα εγκαίνια της ΔΕΘ, πρέπει να είναι μια απάντηση στην κυβέρνηση και στους γραφειοκράτες: ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΤΑΞΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ και ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΕΣ ΠΟΡΕΙΑ.
    • Ενιαίο εργατικό μέτωπο μάχης για την ανατροπή της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ
    • Την χρεοκοπία να πληρώσουν οι κεφαλαιοκράτες – Όλη η εξουσία στους εργάτες.

    Aθήνα 28/07/2010

    http://www.eek.gr/default.asp?pid=6&id=1167

  2. ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ

    Θεσσαλονίκη: Δευτέρα 23 Αυγούστου στις 8 μμ στο Μικρόπολις (Βενιζέλου & Β. Ηρακλείου)

    Καπανδρίτι: Δευτέρα 23 Αυγούστου στις 9:30 μμ στην Καφετέρια Ancora Teco

    Βόλος: Τρίτη 24 Αυγούστου στις 8 μμ στο Δημαρχείο Βόλου

    Χαλκίδα: Τρίτη 31 Αυγούστου στις 7 μμ στο Εργατικό Κέντρο Εύβοιας (οδός Μ. Φριζή 10)

    Σάββατο 11 Σεπτέμβρη πάμε στη ΔΕΘ με αυτοκινητοπομπή από τις Αφίδνες ως τη Θεσσαλονίκη, ανοίγοντας τα διόδια που συναντάμε καθ΄οδόν.

    Διαδώστε το μήνυμα

    Δηλώστε συμμετοχή με πούλμαν ή με ΙΧ (http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/ )

  3. διαδίδω το σύνθημα. Πρέπει να βουλιάξει η θεσσαλονίκη!!
    Το μήνυμα πρέπει να είναι ηχηρό για τη χούντα του Παπανδρέου.

  4. ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ

    Με μεγάλη επιτυχία έγινε η παρέμβαση το Σάββατο 28/8 από τις ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ στο κηποθέατρο Αλκαζάρ σε προγραμματισμένη συναυλία του γνωστού τραγουδοποιού Θανάση Παπακωνσταντίνου. Οι θεατές της συναυλίας έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ζητώντας τόσο τις γνωστές κάρτες όσο και πληροφορίες από τα μέλη της επιτροπής για την επικείμενη αυτοκινητοπομπή από ΑΘΗΝΑ προς ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ στις 11/09.

    Το μέλος των επιτροπών Γιάννης Χατζηγιάννης από μικροφώνου λίγα λεπτά πριν την έναρξη της συναυλίας απήυθηνε ένα σύντομο χαιρετισμό εκ μέρους των επιτροπών στους 1500 θεατές οι οποίοι με τη σειρά τους τον καταχειροκρότησαν δείχνοντας έτσι την πλήρη συμπαράσταση τους στο κίνημα.
    Για όλα τα μέλη των επιτροπών αγώνα η σύμπραξη του Θανάση Παπακωνσταντίνου, του <> Θανάση, στον ανιδιοτελή αγώνα που δίνουμε αποτελεί πηγή έμπνευσης και κουράγιου για την συνέχιση του. Ο Θανάσης είναι γνωστός όχι μόνο για τις εξαιρετικές του μουσικές αλλά και την ευαισθησία του για τους κοινωνικούς αγώνες γι’αυτό άλλωστε συντάχθηκε με τις επιτροπές από την πρώτη στιγμή της δημιουργίας τους.

    Έτσι λοιπόν συνεχίζουμε τον αγώνα μας μέχρι την τελική του δικαίωση με πιότερο κουράγιο και πείσμα γιατί το δίκιο είναι με εμάς κι όταν έχεις δίκιο δεν έχεις τίποτα να φοβάσαι.

    http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/2010/08/blog-post_2266.html

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s