Συγκέντρωση – Πορεία Σάββατο 4 Φλεβάρη, 12:00μ.μ, Πλ. Μοναστηράκι

από Blackpanther

update με βίντεο από την συγκέντρωση!

Κι ενώ η εκλογολογία δείχνει να επιστρέφει δριμύτερη, η οικονομική και πολιτική κατάσταση στην Ελλάδα έχει φτάσει στο απροχώρητο.

Νέα μνημόνια και εκβιασμοί μεθοδεύονται, η εξαθλίωση καλπάζει και η ανασφάλεια είναι ο κοινός τόπος.

Σε αυτό το ζοφερό τοπίο οι κοινωνικές αντιστάσεις είναι ακόμη καθηλωμένες στο ναδίρ παρά την επική απεργία στην Χαλυβουργία και την αντίστοιχη της στον τηλεοπτικό σταθμό Alter.

Σε τέτοιες μέρες έχει τεράστια σημασία η πρωτοβουλία αναρχικών κυρίως συλλογικοτήτων να καλέσουν σε συγκέντρωση-πορεία το Σάββατο 4 Φλεβάρη στις 12 το μεσημέρι στο Μοναστηράκι.

Ανεξάρτητα αν κάποιος είναι ή όχι αναρχικός έχει πολλούς λόγους να στηρίξει έμπρακτα αυτή την πρωτοβουλία αντίστασης.

Ως τώρα οι αναρχικοί κατηγορούνταν ότι σέρνονται πίσω από τις εξελίξεις και από πρωτοβουλίες δράσης άλλων (είτε της ΓΣΕΕ είτε αριστερών)

Ήταν καιρός επιτέλους να καλέσουν σε δική τους δράση ενάντια στην σημερινή απάνθρωπη πραγματικότητα απευθυνόμενοι σε όλη την κοινωνία που υποφέρει να τους πλαισιώσει.

Ο Αναρχικός Κόσμος άλλωστε από τότε που σε εκείνο το ασύνηθιστο γκάλοπ στις αρχές του 2009 είχε καταγραφεί στο 3% της ελληνικής κοινωνίας βρίσκεται σε διαρκή ανοδική ορμή.

Μέσα στην ποικιλομορφία του, τις διαφορές του και τις αντιφάσεις του εκφράζει όλους τους ανθρώπους που έχουν υπερβεί το ψευτοδίπολο αριστερά-δεξιά, στέκονται αδιάφοροι σε εκλογικά παιχνίδια που διαιωνίζουν την πολιτική αθλιότητα και αντιμετωπίζουν τους εαυτούς τους υπεύθυνα και δραστήρια μέσα στους κοινωνικούς αγώνες χωρίς να αυτοπαγιδεύονται σε κομματικά μαντριά.

Πολλοί ήταν οι αναρχικοί και οι αναρχικές που έδρασαν στα κινήματα των πλατειών και διέδωσαν τα αναρχικά ιδεώδη σε ετερόκλητα ακροατήρια τις περισσότερες φορές με αξιοσημείωτη επιτυχία και παρά τις αντιρρήσεις ιδεολογικών συντρόφων τους που δεν ήθελαν να ανακατευτούν με πολιτικά μπερδεμένο κόσμο.

Η συγκέντρωση και πορεία στο Μοναστηράκι θα κριθεί λοιπόν πολλαπλά.

Και από το πόσο θα μπορέσει να συσπειρώσει τους υπάρχοντες αναρχικούς (και είναι πάρα πολλοί αυτοί!) και από το πόσο κυρίως θα συγκεντρώσει κόσμο που νιώθει την ανάγκη να αντισταθεί στις σημερινές συνθήκες χωρίς να βλέπει τον εαυτό του σαν αναρχικό.

Οι προοπτικές επιτυχίας της είναι σοβαρές και μπορεί η 4 Φλεβάρη να ξεπεράσει την εθιμοτυπική αντίσταση και να γίνει κάτι πολύ περισσότερο από αυτή. Αυτό όμως θα εξαρτηθεί από το πόσο η υπόλοιπη κοινωνία θα την αγκαλιάσει…

Παραθέτω το κείμενο από το κεντρικό του ιντιμίντια:

“Πρόσφατα η Τρόικα (ΕΕ – ΕΚΤ – ΔΝΤ) ανακοίνωσε τα νέα μέτρα που θα πάρει το ελληνικό κράτος: κατάργηση 13ου-14ου μισθού, εξάπλωση των ατομικών συμβάσεων, περαιτέρω μείωση μισθών και συντάξεων είναι μερικά απ αυτά. Πρόκειται για την συνέχεια της σκληρότερης ταξικής επίθεσης που έχει εξαπολύσει η κυριαρχία τις τελευταίες δεκαετίες, με αφετηρία την υπογραφή του Μνημονίου τον Μάη του 2010.

Με τη βαθιά συστημική κρίση στο προσκήνιο, το κεφάλαιο αναζητά σωτηρία μέσα από την βίαιη κοινωνική αναδιάρθρωση, παγιώνοντας το μοντέλο του φτηνού, ευέλικτου και υπάκουου εργατικού δυναμικού. Σαν αποτέλεσμα, όλο και περισσότερα κοινωνικά στρώματα εξωθούνται στην εξαθλίωση και στη φτώχεια, ενώ αυτοί που καταδικάζονται να τρώνε από τα σκουπίδια και να κοιμούνται στους δρόμους συνεχώς πληθαίνουν.

Παράλληλα, με τον διορισμό του τραπεζίτη Λ. Παπαδήμου ως πρωθυπουργό, τη συνεργασία νεοφιλελεύθερων και φασιστών (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΛΑΟΣ) στην κυβέρνηση, τις πολιτικές διώξεις, την όξυνση τηςκαταστολήςκαι του κοινωνικού ελέγχου, καθώς και την συστράτευση των ιδεολογικών μηχανισμών και των ΜΜΕ, αναδεικνύεται η προσπάθεια του εκμεταλλευτικού συρφετού, να θωρακιστεί πολιτικά και όχι μόνο, με φόντο την ανάγκη για γρήγορη, απρόσκοπτη και αποτελεσματική εφαρμογή των μέτρων που επιτάσσει η επιβίωση της καπιταλιστικής μηχανής, καταλύοντας έτσι και κάθε αυταπάτη περί “δημοκρατίας”. Και όλα αυτά με την ανοχή, αν όχι την απροκάλυπτη στήριξη της καθεστωτικής αριστεράς, η οποία περιορίζεται σε λεκτικές κορώνες και καλλιεργεί εκλογικές αυταπάτες στους καταπιεσμένους, συντηρώντας το κοινοβουλευτικό τηλεοπτικό τσίρκο με την έμμισθη παρουσία της σε αυτό.

Είναι χρέος μας να μην παραμείνουμε ένα άθροισμα ασύνδετων ατομικοτήτων που υπακούν πειθήνια στους σχεδιασμούς κράτους και αφεντικών. Να μην υποκύψουμε στα παραμύθια τους περί “σωτηρίας της πατρίδας”, “των χρεών που μας βαραίνουν”, αλλά και στα εκβιαστικά διλήμματα “συναίνεση ή χρεοκοπία”, “ευρώ ή δραχμή” που χρησιμοποιούν για να διατηρήσουν την κυριαρχία τους.

Με την αυτοοργάνωση σε κάθε εργασιακό χώρο, στους δρόμους και στις γειτονιές, αγωνιζόμενοι συλλογικά και αλληλέγγυα, η αντίστασή μας να γίνει ο σπόρος για την ταξική και κοινωνική απελευθέρωση.

Απέναντι στο εκβιαστικό δίλημμα “συναίνεση ή χρεοκοπία” που χρησιμοποιούν κράτος και αφεντικά για να επιβάλλουν την υποταγή μας,  να αντιτάξουμε το πραγματικό δίλημμα των από κάτω: Καπιταλισμός ή Επανάσταση!”

ΚΑΛΕΣΜΑΤΑ:

Αναδημοσίευση από το blog της κατάληψης


Image scaled down

Τον Μάη του 2010 υπογράφεται το μνημόνιο στήριξης ανάμεσα στο ελληνικό κράτος και την Τρόϊκα (ΕΕ – ΕΚΤ – ΔΝΤ) και ξεδιπλώνεται η σκληρότερη ταξική επίθεση που έχει εξαπολυθεί από την κυριαρχία απέναντι στο κοινωνικό σώμα τις τελευταίες δεκαετίες. Απολύσεις, μειώσεις μισθών και συντάξεων, διαρκής επιβολή νέων μέτρων, συρρίκνωση δικαιωμάτων και καταστολή είναι τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για τη διάλυση του κοινωνικού σχηματισμού όπως τον γνωρίζαμε. Με φόντο τη βαθύτερη ίσως συστημική κρίση, κράτος και κεφάλαιο αναζητούν σανίδα σωτηρίας, υποτιμώντας με ακόμη μεγαλύτερη ένταση την εργατική μας δύναμη και παγιώνοντας το μοντέλο του φτηνού, ανασφάλιστου, υπάκουου και ευέλικτου εργαζόμενου. Με αποτέλεσμα ολοένα και μεγαλύτερα κοινωνικά στρώματα να εξωθούνται βίαια στη φτώχεια και την εξαθλίωση.

Για να επιτευχθεί αυτή η διαδικασία, και αφού η μονοκομματική διαχείριση έχει απωλέσει κάθε διαπραγματευτική ισχύ εντός και εκτός συνόρων, η δημοκρατία διαστέλλει και κατοχυρώνει θεσμικά το καθεστώς έκτακτης ανάγκης μέσω της νέας συγκυβέρνησης με πρωθυπουργό έναν τραπεζίτη, έτσι ώστε να εφαρμόσει ταχύτατα, επιθετικά και χωρίς προσχήματα όλα εκείνα τα μέτρα που η καπιταλιστική μηχανή επιτάσσει. Σε αυτό το πλαίσιο συστρατεύονται οι ιδεολογικοί μηχανισμοί και τα ΜΜΕ, θέτοντας διαρκώς εκβιαστικά διλήμματα του τύπου «συναίνεση για την εθνική σωτηρία ή χρεοκοπία», «υπακοή ή καταστροφή», «ευρώ ή δραχμή». Με μόνο στόχο να διασπείρουν τον φόβο και τη σύγχυση, να επιβάλλουν την κοινωνική σιωπή και την υποταγή με τους πιο δυσμενείς όρους στις κρατικές επιταγές, επιχειρώντας να εμπεδωθεί ο μονόδρομος της καπιταλιστικής βαρβαρότητας και να εξοβελιστεί κάθε δυνατότητα κοινωνικής ανατροπής.

Απέναντι σε αυτή τη συνθήκη είναι ανάγκη να ξεπεράσουμε τις φοβίες και τους εκβιασμούς. Να μην δεχτούμε ούτε την επιστροφή στη μιζέρια που υπήρχε πριν την κρίση, ούτε και την εξαθλίωση που βιώνουμε τώρα και θα χειροτερέψει στο μέλλον. Να αγωνιστούμε συλλογικά, αυτοοργανωμένα και αλληλέγγυα απέναντι στο υπάρχον, δημιουργώντας και ενισχύοντας οριζόντιες αντιιεραρχικές και ακηδεμόνευτες εστίες αντίστασης στους χώρους εργασίας, εκπαίδευσης και στις γειτονιές, συγκρουόμενοι με το κράτος και τον καπιταλισμό. Να σταματήσουμε να μιλάμε τη γλώσσα της εξουσίας, να φανταστούμε και να θέσουμε οι ίδιοι/ες τα περιεχόμενα και τους όρους της ζωής που θέλουμε.

Να ξαναβάλουμε στα χείλη μας τη λέξη ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

Στις πραγματικές καθημερινές σχέσεις και όχι στη σφαίρα της ουτοπίας. Να καταστρέψουμε αυτό το σάπιο σύστημα που δομείται πάνω στην εξουσία, την εκμετάλλευση, την ιδιοκτησία των μέσων παραγωγής και του κοινωνικού πλούτου, την ιεραρχία και τους κοινωνικούς αποκλεισμούς.
Για να οικοδομήσουμε μια αταξική κοινωνία ελευθερίας, ισότητας και αλληλεγγύης.

Κατάληψη Πατησίων 61 & Σκαραμαγκά

pat61.squat.gr

Αναδημοσίευση από το μπλογκ της Συνέλευσης Αναρχικών για την Κοινωνική Αυτοδιεύθυνση: http://suneleusianarxikwn.blogspot.com/


Image scaled down

   ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΣΕ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΦΕΝΤΙΚΑ

ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΑΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥΣ

ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΟΥΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ ΤΟΥΣ

Απέναντι στις βάρβαρες συνθήκες εξαθλίωσης και φόβου που διαμορφώνει η επίθεση του κράτους και του κεφαλαίου στην κοινωνία, στον σύγχρονο ολοκληρωτισμό και το φασιστικό Καθεστώς Έκτακτης Ανάγκης καθώς και στις αυταπάτες εξωραϊσμού του συστήματος που καλλιεργεί η καθεστωτική Αριστερά, η μοναδική προοπτική για τους σύγχρονους πληβείους του παρακμασμένου και σε συνολική κρίση καπιταλιστικού κόσμου είναι οι αυτοοργανωμένοι, ριζοσπαστικοί και χειραφετημένοι αγώνες για την κοινωνική – ταξική αντεπίθεση και τη συνολική αμφισβήτηση του συστήματος. Είναι η κοινωνική επανάσταση που θα θέσει ως άμεσο στόχο την ανατροπή του κρατικού – καπιταλιστικού τρόπου οργάνωσης της κοινωνίας και τη διάλυση των εξουσιαστικών δομών καταπίεσης και εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο, προχωρώντας στον συνολικό και ριζικό μετασχηματισμό της, στη βάση της οριζόντιας οργάνωσης κάθε πεδίου της κοινωνικής δραστηριότητας με αδιαπραγμάτευτες αρχές την ισότητα και την ελευθερία όλων.

Σε αυτήν την κατεύθυνση αγωνιζόμαστε ως αναρχικοί σε κάθε μέτωπο του κοινωνικού και ταξικού πολέμου, μαζί με όλους όσοι αγωνίζονται με αξιοπρέπεια «από τα κάτω». Υποστηρίζουμε και συγκροτούμε οριζόντιες συλλογικές δομές αυτοοργάνωσης και αγώνα στις γειτονιές, στους χώρους δουλειάς, στους εκπαιδευτικούς χώρους, στα πεδία της έκφρασης και δημιουργίας, στους τόπους λεηλασίας της φύσης, δημιουργώντας και συνθέτοντας κύτταρα της αυριανής κοινωνίας που θέλουμε.

Βαδίζουμε στους δρόμους που άνοιξαν άλλοι σύντροφοι στο μακρύ αγώνα για την κοινωνική απελευθέρωση και επιχειρούμε να ανιχνεύσουμε και να ανοίξουμε νέους. Προχωράμε σταθερά και ανυποχώρητα στην κατεύθυνση της σύγκρουσης με τον γερασμένο κόσμο της εξουσίας, της ανατροπής του και της οργάνωσης ενός κόσμου ελευθερίας, ισότητας, αλληλεγγύης και αρμονικής συμβίωσης με το φυσικό περιβάλλον.

   ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΜΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΕΤΩΠΟ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΑΞΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ, ΤΗΝ ΑΝΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ – ΠΟΡΕΙΑ
ΣΑΒΒΑΤΟ 4 ΦΛΕΒΑΡΗ 2012
ΠΛ. ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙΟΥ, 12μ.μ.

Αναρχική Συλλογικότητα «Κύκλος της Φωτιάς»

http://squathost.com/anar_gr/

Αφίσσα κάλεσμα για την συγκέντρωση – πορεία 4/2/2012


Image scaled down

Αφίσσα κάλεσμα για την συγκέντρωση – πορεία 4/2/2012

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ

<del> ΗΣΥΧΙΑ ΤΑΞΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑΙΟΙ ΕΘΝΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ
ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΘΝΙΚΗ ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗ ΜΙΣΘΩΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ </del>

Η κυριαρχία αναδιαρθρώνεται. Το καθεστώς, στην όψη ενός ενδεχόμενου κοινωνικού αναβρασμού που θα επιφέρει ταραχή στις τάξεις του συστήματος, όρισε την κυβέρνηση του τραπεζίτη Παπαδήμου, προβάλλοντάς τον σαν τον αριστοκράτη-αυθεντία που θα οδηγήσει στη σωτηρία της χώρας. Καλώντας σε εθνική ενότητα προσπαθεί να αποτρέψει κάθε συμπεριφορά εναντίωσης, που θα κλονίσει την υπάρχουσα κανονικότητα των εξουσιαστών και να αποκτήσει όλο και περισσότερους υποτακτικούς που θα διασφαλίσουν τη συντήρηση και τη διαιώνιση της καθεστηκυίας τάξης πραγμάτων, με σκοπό όχι μόνο τη διασφάλιση αυτή καθεαυτή, αλλά ευρύτερα την κοινωνική αποδοχή. Γιατί η εξουσία δε βασίζεται μόνο στις θεσμικές της δυνάμεις όπως: μπάτσοι, δικαστικό σώμα, νομοθεσία, εκπαιδευτικά και σωφρονιστικά ιδρύματα αλλά και στους ψηφοφόρους υποτελείς της. Γιατί σύμφωνα με τη δημοκρατία της αντιπροσώπευσης και της ‘’πολυφωνίας’’ ο λαός αποφασίζει και το κράτος εκτελεί. Έτσι, ο λαός λειτουργεί ως άτυπος θεσμός της εξουσίας.

Η αποδιοργανωμένη μάζα, θολωμένη από τα φαντάσματα του χθες, είναι πρόθυμη να γίνει χειροκροτητής οποιασδήποτε κυβέρνησης, προκειμένου να αναζωπυρώσει κίβδηλες ελπίδες για το πολυπόθητο ιδιοτελές ευ ζην. Το ζήτημα δεν είναι συναίνεση ή χρεωκοπία αλλά μάχη ή υποταγή. Γιατί για κάθε αγωνιστή/αγωνίστρια δεν υφίσταται ειρήνη, όσο υφίσταται εξουσία. Κάθε εξεγερμένη ατομικότητα, που στηρίζεται στις επιθυμίες και διαθέσεις της για κατά μέτωπο σύγκρουση με το καθεστώς, δεν πρέπει να συμμορφώνεται από την εσωτερική καταστολή που ο φόβος και τα συμφέροντα επιτάσσουν. Το κάθε μειοψηφικό κομμάτι ως άτομα ή ομάδες, δεν πρέπει να συνυποτάσσεται από τις κοινωνικές συνθήκες και από ηθικές που περιορίζουν την ατομική σκέψη και δράση. Λες και δεν είμαστε αυτούσιοι αλλά προκαθορισμένα ρομπότ με συγκεκριμένο τρόπο και λειτουργία, κομμένα και ραμμένα στα μέτρα τους, με ημερομηνία λήξης με βάση την παραγωγικότητα μας.

Η μισθωτή εργασία , τα εργασιακά συμφέροντα και η σύνδεση χρόνου- χρήματος θέτουν τη ζωή μας μέσα στα καθορισμένα πλαίσια της νομιμότητας, που επιβάλλεται με διαρκή εποπτεία της εργασίας μας από τα αφεντικά (μη και δεν είμαστε κερδοφόροι για τις επιχειρήσεις τους!) και της ζωής μας από το κράτος, αποτρέποντας τελικά την άμισθη εθελούσια εργασία. Έτσι γκρεμίζονται οι προϋποθέσεις για μια αταξική, αυτοοργανωμένη κοινωνία, χωρίς ιεράρχηση και υλιστικές σχέσεις, που θα βασίζεται στην επικοινωνία και την ανιδιοτέλεια.

Κάθε συντονισμός από εξεγερμένα άτομα, μειοψηφίες και υποσύνολα στους χώρους που κινούνται μπορεί να δημιουργήσει διαδικασίες και συλλογικότητες, που θα στρέφονται έμπρακτα ενάντια στο κράτος και το κεφάλαιο και τους έμμισθους και άμισθους στρατιώτες τους και να γίνουν εκφραστές των συνειδήσεων τους. Κάθε δράση από άτομα με ριζοσπαστικά και αντικαθεστωτικά χαρακτηριστικά με κριτήριο τον πολύμορφο, αδιαμεσολάβητο, αντιεραρχικό, αντεθνικό αγώνα επιλογών και συνειδήσεων, γίνεται κομμάτι ενός ευρύτερου συνολικά αγώνα.
Δεν αγωνιζόμαστε με αφορμή την τωρινή κρίση του καπιταλιστικού συστήματος. Δεν χρειαζόμαστε αφορμή για μια ιστορία που επαναλαμβάνεται, εντείνοντας τους διαχωρισμούς μεταξύ του κοινωνικού συνόλου. Υπάρχει η αιτία. Αιτία είναι η ύπαρξη της εξουσίας και τα αποκυήματα της. Δε μας ενδιαφέρει αν είναι επιεικής ή αυταρχική, κοινωνικά αποδεκτή ή κοινωνικά εχθρική, ανθρωπιστική ή απάνθρωπη. Για μας η εξουσία είναι η κατάφωρη παραβίαση κάθε ελεύθερης έκφρασης. Αφαιρεί από τον άνθρωπο την αδιαμεσολάβητη δημιουργία και συμπεριφορά, μοιράζοντας άνισα τα εικονικά της προνόμια, με σκοπό να εξυπηρετήσει την ουσία της καθεαυτή. Κάθε έκφραση ιδιοτελούς τάσης δημιουργεί εξουσιαστικές δομές. Εξ ου και η εναντίωσή μας στη λογική της μάζας και των πράξεων για το ευρύτερο ‘’κοινωνικό και εθνικό καλό’’. Όταν δεν υπάρχει στόχευση παρά μόνο εγωισμός και συνθηκολόγηση, επωφελείται το σύστημα και ξεπετάγονται νέες εξουσιαστικές σχέσεις.

Εξουσία δεν είναι μόνο το κράτος και οι μηχανισμοί του, αλλά κάθε απόπειρα καταστολής, καταπίεσης, εκμετάλλευσης και προσβολής του ατόμου στις καθημερινές ανθρώπινες σχέσεις. Από την ξενοφοβία του κάθε Ελληναρά , το δεσποτισμό στην εργασία που διαχέεται από μεγάλα και μικρά αφεντικά, την πατριαρχία και το σεξισμό για την επιβολή της αρρενωπότητας, τη λεηλασία της φύσης, τα σχολεία και τα πανεπιστήμια που δημιουργούν συστημικά καθίκια, μέχρι τη θρησκοληψία που περιορίζει τις επιθυμίες και κάθε τάση αμφισβήτησης. Η εξουσία έχει μολύνει κάθε πτυχή της ζωής μας.

ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ Ή ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ – ΔΙΑΛΕΞΕ ΠΛΕΥΡΑ
ΑΣ ΜΗ ΓΕΡΑΣΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΩΡΙΜΑΣΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ

Πορεία 4 Φεβρουαρίου 2012 12:00 Μοναστηράκι
ενάντια στο κράτος και κάθε του τσιράκι…

Κατάληψη Έπαυλης Κουβέλου

https://epavlikouvelou.squat.gr

ΔΙΑΔΉΛΩΣΗ 4/2/2012 – ΠΛ. ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙΟΥ – 12 μ.μ. – αφίσα κάλεσμα από αναρχικές συλλογικότητες, στέκια, καταλήψεις, συντρόφισσες-ους

από το site της κατάληψης ΣΙΝΙΑΛΟ http://sinialo.espiv.net


Image scaled down

Όταν ο Γιωργάκης Παπανδρέου δήλωνε στα μέσα του 2010 ότι η χώρα βρίσκεται σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης εννοούσε ότι πρέπει να αλλάξουν όλα όσα γνωρίζαμε μέχρι τώρα για τον τρόπο με τον οποίο η Εξουσία παίρνει τις πολιτικές της αποφάσεις. Αυτό που ακολούθησε ήταν η εφαρμογή ενός οικτρού Μνημομίου χωρίς να το έχουν «διαβάσει»  βουλευτές και υπουργοί, η ψήφιση διαδοχικών πολυνομοσχεδίων σε καθεστώς ωμών εκβιασμών χωρίς καμία κοινωνική συναίνεση, ένας Παπαδήμος, τραπεζίτης και μη εκλεγμένος από το λαό, ως πρωθυπουργός, και μια διαρκής λεηλασία κοινωνικών, πολιτικών και εργασιακών κεκτημένων με εμφανή ποιοτική και ποσοστική ενίσχυση των κατασταλτικών δυνάμεων.

Αν σκεφτεί κανείς ότι η Ελλάδα είναι μια χώρα χωρίς καμία ουσιαστική παραγωγική βάση, μια χώρα χαμηλής θέσης στην κλίμακα των «εθνικών οικονομιών», είναι απορίας άξιον το παγκόσμιο ενδιαφέρον για το «πείραμα Ελλάδα». Κι όμως, υπάρχει ένας λόγος που δικαιολογεί το ενδιαφέρον των κυρίαρχων: είναι ο τρόπος με τον οποίο θα υποταχθεί μια ολόκληρη κοινωνία, θα συντριβούν οι αντιστάσεις των υποτελών τάξεων και θα εξανδραποδιστεί η συντριπτική πλειονότητα του πληθυσμού. Η κατάσταση λοιπόν έκτακτης ανάγκης δεν είναι παρά το πρόσχημα, εν μέσω κρίσης, για την ανεμπόδιστη λεηλασία των ζωών μας.

Αυτή όμως η στροφή της αστικής δημοκρατίας προς τον ολοκληρωτισμό, με τον ίδιο τρόπο που έχει συμβεί σε πολλές στιγμές του παρελθόντος από τη ναζιστική γερμανία του μεσοπολέμου μέχρι την Αργεντινή της περασμένης δεκαετίας, δεν μπορεί να νομιμοποιηθεί αν δεν εμφανιστούν στο πολιτικό προσκήνιο οι θιασώτες του ολοκληρωτισμού: από τον ΛΑΟΣ  στα υπουργεία μέχρι την Χρυσή Αυγή στους δρόμους και τις γειτονιές. Ο κοινωνικός εκφασισμός θεσμίζεται, αποκτάει πρόσωπο και ηγείται κοινωνικών διεργασιών, κατευθύνει την κοινωνική οργή προς τους μετανάστες, τους «μειονοτικούς», τους διαφορετικούς. Αποπροσανατολίζει τα κοινωνικά αισθητήρια για να μείνουν στο απυρόβλητο οι κυρίαρχεις τάξεις. Οι φασίστες είναι ασπίδα των πλουσίων και ο κοινωνικός κανιβαλισμός ο πιο ακίνδυνος εμφύλιος για τα «χειμερινά ανάκτορα».

Την ίδια στιγμή από τις τηλεοράσεις έως τους διάφορους επιτηδευματίες της «αλληλεγγύης», την εκκλησία, τις «Μη Κυβερνητικές» Οργανώσεις και διάφορους άλλους «μαζικούς φορείς», προωθείται μια κοινωνική «αληλοβοήθεια» που σκόπιμα αφήνει αλώβητες τις αιτίες οι οποίες παράγουν την φτώχεια και τον κοινωνικό αποκλεισμό και προτείνει την διαχείριση των συμπτωμάτων. Ψευτοανταλλακτικές οικονομίες, φιλανθρωπικά συσίτια, «κοινωνικά» παντοπωλεία φυτρώνουν παντού αντιμετωπίζοντας την κρίση σαν φυσικό φαινόμενο που θα περάσει «κάποια στιγμή» ματαιώνοντας τον αγώνα για το ξεπέρασμά της. Πρόκειται για ένα στείρο εναλλακτισμό που διορθώνει απλά τις αδυναμίες του κρατικού μηχανισμού, επιζητάει την αγαστή συμπληρωματικότητα με τους θεσμούς και πειθαρχεί στην πολιτική νομιμότητα.

Όμως, τίποτε δεν πρέπει να μας αποπροσανατολίζει από την αιτία όλων των δεινών που μας επιβάλλονται. Δεν πρόκειται για διεφθαρμένες κυβερνήσεις αλλά για την διαφθορά σε ό,τι επιζητά να μας εξουσιάσει. Δεν πρόκειται για ξεπουλημένα κόμματα αλλά για το ξεπούλημά μας σε ό,τι ζητάει να του αναθέσουμε τις τύχες μας. Δεν πρόκειται για προδομένη πατρίδα αλλά για την προδοσία που υπάρχει σε ό,τι μας διαχωρίζει από άλλους πολιτισμούς. Οι αντιστεκόμενοι βρίσκονται ήδη στους δρόμους χωρίς συνταγές, χωρίς αναθέσεις, χωρίς λάβαρα και αρχηγούς. Με μόνο ένα δρόμο: τον αγώνα για την ελευθερία, τον αγώνα για μια κοινωνία χωρίς εκμετάλλευση και καταπίεση.

Το μεγάλο στοίχημα είναι να πυκνώνουν οι γραμμές των αντιστεκόμενων. Μετά όλα θα κερδηθούν… μαζί με την ίδια μας τη ζωή.

ΠΟΡΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΑ ΤΗΣ,
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΕΞΑΝΔΡΑΠΟΔΙΣΜΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ 4 ΦΛΕΒΑΡΗ 12ΜΜ

Κατάληψη ΣΙΝΙΑΛΟ

http://sinialo.espiv.net

από το site του ΡΕΣΑΛΤΟ: http://anarxiko-resalto.blogspot.com/

«ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ Ή ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ»

Η κυριαρχική επίθεση διευρύνεται και κλιμακώνεται. Τα πολιτικά και οικονομικά αφεντικά, έχοντας επιβάλει εδώ και δυο χρόνια ένα «καθεστώς έκτακτης ανάγκης», σπέρνουν ανθρώπινα συντρίμμια για να «ανοικοδομήσουν» την κοινωνία πάνω σε νέες βάσεις πιο πειθαρχικές, αποδοτικές και επωφελείς για τους ίδιους. Στόχος τους ο εξανδραποδισμός μας. Με «κοινοβουλευτικά πραξικοπήματα» και συγκυβερνήσεις συστρατεύονται για την επιβολή της κοινωνικής σιωπής στα νέα μνημόνια υποδούλωσης και λεηλασίας που ετοιμάζουν. Με «κοινωνικούς διαλόγους» των «κοινωνικών εταίρων», καθημερινή εκφοβιστική και παραπλανητική προπαγάνδα από τα ΜΜΕ και διαρκή επίκληση της «τρόικας που απαιτεί» θέλουν να ξεγελάσουν τη συσσωρευμένη κοινωνική οργή. 

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΗΡΥΞΕΙ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΖΗΤΑΝΕ ΝΑ ΤΗΡΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ

Σύγκρουση και ρήξη με το κράτος, το κεφάλαιο, τους υπερεθνικούς μηχανισμούς κυριαρχίας. Όξυνση των ακηδεμόνευτων κοινωνικών-ταξικών αγώνων στους δρόμους, στις πλατείες, σε κάθε πεδίο της καθημερινής ζωής. Αυτοοργανωμένες κοινότητες αντίστασης και αλληλεγγύης παντού, στις γειτονιές, στους εργασιακούς και εκπαιδευτικούς χώρους, στις συνελεύσεις ανέργων. Αναχαίτιση των εκφυλιστικών φαινομένων κοινωνικού εκφασισμού που επιχειρούν να αναπτυχθούν στον αντίποδα της κοινωνικής ριζοσπαστικοποίησης. Καμία αυταπάτη για τις (σοσιαλδημοκρατικές ή αριστερές) προτάσεις καλλωπισμού και εξωραϊσμού του συστήματος εκμετάλλευσης και υποταγής. Καμία ψευδαίσθηση για τον ρόλο των εκλογών, των κομμάτων, της αντιπροσώπευσης, της ανάθεσης, των κοινοβουλευτικών «διεξόδων», των «εναλλακτικών λύσεων» και των «άλλων δρόμων». Ο πολιτισμός της υλικής, αξιακής, συναισθηματικής και πνευματικής φτώχειας δε βελτιώνεται, ανατρέπεται.

ΓΕΝΙΚΕΥΜΕΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΞΕΓΕΡΣΗ

Στην προοπτική μιας αυτοοργανωμένης κοινωνίας κοινοκτημοσύνης, ελευθερίας, ισότητας, αλληλοβοήθειας. Χωρίς εξουσία και ταξική διαίρεση, χωρίς αφέντες και μισθωτούς σκλάβους, χωρίς αρχηγούς και υποτακτικούς, χωρίς ηγέτες και ακολουθητές, χωρίς ειδικούς και αδαείς, χωρίς ιεραρχία και διακρίσεις στη βάση του φύλου, της φυλής, του τόπου προέλευσης, της σεξουαλικής προτίμησης. Όλα για όλους, από τον καθένα σύμφωνα με τις δυνατότητές του, στον καθένα σύμφωνα με τις ανάγκες του.

Αναρχικοί-ες από τις δυτικές συνοικίες της Αθήνας και του Πειραιά

Θερσίτης (Ίλιον)

Σινιάλο (Αιγάλεω)

Ρεσάλτο (Κερατσίνι)

ΥΓ Το κείμενο θα καρφιτσωθεί για 24 ώρες και φτιάχτηκε νέα κατηγορία “Καρφιτσωμένο στους ΣχΣ” ώστε να μαζεύονται εκεί όλα τα κείμενα που κατά καιρούς καρφιτσώνονται στους ΣΧΣ ώστε να είναι προσιτή η πρόσβαση σε αυτά και μετά το ξεκαρφίτσωμα τους.

50 Responses to “Συγκέντρωση – Πορεία Σάββατο 4 Φλεβάρη, 12:00μ.μ, Πλ. Μοναστηράκι”

  1. Πολύ ωραία και συγκεντρωτική η δημοσίευση για τις 4 Φλεβάρη.
    Θα κατέβω και θέλω κι εγώ να δω πόσος κόσμος θα κατέβει.

  2. Και γω θα κατέβω κι ας μην είμαι αναρχικός.
    Τα κείμενα που διάβασα με εκφράζουν ωστόσο σε μεγάλο βαθμό.
    Και τι άλλο μου μένει να κάνω αύριο;
    Άνεργος είμαι και κλαίω την μοίρα μου.

  3. Το ΕΠΑΜ του Δ. Καζάκη, αλλά και πολλά άλλα κινήματα διοργανώνουν συγκεντρώσεις/διαδηλώσεις για το Σάββατο, την ίδια ώρα.

    Ο Καζάκης είπε πριν λίγο στη ραδιοφωνική του εκπομπή στο ράδιο 9, ότι αν ο καθένας σηκωθεί απ΄τον καναπέ και βγει μια βόλτα στη γειτονιά του ή στην κεντρική πλατεία της γειτονιάς του ή της πόλης του, μια απλή βόλτα, θα βρει και τους δικούς του, τους “ομοιδεάτες” του, με τους οποίους θέλει να συμπαρατάσσεται, αφού θα είναι κι εκείνοι έξω στους δρόμους.

    Ο κόσμος είναι πολύ αναστατωμένος με όλα αυτά που γίνονται.

    Το κάλεσμα δεν αφορά μόνο το μαύρο μπλοκ, αλλά όλο τον κόσμο.

    Η νέα δανειακή σύμβαση θα μας θάψει για τα επόμενα 50 χρόνια τουλάχιστον.

    >>>

    John Taylor (ανώτατο στέλεχος της FX Concepts)
    : “Μετά το PSI+ θα είσαστε μια μόνο μικρή επαρχία εντός της ευρωζώνης”

  4. αναδημοσίευση από το http://eleftheriakoi.blogspot.com/

    Αύριο, Σάββατο 4 Φλεβάρη, θα πραγματοποιηθεί διαδήλωση ενάντια στο καθεστώς εκτάκτου εθνικής ανάγκης που έχουν επιβάλει τα ντόπια και ξένα αφεντικά. Δε θα μπορούσε να υπάρχει πιο κατάλληλο timing για μια τέτοια διαδήλωση, αφού το μεσημέρι της ίδιας μέρας Παπαδήμος και αρχηγοί των συγκυβερνώντων κομμάτων θα έχουν μία πολύ σημαντική σύσκεψη: με την απειλή της χρεοκοπίας, αποζητείται η απόλυτη μετατροπή μας σε σκλάβους. Σε μας ωστόσο η απειλή τους δεν πιάνει. Το αναρχικό σύνθημα αντίσταση-αλληλεγγύη-αξιοπρέπεια είναι πιο επίκαιρο από ποτέ, είναι πιο πάνω από οτιδήποτε άλλο.
    Αύριο, λοιπόν, δεν πρέπει να συμμετέχουν σε αυτήν τη διαδήλωση μόνο οι αναρχικοί. Την ώρα που οι πολιτικοί αρχηγοί θα συζητούν το πώς θα κατορθώσουν να μας πατήσουν ακόμα περισσότερο δίχως να κινδυνεύσει το κεφάλι τους, την ίδια ώρα πρέπει να βρισκόμαστε στους δρόμους. Όλοι αυτοί που χρόνια τώρα -και δεν μιλάμε για τα 3-4 τελευταία- αντιστεκόμαστε σε αυτό το σύστημα καπιταλιστικής οργάνωσης, αντιμετωπίζουμε τις δυνάμεις καταστολής του κράτους, αντισταθήκαμε στην εθνικιστική μισαλλοδοξία με το μακεδονικό, αποτελέσαμε την “αισχρά μειοψηφία” σε μία κοινωνία βυθισμένη σε έναν ψεύτικο και εφήμερο νεοπλουτισμό, φρικάραμε με τους πανηγυρισμούς για μία ευρωπαϊκή νίκη της μπάλας, αποτελέσαμε το “μαύρο πρόβατο” στην “εθνική υπόθεση” της μεγαλορεμούλας των Ολυμπιακών Αγώνων, δεν κυνηγήσαμε καρέκλες και χρημαδοτήσεις για κανέναν μας και για κανένα εγχείρημά μας, βρεθήκαμε στους πύρινους δρόμους και τα κατειλημμένα δημαρχεία του Δεκέμβρη του ΄08, αντιπαλέψαμε με κάθε μέσο την επιβολή της μνημονιακής πολιτικής, υποστήκαμε χημικό πόλεμο στις γενικές απεργίες και ανταπαντήσαμε όπως ξέρουμε να κάνουμε, όλοι εμείς που δεν είχαμε καμιά διάθεση να βλέπουμε τόσα χρόνια να παίζεται αυτό το παιχνίδι, είναι σημαντικό λοιπόν, αύριο 4 Φλεβάρη, να είμαστε στους δρόμους την ώρα που αυτοί επιχειρούν άλλη μία επίθεση εναντίον μας. Τίποτα άλλο…

    extremum
    3/2/12

  5. Επιτέλους μια συγκέντρωση-πορεία που δεν είναι καπελωμένη ούτε κομματικά (με το μάτι στις εκλογές), ούτε από τους εργατοπατέρες.

  6. Έχω να κατέβω πολύ καιρό στον δρόμο.
    Αύριο θα κατέβω όμως.
    Έχει δίκιο ο από πάνω.Ως εδώ!
    Φτάνει πια!

  7. Η πορεία πάντως πήγε πολύ καλά. Γύρω στις 5000 άτομα (πολλά για αυτοοργανωμένη πορεία) και ανταπόκριση από τον κόσμο (παρά την προπαγάνδα εναντίον των αναρχικών). Δυστυχώς δεν μπόρεσα να πάω για προσωπικούς λόγους, αλλά άκουγα το σχολιασμό από 98fm. Καταζήλεψα εννοείται που δεν ήμουν. Κάποια στιγμή έπεσε το σάιτ τους από τον κόσμο που άκουγε. Πόσο κόσμο θα είχε αν είχαμε κατέβει και όσοι ακούγαμε;

    Αυτό μόνο – θα τα γράψουν καλύτερα όσοι ήταν.

    • 5000 ????
      500 σας χαλάει κ.xroma anemou ?

      • μια χαρά ε?
        ….ασέ που ήταν και 2 μετανάστες και 3 άστεγοι !

        • Θα θελες γουρουνακι
          http://tvxs.gr/news/ellada/oloklirothike-i-poreia-antieksoysiaston-sto-kentro-tis-athinas
          βεβαια και το κουλογλιακο μεσο γραφει για δυο χιλιαδες και η φωτο που δημοσιευει δειχνει πολυ παραπανω.

          • 2000.εεεεεεε!!!!!
            πω-πω…το σύστημα καταρρέει !

            • Κόψε τις μαλακίες;ς και σ έχω και για σοβαρό …οκ????

              • Γουρουνακι εσυ σοβαρεψου.Σκεψου μονο οτι οι αναρχικοι δεν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα της ΓΣΕΕ,την προβολη απο τα μεσα ,την τρομοκρατιση του κοσμου και τις βολες που δεχονται απο αριστερα και δεξια.Η αμερικανικη πρεσβεια εξεδωσε ταξιδιωτικη οδηγια λες και θα κατεβαιναν τιποτα εξωγηινοι.

                • Μα το θέμα δεν είναι αυτό 11889……δεν είναι το τι θέλει ο καθένας!
                  ….το θέμα είναι “τι μπορεί” !
                  αν δε μπορούν ας μας αφήσουν ήσυχους (επιτέλους)…..
                  ψάχνουμε κάποιον που μπορεί !

                  • και τι φταινε οι αναρχικοι σε αυτο.Την ημερα που συζητιουνται τα πιο σκληρα μετρα στην μεταπολιτευτικη ιστορια,οι αναρχικοι ηταν στο δρομο.,οπως ηταν στις πλατειες το καλοκαιρι οπως ειναι σε καθε πορεια.Τωρα αν ο κοσμος ψαχνει για σωτηρες ας προσεχε.Το κακο ειναι οτι θα παρουν στο λαιμο τους και αυτους που προσεχουν.Παω να κανω ενα ευχελαιο στην παναγια να μας βοηθησει.
                    Ελεησον κυριε τον λαο σου και ευλογησον την κληρονομια σου.

                    • Αντί απάντησης …αντιγράφω το σχόλιο σώφρονος σχολιαστή στο ΤVXS !
                      (που με βρήκε σύμφωνο)

                      “Πρέπει επιτέλους το ΠΑΜΕ με τα ΚΝΑΤ του να απαλλάξει τον τόπο και τον λαό απ τους μηδενιστές-παραβατικούς….μπας και ο λαός αρχίσει να κατεβαίνει στο δρόμο !
                      Έλεος πια με τους αναρχοκακούργους-κωλογλείφτες του Σόρος !”

  8. Το θέμα pagal δεν είναι να καταρρεύσει το σύστημα επιτόπου (!) Το θέμα είναι να περάσεις το μήνυμα ότι υπάρχει κόσμος κι έξω από κομματικά μαντριά που αγωνίζεται, και που κάνει και δουλειά πολύ σημαντική μάλιστα, χωρίς να προσπαθεί να σε κάνει ψηφοφόρο. Για μένα η σημερινή πορεία ήταν μια ανάσα.

    • Απέφυγα να τοποθετηθώ πριν απ’ την πορεία, γιατί η άποψή μου είναι διαφορετική. Για μένα δεν έχουν σημασία πια τα μηνύματα. Το μόνο που μετράει είναι η ανατροπή. Ούτε μηνύματα ούτε συμβολισμοί. Δεν έχουν νόημα ούτε αποτέλεσμα. Τα μηνύματά τους τα έχουν πάρει οι από πάνω. Και τα πήραν από πολύ μεγαλύτερα πλήθη. Δεν τους ενδιαφέρουν. Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι να μας έχουν υπό έλεγχο. Με την πλύση εγκεφάλου, με την παραπληροφόρηση και, φυσικά, με την καταστολή.

      Τέλος τα μηνύματα. Τώρα πια χρειαζόμαστε αποτελέσματα. Δεν είμαι καθόλου αισιόδοξη. Τα όποια αποτελέσματα θα έρθουν μόνο με αποφασιστικότητα και με απώλειες. Ούτε οργάνωση ούτε προειδοποίηση ούτε καθοδηγητές ούτε εμψυχωτές. Αν η κατάντια μας μάς αδρανοποιεί αντί να μας κινητοποιεί, τότε κανείς εμψυχωτής ή καθοδηγητής δεν μπορεί να κάνει τίποτα.

      Οι πορείες, το να “δηλώνεις το αγωνιστικό παρών” στις διάφορες διαδηλώσεις, για μένα δεν διαφέρει σε τίποτα από το να ανάβεις το κεράκι σου στην εκκλησία. Απλώς τα υποκείμενα αλλάζουν. Κατά τα άλλα, ο καθένας τα έχει καλά με τη συνείδησή του: έκανε το καθήκον του.

      Τι προτείνω; Η αλήθεια είναι ότι δεν βλέπω φως, γιατί δεν πιστεύω στην ποιότητα των κατοίκων αυτής της χώρας. Φυσικά υπάρχουν εξαιρέσεις, και αυτές επιλέγω να συναναστρέφομαι. Πιστεύω ότι η μόνη περίπτωση να γίνει κάτι είναι αν μποϊκοτάρουμε το σύστημα από μέσα, απέχοντας όσο το δυνατόν περισσότερο από τον κύκλο της κατανάλωσης, γινόμενοι πιο αυτάρκεις και αλληλέγγυοι. Δεν είναι τόσο απλό όσο ακούγεται. Στο Σύνταγμα γινόταν χαμός από μπύρες, τσιγάρα κλπ. Δεν αλλάζουν έτσι τα πράγματα. Κάτι θα γινόταν κι αν ο κόσμος ξεχυνόταν στους δρόμους αυθόρμητα. Φοβάμαι, όμως, ότι ούτε αυτό είναι αρκετό ώστε η τελική έκβαση να είναι θετική. Πρέπει να αλλάξουμε κι εμείς παράλληλα.

  9. Το μήνυμα erendira δεν το εννοούσα για τους από πάνω (ποσώς τους ενδιαφέρει), αλλά για τον κόσμο που είναι εγκλωβισμένος και ψάχνει για σωτήρες (που θα τον σώσουν αν τους ψηφίσει, βεβαίως). Όσο μπορεί να περάσει αυτό με μια πορεία, με δεδομένη την παραπληροφόρηση και τη μουγκαμάρα των ΜΜΕ.

    Το μήνυμα στο Σύνταγμα καπελώθηκε και η (αναμενόμενη) βάρβαρη καταστολή, για την οποία κανείς δεν είχε προετοιμάσει τον κόσμο, φόβισε νομίζω.

    Δε διαφωνώ για το μποικοτάζ από τα μέσα (όπως μπορεί ο καθένας μας – πάρε τις μπύρες, όχι όμως τον καπνό μου μωρέ!), αλλά πρέπει να πιστέψει ο κόσμος στις δυνάμεις του. Δε βλέπεις τι γίνεται με το χαράτσι; Έχουν, δεν έχουν, πολλοί από φόβο σπεύδουν να το πληρώσουν.

    • Σωστά το διευκρινίζεις κι ίσως να ήταν λάθος μου που αναφέρθηκα μόνο στο μήνυμα προς τους από πάνω. Για μένα δεν έχει νόημα κανενός είδους μήνυμα προς τον οποιονδήποτε πλέον. Πολλοί συμφωνούν μαζί σου, ίσως περισσότεροι απ’ ό,τι μαζί μου, σχετικά με τη σημασία των μηνυμάτων. Προχτές είχα έναν τηλεφωνικό καβγά με τον πάνθηρα για το θέμα. Απλά, για μένα, οι πορείες έχουν καταντήσει -στις δεδομένες συνθήκες, το δεδομένο ιστορικό πλαίσιο κι έπειτα από τα συγκεκριμένα γεγονότα- ένα είδος λάιφσταϊλ. Η κυριακάτικη λειτουργία των αριστερο – αναρχο – αντιεξουσιαστών κλπ κλπ.

      Δεν θέλω να είμαι ισοπεδωτική ούτε να αρχίσει ο καθένας να εξηγεί τι κάνει και τι δεν κάνει πέρα από πορείες, συζητήσεις και συμμετοχή σε συλλογικότητες. Γνωρίζω ότι οι γενικεύσεις αδικούν εκείνους που δεν χωράνε σε αυτές. Ωστόσο, πάντα υπάρχει περιθώριο για αυτοκριτική. Και αυτή γίνεται κατ’ ιδίαν.

      • Ενώ η ιντερνετική αρθρογραφία είναι επαναστατική.;Η “απασιοδοξία για τον κόσμο που δεν αλλάζει” δεν είναι Lifestyle.;Και φυσικά δεν είμαστε “ισοπεδωτικοί” και μικροαστοί που παίξαμε την επανάσταση μερικά χρονάκια κουραστήκαμε και τώρα ψάχνουμε δικαιολογίες για τον αναχωρητισμό μας.Όοοχι.Απλώς πρέπει να περιμένουμε να αλλάξει πρώτα μόνη της η κοινωνία(ευτυχώς που οι πραγματικοί επαναστάτες δεν σκέφτονταν ποτέ έτσι γιατί καμμία αλλαγή δεν θα είχε συντελεσθεί) και μέχρι τότε θα ζούμε σε εναλλακτικούς μικρόσκοσμους επιλέγοντας τις “φωτεινές εξαιρέσεις” της παρέας μας..Underground μεν αλλά Ρεφορμισμός του κερατά ,χιππισμός με μανδύα εξεγερσιακότητας…

        • Ν, φαίνεται ότι το πήρες προσωπικά, ενώ δεν έκανα καμιά προσωπική επίθεση. Όπως έγραψα, ο καθένας (και βάζω και τον εαυτό μου μέσα) πρέπει να κάνει την αυτοκριτική του, κατ’ ιδίαν, και πάντα να προσπαθεί να κάνει κάτι ακόμα καλύτερο.

          Στα ερωτήματα που θέτεις, η προσωπική μου πάντα γνώμη, αφού απευθύνεσαι σε μένα:

          Όχι, ούτε η ιντερνετική αρθρογραφία είναι επαναστατική.

          Η απαισιοδοξία ΔΕΝ είναι λάιφσταϊλ. Το ίδιο ισχύει και για την αισιοδοξία. Για την προσωπική μου απαισιοδοξία, απλά σημαίνει ότι δεν βλέπω ελπίδα. Αυτό δεν σημαίνει ότι παραιτούμαι. Απλά είμαι ρεαλίστρια. Γιατί ακούω συχνά και τον αντίποδα, το “όλα θα φτιάξουν”. Και με τρελαίνει, γιατί ξέρω ότι τίποτα δεν θα φτιάξει μόνο του.

          Μικροαστή δεν είμαι. Το αντίθετο. Ανέκαθεν ενσάρκωνα τη φρίκη για τους μικροαστούς. Οικογενειακώς. Προτιμώ να μην μπω σε λεπτομέρειες, εξάλλου ούτε ενδιαφέρουν ούτε αφορούν κανέναν. Απλά επειδή έχεις βγάλει ΠΟΛΥ λανθασμένα συμπεράσματα και δεν σου επιτρέπουν να δεις. Ούτε “έπαιξα την επανάσταση μερικά χρονάκια και κουράστηκα”. Διευκρινιστικά, η επανάσταση για μένα, εδώ και πολλά χρόνια, πάει πακέτο με την εσωτερική, προσωπική επανάσταση, ενάντια στα σκατά που κουβαλάω εγώ η ίδια μέσα μου. Αν δεν το κάνουμε αυτό όλοι, τότε, ό,τι επανάσταση και να κάνουμε εξωτερικά, η κόλαση στο εδώ και το τώρα είναι αναπόφευκτο να συνεχίζει να υφίσταται. Ούτε αναχωρητισμός ούτε δικαιολογίες, λοιπόν.

          Δεν περιμένω να αλλάξει η κοινωνία μόνη της. Ούτε αυταπατώμαι ότι μπορώ εγώ να την αλλάξω. Δεν έχω αυταπάτες σχετικά με τη σφαίρα επιρροής μου. Κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ μέσα κι έξω μου. Χωρίς δικαιολογίες και εφησυχασμούς. Χωρίς φόβο και χωρίς ελπίδα. Απλά ανοιχτή. Επιπλέον δεν πιστεύω ότι γνωρίζω τη μία και πραγματική αλήθεια, ώστε να προσπαθώ να την επιβάλω και στους άλλους. Παλιότερα, ναι. Εδώ και αρκετά χρόνια, όχι. Αυτό ίσως να συνέβαλε στην παρεξήγησή σου.

          Όλοι μας ζούμε σε μικρόκοσμους. Ο δικός μου απαρτίζεται από ανθρώπους που εκτιμώ και αγαπώ. Δυστυχώς δεν έχω σε μεγάλη εκτίμηση τον άνθρωπο ως είδος ούτε τον Έλληνα ως λαό, γενικεύοντας πάντα. (Τα παιδιά γεννιούνται όμορφα και οι μεγάλοι -που πιστεύουν ότι κατέχουν την αλήθεια των πάντων- τα κάνουν σαν τα μούτρα τους. Τα φανατίζουν με ποδοσφαιρικές ομάδες, πολιτικά κόμματα και πεποιθήσεις, κοσμοθεωρίες, καχυποψία για τους άλλους, εγωισμούς και κτητικότητες… Και η ασχήμια διαιωνίζεται).

          Αν ένιωσες ότι πρόσβαλα κάποια απ’ τις ομάδες στις οποίες κατατάσσεις τον εαυτό σου, δεν ήταν πρόθεσή μου.

          Underground ρεφορμίστρια χίπισσα με μανδύα εξεγερσιακότητας; Αν έτσι σου φαίνομαι, έτσι είμαι -για σένα!

  10. Επανέρχομαι.
    Και λέω τα ίδια.
    Δε λέω,βέβαια, οτι στο μπλογκ αυτό είναι βαλτοί. (Ούτε και το αντίθετο).
    Δεν είμαι ο Πουαρώ, ούτε ο Ζόργκε.
    Όμως. Τώρα που στη Βιλαβάχο σταμάτησαν να τρίβουν,επιμένω:

    Αν ήμουνα επί κεφαλής των Μυστικών υπηρεσιών και ήθελα να χτυπήσω το κίνημα από “τα μέσα” και μέσα από το ίντερνετ, δεν βλέπω τι άλλο θα μπορούσα να οργάνωνα, από ένα, δύο, τρία τέτοια μπλογκ.

    Μετά από κείνο τον “διάλογο” για το έθνος, το εντελώς χυδαίο, επιπέδου εθνικόφρονα χωροφύλακα του ’50, υβρεολόγιο του “ειρηνιστή” και “ελεύθερου πνεύματος” Ομαντεόν και του εντελώς στημένου “αναρχικού” Γύπα (ή Επιβολή) , που καθόταν σαν κότα και τον βρίζανε (και τα σκάγια παίρνανε Μαρξ και Μπακούνιν), πείστηκα:

    Δεν είναι δυνατό να υπάρχουν άνθρωποι που να λένε τέτοιες αφέλειες, όπως οι πρωταγωνιστές αυτού του σάιτ. Δε ξέρω, μπορεί και να υπάρχουν. Μπορεί και να έχουμε ένα φαινόμενο μαζικής παράνοιας. Αλλιώς, από κάτω υπάρχει μια κρυφή ατζέντα. Δε λέω τίποτα άλλο, λέω πώς μου φαίνεται εμένα.

    Πάντως, όσο δεν απαντάτε σε λίγα θεμελιώδη ερωτήματα, με κάποια έστω λογικοφάνεια, οι υποψίες που ακούγονται κι από αλλού (όχι απαραίτητα από την Παλαιά Διαθήκη, ΠΔ) θα πλανιούνται από πάνω από το μπλογκ σας.

    Γι αυτό, νομίζω, εκτός από το βρισίδι, μήπως θα ήταν καλό να απαντήσει κανείς στην ήπια κριτική μου στην γενική γραμμή σας; (Μη πείτε εμείς δεν έχουμε γεν.γραμμή, φα΄λινεται ένα ιδεολογικό στίγμα, σαφέστατο). Για να καταλάβουμε εμείς οι κάπως άσχετοι με αυτό το κλίμα και οι πραγματικά μή ανήκοντες σε κόμματα, προς τα που πρέπει να βαδίσουμε; Και ρωτάω:

    1ο. Γιατί χτυπάτε με τόση σφοδρότητα την αριστερά; Έτσι δεν αποδυναμώνετε το αντι-μνημονιακό μέτωπο;

    2ο. Το μέτωπο εναντίον της κρίσης είναι παν-ευρωπαϊκό. Αν εσείς οι ‘διεθνιστές” λέτε πως ο Γερμανικός λαός είναι εχθρός μας, έτσι δεν αποκόβετε το κίνημα από τους συμμάχους του;

    3ο. Πατριωτισμός είναι η αγάπη στη πατρίδα. Εθνικισμός είναι το το κουκούλωμα των ταξικών αντιθέσεων κάτω από την εθνική σημαία (Βασικό γνώρισμα των Αυτόνομων Ναζισμών και άλλων ).Αλλά και σας που αρνείστε τις ταξικές αναλύσεις.
    Όταν λέτε ότι π.χ. ο Γερμανικός λαός είναι απέναντί μας, και όχι τα διάφορα στρώματα της τάξης των αεριτζήδων, χρηματιστών και καπιταλιστών , τόσο της πατρίδας μας όσο και της ΕΕ, αυτό δεν είναι εθνικισμός 40 καρατίων;

    4ο. Δηλώνετε Έλληνες. Και κατηγορείτε με βδελυγμία την ‘πατριωτική Αριστερά. Γιατί, μήπως ανήκετε σε διαφορετικά έθνη;

    5ο. Λέτε ,ότι δεν παραδέχεστε το διαχωρισμό Δεξιά κι Αριστερά. Προβάλλετε, όμως, τους δεξιούς (Καμμένους και Τράγκες και το ναζιστή Φάραντζ)) και μόνο την αριστερά κατηγορείτε.Γιατί;

    6ο. Λέτε ότι αριστερά και δεξιά είναι το ίδιο. Μπα; Στην Ιστορία της Ελλάδας, τον ίδιο ρόλο έπαιξε η Δεξιά με την Αριστερά; Δηλαδή, οι “εθνικόφρονες δοσίλογοι της Δεξιάς στην Κατοχή, οι προδότες των Ταγμάτων, που απόγονοι τους είναι οι σύγχρονοι, οι χουντικοί,ή οι νεο-δημοκράτες, αυτοί που δολοφονούσαν Κουμή, Κανελοπούλου, Τεμπονέρα, Γρηγορόπουλο, έχουν τις ίδιες ευθύνες με την Αριστερά; Τι λέει ο Παύλος και η ομάδα του από Νεο-δημοκράτες πάνω σ’αυτό;

    5ο. Δηλώνετε Έλληνες. Η νέα Ελλάδα, λοιπόν, αυτή δεν έχει ιστορία; Ποια; Ποια εθνική διήγηση παραδέχεστε;Ή τώρα το γυρίζετε και θα μας πείτε: οι προλετάριοι δεν έχουν πατρίδα;

    6ο. Χτυπάτε κάθε οργάνωση, κάθε “ιδεολογία”, κάθε δομή ,κάθε κόμμα. Μας λέτε ότι είμαστε “άτομα”. Και ότι έτσι γίνονται οι αλλαγές. Δηλαδή, χωριστά από τις αγέλες των κομμάτων, μαζεύονται οι αγέλες των “ατόμων” σε χάβρες στην πλατεία και έτσι, ασυνάρτητα,χωρίς πρόγραμμα, φέρνουν την “αλλαγή.”

    (Αν πετύχαινα μόνο αυτό, το υπ.αριθμ.6, να γίνει κοινή πίστη των ανθρώπων και αν ήμουν κλπ,κλπ, θα περίμενα παράσημο από τον Πρόεδρο της όποιας “Δημοκρατίας”.)

    7ο. Και ένα άτοπο: Άν γίνεται αυτό το “ακαπέλωτο” στυλ μέσα σε ένα “χώρο” γιατί να μη γίνεται σε ένα κόμμα;

    8ο. Το Sturm und Drang und Inge υποτίθεται ότι θέλει ένα είδος καπιταλισμού με ανθρώπινο πρόσωπο. Μα και ο Κουβέλης κι ο Τσίπρας (και εγώ, ίσως, σε πρώτη φάση και με κάποιες προυποθέσεις) θέλουν κάτι τέτοιο. Γιατί δεν ενωνόσαστε με την μη Σταλινική Αριστερά, και μάλιστα τώρα, εν όψει μνημονίου;

    9ο. Πείτε μου. Αν γίνουν εκλογές, το να μην ψηφίσεις τα αντι-μνημονιακά κόμματα (ακόμα κι αν δεν κάνουν μέτωπο) ή αν δεν ψηφίσεις καθόλου, είναι η δεν είναι αντιλαϊκό και αντεθνικό ;

    Για όλα αυτά και πολλά άλλα, θεωρώ ότι αν ήμουν ο Αρχηγός κλπ κλπ.

    Όρεξη να έχετε (και επιχειρήματα)…

    _________________________

    Τον φυλακισμένο , θα τον κρίνω μόνο με το πόσο καλό κάνει σε μένα, δηλαδή στο κίνημα. Και μάλλον κακό κάνει και μάλλον, όταν προβάλλεται, ειδικά σχολιασμένο από σας, περισσότερο υπονομεύει παρά συσπειρώνει.

    • Ρε Σταύρο σου είναι τόσο δύσκολο να καταλάβεις ότι σε αυτό το μπλογκ ο καθένας που έχει εδώ σελίδα, εκφράζει τον εαυτό του, τις απόψεις του, τις αγωνίες και τις ιδέες του χωρίς να υπάρχει κοινή γραμμή και προσυμφωνημένα πλαίσια και δεν αφήνεις τις μαλακίες για μυστικές υπηρεσίες και άλλα τέτοια του κώλου;

      Ρωτάς γιατί “χτυπάμε την αριστερά”;
      Προσωπικά ήμουν οργανωμένος στην αριστερά για 12 χρόνια πριν αποχωρήσω από αυτήν απογοητευμένος και στραφώ στον αναρχικό χώρο. Σε αυτή την μεταστροφή μου δεν ήμουν μόνος και πολλοί που ήταν πρώην αριστεροί έγιναν αναρχικοί τα τελευταία χρόνια.
      Ξεχνάς ότι η αριστερά χτυπά μόνη της τον εαυτό της και μάλιστα με λύσσα και μανία;
      Έχεις δει πώς εκφράζεται το ΚΚΕ για το Σύριζα ή πώς η Ανταρσία μιλά για το ΚΚΕ ή πώς το ΕΕΚ μιλά για όλους αυτούς; (για να μην μιλήσω για τις πρόσφατες διασπάσεις όπως λχ έγιναν στην ΚΟΕ και το μίσος και την κατινιά που έβγαλαν πρώην σύντροφοι που ήταν για χρόνια στην ίδια αριστερή οργάνωση)

      Σε μια περίπτωση η αριστερά εμφανίστηκε ενωμένη και αυτή ήταν η χειρότερη δυνατή περίπτωση.
      Όταν οι μπράβοι του ΚΚΕ διαφύλαξαν την βουλή από την οργή του κόσμου και μετά σούμπητοι βγήκαν όλοι οι αριστεροί να δικαιολογήσουν αυτό το αίσχος.
      Αυτό όμως είναι η δική μου άποψη.
      Υπάρχουν εδώ σχολιαστές όπως ο μαύρος πειρατής που προσπαθούν να προβάλουν ενωτικά την αριστερά και έχουν δημοσιεύσει κείμενα και βίντεο από την Κανέλη (που προσωπικά την σιχαίνομαι…), τον Τσίπρα και άλλους αλλά εκεί δεν σε είδα να πας να σχολιάσεις υπέρ αυτών των δημοσιεύσεων.
      Όπως σου τόνισα σε αυτό το μπλογκ υπάρχει απόλυτη ελευθερία και ο κάθε συγγραφέας είναι αποκλειστικά υπεύθυνος και απόλυτα ελεύθερος τι πόσο και πώς θα δημοσιεύει.
      Ολόκληρη διάσπαση έγινε πέρυσι στους σχολιαστές για να κατοχυρωθεί αυτό το δικαίωμα αλλά εσύ φαίνεται ούτε που το πήρες χαμπάρι.
      Το μπλογκ είναι πολυμπλογκ διαφορετικών προσωπικοτήτων που αν έχουν ένα κοινό μεταξύ τους είναι το ενδιαφέρον και η δράση τους στα κοινωνικά και πολιτικά ζητήματα.
      Τόσο πολύ σε ενοχλεί αυτή η διαφορετικότητα;
      Εμένα μου αρέσει. Δίνει τροφή για σκέψη και για υγιής αντιπαράθεση όσο κι αν κάποιες φορές η διαφορετικότητα εκτρέπεται σε διαμάχες προσωπικού χαρακτήρα.
      Θέλεις κοινές γραμμές και κοινή στάση σε θέματα τόσο ευαίσθητα και σύνθετα όπως αυτό του έθνους, της αριστεράς και το τι είναι σωστό ως εναλλακτική λύση στον καπιταλισμό;
      Δεν θα τα τις βρεις παρότι εσύ στην παράνοια σου έχεις ανακαλύψει αναμέσα μας κοινές γραμμές για το έθνος και την αριστερά που δεν σου αρέσουν.

      Κι όσον αφορά το κίνημα το πλατειών, είσαι επειικώς απαράδεκτος.
      Αυτό το κίνημα ήταν η μεγαλύτερη ελπίδα που εμφανίστηκε σε αυτόν τον τόπο και τον καιρό που άκμασε πρόσφερε και αυτοοργάνωση και άμεση δημοκρατία συνελεύσεων και συνένωσε κόσμο που είχε πριν μεγάλες ιδεολογικέες διαφορές.
      Εσύ το ισοπεδώνεις και το απαξιώνεις ως κάτι ασυνάρτητο.
      Αν συμμετείχες σε αυτό σοβαρά θα είχες ανακαλύψει άλλα πράγματα.

      Συμπερασματικά και χωρίς να εξαντλώ την απάντηση μου πιστεύω ότι όσα έγραψες εδώ είναι αυθαίρετα και στα όρια της συκοφαντίας για τους σχολιαστές χωρίς σύνορα.
      Ποτέ μου δεν ισχυρίστηκα ότι οι Γερμανοί είναι εχθροί μου και μόνο από την δική σου απάραδεκτη ομαδοποίηση των σχολιαστών θα μπορούσε να προκύψει κάτι τέτοιο.
      Και αν ακολουθούσα την αστυνομική λογική σου, θα έλεγα όπως έγραψες εσύ ότι αν ήμουν στις μυστικές υπηρεσίες θα έβαζα βαλτούς να απαξιώνουν μπλογκς με διαφορετικές απόψεις και αναγνωρισμένο το δικαίωμα της διαφορετικότητας τους με την κατηγορία ότι είναι ίδιοι και έχουν μια μυστική ατζέντα που θελει να βλάψει την αριστερά ή ότι άλλο μου κατέβαινε στο μυαλό.
      Να προσέχουμε όταν γράφουμε τέτοιες πίπες γιατί στο τέλος γυρνάνε ανάποδα.
      Εδώ ο κάθε σχολιαστής έχει την δική του ιστορία, δράση και σκέψη και δεν έχει καμιά ανάγκη να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας.
      Αν έχεις ένα δικό σου κείμενο για την αριστερά, το έθνος και το τι πρέπει να γίνει στείλτο και θα το δημοσιεύσουμε.Αλλά κόψε τις μαλακίες για ποιοι είμαστε και τι θέλουμε και κατάλαβε ότι ο κάθε σχολιαστής εδώ είναι αυτό που είναι και θέλει αυτό που θέλει όπως εκφράζεται στις δημοσιεύσεις του. Τίποτα δεν έχει να κρύψει ούτε κινείται από κρυφές σκοπιμότητες όπως συχνά γίνεται με άτομα που είναι οργανωμένα στην αριστερά και άλλα λένε άλλα εννοούν και άλλα υπονοούν.
      Αν θέλεις να κάνεις κριτική να κάνεις συγκεκριμένα στον σχολιαστή που δεν σου άρεσε το κείμενο του και να μην τσουβαλιάζεις 30 διαφορετικά άτομα αποδίδοντας τους κοινές γραμμές και υπόγειες επιδιώξεις.
      Σεβάσου ότι αυτό το μπλογκ γράφεται από ελεύθερους ανθρώπους στον ελεύθερο χρόνο τους και σε αυτό μόνο προσφέρουμε και δεν παίρνουμε τίποτα…

      Επί του θέματος.
      Χτες έγινε η μεγαλύτερη αναρχική συγκέντρωση που θυμάμαι.
      Είχε από όλες τις ηλικίες και πάρα πολλοί ήταν από την πλατεία συντάγματος και την κατάληψη της.
      Κι ας σκεφτούμε ότι η κινητοποίηση δεν έγινε από όλους τους αναρχικούς αλλα’από κάποια κομμάτια τους.

    • re stavro :)
      τι ειναι αυτα που λες! αν δεν τρολλαρεις, τι να πω… :roll:

      νομιζω μια φορα μονο εχουμε μιλησει (κατι σχετικο με την εεε χμμ “μαρφιν” και μαλλον…δε συμφωνησαμε, αλλα δεν πειραζει), φαινεσαι καλλιεργημενο και αξιολογο ατομο, εβαλες τις προαλλες και το ωραιο τραγουδι για τον Αρη, δεν μπορει να τα πιστευεις αυτα που λες πιο πανω! 8O
      ο πανθηρας τα λεει μια χαρα. τι αλλο να πει κανεις..
      μονο κατι που εχω ξαναπει, οτι εεε αρκετοι απο εδω εχουν δει…live τους περισσοτερους και ηταν…κανονικοι…!!!!!!!!!!! :P :P :P
      ενταξει, οσο “κανονικοι” μπορει να ναι οσοι σιχαινονται αυτον τον κοσμο και ονειρευονται εναν αλλο… ;)

      (επισης, δεν καταλαβα ακριβως για ποιον φυλακισμενο μιλας :roll: )

      • τι ειναι αυτα που λες! Αν δεν τρολλαρεις, τι να πω…

        Πες ότι τρολλάρω, αν το βλέπεις έτσι. Εγώ το βλέπω οτι σπάω τη γενική συναίνεση σε ασυναρτησίες αυτού του μπλογκ. Και την αφόρητη αντι-αριστερίλα των ορμηθύελλα. Και λοιπόν; Τα επιχειρήματα μετράνε. Αλλα πούντα;

        (για το φυλακισμένο ήταν γι αλλού )

    • @Σταύρο
      «Μετά από κείνο τον “διάλογο” για το έθνος, το εντελώς χυδαίο, επιπέδου εθνικόφρονα χωροφύλακα του ’50, υβρεολόγιο του “ειρηνιστή” και “ελεύθερου πνεύματος” Ομαντεόν και του εντελώς στημένου “αναρχικού” Γύπα (ή Επιβολή) , που καθόταν σαν κότα και τον βρίζανε (και τα σκάγια παίρνανε Μαρξ και Μπακούνιν), πείστηκα: »

      ……………
      Δεν ξέρω γιατί τα δικα σου τα σκάγια πήραν και μένα, αλλά πες μου πότε ακριβώς δήλωσα “ντούρος αναρχικός”, γιατί ακριβώς με βρίσκεις “στημένο” και επίσης τι πίστευες πως θα έπρεπε να κάνω απέναντι στις ασυναρτησίες που αντιμετώπιζα: να αρχίσω τις χριστοπαναγιές για να “μη φανώ κότα”; Δεν πάνε καλά κάποιοι μου φαίνεται!

      Οι δε παραλογισμοί για αυτόνομους ναζισμούς συνεχίζονται επίσης βλέπω ακάθεκτοι!

      Επίσης, αν και δε μου πέφτει λόγος διότι δεν είμαι μέλος των ΣΧΣ, αυτά που αναφέρεις (“δεξιά και αριστερά είναι το ίδιο, εξίσου ολιγαρχικοί εξουσιαστές” κλπ) δεν προβάλλονται από το σύνολο του blog αλλά από πολύ συγκεκριμένους αρθρογράφους. Είναι εμφανές ότι δεν υπάρχει κοινή γραμμή στο blog.

      • Όλος εκείνος ο διάλογος μου φάνηκε παράλογος.

        Όπως και το ότι σε έβριζε και συ καθόσουν και μίλαγες για τον Λεβί- Στρώς. Αν π.χ. συνεχίσει το βρισίδι των Sturm und Drang σε μένα, δε θα κάτσω να συζητάω. Θα έχω βγάλει τα συμπεράσματά μου.Και ίσως κι αλλοι που διαβάζουν.

        Και εκείνη η συζήτηση περί έθνους, πάντως, γαμήθηκε.Η ουσία είναι ότι δε βλέπω να γίνεται σοβαρή πολιτική κουβέντα.

        Βέβαια με το ζόρι πολιτική κουβέντα δε γίνεται. ( Άκου “ανακριτής είσαι!) Αλλά μετά μην κατηγορούμε τους παρωπιδιασμένους κομματικούς.

        • @Σταύρος
          «Όλος εκείνος ο διάλογος μου φάνηκε παράλογος. »

          Και γιατί αυτό ήταν (δήθεν) δικό μου σφάλμα; Τέλος πάντων, πολύ ευθικτος είσαι.

    • κατ αρχην δεν ειναι ουτε ηπια ουτε καλοπιστη η κριτικη σου,οπως ισχυριζεσαι, αλλα δεν το κανω θεμα, δεν με ενδιαφερει πως λεει κατι καποιος, αλλα τι λεει

      παμε παρακατω σε απαντησεις πολυ συντομες

      1) Την την αριστερά δεν την χτυπανε με σφοδροτητα, αν και θα επρεπε. Ολο αυτο το διαστημα ηταν ΑΔΙΑΒΑΣΤΗ,οπως ο χρυσοχοιδης ,η κατσελη κλπ και περασε το πρωτο μνημονιο διχως να τα κανουνε πουτανα και να γνωστοποιησουν σε ολο τον κοσμο οτι ρητα αναφεροταν η εξαφανιση της ανεξαρτησιας της χωρας… υστερα ηρθε ο κατηφορος κλπ , σε καμμια φαση ομως δεν ενδιαφερθηκαν για τη δημιουργια μετωπου, υπονομευσαν ολες τις προσπαθειες του κοσμου (πλατειες κλπ), ειτε καπελωνοντας ειτε αφοριζοντας και σνομπαροντας … ποιοι σνομπαραν ειπαμε ???

      2) Το μέτωπο εναντίον της κρίσης δεν είναι καν παν-ευρωπαϊκό, αλλα παγκοσμιο και η κριση δεν αφορα εμενα και τον πορτογαλλο ,αλλα εμενα τον πορτογαλο και τον σενεγαλεζο
      Αυτο ειναι ενα κομματι που “ξεχασε” η αριστεΡουλα η οποια αυτη ειναι που ασκειται στην γερμανοφαγια

      3) Το πατριωτισμός είναι η αγάπη στη πατρίδα,ειναι τοσο αριστερο προταγμα, που αν ρωτησεις και τα χρυσαυγα θα σου πουνε ακριβως το ιδιο, “Πατριωτισμός είναι η αγάπη στη πατρίδα”.
      Ορισε πρωτα τι ειναι πατριδα ,και τι ειναι αγαπη και ξαναελα, διοτι για καποιους πατριδα ειναι τα συνορα, η φυλη, το χρωμα του δερματος, η ψευδεπιγραφη ιστορια και τα φαντασματα της και αλλοι μιλανε για ανθρωπους, αρωματα , μυρουδιες, συνηθειες, μνημες και παιδικα χρονια…

      4) Οπως ειχε πει ενας χιωτης λογιος … Ροιδη τον λεγανε «Έκαστος τόπος έχει την πληγήν του, η Αγγλία την ομίχλην, η Αίγυπτος τας οφθαλμίας, η Βλαχία τας ακρίδας και η Ελλάς τον πατριωτισμόν»

      κλπ κλπ κλπ

      • -Μπορείς να κατηγορήσεις κάποιον ότι δεν θέλει Μέτωπο εναντίον του Μνημονίου, μόνο αν τον έχεις καλέσει πρώτα και σου έχει πει όχι.

        -Στο Σύνταγμα π.χ, από την αρχή δεν κλήθηκαν κόμματα, σωματεία και οργανώσεις. Η παιδική λογική ήταν εμείς εδώ είμαστε, όποιος θέλει έρχεται”. Αν δεν ήταν και μερικοί (αριστεροί κκαλυμμένοι) δε θα καλιόντουσαν ούτε προσωπικότητες. Θα μπορούσαν να κληθούν περισσότεροι. Αλλά, τελικά αν τους λές, οτι ,έλα αλλά απαγορεύονται οι σημαίες, και οι “ιδεολογίες” και η οργανώσεις, γιατί να έρθει;

        Τελικά στο Σύνταγμα, οι καλυμμένοι αριστεροί (που όλοι ήξεραν το κόμμα τους) έδωσαν μια κάποια πιο σοβαρή πολιτικά νότα στις αοριστίες.

        Και νομίζω οτι έτσι κι αλλιώς δεν λειτούργησε αμεση δημοκρατία, αλλά πάλι γινόταν ότι ήθελε η ‘Εσωτερική ομάδα” της πλατείας.

        Τώρα τα Μνημόνια είναι το θέμα. Μη βρίζεις την αριστερά γενικώς, που δεν κάνει αυτό που ούτε εσύ το κάνεις.

        Άσε που νομίζω ότι κάποιοι , (δεν είμαι μαζί τους) τ καλούν όντως σε μέτωπο:

        http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=429135

        Ιδού το μέτωπο.
        Γιατί να μην τους προβάλλεις;
        Γιατί να μη συμμετέχεις;
        Δε σου αρέσει; Κάνε το δικό σου μέτωπο.
        Λέμε μέτωπο. Όχι να συμφωνήσεις σε όλα, ούτε να σου αρέσει η φάτσα του άλλου.

        Πως μπορεί κανείς να ανέχεται π.χ στη πλατεία τους Εθνικιστές τύπου Βιτάλη και όχι ένα αριστερό κόμμα;

  11. Σταύρος,
    ο πάνθηρας σου απάντησε πολύ καλά. Εγώ αναρωτιέμαι πόσο προσεκτικά διαβάζεις αυτά που διαβάζεις και πόσο πολύ κακόπιστος γίνεσαι με το να υποστηρίζεις:
    - Ότι έχουμε μια κοινή γραμμή, όταν εύκολα κανείς μπορεί να παρατηρήσει τις διαφωνίες μας που φαίνονται σε πολλές αναρτήσεις. Και αν κάτι έχει στρατηγική αξία σε αυτό το μπλογκ είναι ακριβώς αυτό: η συνύπαρξη διαφορετικών απόψεων και μερικές φορές τόσο διαφορετικών απόψεων. Γι’ αυτό, και εδώ, όχι μόνο δεν επιθυμούμε τη σίγαση των διαφορετικών απόψεων, αλλά αγωνιούμε όταν βλέπουμε αυτές να μην εκφράζονται λόγω προσωπικών συγκυριών του κάθε σχολιαστή. Για παράδειγμα είναι σαφές ότι έχω σημαντικές πολιτικές διαφωνίες με τον marxfactor, όμως όταν λόγω της καθαρά προσωπικής του συγκυρίας αργεί να γράψει δικό του κείμενο ή έστω, για παράδειγμα, να επικρίνει με σχολιασμό δικά μας κείμενα που ξέρω ότι διαφωνεί, αυτό πραγματικά με στενοχωρεί και με ανησυχεί. Γιατί οι ΣΧΣ δεν έχουν νόημα ύπαρξης χωρίς αυτή τη πολύτιμη διαφορετικότητα στην έκφραση γνώμης. Και όταν μια ή δυο φορές από κάποιους από εμάς, σε κάποιες συγκυρίες, είχε τεθεί θέμα αποχώρησης από τους ΣΧΣ, η τελική μας απόφαση ήταν αρνητική γιατί εκείνο που κατεξοχήν θα ηττάτο ήταν αυτή η βασική ιδέα. Μάλιστα πιστεύουμε ότι οι ΣΧΣ πρέπει να κάνουν βήματα παραπέρα, από το να είναι απλό μπλογκ καταγραφής και συζήτησης (έστω διαφορετικών) απόψεων. Θα δούμε…
    - Το άλλο είναι ότι η Ορμή και Θύελλα είναι σαφέστατα αντικαπιταλιστική και δεν καλύπτεται από τη δυνατότητα ύπαρξης καπιταλισμού με ανθρώπινο πρόσωπο. Ο καπιταλισμός πάντα στην ουσία του θα είναι αντιανθρώπινος και αυτό είναι βασική συστατική μας θέση. Αυτό έχει φανεί σε επανειλημμένα κείμενα μας. Επομένως απορώ για την άποψη σου…

  12. “Αν ήμουνα επί κεφαλής των Μυστικών υπηρεσιών και ήθελα να χτυπήσω το κίνημα από “τα μέσα” και μέσα από το ίντερνετ, δεν βλέπω τι άλλο θα μπορούσα να οργάνωνα, από ένα, δύο, τρία τέτοια μπλογκ”.

    Σαλτα και γαμησου .Πριν ακολουθησεις τη συμβουλη μου ριξε κανενα βλεφαρο καλου κακου στη ντουλαπα,κατω απο το κρεβατι ,πισω απο το κομοδινο,μηπως και κρυβεται κανενας πρακτορας.
    Μετα λενε οτι η ελλαδα δεν παραγει τιποτα.Απο τις πρωτες χωρες σε παραγωγη στοκων παγκοσμιως.

  13. BlackPanther

    Σχετικά με το πολυσυλεκτικό των ΣΧΣ, εγώ βλέπω παρά τις διαφωνίες, μία κοινή συνιστώσα:

    Κατά της αριστεράς.
    Κατά των διαχωρισμών σε Αριστερά και Δεξιά.
    Κατά της “ιδεολογίας”.
    Κατά των “ομαδοποιήσεων’.
    Κατά της “οργάνωσης”
    Κατά των κομμάτων.
    Και- υποθέτω-κατά των εκλογών.
    Υπερ της συσκότισης της πρόσφατης ιστορίας της Ελλάδας. (Και μια έλλειψη σεβασμού στην Ιστορία και το παρελθόν.Όλα ξεκινήσανε πέρσι, από το Σύνταγμα.)
    κ.ά

    Άλωστε αν δεν ταιριάζατε δε θα συμπεθεριάζατε.

    Κατά τη γνώμη μου, όλο αυτό είναι η συνταγή της αποτυχίας. Και η επιτομή της ασυναρτησίας.

    Έθεσα 10 ερωτήματα.
    Γιατί δεν απαντιώνται; (Όχι από όλους μαζί, σα χορωδία, δε γίνεται) Τι λες εσύ, Black,τι λέει ο Παύλος και οι νεο-δημοκράτες φίλοι του;
    _________________________
    Πάντως εσύ υποθέτεις, οτι το Σύνταγμα ήταν κάτι το πρωτόγνωρο. Πάντα εδώ και αιώνες έτσι ήταν στις σημαντικές πολιτικές εκδηλώσεις, στις εξεγέρσεις, κλπ. Έτσι έγινε στο εαμ-ελας( ο κόσμος βγήκε πρώτα μόνος του στο βουνό) έτσι έγινε στο Πολυτεχνείο, το 73. Ήταν μια αυθόρμητη εξέγερση. Δες το ντοκυμανταίρ του Κούλογλου.Τίποτα καινούριο δεν είχε το Σύνταγμα.

    Φάνηκε μόνο, ότι χωρίς οργάνωση και δομές δε γίνεται τίποτα.Τίποτα με συνέχεια. (άσε που οι φίλοι σου αναρχικοί το σνόμπαραν).

    Ούτε είδαμε μια νέα Ελλάδα. Είδαμε τις (τουλάχιστον) δύο Ελλάδες , πάνω και κάτω.

    _________________________

    Το υβρεολόγιο με το Γύπα ήταν του Αναρμόδιου, όχι του Ομαντεόν, τους μπέρδεψα φυσιογνωμικά.
    _________________________-

    Για τη διάσπαση των ΣΧΣ δεν ξέρω.Με ποιους έγινε; *

    *Άρα διασπάσεις γίνονται και στις καλύτερες οικογένειες.

  14. “…Όταν οι μπράβοι του ΚΚΕ διαφύλαξαν την βουλή από την οργή του κόσμου και μετά σούμπητοι βγήκαν όλοι οι αριστεροί να δικαιολογήσουν αυτό το αίσχος…”

    Η κίνηση του ΚΚΕ να στρέψει τα νώτα στη βουλή και να κοιτάει την πλατεία, σίγουρα ήταν αίσχος. Όμως είχε μια στρατηγική, μια σκηνοθεσία, κιτς βέβαια, αλλά συνειδητή. Έδειχνε ότι (δήθεν) είναι δυνατό και οργανωμένο, και σταθερό. Μη ξεχνάς έρχονται εκλογές και αν θα γίνουν, το κκε αυξάνει τους ψήφους του άρα και την επιρροή του.

    Η επίθεση με μολότωφ των αναρχικών πάνω σε οπαδούς κόμματος, ήταν πράξη στρατηγικά σωστή; Ήταν χειρότερο αίσχος. Ήταν λάθος, μόνο ζημιά έφερε. Συσπειρώθηκαν περισσότερο γύρω από το κόμμα οι σταλινικοί και εδραίωσαν τη θέση τους ότι τις μολότοφ τις πέταξαν ασφαλίτες.

    Τώρα πως γίνεται ένας ειρηνιστής και χιππούρι να πιστεύει ότι αυτή η εικόνα δείχνει έναν εχθρό του λαού που απωθείται από τους τίμιους αγωνιστές;

    http://www.fimes.gr/wp-content/uploads/Epeisodia-Syntagma1.jpg

    Και πως γίνεται τόση ανοχή π.χ. με το λόχο του Βιτάλη, τον σφαγέα της Σρεμπρένιτσα, που στην πάνω πλατεία βάραγαν τις προσοχές τους, και καμία ανοχή στην αριστερά; Που στη τελική είναι εκφρασμένοι εχθροί του μνημονίου;

  15. 11888, Σαλτα και γαμησου, στόκος κλπ.

    Θα μπορούσα να σου απαντήσω :
    -”Κλάσε μου ταρχίδια”
    και το μπινελίκι που θα σούχωνα να πάρει τη μορφή μιας θείας λειτουργίας από την ανάποδη.
    Μα δε νομίζω, ότι μια τέτοια υβρεοπομπή θα με ωφελούσε, ούτε κανέναν άλλο, πλην κάποιου που δε θέλει να συζητήσει με επιχειρήματα. Δε θέλω κανείς να επιχειρηματολογήσει για το τι είναι και τι δεν είναι.
    Προς τι, λοιπόν, ο θυμός;

    Ας επιχειρηματολογήσεις επί της ουσίας.

    Μήπως θα ήταν καλύτερα να μου απαντούσες στις 10 ερωτήσεις;

    • Μήπως θα ήταν καλύτερα να μου απαντούσες στις 10 ερωτήσεις;

      Ανακριτής είσαι; Δεν πας καθόλου καλά. Νομίζεις ότι έχουμε την όρεξη σου να ασχολιόμαστε με τις μαλακίες σου. Ναι πράχτορες είμαστε. Ψάχνεις για δουλειά;
      Ή είσαι εσύ πράχτορας και θέλεις να μας βρεις δουλειά; Δεν χρειαζόμαστε – είμαστε ήδη πράχτορες. Απλώς εσύ είσαι κατώτερο προσωπικό και δεν σε ενημέρωσαν. Εμείς, βλέπεις, κινούμαστε στα υψηλά πραχτορικά κλιμάκια.

  16. Και δε μου λες, Sturm und drang, που πήγε η αδελφοσύνη, τα λουλουδάκια, ο ειρηνισμός και τα καλά αισθήματα;
    Ωραία, έκανες την πλάκα σου, έβρισες κι όλας αλλά , αλλά μετά μη κατηγορείς τα “κόμματα”, ότι έχουν παρωπίδες.
    Γιατί κι εσύ, ορμηθύελλα, που δεν έχεις παρωπίδες δε βλέπω να μπορείς να συμμετάσχεις σε συζήτηση με κάποιον που διαφωνεί ριζικά.
    Έτσι, με το “ωραία τα λέει ο τάδε” και “ωραία τα λέει ο δείνα” και το αλληλολιβάνισμα ανθρώπων που συμφωνούν μεταξύ τους, γίνεται πάλη ιδεών;

    Ρωτάς “Είσαι ανακριτής; ”

    Τι να σου πω.

    Αν την απλή πολιτική κουβέντα τη θεωρείτε ανάκριση, τότε μη κατηγορείτε το κκε και το σταλινισμό. Γιατί και συ την εντιμότητα και τους καλούς τρόπους την έχεις για τους ομοίους σου. Για τους “άλλους”έχεις έλλειψη επιχειρημάτων και μπινελίκια.

    Εγώ καταλαβαίνω ότι νοιώθετε μερικοί αίσθημα απόρριψης, μια που φαίνεται ,ότι δε κάνετε σωστά αυτό που πρέπει να κάνετε, δεν είναι, όμως, λίγο παιδικό, να αντιδράτε με βρισιές και χτύπημα του ποδιού στο πάτωμα;

    Λες “Νομίζεις ότι έχουμε την όρεξη σου να ασχολιόμαστε με τις μαλακίες σου;”

    Εδω γέλασα .Μου θύμισε Λιλιπούπολη: Ο παπαγάλος μαθαίνει καλούς τρόπους:

    Ένας που θέλει να ηγηθεί καινούριων ιδεών και νέου κινήματος συνήθως έχει περισσότερη ψυχραιμία και περισσότερα επιχειρήματα. Μπορεί όντως να έχετε δίκιο. Πως θα το πιστέψουμε κι εμείς οι “στόκοι”;

    • ρε συ σταυρε, πλακα εχεις.
      τους ειπες ασφαλιτες,σου εχουν απαντησει σοβαρα τοσα ατομα και σε πειραξε το “ανακριτης”!
      για ποια πολιτικη κουβεντα μιλας?
      επισης, γιατι θα πρεπει να συμμεριζονται ολοι τον πονο σου με τους αριστερους μεσαζοντες της αντιπροσωπευσης?
      θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω: σκατα στην αριστερα, στα αντιμνημονιακα κομματα και στις εκλογες.

      ΥΓ περα απτη πλακα, στις επομενες εκλογες λεω να ψηφισω κουβελη που και δημοκρατικος ειναι και αριστερος και εχει και ρευμα στις δημοσκοπησεις. τι λες?

  17. ρε παιδια θα το ξαναπω: μην μαλωνετε! ολοι ελληνες ειμαστε

  18. Ζάναντου, πες μου οτι κάνεις πλάκα!

  19. @Σταύρο

    Επειδή βλέπω πως δεν παίρνεις επαρκείς απαντήσεις, με την άδεια (?) των ΣΧΣ, ως απλός σχολιαστής εδώ, να σου πω δυο πράγματα, τη γνώμη μου βασικά, τι άλλο.

    Κατ’ αρχήν, για τη διάσπαση που ειπώθηκε, κάποιοι που έφυγαν από τους “παλιούς” ΣΧΣ κανάνε το blog “Παραλληλογράφος”. Πώς και γιατί δεν ξέρω.

    Η γνώμη μου τώρα. Εδώ όντως όπως σου λένε καθένας γράφει τα δικά του, φυσικά σε κάποια πλαίσια που είναι θα έλεγα εγώ περίπου ο αναρχισμός, στην πολύ γενική του έννοια. Εξού και δεν υποστηρίζονται a priori κόμματα.

    Προσωπικά με τον Ορμή Θύελλα δεν έχω πρόβλημα, έχω όμως με άλλους εδώ, γιατί κάποιες απόψεις τους περί βίας αντιβαίνουν σε θεμελιώδεις αρχές μου.

  20. Το θέμα της βίας είναι λεπτό.
    Θυμάμαι στο Σύνταγμα, με βδελυγμία οι πιο πολλοί, δε θέλανε να μπει στα ψηφίσματα η λέξη “ειρηνική” Μεγάλη βλακεία. Ακόμα κι αν έχεις σκοπό να αντιπαρατεθείς “βίαια” (τώρα πως μπορεί να γίνει αυτό δεν καταλαβαίνω) είναι βλακεία να το λες από την αρχή.

    Εδώ πέρα, κράτη με στρατούς και στόλο, ποτέ δε λένε ότι έχουν βίαιες προθέσεις.

    Γιατί να το πεις εσύ, που έτσι κι αλλιώς δεν έχεις καμία πιθανότητα να επικρατήσεις με τη βία πάνω στο κράτος.

    Η σύγκρουση μπορεί να γίνει μόνο με τη μαζικότητα και το συμβολισμό.

    Η κυβέρνηση Παπανδρέου γιατί έπεσε; Μόνο επειδή τους χάλασε ο συμβολισμός της τελετής της 28ης Οκτωβρίου.

    Παίζουν ΚΑΙ οι εκλογές. Το σύστημα της ψηφοφορίας (ένας άνθρωπος- μία ψήφος) δεν έχει ξεφτίσει ακόμα. Η λογική επιτάσσει αυτό: Ο δρόμος δρόμος, η πλατεία πλατεία και η ψήφος ψήφος. Αποδειξέ μου, γιατί όχι.

Trackbacks

Υποβολή σχολίου

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Αλλαγή )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 543 other followers